Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v říjnu 2009: Octavia v čele nižší střední, Golf dovozovou jedničkou v říjnu, Cee'd v celoročním pořadí

Nižší střední třída roste! Pozici dovozové jedničky obhájil i v říjnu Volkswagen Golf. Kia Cee'd sice stále vede tuto statistiku celkově, ale v měsíčním žebříčku jí patří až páté místo!
Zpět na článek
15. 11. 2009 10:51
16. 11. 2009 16:09
16. 11. 2009 17:15
16. 11. 2009 21:50
16. 11. 2009 17:39
16. 11. 2009 18:47
16. 11. 2009 19:26
16. 11. 2009 21:59
17. 11. 2009 07:38
17. 11. 2009 16:35
17. 11. 2009 19:52
17. 11. 2009 20:47
15. 11. 2009 11:49
15. 11. 2009 18:06
15. 11. 2009 20:12
15. 11. 2009 20:43
15. 11. 2009 20:15
neregistrovaný "Sumi1982"
15. 11. 2009 21:36
neregistrovaný "Sumi1982"
16. 11. 2009 07:14
16. 11. 2009 07:52
15. 11. 2009 22:41
15. 11. 2009 23:04
15. 11. 2009 23:16
16. 11. 2009 06:27
16. 11. 2009 08:03
16. 11. 2009 08:46
16. 11. 2009 09:06
neregistrovaný "VaclavII"
16. 11. 2009 10:25
16. 11. 2009 11:01
16. 11. 2009 17:09
16. 11. 2009 19:25
16. 11. 2009 08:11
16. 11. 2009 11:05
16. 11. 2009 13:35
16. 11. 2009 14:34
16. 11. 2009 15:56
16. 11. 2009 17:51
16. 11. 2009 18:16
16. 11. 2009 18:50
16. 11. 2009 19:17
16. 11. 2009 17:07
16. 11. 2009 14:19
16. 11. 2009 14:28
16. 11. 2009 17:37
16. 11. 2009 14:32
16. 11. 2009 09:22
16. 11. 2009 11:06
16. 11. 2009 12:02
16. 11. 2009 10:16
16. 11. 2009 10:17
16. 11. 2009 12:26
16. 11. 2009 13:03
16. 11. 2009 13:54
16. 11. 2009 13:53
17. 11. 2009 00:57
16. 11. 2009 17:15
16. 11. 2009 14:50
17. 11. 2009 00:42
16. 11. 2009 09:18
neregistrovaný "VaclavII"
Avatar - Katikakus
15. 11. 2009 10:51
Uz se tesim...
To zas bude zvratku od jednoho "pravnika" z Mostu... :no:

Jinak samozrejme prvni ctyrka, zvlaste Hyundai a Renault, zaslouzi pochvalu a palec nahoru za mezirocni narusty i ve slozite situaci, ktera tu ted panuje. :yes:
Nesmime tez zapomenout na Mitsu a Mazdu. :yes:

Zajimaly by me priciny narustu Octavie - odklon tradicnich zakazniku Skody od Fabie smerem k vetsi Octavii, nebo nejaka vetsi firemni zakazka...
Rozbalit vlákno
47
Avatar - white label
15. 11. 2009 11:04
Re: Uz se tesim...
Jasně, za to Golf to má u nás naopak, hlavně vedle Octavie a i30, velmi jednoduché... >:-[]
Avatar - Katikakus
15. 11. 2009 11:24
Re: Uz se tesim...
??? 8-s
Ja mluvim o prvni ctyrce, a kdepak je Golf? Druhy - i kdyz s vyrazne nizsim narustem nez i30, Megane a Octavia. Ano i druhe misto patri do prvni ctyrky. To nevis? :-O
Avatar - white label
16. 11. 2009 01:00
Re: Uz se tesim...
Představ si, že to vím, jen jsem dodnes "netušil", že 3. a 4. místo si zaslouží větší (zvláštní) pochvalu, než 1. a 2. místo.
Nepatříš náhodou (také) ke kritikům "překrucování" tabulek...? ;-)
Avatar - Katikakus
16. 11. 2009 09:33
Re: Uz se tesim...
1. misto - narust 47 procent
2. misto - narust 19 procent
3. misto - narust 197 procent
3. misto - narust 77 procent

Ja chvalil narusty vsech ctyrech, vypichl jsem dva s nejvetsimi narusty - 3.a 4. misto maji totiz o dost vetsi narusty nez 1. a 2. misot. Jsi opravdu tak hloupy, nebo to jenom delas? 8-s :no:
Tedy specialne pro tebe - pochvalu zaslouzi Hyundai, Renault, Skoda i VW za hezke narusty - serazeno dle velikosti procentniho narustu.

Uz tomu rozumis, nebo je ti jeste neco nejasne?
Avatar - white label
16. 11. 2009 11:18
Re: Uz se tesim...
Pokoušíš se tu dělat hlupáka ze mě, ale děláš ho naopak zbytečně ze sebe, lehce/částečně mi připomínáš wolffa, který považuje za největší přednost Fiatu v této třídě to, že má obrovský prostor, kam růst, narozdíl třeba od VW...
Také bych tu mohl napsat poznámku ke tvému intelektu, protože považovat za hlavní měřítko celkové úspěšnosti na trhu jen procentní růst prodaných kusů, proti minulému období, může jen někdo, kdo nemá představu, nejen o ekonomice, ale ani o matematice... Podle tvé "logiky" je totiž mnohem "úspěšnější" i ten, kdo prodá dvě auta, proti jednomu v minulém období (nárůst 100%), než ten, kdo prodá 150 aut, proti 100 v minulém období (nárůst "jen" 50%). Podle této "šablony" je vlastně i ten Golf v Evropě prodejně dlouhodobě (asi 35 let) velmi neúspěšný, chybí mu totiž dlouhodoběji opravdu vysoké nárusty v %, jako má např. teď u nás ten i30 apod. ;-)

P.S. ...jinými slovy (podle tebe), ten kdo prodá více, ale "roste" při tom méně, je méně úspěšný, než ten, kdo prodá méně, ale s větším nárůstem...
16. 11. 2009 12:03
Re: Uz se tesim...
White_labele ty ses asi vazne natvrdlej! Ohanis se logikou a exaktnosti vyjadrovani, pritom sam nechapes ELEMETARNI SDELENI VETY:

"Jinak samozrejme prvni ctyrka, zvlaste Hyundai a Renault, zaslouzi pochvalu a palec nahoru za mezirocni narusty i ve slozite situaci, ktera tu ted panuje."

Opakuji to podstastny co nevidis/nechces videt:

"za mezirocni narusty i ve slozite situaci"

Prosimte, nez na nekoho zareagujes, poposedni si, zhluboka se nadechni, precti si to jeste jednou a pak pis. Ulevis tim vsem kdo se nechteji patlat procitanim duskuzi o hov*e. Dekuju.
Avatar - white label
16. 11. 2009 18:34
Re: Uz se tesim...
Karlitto, jak vidím tak tobě bohužel jeden důkaz o tvém "logickém" chápání nastačil, navíc se už nedokážeš ani ovládat...
Co kdyby sis alespoň podobně pozorně přečetl i mou první reakci směr Kikatus: "Jasně, za to Golf to má u nás naopak, hlavně vedle Octavie a i30, velmi jednoduché..."
Byla to pouze poznámka k jeho "argumentaci" s "nárůstem ve složité situaci, která tu panuje"..., nic víc!
Já přece nenapsal, že to co napsal Kikatus je celé hov.dina.
Já tím jen vyjádřil svůj nesouhlas s jeho názorem, že konkurence, která byla v prodejích za říjen až za Golfem, si zaslouží nějaké zvláštní/mimořádnější "uznání", jen za procentní nárust ve "složité" době, která je jednak složitá pro všechny, navíc pro ty dražší (porovnej cenu Golf vs. i30/Megan) ještě podstatně více...
Navíc nárůst v % nepovažuji za hlavní měřítko úspěšnopsti na trhu, a je úplně jedno o jak složité době se bavíme...
Jestli komukoli vadí, že se u konkrétní argumentace zcela neztotužňuju s jiným "nickem", je to jeho problém, rozhodně to ale není důvod tu kohokoli urážet, nebo jinak primitivně slovně napadat..., nebo se mám v tomto ohledu dostat na vaši diskusní úroveň a oslovovat tě třeba karlitto-"toaletto", nebo doporučit diskusnímu kolegovi obměnu prvních dvou samohlásek v nicku na "o"..., taková úroveň diskuse by se vám snad "hodila" více?
Avatar - Katikakus
16. 11. 2009 12:48
Re: Uz se tesim...
Ne, tohle fakt nema cenu. Ty bud vazne nechapes, nebo nechces chapat! ;-\
Vsimni si, ze mluvim o mezirocnich narustech u prvni ctyrky, kde se prodane kusy pohybuji minimalne ve stovkach a nikde se nezminuju treba Nissan Tiida se 100% narustem (ze 3 na 6).
Jinak diky za nahravku na smec - presne odpoved v tomto duchu jsem cekal.
Vsechno mas v clanku a takhle se ztrapnujes - absolutni narust u Golfu je 55 ks, u Meganu 113 ks, u i30 dokonce 186 ks.

Jses jak petiletej fakan, kteremu nekdo sebral hracku. Takze pokud te to uklidni, ano, Golf narostl pekne, a VW se skvele dari za co je chvalim.
A ted bez za maminkou, aby ti vymenila plenku a uz se dal neztrapnuj. :-!
Avatar - white label
16. 11. 2009 15:51
Re: Uz se tesim...
Tak to jsi dokázal fakt hodně s tím přepočtem na kusy.
Dokonce prý nahrávka na smeč ... >:-[]
Koncentrace nízkého IQ, spojená s nadměrným sebevědomím je u tebe nepříjnemně vysoká, což dokazuje ten tvůj poslední dětinský a trucovitý odstavec s primitivním výlevem ve formě "fakana". Pokud ti tak doma říkají, pak tě začínám svým způsobem trochu "chápat".
To co jsem naspal, byl názorný příklad pro méně chápavé typy..., ovšem jasně vidím, že jsem i tak tvou schopnost pochopit něco velmi přecenil.
Ale naděje umírá poslední, takže: Co je větší úspěch: Prodat za dvě sledovaná období (dohromady) více kusů, nebo jich sice prodat celkově méně, ale s větším podílem ve prospěch časově "později" sledovaného období?
Na olympiádě se taky nedávají medaile podle toho o kolik sekund, metrů, nebo bodů si každý sportovec zlepší svůj osobní rekord, nebo výsledek z posledního závodu, ale pouze za skutečné absolutní pořadí...

P.S. A hlavně v klidu a slušné.. víš, že máš zakázané se rozčilovat... ;-)
Avatar - Katikakus
16. 11. 2009 16:00
Re: Uz se tesim...
Vrat se nahoru a precti si muj prvni prispevek a za co chvalim. Mala napoveda - snazil se ti to vysvetlit i karlitto. Pokud jsi to doetd nepochopil, nema smysl dal s tebou ztracet cas. Jenom potvrzujes mou domnenku, ze jsi rozumu mdleho a chapani psaneho textu nepatri mezi tve silne stranky. :no:
16. 11. 2009 16:09
Re: Uz se tesim...
Zbytečně jsi ztrácel čas vysvětlováním,tvůj první příspěvek je plně vypovídající.Label jen někdy špatně chápe text.
Avatar - white label
16. 11. 2009 16:58
Re: Uz se tesim...
Johnne, tak od tebe, jako zdejšího profláklého "vytrhávače
z kontextu", ta poznámka opravdu sedí...
Mimochodem, zkus poslední Autocar, kde najdeš názor japonské Hondy na náskok Evropy v přeplňovaných motorech u osobních automobilů v běžné produkci, a to včetně tebou tak kritizovaného TSI...
Naštěstí sami Japonci, nemají s podobnou sebekritikou problémy a přiznávají, že na podobných motorech pracují (se spožděním )taky, takže s nimi by se na podobné téma dalo určitě rozumně diskutovat, což se o tobě bohužel říct nedá...(viz. naše někdejší marná diskuse) ;-)
16. 11. 2009 17:15
Re: Uz se tesim...
... jak by taky Japonci mohli mít náskok v něčem co je typická evropská demence? Prostě jinde na světě není "úchylka na spotřebu" podstatná....
Avatar - white label
16. 11. 2009 19:31
Re: Uz se tesim...
Tak proč potom právě Japonci tak prosazují hybridy, chceš říct, že je u nich spotřeba a s ní spojené emise vůbec nezájímají...? ;-)
Já bych řekl, že spotřeba paliva už v současné době není sledována jen v Evropě...navíc Evropan který jde primárně hlavně po spotřebě dá přednost určitě turbodiesleu před turbobenzínem...
16. 11. 2009 21:50
Re: Uz se tesim...
Tak s tímhle s tebou souhlasím,obzvlášť s posledním odstavcem.
16. 11. 2009 17:39
Re: Uz se tesim...
Tak dej odkaz frajere.Zatím Honda prohlašovala,že se zaměří na hybridy.
Když chceš probrat TSI,ale obávám se že na to nemáš technické vzdělání.
Turbo benzíny jsou používané už dlouho,u TSI byla slibována nízka spotřeba díky používání přímého vstřiku.Výš co přímý vstřik vše umožňuje?Hlavní věc je spalování vrstvené směsi,čili motor může běžet při požadavku nízkého výkonu na velmi chudou směs.Normální směs bývá zhruba 1kg paliva ku 14,7kg vzduchu,s vrstvením směsi se motory GDI dostali na poměr 1:40.Ale je tu problém oxidy dusíku a sirnaté palivo (v Japonsku mají benzín o meším obsahu síry než v Evropě).Takže koncern tuto funkci v tichosti vynechal oproti původním motorům FSI.Takže stále spaluješ směs homogenní a čím chceš větší výkon(tedy kroutící moment v daných otáčkách),tím tedy musíš zákonitě nasát více vzduchu (přeplníš)a lineárně s tím i vstříknout více paliva.Je tam naprostá příma úměra.Jinak ty japonské atmosféry a (turbo GDI od Mitsubishi,kteří je měli jako první už v roce 2000)vrstvenou směs,čili chudší spalovat umějí.Technicky neumějí motory VW o nic více než i evropská konkurence,třeba Alfa Romeo.Zatím mi je jich přístup co nejvíce odstraňovat ztráty milejší.Ale jak jsem psal výše jsou potíže s dalšími emisemi (NO,pevné částice)nejen s CO2 takže vývoj je nejistý.Nakonec budou asi ty hybridy.
A nemysli si že ani Honda nikdy přeplňované motory nedělala,nebo i nyní nedělá.
Avatar - white label
16. 11. 2009 18:39
Re: Uz se tesim...
To nemáš ani 30Kč na Autocar, to je pak těžké... ;-)
16. 11. 2009 18:47
Re: Uz se tesim...
To jsem čekal.
[odkaz]
Tady je něco o Hondě a hybridech.A k věci máš něco?
Avatar - white label
16. 11. 2009 19:18
Re: Uz se tesim...
Na netu jsou sice info levnější, ale zadarmo není nikdy ani zdaleka všechno...
Jak typické pro tebe..., dávat tu odkazy mimo dané konkrétní téma, které ti zjevně nevyhovuje..., nejsi náhodou politik... :-)
16. 11. 2009 19:26
Re: Uz se tesim...
Mimo dané téma?Je to odkaz na Autocar.Zřejmě nejnovější číslo a je tam psáno o čem se v tištěné verzi dočtu.Je tam zřejmě článek o zaměření Hondy na Hybridy.Takže s tématem naší debaty to souvisí.
Zatímco ty nic nedoložíš,žádná fakta nenapíšeš,o technice zřejmě také nic moc znalosti...Udej alespoň nějaké technické detaily,kvůli kterým má být TSI tak skvělý.
Mimo jsi vlastně celou dnešní diskusi.
Avatar - white label
16. 11. 2009 19:41
Re: Uz se tesim...
Dyť ti říkám, že šetříš na nesprávném místě, co je ti zdarma platný tvůj "seznam nadpisů" v posledním Autocaru, když si z něho to, o čem píšu, nepřečteš nic...takže kdo je tu asi mimo...

P.S. navíc ti dělá zjevně problém pochopit, že turbobenzínové motory a hybridy jsou dvě různá témata...
16. 11. 2009 21:59
Re: Uz se tesim...
Tak nikdy není něco podstatné jen v jednom zdroji,ale vždy ve více.Ani v tomto článku o Hondě nepadlo o turbech ani slovo,pouze o palivových článcích,hybridních pohonech a aerodynamice.Dolož svá slova,já si obohatím znalosti a v pohodě můžeme diskutovat.
Hybrid i turbobenzín jsou sice dvě různá témata,ale obojí,nebo alespoň u dowsizingu je to tak prezentováno mají za úkol snížit spotřebu a emise při zachování,nebo i zlepšení jízdní dynamiky.Nebo to mám chápat tak,že i podle tebe dowsizing v podání koncernu úspory paliv nepřináší.Tak napiš jak to vnímáš.
Avatar - white label
17. 11. 2009 00:02
Re: Uz se tesim...
Tak já tu teda něco speciálně pro tebe dám...
Je to doslovná citace z "miničlánku" s názvem:
"Klíčová otázka - A co motory?":
"Nyní Honda připouští, že zaostává za evropskou konkurencí. Přímé vstřikování, dvojité přeplňování a čtrnáctistovky s výkony dvoulitrů jsou nyní v Evropě běžné. Honda na to zatím nemá odpověď. Ale pracují na řešení. "Věnujeme se především přeplňování turby a přímému vstřikování," říká k tomu Takanobu Ito. "Máme ovšem limitované zdroje a intenzivně pracujeme na hybridech, jakkoli třeba přímému vstřikování věnujeme mnoho péče."
17. 11. 2009 07:38
Re: Uz se tesim...
To vyznívá,jako by Honda přímý vstřik benzínu ani neměla.Jenže ona ho už používá.
[odkaz]
Tady je historie přímého vst[odkaz]řiku benzínu.
To že na tom stále pracují,nebo na něčem podobném je proto,že ví o velkých emisích oxidů dusíku i pevných částic,což je podle některých emisních norem problém.V Evropě to problém není,ostatně je to vidět i na rozšířenosti dieslů.
Právě vynechání funkce vrstvení směsi,což byl hlavní důvod pro přímý vstřik tuto technologii degraduje na pouhý marketingový nástroj.Všichni výrobci pracují na vylepšení,nejen Honda,právě z těchto důvodů.Dále je tu problém kvality paliva,celosvětově.A nemyslíš,že kdyby to byla opravdu ta správná technologie,tak že na to převedou co nejvíce prostředků?Proč to neudělají?
Něco může napovídat i to,že jedno je velký článek(hybridy),hlavní globální směr,miničlánek o downsizingu(zase mají velmi kvalitní atmosféru se stejnými parametry i emisemi),zaměření pouze na Evropu.
Avatar - white label
17. 11. 2009 15:50
Re: Uz se tesim...
Tam se píše spíš právě o spojení přímého vstřiku s přeplňováním, případně/respektivě s dvojitým přeplňováním...
17. 11. 2009 16:35
Re: Uz se tesim...
No,že by taková firma za deset let,co má určitě k oběma technologiím přístup,je nedokázala skloubit?Přímovstřikový experimentální motor o objemu 1,4l představili v roce 1999 s tím,že vývoj může pokračovat dlouho,dokud si nebudou jisti přínosem.[odkaz]
Honda je proslulá svými atmosférami,ale turba nepoužívala jen v F1,ve spolupráci s Mugenem má i zkušenosti v sériové výrobě.[odkaz]
Zkušenosti má s oběma technologiemi a vzhledem tomu,že I-Vtec ze Streamu přestali produkovat,tak zřejmě nejsou si jistí výsledným efektem.Zatímco u řady jiných výrobců i na oficiálních stránkách hlásí přípravu turbo-gdi motorů Honda nikoliv.Důvod může být i v palivech.Moderní diesly jsou také citlivější na kvalitu paliva,u těchto benzínů to nebude jinak a Honda je globální značka,která každý motor potřebuje prodat v co největším počtu zemí.Ono je hezké mít motor s technologií,kterou ale nakonec nemůžeš naplno využít.
Avatar - white label
17. 11. 2009 19:07
Re: Uz se tesim...
Ale přede mnou to "okecávat"/obhajovat nemusíš, vždyť ani sami zástupci Hondy o tom nemají problém otevřeně mluvit, takže to pro ně zřejmě není úplně zásadní priorita, když na to mají tak omezené prostředky, ale přesto dokážou určitý náskok Evropy (v této oblasti) sympaticky přiznat...
17. 11. 2009 19:52
Re: Uz se tesim...
Jo to fakt,že nemusim,protože jsi nepodal jediný relevantní důkaz,ani v oficiálních prohlášeních nic takového není.A nezapomeň,Honda konkurenci s těmito turbomotory má přímo doma (a už řadu let) a blízko v Korei a přitom ji to nechává chladnou.
Proč asi?Ví že to je jen zatím marketingový nástroj,nic víc.
Jo a kdyby to bylo skutečné prohlášení,nebo opravdu seriozní rozhovor tak to nebude jediný zapomenutý miničlánek...
Avatar - white label
17. 11. 2009 20:35
Re: Uz se tesim...
Sám se mnou v úvodu souhlasíš, že to dělat "nemusíš", ale přesto to dál (intenzivně) děláš...? ;-)
Jaké prohlášení? 8-s >:-[] To si děláš srandu..., mám dojem, že nakonec ty "Japonce" (v marketingu) podceňuješ sám mnohem víc, než si sami zaslouží.... :-!

P.S. Komu asi vyhovuje nejvíc, že se o tom píše spíš v podobných "miničláncích".
Prý kde jsou o tom jejich prohlášení a rozhovory... :-)
kde se asi tahle meganaivita u "prostých" lidí bere...
17. 11. 2009 20:47
Re: Uz se tesim...
Nemusel jsem psát nic,to samozřejmě.Baví mně to.Marketing je u nás pod vlivem hlavně VW,co by jsi čekal jiného,pro japonce jsme vzdálený trh a ani nejsme až tak významní.
Citoval jsi snad nějaké prohlášení,či interview a to většinou bývá ve více zdrojích.To s Carlosem Ghosnem o stabilizaci trhu a vedoucí úloze japonců v automotive bylo třeba v HN i v jiných zahraničních médiích.A toto není?...
To byl nějaký nechtěný únik informací,ale no tak...nebo prohlášení a pak zaplacení,ať to není moc zveřejňováno...ale no tak,takové teorie si můžeš..
A nebo to je novinářská kachna,jako s prvenstvím VW,nebo špatný překlad,prostě omyl.
Kde se ta meganaivita bere,věřit každé i neověřené informaci bez znalosti problému.
Avatar - white label
17. 11. 2009 21:43
Re: Uz se tesim...
S tím "Ghosnem" to byla běžná "marketingová" proklamace, žes to nepochopil, se po tvé úvaze o Japonském prohlášení vůbec nedivím...
Johnne pro tebe bude samozřejmě lepší, když se pokusíš přesvědčit sám sebe, že to byl "určitě" jen omyl (např. ve formě špatného překladu redaktorů Autocaru), hlavně teď na noc, ať se aspoň trochu vyspíš... >:-[]
A s tím "prvenstvím" VW to mohla "kachna" klidně být, ale k tomu, aby tu "kachnu" ostatní brali aspoň trochu vážně, potřeboval VW i "spolupráci" TOYOTY ve formě jejího mnohem výraznějšího propadu... a komu asi podobná nenákladná "reklama" o tom, že
VW-PORSCHE je dnes opravdu srovnatelně "velký" výrobce, jako dosud největší TOYOTA vyhovuje více? TOYOTĚ, nebo
VW-PORSCHE? O komu se asi "líbilo", že se při "dokazování" většího absolutního počtu zatím vyr. vozů (v tomto roce) TOYOTY, propíral logicky i její výrazný propad...?
Takže, za vším významněji "komerčně-oficiálním", co se objeví v sdělovacích prostředcích, hledej v prvé řadě marketingovou filosofii, včetně toho tvého "příkladně-neomylně čestného" C.G.
Tvá představa o tom, že čím větší/oficiálnější/četnější prohlášení, rozhovor, nebo článek, tím větší pravděpodobnost jeho pravdivého obsahu, je bohužel velmi naivní... ;-)
15. 11. 2009 11:09
Re: Uz se tesim...
No kdyz jsem se byl zkusebne zeptat na Fabii kombi, prodejce automaticky zacal presvedcovat na Octavii. Takze si osobne myslim, ze Fabie ma takove propady predevsim proto, ze lide migruji k Octavii, ktera preci jenom nabizi lepsi desing a hlavne lepsi motorizaci za ne az tak velky priplatek. Ale hlavne vsichni dobre vime co je snem vetsinoveho a naprosto prumerneho ceskeho cloveka? No prece nova Octavia pred obecnim najemnim domem!!! >:D
Avatar - Katikakus
15. 11. 2009 11:39
Re: Uz se tesim...
Ano, je to moznost, ale moc se mi to nezda.
Potencialni zajemci o Fabii u nas v drtive vetsine kupuji nejnizsi vybavy a motorizace - pohybuji se tak ve spodni casti cenoveho rozpeti daneho modelu. A odtud je k nejlevnejsi Octavce prece jen dost daleko.
50 - 60 tisic je pro tuto skupinu prilis velky balik na to, aby se jen tak rozhodli si priplatit za vyssi model.
Kdyby mel nekdo relevantni insider informace, budu rad, kdyz se podeli.
15. 11. 2009 19:10
Re: Uz se tesim...
uz sem ti to jednou rikal a furt si meles svou, tak nevim co chces slyset. tak jeste jednou a pomalu. fabia combi se silnejsim HTP mela na prodejich fabie velky podil. dneska ve vybave Magic stoji combi 51kW 269 800, s koly z lehkych slitin 15 palcu a stresnim nosicem navic 275 800. vybava magic je pritom oproti 51kW holote classic plus drazsi jenom o 20 000Kc a to je v cene krom dalsiho milionu veci napriklad metaliza (8900Kc), kterou vetsina lidi stejne kupuje. jiste neprekvapi, ze se prave tohoto modelu proda nejvic. budeme zaroven abstrahovat od varianty, kdy lide neoceni nabidku klimatizace a centralu za 10k a zaroven si do combi poridi 44kW. je jich VELMI MALO, to je proste fakt a nejsu schopnej ho necim dolozit, bez se zeptat prodejcu. do kratke se 44kW motor dava pomerne casto, do combi temer vubec. realne se tak priplatek za combi snizil na 20k, protoze 15k stoji silnejsi motor a 5k karoserie combi, driv se za combi davalo 20k. pokud ses doted neztratil, cti dal.
Octavia Tour Trumf s paketem Plus (mech. klima a zakladni eletrika, lakovana zrcatka) a motorem 1.6/75kW stoji 289 900. zadny rozdil 50-60 tedy nikde neni, je cca 20k a taky v mensi vybave touru. kdyz se podivame na charakter chybejici vybavy, tak jsou to veci, ktere u lidi s natazenym rozpoctem moc sympatii nemaji: maxidot, kola z lehkych slitin, bila strecha/stresni nosic, bocni airbagy, zatmavena skla vzadu, mlhovky, originalni autoradio, dalkove ovladani centralu apod. doufam, ze se stale neztracis, pomalu se dostavame do finale.

v nabidce tedy mame octaviu tour s motorem 1.6/75kW a solidni vybavou za 289 900Kc, fabiu combi magic 1.2/51kW s bohatsi vybavou za 269800Kc a barvou v cene, zakladni holotu classic 51kW s klimatizaci a centralem za 249 900Kc bez barvy. vysledek? krom lidi nepotrebujicich kufr - kupujicich kratkou fabiu prakticky vsichni berou tour. rozdil je totiz velmi maly a vybava, kterou hodne lidi neoceni. naopak to ma treba 1.6ku motor a moznost mit diesel za priplatek 30k. u kratke fabie je uz rozdil vetsi, protoze do ni neni uplne nutny koupit silnejsi motor - tam se ty prodeje jaks taks este drzijou. i tak ale pomerne dost lidi preskoci k vetsimu autu - ma povest, ma image, casto se lidem libi vic...

je jasny, ze odbornici z lucnice budou od klavesnice videt neco jinyho..
15. 11. 2009 19:33
Re: Uz se tesim...
Tady budeš některým (zbytečně) vysvětlovat fakta poměrně často. ;-) Co se jim nehodí do jejich konspirační teorie, tak jako by nebylo. :-!

Jinak zcela jasně vysvětleno. :yes:
Avatar - Tomas_2002
16. 11. 2009 09:34
Re: Uz se tesim...
Tak tak. A navíc je ten TOUR levnější o 10.000,- Kč než píšeš a příplatek za naftu je jen 20.000,- ;-)
16. 11. 2009 09:59
Re: Uz se tesim...
Uz sem si vzpomnel, proc sem to psal o 10k vejs - pocital sem do toho tak nak barvu a rele pro denni sviceni. Jinak za 20k je combi, nafta za 30k.
16. 11. 2009 07:56
Re: Uz se tesim...
Problém je v tom, že statistika nezohledňuje rozdíl mezi "Octavií" a "Octavií Tour(Trumf)". Tam je zásadní podíl nárůstu prodejů. Tour je vyprodaný na měsíce dopředu. Tady se škodovce po dlouhé době podařil pořádný majstrštych, toho produkťáka, který to vymyslel bych pořádně odměnil :-) Hloupý čecháčci bezhlavě kupují model vozu technicky starý 13let (klidně na něj čekají jako za komančů) za pravda úžasnou cenu!! A to také na úkor Fabie !! Teda ne že by to auto bylo špatné, a za tu cenu je to super volba, ale stejně bych nekoupil auto (byť o třídu výš než fábie), kde si za sebe nesednu s nohama u sebe :-) a mimochodem. V sobotu jsem se bavil s jedním prodejcem v praze a čeká se na Octavie, Yeti a Superby (cca 6-8týdnů) jenom fábii dostanete hned.
16. 11. 2009 10:13
Re: Uz se tesim...
Vono to čekání snad možná krom Yetiho není úplně způsobený tím, že by nestíhali vyrábět, ale že výrobu o něco posunujou do budoucna, aby se podařilo aspoň trochu vyrovnat výkyvy v objednávkách. Výroba poklesla i kvůli vyprázdnění skladů, který podle mě ani naplňovat nebudou třeba u FII/R kvůli FL a u SII kvůli příchodu verze combi. Jinak pozor, 6-8 týdnů bylo co vim prakticky vždycky standardem a loni sem byl hodně překvapenej, že sem auto dostal za 4 týdny. Letos to bylo u auta pro rodiče ještě dřív.. aneb skončily subvence a co dál..
Avatar - chlapecx
17. 11. 2009 00:37
Re: Uz se tesim...
no on ani základ OII nejni nějak drahej, nějakých 320 těm základ bude stačit, pořád 20 minimálně ti dá prodejce a máš to za podobný peníze, jak ošklivou a malou FII s HTP a tý výbavy tam o moc víc nebude:D
15. 11. 2009 11:49
Re: Uz se tesim...
Nesmíme zapomenout na Mitsu a Mazdu. To jsi myslel Mitsuoku ? :-)
Avatar - Katikakus
15. 11. 2009 11:58
Re: Uz se tesim...
:-) :yes: Orochi ani Galue do nizsi stredni nespadaji, takze tentokrat ne ;-)
15. 11. 2009 13:09
Re: Uz se tesim...
Prodeje i30 jsou pro mě záhadou. Ošklivější auto v této třídě než Hyundai už není a přitom za podobný peníze člověk sežene o třídu pohlednější Ceed anebo Megane. Chápu, že u nás rozhoduje v této třídě pořád hlavně cena, ale to už Češi ztratili i vkus?
Avatar - Katikakus
15. 11. 2009 13:14
Re: Uz se tesim...
i30 ale nepatri k tem uplne nejlevnejsim. Spis si myslim, ze vyznamnou roli hraje to, ze je auto vyrabene v Cechach.
Mne se napriklad i30 taky nelibi, ale znam lidi, kterym se libi vic nez treba sestersky Ceed, ktery ja, stejne jako ty, povazuji z hlediska designu za mnohem povedenejsi.
15. 11. 2009 13:34
Re: Uz se tesim...
Já bych řekl, že i30 patří k nejlevnějším. Pod 265 tis. už neseženeš v této třídě moc aut. A jestli je pro lidi jedinej argument, že se vyrábí u nás, tak doufám, že se k nám přesune výroba AM Rapide >:D
Avatar - Katikakus
15. 11. 2009 13:41
Re: Uz se tesim...
Aha, tu verzi za 265 tis. jsem nezaregistroval, myslel jsem, ze i30 zacina tesne pod 300 tis.
Avatar - chlapecx
17. 11. 2009 00:25
Re: Uz se tesim...
já ti to prozradím:-) ta odpověď zní: Cena:-)Jak Tour tak OII je cenově Fabii hoodně blízko a řekl bych, že Octavia je trochu větší a trochu hezčí au to, že Fabia a že ejště vloni by za cenu Octavie lidi měli jen Fabii, takže proto kupujou Octavie:-)
15. 11. 2009 16:16
Dokažte, že Škodovka je české auto, vyzval soud dovozce
"Brno - Dovozci Škodovek ze zahraničí musí jednoznačně prokázat, že jde o český výrobek, jinak za ně zaplatí dovozní clo a daň z přidané hodnoty."
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
15. 11. 2009 16:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 11. 2009 12:17
Re: Dokažte, že Škodovka je české auto, vyzval soud dovozce
no ze Slovenska by clo nebylo = muselo to být z Ukrajiny nebo podobné díry mimo EU

jen ať platí, to je největší prasečina dělat to někde jinde a sem to vracet a ještě vydávat za český výrobek OMG
Avatar - chlapecx
17. 11. 2009 00:40
Re: Dokažte, že Škodovka je české auto, vyzval soud dovozce
slovensko je taky v EU, že?
ale jinak je to správně, na Ukrajině nevim, dza se dělaj, ale v Rusku a Číně ano a tam už bych spekuloval nad daněma a clama:-)
ale spíš ybch se ptal , není to pořád výrobce který je z EU?
15. 11. 2009 18:06
CEEDOVÁNÍ
Koukám do slovníku cizích slov, str. 218 - ceedování - sešup, skluz, propad. Tohle myslím vyšlo. Koneckonců, česká sociální nižší střední třída zaměstnanců má na dalších sedm let nakoupeno, tabulka se dostává do normálu.

Čísla Golfu (GOlf, Gé Golf, Gé jako... GURU) jsou fantastická. Tři sta třicet tři stříbrných stříkaček... Tohle je oprávněné umístění. Focus bude brzy potřebovat generační transfúzi, a bravu, jak tak koukám, nepomůže asi už ani nový srdce... 19 kousků, to je na ručník do ringu.

Co se týká Octavie... pak bez ohledu, zda se jí prodá osmkrát či desetkrát více než dvojky, je nutno konstatovat, že se jedná snad až o zázrak. Karoserie je doslova vrcholem evropského kompaktního mainstreamu, do toho špičkové motorizace, haldex, crosska, DSG, ereska... no, je to prostě nepřetržíté eso za esem. Vlastně... nic více, než ti nabízí Octavia nikdo z nás nepotřebujeme. Vše nad je než luxusem možného a vše pod je veřejným silničním důkazem limitované reality toho kterého konta. Ano, Škoda tu Octavií dokonale nastavuje žebříček hodnot, přeneseně tedy žebříček postavení člověka ve společnosti. No, však to znáš - jsi než to, co tvůj vůz. Běž do garáže, otevři vrata, koukáš na sebe... Kdo tam spatří Octavii zaslouží :yes:

Číslem měsíce je číslo - 4. Linea... Někdo tu kdysi psal, že snad to bude evropský úsvit tříprostorových karoserií ve třídě nižší střední... no, zatím to vypadá jen na dokonalé... temno.

BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE+ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
110
Avatar - Katikakus
15. 11. 2009 19:55
Re: CEEDOVÁNÍ
Nezklamals 8-s :no:
15. 11. 2009 20:12
Re: CEEDOVÁNÍ
NO, GTI, znovu si sa predviedol. Výrokom "česká sociální nižší střední třída zaměstnanců má na dalších sedm let nakoupeno," si zabil poriadny kameňák. A tá oslavná óda na Octaviu, to je proste krása,"více, než ti nabízí Octavia nikdo z nás nepotřebujeme." Tak načo potom Superb, Passat, Audi? Na ukazovanie svojho väčšieho ega. >:D Octavia je proste to najsprávnejšie auto v Strednej Európe. Nič proti nej, ale každý má iný vkus a aj potreby.Ja by som ju napr. nechcel, je pre mňa zvonku príliš veľká.
15. 11. 2009 20:43
Re: CEEDOVÁNÍ
Pro mě je zklamání že se neprodává mnohem více Golfů.To že se během roku prodá více Ceedů při (skoro) stejné ceně je zvláštní.To že se prodá více Megana už takové překvapení není protože u jeho výbornýho desingu se to i dalo čekat.
15. 11. 2009 20:53
Re: CEEDOVÁNÍ
289 000 a 359 000 Ti připadá jako (skoro) stejná cena?
15. 11. 2009 20:56
Re: CEEDOVÁNÍ
Je to o cenách. Golfa koupíš v základu za nějakých 360 a to je holátko s obyčejným motorem. Ten cenově Ceedu konkurovat nemůže, ten je v základu o více než 100 tis levnější.
Avatar - white label
16. 11. 2009 01:21
Re: CEEDOVÁNÍ
Zklamání z říjnového prodeje Golfu v ČR? A kolik se tady prodá těch "Golfů" přízbůsobených typickému českému zákazníkovi (5dv. a velký kufr v základu) v podobě Octavie? Dyť právě Octavie "konkuruje" Golfu na našem trhu nejvíc, že to ale zrovna koncern VW, tak moc mrzet nemusí je logické.
Ale co si u nás může, v tomto případě VW přát víc?
Snad už jen Leona/A3 na 3/4 místě..., ale to už by tu určitá skupina uživatelů nerozdýchala vůbec ;-)
16. 11. 2009 11:07
Re: CEEDOVÁNÍ
Zato jina skupina by se pos*ala stestim ?? >:D
Avatar - Ada je zase tady
16. 11. 2009 16:23
Re: CEEDOVÁNÍ
" ... ze se proda více Megana už takové překvapení není protože u jeho výbornýho desingu se to i dalo čekat..." to je veta, ktera te nominuje na zlaty ventilek >:-[] >:-[] >:-[]

Duvod, proc se prodava tolik rendliku je jina: ekonomicka bida dnesni spolecnosti behem hospodarske krize nuti sppotrebitele kupovat levne nekvalitni zbozi a za druhe spousta novych nezkusenych prvokupcu, rekrutujicich se ze silnych normalizacnich rocniku, tzv. "husakovych deti". Jakmile se ale tito lide koupi rendliku (napr rendliku Megere) jednou spali, uz nikdy si nastesti takovy krap nekoupi.
neregistrovaný "Sumi1982"
15. 11. 2009 20:15
Re: CEEDOVÁNÍ
Medzi miniautomobilmi je cislo roka vies ake?

0

fox forever >:-[]
15. 11. 2009 20:52
Re: CEEDOVÁNÍ
A mezi slaboduchými je taky jasno, že? :-!
neregistrovaný "Sumi1982"
15. 11. 2009 21:36
Re: CEEDOVÁNÍ
to vis ze jo cechanku >:-[]
15. 11. 2009 21:42
Re: CEEDOVÁNÍ
Mlč a šoupej nohama, k věci si tu nenapsal ani ň. :-!
16. 11. 2009 07:14
Re: CEEDOVÁNÍ
Ty si asi do huby moc nevidis, co? :-)
16. 11. 2009 11:08
Re: CEEDOVÁNÍ
Hele soupani nohama je hlaska pro tebe, takze tichucko a vis co.. ;-)
Avatar - Katikakus
16. 11. 2009 12:51
Re: CEEDOVÁNÍ
No za to ty tady spamujes diskuse jenom relevantimi informacemi k veci, vid? >:-[]
16. 11. 2009 13:15
Re: CEEDOVÁNÍ
Všichni místní chudáčci se ozvali, jak milé.

Je dobře, že si myslíte, jak to tady kořeníte, přitom se tu chováte jak usmrkánci. :-!
Avatar - Katikakus
16. 11. 2009 13:21
Re: CEEDOVÁNÍ
Zase jsi nic k tematu nenapsal. Prekvap me, a zkus neco k clanku. Zatim je to na urovni ctvrtaka specialky. :no:
16. 11. 2009 13:37
Re: CEEDOVÁNÍ
Díky, ale od človíčka tvého kalibru žádný rozkazy přijímat nehodlám, na to jsi moc velká nula. :-!
16. 11. 2009 14:18
Re: CEEDOVÁNÍ
pobavils >:D :yes:
16. 11. 2009 14:28
Re: CEEDOVÁNÍ
Hm. tak zkus sám pro sebe ohodnotit někoho, kdo se tu projevuje jako katikakus.

Opravdu máš dojem, že sebevědomý muž, který již něco v životě dokázal, je respektovaný a těší se oblibě, tak má potřebu v internetových anonymních diskuzích někoho urážet, posílat hloupé linky a snažit se trapně navádět ostatní? Má takový člověk nějakou osobní hrdost a jistotu v sama sebe? :-!
Avatar - Katikakus
16. 11. 2009 14:45
Re: CEEDOVÁNÍ
Diky za psychologicky rozbor. Nahore jsi se zapletl do diskuse, do ktere te nikdo nevolal, reagoval jsi totalne od veci, mimo tema a chces, aby se clovek s tebou bavil normalne? Projdi si kteroukoli diskusi do ktere jsi se zapojil a zamysli se nad tim, co predvadis.
16. 11. 2009 15:16
Re: CEEDOVÁNÍ
Jsi nic, než jen diskuzní vometák s notnou dávkou vulgarity a nulové sebereflexe. :-!
Avatar - Katikakus
16. 11. 2009 14:26
Re: CEEDOVÁNÍ
Jelito, jake rozkazy?
Ja se te snazim motivovat k tomu, abys podal svuj zivotni vykon a konecne zkusil napsat neco smysluplneho, neco co ma hlavu a patu a souvisi s tematem clanku. Zatim tady predvadis jenom nesourode utrzky myslenek, ktere nedavaji zadny smysl.
16. 11. 2009 14:32
Re: CEEDOVÁNÍ
Chovej se slušně. Na tvý sprostoty tu není nikdo zvědavej. :-!

Je mi jasný, že pochopit něco složitějšího, než že 1+1=2 je nad tvý mozkový možnosti. :-!
Avatar - Katikakus
16. 11. 2009 14:42
Re: CEEDOVÁNÍ
Jelito, znovu se ptam, kdy konecne napises neco, co alespon okrajove souvisi s clankem? Verim ti :yes:

PS: kde vidis neco sprosteho? To vypada na slusne halusky, uz to nehul!
16. 11. 2009 15:17
Re: CEEDOVÁNÍ
Chovej se slušně, pokud nejsi schopen, mne oslovovat mým nickem, nejsi schopen ani hodnotné diskuze. :no:
16. 11. 2009 07:52
Re: CEEDOVÁNÍ
Proč ho napadáš? Má pravdu.
16. 11. 2009 11:12
Re: CEEDOVÁNÍ
Protoze je to nas Pepicek a kazdej, kdo rekne pravdu o VW ktera neni z pozitivnejsiho soudku, tak je hned slaboduchy. Je to takovy vesely Kocourkov tady ;-)
16. 11. 2009 13:16
Re: CEEDOVÁNÍ
V čem má pravdu?

Že se Foxe za rok prodá nula kusů?

Nebo to, že to píše pod článek o nižší střední?

Ten je mimo stejně, jako zdejší slaboduchá opozice. Prostě kašpaři k smíchu a ne k diskuzi. :-!
Avatar - Katikakus
16. 11. 2009 13:22
Re: CEEDOVÁNÍ
To o kasparech k smichu od tebe fakt sedi >:D >:D >:D

Zkus neco k tematu clanku. Verim, ze jednou se ti to povede.
16. 11. 2009 13:34
Re: CEEDOVÁNÍ
Tak čti. Zatím si tu k smíchu každýmu, kdo má v hlavě mozek. :-!

PS: Možná bys mohl reagovat na to, co ti napsal bojler, tam si nenapsal ani čárku a utekl jsi jak malý děcko.
Avatar - Katikakus
16. 11. 2009 14:18
Re: CEEDOVÁNÍ
bojlera nevidim, po tom co predvedl v jine diskusi ho mam v ignore listu, takze si jeho prispevky neprectu - nemam zajem. :-!

PS: k tematu opet nic ;-\
16. 11. 2009 14:24
Re: CEEDOVÁNÍ
Aha, takže ten, kdo ti předloží pádné argumenty, které jednoznačně vyvrací tvé konspirační teorie a prakticky je staví do světla příspěvků jako od malého děcka bez náznaku vlatní invence/inteligence, tak ho špupneš do ignore listu.
Dobře pracuješ. :-!
Avatar - Katikakus
16. 11. 2009 14:40
Re: CEEDOVÁNÍ
Cti poradne - po tom, co predvedl v jine diskusi, kde mel naprosto primitivni narazky na prislusniky jineho naroda jsem ho soupnul do ignore listu. To, co napsal dnes, jsem nevidel a ani me to nezajima, i kdyz to treba muze byt relevantni.
Cist jsi se uz naucil, nauc se jeste prectene pochopit a bude to dobry. Drzim ti palce. :yes:

PS: Jsi na nejlepsi ceste se k bojlerovi pridat - nemam cas ani chut ty tve bezduche slinty cist. Nicim novym nebo zajimavym jsi k tematu neprispel, jenom tady spamujes diskuse.
16. 11. 2009 15:19
Re: CEEDOVÁNÍ
Hele nulo. Klidně si mne do ignore listu také přidej, protože o tvý erudovaný příspěvky tu stojíš akorát ty sám a tobě rovni "diskutéři". Ani k jedněm nechci patřit. :-!
16. 11. 2009 14:19
Re: CEEDOVÁNÍ
To ze tu GTI pise o Passatech a vlastne vsem co VW dela ti nevadi? Prosim o STRUCNOU odpoved, nejlepe v podobe VADI / NEVADI.
16. 11. 2009 14:22
Re: CEEDOVÁNÍ
Nevadí.

Co mě nazejímá, to nečtu, neraguju.
16. 11. 2009 14:44
Re: CEEDOVÁNÍ
Takze to shrnu. Psani mimo tridu o ktere je clanek:

- VADI ti, ze Sumi1982 zminil neuspech Foxe. Nazvals ho "kasparem".

- NEVADI ti, ze GTI zminil uspech Passatu. Nenazvals ho "kasparem".

Zaver si kazdej udela sam. Jestli ty ses inzenyr tak doufam ze v oboru, kde nemuzes udelat moc skody. Nebo ze by nejaka tlacenka? Vek na to udajne mas.
16. 11. 2009 15:23
Re: CEEDOVÁNÍ
Sumiho první příspěvěk v této diskuzi byl mimo mísu. Naprosto. Neoddiskutovatelně. Takhle se inteligentní jedinec opravdu neprojevuje.

Na GTIho Passata jsem nereagoval. To mne nijak nezajímá. Ani nevím, kde to zmínil.

Závěrem - zkus chápat to co píšu, nepodsouvat mi něco, co jsem nepsal a nedomýšlet nesmysly.
15. 11. 2009 22:41
Re: CEEDOVÁNÍ
Jedna blbosť strieda druhú...že ťa to ešte baví... :-!
Avatar - Emel
15. 11. 2009 23:04
Re: CEEDOVÁNÍ
Pokud uvážíme, že Ceed a i30 jsou sesterské modely a naopak že Megane a Golf těží z nového modelu, pak jsou čísla Ceedu stále velmi, VELMI slušná.

Ano, Linea a Bravo... to je na zamyšlení, když už ne v Turíně tak alespoň u českého zastoupení.

K Octavii.. já bych třeba ocenil více místa, zejména vzadu. Nebo pět hvězd z crashtestu, 4 jsou dnes pro ostudu.
15. 11. 2009 23:16
Re: CEEDOVÁNÍ
Myslím, že cee´d (i30) se zařadí ještě na nižší, realističtější místo. Obdobně to bylo s Loganem. Jakmile se kupci nasytili (a ti nekupují auto co tři roky), zmizel bůhvíkam. Jsou to logické vlny zájmu specifických skupin kupujících, které se vzedmou a zase odezní. Neber to prosím jako kritiku, snažím se konstatovat, zobecnit.

Linea a Bravo jsou negativním překvapením i pro mně.

O hvězdy nejde, ale holt rozvor Octavii dikutuje VW. Dnes už je to ale poměrně slušné, Oct.1 byla zpočátku v tomhle hodně skromná.
16. 11. 2009 06:27
Re: CEEDOVÁNÍ
Nekdo rekne skromna, nekdo zoufala! ;-) I kdyz OctII se v tomto zlepsila zadna pecka v prostoru to opravdu neni! Alespon ze spolujezdec kdyz uz citi kazdej sutr na silnici tak si ma alespon kam dat nohy! ;-)

Prodeje Fiatu cokoliv krome malych aut je v CR opravdu spatna. Ale je to asi dano i dlouhou cekaci dobou na novy neskladovy vuz a hlavne cesi za italsky vuz nejsou ochotni zaplatit.

Jinak jeste k propadu Fabii, samozrejmne cast ubrala Octavia a cast delka dodani diky dobehu srotovneho v zapadni evrope.
Avatar - Emel
16. 11. 2009 08:03
Re: CEEDOVÁNÍ
No, to jinými slovy říkáš to co já - že současná čísla Ceedu a i30 jsou výborná, nebo řekněme lepší, než by člověk očekával. Takže se dá očekávat mírný pokles... ano, vlna zájmu, která byla na začátku podpořena masivní reklamou, odeznívá... a zůstává slušné auto za slušnou cenu.

FIAT tlačí malá auta a na kompakty trošku zapomíná, vůbec si nevybavuju že bych viděl nějakou reklamu na Bravo.

Octavie přišla o hvězdu za špatnou ochranu při čelním nárazu, zejména nohou řidiče. 69% je hodně málo, podívej se na konkurenci. Chceš říct, že bezpečnost není důležitá?
16. 11. 2009 08:46
Re: CEEDOVÁNÍ
Myslím, že cee'd a i30 budou nadále spojité nádoby, dosavadní vývoj už to začíná dost zřetelně napovídat: jak stoupají prodeje i30, stagnují/klesají prodeje cee'du, jelikož lokální trh má určitý absorpční limit pro vozy téhle provenience a "ratingu". Každopádně nutno vyčkat alespoň do začátku dalšího roku, abychom nevyvozovali závěry z pár měsíců (nebo dokonce jednoho měsíce ;-) ). Pokud se celkové prodeje korejského dua v součtu nadále udrží někde v rozmezí 14-16 % podílu na segmentu, můžou si česká zastoupení i korejské ústředí spokojeně točit mlejnek.
Z pohledu světových prodejů je letošní rok právě pro Kii a Hyundai rokem zlatých žní. Své globální prodeje za prvních 10 měsíců navýšily v desítkách procent - a speciálně podzimní měsíce jsou pro obě automobilky historicky snad nejúspěšnější vůbec. Tím spíš proto, že jim zároveň (na rozdíl od řady konkurentů) roste i zisk.
Cee'd není top selling modelem Kie, což je předem dáno jeho omezením na uzavřený a xenofobní evropský trh. Nepřekvapí proto, že jedničkou Kie je sesterský model Forte/Cerato (cca 237000 ks za 1-10/2009 vs. cee'd 103000). Lze se na to dívat i tak, že Kia zatím letos globálně prodala asi 340000 ks svého variatního modelu nižší střední.
Cee'd, tak jak ho známe, splnil svou historickou úlohu prorazit díru do negativního postoje Evropanů. Už za to si zaslouží bronzovou plaketku na zdi cti. Kia nyní na FL cee'du zkouší přechod k novému (náročnějšímu) modelu, kterému nakonec ze cee'du zůstane jen to jméno (pokud vůbec). Jestli bude spotřebitel mezikrok v podobě FL cee'du akceptovat, se teprv ukáže, uplynula příliš krátká doba. Potřeba bude alespoň půl roku, protože cee'd není žádná ikona, na jejíž novou půl-generaci by nadrženě čekaly davy aficionados, čili si akceptaci bude muset odpracovat.
Já bych cee'd s Loganem opravdu nesrovnával - ty modely vznikly s jiným záměrem, mají ostře odlišnou filozofii. Renault s Loganem velrybaří v nejnižších sociálních patrech evropského trhu a amortizuje si v něm starší produkty a technologická řešení. Dělá to záměrně, aby vyluxoval kdejakou niku na trhu a jaksi se nestydí hadráren, kterým se evropské tradiční značky snažily naopak vyhýbat. Díky Bohu, nekoupil Škodu, že. Kia se se cee'dem naopak snaží z hadrárny dostat do normálního světa a zcela správně si staví maximalistické cíle co do technologií i kvality. Cílem není velrybaření po okrajích a u dna, ale stoupání po hlavním schodišti. Nemusí se to podařit, ale cíl je to korektní a prostředky poctivé.
Pěkný den :-)
neregistrovaný "VaclavII"
16. 11. 2009 09:06
Re: CEEDOVÁNÍ
Vcelku souhlas až na velmi omezené vnímání Renaultu s Loganem. Logan není totiž auto, které bylo koncipováno pro západoevropský trh, ale tam se dostalo díky poptávce - ta paradoxně přivedla Logana na trhy, o kterých ani ve snu neuvažoval.

Naopak je to právě Škoda-Auto, která má vyplnit koncernovou mezeru s levným sedanem. Trochu převzatého textu: "Inspirací Škodovky může být vůz Dacia Logan. Levné auto bylo původně určeno jen pro Balkán a Ukrajinu. Loni však téměř polovina exportu Dacie, pětatřicet tisíc vozů, skončila v západní Evropě." např. [odkaz]

Máme to chápat tak, že VW GROUP se snaží udělat ze Škody HADRÁRNU? Nikoliv pánové, Škoda má reagovat pouze na poptávku.

Tato poptávka je pak především v Číně, Indii, (v budoucnu opět Rusko - až se dostane z krize) ale také v LA.
Avatar - Righ
16. 11. 2009 10:25
Re: CEEDOVÁNÍ
Evropsky trh neni ani v nejmensim xenofobni, prinejmensim ve srovnani s ostatnimi trhy. Naopak je velmi otevreny, jen se podivej, jak uspesne tady pusobi americky Ford (byt se zcela prizpusobenym portfoliem) i japonsky znacky. Jestli je zde citit urcita skepse vuci korejskym automobilkam, je to proto, ze v tak konzervativnim odvetvim zakonite panuje neduvera k novym hracum na trhu a navic Korejci se sami pred dvaceti lety zaradili na samy chvost produkce. Je jasny, ze zmenit tohle postaveni, je beh na dlouhou trat. Nepopiram, ze Evropani preferuji domaci produkci, ale nedelaji to ani zdaleka absolutne a navic je fakt, ze maji i u "svych" vyrobcu z ceho vybirat. Vzdyt jestli je evropsky trh xenofobni, jak pak oznacit treba korejsky nebo japonsky trh?
16. 11. 2009 17:09
Re: CEEDOVÁNÍ
:yes:

Jako obvykle hezky napsáno.
16. 11. 2009 19:25
Re: CEEDOVÁNÍ
Ahoj hoši, díky :yes: Někdy budeme pokračovat, mám trochu fofr.
16. 11. 2009 08:11
Re: CEEDOVÁNÍ
Opět nezklamal..popravdě sem se už rozhodoval, když sem viděl ten nadpis článku, jestli si sem půjdu vůbec něco přečíst, protože mi bylo jasný kdo tady bude tlačit pořád stejný řeči jako u všech článků týkajících se koncernu VW ;-)
16. 11. 2009 11:05
Re: CEEDOVÁNÍ
Čteš pravdu, to ti vadí?
16. 11. 2009 13:35
Re: CEEDOVÁNÍ
Pravdu? nezlob se na mě a neurážej se, ale tohle není žádná pravda, je to tvuj NÁZOR a pochybuju, že tvuj názor je vždy pravdou.. Pochop konečně, že spousta lidí nemasturbuje nad výrobky koncernu VW. Ty auta mají v dnešní době stejně rovný protivníky se stejně kvalitním interiérem a stejně kvalitními motory. A další věc, každýmu se nemusí zamlouvat designový styl (pokud se to tak dá nazvat) koncernu VW. Co se týče vzhledu tak já osobně na těch autech, viz Golf, nevidim vůbec nic zajímavýho a není nic co by mě na tom autě nadchlo. Proč by teda měla být pravda co to tu píšeš? myslíš, že sem jedinej, kdo je na tom takhle? Koncern VW mi leze krkem už jen z toho důvodu, že v každým televizním pořadu, kde probíhají testy mu nadbíhají a tvrdí stejný věci jako ty. Jedinej dobrej názor byl v autosalonu, kdy přímo do kamery řekl, že to je nejnudnější auto který jezdí, protože je deset let stejný.
Je mi jasný, že mi teď opět josalito a ty napíšete, že blablabla.. vaše řeči, který tu všichni znaj už nazpaměť..

Ale popravdě, pokud neuznáš, že tvuj názor není pravdou ...

asi začnu pochybovat o tvým "rozumu".. měj se ;-)
16. 11. 2009 14:04
Re: CEEDOVÁNÍ
>:D
A co tak to zkusit nějakým způsobem argumentačně vyvrátit?

Všichni se tu vztekáte nad tím, jak je VW fuj a přitom se jedná o excelentní značku, která svými prodeji naprosto jednoznačně vyvrátí jakékoli pochyby. Prodává se, není nejlevnější - spíš naopak, mnohdy nemá tu nejnovější techniku, ale i přes to všechno dokáže oslovit nejvíce lidí.

Já bych chtěl slyšet pádný argument podepřený nějakými nejlépe čísly a nikoli tvým (a mnohými jinými) dojmy a zaručenou teorií, proč to tak je.
;-) Ty vaše teorie jsou totiž nic víc než směšné a mnohem více pouze vašimi názory, než nějakým axiomem, dle kterého se řídí ona reálná většina. :-!
16. 11. 2009 14:12
Re: CEEDOVÁNÍ
Pokud sis nevsiml, kolikrat reaguju vecne, na vecne argumenty ovsem GTI prakticky nereaguje. Asi proto, ze by musel uznat ze nema pravdu, ze zamenuje svuj nazor za objektivni skutecnost, ze je i velka skupina lidi kteri to vidi uplne jinak.

VW je opravdu uspesna znacka vyrabejici kvalitni auta, to je holy fakt. Ale vynaset ho porad do nebe je minimalne trochu uchylny, nemuzes se pak divit reakcim typu "masturbace".

Takze tak, zda se, zes ses uz celkem normalne vyjadril, tak se pokus v nastolenym trendu vytrvat ;-)
16. 11. 2009 14:20
Re: CEEDOVÁNÍ
Asi si nepochopil podstatu příspěvků GTI. On tu nenpíše za menšinu, on tu píše za tu podstatnou většinu.
Že existuje i druhá strana, která je podstatně menší, to tu nikdo nevyvrací. Za ni si třeba piš ty.
Problém je jen ten, že s tvými názory z podstaty věci nebude souhlasit víc lidí než s názory GTIho. ;-)
Avatar - DRBNUTY
16. 11. 2009 14:34
Re: CEEDOVÁNÍ
súhlasíš s pojmami supermainstream a Fox mistr elegance?Ak ano, doporučujem zmeniť očného a takisto aj psychiatra. >:D
16. 11. 2009 15:25
Re: CEEDOVÁNÍ
A proč bych měl? Já se tu nepotřebuju osobně vymezovat k pojmům. To je vaše parketa. :-!
16. 11. 2009 14:36
Re: CEEDOVÁNÍ
Aha >:D Takze GTI je takovy hlas lidu? I tvuj hlas? Neni to tak davno, cos mi tvrdil ze mas svuj nazor a ze nepotrebujes aby se za tebe nekdo vyjadroval atd. No, to ses celej ty, muz plny rozporu :-)

Pokud teda GTI pise za "lid", kde vzal mandat? To ze pise nadpisy velkym pismem? >:D A to ho ospravedlnuje k tomu aby vydaval nazor jakekoliv skupiny za objektivni pravdu?

Takze Pepiku, chyt se neci sukne a soupej nohama, tady se bavi dospeli ;-)
16. 11. 2009 15:28
Re: CEEDOVÁNÍ
Nechápěš, jak tradiční.

Ano, GTI píše za věšinu, ta většina je dost dobře a jasně prezentována prodejem VW. Ti lidi si to auto koupili, protože chtěli a je jich letos přes 4 miliony.

Není nic zlého na tom, když GTI napíše něco v pozitivním slova smyslu k prodejům značky VW. Jako pádný argument za jeho prohlášením, na které se dost často odvolává, je prodej daného modelu/značky.
Jak jednoduché. :-!
16. 11. 2009 15:56
Re: CEEDOVÁNÍ
Většina je nad 50%.VW sice prodal letos přes 4 miliony aut,ale určitě to není více než polovina trhu.Takže když tady někdo bude psát o Toyotě,GM tak se může odvolat na většinu,která tyto auta kupuje?Pádný argument.Jak jednoduché. :-!
Inženýr a neví co to je většina? :-O
16. 11. 2009 17:25
Re: CEEDOVÁNÍ
Používej hlavu.

Když postavíš zákazníky VW a třeba BMW, tak kterých je většina?
16. 11. 2009 17:51
Re: CEEDOVÁNÍ
Pužívej hlavu VW má tržní podíl kolem 10%.To je většina?To je jen část spotřebitelů,nikoliv většina.To třeba Intel má většinu,nebo Microsoft.
16. 11. 2009 18:03
Re: CEEDOVÁNÍ
Tohle je marný. Dovedeš se vůbec na problém podívat komplexně? nebo tady budeš pořád mlet tu svou, která je absolutně mimo?

VW je velmi oblíbená značka v Evropě. Oslovuje v podstatě největší okruh zákazníků, a není zde jiná značka, která by jich oslovila více (pokud je, tak sem s ní - a bavíme se o Evropě). A na základě tohoto píšu o oblíbenosti značky VW.
Zkus projevit aspoň náznak chápaní, protože se zde nepotřebuju s někým zabedněným dohadovat. Na to nemám ani chuť ani čas.
16. 11. 2009 18:16
Re: CEEDOVÁNÍ
Tak se dívej na to ty komplexně,píšeš o 4milionech aut,což samozřejmě VW neprodá v Evropě a nějakých 10% není určitě většína,ani 15%není většina.Většinu máš nad 50%,co je pod je v menšině.
Koukám,že jsou všichni zabenění,hloupí a jen ty píšeš moudra. :-!
16. 11. 2009 18:36
Re: CEEDOVÁNÍ
Neskutečné.

Tak tedy specielně pro tvůj omezený prostor.

Kdo prodá v Evropě nejvíc vozů? Tedy tu většinu, na kterou narážím?
16. 11. 2009 18:50
Re: CEEDOVÁNÍ
Těm 10% říkáš většina?A těch zbylích 90% je co?Menšina?
Tak na to už musí být nějak moc rychlá vysoká škola.
16. 11. 2009 18:53
Re: CEEDOVÁNÍ
Tvů problém je ten, že stavíš VW kontra všichni ostatní. Já stavím VW proti další jednojaké značce. Dokud nepochopíš tuto základní myšlenku, nebudu se tebou dále zabývat.
16. 11. 2009 19:17
Re: CEEDOVÁNÍ
To není můj problém,nevytrhávej nic z celku.Proč?Máš řadu automobilek,když vybíráš auto,také nejdeš k jednomu,dvoum prodejcům,ale omrkneš co nejvíce nabídek.
od toho tu jsou.
17. 11. 2009 01:31
Re: CEEDOVÁNÍ
>:D bingo

nebo to naopak studoval 10 let :-|
16. 11. 2009 17:07
Re: CEEDOVÁNÍ
Gé-té-í-vox-popu-lí-vox-de-í? No to by mohlo být >:D

Přesně jsi to vystihl: "kde vzal mandát?" kluk jeden >:D volil ho někdo? je to placená funkce? v tom by se měl sjednat pořádek!
16. 11. 2009 14:16
Re: CEEDOVÁNÍ
S tou excelentní značkou v souvislosti s VW si trochu víc ustřelil...
>:D
16. 11. 2009 14:36
Re: CEEDOVÁNÍ
Zase zálěží na úhlu pohledu.

Excelentní z hlediska prodejních úspěchu bezesporu je. Také se najde VELKÁ množina lidí, kteří ji za excelentní budou považovat obecně.

A pak je tu menšina, které VW není a nidky nebude dost dobré. Ale koho to zajímá? Tu menšinu? Jistě, ale i ta má možnost volby.

A pořád to je menšina...
16. 11. 2009 14:39
Re: CEEDOVÁNÍ
Zadna VW opozice tu neni, ta je jen v tvoji hlave, premyslej o tom... Pokus se! ;-)
16. 11. 2009 14:46
Re: CEEDOVÁNÍ
Aha, není. To ti brzy připomenu. Neznáš totiž zdejší mapu. :-!
17. 11. 2009 01:34
Re: CEEDOVÁNÍ
Takze si vazne myslis ze neco takovyho existuje? :-| >:D Jestli to nebude tech 90% lidi nekupujicich foksvagn, jednoduse rikajicich "proc" ho nekoupili ;-)
16. 11. 2009 14:19
Re: CEEDOVÁNÍ
Ano, to máš pravdu..Fiat, Opel, Alfa.. pokud je tedy vezmu jako příklady, nemají takový prodej jako Golf. Ale co si budeme namlouvat, spousta lidí pokud si kupuje auto, tak nedá jen na svůj názor, ale dají na to, že o VW se říká že sou kvalitní auta a protože nemůžou vyhazovat peníze jen tak, jdou do něj protože koupí jistou kvalitu..Tady se nikdo nikdy nepře o to, že ty auta nejsou kvalitní. Tady sou věčný hádky akorát o tom, že přijdete vy s tim, že to sou nejlepší auta na světě.

Bohužel spousta lidí dá na tyhle řeči, ano spousta lidí si ze mě dělá legraci, že vlastnim Opela..a proč? to auto mě nikdy nenachalo ve štychu, nikdy sem neměl problem s jakoukoliv prkotinou, nemam problemy s rezí a nemam problémy s velkou spotřebou oleje.. ALE tohle lidi nezajímá, říká se přeci, že to sou "sráče" tak proč bych to měl kupovat ne?

a věř, že tohle dělá velký procento z těch čísel..

Jde prostě o to, že tady se hádají dvě strany.. a jedna tvrdí, že koncern VW dělá bezproblémový, nejlepší, nejdynamičtější, nejsportovnější, nejatraktivnější a blablabla auta na světě (i kdyby to byla očesaná verze se "čtvrnáckou" motorem)..

myslim, že je úplně zbytečný se hádat, stejně to nemá cenu. Hádky tady sou totiž neskutečně směšný..

a myslim si, že pokud nejsi VW masturbátor, tak mi uznáš alespoň trochu za pravdu...
16. 11. 2009 14:41
Re: CEEDOVÁNÍ
Velká pohádka neustále přetrvává v tom, že kdo jde kupovat auto, tak ho koupí na nějaké "jisté doporučení" známého/kamaráda.
Kdepak, kdo jde koupit auto za pár set tisíc, vždy zavítá do několika salónů a poté nakoupí. Že ho mnohdy přesvědčí právě kvality VW, to je holý fakt, se kterým se musí odpoůrci naučit žít. A moc jim to stejně nejde.

Ano, pro mnohé lidi (tu velkou většinu) jsou VW ty nejlepší. Proto si je taky za nemalé peníze koupili, protože právě pro ně byl VW nejlepší volbou. Ať už k tomu měli jakýkoli důvod.

PS: Já Opla měl a stačilo mi, už ho nechci. Důvody pro to také mám.
17. 11. 2009 01:36
Re: CEEDOVÁNÍ
Velka vecina = 10%, nove pocty. Jožko, prober se.
17. 11. 2009 10:16
Re: CEEDOVÁNÍ
Připomínám: Kdo tady staví proti VW opozici? Opozici, která se skládá ze všech ostatních značek?
Proč nejsi schopen srovnat VW s jednou značkou? Protože bys pak nebyl v nesmyslné opozici? Protože by pak VW měl onu většinu? Tohle je podstata mé myšlenky. Já většinu určuju právě z tohoto výběrového souboru. Nikoli ze základního.
Avatar - DRBNUTY
16. 11. 2009 14:28
Re: CEEDOVÁNÍ
Sám si teraz priznal,že VW nie je najlepší,lebo nemože byt najlepší ten,kto nemá najmodernejšiu techniku.
16. 11. 2009 14:43
Re: CEEDOVÁNÍ
Nesmysl.

Pojem "nejlepší" je pro každého definován jinak (třeba pro někoho ten, kde mu uvaří v salónu lepší kafé).

Faktem, že pro většinu, ať už z jakéhokoli důvodu, je nejlepší VW potvrzují jeho prodeje. Nic jiného v tom nehledej.

PS: I ty sis snad mohl koupit Scénica a vybral sis něco jiného, důvod tvé volby sem klidně napiš. :-!
Avatar - DRBNUTY
16. 11. 2009 17:37
Re: CEEDOVÁNÍ
Najviac textilu na svete vyprodukuju cinania.Su snad preto najlepsi?
16. 11. 2009 17:55
Re: CEEDOVÁNÍ
Vůbec nechápeš a to jsi buď hloupý, nebo chápat nechceš a to se chceš dohadovat o houně.

Číňané jsou nejlepší bezpochyby v produkci textilu. Šijí tam snad všechny renomované značky, které mnozí spotřebitelé považují (pro ně osobně) za nejlepší, co si mohou dopřát.
Avatar - DRBNUTY
16. 11. 2009 14:32
Re: CEEDOVÁNÍ
sorry,ale uveril by si niečo človeku,čo ti povie,že Fox je mistr elegance? >:D
16. 11. 2009 14:45
Re: CEEDOVÁNÍ
A proč ne? Někomu se líbí zase nakynutý holky a jinýmu ne. Tak co? :-!
16. 11. 2009 14:05
Re: CEEDOVÁNÍ
Vystihls to presne :yes:

GTI je (udajne) pravnik, takze je to asi deformace povolani, zamenovat pravdu za nazor.

Rozumnej clovek to prejde, takze se nenech odradit. Jsou tu i objektivni lidi kteri toho o autech vi hodne a clovek se leccos dozvi ;-)
Avatar - iudex
16. 11. 2009 09:22
Re: CEEDOVÁNÍ
Malá poznámka: na SVK vedie Ceed segment C uz niekolko mesiacov. ;-)
16. 11. 2009 11:06
Re: CEEDOVÁNÍ
Do času... :-)

P.S. Na svém blogu povol možnost diskuzí, jinak to tam budem psát do zdi...
Avatar - iudex
16. 11. 2009 12:02
Re: CEEDOVÁNÍ
Sorry, pomaly sa ucím. :*)
Avatar - Tomas_2002
16. 11. 2009 09:50
Re: CEEDOVÁNÍ
No...myslím, že to tvoje "špičkové motorizace, haldex, crosska, DSG, ereska" je naprosto mimo mísu. Ty prodeje udělala cena 279.900,- s klimou u I. generace Octavie, která se nyní naprosto nestíhá vyrábět ;-)
Avatar - Righ
16. 11. 2009 10:16
Re: CEEDOVÁNÍ
Hod sem nejaky cisla, vagni narazky typu "naprosto nestiha vyrabet" tezko nekoho racionalniho presvedci. Muzes mit pravdu, ale musis to zkratka nejak dolozit. Mimochodem neni s podivem, jestli DSG nebo ereso nebudou mit na prodejich majoritni podil, ale to je uplne normalni - jedna se zkratka o technicky vychytavky ci vrcholny verze, ktery slouzi ke zvysovani image a kompletaci nabidky, nikoliv jako prodejni tahouny.
Avatar - iudex
16. 11. 2009 10:17
Re: CEEDOVÁNÍ
Ale zato ludia si ten základ za 279t. kupujú s dobrým pocitom pri srdci, ze "keby chceli, tak tam mozu mat..." >:-[]
Avatar - Vampix(Diesel Power)
16. 11. 2009 11:12
Re: CEEDOVÁNÍ
na čele vytetavane velke GE jako guru společně se znakem vw, na rameni znak škody a na zadnici obrovským porsche. Tak vypadá dnešní člověk který si zaslouží :yes:

výborně by ses hodil do sektoru pojišťováka nebo pak do nějaké sekty
Avatar - Katikakus
16. 11. 2009 12:55
Re: CEEDOVÁNÍ
Ne, GTI to ma takto:
[odkaz]
16. 11. 2009 13:23
Re: CEEDOVÁNÍ
A ty to máš jak? :-!
Avatar - Katikakus
16. 11. 2009 14:23
Re: CEEDOVÁNÍ
Jelito, kdy uz pochopis, ze o me tady nejde. Tady jde o auta. Opet jsi nenapsal nic k tematu clanku.
16. 11. 2009 15:30
Re: CEEDOVÁNÍ
Tobě jde především o osobní problém a mindrák, to je jasné každému, který si přečte pár tvých výplodů. :-!
16. 11. 2009 11:44
Re: CEEDOVÁNÍ
Oktavka ma pro narocnejsiho cloveka jednu velice dulezitou slabinu. Kdyz byla designove vyvazena a nebojim se rict az seversky chladne pohledna - pred faceliftem - mela velice omezenou nabidku motoru za ktere by se clovek nemusel stydet. Ted kdyz uz konecne ma nejake dustojne motorizace, tak ji zase tak zhnusili temi pra-korejskymy svetlomety, prasatkovskym volantem, mozna i zadnimi lampami, ze se mi proste vubec nelibi. Vsadim se, ze ji spousta lidi kupuje pro jeji kvality, design ovsem jen s lehkym sebezapremin.
16. 11. 2009 12:26
Re: CEEDOVÁNÍ
Pod toto sa podpisem. Predosla generacia Octavie bola po dizajnovej stranke dotiahnuta prakticky k dokonalosti. Chybali len lepsie motory, a mozno trochu dlhsi razvor...

Je to pech, ze teraz su k Oktavke v ponuke 1.4TSI/1.8TSI, TDI-CR, ale ten dizajn nedokazem stravit. Neskutocne do*urvili tu prednu cast. Zo seriozneho cisteho dizajnu akymi morphingom dosiahli tento cudny cinsko-korejsky ksicht...
Avatar - Katikakus
16. 11. 2009 12:56
Re: CEEDOVÁNÍ
Mluvis mi z duse, naprosto souhlasim.
16. 11. 2009 13:03
Re: CEEDOVÁNÍ
No nevím,design každý může vnímat jinak,takže Octávie moc netratí.Motory,to je jiné tam určitě získala,ale mně osobně TSI nepřesvedčily.Táhnou to jo,ale na spotřebu,že by to byl velký pokrok,spíše zklamání.
16. 11. 2009 13:27
Re: CEEDOVÁNÍ
Zalezi jak s nimi umis jezdit, ja jezdil s 1.4 TSI v Scirrocu bez problemu kolem 6 litru pri bezne pohodove jizde. Kdyz sem tomu stal na krku tak to bylo kolem 15 a vic :-)

Cely tenhle trend malych oturbenych motoru je sice papirove super, jenze kdyz vidim jak s nimi (a vubec obecne) lidi jezdi, respektive jezdi aniz by si uvedomili co maji pod kapotou, tak vyslednej efekt trochu pokulhava.
16. 11. 2009 13:54
Re: CEEDOVÁNÍ
Právě papírově super,v reálu když občas využiješ potencionál motoru tak to je už horší.Hlavně že ve všech médiích je to skvělý úsporný motor.Za těch 6litrů na 100km jsem jezdil také pohodovou jízdou s 92kW 1,8GDI Carismou a to je už dost poměrně starý motor.Právě přitom porovnání mi TSI vycházejí dost tragicky,čekal jsem od nich více.
16. 11. 2009 14:00
Re: CEEDOVÁNÍ
Je to tak, jak to s ralnou spotrebou bude, bylo jasny vsem co o motorech neco vi. Byrokracie v EU aneb "dej blbci funkci a vymysli lejstro". ;-\
Avatar - iudex
16. 11. 2009 13:53
Re: CEEDOVÁNÍ
Silné slová, ale v princípe i ja súhlasím. Práve kvoli kórejskému faceliftu som o nej prestal uvazovat pri kúpe.
Avatar - chlapecx
17. 11. 2009 00:57
Re: CEEDOVÁNÍ
live to vypAdá daleko líp jak na fotkách:-) a nejni to tak strašný:-)
ale původni design byl fakt pěkně čistý:-)
16. 11. 2009 17:15
Re: CEEDOVÁNÍ
Já byl taky zděšen faceliftem Octavie při jeho uvedení, ale poměrně brzo jsem si na něj zvykl a dnes už se mi líbí víc než předfaceliftové provedení. ;-)
Avatar - DRBNUTY
16. 11. 2009 14:50
Re: CEEDOVÁNÍ
Konečne som prišiel nato,čo je vo veci.Bude to tých tři sta třicet tři stříbrných stříkaček plných opiátov,čo si do seba napichal.GTI dobre ti radím,prestaň s drogami. :-O
Avatar - chlapecx
17. 11. 2009 00:42
Re: CEEDOVÁNÍ
Smůla, mám tam fabii, který teče voda z nosníků:-)
16. 11. 2009 01:08
Ako potrestat GTIho?
Ako potrestat GTIho?
Jednoducho nereagovat, chudak ten by to hadam neprezil, zial vzdy sa najde jedinec, ktory mu skoci na lep. skoda
Navrhujem bojkot :D, mozno sa umudri
Rozbalit vlákno
26
Avatar - white label
16. 11. 2009 01:25
Re: Ako potrestat GTIho?
Odpověděl sis vlastně sám: "...vzdy sa najde jedinec, ktory mu skoci na lep..." ;-)
Avatar - bubucci
16. 11. 2009 05:09
Re: Ako potrestat GTIho?
nj tady už někdy přestávají h_o_v_n_a smrdět :no: Když jsem si udělal řidičák, moc jsem chtěl oktávku nebo leona, ale když jsem na ně měl, vybral jsem si něco úplně jiného, protože to zas nějaká extra výhra není...
16. 11. 2009 11:25
Re: Ako potrestat GTIho?
:-) Vůbec nejhorší poznání je, když ti kluci zjistí, že ten "lep" namazali sami sobě na svojí vlastní židli... Neboť k orientaci ve světě aut nestačí jen vystřižená reklama ze světa kolových vozidel s nadpisem - netruchli, s pendolínem budeš všude na čas...

Mimochodem, ten úspěch golfu je fakt fantastickej. Jsem moc zvědavý, jak se klání v kompaktech bude vyvíjet.
neregistrovaný "VaclavII"
16. 11. 2009 09:18
Re: Ako potrestat GTIho?
Trest nic nevyřeší >:D . Chyba je totiž v těch, kteří ho chtějí postihovat, či diskutovat o tom, co bylo dřív. Vejce nebo slepice? Nutno si totiž uvědomit, že GTI představuje koncernového nadšence (nepleťte prosím s fanatikem, to zajisté ještě není).
16. 11. 2009 11:15
Re: Ako potrestat GTIho?
Cituji tě: "Lep Škoda"...? Umíš vůbec slovensky? Škoda není žádný "lep" nýbrž v Česku i na Slovensku je to nejúspěšnější automobilka. Patří pod koncern Volkswagen. Tam patří ještě například - Audi, Seat, Bugatti, Lamborghini... Je to produkční jednička v Evropě, světová dvojka a pokud se budeš rozhodovat, co pořídit, doporučuju ti buďto AUDI R8, vem ji v bílé, moc raketě sluší, nebo majtkově spřízněnou devětsetjedenáctku. Vem jednu, určitě ti bude stačit na dlouho. Tak... hodně šťastných kilometrů :yes: A kdybys jako náhodou něchtěl utratit takřka nic, navštiv tři áčka a zeptej se tam, jaká olítaná auta patří v bazarech k těm nejspolehlivějším, nejvýše ceněným. Pošlou tě do oddělení škodovek. Někde tam vyškrábni OCTAVII RS. U vás na vsi ti pak bude vykat i starosta :yes:
Avatar - WinDiesel
16. 11. 2009 11:41
Re: Ako potrestat GTIho?
GTI: vytvořil jsi si svůj vlastní svět, nic jiného pro tebe neexistuje. Chtělo by to trochu sebereflexe ale té zjevně při prosazování vlastního ega nejsi schopen. Začínáš žít mimo realitu, stáváš se virtuálním kovbojem. Mimo web auto.cz se nejsi schopen realizovat. Smutné.
16. 11. 2009 11:56
Re: Ako potrestat GTIho?
Velmi mě dojímá tvá virtuální starost o mou seberealizaci v realitě, přesto bych ti doporučil se tu věnovat spíše autům a mou životní realici ponechat výhradně na mě. Svět je jenom jeden. Žiješ v něm ty i já. Pokud máš k mým větám o autech nějaké výhrady, napiš je, můžeme diskutovat. Tvůj problém s prosazováním jiného ega než tvého si musíš vyřešit uvnitř sebe, mně na rameni neplač.

Ano, Volkswagen vyrábí nejlepší auta mainstreamu. Passat je neprodávanějším středním autem a Golf je nejprodávanějším kompaktem. Jaké je POLO ti snad nemusím psát. Tyhle tři třídy jsou ústředním tématem mainstreamu. Samozřejmě, VW má přesahy, ne nadarmo se také VW označuje za supermainstream. V tomhle tedy zejména boduje dnes nejkrásnější auto mainstreamu, totiž Passat CC, samozřejmě víme též o Touaregovi a Phaetonu či ROCCOvi. Jsou to všechno stroje, které výrazně ční nad běžný evropský mainstream. Co dokázal VW se Škodou ti snad nemusím blížeji vysvětlovat, jen snad, že škodovka nyní vyrábí jedno z nejlepších aut střední mainstreamové třídy. To myslím je ilustrativní dokonale.
16. 11. 2009 13:40
Re: Ako potrestat GTIho?
hmm, stačilo říct, že ti prostě chutná :-! ...ale za srdce, za srdce nevezme žádný VW, v tom je potíž, ani Phaeton, ani Touareg, Passat, Golf, s eyes wide shut možná Rocco na chvíli upoutá pozornost ale tím to hasne... je to jak žrát denně bramobory na loupačku - super poměr cena výkon, hlady nezdechneš, ale po týdnu to člověk nemůže ani vidět.
16. 11. 2009 13:49
Re: Ako potrestat GTIho?
Zajimavy, ze kdyz ti clovek zcela vecne k tematu odpovi, reakce se malokdy docka ;-)

A to co ti napsal WinDiesel muze byt klidne pravda, zkus se na to podivat zvenku. Informaci o sobe zverejnis minimum, na blogu sposuta krasnych vet, obsah ale tezce kulha pod tihou neobjektivity. Pak se nediv, ze si o tobe mysli, ze je auto.cz, BRAVWO, supermainstream a podobny hovadiny takova tvoje berlicka k realnemu zivotu. Osobne to taky nevylucuju, dukaz o cemkoliv co o sobe tvrdis nebýt :-)

Tedy k veci:
Termin supermainstream pouzivas prevazne ty a ti, ci si z toho delaj srandu. Takze jestli chces zavadet nejaky novy terminy, mel ses dat na motoristickyho novinare.

Ze je PassatCC nejkrasnejsi je opet jen tvuj nazor, tak nam ho tu nenut.

Ze jsou Golf a Passat nejprodavanejsi auta svych trid v Evrope prekvapi jen nekoho kdo sem spadl z Marsu - ciste Evropska znacka z nejvetsiho automobiloveho trhu Evropy. Hm.. :-) A to ze Polo dostava a bude dostavat od Fiesty na frak by sis taky mel pripustit.

Za to co VW udelal se Skodovkou, nebo spis ze Skodovky urcite :yes: Spouste ceskych lidi a firem je diky tomu slusne zivo, spousta lidi muze relativne hrde kupovat domaci znacku.
Avatar - DRBNUTY
16. 11. 2009 14:17
Re: Ako potrestat GTIho?
GTI je okresný nadfešák,matka Tereza a miestny megapodnikateľ v jednom a rád nám na tie R8 prispeje.Ináč mimochodom minuly týždeň som čítal,že VW je svetová jednička.Vysvetli mi prosím ako to je? >:D
Avatar - Katikakus
16. 11. 2009 13:03
Re: Ako potrestat GTIho?
Doporucuji nastudovat - specialne cast nazvanou "Tečka", pak teprve se vyjadrovat k textum jinych:
[odkaz]

Mozna pak nebudes za saska, nebo ne za takoveho, jako ted. :no:
16. 11. 2009 13:29
Re: Ako potrestat GTIho?
Je dojemné, jak se tady pořád pokoušíš někoho poučovat. Ale jak už to tak bývá, čím kdo zachází, tím také schází. Copak, doma tě taky nikdo neposlouchá? Bez respektu? :-!
16. 11. 2009 13:55
Re: Ako potrestat GTIho?
To rikas ty? >:D :yes: ;-)
Avatar - DRBNUTY
16. 11. 2009 14:19
Re: Ako potrestat GTIho?
:-) ;-) :*) >:D >:-[]
16. 11. 2009 14:28
Re: Ako potrestat GTIho?
Jo, Pepa je klasik >:-[] >:D
Avatar - Katikakus
16. 11. 2009 14:21
Re: Ako potrestat GTIho?
Porad cekam, az jednou konecne napises neco k tematu clanku, zatim nic, jenom bezduche nesmysly 8-s
16. 11. 2009 15:31
Re: Ako potrestat GTIho?
Možná to bude až po té, co ukážete trošku inteligence a nadhledu, zatím si tu léčíte mindráky a ani jeden z vás to nemá v hlavě úplně srovnaný. :-!
16. 11. 2009 13:41
Re: Ako potrestat GTIho?
nechceš-li být za šaška, kup si auto ze Saska? :-!
Avatar - Katikakus
16. 11. 2009 14:36
Re: Ako potrestat GTIho?
Phanetona z Drazdan? Ne diky ;-)

To radsi 7er z Mnichova :-!
16. 11. 2009 15:33
Re: Ako potrestat GTIho?
Jo, ještě tak kdyby na ni bylo, co? ¨

Zatím si leštíš korjeskou nádheru a na sedmu nebo fejtna můžeš akorát tak z dálky koukat. :-!
Avatar - Katikakus
16. 11. 2009 15:36
Re: Ako potrestat GTIho?
Jasne, smudlo. :yes:
16. 11. 2009 17:33
Re: Ako potrestat GTIho?
Pravda bolí co? Není tak blyštivá jako tvé ego zde na diskuzích. :-!
Avatar - Katikakus
16. 11. 2009 18:39
Re: Ako potrestat GTIho?
O jake pravde to mluvis, smudlo? Zatim jsi toho, co by se dalo nazvat pravdou, moc nenapsal. Jenom same nesmysly od veci. 8-s
16. 11. 2009 18:50
Re: Ako potrestat GTIho?
Chovej se slušně. Nulo. :-!
Avatar - Katikakus
16. 11. 2009 19:18
Re: Ako potrestat GTIho?
Na to, ze ti za mesic bude 30, by jsi uz mohl mit rozum. U nekterych to holt trva dyl, nebo to neprijde taky nikdy. Tak uvidime... ;-\
16. 11. 2009 16:59
Re: Ako potrestat GTIho?
týjo Phaeton, takový me***n všech hyperúspěšných supermanažerů a ty ohrnuješ nos? >:D
16. 11. 2009 12:02
Onanie jenom v rijnu?
To bude zas urvnejch ptacku: Gee, GURU..., GOLF, a skub - zustal v ruce... Jak ale pak budete onanovat az se pristi mesic proda ne 331 ale CELYCH 332 deGeeenDasGuruAutoBraVWoPORSCHELAMBORGHI… (takhle by se to zrejme podle ptakorvalcu, soudic dle diskuze, melo jmenovat...) Joo, mozna bude stacit kdyz se proda o 0,5 kusu vice Degeen...Golfa (zamerne zkracuji) nez tak nenavideneho Ceedu. Mozna to v hlavach ptakorvalcu funguje tak, ze benchmarkem kvality auta je pocet prodanych kusu. To pak logicky vede ke zjisteni, ze tento mesic je Degeen...Golf KONECNE, po dlouhem cekani LEPSI nez CEED. Problem ale lezi jinde: Treba dnes se mohlo prodat vice Meganu... Takze dopoledne budou nejlepsi megane a odpoledne treba i30!!!! To je pecka, co?
>:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0