Diskuse

Great Wall bude první čínskou automobilkou s továrnou v EU

22.11.2011

Čínská auta bude vyrábět Great Wall od příštího roku v Bulharsku.

 

  • 00 Reagovat !

    foto objekt21

    objekt21 22.11.2011  21:58

    zero tolerance

    pre tych falosnych hnusakov. :no:
    • 00 Reagovat !

      foto BroukJ

      BroukJ 23.11.2011  09:38

      « Re: zero tolerance

      pro koho?
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 23.11.2011  17:33

      « Re: zero tolerance

      Skľudni sa. Čo ti spravili, že nadávaš?
      • 00 Reagovat !

        foto objekt21

        objekt21 23.11.2011  21:46

        « Re: Re: zero tolerance

        mam s nimi osobne skusenosti. Su to hnusni rasisti :no:
        • 00 Reagovat !

          foto Klaudius

          Klaudius 24.11.2011  20:41

          « Re: Re: Re: zero tolerance

          Tak to rieš niekde inde, tu sa bavíme o autách.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.11.2011  23:52

    To snad ne

    Kdy už konečně těm číňanům dojde, že o ty jejich mrdky nikdo nestojí? >:D Co si myslej, když se cpou sem do evropy? ... :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 23.11.2011  17:35

      « Re: To snad ne

      A čo takto trochu slušnosti? Tomu ťa neučili?
  • 00 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 23.11.2011  00:10

    A proč ne?

    Ti, kteří tady dnes vychvalují výrobky firmy rendlík a syn, tady budou za pár let vychvalovat laciná čínská auta. :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 23.11.2011  17:35

      « Re: A proč ne?

      Načo nám stále dokazuješ, čo o tebe dávno vieme....?
  • 00 Reagovat !

    foto elukok

    elukok 23.11.2011  00:44

    Čína

    Už jenom z principu bych si od nich žádný auto nekoupil. Evropa dělá nejlepší auta na světě a já si budu kupovat nějakýho číňana...Ještě Japonsko bych zkousnul, ale čínu NE!
    • 00 Reagovat !

      foto BroukJ

      BroukJ 23.11.2011  09:37

      « Re: Čína

      Nikdo tě nenutí to kupovat. Si kup sjetého passáta v dízlu, to bude pro tebe lepší volba.

      "Ještě Japonsko bych zkousnul" no tak tohle hovoří za všechno...
    • 00 Reagovat !

      foto objekt21

      objekt21 24.11.2011  19:56

      « Re: Čína

      :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Tonito

    Tonito 23.11.2011  07:31

    ?

    Vidím, že dementi mají sraz ... ;-\

    Kolik z vás t´uká do klávesnice vyrobené v Číně a tlemí do monitoru z Číny? Kolik z vás je ve spojení se světem díky PC vyrobenému z 90% v Číně?

    Kdysi se plivalo v automobilovém průmyslu na Japonsko, nedávno na Koreu (byt´ sestava zdejších trotlů to dělá dodnes) a nyní je na řadě Čína ...

    A kdo hamižný do té Číny to Know How asi přitáhl, co? Kdo tam staví fabriky a "demokraticky" se podílí na vykořist´ování obyvatel Číny? Samozřejmě nenažrané evropské automobilky!

    Tak at´ si to ted´ Evropa vyžere! Za pár let tady budeme sklizet jen to, co jsme zaseli jinde ... Karta se obrátí a my budeme makat pro Čínu (v mnoha odvětvích už se tak děje) a nejen v automobilovém průmyslu ...
    • 00 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 23.11.2011  08:51

      « Re: ?

      S tím "demokratickým" vykořisťováním ses zařadil mezi trotly taky, akorát máš svoji vlastní skupinu o 1 členu.
      Pozn. jasně že jde o byznys ale i o to, že kdyby tam nenastoupili, Číněni by stejně auta kopírovali a nakonec by to dopadlo úplně stejně. Dá se říct, že velké značky v Číně jen zmenšují ztráty. A ty jsou tam obrovské - v oblasti autorských práv a dalších copyrightů. To, co vypadá jako velký zisk, je ve skutečnosti kontrolovaná ztráta.
      Great Wall už delší dobu montuje v různých zemích světa, auta vypadají slušně, nedajíse v podstatě označit za kopie a v Bulharsku budou vyráběna i z evropských dílů - bude jich tam poměrně velký podíl. V Číně se bude vyrábět hlavně to, co rozhoduje o ceně - kastle a šasi.
      • 00 Reagovat !

        foto Sleeper

        Sleeper 23.11.2011  10:44

        « Re: Re: ?

        V Číně funguje r v podstatě raný kapitalismus z doby průmyslové revoluce v Evropě - dělníci dřou v továrnách 16 hodin denně šest nebo i sedm dní v týdnu. Jedinou výjimkou je státní kontrola. Pokud chce evropská automobilka do Číny, musí se spojit s tamní. Pikantní je třeba spojení BMW - Brilliance. Zvlášť, když letos u Brilliance obšlehli X1.Jenže tady je prostě problém - Bavoráci na ně podají žalobu jen tehdy, když by s tím vyrazili do Evropy. Ovšem jak dopadla žaloba Fiatu na Great Wall kvůli Peri, víme. Italům nedoteklo, že Peri není přesnou kopií Pandy - interiér ano, ale exteriér byl směsicí Pandy, čehosi vlastního a scvrklého Nissanu Note - a na tom pohořeli. Ano, Čínani si dělají z duševního vlastnictví dobrý den - jejich mentalita je totiž odlišná. Jasně, že je to neomlouvá, pokud chtějí do Evropy, musí své uvažování změnit.
        • 00 Reagovat !

          foto R32

          R32 23.11.2011  10:54

          « Re: Re: Re: ?

          A ako si čakal že Čínsky súd rozhodne? V neprospech Čínskej štátnej automobilky? Ešte väčší výsmech zažil GM keď dali na súd kopírovanie vtedajšieho modelu Matiz, dvere na autách sa dali bez akýchkoľvek úprav zameniť, a šlo to aj s inými dielmi... a súd? Nemáte zaregistrovaný patent, dovi dopo... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto R32

        R32 23.11.2011  10:51

        « Re: Re: ?

        Máš síce pravdu v tom, že by kopírovali aj keby tam zavedený výrobcovia "dobrovoľne" nešli, ale tieto kópie by mimo Čínu nemohli nikde predávať, v tom je rozdiel. Nejedná sa tu len o dizajn ale aj o technológie napr. vstrekovania, konštrukcie atď, takže by to skrátka kvôli autorským právam nemohli inde ponúkať. No výrobcovia ktorý sa tam nahrnuli a v podstate im ukázali ako sa čo robí im otvorili dvere a v podstate požehnali ich kopírovanie... Pozrite sa ako sa vyvíjali Japonské a Kórejské autá, najprv boli na smiech, no potom sa začali postupne zlepšovať, poctivo kupovali licencie na staršie modely ktoré "vylepšili" a tak sa dostali za desaťročia tam kde sú teraz. Čína skrátka okopírovala, ukradla, následne na tom zbohatla a teraz si kupuje celé fabriky (či už výrobcov áut alebo potrebných technológií). Je to veľmi smutné no v podstate si za to môžu automobilky same, keby robili aspoň to, že v tej Číne by vyrábali napr. 10 rokov staré modely ktorých technika je predsa inde, nemali by dnes Číňania v rukách také know-how aké majú, takže ak sa trasú šéfovia koncernov trasme sa aj my... ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 23.11.2011  13:29

          « Re: Re: Re: ?

          Dělaj to co předtím savětsij sajuz, jenže čína kopíruje i s chlupy, sojuz aspon když kopíroval, udělal jeden ZIS z kusu packarda, Forda, chevy a Buicku a ještě pár věcí vylepšil a upravil.
  • 00 Reagovat !

    foto Sleeper

    Sleeper 23.11.2011  10:46

    Bulgargreatwall :o)

    Bulgarrenault, Bulgaralpine, "Bulgarmoskvič", "Bulgargreatwall" :-)
  • 00 Reagovat !

    foto geroc-I-

    geroc I. 23.11.2011  12:18

    Jak to komentovat?

    Evropa jde do opravdu velkého ale opravdu velkého análu. Nic víc nic míň.
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 23.11.2011  13:27

      « Re: Jak to komentovat?

      Nic novýho, ti co věděli tohle předpovídali už před 5ti lety. >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Banjo

    Banjo 24.11.2011  06:37

    V Evropě?

    Aha, v Bulharsku...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Slibovaná schůzka s Trumpem zřejmě bude, místo Zemana ale vyrazí Babiš. Proč?

Slibovaná schůzka s Trumpem zřejmě bude, místo…

Tolik kýžená schůzka s americkým prezidentem Donaldem Trumpem (72) nejspíš bude! Má to ale jeden háček. Podle…

Byla to pomsta taxikářů? V Krči hořelo auto s nápisem „Uber

Byla to pomsta taxikářů? V Krči hořelo auto s nápisem „Uber"

V pátek 19. října došlo v Krči k požáru auta, na místo ihned vyrazili hasiči, aby s živlem bojovali. Hořící…

 

iSport.cz

Štěpánkovo dojemné loučení: díky rodičům, slzy s Nicole i Rogerův vzkaz

Štěpánkovo dojemné loučení: díky rodičům, slzy s…

Ještě jednou, naposledy. Radek Štěpánek ukázal fanouškům sílu „Českého lva,“ jak nazval svou pompézní rozlučku s…

Wenger? Ne! Kovač má naši důvěru, zní z Bayernu. Klub reagoval na kritiku

Wenger? Ne! Kovač má naši důvěru, zní z Bayernu.…

Bayern Mnichov svolal speciální tiskovou konferenci, na které vystoupila velká trojka Hoeness, Rummenigge a…

 

Reflex.cz

Senátní volby: Napřed nás zvolte a my pak řekneme, za koho budeme kopat

Senátní volby: Napřed nás zvolte a my pak řekneme,…

Noví senátoři Jiří Drahoš a Marek Hilšer vstoupí v českém Senátu do klubu Starostové a nezávislí (STAN), jenž se…

Zdeněk Hřib: Z vůle voličů má být primátorem Pirát, je nedůstojné s tím obchodovat

Zdeněk Hřib: Z vůle voličů má být primátorem Pirát,…

Lídr pražských Pirátů Zdeněk Hřib připomíná, že jeho strana obdržela ze všech tří subjektů, které momentálně…