Souhlas, na Evropu americký značky úplně nestačej, amíci taky už objevili že pokud můžou jezdit třeba ve VW, byli by blázni kupovat Cadillac nebo Chevrolet, takže je moc dobře, že si našli jiná odbytiště. Byť bych se bál přímý domácí konkurence, v podobě třeba levnějších čínskejch značek.
VW je v USA looser number one, loni měli celoroční ztrátu oproti 2013 asi 12%. To nikdo nechce, tím ezdí mexikánci a pár pomatencých přistěhovalců z evropy, co nejsou v USA dýl jak 5 let >:D >:D >:D
Máš recht, měl jsem napsat, že myslim celej VAG. Ikdyž teda dvou a kus násobnej prodej samotnýho VW oproti Cadillacu taky úplně nepodporuje tvou teorii, že to nikdo nechce..:)
GM ukončil výrobu v Petrohradu, ale továrnu stále vlastní. Pokusili se tam smontovat pár Cadillaců, ale o jejich větší montáži se zatím nemluví.
Takový levný model pro rozvíjející trhy by mohl továrnu GM v Rusku zachránit: dobrý proti lokálním Ladám, Renaultům (= Daciím), Nissanům a Great Wallům :-)
Je smutné, že osobní auta a CUV se značkou Chevrolet jsou teď všechna korejská. A že odešli z Evropy. A taky že tu Chevrolet pickupy/SUV snad nikdy oficiálně nebyly.
Impala nevím (nová vypadá jak Kia Optima), ale co je mi známo, tak Malibu sice má nějaké kořený v USA, ale stejně to je koncernovka mezi Koreou a Německem. Ani se kromě středního východu nenabízí s něčím důstojnějším, než čtyřhrnek :-) . Sice o Malibu přemýšlím, ale figurovalo by jako přemisťovadlo po městě s nízkou spotřebou.
No bohužel ty V6ky z těhle aut pomalu mizí i v USA no. Je to blbý.
Tak GM využívá tenchniku napříč cleý koncernem, takže je v tom i kus Oplu no.
Impala je ale zcela svébytný model. A tam V6 pořád ještě jsou. v SS je i V8