Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce – Tady jde o princip
1
/
88
Prohlédnout znovu
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce – Tady jde o princip
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD vs. Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Palubní deska hondy sází na horizontální linie a jednoduchost designu i obsluhy. Jsme si jisti, že to převážně konzervativní zákazníci segmentu ocení stejně tak jako kvalitní měkčené materiály.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda používá v interiéru CR-V osvědčený postup z jiných modelů značky. Nepřekvapí tedy ani displej multimédií, ani přístrojový panel, oba totiž již známe.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Poloha za volantem CR-V je dobrá, z vozu je navíc velmi dobrý výhled.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zadní pasažéři se budou cítit překvapivě stísněně, vertikální prostor je totiž omezený jak nízkou střechou, tak i prosklením otevírajícím se dovnitř.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zadní pasažéři najdou v CR-V dvojici výdechů klimatizace a dva porty USB-C. Vyhřívání zadních sedadel se aktivuje na dveřích.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vyhýbací manévr je jasnou devízou hondy, která se kužely proplete bez zaváhání a jen s jemným přibrzděním jednotlivých kol. Poté projeví lehkou přetáčivost.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS870 P 235/60 R18
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kufr nabídne 579 litrů, lze ho lehce zvětšit či zmenšit změnou sklonu zadních sedadel.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
V zavazadelníku hondy najdeme dvojitou podlahu a nadprůměrných 105 centimetrů do šířky.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Srdcem hondy je dvoulitrový atmosférický čtyřválec s hodnotami 109 kW a 189 Nm, produkující energii pro elektromotor se 135 kW a 335 Nm. Pohon všech kol zabezpečuje mechanické spojení, tedy hřídel.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda jezdí výhradně na osmnáctkách s profi lem 235/60. Jiná kola by zhoršovala emise CO2.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
CR-V překvapí dvojicí kamer na pravém zpětném zrcátku. Jedna redukuje mrtvý úhel, druhá pomáhá 360° vidění.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kvalita zobrazování je na lepší úrovni, moc toho neumí ani CR-V, ani x-trail.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan interiérem x-trailu drze vstupuje do prémiového pole, skvělé je jak zpracování, tak použité materiály. Vše je měkké a příjemné na dotyk, palubní deska potěší i tvarem a ergonomií.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan spoléhá na dvojici displejů, oba s totožnou úhlopříčkou 12,3“.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan nabízí podobně dobrou polohu za volantem, výraznou převahu ale získává v prostornosti pro zadní pasažéry.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kabina je velmi vzdušná a strop vozu nikoho neomezuje.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan soustředil do loketní opěrky jak výdechy ventilace, tak porty USB (1x USB-A a 1x USB-C) a ovládání výhřevu sedadel. Má i třetí zónu klimatizace.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jízda mezi kužely je v případě nissanu poněkud méně elegantní. Drasticky přibrzdí všemi koly a již v prvním oblouku je po krizovce. Bezpečné, ale výrazně pomalejší.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Nokian Snowproof 2 SUV 235/55 R19
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zavazadelník nissanu je ještě o čtyři centimetry širší než ten v hondě, objem je podobný (-4 l).
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan má nepatrně vyšší nakládací hranu a velmi mělkou dvojitou podlahu, umí ale šoupat sedadly i vzadu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan spoléhá na síly 1,5litrového přeplňovaného tříválce s proměnným zdvihem. Ten vyrábí elektřinu pro dva elektromotory, každý s výkonem 157 kW, kde přední má 330 Nm a zadní 195 Nm.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pro X-Trail e-Power e-4orce je základem totožný profi l 235/60 R18, testovaný kus měl devatenáctky
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
X-trail má pod zpětným zrcadlem jen jednu kameru, pomáhající skládat obraz 360° vidění kolem vozu
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail 1.5 e-Power e-4orce
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní
Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift