Převrátil se,protože ho testovali Němci.1,5dCi je supermotor ze kterýho nemaj radost šejkové.Čtyři litry nafty,to je nářez!VW a jeho Fox nemá na Logana ani trošku.Kdo viděl Foxe na vlastní oči tak mi rozumí....
No jo... jenže kdo viděl na vlastní oči logana.. tak musí zůstat stát pevně nohama na zemi.. ona to není žádná hitparáda... a navíc tu máme cobys dup Punto... takže zase s klidem usednem do křesla a dočtem dnešní tisk... ;-)
Logan-plechova hrúza.Pomoc frantikov o comeback rumunskej Dacie,alebo inak Draculove sane.Kus neohrabanej plechovej skatule.Bez vkusu,linie a stability.Auto pre bohacov,ktori si nemozu dovolit ine auto.Tí to vychvalia do nebies. :no:
Daleko dulezitejsi nez technicke parametry je pro tohle auto cena, takze asi bude dulezity priplatek vuci benzinu. Ale jinak porad cekame na Kombi, ktere by z Loganu mohlo udelat teprve opravdovy prodejni trhak.
Malej diesel v Loganu je logickou volbou, sice dynamika nic moc, ale lidi bude zajímat spíš spořeba. No a když se k tomu přidá ještě varianta v kombíku, tak je tu zajímavý dostupný auto. :yes: Daleko lepší než ty 20, 30ti letý vraky co tu jezděj po silnicích >:D
Málokterý auto nadělalo rozruchu jako Logan.Je vidět,že ho lidi vnímaj.Není lepší reklama!Logan je tu chvilku,a každý už ho zná.Logan je hit.Logan patří do naší doby.
Dalo by se rict i ze Logan je *:-) Nebyla by to sice uplna pravda, ale neco malo by se na tom naslo:-) V jednom mas pravdu, patri do nasi doby! Do doby, kde se vse smrsklo jen na cedulku s cenou:-( Kdyby doba akceptovala i jine kriteria, tak by Logan vubec nevznikl. Nerikam, ze je spatny nebo dobry. Proste je a skutecne je to produkt doby, pro me doby, ktera by mela co nejrychleji skoncit.
..s naprosto vážnou tváří s tebou musím souhlasit a ve všech bodech podepisuju v plném rozsahu... :yes:;-) >:D vážně... jen cedulka s cenovkou... hmm... jo u aut rozhodně ano.. ;-)
Hele na tý ceně něco je, ale mrknul jsem se na web Dacie a když chceš mít trošku vybavenýho Logana, tak musíš sáhnout do peněženky pro 350000,-Kč a to budeš mít 2xAirbag, ABS, Klimu, El.okna a centrál a litý kola... a 1,6 motor 90k... no nevím... :-(
Znám ten motor, měl jsem ho ve Stíhačce. Je to heterosexuální motor. Dlouhej táhlej má sice v merku, ale ještě raději zdolává strmý a rovný. Jen pak člověk musí přibrzďovat podrážkou. To mimochodem teda pekelně žere boty, měl sem nějaký čínský a vydrželi mi 3OO. Teď jezdím v italskejch bejkařskejch a do pátku sem s nima najel 800. Je fakt že kvalitu na nich nepoznáš, subjektivně ty čínské o něco dříve v kopci blafnou, ale jinak bych musel bejt heterosexuální Schumacher, abych poznal jak jim sedí patka na silnici. Tuning nesnesu, traktory s kovovym podbitím sice časem efektně jiskří, nicméně sem viděl hošanskýho borečka, jak mu chytla nohavice a on s autem musel zajet do rybníka. Že to byl rybník s bažinou zjistil až posléze, co auto nenašel na dně. No aspoň mu zbyla půlka těch přiteplenejch kalhot a pořádně zkalený boty.
Internetové ankety jsou k ničemu. Ještě by se objevil nějaký pučmidrát, který by pod mnoha nicky hlasoval proti jedné z alternativ a pořádně jí uškodil. Známe tady VŠICHNI takové typy!!! :no:
Tady Bertoňák. Tak to máme s Jardou za sebou. Dostřiháno. Jardu pustili dřív, zároveň se mnou, za dobrý chování. Někomu tam prej pěkně po nocích tuningoval řadičku. Říkal mi, že to byly galeje, já nevim, co jsou galeje, tak nehodnotím, ale žádný stopy to na Jardovi nezanechalo. Akorát vod tý doby nejí jogurty. Já taky ne. Poslední vycházka, to bylo taky dílo. Dostal jsem svolení vod chodbaře ukázat celýmu patru s tou vytetovanou třicetdvojkou, co ji mám na na zádech jízdu mezi Prahou a Karlštejnem. Mám to zmáklý ještě ze školních pochoďáků, tak jsem se ke všem postavil zády, předklonil se a nastartoval. Celkem to ušlo, ale jak jsem podřazoval před poslední vračečkou u Karlštejna, tak jsem se při meziplynu trochu při***. Ale tleskali všichni. I Jarda s chodbařem. Tak to teda máme za sebou... Jo, tuning si žádá oběti. Ale my s Jardou jdem v klasickým tuningu stále dál. Původně jsme měli v plánu vletět na toho erbasa, to jsem vám psal, ale asi půjdem napřed do něčeho menšího. Zejtra máme s Jardou ve tři sraz u garáže a dáme se zas do díla. Na garáž se moc těším... přeci jen ty vzpomínky... stopětka, sáně místo sedaček, obrácený cabrio, nádražácký lampy... to byly doby... Jarda to celý vykoumal - prej půjdem teď s dobou a vletíme na hybrida. Já nevím, co je hybrid, tak nehodnotím znáte mně, ale bude to zas něco velkýho. My s Jardou ani malý věci neumíme. P.S. Z Alfy se zatim neozvali, asi neví, co je hybrid. Tuning forever. Bertoňák :yes:
Frajeři,když říkáte,že je Logan *,zajděte k prodejci,a projeďte se v něm.Mám luxusní vozy,ale Logana respektuju.Ať se takový auta naučí i ostatní výrobci.Ne každý si může dovolit drahý auto.Logan má svoje kouzlo.
Souhlas. Ještě bych dodal, že mezi časté kritiky patří lidé, co si nedávno koupili malý auto za podobné prachy jako teď stojí Logan a jsou přirozeně nakrknutý. A ještě lidi co si horkotěžko našetřili na větší auto a teďka jsou naštvaný, že mohli mít stejně velké auto za zlomek ceny. Tyhle dvě skupiny lidí se teďka pomocí kritiky Loganu utěšují, jak dobře nakoupili a léčí si své komplexy.. Já tyhle zakomplexovaný kritiky nečtu a jsou mi úplně volný. Logan bude prodejní hit v každém případě. Pár zoufalců na netu jeho prodeje neovlivní. Aby nevznikla mejlka, tak jasně říkám, že Logan není žádný luxusní či superkvalitní auto, ale tvrdím, že za svou cenu nabízí dost muziky!
:-! Já s tebou nesouhlasím, je spousta lidí , co jim malé auto stačí .Rozdíl je vtom , že mají opravdové auto a né pojízdnou krabici.Tím nechci Logan hanit to né , ani si neléčim komplexy , chci jen připomenou , ač nejsem příznivcem škodovky , když přišla s juniorem , očesaným autem , aby se dostali na prodejní cenz nějakejch 219 tisíc s motorem 1.2, tak se spousta lidí smálo , co to je zaholoauto Logan , není nic víc , jen větší krabice s větším kufrem ..
Asi jsi špatně přečetl předchozí příspěvky. Nikdo přece netvrdil, že nejsou lidi, kterým by stačilo malé auto! Určitě existují. Bavili jsme se o tom, jaký jsou většinou lidé co furt programově kritizují Logan ;-) Podle Tvé poslední věty jsi se právě zařadil..
Má svoje kouzlo, to urcite! Ale je treba videt i jeho zapory, crash-test zoufaly, fabii pri losim testu neprevratis ani kdybys dal misto gum hadici ze zahrady a uroven zpracovani a plastu je sotva prumerna... ale jinak je to za ty penize kus auta, at si kazdej rozmysli sam. Ja bych radeji kvalitni vw fox nebo fabii, novy skladovy ve verzi classic se daji koupit do 220t, pak neni co resit.
Chtel jsem probudit Svihaka a slusne ho vyzvat, aby trochu premyslel:-) Kdybych ho poslal do pr**le hned, tak by to urcite slo a nemusel bych se rozcilovat >:-[]
Mily Svihaku, jak jsem psal uz v predchozim, nic jsi nepochopil. Az prestanes vykrikovat o tom kolik jsi mel aut a jak stridas jedno luxusni za druhe a take se zamyslis (jestli to umis) nad tim co pisu, tak to mozna pochopis. Kdyz budes psat az si neci text prectes a v tvem pripade alespon 5x a take se nad nim zamyslis, take alespon 5x, tak nebudes vypadat jako blb.
:-) Jeden jediný model se v ČR prodává víc než celá nabídka Fiatu (Punto, Idea, atd - celkem jestli se nemýlím 11 modelů.) Renault má pak společně s Dacií nezanedbatelných téměř 9000 prodaných aut (Škoda 35000), tzn. pouze cca. 4x tolik (s 3 základními modely a nespočtem variant.) Myslím že konkurence se bojí oprávněně. Renault jde správnou cestou. :yes:
Renault jde správnou cestou, o tom není pochyb, čísla prodejů hovoří jasně. Na světě je hodně cest a každý si svou hledá. Já si na tu svojí tuhle koupil nový boty. Laciný, žádný přepych, ale padnou mi jak ulitý. Nedělám v nich asi žádnou parádu, ale jde se mi skvěle. To píšu jen proto, abys věděl, že mám rád laciný věci. Musejí mi sedět, abych se v nich cítil dobře. Jsou to moje boty. Logan je taky laciný, ale moje boty to nejsou, přestože vypadá celkem - no jde to, prostě mě nechyt, nemůžu si pomoct. Zato nové Punto, to mě dostalo na první pohled. Ano, Dacia možná válcuje Fiat, ale u mě tomu je naopak.
Mluvíš rozumně Pavle, pravda je ovšem taková, že FIAT by prostě měl se svým potenciálem Dacii válcovat a ne naopak žánop, rozumíme?! V Evropě se automobilky prostě předhánějí v nabídce předražených a převybavených vozů a Punto není výjimkou. Menší než Logan a více vybavené a dražší. Celá řada lidí u nás i na západ od nás potřeboje prostě slušné boty (auta), a ne předražené adidasky. A na prodejích je to myslím vidět. A Dacie neválcuje jen FIAT, ale i řadu dalších, stačí se podívat na www.sda-cia.cz .
a vidíš.. já si raději pořídím "předražený" adidasky (předražený z tvýho pohledu).. nebo jinou podobnou US značku a vím.. že za ty peníze dostanu to co píšou na krabici a nebudu za 2 metry řešit že se mi rozpadnou... U aut je to stejná píseň... Myslíš, že je Logan stejně kvalitní jako Jaguar..??? není.. to víme jistě... (nebo pro rejpaly 3er BMW..).. a tomu odpovídá i cena... To auto je prostě postavený tak aby bylo co nejlevnější.. o tom to je... Jestli válcuje nebo neválcuje Fiat... už jsem to tu psal.. asi nikdo z nás tady nemá balík akcií nějaké značky.. takže mu podíl na zisku nepřipadá.. takže cachtat se prodejníma úspěchama fabriky ze které ti "patří" jen zlomek v podobě zaplacenýho auta.. je trochu mimo mísu... A nikdo tu nehaní Logana.. naopak.. kdyby polovina z těch co rejpou četli pozorně příspěvky i v minulosti, tak vědí, že se tu spíš o Loganu (jako celku) mluví pozitivně v realistické úrovni... tzn. všichni vědí, že za ty prachy se to muselo někde ochcat... Rozumně vybavenej Logan stojí kolem 250 klacků.. a to Punto +/- taky... Takže pro mě je tu Punto.... Pro lidi nepřijímající realitu a jen zaslepeně hledí do sebe a hloupě hájí svoje, je možná těžký tohle pochopit... já pochopím, když někdo hájí svoje názory proč to a ne to... ale nerozumím tomu zaslepeně bránit jeden model (značku) a vyzdvihovat ji do nebe jako nejlepší a jedinou možnou volbu..!! A to že někdo válcuje někoho není důkaz kvality nebo zpracování atd... vítězí cena a "value for money".. jenže každá společnost má tu hodnotu jinde... a věřím, že kdyby v CZ byla silnější střední třída (sociální), tak by to tu vypadalo o chlup jinak... a nejde o to, že Dacie valcuje... nýbrž Renault... a to už je silnej hráč...
Podle mě se Logan dopustil nejhoršího hříchu, jakého se lze v automobilovém průmyslu dopustit - nerespektoval zaběhlé pořádky, dané cenové úrovně a hlavně automobilové třídy. Dacia (Renault) vyrobila auto s vnitřním prostorem větším než poskytuje Octavia, se srovnatelným kufrem a cenovkou nižší než "hybrid" Fabia Junior. To se nedělá, to je podraz, to se musí zkritizovat! Jen tak dál panáčkové, tady máte místo, zde si můžete léčit své komplexy.. :-! P.S. ne, nejsem prodejcem Loganů, nejsem ani majitelem nového Logana, je se moc bavím jak si zde léčíte komplexy. P.P.S. nikdo, alespoň trochu soudnej, přece nečeká, že by byl Logan kvalitní jako Toyota Corolla, měl interiér jako GolfV nebo silnej motor co trhá asfalt (i když ta rallye Dacia se mi docela líbí, hlavně tan maník co s ní tak hustě jezdil)..
Rád bych to tady uzavřel.Nechme už Logan být,je to dobrý auto,na který můžou bejt naštvaný jen ostatní prodejci.Jde jak houska na krámě,za málo peněz velký auto.Jezdil jsem s ním od premiéry několikrát,je příjemný,lehko ovladatelný a okamžitě padne do ruky.Jediný co mě na něm mrzí je,že ho nevyrábí Češi,fakt.
No nevim, jestli si někdo udělá zaklínadlo z velikosti auta, kufru a ceny, je to jeho věc. Pak ale stejně ještě mnohem líp než Logan vychází Karosa, ta je ještě větší a do kufru jí toho narveš ještě mnohem víc. Vím, že je můj příspěvek demagogický, ale ne více než velikost/ cena... velikost/cena... velikost/cena... pořád dokola, už mi to nebaví a Logan taky ne.
je fakt , že Logan za 200 000 kč není asi nejlepší volba..já jsem dal 260 000 kč , najeto 14500 km jediné co jsem dělal je dolévání benzínu..ani ten vzduch v pneumatikách jsem nemusel doplňoval .. a to balůo přesně co jsem od něj očekával .. toť vše..dobrý den..