Nanočástice v motorovém oleji: Vyzkoušeli jsme tekutou generálku! Funguje?
1
/
9
Prohlédnout znovu
Nanočástice v motorovém oleji: Vyzkoušeli jsme tekutou generálku! Funguje?
Nanočástice v motorovém oleji: Vyzkoušeli jsme tekutou generálku! Funguje?
|
acz
Přípravek NanoLub AC-1000 v 150 ml balení vyjde na 842 Kč. Měli byste ho znovu aplikovat s každou výměnou oleje.
|
acz
Kolega Otakar Horyna najíždí potřebných 300 km mezi dvěma měřeními. Vědě je potřeba přinášet oběti.
|
acz
Přípravek NanoLub AC-1000 v 150 ml balení vyjde na 842 Kč. Měli byste ho znovu aplikovat s každou výměnou oleje.
|
acz
Miniaturní kuličky prý mají bránit styku třecích ploch, i když už je kvalita povrchu horší. Výrobce o nich říká, že odolávají vysokým tlakům a odlupují se z nich jednotlivé vrstvy – takže vznikají menší kuličky, které vyplní nerovnosti.
|
acz
Naměřené hodnoty: Škoda 120 LS, 1979
|
acz
Na válcové zkušebně přísada přidala 0,8 kW ve špičce, v jiných režimech však i celé 2 kW
|
acz
Po silnicích jezdí ještě řada motorů, které nemají ventily ovládané přes vahadla s rolnami. Například všechna dvouventilová TDI-PD od koncernu VW mají klasická hrníčková hydraulická zdvihátka, která by přísada mohla ochránit.
|
acz
Další kritické místo dnešních motorů – „lágříky“ vačkových hřídelí. U některých agregátů se dokonce točí přímo v hliníkové hlavě. Zde jsou proti motoru jen poloviční otáčky, takže hydrodynamické mazání často nefunguje. Je možné, že by přísada pomohla i ta
|
acz
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku