Jízdní dojmy s Hondou CR-V: Sázka na jistotu
1
/
71
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Hondou CR-V: Sázka na jistotu
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Palubní deska je do velké míry převzata z menšího civiku, to ale vůbec není na škodu. Ergonomie je velmi zdařilá.
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Místo jednoho převodu má nyní CR-V převody dva, spíná je dvojice spojek. I díky tomu může plug-in hybird táhnout až 1500kg přívěs.
|
Honda
Vzadu je nyní o 15 mm více místa pro kolena a opěradla nabízejí dvojnásobný rozsah nastavení sklonu
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Jízdně je CR-V tradičně na špici. Náklony karoserie kontroluje dobře a speciálně ve verzi s pohonem všech kol drží na silnici jako přikované.
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Plug-in hybrid se vždy dodává s adaptivními tlumiči, už standardní jsou ale excelentní
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
V zavazadelníku je CR-V naprostý unikát – plug-in hybrid nabízí více místa než full-hybrid: 587 vs. 617 litrů
|
Honda
Základem pohonné soustavy je dvoulitrový atmosférický agregát s výkonem 109 kW a točivým momentem 189 Nm pracující v Atkinsonově cyklu. Elektromotor pak dává 135 kW a 335 Nm, které přenáší na cestu.
|
Honda
Dobíjení plug-in hybridní baterie díky 6,8kWh palubní nabíječce kompetitivní. Stačí jen 2,5 hodiny a baterie je plná.
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní
Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift
Land Rover Defender dostal hrstku novinek. Verze 130 teď nabídne i luxusní křesla vzadu
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu