Ojetý Seat Leon II. generace (1P): Nic netrvá věčně
1
/
50
Prohlédnout znovu
Ojetý Seat Leon II. generace (1P): Nic netrvá věčně
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon
|
Seat
Volant opakující motiv čelní masky se v roce 2009 dostal i do zmodernizovaného leonu, spolu s ním i modernější rádia s podporou připojení Bluetooth
|
Seat
Modernizace přinesla lehce upravený přední nárazník a optiku předních a zadních světlometů. Vpravo úsporná verze Ecomotive s turbodieselem 1.6 TDI/77 kW.
|
Seat
Přední nápravnice je pevněji uložena. Samotná ramena pak mají odlišná zadní uložení.
|
Svět motorů
Vůle v zadní nápravě nepatří k ojedinělým jevům, mohou se dostavit u obou příčných ramen. Novější verze mají obě ramena rovná, starší má jedno zahnuté „do hokejky“.
|
Svět motorů
Podobu leonu automobilka odhalovala postupně několika koncepty. Tohle je poslední: Seat Leon Prototype z roku 2005.
|
Seat
Ani leonu se nevyhnul oranžový mor, nejtypičtější místo se nachází mezi předními koly a dveřmi
|
Svět motorů
Nárazníky s upravenými otvory sání byly k dispozici ve formě příslušenství, v roce 2008 je použilo německé zastoupení pro limitku Leon Copa Edition s motorem 2.0 TFSI s výkonem zvýšeným na 210 kW
|
Seat
Leon druhé generace byl úspěšný i v závodní sérii WTCC. Speciál s dvoulitrovým turbodieselem vyhrál v letech 2008 a 2009 jak bodování jezdců, tak i továrních týmů.
|
Seat
Podzim 2006 znamenal příchod ostré verze Cupra se čtyřválcem 2.0 TFSI/177 kW z řady EA 113
|
Seat
Modernizace konečně přinesla prvek, kterým šlo spolehlivě rozlišit verzi FR od plnotučné cupry. Na obrázku je provedení Cupra R s charakteristickou zelenou a výkonem 195 kW.
|
Seat
Seat TwinDrive
|
Seat
Seat TwinDrive
|
Seat
Přístrojový panel verze před modernizací dostal centrální otáčkoměr na podkreslení sportovního ducha, oblast palubního počítače se po faceliftu změnila
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Náš testovaný leon měl ještě interiér se starším rádiem a specifickým volantem. Bluetooth by tady člověk hledal marně.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Středový panel nesl více funkcí, než je u koncernu zvykem, potěší konektivita připojením AUX
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Výbava FR s sebou nesla také specifické lakování zpětných zrcátek a sportovní sedačky, které řidiče krásně obejmou
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vzadu už najdeme důstojnou dávku prostoru pro kolena pasažérů. Rozdíl proti předchůdci je zde výrazný.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kufr nabízí průměrných 341 litrů, vysokou nakládací hranu a úzký otvor
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Motor řady EA 113 má opravdu moderní jízdní projev, na sešlápnutí plynu reaguje rychle. Všech 147 kW a 280 Nm je dle všeho pořád na svém místě.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nápaditá řešení klik dveří jsou druhému leonu vlastní
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kola byla také specifická pro verzi FR a tak zachovalá se už moc nevidí
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nápaditá řešení klik dveří jsou druhému leonu vlastní
|
Svět motorů/Michal Kollert
Výbava FR s sebou nesla také specifické lakování zpětných zrcátek a sportovní sedačky, které řidiče krásně obejmou
|
Svět motorů/Michal Kollert
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní