Pokud jste si mysleli, že jízdou na Nürburingu hon za rekordy Civicu Type R končí, pletli byste se. Hondě se to povedlo znovu. A co víc, v lovu hodlá pokračovat.
No a teraz mi vysvetlite prečo "volšový ruce" ? Pár ľudí som sa tu v CZ pýtal a nikto mi nedal odpoveď aj keď všetci vedeli o čo ide.
S akým autom si bol/jazdil v Spa? CTR ?
No to nie je zrovna terno, byť najkrajšou Hondou. >:-[]
Ale vážne, Civic je dizajnovo polarizujúci, väčšinu odpudzuje, malej menšine sa páči. Ale odmysliac od dizajnu je to zjavne špičkový hotheč, na čom sa zhodujú všetky testy a na rozdiel od tiež veľmi rýchlej predošlej generácie je viac univerzálnejšia a použiteľná aj na normálnych cestách (čo by hotheč mal byť). A táto jazda na videu je parádna, čistá, efektívna a hrozne rýchla. Zrovna som pozeral video so szrýchlením Meganu RS z 0 na 245 kmh a prišlo mi o ligu pomalšie, ako CtR, najmä nad 200 akoby už MRS nestíhal s dychom. CtR šliape v akejkoľvek rýchlosti ako raketa. :yes:
JJ, mluvím o designu a to podle mého čistě subjektivního pohledu.
Na druhou stranu, jak napsal kolega, je to polarizující auto.
Nikdo neřekne, že ujde.
Buď se ti líbí, nebo ne.
Takže aspoňneudí.
Hele - já považuju tak nějak všechny Civiky už pěkně dlouho za nejhnusnější auta.
S dvěma předešlýma ufama bych s tebou souhlasil. Poslední generace se povedla, jako zadek je trochu extrém, ale celková silueta a především klasický předek je ok.
Predok je celkom fajn, rozhodne spredu najkrajší Civic za posledné generácie, bočný pohľad ujde, ale zadobočný a najmä priamy zadný je des, to je diskotékový tuzing ako vyšitý: [odkaz]
Musel by som do garáže cúvať, aby som sa pri príchode/odchode nemusel pozerať na ten zadok. >:D
No nevím nevím, když vynecháš kontraverzní CTR, tak současný Civic je docela pohledné autíčko. Jedno bílé kolem našeho jezdí a je přinejmenším "koukatelné".....
Už ich pár na cestách jazdí, aj ja ich stretávam pomerne pravidelne, ale o nejakých počtoch sa nedá hovoriť. Samozrejme neporovnávam s európskymi bestsellermi typu Focus či Octavia, to by nebolo fér, ale aj v rámci ázijských áut je Civic skôr na chvoste, Ceed & i30 bez debaty, ale aj taký Auris či M3 sú pred ním. Proste predaje asi nezodpovedajú kvalitám auta, ale sú zrejme dôsledkom polarizujúceho dizajnu a najmä vysokých cien.