Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fordu Ka hrozí neslavný konec

Minivůz Ka se v rámci strategie Fordu ocitl na vedlejší koleji a není vyloučeno, že z nabídky značky úplně vymizí.
Zpět na článek
9. 6. 2013 16:05
Re: To je logické...
Ach, jo další blb, já na rozdíl od takových hovádek jako ty vnímám, co kdo píše i jinde, nakonec tvoje dementní výlevy si pamatuji taky.... :no:
Avatar - Bristol
7. 6. 2013 13:20
Re: To je logické...
A na jake urovni jsi podle tebe ty sam, kdyz nepoznas zjevnou nadsazku a ironii?? :-)
7. 6. 2013 10:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 6. 2013 09:44
Re: To je logické...
A co takhle adama nováka vynechat? Nevšímat si ho. Všichni ví, co napíše, ale stejně mu na to pár lidí skočí. No, a to je jeho radost. Fanda škodovky to není ani náhodou a když někdo napíše, že právě pro tohle (příspěvky Adama Nováka) má "tolik lidí vůči škodě averzi, dokazuje tím, že je tak na stejné úrovni. Takže Adam Novák na hate list a nebo se ovládnout a nereagovat. Na druhou stran je to b-b z kategorie neškodných, jsou tady mnohem a mnohem horší.......
7. 6. 2013 09:40
Re: Prvé Ká-čko malo niečo do seba
To máš sice podle mněi ve všem pravdu, ale pravdou jsou taky ty propady prodejů. Podporovat auto, které je ztrátové se Fordu asi rozhodně nechce.....
7. 6. 2013 09:38
Re: eh?
Souhlas, taky mně to štve, jedině snad že nejseš v poslední době jediný, kdo na to tady začíná upozorňovat. Před pár lety to tady bylo lepší, ten "příliv" (navíc i ze Slovenska) úroveň diskuzí hodně sundal dolů. :yes:
7. 6. 2013 09:35
Re: eh?
Musíš sem zase tahat škodovky? Jiný auta neznáš? Tohle je primárně o něčem jiném, než o tom neustálém hloupém porovnávání.....
7. 6. 2013 08:43
Re: Prvé Ká-čko malo niečo do seba
Kupovat si malé auto, tak bych určitě Káčko upřednostnil před Fiatem 500. Ten mi totiž teprve přijde jako designová obluda. Nedávno jsem viděl F500 u nás na ulici a než jsem k němu dojel blíže, myslel jsem při pohledu zepředu, že je to ta nafouklá verze 500L nebo X nebo co. Je to moc vysoké a ten placatý kus plechu v místech přední masky taky není nic moc.
Takže podle mě je v tomto případě lepší něco s moderním designem, než ne moc povedené retro. Navíc Ford prý má lépe naladěný podvozek.
Avatar - donPedro
7. 6. 2013 08:04
MiB
No tak Ká končí, Ford však úspěšně tají že chystá Jé, Ká se ovšem po nějakém tom čase zas vrátí, nebojte :-! >:D
7. 6. 2013 07:56
Logicke rozhodnuti
Strategii Fordu je omezovat evropske aktivity a zamerit se vice na americky trh. Tam ovsem Kacko nema co delat, takze jakozto specificky evropsky model s omezenym pouzitim kdekoliv jinde nezapada do globalni strategie koncernu, tedy vyrabet americka auta a prodavat je tam kde jsou bez vetsich zmen prodejna.
Avatar - TeeJay
6. 6. 2013 23:44
Re: eh?
Hodně čtu články i na zahraničních webech a v čem se odlišujíod těch místních nejvíc, je ve čtenářích. Zatímco český/slovenský čtenář má pocit, že snědl Šalamounův exkrement, čtenář v Německu/USA/UK netrpí z nějakého nepochopitelného důvodu pocitem, že je chytřejší než autor a že je třeba jej soustavně "školit".

Nebo je to jinak? Možná čtenář dává najevo svou malost, případně není dostatečně bystrý na to, aby dokázal číst mezi řádky. Já třeba tuto pasáž vnímám tak, že šlo o společný vývoj a oproti například předešlému Ka nebo jakémukoli jinému samostatně vyvíjenému autu byly náklady skutečně minimální. Člověk nemusí zrovna patřit do Mensy aby mu došlo, že už vlastní karoserie a motory a ladění auta spolykalo spoustu peněz. Ale každý jsme holt jiný...
Avatar - Atlis
6. 6. 2013 23:29
Re: Prvé Ká-čko malo niečo do seba
vidis, v pl stretavam na ulicach ohromne mnozstvo novych ka. tu to vyslo. v cechach nevychadza fordovi nic.
Avatar - Atlis
6. 6. 2013 23:27
Re: Čím to asi bude?
ja som ho mal, bolo s 1.2i 69k perfektne. cena? tiez vyborna. ;)
Avatar - Atlis
6. 6. 2013 23:26
Re: To je logické...
vies, ked uz konecne nazbieras tych par chechtakov na citigo vo vybave social a nezostane ti ani na listok na autobus, tak musis do toho showroomu nejak dojst... >:-[]
Avatar - Thomas89
6. 6. 2013 22:49
Re: To je logické...
do showroomu Škoda? až to bude poslední značka na světě a nebude se mi chtít chodit pěšky... 8-s
Avatar - Bristol
6. 6. 2013 22:03
Re: To je logické...
...už chápu proč tu má tolik lidí vůči škodě auto averzi :yes: ;-)
Avatar - Bristol
6. 6. 2013 22:02
Re: Prvé Ká-čko malo niečo do seba
mám pocit že se ford u Ka měl vydat buďto cestou Opelu Adam nebo F500, nebo naopak NSF a Pandy...on se pokusil skloubit jedno s druhým a trochu to nevyšlo :no:
6. 6. 2013 21:08
Re: eh?
Ano, presne, Ka stratilo originalitu. Ford je venoval malo starostlivosti. Vyzera, ako zmensena Fiesta. Podobne sa stalo Rapidu vyzera, ako mala Octavia pre deti.
6. 6. 2013 20:35
Re: To je logické...
Jakmlie mi něco doporučí AN, študent pomocný co jedině jezdí na plejstejšnu tak zbystřím a raději od toho ustoupím.

Adama něco pro tebe [odkaz] , ale žádné prudké pohyby s modelem nebo zvuky jako u osmiválce.Tenhle motor na to není stavění ani kdyby tam bylo sportovních pruhů deset.
6. 6. 2013 20:16
Re: To je logické...
Logické není, že se chováš jak škodafanatik! Já proti škodovkám vůbec nic nemám, ba naopak, ale svými trapnými výkřiky děláš této značce v diskusích medvědí službu a navíc se hrozně ztrapnňuješ. Co takhle začít používat hlavu? >:D
6. 6. 2013 20:09
To je logické...
...poslední hřebíček do rakve přibila jasná volba ve třídě miniaut, [odkaz]
BRAVWO ŠKODA!!! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
P.S. Uvažujete o novém vozu a ještě jste nezamířili do showroomu ŠKODA? Co nejdříve do napravte!!!
6. 6. 2013 20:01
Čím to asi bude?
Cenou? Ne, tedy alespoň v současné době, začíná na 169900,-. Že by designem - nenadchne, je to takové opuchlé 3dv vajíčko. Motory? No ano, výběr nic moc 1.2 69k benzin a neprodejný 1.3TDCi 75k nejméně za 240k CZK? Jo to bude ono. Celkem kombinace k ničemu. Malé, opuchlé a pomalé auto. Nic míň, nic víc...

Kde je to staré Ka, které mělo na výběr jen 1.3 44kW benzin a přesto se prodávalo? ;-)
Avatar - 3_diamanty
6. 6. 2013 19:41
stacilo velmi malo a mohla byt z tohto auta legenda
prva generacia Ka-cka katapultovala ford medzi miniauta doslova ukazkovo... fordov niekdajsi new edge dizajn KA-cku pasoval a auto posobilo sympaticky a zaujimavo :yes:

Bohuzial ford tieto vyhody z prvej generacie uz v druhej generacii pre svoj prospech nevyuzil a spravil doslova opak prveho Ka-cka... z krasneho auta spravil zrudicku....ktora nie je ani pekna ani imidzova ... a nenadvazuje vobec v nicom na vydarenu prvu generaciu ... doslova trapas v podani forda.... z auta s potencialom legendy spravil doslova mrtve a nezaujimave auto .... to trestuhodne znicenie mena KA... bude este neskor ford mrziet ...
Avatar - jozephko
6. 6. 2013 18:13
Prvé Ká-čko malo niečo do seba
Bolo také škaredé, až sa mi páčilo. Z druhého Ká-čka mám pocit, že Ford chcel, aby to bola a súčasne aj nebola Fiat 500-ka. Mala čo najviac využiť z 500-ky, ale súčasne byť úplne iná. Ale stala sa z toho dizajnová tragédia.
Zatiaľ čo 500-ka je nádherné auto, Ká-čko je taký ťažko definovateľný mačkopes. Niečo na spôsob Číny.
6. 6. 2013 18:12
Re: eh?
Přesně tak, opět rychlou jehlou šitý článek, který je třeba číst s otevřenou hlavou ;-\
Co se týče káčka, tak mě tyto výsledky ani moc nepřekvapují. Neříkám, že se jedná o vysloveně špatné auto, ale ve srovnání se slavným předchůdcem ztratilo originalitu a charakter. Prostě je příliš baculaté, a co sluší Fiatu 500, nesluší Káčku... Káčko totiž k nabídce slušného vnitřního prostoru potřebovalo delší rozvor, ale fiatovská platforma ho měla příliš krátký, tak to doháněli přehnanou výškou a výsledkem je auto s podivnými proporcemi (ve srovnání s kultovním předchůdcem)... Otázka nyní je, jestli Ka dostane nějakého nástupce, nebo jestli to Ford v evropské minitřídě úplně zabalí. Vzhledem k jeho současné globalizační mánií a kašlání na Evropu odhaduju spíš to druhé :-( :no: :no:
6. 6. 2013 18:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.