Pokuď se jedna o vzhled tak tohle je šlapota vedle jak hrom. To i kdejaky otuzeny Golf je koukatelnějši. Ja sice auta nevybiram podle vzhledu ale u tehle Hondy bych udělal vyjimku.
Jsem docela zklamany. Zad je fajn z pohledu, ktery byl uverejnen pred par dny, ale nyni mam pocit, ze to nejak nabobtnalo tam, kde nemelo. Japonci se zacinaji nejak korejstit. Ale zatimco Korejci uz dnes obcas chapou, ze by nektere linie mohly na sebe take navazovat, Japonci to zas nejak zapominaji... Vymenili si to. Vypada to, jak by kazdou cast auta delal nekdo jiny. Stredek se ale hodne povedl.
Naopak, další velká podpora evropských prodejů Golfu, VW už jistě poslalo Hondě děkovný dopis za podporu dalších rekordních prodejů Golfu a ve Frankfurtu bude VW vystavení nového Civiku rádo sponzorovat.
Nebuď zbytečně přehnaně hysterický, nebo ti tu snad někdo (virtuálně) vyhrožuje, nebo tě dokonce trestá..., doby, kdy člověk skutečně nemohl svobodně vyjádřit svůj názor, jsou naštěstí pryč... ;-)
Hodne zalezi na barve. Ta bila mu docela sedi. Cekal jsem teda neco jineho. Trochu mi to pripomina Imprezu. Uvidime co interier, jak bude kvalitni. Cekal jsem to vice sportovni, ale na evropsky trh se asi hodi vic usedlejsi.
Dobre, tak bez podstavce. Porad je to ale dost ulitly interier. Fajn, nekdo musi vyrabet i okrajove zalezitosti. Ale ani ergonomicky to neni zadny zazrak. Docela mne zajima, jak to hne s prodeji v Evrope.
Jeste ze bez podtavce >:D
Jsem zvedav jestli budou mit vsechny ten stredovy displej, kdyz ne jak to bude vypadat bez. Prijde mi to ovladani klimosky pod displejem trochu moc dole, ergonomicky se to da tezko posoudit takhle z fotky, ale 8G byla spicka. Vse jasne a prehledne, vse oddelene, v dosahu. Radio zvlast a krasne v dosahu, ovladani klimy krasne v dosahu a oddelene. Pro koncernysty asi divne,ale dnes kolikrat premyslim na co ty cudliky v tech koncernovych autech jsou.
Jestli se nepletu, tak vidim kuzi na madle dveri ;-) Asi to s tou kvalitou mysli vazne :yes:
Ja mam niekedy pocit, ze robia umyselne tie fotky vo fadnejj farbe a na nevyraznych kolesach, aby vyvolali ohlasy, ci uz kladne, alebo skor tie zaporne, ale hlavne pozornost. V reali je to vzdy lepsie, podobne ako to bolo s 8G.
Bohužel tomu hrbu vzadu z červeného plexiskla, co vypadá z boku jak bradavice, nepomůže ani svěcená...a to byly kdysi Civicy jedny z nejhezčích HB vůbec...
Zas odtial - potial, trochu prehanas :-) Je tu vobec este nejaka moznost, ze s tym dizajnom ako si trefne uviedol bradavice, nieco urobia? Ci je to uz hotova zalezitost?
Tak tyhle fotky jsou vazne "šokink", byt je samozrejme jasny, ze hra svetel a stinu v tomhle pripade udelala svy. Problem je, ze i z ostatnich fotek se zda auto ohyzdny do ty miry, ze vsechny hundaje jsou proti tomu designovymi skvosty. Casto tady zazniva opravnena kritika hnusnyho zadku, ale co ten predobocni pohled - [odkaz] ? Moj ty kokso... Auto se tvari jak nasupena zombie, ty blatniky pusobi silene krecovite a prosklena plocha je zvlast smerem k zadi v tak absurdnim nepomeru k pontonu karoserie, ze si musej cestujici na zadnich sedadlech pripadat jako v tanku. A to jsem byl takovym priznivcem designu minulyho Civicu... Napada me, ze podobnej sok mne zpusobily jen prvni obrazky novy Imprezy a taky Focusu III (konkretne v ST verzi).
Za mňa zatiaľ :no: aj keď fotky v zelenej trochu odbúrali moje rozhorčenie. Dúfam, že prídu aspoň s nejakými technogickými hračičkami ako má nový Focus, keď už to vyzerá, ako to vyzerá :-) Snáď naživo to bude lepšie, ale moje nadšenie z už naplánovanej cesty do Frankfurtu opadlo asi o tretinu. :-(
Hm a ja bych prave rekl, ze ta bila je pro novej Civic jeste zdaleka nejsnesitelnejsi, zvlast pak v tomhle konkretnim setu ostre nasvetlenejch fotek. Duvod je nasnade - nejvic se toho schova.
Mimochodem kola u Civicu na fotkach ve tvym linku jsou stoprocentne aspon 18ky a stejne se pod tou silenou pr.deli doslova ztracej. Ostatne s hranou blatniku vytazenou asi 30 cisel nad podbehy to ani nemuze byt jinak, tezko si predstavit, jak na tom aute budou vypadat 16" plechace.
Pre mňa dosť sklamanie. Aj keď v niektorých detailoch je auto krásne...vypuklé zadné svetlá a tie línie nad kolesami mi dvíhajú žalúdok. V niektorých uhloch to auto je pekné v iných je to hnus. Dať toto auto na otáčajúci sa podstavec tak robím dookola....wáu, fuj wáu, fuj, wáu...
akoze kde su vyfuky. xenony to ma a koncovky vyfukov nie? no nic, asi ja ostanem pri tej aktualnej generacii tak isto ako aj focusaci :-(
zatial velke sklamanie, uvidime 19 sept na IAA na vlastne oci co to je zac
Cela palubovka je katastrofa, evidentne se pritom snazili o jeji umirnenejsi a konformnejsi vzhled. Kamenem urazu se stalo skloubeni dvou pristrojovych stitu, ktery se u odchazejici generace vydarilo mnohem lip (viz [odkaz] ), a to prave diky futuristicky pojatymu hlavnimu stitu s centralnim budikem doplnenym radou ovladacu. Takovy design se s digitalni "nastavbou" nad sebou snoubil mnohem lip, nez klasicka analogova trojbudikova kaplicka. Ted to vypada jak dva interiery splacnuty do sebe (respektive nad sebe). ;-\
Jednoznačně souhlasim. Pokud letmo kouknu na interier tak se da řict ano tohle neni špatne. Jenže stači se zadivat trochu pozorněji a je to opravdu svět dvou rozdilnych interieru. Součastna generace ač je kontroverzni tak je rozhodně povedenějši.
Jo, na te palubovce je videt, ze v tom maj japonci tezkej bo*del... Rychlomer je digi, zatimco stav paliva a teplota motoru (na co tam vlastne je?) je analog... Na palubce ma byt analog otackomer, analog rychlomer - oboji vedle sebe, to je pak prehled jak ma byt...
...no, nedávno tady někteří komentovali příliš dynamický design elantry.... když se na to tak koukám, přijde mi, že je elantra proti novému civicu konzervatiivní jako RR. >:D
Chceli nadviazať na predošlú UFO generáciu, ale akosi sa to nepodarilo. Novému Civicu chýba šmrnc, je to taká povinná jazda s uvedením novej generácie. Bohužiaľ, vzrušujúca asi ako dizajn Priusu. Uvidím ako to zhodnotím s odstupom času.
Jo, tenhle pohled se mi taky moc líbí, jenže co je to platné. Představ si - koupíš si auto a musíš ho do garáže důsledně parkovat couváním, abys neviděl ten příšernej zadek. A co budeš dělat, když budeš potřebovat dát něco do kufru? Půjdeš za auto poslepu? >:D >:D
a nepochybujem o tom ze to bude uspesne auto, pohlad zozadu je na fotkach odlisny ako real takze netreba sa bat, nazivo to bude pekna futuristicka ritka a nic viac nic menej, ziadna pohroma, auto je krasne z kazdeho uhla pohladu a v peknej farbe s vacsimi kolesami bude posobit tak ako sa na hond patri - sportovo luxusne a neokukane.
interier siel taktiez pekne hore, ten navigacny system je pekny velky a interier bude zrejem fajn siroky a posobi skutocne lakavo :yes:
auticko vyzera velmi sympaticky a sportovo, zadna linia svetiel je skutocna lahodka a nazivo to bude in, fotky nikdy nesedia a nepovedia prvavdu, aj fabia vyzera na fotkach ako uzky furik a nazivo je aj zozadu aj zboku aj celkovo uplne solidne normalne auto.
rozhodne je civic zatial to najlepsie co mozeme z japonska v tejto triede si kupit :yes:
ziadny auris, ziadna mazda 3 - ale nova honda civic ma grady a smrnc :yes:
Že jsi šikmooček se vi ale tohle už je opravdu na pobyt u chocholouška. No a použit u tohodle patvaru a to z jakehokoliv uhlu slova SPORTOVNI a LUXUSNI to mi hlava prostě nebere.
Tenhle pohled mi prijde docela sporotvni, luxusni tezko soudit v teto tride:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Zacinam fakt verit ze to na zivo bude fakt lepsi ;-)
A´t tak či onak, za mě "z prvních fotek" to vypadá pěkně. 8g jsem měl možnost vyzkoušet v dieselu a fakt dobrý, jen ten UFO interiér mi neseděl, byl až moc plastový a pro mě trošku nestravitelný.
Podle mě design auta dospěl, jak zvěnčí - hlavně předek, ten "skleněný" pás je zaplať pánbůh pryč a zadní "spoiler" je také líp zakomponovaný, tak zevnitř - míň velkých "plastových" ploch, konečně budíky, celkové rozložení a volant podle mě vypadá taky lépe.
a ja že pri výmene generácii sa má (v tomto prípade sa budeme radšej sústrediť len na) dizajn posúvať smerom dopredu a nie rozvracať rozvinutý a fungujúci dizajnový jazyk ako tomu bolo pri 8G (podobne mi to pripadá aj u nového Focusu...)
Dokonca aj ten interiér vyzerá ako poskladaný z rôznych modelov, navyše keď si ho porovnám s krásne vyváženým interiérom 8G, mám pocit, že 9G tu mala zrejme byť pred 8G...
Aspoň je vidieť, aký nadčasový dizajn Civic 8G má. Taký, že aj jeho samotná nasledovníčka vyzerá ako z 90-tych rokov 20. storočia. Des,bes 8-s
Šok se, co se týče designu, ani čekat nedal.
Tento pohled se mi i dost líbí:
[odkaz]
Taky oceňuji, že do evropské verze nepřišel okopírovaný americký interiér.
Poslední dobou si ale uvědomuju jednu věc:
Tento civic v dobré výbavě alespoň ze začátku nebude zrovna levnou záležitostí.
Teď nedávno zveřejněný test FFIII za 650 000.
Už při prvních krocích k nim člověk přistupje s tím, že je nutno někde mhouřit oči (jedno totiž nestačí).
Proč kupovat tyhle playstaitony, když už víceméně za trochu větší cenu lze dojít pro prémii a koupit kus vyváženého auta? Mám na mysli prémiový segment.
Nemůžu si pomoct, ale z nižší střední bych snad šáhl jen po Alfě (kde se dle mě jedná jen o prémiový přesah vařený z běžné techniky), budoucím MB áčkům (který vlastně stejně ještě kloudně nikdo neviděl), možná BMW1.
Opravdu si snad automobilky myslí, že auta večně budem kupovat s běžným přístupem jak televizi ?
Civic 9g - ještě nebyl viděn naživo a už vzbuzuje emoce.
:-( Ve smutku shromáždění pánové! Vyčkejte až uvidíte 9g naživo. Při uvedení 8g se zde rovně hóódně kriticky filozofovalo na adresu Civica. A zdá se, že již dnes je to kultovní auto.
Vážení, kdo z vás to má? Já, ano! Od roku 2006 a je to pořád krasavec a auto, které dělá radost.
A souhlasím s těmi, jimž se 9g líbí, bude to ještě větší bomba, než stávající 8g, sázím se o milión! >:-[]
P. S. Omlouvá se za to, že jsem si dovolil napsat vlastní zkušenost a názor. 9g bude bomba! :yes:
Re: Civic 9g - ještě nebyl viděn naživo a už vzbuzuje emoce.
Zamyslam sa, preco je to tu vzdy rovnako? Pride novy model (akejkolvek znacky) a jedine co je tu pocut, su odvazne vykriky, ako je to nepodarene... radsej si zakusnite do jazyka, mozno sa neskor vyvarujete jemne povedane sypaniu si popola na hlavu.
Re: Civic 9g - ještě nebyl viděn naživo a už vzbuzuje emoce.
To mas tezky - sice nas nabadas, abychom byli zdrzenlivi a pockali s definitivnim hodnocenim na zivy setkani, druhym dechem vsak sam dodavas, ze novej Civic je bomba, a to aniz bys ho hadam kdy videl... Bez urazky, ale cejtim z tebe az prilis intenzivne nadseni pro vse od Hondy, nehlede na to, ze osmickovej Civic se libi i mne. ;-)
Re: Civic 9g - ještě nebyl viděn naživo a už vzbuzuje emoce.
Moc rád bych se s tebou vsadil, tedy pokud bys nějaký ten milion opravdu měl... ;-)
8G již dnes kultovní auto, nenech se vysmát, nebýt CTR tak designově spíš propadák, ale tohle ji zatím hravě "překonává", Civic byl "klasicky" krásný především v minulém století... :-)
Re: Civic 9g - ještě nebyl viděn naživo a už vzbuzuje emoce.
Co má design společnýho s CTR?Vždyť ty auta jsou stejný!Co je kultovní a co ne, nemá se vzhledem nic společného, čimž netvrdím že 8G je kultovní věc.Na druhou stranu to auto se dobře prodavalo, ač nebylo zrovna levné.JInak s 8G začla nová éra vzhledu.To jsou fakta....
Re: Civic 9g - ještě nebyl viděn naživo a už vzbuzuje emoce.
Celkový dojem z designu běžného Civicu 8G a design CTR 8G vyznívá poněkud odlišně. Běžná 8G (zejména před face) je mnohem kýčovitější, než samotná CTR 8G. Např. ten "alobal/staniol" pod plexisklem mezi předními světly, falešné "výfuky", "kosmický" interiér a vůbec ideálně celé auto zmenšit a postavit děckám na kolotoč...a to mám chuť se po představení 9G, té 8G (místy) málem omluvit. CTR 8G neměl zdaleka tak velké problémy se zmiňovanými většími destaily exteriéru a k charakteru japonského HH bylo celkově extravagantnější pojetí designu vozu podstatně přijatelnější.
Navíc se později mluvilo i možném konci tradiční vysokootáčkové atmosféry v CTR, což by k té kultovnosti CTR 8G mohlo výrazně pomoci...
Re: Civic 9g - ještě nebyl viděn naživo a už vzbuzuje emoce.
Skoro kazdy zna ufona, otoci se za nim i po 6letech, takze bych se slova kultovni moc nebal. U 9G se uvidi, ale je to trochu rozpacity, nevim, mozna starnu a ten mladstvi svezi design jde mimo me ;-)
...nic...btw jsem cekal predek na styl CR-Z...ktery je hodne vychytany, ale jinak to az tak hrozne nebylo...UFON zustava...a jak uz tady nekdo daval tenhle odkaz...
[odkaz]
...tak v jine barve, nez bila to vypada lepe...
Ten zadek vypada ze je delanej hodne na aerodynamiku, brzdovy dela kridlo a ty zadni svetla bude snad vzduch z boku pekne obtekat. Kuze ve dverich,....
A ono to pujde, myslel jsem ze ne, ale si ho zamiluju >:D
vypadá dobře. Zepředu je to slabší. Problematické jsou lemy blatníků.
Osobně si myslím, že auto vypadá jako produkt optimalizace a ne výtvor designéra.
Každopádně má civic duši. A můžeme se těšit na facelift.
Jo, ze ma auto dusi, to se zde tvrdiva prakticky vyhradne o modelech, ktery jsou bud totalne neuspesny nebo naprosto ohyzdny, pripadne oboje. A oslavovat prichod novyho modelu slovy, ze "se muzeme tesit na facelift", to je posledni hrebicek do rakve. :-)
Možná má někdo jiné poznatky, ale myslím, že většině pod 60let nepřísluší komentovat design nového Civicu. I předchozí ufo jsem snad za celou dobu nikoho mladšího řídit neviděl. Nechme tedy hodnocení na senior league ;-)
>:D:yes: Je to paradoxné, že ten star trek dizajn oslovoval najmä starších a pokročilých. Nemám rád prvotné výkriky v štýle "ukrižuj ho!", ale i známky pod článkom vypovedajú dosť. Prevládajúca štvorka. Môj osobný názor je, že tomuto nepomôže ani prvé, druhé či ixté osobné stretnutie. 8-s
mame dnes moznost vyberu a kazdy si kupi co sa mu paci a co potrebuje.
Nikto tu nemusi nikoho presviedcat co je pekne co je skarede, mne sa civic paci tak ako sa niekomu paci napr auris ktory sa mne zase nepaci. Kazdy mame svoj vkus, svoje predstavy o krase o elegancii a preto je fajn ze v dnesne jdobe je skutocne z coho vyberat pri kupe auta.
takisto sa mi neoaci novy Up ale inym sa paci, alebo mne sa pac inapr nova i30tka ale kamaratovi sa nepaci aj ked ju este ani nevidel nazivo :D, cize dizajn je dost subjektivna vec a nikto nikoho nenuti kupovat to co nechce.
Pred par lety, kdyz prisel soucasny Civic, jsem predpovidal, ze jeho design zaujme ze startu, ale rychle zevsedni a Honda bude mit problem v dalsi generaci navazat. A ta designova krec je tady. Neni to ani pekne, ani prakticke ani pritazlive, jen je to jakasi karikatura puvodnich krivek a tvaru. V dalsi generaci (ktera asi prijde o neco drive, nez je bezne) bude muset HOnda prijit zase s uplne jinym tvarem a designovym smerem. Ostatne Civic celkove uz davno neni, co byval (podvozek, motor, design...). Drive byl nejhorsi design korejsky, ten ale dnes utoci mnohem vyse, nez japonci.
Jakožto majitel mj. Civica 8G, musím konstatovat, že tuto devítku manželce určitě nekoupím. Kola, ač zřejmě 17-18´´ se totálně ztrácí ve hmotě vozu - přesně dle vzoru většího Accordu. Soudě dle fotek, tohle auto trpí alergickou reakcí a partie od poloviny vozu vzad ve mně okamžitě evokovaly Prius... 8G generace byla šok v tom dobrém. Tohle je "jen" šok. Ano, uvidíme naživo, ale toto jsou profi fotky, každá automobilka chce nový model ukázat v tom nejlepším světle, nejlepších pohledech, které zaujmou, takže si zřejmě dávali záležet, aby to vypadalo co nejlíp.Proto si myslím, že naživo to nebude až takový rozdíl. Rád se Hondě omluvím, pokud to bude naopak. Řekl bych, že ceny ojetin 8G začnou lézt nahoru...
Myslel jsem že málo co může v ošklivosti konkurovat modelům od Hyunadi, ale tato Honda jim zdatně sekunduje. Skoro škoda v porovnání s ostatními moc pěknými modely hondy, jako je třeba accord, legend...
Zas tak škaredý není. Je daleko peknější, než civi 5D 7G. Navíc - škaredých je dnes většina aut. Tvary jsou spíše výsledkem optimalizace aerodynamika/vnitřní prostor.
Krasavec to není, každopádně je zajímavý a mírně povokativní. Jiným způsobem.
Mě zase 7G tolik nevadila (ano, zrovna ta 5D, žádná sláva), i když ty generace před ní byly designově povedenější, na rozdíl od těch, co přichází až po ní... ;-)
Jdu se vyzvracet, tohle můj žaludek po ránu nezvládá. Totální zabití originálního, ale hlavně vyváženého designu předchozí generace. Divný předek, příšerná záď. Jediná možnost je nastoupit poslepu, uvnitř se to dá přežít, i když i tady byla předchozí generace lepší.
Mě se líbí. V první řadě musím říct, že jsem fandou tohoto výrobce a budu. Hlavní devizou Hondy je spolehlivost. Od Hondy jsem postupně koupil tři vozy Civic 7G Sport,FR-V 2,0,Civic 8G 1,4 mám je všechny dodnes a mimo pravidelných prohlídek servis neznají.Od roku 2004 jezdím bez závad. Každá automobilka je jiná a jsem rád za tu pestrost.Líbí se mi jak se KIA,Chevrolet,Hyundai zlepšují a konkurence se zvedá a mi zákazníci máme z čeho vybírat.U Hondy pro mě není problém desing jejich vozů, spíše ústup od image sportovní značky.Modely jako ITR,S2000,NSX,Prelude Hondě moc chybí a údajně snad nemá být ani CTR 9G, což se stažením motoru K20 považuji za chybu.
Mě se líbí, že se tvrdošíjně drží benzínových atmosfér a dělá je navíc velmi dobře, ve čtyřválcích jsou snad nejlepší na světě s i-VTEC. Velmi spolehlivé, úsporné.
Sám mám 1.6 VTEC, jezdí pod 6l/100 km a papírově prý zrychluje 0 - 100 za 9,2. Každopádně na křižovatkách většinou ostatní zůstávají hodně za mnou...
1,8 SOHC VTEC pri usporne jizde z bydliste do bydliste pocitacovych 5,1l/100 a s tim nemam potrebu premyslet o nafte. Se vsema moznyma pojizdkama po meste 6/100 za cely rok >:D . Technika je jasna volba a snad by se to melo jeste zlepsit se spotrebou u 9G ;-)
A jak ze zni to cizi srandovni slovo downsizing? >:-[]:no: >:-[]
Downsizing - to je v tomto případě eufemismus. Když do motoru přidají kus harampádí (turbo, kompresor a já nevím co), tak jak může jít o downsizing? Objem ubere, kus železa přidá...
To je reakce na muj prispevek? Ja jsem o preferencich Type R nijak nespekuloval, byt si rozhodne nemyslim, ze to neni auto pro beznyho cloveka - nedelejme z toho Caterham. ;-)
Mne slo o to, ze tebou opovrhovany downsizing a instalace turba je cesta, kterou se v pristi generaci Type R vyda i Honda. Pokud se vsak vubec na nejakou cestu vyda, patrne spis odtroubi na ustup a nejsportovnejsim modelem zustane stokonovy CRZ (jinak ovsem vyborny auto).
To bych si ale nemohl v pripade potreby zadivocit a pozlobit sazomety >:D
Ta uspora by taky uz nebyla vyrazna, co uahne 1,8 by treba 1,4 v nizkych otackach uz treba nemusela utahnout a byla by vetsi nutnost radit.
No jo, ale uvedom si, ze Honda za poslednich 20 let neudelala v motorarine prakticky zadny pokrok, nepocitam-li hybridy. Vzdyt legendarni motor B16A, ktery z objemu sestnactiset kubickych centimetru daval 120kW prisel uz v roce 89 a od ty doby zustal neprekonan. Naopak Honda jde opacnym smerem, viz napriklad ustup od dvouvackovych motoru nebo do oci bijici neschopnost upravit K20 tak, aby odpovidal evropskym emisnim limitu stejne jako stovky jinych motoru. Honda, to je dneska predevsim ukazka zasly slavy.
Tak to určitě ne. VTEC byl přelomový, jedinečný a neopakovatelný.
Jistý posun nastal s i-VTEC a dále s ne zcela dořešeným A-VTEC.
Mezitím přišli s prvním vlastním dieselem, který byl velmi dobrý a v mnoha ohledech lepší, než konkurence, která vyráběla před tím diesely desítky let.
Posunují se i u palivových článků, jsou velmi daleko s hybridy, i když obchodně ne zcela zvládnuto.
Honda má stále z automobilek nejvyšší počet přihlášených patentů. Takže je evidentní, že stále velmi usilovně na něčem pracují.
O dyzlech ani alternativnich pohonech nemluvim, v tom druhym pripade je pritom Honda skutecne dal nez drtiva vetsina konkurence. Pokud jde o maly atmosfery, preslapuje ale uz 20 let na miste, respektive techniku spis zjednodusuje. Jen se podivej, co Honda uz pred temi 20 lety davala do Integer, Civicu, CRX a dalsich - [odkaz] .
Emisim se taky musi H podridit. Dnes uz to nejsou az na vyjimky spickovy vykony, ale dostane z motoru vetsi vykon a nizsi spotrebu, coz dneska spousta zakazniku uvita. Ono je rozdil treba jezdit do prace za 8 nebo za 6l/100
No, tak koukám, že by to chtělo někoho z honbdaklubu. Jako že by tu vysvětlil, jak se to má s estetikou na následujích sedm, deset let, a jako, že u auta se cení hlavně otáčky nad osm tisíc a podobný bláboly, a jako že nejde ani tak o vizáž, ale o jízdu života, případně do toho vmotal pojmy jako saké, sumo, gejša, Tokio a podobný garážový žvásty.
No... tohle je pro mne dokonalý designový... epitaf 8-s
Auto není jen tvar karoserie, jeho vnímání se navíc časem mění. Civic 5D 9G je dle mého soudu stále pěknější, než nové mercedesy s korejským zadkem nebo superby také s ne zcela povedeným pozadím. A našel bych i modely od BMW a dalších evropských značek, které jsou škaredší.
Prostě civic 5D 9G vidím někde uprostřed.
Možna ža na některych tebou uvedenych modelech aut se daji najit některe partie ktere se moc nepovedly ale tenhle novy Civic je vzhledově celkově otřesny. Tohle se neda vubec ničim obkecat ani obhajit nějakou fotkou z větši blizky. A ano auto neni jen o designu ale určitou uroveň snesitelnosti to zas musi mit.
Když jsem šel na oběd, porovnával jsem v duchu civi 9g 5d s tím, co jezdilo po cestě. Dopadl celkem dobře. 5D 8G měl větší šmrnc, ale to se dá těžko udržet.
...tohle nedokáže vysvětlit nikdo. Jestli byla předchozí generace zajímavá, tak tahle je prostě jen...ošklivá jak H...OVNO. Tříčtvrteční pohled mluví za vše...karoserie na mě působí jak beztvará hmota přetékající kolem náprav, do toho vyhřeznutá červeň zadních svítilen...a nakonec interiérový peklo s plastovým límcem od řadičky k okraji dveří. Tohle si opravdu koupí jen ti nejodvážnější...nebo někdo s šedým zákalem
Honda Civic 9G vypadá naživo velmi atraktivně a dynamicky a jak už to u této značky bývá, mnohem lépe než na fotografiích. Z prezentačních videjí jsme se dověděli, že by nové ambice měly být potvrzeny i jízdně. Na ověření si asi budeme muset ještě pár měsíců počkat, zatímco dojmy ze skutečně fyzického seznámení na autosalonovém stánku vám přineseme už co nevidět
Tak nevím, co vlastně honda sleduje se svým novým "Ypsylon" designem. Tímto směrem se Honda začala ubírat před třemi roky u motocylu VFR1200F (přední světlo ve tvaru písmene Y a velké a robustní kapoty). Myslel jsem, že je to jen úlet, ale zanedlouho následovali CBR 600 F (jediná dle mého názoru "zkousnutelná"), CBR 250 R a prcek CBR 125 R. No a nakonec takhle doprznili i novýho Civa. Přední partie vyvedeny opět do nepřehledného a zbytečně komplikovaného "celku" s plastovou maskou ve tvaru Y, šeredně je vyřešen A sloupek, zadní svítilny humus (nechápu dělené sklo zadních dveří, přes spojovací pás zadních světel nebude stejně nic vidět při výhledu vzad). Samozřejmě je to jen můj osobní názor na design Hondy v posledních letech. Jinak co se týče techniky, tak ta je na velice slušné úrovni, stejně i tak se očekává dobrá kvalita materiálů ...ale ten VZHLED !!!