Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2015

Zpět na článek

Honda HR-V: První statické dojmy

41 komentářů

Pleskot
Hezky vymazlený, ale kdyby to nebylo od Hondy, ale do Škodofky, to by byl článeček - samá chvála a totální orgasmus. :-! :-! :-! :-!
kundalini_it
v testu si však pravděpodobně budeme stěžovat na nezvykle nízké umístění startovacího tlačítka u pravého kolene řidiče a seskupení tlačítek u toho levého – zkrátka to nevypadá moc hezky... to vypovídá za vše >😁 už víme proč prohraje test s Yetim 😄
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
>😁
Avatar - TeeJay
TeeJay
Pokud mě nebude startovací tlačítko kousat do kolena, nebudu s ním mít problém, je zhruba stejně vysoko, jako hlaice řadící páky, tedy neřekl bych, že nějak trestuhodně nízko. Tlačítka vlevo pod volantem jsou u Hondy už roky "klasika", uklízí se tam tlačítka, jejichž funkce by neměla být skrytá někde hluboko v menu, ale současně nemusí být na očích. Pokud to jsou jediné výtky na HR-V, myslím, že není důvod se na něj netěšit. 😉 :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Z mínusu plus.... to zvládáš bravurne 😄
Avatar - TeeJay
TeeJay
Co máš na mysli?
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Předchozí HR-V bylo designově velice elegantní auto, tohle je podivně nafouklé a načančené. Nemohu si pomoci, ale ne, nelíbí.
kundalini_it
No v rámci evropské nabídky Hondy je to krasavice 😄
Avatar - TeeJay
TeeJay
Minulé HR-V byla parádní stylovka, tohle je sice líbivé, ale už zcela konvenční a poplatné době. Taky bych uvítal spíš evoluci původního designu, ale proti tomuhle nic nemám. 😉
webpaja
Ano, stylu původní HR-V nedosahuje. Před pár lety jsem jí koupil dědovi do lesa...dodnes vypadá k světu a navíc...naprosto spolehlivě funguje.
Tohle mě neoslovilo. 😉
Avatar - TeeJay
TeeJay
Na tytrubce jsou neskutečná videa, kudy to díky světlosti a krátkému rozvoru neproleze. >😁 Real-Time 4WD se nezdá. >😒] Na silnicích už to bylo horší. Žralo jako tank (při 130 km/h 4200/min jako tajpár, bylo to citlivé na boční vítr, občas se to rádo přetáčelo a nemělo to žádný kufr. Já do toho auta byl fakt zamilovaný, ale nakonec zvítězil rozum. Dodnes toho lituju. >😁
webpaja
Hledal jsem spolehlivý auto do lesa, který má vyšší světlou výšku a dobře se do něj nastupuje. HR-V mi přišlo super a když jsem ho vezl, tak na dálnici s udržováním mezi 120-130 jsem byl kolem 8 litrů, žádná křeč. Hlavně je auto pohodlný, vyjede téměř všude a když uvážím co s ním starej pán provádí, tak asi i nesmrtelný 😄
Avatar - pumpkin
pumpkin
Ktoré auto dnes oproti 90. rokom nie je nafúknuté? Neviem či sa dá pri starom HR-V hovoriť o elegancii, asi by mi táto asociácia nenapadla. V každom prípade to bolo veľmi originálne auto. Kamoš to mal v krátkej verzii, v zlatej metalíze, vzadu ten spojler čo prechádzal plynulo do strešných lyžín, k tomu vzhľad obojživelníka, no paráda.
Inak neviem nakoľko je to pravda, ale vraj prvotný dizajn starej HR-Včky vznikol vlastne u Rusoch v Lade v polovici 80. rokov ako jeden z prototypov novej Nivy. Keď patent alebo práva vypršali, tak sa tým inšpirovala Honda. Narýchlo som našiel len koncept pick-upu Nivy z toho obdobia: [odkaz]
Nejak podobne to vraj bolo s Renaultom Twingo a jeho inšpiráciou v FSM Beskid
Avatar - TeeJay
TeeJay
To mi pověz, odkud se ta teorie vzala. jak kvůli tomu trochu podobnému prolisu na boku? >😁
Avatar - pumpkin
pumpkin
Lada Niva 2123 z roku 1986 😉
Povedz mi že tam nie je zjavná podobnosť
[odkaz]
Avatar - TeeJay
TeeJay
Je. 😄
kundalini_it
Na začátku článku jsou pro Hondu konkurenti Mokka, Yeti, Vitara a ke konci 2008, Captur a Treking? Víte, že se vyrábí třeba Fiat 500X?
Proč u všeho musí být zmínka na modely Škody? Yeti není žádný hit, máte to zapotřebí?
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Dobrý den,

víme, jenže v záběru uvádím modely s pohonem předních kol. Yeti není žádný hit, ale je to konkurence.
kundalini_it
Odpověděl jste si sám. Tahle Honda není konkurencí pro Yeti i z důvodu pohonu tak proč tam zmiňujete čtyřkolky???
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Protože se Yeti také nabízí s pohonem předních kol. Pokud my podle vás zbytečně protěžujeme škodovku, vy hledáte situace, kdy si do ní a nás můžete rýpnout.
kundalini_it
Stačilo by zmínit reálné soupeře a konkurenty což bylo dejme tomu v závěru článku. Úvod stačilo smazat.
MariAchi
Co kdybys to priste napsal sam, rozumbrado?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Co ta navigace blíže ke spolujezdci? Jak je daleko? Dá se to, nebo je nutnost vozit spolujezdce, aby ji ovládal? Díky 😄
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Dobrý den,

něměl jsem problém, ono to auto zase tak velké není 😄
Avatar - TeeJay
TeeJay
Obávám se, že to Ozzman slyšet nechtěl, >😁 :yes: vysmíváním se tomuto řešení totiž posledně strávil spoustu času. :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
I tak to Kazi dojem z první normálne vypadající Hondy za poslední dobu.
Avatar - TeeJay
TeeJay
Je mi jasné, že ta zpráva od redaktora zabolela, celej den zkaženej. :😉 Sice je to v pořádku, ale stejně je to špatný. >😁 :yes:
Fero526
Skoda toho predku, ze fakt tolko liniek roznych, a nakoniec ten predok je skoro bez tvare a nejake vaznejsieho vyrazu. To auto sa nevie identifikovat vobec, nieco neurcite na vas pozera, aj to este nie priamo na vas, ako keby kazde oko pozeralo niekde inde. Ako aj CRV ma preplacany predok, ale aspon ma jasny tvar, a vyraz. Uz teraz to chce facelift, ale vraj v JP sa to predava velmi dobre.
Avatar - TeeJay
TeeJay
CR-V a HR-V mají předek ve stejném stylu, tak nevím, co řešíš. Auto výraz rozhodně má tolo liliek roznych nevidim - vidím dva prolisy kapoty, končící v masce a masku se světlomety ve stylu "wings", kterou mají teď všechny Hondy.
Fero526
pozri sa lepsie na celu prednu cast auta, nielen masku auta so svetlami, kolko liniek vidis na celej prednej casti. S dialky vyzera to cele jednoducho, ale z blizka je tam toho nejak vela. A ma neurcity vyraz, ako lepsie je to v nejakej bledej farbe, ked vynikne cierna maska, ale v tmavej to cele zanika. Ako mam rad Hondy, ale chcelo by to dotiahnut cele, jednoducho. Viem o com hovorim, neboj sa.
Avatar - TeeJay
TeeJay
Všechny linky jsou tady - [odkaz] . Nic neobvyklého. Kolik linek najdeš třeba na [odkaz] nebo třeba [odkaz] 😉 Takhle se prostě teď dělají auta. Komplikovaně. 😉
Avatar - Bubáq
Bubáq
prosím přidejte do popisu novinek, jaké funkce jsou ovládány tlačítky na volantu vlevo a vpravo. Z hlediska uživatele je to poměrně důležitý údaj, který dává představu o tom, jak je na tom ergonomie ovládacích prvků a přístup k funkcím. Jednotlivé značky se v tomto bodě od sebe dosti liší (hlavně US+JPN+KOE+F oproti EU). Pokud mám mluvit jen za sebe, posuzuji auta také podle uspořádání ovládacích prvků, které může být velmi logické s ohledem na četnost jejich použití, nebo nelogické (někdy velmi). Děkuji.
Avatar - TeeJay
TeeJay
Spadl jsi z maliny na znak? Od toho jsou snad testy, ne? 8-s
Avatar - Bubáq
Bubáq
No jo, to je fakt.... Jako většina normálních smrtelníků, mám i já hluboké zatmění mysli den před úplňkem!
(ale na znak je to lepší, než na hubu, z toho bych se už neotřepal 😃.
MariAchi
Sice jsem to nejel, ani nevidel nazivo, ale tohle je konecne neco od Hondy, cemu muzu za vzhled dat palec :yes😒br />
A vubec - s 1,6D / 88kW to je dost dobra volba, to bych i mohl 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
vitara ponuka tiez 88kw dizel 1,6tku ale na rozdiel od hrv ju ma aj vo verzi 4x4..... a takisto aj benzin atmosferu ma moznost zvolit v 4kolke
Avatar - Bubáq
Bubáq
... přesto je mi sympatičtější HR-Véčko, než Vitara. Ta chudák dostala ránu: designově i materiálově. A s ohledem na průběh letošní zimy si i já pokládám otázku, nakolik je "rozumné" tahat sebou 10,5 měsíce v roce 45 - 85 kg zbytečné zátěže čtyřkolky.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no ja by som zvolil 1,6 benzin 4x4 vitaru... paci sa mi kombinacia jednoduchej atmosfery s pohonom 4x4 v kompaktnom baleni a za slusne peniaze.... HR-V sa mi paci ale to ze neponuka 4x4 tak tym ma uplne sklamala ... vitare predpokladam velky uspech .. fakticky totiz ide o nasledovnika starej dobrej SX4ky ( ma s nou spolocne motory aj razvor ) ...... a tych SX4 po nasich cestach jazdi skutocne kopec ... su v hojnom pocte a vela z nich su prave 4kolky.....
renda4
Proč dneska 4kolku ? Celou zimu vozím v autě řetězy a zbytečně :-!
Avatar - TeeJay
TeeJay
Vitara bohužel vypadá na další klasickou levnotu ´a la Suzuki, což mě opravdu mrzí, designově se mi líbí moc. Navíc je i nekomfortní, co jsem četl. U SUV dost fail. ;-\

Je potřeba rozlišovat, kdo 4x4 chce a kdo ho opravdu potřebuje. Nepotřebuje ho skoro nikdo, tomu odpovídají i prodeje, ale chtějí ho všichni. 😉 Na druhou stranu - když ji mám, je hloupé ji nenabízet, minimálně u toho silného dieselu. Tak snad se to změní se silnějším benziňákem.
Arese
Design je sice opravdu překombinovaný, ale jako celek by to šlo - pokud by tam ovšem nenacpali tu odpornou el. parkovací brzdu 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
Honda to ale stejně zařízne přehnanou cenou, takže je to vlastně jedno...