Udávaná vs. skutečná spotřeba paliva: Proč se tolik liší?
1
/
5
Prohlédnout znovu
Udávaná vs. skutečná spotřeba paliva: Proč se tolik liší?
Zkušební řidič se při testu řídí pokyny na monitoru. Povolený rozptyl je malý. Pokud se obsluha odchýlí, musí test opakovat.
|
acz
BMW má válcové zkušebny schopné udržovat teploty od -30 do +45 stupňů. Vliv teplot na spotřebu paliva tak dobře zná. Jednotná zkušební metodika jej však nehodnotí, tak se zde častěji testuje třeba výkon klimatizace.
|
acz
Zkouška je drahá a vyžaduje pečlivou přípravu vozidla včetně stabilizačních jízd a vyrovnání teplot.
|
acz
Abarth
|
acz
Hermetické připojení výfuku. Na rozdíl od emisního tstu při STK jsou při homologaci jímány všechny vyprodukované zplodiny.
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid