Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Honda Civic Type R se sbíráním rekordů nekončí! Další veze z belgického Spa

26 komentářů

Avatar - petous
petous
Starší verze měla 310HP, nová 320, fakt výkon vyšší o 20 koní?
admin badge
Stanislav Kolman
Máte pravdu, opraveno. Díky za upozornění.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
mi to připomíná období kdy zářila Integra. Ta taky sbírala rekordy z okruhů jeden za druhým. A to všechno na pneu 196/55 R15. :-)
Avatar - praděda7
praděda7
Já DC2 ITR roky měl a zažil s ní mooooc krásný chvíle....... :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
To věřím, ................ a člověku nic nechybělo, tablety, asistenti a pod. .
Avatar - white label
white label
196 těžko... ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
čéče překlep............... ;-) /to by byla ještě rychlejší >:D /
Avatar - speedfred
speedfred
>:D >:D , kto vie možno ich aj fyzicky meral.
kpt.Budha
A tak to je dobré, to jsem se svými olšovými rukami tolik nezaostával >:D
Joab
Kdokoli dokáže napsat "olšovými rukami", neměl by raději psát nic o zaostávání:)
kpt.Budha
Tý jo to jsem tele >:D Samozřejmě jsem chtěl napsat volšovejma rukama, pak mi to přišlo moc, tak jsem to v rámci hyperspisovnosti trošku přepískl :-)
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Náhodu, slovensky je to správně, ne? ;-)
Avatar - speedfred
speedfred
No a teraz mi vysvetlite prečo "volšový ruce" ? Pár ľudí som sa tu v CZ pýtal a nikto mi nedal odpoveď aj keď všetci vedeli o čo ide.
S akým autom si bol/jazdil v Spa? CTR ?
Avatar - white label
white label
Protože právě z olšového dřeva se častěji vyráběly dřevěné končetiny/ruce/protézy.
kpt.Budha
Jenom s Cuprou, ta se s CTR nemůže rovnat :-)
Avatar - iudex
iudex
Ne, také slovo v slovenčine neexistuje, ani názor dreviny (po slovensky je to jelša), ani frazeologizmus jelšové ruky.
Anonym
a to, že je to zdaleka nejohavnější auto momentální světové produkce.
>:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Naopak, je to jedna nejpěknější Honda současnosti. Seš ve formě? >:D
Avatar - iudex
iudex
No to nie je zrovna terno, byť najkrajšou Hondou. >:-[]
Ale vážne, Civic je dizajnovo polarizujúci, väčšinu odpudzuje, malej menšine sa páči. Ale odmysliac od dizajnu je to zjavne špičkový hotheč, na čom sa zhodujú všetky testy a na rozdiel od tiež veľmi rýchlej predošlej generácie je viac univerzálnejšia a použiteľná aj na normálnych cestách (čo by hotheč mal byť). A táto jazda na videu je parádna, čistá, efektívna a hrozne rýchla. Zrovna som pozeral video so szrýchlením Meganu RS z 0 na 245 kmh a prišlo mi o ligu pomalšie, ako CtR, najmä nad 200 akoby už MRS nestíhal s dychom. CtR šliape v akejkoľvek rýchlosti ako raketa. :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je velký terno [odkaz] + [odkaz] + [odkaz] :yes:
Anonym
JJ, mluvím o designu a to podle mého čistě subjektivního pohledu.
Na druhou stranu, jak napsal kolega, je to polarizující auto.
Nikdo neřekne, že ujde.
Buď se ti líbí, nebo ne.
Takže aspoňneudí.
Hele - já považuju tak nějak všechny Civiky už pěkně dlouho za nejhnusnější auta.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
S dvěma předešlýma ufama bych s tebou souhlasil. Poslední generace se povedla, jako zadek je trochu extrém, ale celková silueta a především klasický předek je ok.
Avatar - iudex
iudex
Predok je celkom fajn, rozhodne spredu najkrajší Civic za posledné generácie, bočný pohľad ujde, ale zadobočný a najmä priamy zadný je des, to je diskotékový tuzing ako vyšitý: [odkaz]
Musel by som do garáže cúvať, aby som sa pri príchode/odchode nemusel pozerať na ten zadok. >:D
Avatar - praděda7
praděda7
No nevím nevím, když vynecháš kontraverzní CTR, tak současný Civic je docela pohledné autíčko. Jedno bílé kolem našeho jezdí a je přinejmenším "koukatelné".....

[odkaz]
Avatar - wakantanka
wakantanka
V mojom okoli sa ich v poslednej dobe vyrojilo niekolko. Jak hb tak sedan a nazivo su obe verzie fajn.
Avatar - iudex
iudex
Už ich pár na cestách jazdí, aj ja ich stretávam pomerne pravidelne, ale o nejakých počtoch sa nedá hovoriť. Samozrejme neporovnávam s európskymi bestsellermi typu Focus či Octavia, to by nebolo fér, ale aj v rámci ázijských áut je Civic skôr na chvoste, Ceed & i30 bez debaty, ale aj taký Auris či M3 sú pred ním. Proste predaje asi nezodpovedajú kvalitám auta, ale sú zrejme dôsledkom polarizujúceho dizajnu a najmä vysokých cien.