Honda zase trošku poodhalila novou generaci svého kultovního hot-hatche. Uvolnila první teaserové fotografie sériové verze a prozradila, jak bude rychlý.
Ale i tak byl dobrý,ale je pravda,že mu určitě aspoň 50k chybělo.Stejně jako chybí Toyobaru a pořád s tím nic nedělají,200 k je dost pro běžné auto,ale ne pro ostřejší verze hatchů.
Jakmile mu dali LSD (Championship White), tak to bylo super zábavné a i rychlé auto, ale v rámci kategorie spíš z těch pomalejších, s tím těžko něco dělat. On byl rychlejší i ten můj 7G. ;-) Vnímal jsem ho trošku jako Type-Metrosexual >:-[] auto, které bylo na pohled sportovnější, než v reálu. Tento návrat ke kořenům mi velmi voní. :yes:
Já chtěl napsat, ať se mi podíváš do profilu, ale moje auto z Moje auto nějak zmizelo. 8-s No znova se s tím dělat nebudu. ;-\ Jak píše dole bubucci, prostě [odkaz] :-)
EP3 ma dneska oproti FN2 vyhodu jenom v tom, ze jde upravovat za mensi penize. I kdyz cena aftermarket dilu uz docela silne klesa i pro ten CTR 8G. A sehnat aspon trochu zachovaly kus EP3 je uz dneska zazrak, oproti pozdejsi generaci.
Se samosvorem se FN2 vyrabel nejenom jako CWE, ale ve vsech modelech od r.v. 2010. V realu je pak se samosvorem FN2 rychlejsi, nez EP3 bez nej (pokud pojmem rychlost neoznacujes jenom par desetin sec. rozdilu v discipline 0-100km/h.). Samosvor prida predokolce v zatackach co do rychlosti i co do jizdnich vlastnosti a EP3 ho mimo Japonsko nemela nikdy. Rozdil mezi EP3 a FN2 je strasne precenovany. Staci par malych uprav a uplne to otocis.
To jsem ani nevěděl, myslel jsem, že to bylo jen v CW. :yes: Tomu jsem ochotný uvěřit, že LSD FN2 zrychlilo. Však já mám samosvor na EP3 taky, z DC5 :-)
Nemáš pravdu, FN2 je se svorem výhradně a jen ve verzi CWE a neměnilo se nic ani po F/L, čili "klasické" verze svor nemají! Já vlastním poslední měsíc výroby 12/2010 Milano Red a svor rozhodně nemám a nechávám si ho dodělávat! ;-)
Presneji vsechny FN2 (nejen CWE) od 04/2010. Jinak FN2 se krome celeho r. 2010 vyrabel i v r. 2011, jenom uz ne pro Evropu, i kdyz tady sel sehnat= dovezt i tak.
Sam jsem si taky nechaval domontovat samosvor do sve FN2 (OEM Honda) a muzu to vsem jenom doporucit, mel tam byt u vsech uz od zacatku vyroby. Poznas to ale jenom pri jizde blizici se hranice adheze.
Znovu ti opakuju, že mám poslední měsíc CTR a to 12/2010 a svor nemám a tuhle informaci o svoru krom bílé verze slyším od tebe poprvé...resp ty si to uváděl i ve své recenzi tady na auto.cz,jestli si dobře pamatuju, ale není tomu tak.
Opakuj si co chces. Je rozdil si koupit auto v prosinci r. 2010 a mezi tim, mit auto skutecne VYROBENE po 04/2010. Over si dopredu, co tady pises, nez to budes vydavat za spravnou informaci.
Honda si očividně nehonila triko, když slibovala nejextrémnější Type R všech dob. Že zastíní NSX, to ponechme stranou, výkon, co měl před čtvrtstoletím supersport, má dneska každý třetí hot-hatch a vývoj se nedá zastavit, ale rozsah provedených bude očividně extrémní a to jak na poměry Hondy, tak autoprůmyslu obecně, tohle bude rozsahem úprav oproti výchozímu modelu tak na úrovni STI. Hádám, že tohle bude ještě našlapanější, než svého času Integra.
Řekl bych, že otázka Nordschleife už není, jestli ano, ale spíš o kolik. >:-[]:yes:
Já tipuju klasický mechanický šnekový, jaký měly CTR 8G, 7G i obě Integry, Honda s tím má největši zkušenosti a de facto se tím nedá nic zkazit. I když elektronicky řízený by potěšil. :-)
Počkaj počkaj, ono CTR mal samosvor? Ja som bol presvedčený, že nie (a pri pomerne slabej atmosfére ani nebolo treba). Možno niekde v JPN áno, ale neviem o tom, že by európske verzie mali.
Nevím, jestli nějaká ta UK limitka, ale v Evropě 7G LSD nemělo, to měla pouze ITR. 8G LSD mělo, jak jsem byl poučen, od 2010. A to si piš, že byl třeba. ;-)
Mely ho vsechny CWE ("ty bile" :-) ) a potom uplne vsechny od 04/2010.
Samosvor tam potreba je, z nedotacive predokolky s tezkym predkem vyrobil vicemene neutralne se chovajici auto, dokonce dovoluje na limitu klouzani zadni napravy, ovladane jenom plynovym pedalem. Na rozdil treba od Golfu GTI to jde, protoze to nezarazi zadne polovypinatelne ESP. VSA se da vypnout uplne a i tak se da jezdit s autem vyborne, nestane se z nej zadna nevyvazena a neovladatelna potvora.
V Japonsku navic nebyl v prodeji zadny hatchback FN2, ale sedan FD2 [odkaz]
Na co přesně má vliv to, kolik se tu prodalo CTR s LSD? Je tu řeč o tom, jak se to s ním chovalo a proč je to "must have". Osobně snad neznám nikoho, kdo by měl CTR bez samosvoru. :-)
Ano, jak správně WL poukazuje, žádné u nás prodané FN2 "nebíle" svor nikdy nemělo a nevím ani o informaci, že by ho měly jiné, než bílé verze mít! Jinak souhlas, svor je údajně "nutností", kdy to auto posune do jiné roviny. A ještě jedna zkreslená informace, v Japan v prodeji byl FN2, pod názvem Type R Euro :-!
Když jsem si v r. 2007 kupoval G5GTI, tak můj soused si tady chtěl koupit novou CTR a jeho podmínkou byla bílá barva, kterou tady tehdy prostě nebyli schopni dodat. Takže pokud tu tehdy nešla koupit k CTR ani bílá barva, těžko mohl jít samosvor.
Bílá verze FN2, tzv Championship White, se začala prodávat až s F/L Civica jako takového a sice v roce 2009...a jakožto limitka, měla jen ona jediná to zmiňované LSD :-) Proto soused v roce 2007 nemohl sehnat bílou verzi, když se ještě 2 roky vůbec nevyráběla. Tečka ;-)
No, to jen potvrzuje co jsem napsal. Ale zdejší Honda funs tvrdí, že samosvor měla minimálně "každá druhá" GTR (8g.) u nás a někteří snad ani neznají nikoho, kdo tam samosvor nemá. ;-)
Já jsem taky Honda funs jak nás nazýváš Wajte, ale taky znám realitu, když dělám do Hond už od roku 2002 ;-) Prostě to uzavřem se skutečným faktem, že svor měla výhradně ta "bílá" verze, žádná jiná :-) Druhá věc je ta, že si ho možná každý druhý nechal dodatečně domontovat (jako i já) :yes:
Nevim, proc se hadas, diskuzi tenhle OT nicemu neprospeje. I kdyz tech vykricniku napises 10, stejne neovlivnis to, ze sel FN2 koupit se samosvorem i v CR. I v jine, nez CWE verzi, ale to bys ho musel chtit a koupit si model vyrobeny od 04/2010. Ze neco sam nevis neznamena, ze to neni pravda, mozna o tom jenom malo vis.
Stejne tak tech vydupanych par kousku FN2 prodanych v Japonsku je asi tak dulezity pocet, jako bys napsal, ze se v Evrope bezne prodaval FD2 (taky par kusu).
Zustan radsi u toho podstatneho- ze si s LSD zajezdis lip, pokud CTR pouzivas na to, na co byl vyrobeny :yes:
Nehádám, ale stojím si za tím, co vím. Zkusím si to někde zjistit, jak to opravdu bylo.
Ty si napsal, že se neprodávalo "žádné" FN2 v Japan, pouze FD2...já zase říkám, že tam bylo a prodávalo se, kolik už se jich prodalo je nepodstatné! :-!
Zdá sa, že tie úpravy vzali naozaj od podlahy. Sľubne vyzerajú už tie brzdy (350mm, vŕtané, 4-piestikové strmene Brembo), aj avizovaná maximálka naznačuje, že sa pohrali s aerodynamikou. Som zvedavý na celok, každopádne tie silácke reči o kráľovi predokoliek vyzerajú byť opodstatnené.
No na jak dlouho je tezke rici, ale Civic 10G tu bude za chvilku >:D
Rekl bych ze 9G je takovy testik novych turbomotoru a mensi podpora image sporotvni znacky spolu s NSX a F1 ;-)
Rozsahem úprav proti výchozímu modelu to možná je na úrovni STI, jenže on byl taky velký rozdíl mezi základní Imprezou s multilinkem 4x4 a základním Civicem. Aktuální WRX STI je pak víceméně samostatný model.
Integra byla taky samostatný model, lehoučké kupátko. Tohle sice zřejmě bude mít výrazné zásahy do techniky, nicméně pořád je to 5dv. hatch. Našlapanější ano, ostatně Integra měla 190 koní... ale já vidím Integru přece jen o stupínek výš.
Možná že na tebe multilink a 4x4 dělá nějaký subjektivní dojem, reálně to ale velký efekt nepřináší. Jediné pozitivum Imprezy je, že je opravdu velmi komfortní, jízdně to žádné terno není, o řízení a řazení nemluvě. Právě proto, že Subaru prezentuje STI jako samostatný model (marketing), jsem zvolil STI jako příměr. Prostě to na mě dělá dojem, že CTR bude představovat po STI a GT-R další typické japonské techno-orgie, tedy něco, na co se u minulého CTR trošku pozapomnělo a vlastně ani CTR 7G nebyl ve srovnání s CTR 6G a ITR až takový brus.
Integra byla samostatný model - kupé na bázi Civicu, samozřejmě i se standardními motorizacemi, automaty apod. Jak to bylo možné upravit všichni víme a kdo nevíme, tak si přečteme [odkaz] :-) To, co se objevuje ohledně CTR 9G mi to opravdu hodně připomíná.
Ano, čtyřkolka na mě dojem dělá, u auta 300k+ vidím předokolku jako obrovské omezení... což Ford zřejmě pochopil. A vlastně to pochopili i všichni ostatní.
STI a Focus RS hrajou jednoznačně vyšší ligu... a GT-R ještě vyšší ligu. TypeR nijak nevybočuje z toho, co předvádí třeba Leon s Cuprou nebo Megane s RS - větší brzdy, silnější motor, samosvor, nějaká ta bižuterie okolo. Možná v té aerodynamice jde Honda dál... ale jen možná.
CTR je pořád Civic, Integra byla možná odvozená od Civicu, ale bylo to prostě nízké kupé :-)
Chapu to tak, ze kdyz je to od Hondy a nema to 4x4 tak je to naprd, ac to strci tebou uvedene ctyrkolky na okruhu do kapsy, tedy mimo to GTR ;-)
Ono Ford to spise pochopil protoze musel, ta predesla predokolka nic moc, oproti Meganu, Leonu tak 30s na kole na NS ;-)
[odkaz]
Je jedno od koho to auto je. STI jsem bral vždycky jako auto o level výš než všechny HH, nejen ty od Hondy... a Honda stín kategorie HH nijak nepřekračuje.
STI je o necem jinem tak jako TypeR. Kazde jde svou cestou a srovnavat je je nesmysl.
Ford prelezl do kategorie ctyrkolek, protoze dle meho usetril na vyvoji diky tomu, ze prevzal techniku z Mustangu. Co si budeme nalhavat, o penize jde az v prvni rade. Pokud by nabidl tuctovou predokolku tak je mimo. Jejich predokolka byla v minule generaci jeste k tomu slusne natazena.
Zatímco když Honda nabídne tuctovou předokolku, tak je in? ;-)
Jakou techniku Mustangu? Mustang je přece zadokolka. Pokud myslíš motor, tak je to spíš naopak - Mustang dostal EcoBoost, který se primárně vyvíjel pro Mondeo & spol.
Tuctova nebude proto, ze bude rychla nebo spise nejrychlejsi, s vybornym motorem, rizenim, prevodovkou, podvozkem,... ;-) A ze to bude mit H na cumaku je cista nahoda >:D
Tohle všechno byl Focus RS II (s 2.5 a RevoKnuckle) taky a pokud by byla nová generace předokolka, zřejmě by byla stejně "tuctová", jako bude nový Type R (když už upustili od 3dv karoserie). Promiň, ale já tu dominanci TypeR nevidím jinde, než v pevné a neotřesitelné víře fanoušků.
Jojo, vsechny predokolky jsou stejne tuctove jako vsechny ctyrkolky a vsechny zadokolky ;-)
Skoda ze se vubec obtezovali s tim testovanim predokolek(v odkazu nahore), mohli to smaznout jen strohym konstatovanim, ze jsou tuctove a ze jsou to jen bidne predokolky ;-)
Připomínám, že o tuctových předokolkách jsi začal ty v souvislosti s Focusem RS. Ale pokud máš dojem, že Mustang je 4x4, tak můžeš mít klidně i dojem že je RS tuctové auto...
Nevim proc, ale nemuzu se zbavit dojmu, ze jsem nekde u Mustanga videl pohon 4x4 a zminku o RS. Nebo ze by to bylo jine auto z Fordackeho portfolia? Pokud ne, moje chyba
Pochopil, nepochopil... ;-) FWD stačila do určitého okamžiku desítky let naprosto bez problémů. Přežila několik výkonových skoků až někomu přišlo, že už ten výkon nezvládá a udělal čtyřkolku, která ovšem nebyla tak rychlá, jako FWD, tak zase přidal výkon. Sice furt nebyla tak rychlá jako FWD, ale ostatní už viděli, že má spoustu výkonu a že na to lidi slyší a tak udělali taky čtyřkolky, které taky nebyly tak rychlé jako FWD a zase zvedly výkon. Tohle jsi myslel, že všichni pochopili? >:D
FRS II rozhodně neměl problém s trakcí, tedy pokud jsi nepoužíval pedál jako vypínač, jak tu někdo kdysi vtipně glosoval. >:-[] Měl problém s těžkým motorem a nedotáčivostí, ne tím, že nedokázal sílu přenést. Ford vyměkl úplně zbytečně, i když kubatur 2,3 l také asi bude těžší, než klasický dvoulitrový čtyřválec. Měl se na 4x4 vykašlat. Jenže FRS II byl imageově spíš průšvih, nedotáčivost i výprask od MRS určitě byly větší motivací ke změně, než stigma předokolky.
Navíc FRS AWD už nikdo nebude s MRS srovnávat, je to přece jen blbá předokolka a současně se nebude srovnávat ani s prémií RS 3 a AMG, ani s ikonou STI, takže jediným konkurentem bude Golf R a toho snad dá. :-) Co se CTR týče, nevěřím tomu, že by Honda postavila auto ve stylu 3MPS, co nepůjde ovládat. Zlepšují se mechanické vlastnosti podvozků, zlepšují se pneumatiky a další faktory...
Já mluvím o tom, jakým způsobem se Japonci staví u těchto extrémních modelů k jejich vylepšování - už jen to, že ti jsou schopní garantovat maximálku 270 km/h svědčí o tom, jak tomu setupu věří. Kdyby šoupli omezovač na 250, nikdo by v rámci zažitých zvyklostí neřekl ani popel.
Z mého úhlu pohledu FWD nestačilo nikdy. Je a bylo to kompromisní řešení pro (relativně) slabá a levná auta. Žádné skutečné FWD sportovní auto nikdy nebylo, nad určitou hranici jsou všechny sporťáky zadokolky nebo čtyřkolky.
Focus RS postoupil do vyšší ligy, nyní se bude právě srovnávat s tím STI a možná Golfem R, který je ale zřejmě civilněji zaměřený. Co se trakce týče, je potřeba zohlednit i jiné povrchy než je suchý závodní okruh... v tom je síla STI.
Omezovač na 250 je podle mě spíš gentlemen's agreement než technická nutnost.
ON je s STi (a Evem) ten problém, že kdo neměl možnost je povodit po stejné silnici, resp. silnicích jako ostatní auta, tak si nemá šanci uvědomit, kde je jejich síla. Ta auta jsou dost přeceňovaná, ale také dost podceňovaná. Je to kategorie sama pro sebe, ať na papíře vypadá jakkoliv.
ono to auto může být neporazitelný pokud ho řídí někdo kdo už má něco za sebou , a taky záleží kde se to porsche GT3 a lanEvo potkají , pokdu to pude někde mezi horní dolní cestou z práce tak good night GT3 >:D;-)
Platí i pro Emela: Jaaak povodit? STI je pro mě osobně právě ten symbol přeceňovanosti, možná funguje v rukou závodníka, ale běžného (rozuměj běžného řidiče HH) řidiče nikoli, je nedotáčivé, s tupým řízením a otřesným řazením. Poslední vydání se dost zlepšilo, ale nevím, jestli dost na to, aby to, co jsem napsal, změnilo, to jsem si na stejné silnici zatím "nepovodil".
Při svezení po okresce nic "vodit" nebudeš - a jestli ano, zvu se k tobě na testdrive, abych to viděl. Stejně tak nepojedeš na krev, když když budou podmínky na silnici jiné, než Emelovo sucho. Je to všechno jen obrovská bublina, která se nafoukla tím, co s takovými auty dělají nejlepší závodní jezdci planety na uzavřených tratích.
Skrátka a dobre: všetko je bublina, všetci sú priemer, len nová CTR, ktorú nikto ani len nevidel, bude iná liga a všetkým vypráši kožuch. Pochopil som Tvoju "filozofiu" správne? ;-)
No, ale o tom píšu. To STi "potřebuje" specifické podmínky, aby ukázalo svou sílu a to hlavně v rukou méně zkušeného řidiče. A když bude to Emelovo sucho a k tomu přidám otevřenou rychlou silnici s dobrým povrchem, tak to STi bude mít problém i s naftou ve střední třídě a třílitrovém objemu.
Vždyť o tom od začátku mluvím. Proč bych měl být vydřený z auta, které na předvedení síly potřebuje specifické podmínky, které přichází zřídka a ještě navíc fakt zkušeného řidiče a preferovat ho před něčím, co je rychlé v reálném světě? Jsem rád, že jsme si to vysvětlili. Někoho může ten pocit hřát, tomu rozumím, ale nadávat do hlupáků a ignorantů těm, co to cítí jinak? 8-s
A koukám i dál v diskuzi, že pod pojmem povodit hned vidíš drifty jak DC Ken. Napadlo tě někdy povodit v rámci možností a schopností řidiče. Ono totiž pokud někdo řídit "neumí" tak se bude prát i s tim HH se samosvorem a nebo s RWD. Ale pokud někdy projedeš na stejné silnici za stejných, nebo podobných podmínek více aut různých koncepcí, tak si nějaký obrázek uděláš. A je zajímavé, že se názory různě zkušených řidičů stejně +- sejdou.
Vy Hondaři jste úsměvný. Když většina HH přešla k turbomotorům, tak jste tady vykřikovali, že jedinej správnej motor do HH je atmosféra. Teď kvůli tomu musíte převlékat kabát.
Nyní, když někteří přechází na AWD, tak zase křičíte, že jedinej správnej pohon je FWD, který je nejrychlejší (zapomněl jsi dodat jen za sucha a rychlých usecích) a na AWD přechází jen ti, kteří dostali nějaký výprask >:D Tak si říkám, abyste za pár let ten kabát nemuseli převlíkat znovu :-)
Jsem si myslel, že s věkem a zkušenostmi se míra zabedněnosti snižuje. Bohužel jsem se setkal s tak obrovskou mírou ignorance a zabedněnosti, že jestli jsou takhle omezeni všichni H ultras, tak je zbytečné se o cokoliv snažit. >:D
Přesně. Naopak u těchto typů H utras se s věkem míra zabedněnosti a oddanosti zvyšuje. U nich platí železné pravidlo: "Dokud to Honda nemá je to na ***, v momentě, kdy to už konečně má, se z HO.VNA stává super věc! Ještě u minulé CTR nebyl podle H ultras čas na NS vůbec důležitý, podstatný byl pro ně pocit za volantem (hlavně atmo motor!), V případě, že nová CTR dá fwd hh rekord na NS, najednou podle nich bude tento čas bernou mincí celkové kvality a turbo bude skvělé, samozřejmě turbo od Hondy bude úúúúplně o něčem jiném, než u konkurence. >:-[]
Nikdo normální (ve smyslu nezaujatý) nemůže napsat třeba tohle:
"Já mluvím o tom, jakým způsobem se Japonci staví u těchto extrémních modelů k jejich vylepšování - už jen to, že ti jsou schopní garantovat maximálku 270 km/h svědčí o tom, jak tomu setupu věří. Kdyby šoupli omezovač na 250, nikdo by v rámci zažitých zvyklostí neřekl ani popel." >:D
WL: teďs mi zlomil srdce. Doufal jsem, že když se budu tvářit, že na rychlosti záleží, budeme kamarádi, ale asi to zase neklapne. >:D
Jinak jsi stejný případ, jako Provocateur - ukaž mi nějakého Hondaře, pro kterého není důležitý pocit za volantem a ovladatelnost. Myslíš, že je něco špatného na tom, když se k tomu přidá i reálná rychlost? Ono se to CTRku krásně pošklebovalo, že je s atmosférou pomalý, teď máš pochopitelně problém, protože Honda má stejné zbraně jako ostatní a zase se tím pádem dá srovnávat, jako když všechny válcoval CTR 7G před 15 lety. A sakra - ono se zase ukazuje, že to bude dobré. To musí být hrozný pocit zmaru.
Mimochodem MRS měl za rekord Ringu můj respekt, zvlášť v kontextu s tím, co dokáže i na té okresce, jakkoli to byl oproti CTR jiný svět.
270 km/h - ty musíš mít fakt bolehlav z toho, že Audi S3 končí na dvěstěpade, viď? :-)
Chodí jsem různě omezení ultrafuns a nejen Honďáci, kterých jste s FoKingem náčelníci.
Ale např. ultrafuns Audi na tebe nemají ani omylem. Nezaregistroval jsem nikde pod články o nové RS3, že by tam někdo podobně primitivně adoroval reálnou možnost mít omezovač nastaven z výroby na 280! km/h. A neviděl jsem tam "stavět pomníky" (k vůli tomu) ani tebe? Proč? 280 je přece víc, než 270, nebo ne? Proč tam naopak nevidím tvůj příspěvek s tímto zněním:
"Já mluvím o tom, jakým způsobem se Němci staví u těchto extrémních modelů k jejich vylepšování - už jen to, že ti jsou schopní garantovat maximálku 280 km/h svědčí o tom, jak tomu setupu věří. Kdyby šoupli omezovač na 250, nikdo by v rámci zažitých zvyklostí neřekl ani popel." :*) >:D
P.S. Uvědom si, že stále jsou o nové CTR články pouze v rovině "možná to tak jednou bude". ;-)
edit - Mimochodem přesně jak jsem psal, nikdo zatím neviděl novou CTR ani z vlaku, ale H ultrafuns už dnes jistě ví, že Honda nebude díky turbu jen rychlá, ale i velmi řidičská, dokonce v jejím případě bude s turbem minimálně stejně řidičská, jako bez něj, protože s tém správným logem H, jim bude předem vonět i ***. >:-[]
Díky, whitelabele. Větší pocty pro CTR, než srovnání s těžším a robustnějším 370k pětiválcovým RS3, které bude tak o 300, 400 tisíc dražší, se mu snad ani dostat nemohlo, to si budu pamatovat. ;-):yes:
Chápeš ten drobný rozdíl mezi nimi? Současně úplně nevím, proč bych se měl negativně vymezovat proti RS3 - neznám snad auto této velikosti, které by bylo pro rychlou jízdu rovně vhodnější. :-):yes:
Jistě, nevíme, jak bude fungovat turbomotor, ale proč by neměl? Který motor Honda nefungoval nad očekávání? Nevíme, jak moc bude auto řidičské, ale proč by nemělo? Nějaký Type R nebyl? Type R je sportovní značka, jako je M, RS nebo AMG, s ohledem na jejich ředění mezi auta, kam nepatří, možná ještě respektováníhodnější, ale nechme to být. Pochybuje někdo o schopnostech přicházejícího M? ;-)
Ten jeden válec to je rozdíl minimálně galaxie.... >:D
Logicky jde o princip. Posunutí omezovače o 20 km může podobně adorovat jen naprosto nevyzrálý a zaslepený ultrafuns tvého typu. Připomíná to prvňáčky, kteří auta hodnotí podle poslední číslovky na tachometru. Ale chápu, že pro tebe budou nekonečně obdivuhodné třeba i růžové záclonky, pokud se o nich něco v souvislosti s CTR napíše...
Mezi pochybovat a předem zaujatě adorovat je obrovský prostor, který ovšem ty nemáš šanci ani vidět.
Jeden válec? Tak hlavně výkon ca o 60 koní vyšší a kubatura o čtvrtinu, společně s pár metráky váhy navíc, které mají na stabilitu ve vysokých rychlostech dost zásadní vliv, ale to bys nepochopil, neřeš.
Ale neříkej. Pochybuješ o RS 3? Pochybuješ o R8 II? Povídej, v čem vidíš jejich možné problémy? Budou přeskakovat řetězy? Ztratí ve vysokých rychlostech stabilitu zadní náprava a zabijí spoustu lidí? Vysype se DSG?
Hmmm, no jistě, blbých 20 km/h. :-) Je poznat, žes rychlostmi přes 250 nikdy nejel. Ona ta dohoda není jen tak náhodná, od téhle rychlosti člověk vnímá každý nárůst rychlosti mnohem výrazněji, není to jako 20 a 40 nebo 130 a 150. Další takový skok přichází zhruba při 300, tam už jde fakt do tuhého. Až ti někdo půjčí rychlé auto, zjistíš to sám, do té doby věř třeba svému Top Gearu. ;-)
Nehraj si (marně) na dospěláka, který jel (jako jediný) v autě přes 250...
Na 270 km/h u hh nutně nepotřebuješ motor s pěti a více válci, kdyby tě nezajímala jen Honda, tak bys už to mohl vědět.
Proč bych měl pochybovat o RS3/R8..., podstatné je, že tady nic slepě neadoruji tak, jak to tady předvádíš ty. A to se bavíme o autě které jsi zatím neviděl ani z vlaku, ale pořád omíláš dokola jak "plakátový pubescent", jak to bude skvělé, dokonalé, úžasné... Ať se o tom napíše cokoli, jsi z toho okamžitě minimálně na přebalení.
Kolik ti je let a kolik ti je mentálně? To si vážně nepřipadáš ani trochu trapně? Pokud ne, tak o to je to s tebou horší... ;-)
Dál potvrzuješ mou poslední větu v předchozí reakci:
"Mezi pochybovat a předem zaujatě adorovat je obrovský prostor, který ovšem ty nemáš šanci ani vidět."
Popros někoho mentálně dospělého, ať ti vysvětlí větu:
"Mezi pochybovat a předem zaujatě adorovat je obrovský prostor, který ovšem ty nemáš šanci ani vidět."
Nikdo od nikoho (od tebe u Hondy už vůbec ne) nečeká, že bude automaticky pochybovat o autě, která má přijít, ale adorovat jej předem způsobem, jaký tu pravidelně předvádíš, prostě není normální, čím dřív si to uvědomíš tím lépe nejen pro tebe, ale i pro "tvou" Hondu.
Viděls mě snad psát podobné oslavné ódy pod možnost mít omezovač na 280 u RS3 apod. Pod RS3 jsem hlavně napsal, že má prostě příliš mnoho dveří, takový jsem "fanatik"..
Tak dětinsky fanatický jako ty, jsem nebyl ani v první třídě ZŠ.
Většina pochyb o R8 se nese v tom duchu, že to je "děsná nuda", protože co jiného než děsnou nudu by taky Audi mohlo vyrobit, že. Co na tom, že je R8 sportovní auto s V8 nebo V10 atmosférou uprostřed...
Když dělá (maloobjemové) atmosféry Honda je to minimálně na Nobelovku, když dělá (velkoobjemové) atmosféry Audi, je to nuda. U turba to bude samozřejmě úplně to samé... ;-)
Já bych těch 270 vůbec neřešil, nevím jak to jednotlivé automobilky počítají jestli podle gps nebo tachometru, protože dnes už se nedá věřit kolikrát ani udávané hmotnosti auta, ale stačí se podívat na youtobe a i tam jednou současné neupravené koncernové dvoulitry tachometrově přes 270...i když zrovna tohle by mě při rozhodování které auto je lepší vůbec nebralo jestli s 250 nebo 270km
Důležité Figurko je, že existují ti nezabednění, oduševnělí, co si po shlédnutí Gymkhany nebo Topgíru "vodí" svoje čtyřkolky po lesních pěšinách, ba ještě lépe na okreskách, popřípadě v areálech filmových ateliérů, vrakovišť a letišť. A to především na sněhu a vodě. A určitě máte i nějaký tajný chat, kde si dáváte vědět, kde zrovna zemědělci vyházeli bahno na silnici, abyste si mohli hustě zadriftovat.
Úplně se před vámi stydím, jsem jen ubohý amatér s předokolkou, který co chvíli dostane napráskáno od AWD a sešlápne plyn k podlaze, jen když je na silnicích sucho. Když se budu snažit aspoň trošku převléknout kabát, vezmete mě s sebou? :'-(
Jak jsem psal, zažil jsem jednoho majitele ATR (v mých očích velký fajnšmekr), který pořád 8000 voe, to je hukot, tak jsem mu nabídl, ať si sedne za volant modrozlaté a zkusí jiný přístup. Překvapila mě reakce: "víš co, já chci těch 8 tis., turbo je mrtvý, čtyřkolka k ničemu..." Veškerý resp. k tomu člověku jako nadšenci do aut byl rázem pryč. Omezenec a hlupák. A jen doufám, že takových není víc. A s argumentací a názory co tu předvádíš ty a pár dalších H ultras vlastně doufám, že to H máte opravdu jen na plakátu a ne v garáži.
Nevím, co tím chtěl básník říci: že se tebe - fajnšmekra, chytráka a hlavy otevřené dotklo, že nadšeně neslintal, což je reakce, na kterou jsi běžně zvyklý, dělá ti dobře a je tedy správná?
Nevím ani, jak to souvisí s touto diskuzí. Prezentuju tady své názory, získané osobními zkušenostmi - možnosti projet cokoli se nebráním, naopak. Co se mi líbí, to už se ale s dovolením rozhodnu sám.
Moje argumentace je věcná, pokud je mylná, měla by jít rozbít argumenty lepšími. Když je čekám, objevují se posměšky a urážky. S Emelem jsme pokecali dobře a pár věcí si vysvělili. Místo pindů o hlupácích, zabedněncích, fanaticích a omezencích můžeš zkusit argumentovat lépe. :-!
TeeJay sorry, ale někoho, kdo jezdí ATR považuji za nadšence do aut, protože to není běžný povoz. A taky bych (ano, možná trochu naivně) čekal, že ten člověk bude chtít okusit i cokoliv dalšího co má v automobilovém světě určitou auru výjimečnosti. Z potřeby aby někdo slintal nad tím v čem jedu jsem vyrostl již před moc lety.
Tomu rozumím. Ale musím současně říct, že se s tímhle postojem setkávám docela často - tedy s neochotou sednout do něčeho jiného. Možná to nemusí ani souviset s nějakými předsudky a jde jen o zástupný problém namísto obavy ze ztrapnění se, obavy, že to nabourá apod. Také mě spousta lidí odmítla vyzkoušet CTR - z různě udávaných důvodů. Já jsem ale poměrně tolerantní a s ohledem na četnost těch situací jsem dalek nějakého posuzování omezenosti.
Na základě čeho jsi usoudil, že si Hondaři nemyslí, že jediný správný motor je atmosféra? Myslím, že dobře 90 % ti řekne, že to platí stále. Myslí si to ostatně i inženýři u Ferrari [odkaz] . A co? Jak z toho asi ven jinak, než změnu akceptovat, když už atmosférické sporťáky de facto neexistují? Měl bys nějakou moudrou radu? V tomto případě musíme jen doufat, že, jak píše whitelabel, "turbo bude skvělé, samozřejmě turbo od Hondy bude úúúúplně o něčem jiném, než u konkurence."
Kdo přechází na 4x4 je mi osobně úplně fuk, tenhle systém pohonu je pro mě až na třetím místě. Vždycky jsem jezdil s FWD, dokážu si se spoustou opatrnosti svézt s RWD, ale s AWD jsem se nikdy nesžil a jeho výhody "povodění si jich", kterých jsou plné diskuze (ještě víc, než zadokolkových drifťáků) nevyužil. I když Evo IX by bývalo stálo za hřích, jenže to nebylo úplně klasické AWD.
Taky jako Emel "vodíš" čtyřkolky když naprší a nasněží? Ideálně na zatáčkovitých silnicích? S vámi se kluci fakt chci svézt, abych tu virtuozitu viděl. ;-):yes:
Moudrou radu bych měl - postavit prostě dobrou atmosféru, třeba nějakou 2.5VTEC kolem 250 koní.
Tvé osobní preference ti neberu, ale vždycky v každé době byly "sportovní" předokolky až ty třetí, ty, které dávaly smysl jen kvůli ceně a spřízněnosti s nějakým velkosériovým modelem. Nenapadá mě žádné sportovní auto, které by někdo začal stavět od A do Z jako předokolku. Vyber nejlepší předokolku z kterékoli doby a pak se můžeme pobavit o tom, jak si stála proti dobové RWD a AWD konkurenci.
STI jsem zkoušel vodit na sněhu... a víš co? Zvládne to i běžný řidič, to auto poslouchá tak, že si o tom jako řidič RWD a FWD můžu nechat jen zdát. Sám jsem ale AWD nikdy nevlastnil.
2.5 VTEC 250 koní s papírovými emisemi jako tři 300k Golfy R? ;-)
Jasně, představa FWD Ferrari je trošku bizarní, ale o tom přece není řeč, je řeč o kategorii aut řekněme do milionu. HH jsou sice jen kompromisní řešení, ale zpřístupnily statisícům řidičů parádní svezení, v některých případech lepší, zábavnější (i rychlejší), než auta mnohem dražší. V tom je přece jejich síla.
Nejlepší předokolku kterékoli doby? Co třeba zrovna ta ITR a vedle ní MX-5 a Golf VR6 syncro?
Jezdil si s STI na okreskách na sněhu v běžném provozu driftem, ano? I na vodě? Zvládne to i běžný řidič? Hmmm. :-)
A kolik myslíš že se těch CTR prodá, aby tě musely trápit papírové emise? Golf R má kombinovanou spotřebu 6.9, kolik by měla ta Honda? Jen tak pro perspektivu, 335i má 7.9, 911 má 9.0 - to by Honda neuměla?
No přesně, HH jsou o solidní jízdě v kombinaci s denní použitelností za přijatelnou cenu. Nic míň, ale ani nic víc. Já sám za sebe HH za sportovní auta nepovažuju.
Zrovna ta ITR je dobrá volba, jasně... já ji vnímám o stupínek nad dobovým GTI... ale o další stupínek výš je 240SX, RX-7 o další, NSX o další... abych zůstal v japonských mainstream vodách. A to nemluvíme o žádných supersportech typu McLaren.
S STI jsem jezdil jen na sněhu, na okresce a na letišti. Na okresce s půjčeným autem je člověk samozřejmě opatrný, takže vyloženě o driftech bych nemluvil, ale třeba pomalejší nájezd do zatáčky a následně rychlejší výjezd pod plynem, to podle mě opravdu zvládne každý trošku lepší řidič. Na letišti si pak vyzkoušíš i ty drifty a můj osobní dojem je, že ovladatelnost je fenomenální.
Nevím - proč na turbomotory přechází Ferrari? Proč dělá hybridy, když se to mezi Fiaty 500 ztratí? Mám pocit, že CTR 8G měl spotřebu asi 8,5 l, dost brutus emise...
Tak budeme přece srovnávat srovnatelné ne? Cenová, případně výkonová relace...
"ale třeba pomalejší nájezd do zatáčky a následně rychlejší výjezd pod plynem, to podle mě opravdu zvládne každý trošku lepší řidič. " - takže to má být to "naložení předokolkám" a "povodění si" auta, které mu může FWD závidět? Tak přesně to jsem čekal, díky ze upřímnost. Pak ale doufám chápeš, že z toho nejsem na větvi. CTRko si před zatáčkou dokážu za určitých podmínek rozhodit taky. :-)
Asi máme problém s terminologií. Jaké "vodění"? Higgins jede "jen" (kua) rychle. Nevím, co přesně to má dokazovat ohledně schopností STI a co by nezvládlo jiné auto. Pokud je mi známo, kouzlo tohoto spočívá hlavně v tom, že tam nikoho jiného, než Higginse se Subaru nepustí, automobilům je TT zapovězená. Motorky s tenkými slupičkami gum a pohonem zadního kola to umí rychleji. Kdyby bylo STI takový zázrak, předvádělo by to i jinde.
Myslím, že Ferrari se s Fiatem neprůměruje a nové turbo je tím jejich "levným modelem", který ale nakonec z pohledu emisí taky nic moc neřeší.
No ano, cenová relace - to už se tu řešilo mockrát. Za cenu pořádné zadokolky typu GT-86 je HotHatch silnější a rychlejší (třeba MRS). Tam je to na vážkách, koncepčně lepší auto nebo víc koní. Pokud bych ale jako alternativu k MRS měl byť základního Caymana nebo třeba 4C, tak není o čem.
Ne, to má být opatrná jízda s půjčeným autem, na zkoušení bylo to letiště... a ne, nejsem Loeb a třeba by mi ani STI nestačilo k tomu, abych držel krok s CTR... to na tom ale nic nemění.
Nevím, jak moc se to průměruje, ale patrně ano. To by jinak Ferrari muselo sakra podražit.
Jasně, že se to řešilo mockrát - FWD jsou doménou levných sporťáků a téhle kategorii dokáží být velmi zajímavou alternativou RWD a AWD. O tom to je a o tom od začátku mluvím, takže jsme se k tomu propracovali. ;-) Takže bych opravdu apriori netvrdil, že změna nějakého auta z FWD na AWD nutně znamená, že si polepšilo (viz GTI vs R) a tím pádem stojí výš, než FWD. Jakkoli ta AWD Fordu vypadá hodně schopně, bavíme se v obecné rovině.
Já vím, že nejsi Loeb, to není téměř nikdo. A to na situaci mění vše. Máš to jako s GT-R - je sice zběsile rychlý, ale neumí to s ním nikdo jiný, než Tochio Suzuki. Pojede s ním na Ringu celý svět, ale snad žádný test tu drtivou převahu nepotvrdil. Není to úplně to samé jako STI, ale princip je podobný - k čemu je údajně špičkové STI, když je není kde využít a řidič nemá dostatek schopností k jeho zvládnutí. Zlatá předokola "pro blbce" ;-)
Počítal jsem to nedávno pro Superb 3.6FSI, tam to vycházelo na cca. 300.000Kč myslím. To jsou těžké peníze na Škodu, ale ne zase tak zásadní pro Ferrari.
R stojí výš než GTI. V minulé generaci tu byly názory, že těžší motor limituje schopnosti auta - na druhou stranu, jiní měli R rádi právě kvůli zvuku toho těžšího motoru.
FRS si rozhodně polepšil. Dostal to, po čem všichni volali. FRS II měl sofistikovanou přední nápravu, přesto byl obecný názor ten, že to chtělo 4x4. Tak uvidíme co na to Honda, jestli se jí podaří FRS II překonat, jestli se pustí do podobně sofistikovaného řešení...
Nejsem Loeb, přesto na základě svých omezených zkušeností s STI říkám, že bych si s ním za horších podmínek (sníh, ale klidně taky třeba jenom prach nebo mokro) dovolil víc, než s jakýmkoli jiným autem co jsem kdy řídil (kdyby bylo moje, k půjčeným autům co neznám jsem opatrný).
Protože ale "dovolit si víc" a "být nejrychlejší" není moje základní mantra, zůstává má preference u auta pro zábavu u RWD - pro občasné pohození zadkem a pro řízení nezatížené pohonem auta. Ačkoli roadstery úplně nemusím, tak novou MX-5 2.0 bych si představit uměl...
Chápu, je to rozumný postoj, naneštěstí dost odlišný od toho, jak se obecně čtyřkolkáři profilují. ;-) Já jen osobně vnímám ty okamžiky, kdy by mi AWD pomohlo k lepšímu svezení, za tak minoritní, že mi to za to nestojí. Telecí léta už mám za sebou a když jsou povětrnostní podmínky komlplikované, tak jim přizpůsobím styl jízdy. ;-)
Není nad to argumentovat u atmosférického dvoulitru Ferrari >:D Soudil jsem dle toho, že se tady v diskuzích Hondaři dušovali, že do HH patří atmosféra ;-)
To, že ses s AWD nesžil, resp. neumíš alespoň částečně využít jejich potenciál není problém těch aut.
Ja mam ted ve sportaku kompresor a nejak mne to nevadi, zvykam si na to sakra rychle. Linearni narust vykonu jako u atmosfery a omezovac na 8500 rpm ;-)
Jo, jo, pěkné to opravdu je. Dokonce i pro mě, i když se mi běžný Civic zrovna moc nelíbí. Každopádně přeju všem "hondařům", že mají konečně svůj sen už téměř na dosah.
HONDA IS BACK :yes:
zatím nijak nevybočují z třídy nejrychlejších HH
Megane Trophy-R průměr 350 mm, speciální kotouče kombinující ocel a hliník, čtyřpístek
Cupra 280 Sub 8 průměr 370 mm vrtané, čtyřpístek Brembo
Ešte ani nevieme, aký výkon bude CTR mať, tak dopredu nehovorme, že 280k Cupra nebude súperom. ;-)
Každopádne tie brzdy sú na špičke triedy HH, takže by som to nedevalvoval slovami o nevybočovaní.
Běžná Cupra nebo RS soupeřem nebudou, protože z toho co je známé je jasné, že nemají tak extrémní úpravy jako CTR (pneu, brzdy, tlumiče, aero úpravy, odlehčení etc.).
Existující soupeři jsou ti dva jmenovaní a proti nim CTR s brzdami nijak nevybočuje, to není žádné devalvování, to je konstatování skutečnosti.
Je vidět, že si vůbec neuvědomuješ základní filozofii Type R - zmiňuješ tu verze, které vzniknou dalším továrním tuningem už existujících sportovních modelů. CTR už takové dostaneš rovnou - tak ostré a rychlé, jako ty nejnabušenější top verze konkurence.
Promiň ale to že si v konfigurátoru zatrhnu o jednu položku víc a u Meganu nebo Cupry tak dostanu lepší brzdy, není přeci nevýhodu oproti Hondě... Pokud je dostane Honda už v základu (a nebudou taky jen za příplatek), tak ti za ně naúčtuje šlušný peníz a celé auto se zdraží...
Naopak vidím výhodu v tom, že když chci ostrý HH tak mám možnost volby podle toho jak budu auto používat, sám si zvolím buď základní dvoupístkové Bremba nebo si připlatím za 4 pístky.
Vidim to asi tak, ze zaklad Cupry a Meganu RS je dobry, cena bude asi OK. Priplacet si dost penez za neco, co auto zrychly nepatrne nema moc smysl, kdyz tu bude rovnou za podobne penize spicka tridy.
To je otázka co je podobné peníze.. u Renaultu a Seatu se dá dost řešit cena a už u základní Cupry bez dalších příplatku s manuálem se dostaneš na cca 620tis a lepší brzdy a kola v paketu jsou za 61 500Kč....
Proč bych si neuvědomoval, konkurence ti dává celou škálu možností, která někde začíná a někde končí (Trophy-R, Sub8), takže ti dovoluje libovolně skládat auto od civilního se silnějším motorem až po speciál. Honda ti dává jenom běžný HB s relativně slabým motorem a pak tuto vrcholnou verzi, nic mezi, prostě žádný výběr.
Ale nekazí si renomé své sportovní značky. Problém chybějících slabších verzí tu určitě je, doufejme, že se tomu bude Honda s plošných příchodem VTEC Turbo věnovat, ale ne s logem Type R. Neuvědomuješ si, jak dochází s různými Trophy R a Sub8 k degradaci kdysi pojmů třídy HH?
Značka nebo v tomto případě "podznačka M divize" je vždy vnímána a hodnocená podle vrcholných produktů a jestli vedle nich dělá také splašené paneláky (X5M), notebooky, čepice a trička (Ferrari), popelářské vozy (Mercedes) nebo jízdní kola (Porsche) je celkem šumák, vliv na zájem o M3, LaF, S klady nebo 911 a na vnímání značky/"podznačky" to nemá vůbec žádný. Pokud ty v tom vidíš problém, tak se BMW pomsti a další M3 už si nekupuj. ;-)
Ajaj, netušil jsem, s kým jsem se to pustil do debaty. Ostatně potvrzuje to oprávněnost mého dotazu z 20.06.
Tak Ferrari dělá notebooky, jo? >:D A prosímtě - přímo v Maranellu na lince vedle Berlinetty nebo mají nějakou extra fabriku? U Maserati prej ještě nejedou naplno, jestli je nebouchaj tam. >:-[]
Čepice, trička, klíčenky a další merchandising jsou "výrobky" automobilek? >:-[] Ty jsi komik.
Tak ony se kvality značky posuzují podle vrcholných produktů? To ses slušně odstřelil. To je totiž skvělá zpráva, Honda je v tom případě mnohem víc, než BMW. To má jako vrcholný produkt jen hybrid s tříválcem 1.5, zatímco NSX je nastoupené s V6 biturbo. Že Honda dělá i Jazz 1.3 na vnímání značky nemá vůbec žádný vliv. Nebo že bych to nějak popletl? :-!
Kdo dělá ty trička nebo popelářský auta je šumák, podstatné je, jestli někdo dovolí na ně dát své logo.
BMW má vrcholné produkty 6er a 7er proti kterým má Honda prdlajs.
V oblasti sportovních vozů má BMW vrcholné modely M3/M4 proti kterým má Hodna zatím taktéž prdlajs. i8 není ani sporťák ani luxusní auto, to je jenom oblbovák pro zelené hlávky (proto také řadu "i" vyčlenili jako subbrand resp. samostatnou divizi aby si nekazili pověst BMW kdyby to třeba celé krachlo).
Ano, popletl jsi to. NSX dělá Honda právě proto aby si zvedla image, bez něj je to nudný výrobce malých spotřebních plechovek, který dlouhé roky neumí vyrobit nic co by byť jen zavánělo sportem. NSX to může změnit právě z uvedených důvodů, značka má prestiž podle vrcholných modelů. Když neudělá NSX tak bude mít prestiž danou "vrcholy" typu Accord, Civic, Jazz, tedy velmi mizernou. Důležité je postavit sportovní auto a samozřejmě vytrvat a stavět další generace, aby se nestalo, že zase bude jedna generace a pak desetiletí nic, tím se vynaložené úsilí zase znehodnotí.
Aha, takže pokud Megane nabízí krom běžného (schopného) RS ještě Cup a Trophy, tak si kazí sportovní značku. Pokud Civic končí na 1.8VTEC, tak zůstává značka TypeR čistá a neposkvrněná :-O
určitě velice dramatický,jsem zvědav,kdo z něj výjde vítězně.A nesmíme zapomínat i na Golf R,podle testů je to prý taky dobré dělo,takže je se na co těšit.
Těžký Golf R se 4x4 nemůže být tak rychlý, pokud zase nějak výrazně neodskočí výkonově předokolce. Možný až bude R400, pokud tedy vůbec bude, podle mě v Audi musí takovou myšlenku nést dost nelibě.
Reálně může zahrozit ten Mégane, popřípadě znova Cupra, pokud na to půjde stejně, jako , tedy začne vyhazovat sedačky a další díly. Jestli si ale vzpomínám, Honda tvrdí, že je v případě potřeby připravená udělat to stejné - a bude to zase o něčem jiném. ;-) Také se bil v hruď Nissan, ale to asi ještě nějaký ten rok potrvá.
No já zrovna nejsem nějaký zarytý fanoušek Golfu a vůbec VW,ale v testech na něj pějí samou chválu,dokonce už jednou porazil i Megana RS,takže asi bude dost dobrý.
Fakt o 20s?Není to spíš o 2s?Já jsem nikdy Golfem nebyl nijak zvlášť okouzlen,ale v EVO o něm psali velmi dobře a tamní redaktoři jsou trošku jiná liga než bizarní parta z Autosalonu.
6s Megane RS 265 Trophy, 20s 275 Trophy-R. Je pravda, ze tenhle nejrychlejsi je uz hodne vykuchany. Porad je ale treba Cupra 280 o cca 15s rychlejsi.
[odkaz]
Těch 20s je opravdu hodně,čekal bych tak pár sekund,na svou omluvu můžu jen říct,že časy z okruhů moc nesleduju,spíš mě baví testy,kde se rozhoduje podle zábavnosti aut.
Kdyz na modernim a kvalitnim tri-ctyrkilometrovem okruhu od urciteho casu ziskas 1 sec., jde o velmi slusny vysledek. Na 20,6 km a takovem okruhu, jako je Ring- stridani ruzne kvalitnich i vylozene nekvalitniho povrchu, rekordni prevyseni, kazda zatacka jina aj., tech 20 sec. zas az takovy vesmir, jak se mozna zda, neni.
Na druhou stranu postav auta uspesna na Ringu na rychly okruh pro F1 nebo opacne na kratky a velmi technicky okruh, jakych je v Evrope plno, nebude to zadna hitparada.
Jo. A nutno nezapomenout, že jde pořád jen o přeměřování pindíků v lese pod hradem. Co si z toho kdo odnese do reálného života.... >:D
Tím chci říct, pod dojmem NS časů může být pocit z 50km projížďky po různých okreskách dost šokující...
No nevím, podívej se na Megane RS. Rekordman Ringu a současně nejrychlejší HH prakticky na všech UK okruzích, F1čkovým Silverstone počínaje až pro vesnické okruhy. To prostě není FRS, který sice přijel namachrovaný, ale pojelo ho kdeco. ;-)
Megane RS je vyborne fungujici a vyvazene auto, o tom zadna. Klasicky dukaz toho, ze celkove vyvazeni vozu je dulezitejsi, nez FWD vs.RWD vs. AWD, absolutni sila v konich aj. . Sice nijak nevybocuje z rad GTI/Cupra/OPC apod., ale ty casy s nim par profesionalnich jezdcu dokaze zajet o nejakou tu vterinu lepsi.
Nemluvil jsem ale jenom o tride HH, ale o ruznych vozech na ruznych okruzich.
Golf R je ctyrkolka a souboj s Meganem RS bude asi mozny az od pristi generace. Stavajici uz potrebovala hodne uprav a cas oproti Leonu nebyl nijak zazracny. Meganu chybi silnejsi motor.
Vy mě tady fakt bavíte, ještě jí nikdo neviděl, nikdo v ní nejel, ale všichni už ví jaká bude, jak si bude stát v porovnání s konkurencí a nevím co ještě. Brzděte trochu a hodnoťte až budou k dispozici minimálně veškeré údaje a nějaký ten novinářský test :-)