Ojetá Kia Sportage nudí mechaniky. Tohle SUV vám vydrží věky
1
/
21
Prohlédnout znovu
Ojetá Kia Sportage nudí mechaniky. Tohle SUV vám vydrží věky
Kia Sportage
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Konzervativní interiér už v nižších konfiguracích nabízí slušnou výbavu a jeho zpracování je na vysoké úrovni
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Displej multimediálního systému před faceliftem ještě nenabízí funkce zrcadlení mobilních telefonů, jinak ale nepůsobí příliš zastarale. Couvací kamera má slušné rozlišení.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
V nabídce českých bazarů převládají manuální převodovky. Starší kusy měly problémy s kvalitou spojky, většina kusů ji však má dávno vyměněnou.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Přední sedačky jsou pohodlné i na delší trasy a poskytují dostatek bočního vedení
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Na zadních sedačkách je opravdu spousta místa.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Původní tovární fólie na obou zrcátkách ve slunečních clonách
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Sportage
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Sportage
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Sportage
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kufr sportage je s 503 litry jen o drobek menší než u sesterského tucsonu (513 litrů) a konkurenčního karoqu (521 litrů). Tyto rozměry však platí jen pro verze s pohonem předních kol, čtyřkolky u všech tří omezí prostor pro zavazadla o pár desítek litrů.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pečlivě uchovávané šrouby v kufru jsou jistě dobrým znamením pro budoucí majitele této sportage
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Dieselová jednotka 1.7 CRDi je naprosto spolehlivá, hodí se však spíše pro klidnější řidiče. Předjíždění s ní je nutno plánovat dopředu, pružnost ve vyšších rychlostech je naprosto minimální.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
V nárazníku umístěné zadní blinkry jsou příliš nízko a v některých situacích nemusí být pořádně vidět
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Vysoko umístěná světla nabízejí denní svícení od základu a v noci svítí opravdu dobře
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Dodělávané tažné zařízení se kvalitou s kie nemůže rovnat. Rez už se na něm podepsala více, než bychom za čtyři roky čekali.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Sportage
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Podvozek netrpí korozí, výjimku představuje lehká povrchová koroze méně kvalitních šroubů a spojů. Motor a převodovka jsou snadno přístupné po odstranění fi lcového krytu, který ovšem drží na více než desítce rezavějících šroubů.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Sportage
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Většina podvozku je v naprosto perfektním stavu. Jediná místa, kde se začíná projevovat povrchová rez, představují šrouby.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Senzor PM na střední části výfuku je jednou z mála problémových komponent, výměnu však řeší záruka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku