Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda HR-V: První statické dojmy

Honda v Ženevě představila zcela nové kompaktní SUV HR-V. Vůz bude na evropském trhu dostupný od léta.
Zpět na článek
4. 3. 2015 08:27
4. 3. 2015 13:51
4. 3. 2015 16:12
4. 3. 2015 20:26
4. 3. 2015 08:43
4. 3. 2015 08:51
4. 3. 2015 13:56
4. 3. 2015 14:59
4. 3. 2015 15:35
4. 3. 2015 16:07
4. 3. 2015 14:55
4. 3. 2015 15:14
4. 3. 2015 21:14
4. 3. 2015 21:33
4. 3. 2015 10:12
4. 3. 2015 13:47
4. 3. 2015 16:09
4. 3. 2015 21:02
5. 3. 2015 09:44
4. 3. 2015 08:27
Povedený
Hezky vymazlený, ale kdyby to nebylo od Hondy, ale do Škodofky, to by byl článeček - samá chvála a totální orgasmus. :-! :-! :-! :-!
Rozbalit vlákno
5
4. 3. 2015 08:35
Re: Povedený
v testu si však pravděpodobně budeme stěžovat na nezvykle nízké umístění startovacího tlačítka u pravého kolene řidiče a seskupení tlačítek u toho levého – zkrátka to nevypadá moc hezky... to vypovídá za vše >:D už víme proč prohraje test s Yetim :-)
Avatar - TeeJay
4. 3. 2015 13:51
Re: Povedený
Pokud mě nebude startovací tlačítko kousat do kolena, nebudu s ním mít problém, je zhruba stejně vysoko, jako hlaice řadící páky, tedy neřekl bych, že nějak trestuhodně nízko. Tlačítka vlevo pod volantem jsou u Hondy už roky "klasika", uklízí se tam tlačítka, jejichž funkce by neměla být skrytá někde hluboko v menu, ale současně nemusí být na očích. Pokud to jsou jediné výtky na HR-V, myslím, že není důvod se na něj netěšit. ;-) :yes:
Avatar - Ozzman
4. 3. 2015 16:12
Re: Povedený
Z mínusu plus.... to zvládáš bravurne :-)
Avatar - TeeJay
4. 3. 2015 20:26
Re: Povedený
Co máš na mysli?
Avatar - Blue Sun
4. 3. 2015 08:43
HR-V
Předchozí HR-V bylo designově velice elegantní auto, tohle je podivně nafouklé a načančené. Nemohu si pomoci, ale ne, nelíbí.
Rozbalit vlákno
9
4. 3. 2015 08:51
Re: HR-V
No v rámci evropské nabídky Hondy je to krasavice :-)
Avatar - TeeJay
4. 3. 2015 13:56
Re: HR-V
Minulé HR-V byla parádní stylovka, tohle je sice líbivé, ale už zcela konvenční a poplatné době. Taky bych uvítal spíš evoluci původního designu, ale proti tomuhle nic nemám. ;-)
4. 3. 2015 14:59
Re: HR-V
Ano, stylu původní HR-V nedosahuje. Před pár lety jsem jí koupil dědovi do lesa...dodnes vypadá k světu a navíc...naprosto spolehlivě funguje.
Tohle mě neoslovilo. ;-)
Avatar - TeeJay
4. 3. 2015 15:35
Re: HR-V
Na tytrubce jsou neskutečná videa, kudy to díky světlosti a krátkému rozvoru neproleze. >:D Real-Time 4WD se nezdá. >:-[] Na silnicích už to bylo horší. Žralo jako tank (při 130 km/h 4200/min jako tajpár, bylo to citlivé na boční vítr, občas se to rádo přetáčelo a nemělo to žádný kufr. Já do toho auta byl fakt zamilovaný, ale nakonec zvítězil rozum. Dodnes toho lituju. >:D
4. 3. 2015 16:07
Re: HR-V
Hledal jsem spolehlivý auto do lesa, který má vyšší světlou výšku a dobře se do něj nastupuje. HR-V mi přišlo super a když jsem ho vezl, tak na dálnici s udržováním mezi 120-130 jsem byl kolem 8 litrů, žádná křeč. Hlavně je auto pohodlný, vyjede téměř všude a když uvážím co s ním starej pán provádí, tak asi i nesmrtelný :-)
Avatar - pumpkin
4. 3. 2015 14:55
Re: HR-V
Ktoré auto dnes oproti 90. rokom nie je nafúknuté? Neviem či sa dá pri starom HR-V hovoriť o elegancii, asi by mi táto asociácia nenapadla. V každom prípade to bolo veľmi originálne auto. Kamoš to mal v krátkej verzii, v zlatej metalíze, vzadu ten spojler čo prechádzal plynulo do strešných lyžín, k tomu vzhľad obojživelníka, no paráda.
Inak neviem nakoľko je to pravda, ale vraj prvotný dizajn starej HR-Včky vznikol vlastne u Rusoch v Lade v polovici 80. rokov ako jeden z prototypov novej Nivy. Keď patent alebo práva vypršali, tak sa tým inšpirovala Honda. Narýchlo som našiel len koncept pick-upu Nivy z toho obdobia: [odkaz]
Nejak podobne to vraj bolo s Renaultom Twingo a jeho inšpiráciou v FSM Beskid
Avatar - TeeJay
4. 3. 2015 15:14
Re: HR-V
To mi pověz, odkud se ta teorie vzala. jak kvůli tomu trochu podobnému prolisu na boku? >:D
Avatar - pumpkin
4. 3. 2015 21:14
Re: HR-V
Lada Niva 2123 z roku 1986 ;-)
Povedz mi že tam nie je zjavná podobnosť
[odkaz]
4. 3. 2015 08:48
Ranní schíza?
Na začátku článku jsou pro Hondu konkurenti Mokka, Yeti, Vitara a ke konci 2008, Captur a Treking? Víte, že se vyrábí třeba Fiat 500X?
Proč u všeho musí být zmínka na modely Škody? Yeti není žádný hit, máte to zapotřebí?
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Honza Mička
4. 3. 2015 09:05
Re: Ranní schíza?
Dobrý den,

víme, jenže v záběru uvádím modely s pohonem předních kol. Yeti není žádný hit, ale je to konkurence.
4. 3. 2015 09:20
Re: Ranní schíza?
Odpověděl jste si sám. Tahle Honda není konkurencí pro Yeti i z důvodu pohonu tak proč tam zmiňujete čtyřkolky???
Avatar - Honza Mička
4. 3. 2015 09:47
Re: Ranní schíza?
Protože se Yeti také nabízí s pohonem předních kol. Pokud my podle vás zbytečně protěžujeme škodovku, vy hledáte situace, kdy si do ní a nás můžete rýpnout.
4. 3. 2015 09:59
Re: Ranní schíza?
Stačilo by zmínit reálné soupeře a konkurenty což bylo dejme tomu v závěru článku. Úvod stačilo smazat.
4. 3. 2015 20:52
Re: Ranní schíza?
Co kdybys to priste napsal sam, rozumbrado?
Avatar - Ozzman
4. 3. 2015 09:32
Re: Ranní schíza?
Co ta navigace blíže ke spolujezdci? Jak je daleko? Dá se to, nebo je nutnost vozit spolujezdce, aby ji ovládal? Díky :-)
Avatar - Honza Mička
4. 3. 2015 09:48
Re: Ranní schíza?
Dobrý den,

něměl jsem problém, ono to auto zase tak velké není :-)
Avatar - TeeJay
4. 3. 2015 13:42
Re: Ranní schíza?
Obávám se, že to Ozzman slyšet nechtěl, >:D :yes: vysmíváním se tomuto řešení totiž posledně strávil spoustu času. :-!
Avatar - Ozzman
4. 3. 2015 16:17
Re: Ranní schíza?
I tak to Kazi dojem z první normálne vypadající Hondy za poslední dobu.
Avatar - TeeJay
4. 3. 2015 20:16
Re: Ranní schíza?
Je mi jasné, že ta zpráva od redaktora zabolela, celej den zkaženej. :*) Sice je to v pořádku, ale stejně je to špatný. >:D :yes:
4. 3. 2015 10:12
HRV
Skoda toho predku, ze fakt tolko liniek roznych, a nakoniec ten predok je skoro bez tvare a nejake vaznejsieho vyrazu. To auto sa nevie identifikovat vobec, nieco neurcite na vas pozera, aj to este nie priamo na vas, ako keby kazde oko pozeralo niekde inde. Ako aj CRV ma preplacany predok, ale aspon ma jasny tvar, a vyraz. Uz teraz to chce facelift, ale vraj v JP sa to predava velmi dobre.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - TeeJay
4. 3. 2015 13:47
Re: HRV
CR-V a HR-V mají předek ve stejném stylu, tak nevím, co řešíš. Auto výraz rozhodně má tolo liliek roznych nevidim - vidím dva prolisy kapoty, končící v masce a masku se světlomety ve stylu "wings", kterou mají teď všechny Hondy.
4. 3. 2015 16:09
Re: HRV
pozri sa lepsie na celu prednu cast auta, nielen masku auta so svetlami, kolko liniek vidis na celej prednej casti. S dialky vyzera to cele jednoducho, ale z blizka je tam toho nejak vela. A ma neurcity vyraz, ako lepsie je to v nejakej bledej farbe, ked vynikne cierna maska, ale v tmavej to cele zanika. Ako mam rad Hondy, ale chcelo by to dotiahnut cele, jednoducho. Viem o com hovorim, neboj sa.
Avatar - TeeJay
4. 3. 2015 21:02
Re: HRV
Všechny linky jsou tady - [odkaz] . Nic neobvyklého. Kolik linek najdeš třeba na [odkaz] nebo třeba [odkaz] ;-) Takhle se prostě teď dělají auta. Komplikovaně. ;-)
Avatar - Bubáq
4. 3. 2015 10:58
Obecná prosba pro všechny redaktory
prosím přidejte do popisu novinek, jaké funkce jsou ovládány tlačítky na volantu vlevo a vpravo. Z hlediska uživatele je to poměrně důležitý údaj, který dává představu o tom, jak je na tom ergonomie ovládacích prvků a přístup k funkcím. Jednotlivé značky se v tomto bodě od sebe dosti liší (hlavně US+JPN+KOE+F oproti EU). Pokud mám mluvit jen za sebe, posuzuji auta také podle uspořádání ovládacích prvků, které může být velmi logické s ohledem na četnost jejich použití, nebo nelogické (někdy velmi). Děkuji.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - TeeJay
4. 3. 2015 13:44
Re: Obecná prosba pro všechny redaktory
Spadl jsi z maliny na znak? Od toho jsou snad testy, ne? 8-s
Avatar - Bubáq
4. 3. 2015 15:54
Re: Obecná prosba pro všechny redaktory
No jo, to je fakt.... Jako většina normálních smrtelníků, mám i já hluboké zatmění mysli den před úplňkem!
(ale na znak je to lepší, než na hubu, z toho bych se už neotřepal :-)).
4. 3. 2015 15:04
Moc hezké...
Sice jsem to nejel, ani nevidel nazivo, ale tohle je konecne neco od Hondy, cemu muzu za vzhled dat palec :yes:

A vubec - s 1,6D / 88kW to je dost dobra volba, to bych i mohl :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2015 15:46
skoda ze to nie je aj vo verzi 4x4
vitara ponuka tiez 88kw dizel 1,6tku ale na rozdiel od hrv ju ma aj vo verzi 4x4..... a takisto aj benzin atmosferu ma moznost zvolit v 4kolke
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Bubáq
4. 3. 2015 15:57
Re: skoda ze to nie je aj vo verzi 4x4
... přesto je mi sympatičtější HR-Véčko, než Vitara. Ta chudák dostala ránu: designově i materiálově. A s ohledem na průběh letošní zimy si i já pokládám otázku, nakolik je "rozumné" tahat sebou 10,5 měsíce v roce 45 - 85 kg zbytečné zátěže čtyřkolky.
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2015 16:26
Re: skoda ze to nie je aj vo verzi 4x4
no ja by som zvolil 1,6 benzin 4x4 vitaru... paci sa mi kombinacia jednoduchej atmosfery s pohonom 4x4 v kompaktnom baleni a za slusne peniaze.... HR-V sa mi paci ale to ze neponuka 4x4 tak tym ma uplne sklamala ... vitare predpokladam velky uspech .. fakticky totiz ide o nasledovnika starej dobrej SX4ky ( ma s nou spolocne motory aj razvor ) ...... a tych SX4 po nasich cestach jazdi skutocne kopec ... su v hojnom pocte a vela z nich su prave 4kolky.....
4. 3. 2015 16:56
Re: skoda ze to nie je aj vo verzi 4x4
Proč dneska 4kolku ? Celou zimu vozím v autě řetězy a zbytečně :-!
Avatar - TeeJay
4. 3. 2015 20:23
Re: skoda ze to nie je aj vo verzi 4x4
Vitara bohužel vypadá na další klasickou levnotu ´a la Suzuki, což mě opravdu mrzí, designově se mi líbí moc. Navíc je i nekomfortní, co jsem četl. U SUV dost fail. ;-\

Je potřeba rozlišovat, kdo 4x4 chce a kdo ho opravdu potřebuje. Nepotřebuje ho skoro nikdo, tomu odpovídají i prodeje, ale chtějí ho všichni. ;-) Na druhou stranu - když ji mám, je hloupé ji nenabízet, minimálně u toho silného dieselu. Tak snad se to změní se silnějším benziňákem.
5. 3. 2015 09:44
Slušné...
Design je sice opravdu překombinovaný, ale jako celek by to šlo - pokud by tam ovšem nenacpali tu odpornou el. parkovací brzdu 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
Honda to ale stejně zařízne přehnanou cenou, takže je to vlastně jedno...
Rozbalit vlákno
0