Formule z Brna drtí světovou konkurenci: Jak brněnský drak uletěl ostatním?
9
/
19
Prohlédnout znovu
Formule z Brna drtí světovou konkurenci: Jak brněnský drak uletěl ostatním?
Formule z Brna drtí světovou konkurenci: Jak brněnský drak uletěl ostatním?
|
acz
Jak jsme vyzkoušeli, kokpit je těsný. Řízení vozu se prý nedá k ničemu přirovnat.
|
acz
Dragon 7
|
acz
Nejnáročnější je vytrvalostní závod na 22 kilometrů
|
acz
Dragon 7
|
acz
Dragon 7
|
acz
Dragon 7
|
acz
Radost pohledět: speciální těhlice váží jen 480 gramů.
|
acz
Aerodynamický paket generuje přítlak až 85 kilogramů
|
acz
Dragon 7
|
acz
Dragon 7
|
acz
Dragon 7
|
acz
Dragon 7
|
acz
Dragon 7
|
acz
Závodům předcházejí náročné technické přejímky
|
acz
O projektu si s námi povídali Josef Jelínek a Michal Tesař
|
acz
Většinu prací dělají studenti sami v rámci volného času
|
acz
V rámci závodů se samozřejmě tým zaměřuje i na získaná data z telemetrie
|
acz
Tým už pracuje na nástupci. Takto by mohl vypadat Dragon 8.
|
acz
Malý BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky