Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeHonda Civic Type R se sbíráním rekordů nekončí! Další veze z belgického Spa
26 komentářů
petous
1
Starší verze měla 310HP, nová 320, fakt výkon vyšší o 20 koní?
Stanislav Kolman
1
Máte pravdu, opraveno. Díky za upozornění.
Uživatel_5340709
mi to připomíná období kdy zářila Integra. Ta taky sbírala rekordy z okruhů jeden za druhým. A to všechno na pneu 196/55 R15. :-)
Já DC2 ITR roky měl a zažil s ní mooooc krásný chvíle....... :yes:
kpt.Budha
A tak to je dobré, to jsem se svými olšovými rukami tolik nezaostával >:D
Kdokoli dokáže napsat "olšovými rukami", neměl by raději psát nic o zaostávání:)
Tý jo to jsem tele >:D Samozřejmě jsem chtěl napsat volšovejma rukama, pak mi to přišlo moc, tak jsem to v rámci hyperspisovnosti trošku přepískl :-)
Náhodu, slovensky je to správně, ne? ;-)
No a teraz mi vysvetlite prečo "volšový ruce" ? Pár ľudí som sa tu v CZ pýtal a nikto mi nedal odpoveď aj keď všetci vedeli o čo ide.
S akým autom si bol/jazdil v Spa? CTR ?
S akým autom si bol/jazdil v Spa? CTR ?
Ne, také slovo v slovenčine neexistuje, ani názor dreviny (po slovensky je to jelša), ani frazeologizmus jelšové ruky.
Anonym
a to, že je to zdaleka nejohavnější auto momentální světové produkce.
>:-[]
>:-[]
Naopak, je to jedna nejpěknější Honda současnosti. Seš ve formě? >:D
No to nie je zrovna terno, byť najkrajšou Hondou. >:-[]
Ale vážne, Civic je dizajnovo polarizujúci, väčšinu odpudzuje, malej menšine sa páči. Ale odmysliac od dizajnu je to zjavne špičkový hotheč, na čom sa zhodujú všetky testy a na rozdiel od tiež veľmi rýchlej predošlej generácie je viac univerzálnejšia a použiteľná aj na normálnych cestách (čo by hotheč mal byť). A táto jazda na videu je parádna, čistá, efektívna a hrozne rýchla. Zrovna som pozeral video so szrýchlením Meganu RS z 0 na 245 kmh a prišlo mi o ligu pomalšie, ako CtR, najmä nad 200 akoby už MRS nestíhal s dychom. CtR šliape v akejkoľvek rýchlosti ako raketa. :yes:
Ale vážne, Civic je dizajnovo polarizujúci, väčšinu odpudzuje, malej menšine sa páči. Ale odmysliac od dizajnu je to zjavne špičkový hotheč, na čom sa zhodujú všetky testy a na rozdiel od tiež veľmi rýchlej predošlej generácie je viac univerzálnejšia a použiteľná aj na normálnych cestách (čo by hotheč mal byť). A táto jazda na videu je parádna, čistá, efektívna a hrozne rýchla. Zrovna som pozeral video so szrýchlením Meganu RS z 0 na 245 kmh a prišlo mi o ligu pomalšie, ako CtR, najmä nad 200 akoby už MRS nestíhal s dychom. CtR šliape v akejkoľvek rýchlosti ako raketa. :yes:
JJ, mluvím o designu a to podle mého čistě subjektivního pohledu.
Na druhou stranu, jak napsal kolega, je to polarizující auto.
Nikdo neřekne, že ujde.
Buď se ti líbí, nebo ne.
Takže aspoňneudí.
Hele - já považuju tak nějak všechny Civiky už pěkně dlouho za nejhnusnější auta.
Na druhou stranu, jak napsal kolega, je to polarizující auto.
Nikdo neřekne, že ujde.
Buď se ti líbí, nebo ne.
Takže aspoňneudí.
Hele - já považuju tak nějak všechny Civiky už pěkně dlouho za nejhnusnější auta.
S dvěma předešlýma ufama bych s tebou souhlasil. Poslední generace se povedla, jako zadek je trochu extrém, ale celková silueta a především klasický předek je ok.
Predok je celkom fajn, rozhodne spredu najkrajší Civic za posledné generácie, bočný pohľad ujde, ale zadobočný a najmä priamy zadný je des, to je diskotékový tuzing ako vyšitý: [odkaz]
Musel by som do garáže cúvať, aby som sa pri príchode/odchode nemusel pozerať na ten zadok. >:D
Musel by som do garáže cúvať, aby som sa pri príchode/odchode nemusel pozerať na ten zadok. >:D
No nevím nevím, když vynecháš kontraverzní CTR, tak současný Civic je docela pohledné autíčko. Jedno bílé kolem našeho jezdí a je přinejmenším "koukatelné".....
[odkaz]
[odkaz]
V mojom okoli sa ich v poslednej dobe vyrojilo niekolko. Jak hb tak sedan a nazivo su obe verzie fajn.
Už ich pár na cestách jazdí, aj ja ich stretávam pomerne pravidelne, ale o nejakých počtoch sa nedá hovoriť. Samozrejme neporovnávam s európskymi bestsellermi typu Focus či Octavia, to by nebolo fér, ale aj v rámci ázijských áut je Civic skôr na chvoste, Ceed & i30 bez debaty, ale aj taký Auris či M3 sú pred ním. Proste predaje asi nezodpovedajú kvalitám auta, ale sú zrejme dôsledkom polarizujúceho dizajnu a najmä vysokých cien.
×
Sdílení komentáře
×