Byli jsme na Contidromu: Co dělá cenu pneumatik?
1
/
82
Prohlédnout znovu
Byli jsme na Contidromu: Co dělá cenu pneumatik?
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Do areálu se nikdo nepovolaný nedostane, focení je zakázáno. My dnes máme výjimku.
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Na vlastní oči spatříte zamaskované prototypy aut, pro která se hledají optimální gumy do prvovýroby
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
K testům slouží stovka vozů bez značek, které jsou obvykle bez interiérů, zato s umělou zátěží a tykadly na vodicí kolejnice
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Kvůli zachování objektivních vlastností testů brzdí auto stále dokola na kryté 300metrové dráze bez přičinění člověka
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Hlučnost pneumatik se testuje na trati pokryté speciálním asfaltem. O hlučnosti často nerozhodují decibely, ale pro ucho nepříjemná frekvence.
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu
Připomeňte si Jeep Willys: Byl nejdůležitější spojeneckou zbraní
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech