v testu si však pravděpodobně budeme stěžovat na nezvykle nízké umístění startovacího tlačítka u pravého kolene řidiče a seskupení tlačítek u toho levého – zkrátka to nevypadá moc hezky... to vypovídá za vše >:D už víme proč prohraje test s Yetim :-)
Pokud mě nebude startovací tlačítko kousat do kolena, nebudu s ním mít problém, je zhruba stejně vysoko, jako hlaice řadící páky, tedy neřekl bych, že nějak trestuhodně nízko. Tlačítka vlevo pod volantem jsou u Hondy už roky "klasika", uklízí se tam tlačítka, jejichž funkce by neměla být skrytá někde hluboko v menu, ale současně nemusí být na očích. Pokud to jsou jediné výtky na HR-V, myslím, že není důvod se na něj netěšit. ;-):yes:
Minulé HR-V byla parádní stylovka, tohle je sice líbivé, ale už zcela konvenční a poplatné době. Taky bych uvítal spíš evoluci původního designu, ale proti tomuhle nic nemám. ;-)
Ano, stylu původní HR-V nedosahuje. Před pár lety jsem jí koupil dědovi do lesa...dodnes vypadá k světu a navíc...naprosto spolehlivě funguje.
Tohle mě neoslovilo. ;-)
Na tytrubce jsou neskutečná videa, kudy to díky světlosti a krátkému rozvoru neproleze. >:D Real-Time 4WD se nezdá. >:-[] Na silnicích už to bylo horší. Žralo jako tank (při 130 km/h 4200/min jako tajpár, bylo to citlivé na boční vítr, občas se to rádo přetáčelo a nemělo to žádný kufr. Já do toho auta byl fakt zamilovaný, ale nakonec zvítězil rozum. Dodnes toho lituju. >:D
Hledal jsem spolehlivý auto do lesa, který má vyšší světlou výšku a dobře se do něj nastupuje. HR-V mi přišlo super a když jsem ho vezl, tak na dálnici s udržováním mezi 120-130 jsem byl kolem 8 litrů, žádná křeč. Hlavně je auto pohodlný, vyjede téměř všude a když uvážím co s ním starej pán provádí, tak asi i nesmrtelný :-)
Ktoré auto dnes oproti 90. rokom nie je nafúknuté? Neviem či sa dá pri starom HR-V hovoriť o elegancii, asi by mi táto asociácia nenapadla. V každom prípade to bolo veľmi originálne auto. Kamoš to mal v krátkej verzii, v zlatej metalíze, vzadu ten spojler čo prechádzal plynulo do strešných lyžín, k tomu vzhľad obojživelníka, no paráda.
Inak neviem nakoľko je to pravda, ale vraj prvotný dizajn starej HR-Včky vznikol vlastne u Rusoch v Lade v polovici 80. rokov ako jeden z prototypov novej Nivy. Keď patent alebo práva vypršali, tak sa tým inšpirovala Honda. Narýchlo som našiel len koncept pick-upu Nivy z toho obdobia: [odkaz]
Nejak podobne to vraj bolo s Renaultom Twingo a jeho inšpiráciou v FSM Beskid
Na začátku článku jsou pro Hondu konkurenti Mokka, Yeti, Vitara a ke konci 2008, Captur a Treking? Víte, že se vyrábí třeba Fiat 500X?
Proč u všeho musí být zmínka na modely Škody? Yeti není žádný hit, máte to zapotřebí?
Protože se Yeti také nabízí s pohonem předních kol. Pokud my podle vás zbytečně protěžujeme škodovku, vy hledáte situace, kdy si do ní a nás můžete rýpnout.
Skoda toho predku, ze fakt tolko liniek roznych, a nakoniec ten predok je skoro bez tvare a nejake vaznejsieho vyrazu. To auto sa nevie identifikovat vobec, nieco neurcite na vas pozera, aj to este nie priamo na vas, ako keby kazde oko pozeralo niekde inde. Ako aj CRV ma preplacany predok, ale aspon ma jasny tvar, a vyraz. Uz teraz to chce facelift, ale vraj v JP sa to predava velmi dobre.
CR-V a HR-V mají předek ve stejném stylu, tak nevím, co řešíš. Auto výraz rozhodně má tolo liliek roznych nevidim - vidím dva prolisy kapoty, končící v masce a masku se světlomety ve stylu "wings", kterou mají teď všechny Hondy.
pozri sa lepsie na celu prednu cast auta, nielen masku auta so svetlami, kolko liniek vidis na celej prednej casti. S dialky vyzera to cele jednoducho, ale z blizka je tam toho nejak vela. A ma neurcity vyraz, ako lepsie je to v nejakej bledej farbe, ked vynikne cierna maska, ale v tmavej to cele zanika. Ako mam rad Hondy, ale chcelo by to dotiahnut cele, jednoducho. Viem o com hovorim, neboj sa.
Všechny linky jsou tady - [odkaz] . Nic neobvyklého. Kolik linek najdeš třeba na [odkaz] nebo třeba [odkaz] ;-) Takhle se prostě teď dělají auta. Komplikovaně. ;-)
prosím přidejte do popisu novinek, jaké funkce jsou ovládány tlačítky na volantu vlevo a vpravo. Z hlediska uživatele je to poměrně důležitý údaj, který dává představu o tom, jak je na tom ergonomie ovládacích prvků a přístup k funkcím. Jednotlivé značky se v tomto bodě od sebe dosti liší (hlavně US+JPN+KOE+F oproti EU). Pokud mám mluvit jen za sebe, posuzuji auta také podle uspořádání ovládacích prvků, které může být velmi logické s ohledem na četnost jejich použití, nebo nelogické (někdy velmi). Děkuji.
No jo, to je fakt.... Jako většina normálních smrtelníků, mám i já hluboké zatmění mysli den před úplňkem!
(ale na znak je to lepší, než na hubu, z toho bych se už neotřepal :-)).
... přesto je mi sympatičtější HR-Véčko, než Vitara. Ta chudák dostala ránu: designově i materiálově. A s ohledem na průběh letošní zimy si i já pokládám otázku, nakolik je "rozumné" tahat sebou 10,5 měsíce v roce 45 - 85 kg zbytečné zátěže čtyřkolky.
no ja by som zvolil 1,6 benzin 4x4 vitaru... paci sa mi kombinacia jednoduchej atmosfery s pohonom 4x4 v kompaktnom baleni a za slusne peniaze.... HR-V sa mi paci ale to ze neponuka 4x4 tak tym ma uplne sklamala ... vitare predpokladam velky uspech .. fakticky totiz ide o nasledovnika starej dobrej SX4ky ( ma s nou spolocne motory aj razvor ) ...... a tych SX4 po nasich cestach jazdi skutocne kopec ... su v hojnom pocte a vela z nich su prave 4kolky.....
Vitara bohužel vypadá na další klasickou levnotu ´a la Suzuki, což mě opravdu mrzí, designově se mi líbí moc. Navíc je i nekomfortní, co jsem četl. U SUV dost fail. ;-\
Je potřeba rozlišovat, kdo 4x4 chce a kdo ho opravdu potřebuje. Nepotřebuje ho skoro nikdo, tomu odpovídají i prodeje, ale chtějí ho všichni. ;-) Na druhou stranu - když ji mám, je hloupé ji nenabízet, minimálně u toho silného dieselu. Tak snad se to změní se silnějším benziňákem.
Design je sice opravdu překombinovaný, ale jako celek by to šlo - pokud by tam ovšem nenacpali tu odpornou el. parkovací brzdu 8-s8-s8-s:no::no::no:
Honda to ale stejně zařízne přehnanou cenou, takže je to vlastně jedno...