Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Francie zakazuje kouření v autě v přítomnosti nezletilých osob

Legislativa ve Francii zakazuje kouření v autě, pokud vezete děti. Za porušení hrozí pokuta.
Zpět na článek
19. 7. 2015 10:50
19. 7. 2015 11:10
19. 7. 2015 11:49
19. 7. 2015 12:05
19. 7. 2015 12:14
19. 7. 2015 12:23
19. 7. 2015 13:19
19. 7. 2015 13:32
19. 7. 2015 13:30
19. 7. 2015 13:34
19. 7. 2015 14:44
19. 7. 2015 16:21
20. 7. 2015 07:56
20. 7. 2015 08:05
19. 7. 2015 19:44
19. 7. 2015 13:33
19. 7. 2015 14:47
22. 7. 2015 08:06
19. 7. 2015 19:48
20. 7. 2015 08:36
19. 7. 2015 16:56
19. 7. 2015 12:32
19. 7. 2015 12:31
19. 7. 2015 13:28
19. 7. 2015 14:51
22. 7. 2015 08:18
19. 7. 2015 17:40
20. 7. 2015 08:52
22. 7. 2015 08:23
22. 7. 2015 08:27
19. 7. 2015 13:26
19. 7. 2015 13:50
19. 7. 2015 17:40
19. 7. 2015 20:26
22. 7. 2015 08:02
22. 7. 2015 08:54
22. 7. 2015 08:01
19. 7. 2015 19:53
20. 7. 2015 09:18
20. 7. 2015 19:55
22. 7. 2015 08:32
22. 7. 2015 08:25
19. 7. 2015 11:19
19. 7. 2015 11:36
19. 7. 2015 17:42
19. 7. 2015 19:58
19. 7. 2015 19:34
19. 7. 2015 23:16
19. 7. 2015 10:50
Koření
Vůbec nechápu proč to není zakázené v celé unii plošně,horší než telefonování v autě,zakázal bych všude ,žádná loby výrobců cigaret >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
43
19. 7. 2015 11:10
Re: Koření
naprosot nesnasim kdys ridic "predemnou" vyhodi z auta vajgl, jednou me takhle vajgl pristal a seknul se o sterac, za panem jsem jel dal az na benzinku kde zastavil, vajgl jsem sebral a panovy ho hodil zpet do auta, byl z toho krapet nesvuj a prekvapenej, a kdys se zacal rozcilovat a zacal machrovat a zacalo se schylovat k neprijemnostem kde bych asi pouzil teleskop, tak vybehla z jeho auta jeho stara a jeste ho servala ze si za to muze sam >:D
19. 7. 2015 11:49
Re: Koření
prej teleskop... aspoň brokovnici, nic menšího nemá smysl v autě vozit. Taková AK-47 taky není špatná.
ale zase je dobře, že si tak věříš...
btw. tohle jsi byl taky ty co:)
[odkaz]
19. 7. 2015 12:05
Re: Koření
popravde strelnou zbran bych nechtel, podle me je to silne nepohodlne a prilis nebezpecne, ciste prakticky asi bych ani nemel odvahu vystrelit na nekoho ikdys bych byl v ohrozeni

teleskop je malej a dokaze slusne zabolet, dostat teleskopem po ruce opravdu neni nijak prijemne, navic je porad pripravenej v kapse ve dverich, proste teleskop povazuju za celkem rozumnou obrannou zbran

nuz nebo v tom pripade na videu mec je podle me totalni nesmysl, je to zbran o kterou se da prijit celkem snadno a muze pak celkem snadno poslouzit i proti me, navic to jsou zbrane ktere nepusoby bolest, ale primo poskodi telo reznou nebo bodnou ranou, teleskopem tak maximalne v nejhorsim moznem zlomim par prstu a udelam modriny
19. 7. 2015 12:14
Re: Koření
popravdě, přijde ti adekvátní reakce hodit někomu vajgl do auta za to, že vyhodil vajgl z okna a on přiletěl na tvoje čelní okno? mně to přijde ujetý stejně jako se chtít s někým mlátit teleskopickým obuškem proto, že se něco takového stalo. svět je plný divných lidí a díky ním potom mají na TV Nova co vysílat...
19. 7. 2015 12:23
Re: Koření
ja mu vajgl jen vratil a sel zpet do sveho auta, a kdys sem usedal a chtel vyrazit dal na cestu, tak na me vybehl s krikem a vyhrozovanim, prvni co jsem tedy udelal ze jsem sahl pro teleskop a mel ho pripraveny v ruce v zasunutem stavu, pokud by se jeho stara nezapojila a on me treba chtel uderit, tak bych bud dostal ranu a nebo mu po rukach svihl teleskopem

ale jako jestli tobe prijde zcela normalni vyhazovat z auta "odpadky" jen tak, tak je to tvoje vec, me osobne to normalni neprijde a snad kazde auto ma za tim ucelem popelniky ci ruzne prihradky kam se "odpadky" davaji a na te benzince se treba vysipou do velkeho kose nebo popelnice ;-)
19. 7. 2015 13:19
Re: Koření
Taky mám vždycky nutkání to někomu vrátit zpátky. Vždy mě zatím převáhla obava, že na mě vytáhne bouchačku nebo tak. Prostě, když je někdo prase a neváží si okolí, tak si dost často neváží vůbec ničeho. Ani zdraví cizích lidí.
19. 7. 2015 13:32
Re: Koření
za vyhozený vajgl z okna by se mělo střílet! bez soudu, hned u krajnice!
19. 7. 2015 14:10
Re: Koření
Také občas na silnici zažiji zajímavě věci - posledně borec v superbu ( Sub 2 po FL, půl roku zpět), kdy to borec po Praze hnal v proti směru, přes odbočovací pruhy a tak o 40km+ než bylo v daném úseku povoleno.
Když mé velké MPV přes odbočovací pruh vpravo podjížděl, tak jsem mu tam místo nenechal ( věděl jsem, že se bude chtít zas vmáčknout do přímého směru, prostě jsem držel stále stejnou rychlost a díky havarijnímu pojištění a vlastnění dalších dvou aut jsem si nějaký ťukanec mohl dovolit a tak se toho nebál). Pak už slyším jen brzdy a vidím, že to chlapec ubrzdil). Na červené mě dojede, přes protisměr se přede mě namáčkl a vystoupil z auta, že mi to asi vysvětlí.
Jen jsem odepl pás ( kdyby mě chtěl mlátit a pak utéct) a čekal až dojde a otevře dveře. Tak se i stalo a začal na mě řvát: "CO TO BYLO! CO TO BYLO", tak jsem vystoupil, stoupl si těsně před něj a nechal ho konfrontovat s realitou, že ten zrzek, co na mě řve, je o hlavu menší a tak o 30-40kilo lehčí a že ten klid ve mě nepramení z hlouposti, ale 15ti let tréninku a 3. Danu. Když se zarazil a došla mu slova, tak jsem mu jen slušně a asertivně řekl ať se uklidní a to i na silnici a vrátí se dovozu.

Slečna, co vedle mě v autě seděla, pak nechápala, proč a čemu se po tom asi čtvrt hodiny směji.

Bohužel toto není ojedinělé a občas si v Praze říkám, že by to opravdu chtělo na řidičák psychotesty. A také mě vžy vytočí, když někdo přede mnou z auta vyhodí vajgl nebo nějaký odpadek a o kouření v malém uzavřeném autě s dětmi se ani nemá cenu vyjadřovat.
19. 7. 2015 13:30
Re: Koření
já ti vysvětlím co dělá gantleman. přijde za tím druhý a zeptá se, jestli mu přijde normální, že vyhazuje nedopalky z auta ven na druhé účastníky silničního provozu. pokud je na druhé straně drátu taky normální člověk a neandrtálec, omluví se.
neandrtálec hodí tomu druhý vajgl dovnitř do auta /což on tobě neudělal/ a začne se sápat po klacku, aby měl nad druhým neandrtálcem převahu...
docela mně udivuje, že ti stojí vajgl na předním skle za zastavování, případném rozčilování se. já jsem naposledy zastavil na světlech, když se řidička za mnou ve městě dožadovala, abych ji nechal předjet tak, že jí uhnu z "rychlého pruhu". to mně opravdu zajímalo a chtěl jsem od ní slyšet, který pruh je ve městě ten rychlý, respektive proč se rozčilovala, když jsem jí neuhnul.
nedávno na mně na světlech jeden pán taky gestikuloval a protože mi nebylo jasné, co se stalo, stáhnul jsem okýnko, vysvětlil mi, že jsem jel před chvilkou před ním, čistil jsem si přední sklo a část té vody doletěla na jeho čelní sklo. tomu jsem se opravdu upřímně zasmál a zeptal se ho, jestli má v autě totéž zařízení co já, a sice stěrače:)
19. 7. 2015 14:44
Re: Koření
ja se nastesti nerozcilil, jsem tak nejak od prirody tezce flegmaticky :-)
19. 7. 2015 16:21
Re: Koření
flegmatik, co lidi sleduje k benzínce, aby jim hodil do auta odhozeného vajgla. následně beroucí do ruky teleskopický obušek, pro případ nouze.
otřesný pravopis jenom dokresluje tvůj psychologický profil ;-\
20. 7. 2015 07:56
Re: Koření
sledovani na dalnici kde jedes v kolone je opravdu zazivna a desne narocna vec >:D stejne jako sjeti na prvni benzince (kde bych stejne zastavil abych sundal ten vajg a nemusel nanej po zbytek cesty koukat), sem si 100% jistej ze kdyby pan jel dal a nezastavil na benzince, tak bych za nim urcite dal nejel, pan mel holt tu smulu ze zastavil jen asi 20 metru od mista kde jsem zastavil ja

jo aha to jsem nevedel ze dysortografie nejak dokresluje psychologicky profil cloveka, takze psycholog jako ty by si do lejstra odskrtnul policko, neumi pravopis a je flegmaticky >:D no a co z toho vyvozujes pane psychologu?
20. 7. 2015 08:05
Re: Koření
Neco ti reknu, u nas v republice pomuze uz jen takove veci jako je oko za oko, zub za zub, protoze lidi se to nenauci v autoskole jak se maji chovat, natoz jiz z domaci vychovy ne. Kdyz dneska rekne student ucitelce, jdi do pr... ty kra... a oni ji jeste v reditelne buzerujou, protoze tatinek si stezuje, tak je asi neco spatne. A to je pak na silnicich, takze kdyz nejakej * na ceste 80 km Vas predjede, pak zpomali, ze ho musite predjet vy a on pak zase prida a predjede a tak to jde asi uz po 10., tak co s takovym clovekem, nez ho zastavit a dat mu pres hubu, aby si pamatoval, ze se tak chovat nema. Volani na 158 nebo zataveni nekde a pockat az bude pryc nepomuze, protoze oni lidi jsou blbci a cekaji az vy pojedete. A kdyz takovych podobnych imbecilu potkate denne 10, 20, 50, 100...tak vam jednou rupnou ty nervy....jak to bylo ve filmu: ,,malo jsme je rezali, malo,,
19. 7. 2015 19:44
Re: Koření
ti povim, ze mas zrejme pravdu, ale bezne me to potkava na semaforech, stojime, kdosi prede mnou vyhodi vajgl z okenka - mam vzdy pak takove nutkani vyskocit a hodit mu ho okynkem zpet do auta se slovy, ze mu tady neco vypadlo... jeste jsem to nezrealizoval, asi na to nemam koule, ale prijde mi to jako zcela adekvatni reakce k vznikle situaci.
19. 7. 2015 13:33
Re: Koření
To se nedivím, že na tebe šel s křikem, když přijde nějakej magor a hodí mu vajgl do auta. On asi těžko tušil, že se ti omylem zaseknul u stěrače a ty jakožto slaboduchý jedinec s notně pochuchanými nervy si zvolil takovou neadekvátní reakci jakožto odvetný útok. >:D Jinak něco jinýho je vyhodit z auta vajgl a něco jinýho třeba plastovej kelímek. Házet vajgly z auta mi přijde jako naprosto normální (jsem nekuřák)
19. 7. 2015 14:47
Re: Koření
pak ty ulice vypadaj jak vypadaj, ze zijem v bordelu plnem vajglu na zemi, nojo kdys lidem jako ty to prijde normalni, ale tez se, stehuje se sem do EU lid z "jihu" a tam je celkem bezne ze ulice slouzi jako skladka
22. 7. 2015 08:06
Re: Koření
Teda já jsem si nevšimul, že bysme se prodírali na ulicích závějema vajglů. To je myslím to úplně poslední co dělá bordel. Něco jinýho je vajgl, kterej se za chvilku rozmočí a něco jinýho petflaška nebo igelitovej pytlík, kterej zůstane v přírodě desítky let. Zbytečně to dramatizuješ.
19. 7. 2015 19:48
Re: Koření
co ti na tom prijde normalni? vzdyt je to otresne, podivej se kolem sebe po chodnicich. patrne tri nejviditelnejsi a nejcetnejsi ukazy bordelarstvi jsou psi lejna, vajgly a zvykacky. Od te doby, co maji cigara filtry, je vajgl tezce nerozlozitelny odpadek, to by se kurakum tolerovat fakt nemelo.
20. 7. 2015 08:36
Re: Koření
Je to odpad jako každý jiný. Nejsou zrovna snadno rozložitelné a nezávadné (čti jsou persistentní a toxické), aby si zasloužily výjimku. Přitom kuřáci mají k dispozici zařízení na skladování popelu a filtrů - popelník. Takovým prasatům bych ty filtry dal nejradši sníst.
19. 7. 2015 16:56
Re: Koření
Teleskop je ucinny a spolahlivy (okrem pripadov ked stojis proti buchacke), ale su krajiny kde je zakazany, napriklad v Rakusku. Tiez som nosil teleskop, ale koli spominanym dovodom som ho musel dat prec.

Vymenil som ho za pekny teleskopicky kluc na kolesa. Namojveru, je hadam este lepsi ako ten teleskopicky obusok. A nikto ma nemoze sprdnut, ze to mam v aute. Holt, povinna vybava je povinna vybava...
:-)
19. 7. 2015 12:32
Re: Koření
Říká se tomu eskalace.
19. 7. 2015 12:31
Re: Koření
Není to nepohodlné, ale omezuje to tvé možnosti - nemůžeš dovolit, aby se jí zmocnil.
19. 7. 2015 13:28
Re: Koření
je vidět, že máš čas řešit prkotiny. On to určitě neudělal schválně a auto ti to nijak nepoškodí, tak nevím jestli má cenu dělat z takový prkotiny kovbojku. Nicméně je vidět, že si ranař, když k řešení banalit hned potřebuješ teleskop >:D
19. 7. 2015 14:51
Re: Koření
evidentne jsi cetl nejaky jiny post, pac teleskop byl v aute a na radu se dostal az ve chvili kdy jsem jiz chtel odjet a krapet vetsi jedinec mel naladu mirne agresivni, takze teleskop se konal az pri druhem vystoupeni
22. 7. 2015 08:18
Re: Koření
Evidentně jsem četl dobře. Už jen dělat kina kvůli takový neúmyslný prkotině je směšný a uvažovat proti dotyčnýmu použití teleskopu je vrchol ubožárny. Když už hochu rozpoutáš zbytečný spor, tak se musíš naučit nést si za to následky. Ne někoho vyprovokovat a když to vypadá, že dostaneš na hubu tak šahat po teleskopu.
19. 7. 2015 17:40
Re: Koření
Ale on to schválně udělal. Nebo mu snad vajgl vypadl z auta svévolně? Auto to možná teď nepoškodí, ale tyhle lidi ti příště klidně vyhodí skleněnou lahev.
Hele každý rok se účastním dobrovolnické akce a uklízíme v naší vesnici příkopy kolem silnice. Kdyby jsi viděl co za hromady odpadu se každý rok na těch 2 kilometrech silnice nasbírá, tak by většina lidí nechápala (12-20 plných pytlů). Lidi vyhodí z auta uplně vše. Vajgly jasně vedou (ale ty nejdou rozumně sebrat ze země), ale pak téměř cokoli od PET flašek, krabiček z mekáče, krabiček od cigaret, no prostě cokoli. Od té doby co se téhle akce účastnim mám opravdu neskutečnej vztek, když vidim na silnici nějaké prase.
20. 7. 2015 08:52
Re: Koření
Ani to člověk nemusí uklízet, stačí okolo jít, běžet, jet na kole atp. Ten bordel je kolikrát neuvěřitelný. Nejvíc mě dostávají lidé, kteří lednici (nebo jiný podobný odpad) radši odvezou do lesa nebo do polí, než aby ji odvezli na k tomu určené sběrné místo. Naprosto nechápu. Dát jim holí přes ruce je málo. A to se děje i v ochranných pásmech vodních zdrojů.
22. 7. 2015 08:23
Re: Koření
Samozřejmě, že to neudělal schválně. Těžko bylo jeho cílem, aby se to někomu jinýmu seklo za stěrač (osobně si teda nedovedu představit jak se něco takovýho vůbec může přihodit.) To co píšeš jsou kecy. Vyhodit vajgl a vyhodit skleněnou lahev je něco absolutně jinýho. Vsadil bych si že 100% kuřáků nevyhazuje z okna skleněný lahve. Jinak s tebou souhlasím, že jsou lidi prasata, protože si z pangejtů dělají smetiště. Kdyby ovšem zůstalo jen u toho, že se občas vyhodí z auta než jen vajgl, tak na tý dobrovolnický akci nemáte co uklízet. Já teda nevyhazuju z auta nic vyjma tyček od nanuků. Ty jsou ovšem dřevěný, takže v tomhle případě o nic nejde.
Avatar - Uživatel_5340709
19. 7. 2015 11:30
Re: Koření
Taky si myslím, že je to horší než telefonování.
22. 7. 2015 08:27
Re: Koření
Samozřejmě, že je to nebezpečnější než telefonování. Taky do doby než zakážou kouření za jízdy nemíním zákaz telefonování respektovat.
19. 7. 2015 13:26
Re: Koření
Já hlavně nechápu, že to ty lidi nenapadne samotný. Lidi, který takhle vědomě otravují kouřem svoje děti nejlíp natáhnout pěstí, aby se jim v těch dutejch makovicích třeba trochu rozsvítilo.
19. 7. 2015 13:50
Re: Koření
Otázkou je, jestli se to v reálu vůbec děje a kolik takových lidí je, co kouří s dětma v autě.
Avatar - JDM
19. 7. 2015 17:40
Re: Koření
takový lidé co bezohledně kouří v přítomnosti malých dětí moc není jsou to převážně asociálové kteří auta ani nemají . Sám sem kuřák ale o svůj zlozvyk se nerad dělím s ostatními natož s dětmi .... nechápu proč něco takovýho řešit zákonem furt si hrajeme na vyspělou civilizaci ale zachvilku budeme mít zákony na to jak používat toaletní papír na veřejných záchodcích.
19. 7. 2015 20:26
Re: Koření
No to bych neřekl. Nedávno jsem dve takové viděl jak v VW Up se zavrenymi okenky si vypaluji zobák a vzadu dve deti. Auto tedy nasocialni případ nevypadalo, ony také ne.
Avatar - JDM
22. 7. 2015 08:54
Re: Koření
VW Up není auto >:-[] ..Ne jako asi se to děje já jsem si toho teda nikdy nevšiml a tak si nedokážu představit že by člověk co má trochu rozumu tohle udělal.
22. 7. 2015 08:01
Re: Koření
čoveče musím za sebe říct, že si toho všímám dost často. Zejména na parkovišti u nákupních center. Vzadu na sedačce dítě a spolujezdec (řidič) čekajíc na toho druhýho si stáhne 10 cm okýnko aby náhodou neofouknul a hulí tomu dítěti v klidu v autě.
19. 7. 2015 19:53
Re: Koření
take si myslim, ze by spravne melo byt slusnosti jedince, ze se v pritomnosti ostatnich proste nekouri. stejne jako nemas vyslovne zakazano, ze se v restauraci ne@ere na stolech a prakticky kazdy to chape jako spolecensky standard, stejne tak by to melo byt s kourenim. nemusely by pak vznikat represivni zakony, kdyby kazdy kurak vedel, ze kourit muze jen a pouze tam, kde neobtezuje ostatni.
20. 7. 2015 09:18
Re: Koření
Kdybychom takhle fungovali, tak řada zákonů nebude potřeba. Na rozdíl od vyměšování se, které jsme asi měli vyjasněné už v jeskyních (ostatně to není cizí ani zvířatům), je kouření věc relativně nová a postoj společnosti k němu se vyvíjí. Jak ti zní myšlenka, že by v klubu neměla hrát hlasitá taneční hudba, protože někomu vadí?

Nekuřáci zřejmě neprosazovali svůj postoj dostatečně a nebýt dnes známé škodlivosti kouře, možná by dále "drželi hubu a krok."
20. 7. 2015 19:55
Re: Koření
samozrejme ze ruzne veci podlehaji vyvoji. hlasitou hudbu nemam rad, ale da se ji branit treba spunty v usich (tim nerikam, ze to je to, co to ma byt), nicmene kourenim obtezuje clovek sve okoli, melo by to byt proste normou, ze to nepatri minimalne do jakychkoliv uzavrenych prostor, spise nez zakony se sazebnikem pokut, apod. a samozrejme ze ruzne svazujici zakony jsou casto produktem toho, ze si lide (nekteri) pletou svobodu s anarchii. sazebniky pokut (a jejich vyse v "civilizovanem" svete na zapad od nas zejmena) jsou pak dokladem toho, jak jsou lide uvedomeli a zakony respektuji zcela svevolne ;-).
22. 7. 2015 08:32
Re: Koření
Jenže hochu, ty v takových prostorech nemusíš vůbec zůstávat. Takže když ti přijde, že tam hraje nahlas hudba nebo je tam zahuleno, tak můžeš jít jinam. Zakazovat generelně kouření ve všech hospodách je demagogickej nesmysl. Myslím, že současný stav, kdy jsou hospody jak kuřácký tak nekuřácký je naprosto v pohodě. Lidi si můžou vybrat kam půjdou. Mě osobně je to jedno. Když není v hospodě vyloženě zahuleno tak je mi to fuk.
22. 7. 2015 08:25
Re: Koření
to by ovšem lidstvo muselo být k takovému chování vedeno. Někteří rodiče na to evidentně nestačí. Tak nevím jestli to třeba neučit na školách.
19. 7. 2015 11:19
burani
Burani potřebují zákazy a tresty. Osobně bych si v přítomnosti jakéhokoliv nekuřáka v autě nikdy nezapálil.
Rozbalit vlákno
4
19. 7. 2015 11:36
Re: burani
Přesně navíc neznám nikoho, kdo kouří ve vlastním autě. Ve firemním klidně, ale v soukromém je to ani nenapadne...asi mají ve Francii málo zákazů a snaží se dohnat KLDR >:D
Avatar - JDM
19. 7. 2015 17:42
Re: burani
od známeho vím že ve francii se hodně kouří a paradoxně tam jsou cigarety dost drahý
19. 7. 2015 19:58
Re: burani
no, me naposledy znacne prekvapil taxikar v rumunsku, co me vezl z letiste - pripoutat v aute se nedalo (on sam pripoutany nebyl), jel jako prase - po temesvaru to valil mistama kilodvacet, standardne se pretlacoval s ostatnimi auty a jeste si v pulce cesty zapalil... neni to cr, ale je to take v eu :-)
19. 7. 2015 19:34
Re: burani
Ja sa vobec cudujem, preco takyto zakon musel vzniknut. Uz zdravy ludsky sedliacky rozum vravi, ze v pritomnosti nefajciara a toboz nejakeho dietata sa nefajci. Ak toto niekto ignoruje, tak to hovori nieco o jeho sleposti a sebeckosti.
19. 7. 2015 13:03
Zlatá sedumdesátá ...
Viděli jste někdy západní auto ze 70.let ? Možná i 80 sátých ? Konkrétně piáno měl můj děda a bylo v něm přesně 5 popelníků. Nikdy si v něm nezapálil ... Zákony nic nevyřeší.
Rozbalit vlákno
1
20. 7. 2015 07:43
Re: Zlatá sedumdesátá ...
A autá bez zapaľovačov a popolníkov áno?
Avatar - bystron
19. 7. 2015 13:40
kuřba v autě :-D
No jistě, kouřit v přítomnosti nezletilých osob je mravní ohrožování mládeže. Ještě by se tatínka ptali, co to maminka dělá >:D
Rozbalit vlákno
0
19. 7. 2015 14:28
Toto by sa nemalo pokutovať ...
Takí tupci by sa mali mlátiť obuškami ... a dosť dlho :-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pepa_007
19. 7. 2015 23:16
:-))
.... a to že kouří dieslová auta z vejfuku nikomu nevadí??? Já to taky nechci čuchat. Postavil bych to stejně jako kouření v autě v přítomnosti nezletilého.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
20. 7. 2015 02:20
Les Preucopneuxes de Buzeration
Ne Řecko, ale Francie je pohroma pro celou EU. Nejvíc mě pobavilo, jak jim včera uteklo vítězství v etapě na Tour de France, kdy se dva frantíci tak dlouho dohadovali kdo pojede, až kolem nich proletěl Brit a vyhrál.
Rozbalit vlákno
0
20. 7. 2015 10:20
Kde tohle skončí?
Potřeba některých lidí mluvit druhým do života je skutečně až chorobná. Já nekouřím a nikdy by mne nenapadlo, když bych kouřil, si zapálit v autě nebo doma nebo kdekoliv jinde, kde by to kohokoliv omezovalo, ale rozhodně nesouhlasím s tím, aby tohle řešily právní předpisy. Kde to skončí? Jaký je rozdíl mezi autem a bytem? Bude si za chvíli někdo osobovat právo někomu zakázat kouřit doma, když tam má děti?

Jsou věci, které nelze řešit zvenku (právními předpisy). Lidé buď rozum mají a chovají se zodpovědně a ohleduplně nebo nemají, ale to žádný zákon nezmění! Je řada věcí v rodině, které zůstávají na posouzení rodiči a veřejný zájem by měl do toho vstupovat jen v krajních případech zneužívání nebo poškozování dětí. Co to bude příště? Že nesmí pít pivo, protože je to špatný příklad? Nebo sprostě mluvit? Tahle představa některých lidí, že lze druhým do všeho kecat, je fakt chorobná.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pekelná Micinka
20. 7. 2015 15:48
Re: Kde tohle skončí?
:yes: :yes: :yes: