Řídili jsme Rimac Nevera. Až moc rychlý pro tento svět!
1
/
14
Prohlédnout znovu
Řídili jsme Rimac Nevera. Až moc rychlý pro tento svět!
Enormní výkon nevery je na běžné silnice až příliš velký
|
Auto Bild
Kokpit je útulný. Blinkry a stírače ovládáte přímo na volantu.
|
Auto Bild
Na jízdu v neveře nejde zapomenout
|
Auto Bild
Navzdory karbonovému monokoku není nastupování žádný problém. Dovnitř se vejdete i s výškou 190 centimetrů.
|
Auto Bild
Většinu funkcí lze ovládat pomocí dotykového displeje
|
Auto Bild
Všechny nevery jsou číslovány vzestupnou řadou. Zákazníci si mohou svůj kus vybrat.
|
Auto Bild
Rimac Nevera
|
Auto Bild
Rimac Nevera
|
Auto Bild
Jak se na hyperauto sluší, dveře se otevírají směrem vzhůru
|
Auto Bild
Rimac Nevera
|
Auto Bild
Máte o neveru zájem? Má být postaveno 150 kusů a zatím je prodána asi třetina!
|
Auto Bild
Rimac Nevera má dokonce i malý zavazadelník. Ale více než dva kufříky do něj nenacpete.
|
Auto Bild
Zadní světla připomínají BMW i8, aktivní zadní křídlo funguje i jako aerodynamická brzda
|
Auto Bild
Kotouče karbon-keramických brzd mají průměr 390 mm
|
Auto Bild
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní
Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift
Land Rover Defender dostal hrstku novinek. Verze 130 teď nabídne i luxusní křesla vzadu
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony