Diskuse

Honda Civic sedan se bude prodávat i u nás. Kolik stojí?

3.4.2017

Nová generace Civicu sedan se nebude podbízet nízkou cenou, raději vsadí na bohatou výbavu. Už v základu má adaptivní tempomat nebo vyhřívaná přední sedadla.

 

  • 04 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 03.04.  18:20

    Cena

    Cena sedanu mi i ve výbavě Comfort dává mnohem větší smysl, než třívalcový hatchback v Eleganci. Navíc je jeho design uhlazenější, ne tak do očí bijící (hlavně záď). :yes:
    • 02 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 03.04.  18:52

      « Re: Cena

      Na fotkách vypadá stejně trochu přerostle, myslím zadnici, ale na živo to rozhodně tak nepatřičně nepůsobí a líbil se mi o level více, než hatch :-)
      • 54 Reagovat !

        foto V6last-imil

        V6last imil 03.04.  18:58

        « Re: Re: Cena

        Ten zadek je strašnej...
        • 02 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 03.04.  19:26

          « Re: Re: Re: Cena

          Počkej na živo, ty fotky vypadají děsivě, uznávám :/
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 04.04.  15:38

          « Re: Re: Re: Cena

          Ten zadek je naštěstí tak dlouhý, že ho naživo na první pohled asi mineš... >:D
      • 21 Reagovat !

        foto Jopino

        Jopino 03.04.  19:43

        « Re: Re: Cena

        Jestli bych uvažoval o téhle třídě, určitě by byl v hledáčku. Já vím, symetrická Octavie to není :-) ale právě proto. Tyhle fotky jsou slabší, souhlas a krom hezčího zadku se mi i více líbí tolik diskutované nárazníky (plástve v nich) ;-)
        • 01 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 03.04.  21:08

          « Re: Re: Re: Cena

          Já jsem měl tu čest naživo, byl v tmavé barvě, nějaká šedočerná a ta nesymetričnost hodně zanikala. Přiznám, že auto by sneslo větší kola ( ten kus, co jsem viděl měl stejná, jako na fotce a i na živo by to o palec větší sneslo).

          Jako sportovní sedan nižší střední s 1.5T určitě zajímavé autíčko. Defakto moc konkurence v EU nemá... Oktávka je lift >:-[] >:D
      • 10 Reagovat !

        foto Jopino

        Jopino 03.04.  19:59

        « Re: Re: Cena

        Duplicita smazána :-|
    • 30 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 03.04.  19:53

      « Re: Cena

      Jako... já nevím. Motor je jasná věc, ale dát šest kil za auto s gumovým volantem a halogenama... to asi ne. A LED světla jsou až v Executive za 715. Za mě pořád liftback ve Sportu.
      • 10 Reagovat !

        foto Jopino

        Jopino 03.04.  20:10

        « Re: Re: Cena

        Jasně, Elegance nebo Exe vypadají líp. Šest kil to je teď, koukni na hatch, ten je po pár týdnech prodeje, je - 40.000 Kč. Dá se tedy předpokládat, že padne i sedan, hm? A pak už cena vypadá jinak.
        Ano, je to taky víc než 15 let, co mi Hondí sestavy výbav někdy nedávají smysl, tady tuplovaně. Tohle auto v Exe nebude nikdy lidové, souhlas. S mým rozpočtem bych stejně dosáhl na Eleganci a končím :-)
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 03.04.  20:16

          « Re: Re: Re: Cena

          I tak mi líp sedí hatch - když chci světla, stačí vzít ten Sport a nemusím mít kůži (na sedačkách, ne na volantu).
          • 11 Reagovat !

            foto Jopino

            Jopino 03.04.  20:24

            « Re: Re: Re: Re: Cena

            A design? Obrovské plástve, záď?
            • 10 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 03.04.  20:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cena

              Bez pláství je to lepší, to určitě. Víc se mi ale líbí černá maska než chromová, což je teda asi dané výbavou. Zadek u sedanu se mi zdá z fotek horší, ale spoléhám na Ozzmanův efekt :-)
              • 01 Reagovat !

                foto Jopino

                Jopino 03.04.  20:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                Souhlas ;-) Koukám na oficiální ceník a o té masce nikde ani zmínka, aby nakonec nebyla jen v chromu. Příští týden jedu na roční prohlídku, takže krom provětrání 1.0T a 1.5T , se schválně zeptám.
                • 10 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 04.04.  16:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                  Tak dej vědět dojmy :-)

                  PS: jo, a k té masce... chromované kliky jsou taky něco, co bych si klidně odpustil >:-[]
                  • 00 Reagovat !

                    foto Jopino

                    Jopino 04.04.  17:21

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                    Nevím, jestli někdo netunil i kliky, ale souhlas, v barvě o.k. Na dalších fotkách to mělo i černý rypák.

                    [odkaz]
              • 01 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 03.04.  21:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                >:D Ještě to musím svést na jinou barvu a taky jsem na to koukal v kontrastu s "prdelatým" HB >:D Takže když se ti to nebude líbit, tak mne neber vážně >:D
      • 01 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 03.04.  21:23

        « Re: Re: Cena

        No, já jsem z těch výbav už úplnej jelen. :-O
        • 11 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 03.04.  21:24

          « Re: Re: Re: Cena

          Tak, pořád si ještě můžeš místo toho přeci koupit hybridního Aurise ne? >:D >:-[]
  • 30 Reagovat !

    foto FZ1Fazer

    FZ1Fazer 03.04.  19:07

    Kombík

    Žádná varianta kombi existovat nebude, zase nějaká kachna :-!
  • 20 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 03.04.  20:08

    Vlastně je to už střední třída

    To auto je fakt obrovské a taky vypadá dost bachratě. Dost s tím pak kontrastuje tan futuristický zadek. No, můj šálek kávy to rozhodně není, ale celkově vzato to podle mého názoru vypadá o něco líp než hatchback. :-!
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 04.04.  10:02

      « Re: Vlastně je to už střední třída

      Neříkalo se snad něco o tom, že by měl částečně nahradit také Accord?
      • 00 Reagovat !

        foto Mino21

        Mino21 04.04.  12:44

        « Re: Re: Vlastně je to už střední třída

        No říkalo, ale také se už šušká o tom, že další generace Accordu přijde i do Evropy... Tak uvidíme.
        • 00 Reagovat !

          foto Jopino

          Jopino 04.04.  13:46

          « Re: Re: Re: Vlastně je to už střední třída

          Až v roce 2019 ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto derek1

          derek1 07.04.  19:03

          « Re: Re: Re: Vlastně je to už střední třída

          Ano.....jakmile euro7 zařízne chrochtáky, bude mít acco větší šance v evropě uspět.
  • 72 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 03.04.  22:32

    marný boj

    Honda dělá všechno pro to aby z Evropy odešla úplně. Za nižší cenu než civic v nižší střední je k mání třeba nový Opel Insignia s 1,5 Turbo o třídu výš. Navíc jako praktičtější liftback. Cenovou politiku Hondy v poslední době skalní fanoušci značky prostě sami neutáhnou a touto cenou nové nezískají. Kdyby to auto bylo aspoň krásné, ale ten zadní převis je snad ještě větší než měla Octa 1 gen.
    • 00 Reagovat !

      foto derek1

      derek1 07.04.  19:08

      « Re: marný boj

      Otázka jak se to porovnává, já měl možnost ozestovat insignii na delší trase a rozhodně mě neoslovila. Neříkám že je to špatné auto - za spolu strávených cca 3tis km je pro mně šedým průměrem - prostě nenadchla.
  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 03.04.  23:39

    hondy

    nikdy neboli o nejakej lacnej cene ani co najlepsom pomere cena/uzitkvoa hodnota ale tentokrat mam citak ze s tou cenou to uz vazne kusok prehanaju... pritom honda v eu potrebuje hlavne predavat... a nie machrovat cenou... tak neviem...

    jazz je defakto drahy ako ceed... za cenu civica sedanu sa da kupit tiez uz o triedu vacsie auto... ako ok... honda je kvalitka... ale s takymito cenami ake vidim to asi dlho v eu nevydrzia.. zatial to vyzera ze robia vsetko preto aby nenapadne z eu casom odisli... ved accord nam tu uz skoncil... a necudoval by som sa keby aj civic uz toho moc v eu nepredal v tychto cenach... honda pritom nie je premia tak preco kua drat taketo nezmyselne ceny? jazz v cene ceedu aelbo meganu? civic v cene mazdy 6? to nemoze dlhodobo fungovat proste
  • 22 Reagovat !

    foto Camry

    Camry 03.04.  23:49

    Cena je dost vysoká

    Koupím Corollu. :yes:
    • 32 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 04.04.  00:56

      « Re: Cena je dost vysoká

      Ani se ti nedivím, Corolla je sázka na jistotu a poslední generace po faceliftu vypadá pěkně (tedy v měřítích Toyoty), nemluvě o velmi vstřícných cenách. ;-)
      • 13 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 04.04.  10:03

        « Re: Re: Cena je dost vysoká

        Nepříjemná je nijaká nabídka motorů.
        • 01 Reagovat !

          foto Mino21

          Mino21 04.04.  12:44

          « Re: Re: Re: Cena je dost vysoká

          Souhlasím, kdyby to mělo aspoň 1.8...
          • 00 Reagovat !

            foto Nicco

            Nicco 04.04.  15:01

            « Re: Re: Re: Re: Cena je dost vysoká

            Kdyby to melo 1.8 (a dokonce 5st prevodovku) tak to bude sice teoreticky drzak, ale stejne vsichni pujdou do diselu, pretoze ten ma turbo (zatah, nizsi otacky na dalnici) a jako bonus i nizsi spotrebu.
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 04.04.  18:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cena je dost vysoká

              Jen aby bylo jasno, mluvím o Corolle.
    • 21 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 04.04.  08:15

      « Re: Cena je dost vysoká

      pritom corolla rozhodne nebude horsim autom a tiez aj dobre vyzera :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto Toky1

        Toky1 04.04.  08:56

        « Re: Re: Cena je dost vysoká

        Tak zas ono corolla má úplne iné motory (benzínový vlastne len jeden 1,6 atrmosféra oproti turbeným 1,0 a 1,5 v civicu) a koncepčne zastaranú jednoduchú zadnú nápravu. Ak ti toto vyhovuje, corolla vie potešiť.
        • 00 Reagovat !

          foto praptak

          praptak 04.04.  13:33

          « Re: Re: Re: Cena je dost vysoká

          Corrola má dva benzínové motory, 1,33 a 1,6.
          • 00 Reagovat !

            foto Toky1

            Toky1 04.04.  14:45

            « Re: Re: Re: Re: Cena je dost vysoká

            Áno, pravdu vravíš, na tú 1,33 som zabudol.
      • 01 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 04.04.  10:04

        « Re: Re: Cena je dost vysoká

        Corolla zjednodušeně řečeno končí, kde Civic začíná, a nejen cenou. Není to zrovna přímá konkurence.
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 04.04.  10:14

          « Re: Re: Re: Cena je dost vysoká

          sice papierovo ano ale v praxi dostavas uplne podobne vozy ;-) ... zeby honda nejako drtila v niecom corollu no neviem... plasty neolizujem.. na limite nejazdim... beethovena nepocuvam... ani nejako na spotrebu nejazdim... ale chapem co chces povedat... honda si svoju kvalitku nechava dnes uz pekne zaplatit... mne pride ze sa aj mazda dnes uz hodne cenami dost zdvihla... ved mala 2ka bez problemov je drahsia ako bezny ceed alebo megane... sam som ju obzeral ale za 13-14 litrov uz ozaj moze mat clovek ine vozy ako male auto typu jazz alebo mazda 2...
          • 00 Reagovat !

            foto miromen

            miromen 04.04.  10:24

            « Re: Re: Re: Re: Cena je dost vysoká

            Už to nehul.
          • 00 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 04.04.  11:07

            « Re: Re: Re: Re: Cena je dost vysoká

            Mazda 2 nikdy nebyla levná sranda, tuším se dováží z Japonska a to u malého auta cenu ovlivní...Civic je vlastně lokálním produktem, byť Británie bude také spíše dražším místem pro výrobu.
        • 00 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 04.04.  10:24

          « Re: Re: Re: Cena je dost vysoká

          Řekl bych, hodně rozdilna auta.
  • 06 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 04.04.  08:24

    Jo

    oproti přetučnělé Oktávce vypadá o dost líp.
    Mimochodem, nevíte někdo, jak zrušit automatické přehráván videí na auto.cz? Na mobilu to je docela na obtíž.
    • 51 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 04.04.  10:09

      « Re: Jo

      Tohle má jako být vzor optické lehkosti? No nevím, z fotek to vypadá naopak.
      • 14 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 04.04.  10:39

        « Re: Re: Jo

        Proč mi podsouváš něco, co jsem nenapsal? Zrovna od tebe bych takovou prasárnu nečekal...
        • 31 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 04.04.  10:50

          « Re: Re: Re: Jo

          Píšeš "proti přetučnělé Oktávce" - vzhledem k tomu vymezení jsem odvozoval, že ti Civic připadá "nepřetučnělý". Jestli jsi to tak ale nemyslel a srovnával jedno přetučnělé auto s jiným, tak jsem to špatně pochopil.
          • 11 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 04.04.  11:34

            « Re: Re: Re: Re: Jo

            Trošku narážím na výše plynoucí diskusi, která kritizuje optickou těžkost zádi, která ale ve srovnání s mnohem větším a opticky těžším převisem Octavie zdaleka tak hrozně nepůsobí. A to navíc tahle fotka je s relativně malými koly, což u Octavie udělá ještě příšernější vzhled...
            A vzato úplně do důsledku, dnes moc "lehce" působících sedanů a liftbacků není. :-( Tohle je ještě z té lepší poloviny.
            • 21 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 04.04.  11:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jo

              Pak jsem tě pochopil správně a stojím si za svým původním komentářem.

              U Civicu není problém převis jako takový, ten jak píšeš není nijak extrémní. Problém je designové ztvárnění, masa plechu nad kolem, komplikované tvary, poměr výšky a délky auta. Na fotkách jsou 17".

              Z mého pohledu vypadá Octavia výrazně štíhleji, hlavně díky méně komplikovaným tvarům (rovná linie oken např.)
              [odkaz]
              • 33 Reagovat !

                foto michal-t

                michal.t 04.04.  12:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo

                Pokud se ti zdá na Oktávce něco štíhlejšího, tak fakt nechápu – asi si měl hodně času si na něco takového zvyknout… jinak mi nejde do hlavy, jak takové tvrzení může někdo vůbec vypustit… zvlášť v kontextu se vzdušně střiženým civicem. Zvlášť ta obtloustlá oktávčí záď mi přijde snad ještě šerednější, než bývala např. u Renaultu Thalia.
                • 10 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 04.04.  13:12

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo

                  Ja síce netvrdím, že Octavia má otpicky štíhlejší zadok, ale z môjho pohľadu si môžu ruku podať, sú na tom rovnako, u oboch je ten zadok jednoducho veľký a trochu ťažkopádny. Ako píše Emel, Octavia aspoň zbytočne nepriťahuje na tieto partie pozornosť, ako to robí Civic prekombinovanými tvarmi.
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 04.04.  16:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo

                  Tohle je pro mě naprosto v pořádku: [odkaz]
                  Proporce, základní linka, všechno hezky na svém místě.

                  Civic si počkám naživo... spousta věcí záměrně vypíchnutých na tom renderu bude v reálu více splývat a méně bít do očí. Já bych si nakonec asi splácal takový Civic, že by se mi líbil - v zásadě HB, s přední a zadní maskou bez pláství ze sedanu, s černou maskou a s klikama v barvě vozu (chromované kliky, to už jsem doufal že na kompaktu neuvidím). 1.5T Sport.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Jopino

                    Jopino 04.04.  17:12

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo

                    Otázka vkusu... Polož sedana na taky na 18" a taky bude vypadat jinak..

                    [odkaz]

                    ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Emel

                      Emel 04.04.  21:51

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo

                      Ta fotka, co jsi dával nahoře, je lepší... stříbrný kliky jsou na červeným autě ještě horší než na modrým.

                      Jinak kola hezký... taky +1" šířky a +5mm offset proti sérii dělaj svoje. A na obou je vidět, že na normální fotce (tuplem v červené) ty prolisy tolik neřvou.
                  • 01 Reagovat !

                    foto Blue-Sun

                    Blue Sun 04.04.  18:50

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo

                    No... a přitom toho plechu nad a za zadním kolem je více, než u Civicu.
                    No nic... v škodazemi to fakt nemá smysl řešit. Ale zase jsem poučený, příště už tu nic podobného psát nebudu, nemá to smysl.
                    • 01 Reagovat !

                      foto Jopino

                      Jopino 04.04.  19:51

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo

                      Žel Bohu... Modla je modla, ať bude konkutent mít lepší cokoliv, je to zbytečné. Chápu, že člověk může tíhnout k jedné značce, ale až tak... Jsem rád, že nepatřím k davu a nejezdím v Yetině :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Emel

                      Emel 04.04.  22:25

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo

                      Uvidíme. Tahle promo fotka je hrozná. Nejde ani tak o srovnání s Octavií, to jsou prostě jiné světy a ta má navíc teď mnohem vážnější designový problém než je zadní sloupek. Ale pokud si dám vedle sebe hatch a sedan z profilu, je to za mě naprosto jednoznačně ve prospěch hatche. Ten je mnohem přirozenější, linie sedanu na mě (pořád z té fotky) tolik nefungují:
                      [odkaz]
                      [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto derek1

                  derek1 07.04.  19:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo

                  Svatá pravda.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 07.04.  19:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo

                  "...vzdušně střiženým civicem..." >:D
                  Zjevně si pleteš vzdušný s nafouklým... >:-[] ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 04.04.  13:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo

                Sedan sa podľa mňa dal spraviť opticky ľahší, pri tej celkovej dĺžke určite. A pri týchto tvaroch, keď kufor klesá v podstate v rovnakom uhle, ako sklo a naviac je veľmi krátky, to už mohli spraviť ako liftback; vizuálne by to vyšlo rovnako ťažkopádne, ale aspoň by tam bola pridaná hodnota využiteľnosti.
                • 00 Reagovat !

                  foto praptak

                  praptak 04.04.  13:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo

                  Podle fotografií mi to auto nepřipadá vůbec jako sedan. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto iudex

                    iudex 04.04.  13:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo

                    Veď práve, lift ako vyšitý.
    • 02 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 04.04.  10:18

      « Re: Jo

      neviem ake ma ten civic na fotke disky ale vyzeraju proste male.. a ak su to aspon 17tky tak o nejakej stihlosti kasne tu nemoze byt ani rec... to je proste tlusta kasna jak bejk uz z fotiek .. octavka je podla mna stihlejsia.. len to chce spolocne foto... ved mozno nejaky testik casom bude tak uvidime kto je stihlejsi
  • 00 Reagovat !

    foto Elixir

    Elixir 04.04.  14:01

    Exkluzivna cena

    Adaptivny tempomat v zaklade ale kozeny volant a predne hmlovky az v Elegance? ;-\

    Kazdoapdne dizajn ovela lepsi ako pri HB ale tie vzpery v kufri?? Pri cene co za to chcu si to mohli odpustit. Auto teda pekne ale za 660 v Elegance s metalizou si kupim radsej viac auta u konkurencie.
    • 00 Reagovat !

      foto Toky1

      Toky1 04.04.  14:52

      « Re: Exkluzivna cena

      Keď ti mám pravdu povedať, hmlovky mám na corolle a žeby mi nejako v hmle pomohli, tak to som si nevšimol. Možno protiidúcemu vodičovi, ale keď je hmla tak zapnem stretávačky, denné ledky svietia tiež a keď mu už toto nepomôže aby ma zbadal, tak hmlovky áno? ja ti neviem, mám pocit, že to je už len dizajnová záležitosť.
      Koža na volante by mala byť samozrejmosťou, dávať ju len do najvyššej výbavy mi príde vcelku ako vtip. Síce hodne nepodarený, ale vtip. A to nielen u tejto značky výrobcu automobilov.
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 04.04.  15:33

        « Re: Re: Exkluzivna cena

        No výhoda mlhovek je, že jsou uložené nízko a svítí víc rovně. Čím výš je světlo uložené, tím víc se odráží od té mlhy zpátky. Taky svítí víc do stran. Ale jinak si taky klidně umím představit auto bez mlhovek...
        • 00 Reagovat !

          foto Jopino

          Jopino 04.04.  17:23

          « Re: Re: Re: Exkluzivna cena

          Nejlepší mlhovky měla Octavia I, v hlavních světlometech, dodnes nechápu k čemu v té výšce mohly být užitečné >:D
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 05.04.  09:35

            « Re: Re: Re: Re: Exkluzivna cena

            I dnes mají některá auta mlhovky v hlavních světlech. I když jim tedy říkají myslím pro každé počasí, ne vyloženě mlhová. Měl by to být režim potkávacích LED. Kdysi jsem četl, jak by to mělo fungovat.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 05.04.  09:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Exkluzivna cena

              JJ, myslím, že třeba nová A6 s těmi top světly už taky samostatné mlhovky nemá.
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 05.04.  09:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Exkluzivna cena

                Nemá. Větší Audi mají na tradičním místě pro mlhovky radary. A nová je u A6 trochu přitažené za vlasy. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto derek1

        derek1 07.04.  19:19

        « Re: Re: Exkluzivna cena

        Originální kožený volant si můžeš nechat dodělat za cca 2000kč u volantechu a na rozdíl od originálu ti i bude vonět kůží
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Dvě známé Češky se vydaly na svatojakubskou pouť: Daly jsme našemu životu sbohem!

Dvě známé Češky se vydaly na svatojakubskou pouť:…

Opustily děti i partnery, práci, domov, koníčky i povinnosti, aby se vydaly na cestu, která jim změní život. Dvě…

Jurečka chce dát ČT 4,5 milionu na dokument s Vágnerem. Probere to vláda

Jurečka chce dát ČT 4,5 milionu na dokument s…

Ministerstvo zemědělství chce zaplatit 4,5 milionu korun České televizi, aby natočila a odvysílala tři díly…

 

iSport.cz

Šťastný Froome po čtvrté výhře: Tahle Tour pro mě byla nejtěžší

Šťastný Froome po čtvrté výhře: Tahle Tour pro mě…

Dokázal to. Britský cyklista Chris Froome potvrdil roli favorita a v letošním ročníku Tour de France udržel…

Generace, která měla na víc. Kde jsou hvězdy stříbrné dvacítky 10 let poté

Generace, která měla na víc. Kde jsou hvězdy…

Fenin, Suchý, Kalouda, Petr, Šimůnek... Do Kanady vyráželi jako parta neznámých zelenáčů, za měsíc se domů…

 

Reflex.cz

Objevte krásy starobylého Íránu. Země s velkým kulturním bohatstvím se otevírá turistům

Objevte krásy starobylého Íránu. Země s velkým…

Kdysi nepřístupný Írán se po normalizaci vztahů se západními zeměmi postupně vrací na turistickou mapu světa.…

Jsem prase, ale většina Čechů taky!

Jsem prase, ale většina Čechů taky!

Uspořádal jsem ve své sociální bublině na Facebooku malý průzkum dodržování elementární hygieny mezi pražskými…