Honda na severoamerický trh uvádí vedle sedanu a kupé nové generace modelu Civic i jeho pětidveřové provedení, které se neliší od prototypu z letošního autosalonu v Ženevě.
Ano, je to furt divocina. Ano, to mnozstvi a kam az saha ten cerny plast na zadnim narazniku je zlo. Ale i tak to je za me jasne lepsi vysledek nez 9G, ktera se tak trochu hledala (nebyla ani ufo, ani nic jineho) a od 8G konecne pohledny HB od Hondy.
Sice mi na te titulni fotce pripomina subaru imprezu HB, ale to bych nevycital.
fOE dava za vnejsi vzhled 4 z 5. :-)
Toyota se trapi u vseho, ne jen u HB, a protoze "co je moje je i tvoje" trapi se sni i Lexus. >:D Mazda je co do designu aktualne japonska jednicka. Nissan vidim taky spis kladne. Kde chcou byt sileni, jsou sileni a prodava se to (Juke), jinde jsou spis stridmi i pro oko evropana a kdyz se to pak neprodava (pulsar/note) tak je problem spis nekde jinde nez ve vnejsim designu.
Já nevím. Toyota je podle mého s tím novým designem docela v pohodě. Ode zdi ke zdi lítá Nissan, mezi Jukem a Pulsarem zeje rozdíl zhruba jedné galaxie. Co se Mazdy týče, začínám mít pocit, že se mi okoukala, jak jsem se bál. Myslím, že ten design přesladili. :-!
Nissan??? To je pro mě jediný téměř bez výhrad přijatelný Japonec. Až na příšernou končící Micru a stylovku Juke. Pulsar je v rámci možností také pěkný, jen se zkrátka design nepodřizoval funkčnosti...Proti tomu Toyotí design nazývám jako "ode zdi ke zdi" již roky. Občas se jim něco povede, pak to zas něčím úplně zabijí (FL Yaris).
Zastaralá bych neřekl. Mně se líbila čistota 8G, takže jsem pak měl trošku problém hlavně se zadkem u 9G... ale celkem jsem si zvykl, jak někdo říkal, když teď vidím 9G a 8G vedle sebe, tak musím uznat, že 9G vypadá moderněji.
Přesto mě pořád 8G táhne víc (pokud jde o karoserii). Jak jsi napsal, čistá, vypadá opravdu kompaktně, možná jediné auto, kde mi nevadí schované kliky zadních dveří (přední dveře vypadají dostatečně dlouze/ zadní dostatečně krátce; ne jako třeba u Clia, kde to vypadá, že někdo na kliku zapomněl).
Ale jo, to mě taky... ten argument s modernějším vzhledem není z mé hlavy, myslím že s tím přišel TeeJay, ale když se na to zaměřím tak mu musím dát částečně za pravdu. Mě u 8G nikdy nebrala ta skleněná maska. Líbila se mi ta verze... teď honem nevím jak se to jmenovalo, mezi obyč a TypeR.
A já s tím souhlasím. Jen je otázka, jestli toho nemohli dosáhnout, aniž by zkazili to dobré. U 8G pro mne nebyl výhrou ani interiér a nakonec ani podvozek, takže to auto mělo rezervy dostatečné.
No to by asi mohli, stačilo na 8G trošku dopilovat detaily. Možná něco bylo dané i snahou o lepší ochranu chodců nebo obecně bezpečnost. Ale kdyby jen pilovali detaily, tak by to pro fanoušky Hondy bylo asi příliš zbabělé a málo ulítlé ;-)
Zastaralá? Právě naopak, její problém je, že předběhla dobu nebo možná lépe řečeno se vydala úplně jiným směrem. Evropa nebyla připravená na tak extrémně aerodynamicky navržené auto a prostě ho nepřijala. A současně trendy ukazují, že touto cestou zatím cesta nepovede. Což je dobře. 9G mi nevadilo, ale tohle je opravdu jiná liga.
Jo ta tak předběhla dobu, že ani dnes kdy půjde na trh její nástupce nepřišla doba na pochopení jejího designu. Kdy myslíš, že bude Evropa připravená na to design 9G přijmout >:D
tak tak. Posledny pekny civic bol https://upload.wikimedia.org/ wikipedia/commons/8/87/ 2001-2003_Honda_Civic_sedan.jpg
***i to uz tym vajcoidnym faceliftom siedmej generacie
Re: Dílo zhuleného tunera, základní proporce jsou parádní,
Dle čeho soudíš? Jen prezentuzješ svůj názor a svůj pohled. Mně se to taky moc na fotkách nezdá, ale psát o tom jak ty, bych si nedovolil.Zákazník rozhodne, zda je to ok a nebo ne.Děcka auta nekupují.....a to auto není jen pro Evropu.
Re: Dílo zhuleného tunera, základní proporce jsou parádní,
Stačí porovnat třeba s mazdou 3, ať to není daleko. Jednotlivé linky, proporce, blatníky, nárazníky, zakomponování světel. Ta Honda je hrozná, největší peklo je to zezadu.
Re: Dílo zhuleného tunera, základní proporce jsou parádní,
Co je na tom zpatleneho? Co ta zakladni jednoducha linka, to sis asi popletl z Oktavky nebo Golfu. Predek je naprosto luxusni, zadek bude na zivo hodne zajimavy a moderni. Zajimave je, ze je to tak hrozne, az je to Severoamerické auto roku 2016
[odkaz]
Ani novou generaci Civiku hatchback rozhodně nelze považovat za hezké auto, je ale pravda, že proti příšernému předchůci je to přece jen o něco lepší... :-O
ta pootevřená kapota vypadá zvláštně. Ostatně celej design je hodně individualistický. Honda válí, takový ufo auta nikdo jiný nedělá. A ještě si za tím stojí a každou generaci to zopakují.
Honda nemá designéry už pěkných pár let. Jejich výtvory tvoří špatně naprogramovaný počítač, který vybere směs nesourodých dílů a poskládá je do formy, která vzdáleně připomíná auto.
nebezpecnavosa, vedľa mňa parkuje majiteľ Mercedesu GLC. A tie škáry medzi kapotou a svetlami sú fakt brutálne. Pýtal som sa ho, či neťukol? Povedal, že nie.
design vypadá jak, kdyby to mělo minimálně 250koní takže to s tím litrovým třívalcem bude na úrovni tuningové octy s SDi :-! >:D takže pro mě neprodejné :no:
Předek se od americké verze tedy moc nezměnil, alespoň to není z fotek zatím moc zřejmé. Zadek je rozporuplný, hlavně ty rádoby přehnaně velké "výduchy" nárazníku, Nicméně jsem viděl na renderech i nějakou designovou studii, kde ty výduchy byly jak vpředu, tak vzadu menší a nebily tolik do očí. Je to americká verze, takže předčasné závěry bych nedělal, možná, jak to již bývá zvykem, se evropská verze bude lišit alespoň v těchto ohledech. Pak bych s tím autem neměl problém. Budě delší, širší, konečně se vrátí víceprvek i dozadu, nádrž zpět pod kufr a tak bude zase i místo vpředu pro vyšší lidi. Co jsem četl recenze na desátou verzi v Americe, tak motory 1,5 I-VTEC-T jsou po stránce kultivovanosti, hlučnosti, dynamiky a spotřeby velmi dobré, takže si myslím, že Honda může mít konkurenta pro Focus 1,5 EB, který je co se týče dynamiky opravdu povedený (spotřebou už nikoli).
Jsem zvědavý, jak to auto nakonec bude vypadat v reálu, už několikrát jsem se přesvědčil, že fotky hooodně zkreslují :-)
Špatně jsem se vyjádřil, díky za opravu :-) Myslel jsem samozřejmě desátou verzi amerického sedanu a současného coupé, z kterého HB vychází.. Základní tvary by se (snad) měmit neměly, i když...
Mno tipujem, že EU verzia dostane iné nárazníky, ale inak aj u mňa prevláda viac pozitív ako negatív (nielen s designovej stránky). Uvidíme, čo a hlavne kedy príde do Európy. :yes:
Přesně. Za mě taky pozitiva, spíše. Já bych ho fakt bral, nebýt toho, že už doma novou Hondu mám, ale co už. To je tak "drzé auto", že se mi líbí čím dál víc :-)
Četl jsem na anglických strŕnkách, že prodeje Civicu v EU jsou dle výrobce nízké mj. k vůli absence víceprvku, neoturbeným motorům a mŕlo místa nad hlavou vpředu. Design jaksi neřešili :-) Z výše uvedeného se zřejmě ponsučili, a proto půjde nádrž zpět dozadu, sice nebudou Magic seats, ale přibyde víceprvek. Přesunem nádrže údajně bude ještě lepší ovladatelnost k vůli ideálnějšímu rozložení hmotnosti.
Takže co s tím? Hm, neokoukaný design, slušné motory, velký a zajímavý interiér, slibné jízdní vlastnosti... No, bude to pecka.
Dříve byly špatné kvůli absenci nafty a kombíku... takových řečí je furt spousta. Prodává design a value for money.
Ta "value" je široký pojem... staré Hondy měly tu value v jízdě, točivé motory, sportovní střih... novější vyměnily víceprvek za magic seats a zaspaly v benzínových motorech, ale nechaly si dobré řazení i řízení, přišel kombík i nafta... takže ve finále nebylo úplně jasné, pro koho to auto má být. Tak snad 10G trefí ten mix lépe.
Nebyt toho většiho cirkusu na předni a zadni časti , tak to vube nevypada špatně , naopak. Jen delka v nižši středni třidě 4.5m , neni to malo ? :-O
Jinak to slyšim prvně , že by novy civic měl dostat viceprvek a pokud je to pravda , tak jen dobře.
podla mna japonsky dizajn riadne zabludil a zial vznikaju take patvary, ze neviem, ci je to smesne alebo?
Este tento Civic celkom ujde, ale Toyota?
napriklad Prius :-!
Tak ono ten prius je fakt úlet.
Civic to ale tiež prehnal. Ale keď sa niekomu páči, prečo nie? Viem to pochopiť, dnes sú všelijaké ostré hrany, prelisy a trčiace dizajnové zbytočnosti v móde.
Že sa niekomu páčila multipla, tak to som teda ale nechápal už ani ja.
Multipla byla jako francouzský filmy, víme, že dobrej film udělat nedokážem, tak to ani nebudem zkoušet, uděláme maximální ***, s nulovou návštěvností a pak řeknem, že to je umění, které předběhlo dobu. >:D
Souhlas. Designer Toyoty by řekl, že je tvar přizpůsoben aerodynamice :-) Ať je to tak či onak, někdy zůstává rozum stát. Třeba takový KODO od Mazdy nevypadá zle, s tím problém nemám.
ale ake krasne boli aj prve SUV ako RAV, alebo Vitara, a aj Hondy.... teraz akoby neexistuju, Toyota otras!
Mazda nastastie potesi, ale inak ani Lexus, Micu.... Subaru priserne, ale to boli vzdy a tie interiery? Je to zaujimave, ze po prvom utoku Korei sa ako dobre vysporiadali a uz im Nemec kresli vyborne auta a aj kvalita je fajn. Kto by to povedal, este ked Kia Sepia a Daewoo Racer tu plasilo male deti? :-!
Je to tak. Vzpominam si, jak přišla nrth první RAV4 nebo CR-V. Byla to zajímavá auta, dalo se na ně dívat ze všech stran. Současná RAVka je zepředu ještě o.k., ale ten zadek... Bože. S CR-V takový problém nemŕm, možná 2. Gen, to mi moc nesedlo. Máš pravdu, Kia Sephia, Tacuma, Carnival, Háčko Elantra a další korejská auta té doby... Děs. Současnost? Téměř vše od Hŕček a Kie má šmrnc. I ta Mazda, krom Xedosů a MX-3, 5, 7 nebo Xedosů byl téměř designový fail. Dnes je to jinŕ písnička. Kdo ví, jak si poradí s korozí...
Podle (nejen) mých měřítek vkusu je to poněkud obludnost, ale zase na druhou stranu má jednoznačný japonský charakter, nesnaží se vloudit do vkusu nás Evropanů. Je to prostě na první pohled Japonec, sice bizarní jako automat na použité kalhotky, ale svůj. A tahle ryzost je mi sympatická. :yes:
Přesně tak, je to fastback ještě mnohem zřetelněji, než 9G. Myslím, že se tím pádem vyřešila otázka, jestli bude i kombi. Nebude, kufrově to +- pokryjí s touhle karoserií.
Preco sa vam ta deviata generacia civicu tak strasne nepaci ? ;-\ Nie je to prvykrat, co tu citam take nazory. Mne sa zase tato nova generacia dizajnovo nezda nic moc v porovnani s konkurenciou (ano, hlavne ten zadny naraznik...), ani sa mi nepaci tradicnejsia pristrojovka a ani turbomotory. Ale ak je kvalitou, uzitkovostou a jazdnymi vlastnostami na tom aspon tak ako deviata generacia, tak by som bral hned. Kazdopadne skoda, ze sa honda vzdala zriedkaveho vajickoviteho tvaru a zacala robit tradicny hatchbacko-liftback.
To není o Češích, 9G myslím nebyla ani v Evropském kontextu žádný trhák. Mně 9G nevadí, je mnohem lepší než 8G (byť té neupírám nadčasovost), ale hlas lidu mluví jinak.
9G byla ve stylu "čas otupí i ostrý břit", zkrátka z původní koncepce originálního "ufa", to uhladili a oprášili, aby na tom nikomu nic nevadilo a nevzbuzovalo to žádné emoce. Také v ní často jezdí důchodci.
voci sucasnemu civicu a la naparovacia zehlicka je to razom dizajnova parada.. ma to konecne uz moc pekne a vyvazene proporcie a celkovo auto posobi akoby hodne muscle :yes: ... nepochybujem ze civic bude aj nadalej v amerike nahanat corollu ;-) a svetovo to bude superseller ... len v eu to opat mnohi asi budu vidiet inak a golfa to nadalej u nas neohrozi s cim samozrejme som davno zmiereny
ale za mna klobuk dole... len preco to tolko trvalo... ale ok... konecne pekny civic... a ze si uz ani nespominam kedy som to povedal naposledy.... takze super... po 3 poslednych zvlastnych generaciach opat civic aky chcem vidiet :yes:
Tak trochu styl F-22 na 4 kolech. Představa, že tohle pořídí tatík do rodiny místo Rapida, je docela zajímavá ;-)
Každopádně je to japonec, a je to japonec s pořádnou porcí sebevědomí a stylu. A to se mi líbí :yes:
Nejzajímavější je pro mě záď se zkosenou zadní stěnou (vidět z profilu). Tohle je hodně netradiční. Propojní zadních světel, odtrhové hrany a zadního okna opět bravurní dílo :yes: Myslím, že běžné verze budou přeci jen umírněnější v prazích a náraznících.
Celkově musím hodnotit velmi vysoko, Civic je vždy tak trochu sázkou do loterie. A tahle generace prostě vyšla :yes::yes::yes:
Navíc právě Civic dává větě - Golf je autem pro důchodce, vyšší význam >:-[]
Mal som na mysli octaviu. Superb je uz vacsi a asi aj luxusnejsi. Ale rapid sa naozaj na civic nechyta. Teda mozem hodnotit len sucasnu generaciu civicu, ale civic je priestrannejsi, robustnejsi, ma kvalitnejsie materialy, lepsie odhlucnenie, vacsi pocit bezpecia, lepsiu ergonomiu hlavnych ovladacich prvkov (tym myslim volant, radiaca paka a pedale, pricom to, kde rychlejsie nastavim pripojenie noveho telefonu cez bluetooth ma az tak nezaujima), ma lepsie motory, ma magic seats, ktore su prakticke pri prevazani urcitych veci (aj ked skor je to len take male plus), lepsie jazdne vlastnosti... dalej uz neviem, co by som spomenul. Mozno este to, ze rapid vyzera dost nudne a je na kazdom rohu. Len blazon by si vybral rapid namiesto civicu, ak by obe auta mali podobnu cenovku. Myslim, ze ludia len vacsinou civicu nedaju ani sancu kvoli vzhladu, pretoze sa v autach jednoducho nevyznaju.
Máš pravdu jen částečně. Civic skutečně navrhla Honda USA, ale ten design není americký. Honda se celosvětově vrátila k tomu, co dělala v osmdesátkách a devadesátkách a v Americe se tomu jen v průběhu času jen vzdálila nejméně, s výjimkou počátku 21. století, kdy se objevit ten příšerně odulý Accord, co jako jediný patřil do fullsize kategorie. Podívej se na [odkaz] - ta inspirace tam jasně patrná - a tohle byl japan-only model.
Když se podíváš na dnešní nabídku Hondy v Japonsku [odkaz] , Civic do ní bude sedět víc, než do té americké [odkaz] . Vyloženě americký design má Ridgeline, Pilot a Odyssey. CR-V je něco mezi, ale Accord, Civic a Jazz je trošku něco jiného.
Hlavní osoby zodpovědné za design taky nejsou Japonci. Někde jsem zachytil informaci, že v US se designovalo kupé a sedan a že snad HB bude z Japonska... každopádně je to globální produkt s hlavním zaměřením na US, tak mi přijde zvláštní mluvit o nějaké esenci japonského designu.
A sorry, inspiraci tím Accordem tam nevidím - Accord je postavený na jednoduchých rovných liniích, 10G spíš naopak. To už spíš ty dnešní Hondy z JP.
Tak navrhnout sedanu a kupé zadek 5D není až taková výzva. ;-) Co vím, tak minulou generaci pro US i JPN dělal japonský designérský tým, Amíci už od počátku řvali a nakonec se ukázalo, že poprávu ...a v Evropě to vlastně dopadlo stejně tak. Díky tomu to teď dostali na starost v Torrance a zjevně to vyšlo. Ale jak říkám, není to americký design.
Ta auta dělí 15 let, jde o základní tvary a proporce, ne o to, jestli to má na bocích vlnobití. Ale každopádně jak říkáš - ladí to s JDM lineupem, ten americký je trošku jinde. Ony to ty společné prvky korporátně sjednotí, ale rozdíly tam jsou.
Je to design dělaný v Americe pro Ameriku Američany... ale neříkám že to nesedí k japonskému produktu, spíš beru s rezervou ty nadšené projevy nad ryzí esencí japonské estetiky.
K tomu Accordu - ani základní tvary a proporce neberu, ten Accord je celkem klasický tříprostorový sedan, Civic je tvarem lift... ne, ukecáš mě na ledacos z toho JDM lineupu, ale na ten Accord fakt ne :-)
Ono taky žádný ryze český designový směr v autech není, novodobá Škodovka se normálně hlásí k evropské designové tradici, ať už je nejvyšším šéfem Belgičan nebo Slovák.
Hele, já se tu nebudu přít o slovíčka, prostě Civic 10G je globální model s těžištěm v USA, ale pokud v tom chceš vidět tu pravou esenci Japonska, je to tvůj boj.
Ono ani tak nezáleží, kdo to kreslí (schopný být samozřejmě musí), ale kdo to schvaluje a diktuje požadavky. U velkých automobilek to pak není one man show. A i v EU a USA pracují asijští designéři.
V dnešní době se podle mne těžko hledá design typický pro národ nebo region. Podívej se do historie, ať už na architekturu nebo třeba oblečení. Ohromné rozdíly. A srovnej to s dnešní situací. Asi můžeme říct, že Evropané mívají konzervativnější vkus, zatímco jinde mohou lépe fungovat expresivnější tvary, i když se to klidně může prodávat jim navzdory - sice se říká, že vzhled prodává, ale to je dost o prezentaci produktu a z praxe víme, že cena je velmi důležitý faktor.
I když si vezmeš například Kei, specifické, avšak jen výsledek toho, že jsou jejich města přelidněnější než naše (i když historicky plnila stejnou funkci jako lidová vozítka v Evropě).
No dobře dobře, já jen trošku mírním ty nadšené výkřiky, jak konečně nějaká automobilka zahodila zábrany a servíruje nám kus nefalšovaného Japonska.
Já jsem docela fanoušek starších japonských aut, ale taky tam nutně nevidím nějakou zásadní odlišnost od Evropy. RX-7 FC je téměř kopie 944, NSX nebo Skyline by úplně klidně mohly být evropské modely... a třeba ta slavná Hachiroku je vlastně takový japonský Escort (tím nechci říct že někdo někoho kopíruje).
Evropa expresivnější tvary taky snese, příkladem je třeba F500... ale je prostě potřeba to trefit a ne jen se snažit vypadat jinak.
Také mám rád starší japonská auta. Asi právě proto, že se moc neodlišovala od "normálu". A při pohledu do historie nemohu říct, že by neměli vkus.
F500 tedy nepovažuji za nějak expresivní, maximálně tak roztomilý. Do toho pojmu jsem se snažil hodit všechny ty kudrlinky, křivky pro křivky, prolisy atp. Vem si třeba predátoří masku Lexusu.
Já to tušil, že to takhle dopadne. Žena chce HR-V a má slíbené HR-V. Jenže podle očekávání to v sérii oproti studii nezkopali a tohle je tedy jiná liga, než HR-V a já ho potřebuji, s jakoukoli z těch 1.5 Turbo. To bude asi boj... :-)
Po vzhledové stránce je to parádní, opticky široké, svalnatě a dynamické, z profilu a zezadu to trošku připomíná Panameru (asi proto ta spousta negativních reakcí :-D ). Sice bych také mohl mít ty díry v zadním nárazníku menší, ale myslím, že se s tím dá žít, zvlášť když vezmeme v potaz, že ani s jednou motorizací Civic nebude vydechlý. Už základní tříválec pojede velmi podobně jako dneska ta 1.8čka a pocitově možná i líp a 1.5T s tím bude uhánět hodně slušně.
Po modernistických předešlých dvou generacích je to obrat o 180 stupňů k tvarům, jaké Hondy měly v osmdesátých a devadesátých letech a to mě opravdu těší. :yes:
Dobŕe vyjádřený 1. odstavec :-) Žena má slíbené HR-V a Ty chceš 1.5 VTEC-T ? Oříšek :-)
Když jsem loni v prosinci uvažoval jakou Hondu, moc toho na výběr nebylo, nakonec zvítězilo HR-V. Kdyby v té době byl Civic HB 1.5T, měl bych nejméně stejné dilema. Zatím ale nelituji, uvidím co se bude v mě dít po předváděčce této novinky. :-)
Na ženu se vykašli. Žena ať si koupí co se ji libí. Ty si kup, co se libí tobě! Život je krátký na to, aby člověk pořád dělal nějaké kompromisy kvůli ženským... :-!
Keď som ráno videl prvýkrát fotky hatchbacku, bol som trochu zdesený, ale keď tak na to teraz dlhšie pozerám... Bude to fajn.
Konkrétne pri týchto fotkách mám problém so zadným nárazníkom. Jeho ukončenie, ktoré sa v spodnej časti ešte športovo rozširuje, robí celý zadok trochu ťažkopádnym. Lepšie bude podľa mňa vyzerať, aj keď paradoxne, obyčajná verzia.
Teraz fičia dlhé kapoty, ale aj tak to musí byť nejak dizajnovo vyvážené. Musím sa už rozlúčiť s dogmou, že ufo Civic ôsmej generácie bol mimoriadne podarený a originálny, no zároveň to bola slepá ulička. S novým hatchom to nie je márne, ale zatiaľ mi viac sedí sedan:
Civic s prichodom UFA to prestalo byt japonske auto co ponuka tradicne kvality a prepracovany nadcasovy i japonsky konzervativny design... podvozkovo si tiez pohorsil, hlavne ze ma velky kufor a magic seats...
nechapem preco si v japonsku myslia, ze kazda nova generacia musi viac pripominat hybrid a vznasadlo ako klasicke auto ? fakt to vedia posunut uz len tymto tvarom a naplnit tak hrozostrasne designove scenare aut z buducnosti ?
Keby to bol hybridny model tak kyvnem hlavou ze OK, ale pre stary dobry civic, nie never... skoda skoda dalsi hybridny tuzing
jo ... a nielen tie ufo civicy..... mne sa uz ani ten 3 generacie dozadu civic s radickou a la MPV kdesi na stredovej konzole vobec nepacil... posobil vlastne aj kasnou v patdveraku ako take MPVcko... ale tentokrat som uz konecne ozaj milo prekvapeny a proporcne je to fakt uz o hodne lepsie ako tie predosle 3 generacie civicu dozadu :yes: tento novy civic uz ma ovela vyvazenejsie tvary kasne aj proporcie ako jeho posledni traja predchodcovia :yes:
Prečo ste to sem capli celé naraz? Ja som chcel najprv kúsok kolesa, potom čriepok predného svetla, potom trebárs anténu a potom roh zadného nárazníka.... A umne prešpikované najnovšími správami o podobe tejto novinky! Dúfal som, že mi doprajete aspoň 20 dní vzrušenia a radosti pri objavovaní nového modelu, a vy to takto pokašlete... Vážne už nemáte kúsok citu k čitateľom? Hnevám sa na vás, redakcia!
suhlas ;-) .. vidiet cele nove auto len tak zrazu z nicoho nic... a bez predosleho niekolkotyzdnoveho "masazneho cvicenia" ... to cloveka vie nastvat ;-):yes:
Mám rád hondu. Fakt moc. Je to podle mě jedna z posledních opravdu spolehlivých automobilek a jejich produkty jsou opravdu špičkové kvality. Nicméně dizajnem ( a cenou :-( ) to zbytečně zabíjejí. Tahle mazda 3 s naroubovanou Honda zádí budiž toho odstrašujícím příkladem.
Přitom druhým dechem čteme o tom, že touring a zagato zavírá krám. Giugiaro taky zrovna nezažívá šťastné období a po chodbách u Bertoneho lítá takový to křoví z westernů za zvuku smutné hry na harmoniku.
Japonci prosím make Japan great again ( dizajn jap aut z 90 let byl prostě super ) a pozvěte je na večeři. Plácněte si a vytvořte automobilové nebe. Auto vyrobené v Japonsku, které bude plně PODŘÍZENO ( BEZ jakýchkoliv kompromisů ! ) italskému dizajnu.
Vše to o čem píšeš mají na svědomí zk..rvení ekofašisté v čele A.Gorem, kteří obelhali celý svět a nejvíce ji uvěřila socialistická EU pod tlakem Zelené lobby. Mám neblahé tušení, že s těchto sraček se Japonci už nevyhrabou a v Evropě přežije jen hrstka automobilek..... ;-\
To jsou zase nesmysly tady v diskuzi. Tato verze je pro severni ameriku, pro evropu muze byt upravena. Pro Hondu je evropsky trh maly se spousty nesmyslama a restrikcema z EU.Doba poradnych aut v Evrope skoncila dokud EU nesmysl v dnesni podobe bude preziva vc vysokeho cla atd. Krom toho, poradne japonske auto pochazi z Japonska a ne z vyroby v Anglii, coz je velky rozdil v kvalite i vetsinou v motorech! Chci si koupit novy rodinny auto 4x4 , automat , V6 benzin a jaka je v evrope nabidka? Turbeny 3 valce a nebo smradoch, hruza a des! Nic jineho me nezbyde nez si neco dovezt z normalniho sveta.
No máš pravdu, nabídka není bohatá.
Ale vybrat se dá :-)
Co Jeep Grand Cherokee 3.6 V6 [odkaz] ?
Pak už asi jen prémiové značky, co třeba F-Pace?
[odkaz]
Jinak informace která nebyla v tomto článku:
Production of European market Honda Civics is set to start early in 2017 but they will feature only minor styling tweaks compared to these US cars.
[odkaz]
PS Anglická kvalita (Honda) nebo třeba česká (Hyundai) mně přijde v pořádku..
Můžeš uvést zdroj tvých informací ohledně kvality a rozdílných motorů?
Hoši klid. Che to jen nádech a výdech. Každé auto je krásné a tenhle Civic není výjimkou, nechtějte po Hondě aby lezla nám evropanům do z*dku tím co nám připadá "normální" vždyť oni nás taky nenutí abychom ty naše auta přizpůsobovali jejich vkusu.
Mě se ten jejich přístup "kašleme na vás" opravdu líbí, kéž by ho měli všichni.
Teď si nejsem jistý, jestli to myslíš vážně...Automobilku, která by ke mně přizpůsobovala stylem "kašleme na vás", bych jako zákazník poslal do zádele. Nicméně Civic HB bude mít významné odbytiště v Evropě a já bych řekl, že názor Evropanů Hondě zas tak jedno není.
Kdo říkal že evropan doma nechce mít kus Japonska? Pár diskutérů pod článkem na bulvárním českém auto magazínu? No to je jedno: Jediné na čem se můžeme shodnout je to, že tohle není evropský design. Já si troufám tvrdit, že to není ani americký design. Tohle je zvrácený a na půl šílený Japonský design, za který se Japonci konečně přestali stydět a za to jim tleskám!
To je přesně to co neberu. Klidně si umím představit Civic proto, že bude dobře jezdit a mít super převodovku a dobré motory, klidně i proto že vypadá jinak. Ale kus Japonska, autentický kus Japonska to pro mě není.
Tomuhle říkáš kus Japonska? Radši si nechej udělat třeba zahradu v tradičním japonském stylu. I když je pravda, že jsem konzerva, takže není překvapivé, že mě z Japonska oslovují hlavně starší věci.
Dnes jsem se bavil s prodejcem, jestli už jsou od zastoupení známy nějaké "nástřely" cen tohoto auta. Bude to, alespoň ze začátku, vcelku paleta. Tříválec by měl startovat s cenou na úrovni dnešní 1,8 a motor 1,5 bude s cenou "lítat někde mezi 500.000 až 600.000 Kč. Vyšší cena a velikost vozu jako taková odpovídá mj. také tomu, že auto bude v EU částečně nahrazovat výběhový Accord, alespoň do doby, než se (pravděpodobně) vrátí v roce 2019 zpět do Evropy, v nové generaci. Zadní náprava nového Civicu bude opravdu víceprvková, hodně se má zlepšit tolik kritizované audio a multimedia, na kterém si dali inženýři údajně opravdu při vývoji záležet. Na prezentaci 10. generace sedanu amerického modelu měli možnost auto krátce projet a údajně neměl motor a ani podvozek žádnou chybu. Pokud bude evropský model alespoň tak dobrý (doufám, že o chlup lepší), jak ten americký, bude to opět "The power of dreams" :-)
Žádná krása to není. A to píšu jako Hondař. Unešený z designu zrovna nejsem. Není to vyloženě hnusné, ale že bych si z toho sedl na zadek, to zrovna ne. Poslední krásné auto byl předposlední Accord sedan (i Touring). Chápu designové směřování a unifikaci přídě a la HR-V a facelift CR-V. Zadek nechápu vůbec. Ještě tak ten sedan, ale HB mi trochu připomíná poslední Lancer HB, což zrovna kráska není (proti sedanu, který je povedený).
Takže za mě taková školní 3 (dobrá). Líbivé zrovna není. Ale u Hondy máme naštěstí jiné věci...že jo (jízdní vlastnosti, spolehlivost, řazení, řízení). ;-)