že se GM dál potácí v problémech dotace nedotace. Střídání generálních manažerů v takto rychlém sledu a navíc uprostřed krize svědčí o tom, že GM neví kudy kam. Celkem by to bylo jedno protože GM již nedisponuje skoro ničím co by jej mohlo zachránit až na OPEL kterého je škoda protože u něj by oddělení od GM bývalo bylo jasnou cestou z krize ven protože jako jediná značka pod GM má ještě slušný potenciál.
HA HA HA..ako sorry, ale musim sa vysmiat tomuto. Netvrdim ze tam nie je bordel ako v chvielve,ale ze nevie kudy kam? ved GM mal v 2007 okolo 700,000 zamestnancov- to teraz ratam aj tzv."contractors"- to bude pracuje docasne,alebo trvale,ale nie priamo ako GM zamest. ale ako agenturny. Co sa tyka disponovania, prepac,ale namem ten pocit. Skor maju vsetko co VW, Ford, alebo Toyota,ale lepsi pomer vykon/cena. Opel potencial ma,aj sa dobre rpedava. Okrem Oplu spomeniem Cadillac- kopa dobrych modelov a hlavne, potencial od nevidim do nevidim. Ale fin. problemy su, a to ttreba riesit. Ty Gen. sa striedajua j preto ze vacsina ich prijmu pochadza z vysledkov- a pri suc. vysledkoch na odstupne okolo 50 mil. $ to rozhodne pre Hendersona nevyzera