Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Civic má nový Aero Pack

Evropský hatchback Civic obohacuje nabídku o agresivní aerodynamický bodykit, jenž by mohl zaujmout ty, kteří se neztotožnili s originálním řešením předního nárazníku.
Zpět na článek
11. 1. 2013 15:37
11. 1. 2013 21:30
12. 1. 2013 01:57
12. 1. 2013 06:29
12. 1. 2013 06:30
1. 2. 2013 02:02
12. 1. 2013 06:31
12. 1. 2013 01:47
12. 1. 2013 01:49
Avatar - Individualita
11. 1. 2013 13:21
Jak mám Hondy rád...
...tak téhle už nic nepomůže. Doufám v probuzení u další generace!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
11. 1. 2013 16:18
Re: Jak mám Hondy rád...
:yes: :yes:
Avatar - matii
11. 1. 2013 17:03
Re: Jak mám Hondy rád...
Otevřel jsem diskusi abych napsal něco podobného ... "Tomuto nepomůže ani multipack" :-)
Avatar - white label
11. 1. 2013 17:18
Re: Jak mám Hondy rád...
Ani multipack s tetrapackem dohromady... ;-)
11. 1. 2013 14:05
100lidí, 100 chutí
Před lety jsem měl civica 7.g. Auto, které bylo pro většinu lidí naprosto běžné, ničím nevybočující. Někomu se líbilo, někomu ne, ale většině to přišlo jako obyčejné auto. Ostatně manželka si před prací několikrát odložila kafe na vedle stojící 307 ve stejné barvě >:-[] . U 8.g už je vše jinak a jak zaznělo v článku, stejně tak u 9.g pouze líbí, nebo hnus. S jiným názorem jsem se ještě nesetkal. A jak říká můj mechanik o mé 8. " Je to hnusný, ale jezdí to parádně". Mě osobně se 9.g libí a jsem moc zvědavý, jak dopadne kombík. Ještě víc jsem ale zvědavý jak dopadne slibované MPV, jakýsi nástupce streamu. Buďme rádi, že alespoň někdo dělá auta tak trochu "jiná" ;-)
Rozbalit vlákno
22
Avatar - King
11. 1. 2013 14:19
Re: 100lidí, 100 chutí
Souhlasím. C9G se mi líbí, jak je, líbí se mi i víc, než 8G, což hodně lidí překvapuje. Ale Aero Pack zatím nevím, musím ho asi chvíli vstřebávat. Chtělo by to vidět naživo.
11. 1. 2013 14:49
Re: 100lidí, 100 chutí
Já bych to teda naživo vidět nechtěl.

Honda: [odkaz]

Proti těm současným kreaturám a zrůdičkám je doslova nádherná a to jak exteriér, tak interiér.
A s motorem 1,6 VTi... :yes:
Avatar - 3_diamanty
11. 1. 2013 14:51
Re: 100lidí, 100 chutí
stare zlate hondy :yes: ked este vyzerali ako auta
Avatar - white label
11. 1. 2013 16:41
Re: 100lidí, 100 chutí
Mně se nejvíc líbil 3 dv. hb 5. g.
[odkaz] :yes:

Jenže to, co vidím na titulce, je proti timu jen parodie na téma kompaktní hb. Čas jde bohužel proti značce Honda(auto).
Avatar - King
11. 1. 2013 17:41
Re: 100lidí, 100 chutí
Čas jde pouze dopředu, stejně jako Honda. Některé značky se designově zarazily v šedesátých letech, některé v devadesátých, Honda nejen že respektuje tok času, ale dokonce ho předbíhá. Stalo se to v případě 8G Civicu a teď se to děje opět.

Honda už od počátku ignoruje módní trendy a dělá design. Jednoduchý, funkční, efektivní. Bez kudrlinek a ptákovinek - ne každému se to líbí, kýčaři to neocení. Já vím, že se to neposlouchá snadno, ale Honda je v současnosti v TOP trojce značek, které udávají designérský směr, spolu s Mercedesem a Hyundaiem. Protože budoucnost je v tom, jak dělá auta tahle zdánlivě nesourodá trojice - organický, bionický, fluidní, respektující aerodynamiku a další přírodní děje.

Jak ukazuje anketa, většině hlasujících čtenářů [odkaz] se Civic líbí (1-2), ba dokonce převažují ti, kterým se líbí hodně. Když pomineme spíše neutrální postoj (3) pětiny hlasujících, pouze čtvrtina hodnotí jeho design negativně, přičemž zanedbatelných 7,5 % jej seznává otřesným. Zvláštní, že ti jsou v diskuzích nejvíce slyšet, snad proto, aby dodali kuráž sami sobě. ;-) Tohle jen potvrzuje jednoduchý fakt - člověk podvědomě ocení čistotu designu, je to přirozená reakce, stejně jako se nám líbí kapka vody na listu, plachtíci dravec nebo rybky, v řece.

Mercedes a Hyundai sice trošku postrádají tu lehkost a přímočarost a bojují s nutkáním do téhle přirozené estetiky přidat něco cool drsného, ale i jejich designéři chápou, jakým směrem jít.

Také je třeba si uvědomit, že tahle parodie na kompaktní multifunkční hb disponuje při jedné z nejsportovnějších siluet karoserie v kategorii bazkonkurenčně nejlepší variabilitou a největším kufrem. A to při zachování dobrého standardu prostornosti kabiny v podélném směru a silně nadprůměrné nabídky místa na šířku. Jsou to prostě matláci, v té Hondě. >:D
Avatar - white label
11. 1. 2013 17:59
Re: 100lidí, 100 chutí
>:D
Tenhle oslavný blábol si schovej na 1. dubna, bude se hodit. >:-[]
Já pamatuju Hodnu(auto) i v dobách, kdy zrovna nehonili litry v kufru. na úkor kvality jízdy..., ale evidentně dnes vyznáváte jiné hodnoty, než je skutečně čistý/jednoduchý design a sportovní "duch", minimálně na poměry třídy. Zřejmě si v tom opojení nestačil všimnout, že má právě ta tvoje "jednoduchá" kapka dost "kudrlinek" (včetně "bradavic"), až to (místy) pěkné není, a aby jich náhodou (pro někoho) nebylo málo, příchází další v podobě tzv. "Aero packu".
Pokud byl design 8. g. Hondy tak úžasně nadčasový, kdy se na jeho úroveň dostanou ostatní, kdy např. uvidím kýčovitý pás plexiskla (s alobalem pod ním) mezi předními světly i konkurence...? Někde u kolotočů jsem totiž podobně "nadčasové" ko(s)mické designové prvky viděl už v osmdesátých letech. ;-) :-)
Avatar - JuckiCZ
11. 1. 2013 19:06
Re: 100lidí, 100 chutí
Ten oslavný blábol je skvěle napsaný a je v něm hodně pravdy, není to naše chyba, že jsi slepý...
Řeší se tu Civic, který je Hondou už několik let prezentován jako úsporné a prostorné rodinné auto. To, že jí pořád dokola cpeš post sportovního auta je Tvůj problém.
Ta Tvoje slavná bradavice je funkční design, který má svůj účel, není to kudrlinka navíc, je to praktická věc. Civic má jeden skvělý benefit - je skvěle designově vyvážený (a 8G byla ještě o něco víc), to se mélokomu jinému dnes daří! Právě to, že Honda přišla s něčím netradičním, kontrovezrním, novým, ji řadí na vrchol udávání designového směru. Vzpoměn si třeba na módní přehlídky a ty bláznivé šaty na nich. V módě se nevyznám, ale tyto věci udávají směr, jsou první, šokují a jsou pro mě nevkusné, ale lidé, kteří se módě věnují a vyznají se v ní, to dokáží ocenit - Právě Ty budeš asi něco podobného v oblasti automobilů - nevyznáš se v tom, nelíbí se Ti to, šokuje Tě to, kritizuješ to, ale odborníci na design to hodnotí velmi kladně, tak zkus být dostatečně uvědomělý na to, aby jsi otevřel svoji mysl a uznal, že i jiní lidé můžou mít pravdu.
Kontrastem k tomuto směru může být třeba audi, které je podle mě typickým příkladem (u Kinga zmíněných) automobilek, které se zasekly v době minulé, takže i toto podle mě sedí.
Tudíž to shrnu tím, že Kingův příspěvek má podle mého názoru hlavu i patu a ostatně i váhu. :yes:
Avatar - TeeJay
11. 1. 2013 19:30
Re: 100lidí, 100 chutí
Dobře napsané, jako bychom byli propojení. :-) :yes:

Jen bych chtěl připomenout, že auta od Hondy vždycky měla určitý sportovní náboj, tu větší, tu menší. Hrany se obrousily (stejně jako u všech ostatních, pochopitelně krom těch, kteří nikdy neměli sportovnosti ani za mák), ale ta radost z jízdy je tam stále. I když je pravda, že 7G 5D se dost vymykalo a naladění podvozku u 8G mělo k ideálu daleko.
Avatar - JuckiCZ
11. 1. 2013 19:40
Re: 100lidí, 100 chutí
Neřekl jsem, že to nemá náboj, ale řekl jsem, že u posledních dvou generací Civicu sama automobilka vidí roli vozu jinou, než primárně sportovní. Poslední dobou Honda jde směrem vysoké efektivity za zachování určitého stupně sportovnosti (viz CR-Z).
Ale třeba Accord (škoda, že jsme svým chováním zabii jeho následovníka v Evropě) je tím typický pokračovatelem sportovní Hondy (podvozek, motory,...) a přesně zde je důkaz toho, že Honda nehonila litry kufru na úkor jízdy :-D. Takže i tady je WL mimo :-D.
Avatar - King
11. 1. 2013 21:14
Re: 100lidí, 100 chutí
Accord naštěstí nekončí [odkaz] , jen se zatím neví, co to bude. ;-)

WL argumentuje jen tím, co se mu hodí, jeho a mariachiho averze vůči Hondě už je legendární. >:-[]
Avatar - Katikakus
11. 1. 2013 21:10
Re: 100lidí, 100 chutí
:yes: pro tebe i pro kinga...
11. 1. 2013 23:45
Re: 100lidí, 100 chutí
Připojuji se.
Avatar - TeeJay
11. 1. 2013 19:17
Re: 100lidí, 100 chutí
Bych si dovolil zareagovat. Civic 9G má problémy s kvalitou jízdy? Ve srovnání s čím? S Phantomem? >:D Poté, co Ford změnil směřování Focusu ze sportovního na globální, není dneska kompaktní hatchback, který by tě při jízdě více vtáhl do děje, o klasických atributech v podobě přesného řízení a řazení nemluvě.

Jaké kudrlinky vidíš na Civicu a s čím srovnáváš? Ta tvá rádobyvtipná bradavice je dost zásadní aerodynamický prvek a Aero Pack je tu především pro ty, kteří chtějí místo stylistické čistoty trošku té efektnosti a prvoplánovosti. Mně se třeba líbí hodně, má to koule. Ale zase po hondařsku - je to opět funkční prvek, zlepšující aerodynamiku.

Zvládáš jen tyhle stereotypní argumenty nebo ze sebe dostaneš i víc? Předně bys měl zjistit, co je to kýč. Jsou pro to různé definice, ale ať už použiješ tu, že jde o použití nebo zobrazení něčeho co je "všeobecně považováno za krásné" nebo jak napsal Kundera "objekt sám o sobě se kýčovitým stává pouze tehdy, nestavíme-li se k němu s pomyšlením „To je krásné!“, ale s úvahou „To je tak krásné, že nás to dojímá!“ jasně říká, že polykarbonátová maska na Civicu nemůže být považována za kýč.

Šlo o tak výrazný prvek, že se rozhodně nikdo neodváží ho zkopírovat ještě hodně dlouho, otázkou ale je, proč ti vadí - oč lepší je zaslepený černý plast s voštinovou strukturou? Je to jen jeho velmi neotřelá variace. Ale vliv designérské řešení Hondy přesto zanechalo. Všiml sis, kdy se začaly objevovat masky chladiče, které přecházely rovnou do světlometů, bez mezikusu v podobě kousku nárazníku nebo kapoty? Viděls Kiu Forte? Nový Auris? Ale i Rapida, Octavii III. A jak se nám panečku vyrojily trojúhelníkové motivy. :-)
12. 1. 2013 00:27
Re: 100lidí, 100 chutí
Chudák Honda :yes:
12. 1. 2013 02:04
Re: 100lidí, 100 chutí
>kdy např. uvidím kýčovitý pás plexiskla (s alobalem pod ním) mezi předními světly i konkurence...?

Slo by to i menej velkohubo - pre niekoho kyc, pre ineho jedinecny odlisujuci prvok a jeden z klucovych prvkov povodnej podoby 8g ktory to auto predaval.
12. 1. 2013 00:23
Re: 100lidí, 100 chutí
Jak jsem na tuhle mohl zapomenout? :yes:
Avatar - King
11. 1. 2013 18:01
Re: 100lidí, 100 chutí
6G 5D bylo pěkné auto, však ho také okopíroval Opel. Doba ale pokročila, je potřeba jít dopředu, ne stranou nebo zpátky. :-)
12. 1. 2013 00:30
Re: 100lidí, 100 chutí
No já ti nevím, na můj vkus je tohle vpředu až moc...
11. 1. 2013 19:56
Re: 100lidí, 100 chutí
Ještě jsem 9G nevstřebal. Ale 8G se mi svým způsobem líbil. Největší problém u Hondy ovšem nemám s designem, ale s ceníkem. Teď jsem se podíval na Civic a prostě si nevyberu, ani kdybych se rozkrájel (na peníze jsem vůbec nehleděl). ;-\
13. 1. 2013 15:38
Re: 100lidí, 100 chutí
To taky není auto pro český předposraný chalupáře >:D
Avatar - 3_diamanty
11. 1. 2013 14:47
keby vyzeral ceed ako tato honda
to by tu bolo posmeskov ;-) , kedze je to honda tak kazdemu sa zrazu "libi" >:D , boze ake komicke ...... ved vyzera otrasne 8-s , totalny antidizajn v praxi

chlapci od hondy ucte sa ako ma vyzerat normalne auto: [odkaz]

paradny test : kraska a zviera : ceed vc civic [odkaz]

odisiel z eu legend, na odchode je accord a ked budete takyto priserny civic robit aj nadalej pojde aj ten prec.... ostane tu len jazz s crv... bravo chlapci od hondy 8-s :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
11. 1. 2013 16:08
Re: keby vyzeral ceed ako tato honda
Přestaň vnucovat jiným svoje názory. :no:
Avatar - King
11. 1. 2013 17:58
Re: keby vyzeral ceed ako tato honda
Schreyer umí dát autům náboj, o tom žádná, umí zahrát na efekt a vypořádal se vcelku dobře s disproporcemi mezi dlouhou, nízkou a štíhlou přídí a krátkým bachratým zadkem, ale čím to je, že i30 nic takového zachraňovat nemusela? ;-) Není to lepší řešení? :-) Nehledě na to že ještě jedna-dvě generace a u Kie se zřejmě stanou přední světlomety součástí čelního skla. A už vůbec nemluvě o tom, že to je prostě jen další hezký kompakt - jako Astra, jako C4, jako 308. Ale žádná myšlenka, žádný směr. Ale spoustě lidí to stačí a vyhovuje, tak proč ne? ;-)
Avatar - PeterLuk
11. 1. 2013 15:37
OK
Celkom pekné auto - zvlášť v tejto verzí. A pekné disky.

Akurát zadok by mohol byť krajší.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Katikakus
11. 1. 2013 21:30
Civic
9G dal rozviji designovy smer nastoleny 8G a posouva ho dal do soucasnosti. Designerum Hondy nechybi odvaha a invence, coz bohuzel nejde rict o nekterych jinych znackach preslapujicich x let na miste. Navic nabizi mezi kompakty nevidanou prostornost a variabilitu v kombinaci s vybornym podvozkem. Civic je 15. nejprodavanejsi auto sveta, pochybovat o jeho uspesnosti tak muze pouze neznaly clovek.

9G ovsem trpi malou chybickou a sice, ze neni uplne ve vsech barvach fotogenicka. Kdyz jsem ji videl poprve na fotografiich, byl jsem mirne rozpacity, setkani nazivo ovsem vse napravilo.

Jinak packet povedeny, i kdyz ja preferuji civilni verzi.
Rozbalit vlákno
5
12. 1. 2013 01:57
Re: Civic
>Civic je 15. nejprodavanejsi auto sveta, pochybovat o jeho uspesnosti tak muze pouze neznaly clovek.

No hej lenze to hovoris o svetovom sedane, a my tu o europskom hatchbacku.
Avatar - Katikakus
12. 1. 2013 06:30
Re: Civic
U vicero modelu se uvadeji vsechny verze jako soucet.
1. 2. 2013 02:02
Re: Civic
Tak este raz: mieril som k tomu ze na dolozenie predajov ci rozsirenosti europskej 9g pouzivas logicky vadny argument, kedze ako i sam hovoris v celosvetovom predaji sa nikde neuvadza podiel hatchbacku...capich?

(mimochodom take hard udaje o predaji EUROPSKEJ 9g by ma konkretne zaujimali a este viac v porovnani s vyvojom predtym u 8g)

Off
12. 1. 2013 01:47
neco
No malicke hura - zjavne reakcia na cast kritickych poznamok na adresu dizajnu 9g a menovite toho hnusneho plastu vpredu. I tak vsak zostava tych dizajnovych problemov tolko ze krutenie hlavou po v tomto smere genialnej pretoze takmer perfektne zladenej a smrncovej 8g nekonci. 9g stale posobi akoby na sasi predchadzajucej generacie nalepil halabala kusy plechov dizajnersky tim bez boha a vedeny niekym koho plati konkurencia.

Mimochodom v Swindone prepustaju 800 ludi. Tot velmi prakticke dosledky i "prace" dizajnera.
Rozbalit vlákno
0
12. 1. 2013 01:49
Nic
(Doppelpost)
Rozbalit vlákno
0