Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda HR-V: sbohem a šáteček

Již na konci tohoto roku Honda ukončí výrobu stylového modelu HR-V. Zákazníci totiž dávají přednost dospělejšímu CR-V.
Zpět na článek
21. 10. 2005 12:30
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 12:38
neregistrovaný "GTI"
21. 10. 2005 12:39
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 12:57
neregistrovaný "radio"
21. 10. 2005 13:03
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 13:16
neregistrovaný "radio"
21. 10. 2005 13:19
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 14:06
neregistrovaný "Jozki."
21. 10. 2005 14:26
neregistrovaný "GTI"
21. 10. 2005 17:33
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 18:12
neregistrovaný "GTI"
21. 10. 2005 18:15
neregistrovaný "chins"
21. 10. 2005 18:20
neregistrovaný "GTI"
21. 10. 2005 18:15
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 18:21
neregistrovaný "GTI"
21. 10. 2005 18:22
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 18:30
neregistrovaný "GTI"
24. 10. 2005 08:47
neregistrovaný "Jozki."
3. 2. 2006 22:55
neregistrovaný "Igor"
28. 6. 2006 14:25
neregistrovaný "anonym"
21. 10. 2005 13:13
neregistrovaný "Marko"
21. 10. 2005 13:18
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 13:25
neregistrovaný "Marko"
21. 10. 2005 13:30
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 18:00
neregistrovaný "gar"
21. 10. 2005 18:08
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 18:13
neregistrovaný "chins"
21. 10. 2005 18:17
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 18:21
neregistrovaný "chins"
21. 10. 2005 18:27
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 18:29
neregistrovaný "chins"
21. 10. 2005 18:32
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 18:35
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 18:38
neregistrovaný "GTI"
21. 10. 2005 18:59
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 20:19
neregistrovaný "Marko"
21. 10. 2005 21:01
neregistrovaný "chins"
21. 10. 2005 21:28
21. 10. 2005 18:19
neregistrovaný "gar"
21. 10. 2005 18:26
neregistrovaný "chins"
21. 10. 2005 18:28
neregistrovaný "GTI"
21. 10. 2005 18:30
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 20:36
neregistrovaný "Marko"
28. 6. 2006 14:30
neregistrovaný "anonym"
21. 10. 2005 20:22
neregistrovaný "Marko"
28. 6. 2006 14:29
neregistrovaný "anonym"
28. 6. 2006 14:21
neregistrovaný "anonym"
21. 10. 2005 13:13
neregistrovaný "Lukas"
21. 10. 2005 13:14
neregistrovaný "Marko"
21. 10. 2005 13:50
neregistrovaný "Marko"
21. 10. 2005 14:25
neregistrovaný "GTI"
21. 10. 2005 19:59
neregistrovaný "Marko"
21. 10. 2005 20:50
21. 10. 2005 14:33
neregistrovaný "KRYŠTOF"
21. 10. 2005 20:05
neregistrovaný "Marko"
21. 10. 2005 16:35
neregistrovaný "ciello"
21. 10. 2005 18:02
neregistrovaný "StandaHonda"
21. 10. 2005 20:15
neregistrovaný "Marko"
21. 10. 2005 17:41
neregistrovaný "Skyline"
21. 10. 2005 19:52
neregistrovaný "Marko"
22. 10. 2005 09:39
neregistrovaný "Skyline"
22. 10. 2005 13:13
neregistrovaný "Marko"
22. 10. 2005 19:11
neregistrovaný "Skyline"
22. 10. 2005 19:48
neregistrovaný "Marko"
24. 10. 2005 08:54
neregistrovaný "Skyline"
24. 10. 2005 10:56
neregistrovaný "Marko"
24. 10. 2005 13:05
neregistrovaný "Skyline"
21. 10. 2005 16:53
neregistrovaný "ciello"
21. 10. 2005 17:55
neregistrovaný "GTI"
21. 10. 2005 18:39
neregistrovaný "ZZ"
21. 10. 2005 17:02
neregistrovaný "franke"
21. 10. 2005 17:19
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 18:27
neregistrovaný "chins"
21. 10. 2005 18:34
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 21:03
neregistrovaný "chins"
21. 10. 2005 21:56
22. 10. 2005 11:13
neregistrovaný "MM"
22. 10. 2005 18:51
22. 10. 2005 23:25
neregistrovaný "Marko"
23. 10. 2005 09:22
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 10. 2005 11:55
23. 10. 2005 18:01
neregistrovaný "MM"
23. 10. 2005 20:50
24. 10. 2005 10:30
neregistrovaný "Marko"
24. 10. 2005 11:56
neregistrovaný "franke"
24. 10. 2005 12:20
neregistrovaný "GTI"
18. 12. 2006 21:24
neregistrovaný "švihák"
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 12:30
Tohle
auto mi nikdy k srdci neprirostlo a tak ani slzicku neuronim ;-\
Rozbalit vlákno
46
neregistrovaný "GTI"
21. 10. 2005 12:38
Re: Tohle
Tos napsal moc mile... a moc velkoryse :-) Taky nepláču :-) :yes:
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 12:39
Re: Tohle
Ja ty klubovy auta bastim skoro tak malo jako ty koncernovy ;-)
neregistrovaný "radio"
21. 10. 2005 12:57
Re: Tohle
pak máš asi opravdu vybraný vkus. že by o páté čaj ?
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 13:03
Re: Tohle
Vsak vis;-) Ja mam teda auta rad obecne, ale nektery vytvory me neberou. Je zajimavy, ze nektery automobilky dokazou delat modely, ktery me neberou ani jeden. Smutny primat drzi VW koncern (obcas se sice lehounce blyskne na lepsi casy, ale nic dramatickyho) a v tesnem zavesu je Honda (motoricky bych to i bral, ale jinak me to neoslovi) no a aby byl stupinek vitezu plny, tak treti misto ma BMW (pouze za design) >:D
neregistrovaný "radio"
21. 10. 2005 13:16
Re: Tohle
v zásadě souhlas, i když pár připomínek mám. Honda mě nebere vůbec, ono skoro všichni japonci mě neberou, snad jen pár kousků jako MX5 nebo nová Mazda 5, možná i MR2. S koncernem je to těžký, móóóc těžký, ale některé věci se jim i povedli. Podle se začli moc soustředit na zalíbení se akcionářům a tím pádem na vydělávání peněz a dlouhodobá strategie trochu ustoupila do pozadí. Přesto tu modelovou bídu se najdou vyjímky. A hlavně ten jejich marketing, ten je famózní. škoda, že ostatní výrobci nejdou jejich cestou, teda jen tou mktgovou ;-)
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 13:19
Re: Tohle
Jo marketing, to je jina. Tam ma u me VW za 1*********, bohuzel:-(
neregistrovaný "Jozki."
21. 10. 2005 14:06
Re: Tohle
Kdo umi ten umi. Kdo neumi at cumi. ;-) Napr. taky Ford momentalne len cumi na VW. ;-) >:-[]
neregistrovaný "GTI"
21. 10. 2005 14:26
Re: Tohle
Jo, jo... ty umíš napsat :-) :yes:
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 17:33
Re: Tohle
Vim, ze jen rejes, ale v cem Ford jen cumi na VW? Jestli davas do souvislosti ty dva clanky o Skodovce a Fordu, tak uber (jako zvolni ne jako nemecky uber). ;-)
neregistrovaný "GTI"
21. 10. 2005 18:12
Re: Tohle
CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY - TY, ten náš největší z největších. Ty, ten neokázalý z neokázalých. Ty, ten hrdý z hrdých. Ty, ten nezlomný
král nezlomných. Ty, náš GURU, náše ikona, naše spása. Ty ses
vrátil. Jistě. Šamane her a kejklí. Tvé stopy v prachu
cest nezavane ani uragan. Tys PASSAT. Tys věčný, tys nekonečný
jako vesmír kolem nás. Tys hluboký, jako vesmír v nás. Tvé tělo
velebíme, tvou duši vynášíme. Ty jsi náš chrám, ty jsi náš GRÁL.
Tobě oběť, tobě dar. Své tělo, svou víru, svuj zmar...
neregistrovaný "chins"
21. 10. 2005 18:15
Re: Tohle
bláboly... invence ani co by se za nehet vešlo...
neregistrovaný "GTI"
21. 10. 2005 18:20
Re: Tohle
No, no, no.
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 18:15
Re: Tohle
Co jsi mel proboha k obedu?:-)
neregistrovaný "GTI"
21. 10. 2005 18:21
Re: Tohle
Dlouho už nebyl článek o Passatu a svěděj mě prsty... :-)
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 18:22
Re: Tohle
Pockej az te zacne svedet neco jinyho:-) To ti pak dojde, ze jsi hever testoval na spatny kare >:-[] >:-[]
neregistrovaný "GTI"
21. 10. 2005 18:30
Re: Tohle
>:D
neregistrovaný "Jozki."
24. 10. 2005 08:47
Re: Tohle
Predaje v Europe - ale len podpichujem. Sam sa cudujem tomu ze Ford v Europe na tom tak ako je vid. predaje co som podpichoval nedavno. ;-) Ved su to super auta. Ak by som teraz nad niecim uvazoval tak najprv sa idem pozriet do Fordky. VW taky model nad ktorym uvazujem nerobi. >:-[]
neregistrovaný "Igor"
3. 2. 2006 22:55
Re: Tohle
Je jasne, ze Ty a Tebe pod. ste v zivote nesedeli a nevlastnili ziadneho Japonca. Honda-ktorakolvek- je ina, je vynimocna a hlavne spolahliva. Keby nebolo VW-group, francuzakov, fiatikov a pod., tak by zrejme vsetci automechanici a autoelektrikari skrachovali. Japonca som nevidel v servise uz ani nepamatam ...a pokial ide o HR-V je jedine stastie, ze tie doteraz vyrobene budu este velmi,velmi dlho jazdit po cestach a budem sa moct za nimi aspon otocit. Igor
neregistrovaný "anonym"
28. 6. 2006 14:25
Re: Tohle
svata pravda
mam CR-V I HR-V
HR-V je vyrobene v Japonsku, co sa tyka kvality pozdava sa mi viac ako CRV
Ma 7 rokov a vobec nic mu nebolo
Chcem ho nechat pre syna-bude mat teraz 5 rokov
neregistrovaný "Marko"
21. 10. 2005 13:13
Re: Tohle
aj ja sa pridava: hura! Nikdy som nepochopil o co Honde s tymto autom islo...."tri" dvere ako sportak, vzhlad SUV, a pohon jednej napravy (obvykle)....moc sa krizilo: vznikol bastard
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 13:18
Re: Tohle
Nechtel jsem to takhle napsat abych nepopudil Skylina, je nejakej citlivej, ale souhlas do posledniho pismenka! :yes: :yes:
neregistrovaný "Marko"
21. 10. 2005 13:25
Re: Tohle
No a?! :-) Vsak to je len nazor (aj ked velmi rozsireny) ....si pamatam, ze na tu 3dv. verziu vzdy negativne reagovali aj ludia, ktori inak auta nekomentuju... a ten 5dv. to uz nezachranil! Chapem, ze doma v Japonsku maju iny vkus a trebars tam je to hviezda trhu, ale tu.... zly pokus! Evidentne. Ak by bol uspesny, dostane nastupcu... ;-)
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 13:30
Re: Tohle
Pamatuju si, kdyz se to zacalo prodavat, tak to jeden kolega koupil manzelce. A ja na to koukal, co ze to je a cim dyl jsem se na to dival, tim vic se mi to nezdalo. Nakonec se toho asi po 3/4 roce zbavil a me konecne doslo, co ze na tom aute bylo zajimavy. Bylo to to obrovsky brzdovy svetlo v tom kridle na strese:-) A to je na auto kurevsky malo >:-[] >:-[]
neregistrovaný "gar"
21. 10. 2005 18:00
Re: Tohle
;-\ Proboha, co za lidi to sem píše??? Má alespoň jeden nějakou odbornost (ČVUT,UmPrum) co se týče techniky/designu obecně. Nebo alespoň vztah k estetice. Nebo jste TUNINGÁŘI snobsky ujetý na BMW, MB,Au...
HR-V na sobě nemá jediný designově nesourodý prvek. Má výrazné rysy, je to "ČISTÉ" auto. O tom se může jinejm kárám jen snít. Sorry, asi se lidem Vašeho typu budou spíš líbit zrcátka na BMW M3 a M5.
Toť vše
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 18:08
Re: Tohle
Jak tak ctu, co jsi napsal, tak jsem stastny, ze UmPrum nemam! Takhle bych teda dopadnout nechtel ;-\ :no:
neregistrovaný "chins"
21. 10. 2005 18:13
Re: Tohle
stejně tak jsou asi i na UmPrum rádi, že tě nemají...
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 18:17
Re: Tohle
Tak to jsme vlastne vsichni spokojeny. A taky bysme si meli kazdy hledet svyho. A kdyz uz neco resit, tak na urovni. Dalsi student z UmPrum?
neregistrovaný "chins"
21. 10. 2005 18:21
Re: Tohle
nejsem student umprumu, ani nic nemám proti hr-véčku... tak do jaké škatulky spadám teď?
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 18:27
Re: Tohle
Me jsou skatulky ukradeny. gar se do me pustil ze kdyz nemam UmPrum, tak nemam co hovorit k tomu, jestli se mi nejaky auto libi nebo ne. To povazuju za zhovadilost! Neodpustil si ani radu dalsich invektiv, coz se mi taky moc nelibi. Staci rict: " ja mam nazor takovy a makovy, HR-V se mi libi....". Tak ja chapu diskuzi. Odpovedel jsem po svem, ale slusne. Tvoje reakce na moji odpoved garovi byla pro me taky neprilis pochopitelna. Takze jestli chces skatulku, tak si nejakou vyber sam, jestli chces napsat, ze si ti HR-V libi, tak to napis a jestli se chces jen pohadat, tak rekni a kdyz budu mit naladu, tak ti poslouzim.
neregistrovaný "chins"
21. 10. 2005 18:29
Re: Tohle
vždyť to říkám, citlivej... viz níže
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 18:32
Re: Tohle
A asi i s dlouhym vedenim:-( Tohle mi nedoslo ;-\
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 18:35
Re: Tohle
Uz jsem dorazil na konec a pochopil;-)
neregistrovaný "GTI"
21. 10. 2005 18:38
Re: Tohle
Citlivej, chinsi... to je nutný předpoklad k tomu být občas jako skála. To jen ti, kteří hledají sílu kolem sebe neví, že cit je základ uvědomění si svých kvalit... a poznání svých limitů. Možná, když večer popřemýšlíš o svých příspěvcích, položíš si stejnou otázku jako, když o tvých příspěvcích popřemýšlím já... Jinak čekám ne tu stopu invence... tedy od tebe. rád se poučím. ;-)
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 18:59
Re: Tohle
A to jste napsal pekne pane profesore!;-) Ta prvni pulka :yes: :yes:
neregistrovaný "Marko"
21. 10. 2005 20:19
Re: Tohle
:yes:
neregistrovaný "chins"
21. 10. 2005 21:01
Re: Tohle
jj, nic proti citlivosti, pokud to pak neni kopani kolem sebe. ale to jsme odbočili... co se týká invence, hr-véčko ve mně nevyvolává gejzír oslav jakéhokoliv auta, natož passatu. přiznávám, že dnes nejsem ve formě, tos nebyl ani ty. na tom není nic špatného...
21. 10. 2005 21:28
Re: Tohle
Beru, žes dnes nebyl ve formě... já jo... já nahoře tím Passatem reagoval na Matesa při polemice o tom že Ford čučí na VW... Tak proto. A co se týče toho kopání, tak tys o mém příspěvku napsal, že je to blábol... a tak na to kopnutí se sluší odpovědět. Viď. Jinak, ok, přenesme se přes to.
neregistrovaný "gar"
21. 10. 2005 18:19
Re: Tohle
Raději nastartujte mozek. Vy ho jen lehtáte povrchnostmi. Nevzdělaní a neodborní jsou ti správní odborníci ?;-) A že se našlo tolik lidí se shodným názorem na HR-V jen dokládá jakou vox populi vlastně má výpovědní hodnotu
neregistrovaný "chins"
21. 10. 2005 18:26
Re: Tohle
hmmm, čím jsem si zasloužil tuhle reakci?

no, ale budiž: odkdy, pokud se kdokoli chce vyjadřovat k autům, musí mít za sebou studia designu, konstrukce atd.? pokud se tak navíc chce vyjadřovat na serveru, který se jako odborný netváří ani z pěti centimetrů?
neregistrovaný "GTI"
21. 10. 2005 18:28
Re: Tohle
Co ti vadí, lasovníku? Žes v nějaké euforii pořídil sjetý HR -V? To je tvůj problém. Ten si řeš jinde, jinak a s někým jiným. Tady se píše o autech, ne o ČVUT.
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 18:30
Re: Tohle
Vzdelany odborniku s nastartovanym mozkem, muzes mi rict pro koho, kdyz ne pro tu nevzdelanou luzu ty auta vyrabeji? Asi je vas odborniku malo nebo jste podlehli konzumu a ty auta nekupovali. Proto HR-V konci.
neregistrovaný "Marko"
21. 10. 2005 20:36
Re: Tohle
gar....preboha, co to pises?!! Na to aby si posudil auto nepotrebujes odbornost.... To (alebo ta) co (alebo ktora) sa Ti paci je vec tvojho estetickeho vnimania. Ale to nie je absolutna hodnota platna pre vsetkych. Tie odkazy na snobstvo a BMW uz radsej vynecham... Btw. auto je mozno ciste a vyrazne, ale celkovy koncept ostal minimalne v EU nepochopeny... Podla Teba teda nema vacsina EU vkus, ked to auto bez nahrady stahuju? Ono to tak asi nebude...asi je iba EU vkus iny, nez trebars japonsky. ;-)
neregistrovaný "anonym"
28. 6. 2006 14:30
Re: Tohle
aspon niekto vie o com je dizajn
to auto si nepomylis
neregistrovaný "Marko"
21. 10. 2005 20:22
Re: Tohle
...ja skor myslim, ze sa jej to pacilo ako celok. Je fakt, ze vacsinou to riadili zenske - tesne po uvedeni na trh, tu toho jazdilo dost. Ale potom...cca. po roku....to zmizlo! Akoby utalo... Mozno by nebolo odveci spytat sa toho chlapika, preco to dali prec? Mozno by to vselicos vysvetlilo ;-)
neregistrovaný "anonym"
28. 6. 2006 14:29
Re: Tohle
ty si expert skutocne
neregistrovaný "anonym"
28. 6. 2006 14:21
Re: Tohle
na cem jezdis pepiku
neregistrovaný "Lukas"
21. 10. 2005 13:13
Podivín
Spíš se divím, že se takovýto nicneříkající vůz mohl udržet ve výrobě více než šest let? Kolik jich jezdí? Určitě se vyráběly jen pro sklad...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Marko"
21. 10. 2005 13:14
Re: Podivín
V Japonsku je to jeden z bestsellero Hondy! 8-s
neregistrovaný "Marko"
21. 10. 2005 13:50
Honda ! (?)
Za to co teraz napisem ma budu chlapci z klubu nenavidiet. Ale napisem to (aj ked mam malo casu) tak ako to citim a vnimam. Ti inteligentnejsi pochopia, ze v tej kritike bude vlastne obrovska poklona. Takze Honda: podla mna v poslednom case akoby znacka trpela krizou identity (resp. jej nebudovanim). Ked sa povie Honda tak si totiz predstavim ostre sportove auto a nadvaznost na program F1 (jednu z najuspesnejsich znaciek v F1 vobec a najdlhsie angazovanu japonsku automobilku v F1!). Lenze ten image je v realite kazeny vselijakymi podivnymi autami (HR-V. FR-V,...), designom, ktory iba malo(kedy) akcentuje imidz technologickeho leadra a spotovost (a mohol/mal by.....cest vynimkam), v poslednom case naviac odklon od sportoveho poslania k rodinnym hodnotam (Jazz, Civic,...bezpochyby dobre koncepty, ale nechceli by sme od Hondy skor ozaj spotove HB?.....). To vsetko robi zmatok v tom, co Honda vlastne chce predavat. Chce byt znackou s jasnou identitou (sportove auta, s navaznostou na program GT a F1)? Alebo plnoformatovy vyrobca? Doma v Japonsku, tu v EU, aj v USA sa snazi o to druhe (podla mna chybne), a iba v USA ma luxusnu znacku Acura, ktora paradoxne podla mna reprezentuje skutocne hodnoty Hondy, ale pod "virtulanou" znackou. Istym sposobom chapem, ze v Japonsku musi superit na mainstreamovom trhu z Toyotou. Ale rad by som videl v EU a USA (trebars bez tej Acury) Hondu ako silnu a sebavedomu subpremiovu znacku. Kompaktny hatch poslat proti BMW 1er, Accord proti 3er, a vyssiu str. triedu proti 5er. Roadster a Coupe, plus dva SAV. Ostry, sportovy a jasny design! Technologie, ktore Honda ma....a imidz vitaza z F1, ktory uz ma tiez. Za "dobru" cenu. Teda posun z toho mainstreamu vyssie. Aby teda bolo jasne: kritika patri Honde za to co robi, pretoze ma na viac! Ma meno, ktore je pojem a je respektovane. A to je ta pochvala. Dokazali totiz ziskat imidz, za ktory by iny dal "zivot"...ale momentalne ho rozlivaju v vizi "rodinnej" znacky. ;-\
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "GTI"
21. 10. 2005 14:25
Re: Honda ! (?)
Hezky ses rozepsal... jo, jo... nestačí mít jen dobrý lisy. Ono, hochům z klubu to nedávno napsal výborně i Ciello. Je to asi tolik, tolik těžké, někam se dokázat vecpat a desetiletí tam vydržet...
neregistrovaný "Marko"
21. 10. 2005 19:59
Re: Honda ! (?)
o tie lisy fakt nejde. Da sa vyrobit hocico. Musi to mat ale nejaky zamer, poslanie, system, myslienku,....a vsetkeho sa treba drzat! ;-) Plati vzdy a vsade veta ktoru uz opakujem stykrat: Otazka neznie, ci nieco vyrabat, ale preco by sa to malo vyrabat...
21. 10. 2005 20:50
Re: Honda ! (?)
Jo, přesně. :yes:
neregistrovaný "KRYŠTOF"
21. 10. 2005 14:33
Re: Honda ! (?)
V plném znění podepisuju! Ale mám pocit, že i samotná Honda si už tuto evidentnost sama uvědomuje a začíná jít do sebe. Viz. nový Civic. Tak jak moc se mi nelíbil na prvních fotkách, tak přesně tak mě uchvátil při osobním kontaktu. Z toho auta ten sportovní esprit cáká na všechny strany. Kapka dopadla i na mě a je z toho LÁSKA >:D A propos, po svezení v novém Accordu, jsem naprosto přehodnotil názor i na něj (až na poněkud rakvoidní kombi). P.S.Nejsem hošan z klubu ;-)
neregistrovaný "Marko"
21. 10. 2005 20:05
Re: Honda ! (?)
New Civic - vidis, a mna nepresvedcil ani in-natura. Pre mna jednopriestorove kompaktne auto nenesie image premiovej znacky (aj ked nepochybujem, ze to je inak kvalitne auto). A sportovost? ta tam sice je, ale iba tolko co dovoli ten 1-priestorovy koncept. O co sportovejsie by to bolo, keby Honda predstavila klasicky "nizky" hatch?! Accord - je super (aj ked ten facelift mu trosku poskodil). Inak nepochybujem, ze je to objektivne (!!! pozor, hodnotu znacky teraz neposudzujem) alternativa k BMW 3er...
neregistrovaný "ciello"
21. 10. 2005 16:35
Re: Honda ! (?)
V tomhle jsme opět za jedno... :yes: a myslím, že i hoši z klubu musej být objektivní tak jak to předvedli VW-freaks při posledním rozboru VW-Group... :yes: ;-) Já jen nevím, jak je na tom Honda prodejně v Japonsku na domácím trhu, kde ještě před pár lety řešili situaci, že si japonci nekoupí auto od společnosti co dělá motorky... Protože ruku na srdce.. motorky dělají asi líp než auta... Co se týká sportovní divize (F1..) tak ta je vidět asi jen na marketingových materiálech, než by více komunikovala charakter auta a značky... ;-\ ale myslím, že je mnohem lepší se cpát na profil sportovně agresivní mainstream značky nad horni okraj segmentu mainstrem než na dno premium-class... Z mého pohledu který je podobný vám a to že mě Honda nijak moc neoslovuje... tak snad jen Honda S2000 má moje srdce... ale celková paleta se mi zdá hodně nevyvážená.. obyčejná spodní mainstreamová auta typu Jazz a oproti tomu experimentální Civic a "small-luxury-wannabe" v podání Accordu... a i přes to.. rodinná značka může mít sportovní charakter... asi je hodně otců od rodin co si potrpějí na hi-tech a sport se spojením třeba s F1... ;-\ tam si myslím, že je silná stránka hondy... oproti třeba toyotě.. a jen barvou na Hondě Jazz to nedoženou... ;-\
neregistrovaný "StandaHonda"
21. 10. 2005 18:02
Re: Honda ! (?)
Já si myslím, že to tady soudíme pouze zúženým pohledem středoevropana ( i když ten zúžený pohled je spíš vlastní asiatům :-) ), a Honda nám k tomu dává dost pádných důvodů velmi osekanou nabídkou u nás. Nedávno jsem byl u jablek v Tokiu a okolí a dost mě překvapily rozdílné modely Hondy ale i Toyoty a Nissana - tří asi nejzastoupenějších značek na domácím trhu. Je tam dost výrazný trend krabicování aut, jezdí tam nespočet různě velkých a pro mě škaredých krabic. Ono se možná není čemu divit, když na většinu parkovišť se jezdí výtahem :-) a auta parkujou málem na sobě ) Další trend je, že kdejaký model tam jezdí s náhonem na čtyři. Docela by mě zajímalo, jestli se to dostane taky sem, doufám že ne, teda myslím ty krabice. Z evropských aut tam jezdí hlavně luxusní lodě, MB od E výš, BMW od pětky výš, ale moc jich tam není. Jo k Hondě - sem se dostanou jenom určité střípky různých směrů, kterými jdou, a vypadá to pro nás dost zmateně. Ale asi to má směr, když jim stále rostou prodeje i zisky. Zaplaťpánbůh za to, že občas udělají adrenalinovou pecku za poměrně "lidové" peníze, a proto téhle značce fandím. I když v motorkách není nad Yamahu, zase srdcová záležitost >:D
neregistrovaný "Marko"
21. 10. 2005 20:15
Re: Honda ! (?)
...ano suhlasim, len dodam k tej mantre "sportovy otec rodiny": viem, ze taky trh je. Ale vyzaduje velke kompromisy. kvoli tejto cielovej skupine vznikaju auta ako Civic. Kompakt s dobrymi jazdnymi vlastnostami, dobrou technikou, ale zabaleny do (sice radoby sportovej, ale) rodinnej karoserie. To je potom tazke.... Minimalne pre mna >:D . Ja mam vo veciach radsej jasno. Radsej by som videl u Hondy jasnejsie zameranie...na ten sport a na tu vazbu s F1 ( v tom maju poklad. Honda sa o F1 pokusala uz v dobe, ked Renault napr. ani nevedel co to F1 je). Zjednodusene: Keby Honda bola v postaveni a chapani seriovych aut taka japonska obdoba Alfy. Nemusia mat trebars 5m sedan proti 7er, ani tak vysoky image, ale v ostatnom tvrdo slapat BMW po krku... ;-)
neregistrovaný "Skyline"
21. 10. 2005 17:41
Re: Honda ! (?)
Odpoved je tak na clanek az dva, ne na jeden prispevek:-) To nemuzes, takhle nakousnout 10 ruznych veci v jednom prispevku:-) Zkusim nejak zareagovat: 0) hosi z klubu te asi nenavidet nebudou, protoze nemaji v hlave seno a mas vice-mene pravdu (dokud nepises, ze MPi je lepsi nez VTi, nemas se ceho bat :-) ); 1) prvni vec, kterou je potreba si uvedomit, je hospodarska recese v Japonsku v druhe polovine 90. let, ktera si - spolecne s dramatickymi zmenami v "car industry" (fuze apod.) - vyzadala prehodnoceni pristupu k vyvoji i vyrobe. 2) Honda mela vzdy perfektni techniku i design (az na vyjimky), bohuzel evropsky marketing vyrazne zaostaval za konkurenci a vlastne zaostava dodnes. I Honda CR je kolikrat tak pasivni, az se zda, ze zadne marketingove oddeleni nemaji. Cim to je tezko rict, protoze v USA i v Asii je marketing na uplne jine urovni (ale i tam se najdou mouchy). Pricitam to nedostatecnemu "fokusu" na evropsky trh jako takovy; 3) problem byl stavajici Civic - v USA slaba, celkem draha a nezvykle 3D verze Si, v Evrope ocesana nabidka karoserii a motoru, navic vyrazne "rodinneho" charakteru. To, co bylo, sice melo spickovou uroven, ale design nebyl nic moc a marketing nedokazal prodat vsechny vyhody, ktere auto ma (posadte nekoho z O1 do Civiku, ta prostornost je jak z jine planety, dejte mu do ruky volant a at vam rekne, jestli je porad presvedcen o "naskoku diky technice" u parodii na benzinove motory v O1 - cest vyjimce v podobe 1.8T); 4) ad Japonsko - Honda vzdy byla a bude plnoformatovy vyrobce - tam ji to vubec neskodi a mysleni lidi je uplne jine, nez tady nebo v USA (segmenty jdou po "modelech", ne po "znackach" - nerikate "ja jezdim Toyotou", ale "ja jezdim Chaserem Tourer V"). Nase "mam *bavoraka" tam nefunguje (to ale Marko nejspis vi); 5) ad USA - Acura ma byt vystavni znackou Hondy a tak to funguje dobre (v Japonsku toto rozdeleni Honda/Acura z vyse uvedeneho duvodu neni nutne). Nesouhlasim, ze image Hondy neni v USA dostatecna; 6) ad Evropa (Acura) - je otazka jestli je tady pro ni misto - mnohem bohatsi Toyota ma taky co delat, aby dostala Lexus tam, kam patri; 6) ad Evropa (Honda) - Novy Civic se podle prvnich ohlasu docela blizi premiovemu segmentu, Accord uz muze s "trojkou" smele souperit od sveho uvedeni na trh (viz uspech TSX v USA), bohuzel k prestizi jsou potreba sestivalce a ty sem z nejakeho duvodu Honda vozit nechce (pritom V6/240 k z Inspire by se do Accordu hodil jako nic jineho); 7) Design - ten je podle me v soucasne dobe temer bez chyby (HR-V se mi mimochodem vzdycky dost libilo) - Accord, Inspire/US Accord, S2000, FR-V, novy Civic, Integra/RSX, Legend/RL, Odyssey, Jazz - co konkretne se ti nelibi? 8) Technika - to, co vozi nove modely je spicka v kazdem smeru - at uz ruzne varianty vysokootackoveho dvoulitru, ktery zname napriklad z CTR, nebo 3.2/270 k z TL, 3.5/300 k z RL a dalsi. Nocni videni, CMS, SH-AWD a dalsi vychytavky nema kazdy; 9) Posun vyse - myslim, ze to, co prave vidis, je ten posun. Pri pohledu na line-up Hondy/Acury nevidim podstatnejsi slabinu (s vyjimkou maleho vyberu motoru pro nektere verze); 10) zaverem bych snad jen rekl, ze kdybys ten svuj prispevek napsal pred 2 lety, souhlasil bych s vice castmi. Ted uz mi prijde, ze v mnoha tebou kritizovanych oblastech se mnohe zmenilo a kritika neni na miste.
neregistrovaný "Marko"
21. 10. 2005 19:52
Re: Honda ! (?)
0.) Ok - ja som sa len bal fanatickych zastupcov znacky - ktori su vsade - a ktori obhajuju vsetko co znacka vyrobi a urobi. Sam na to narazam, ked kritizujem auta svojho zamestnavatela. Chyba kriticke myslenie a vnimanie suvislosti. Kritika je potom brana ako nieco neziaduce. Lenze ono to je inak - ta kritika moze korigovat chyby, kt. boli urobene...takze pomaha. Takze si myslim, ze najkritickejsie publikum musi byt vzdy fanusik znacky. Nie je totiz rychlejsia cesta do pekla ako zit v sebaklame a uspokojeni... ;-) 1.) ano - ale ak to bolo myslene ako rozsirovanie ponuky - Honda mala doma vzdy plnoformatovu ponuku. Vyplyva to z davnej a velkej rivality s Toyotou. 2.)...marketing: to urcite. Honda sa ani netaji tym, ze pre nu je klucovym vyvoznym trhom USA a EU je az na 3. mieste. Ale to by nevylucovalo osobnu inciativu ludi na tomto kontinente... V tom by im Honda nebranila... Bohuzial ;-\ je o tak ako pises. Technika bez debaty. Design - vec nazoru, a mne sa napr. za poslednych 10 rokov moc Hondy nepacia. Nevyzeraju ako Hondy (Accord/New Legend su vynimky) 3.)posledny Civic - fakt tazka vec - design moc tazkopadny 4.) ano viem :-) Honda, Nissan, Toyota tam maju taku ponuku, ze su zaroven low-end, mainstream, aj premium - zalezi od konkretneho auta. Jedna zo specifik japonskeho trhu 5.) ja nehovorim, ze v USA je nedostatocny image Hondy. Ako mainstream to je OK. Len by som si Hondu v USA (aj EU) predstavoval ako medzistupen medzi mainstr. a premium. Takze o "pol poschodia" vyssie. Potom by uz trebars ta Acura nebola az tak nevyhnutna. Honda nemusi hrat mimo domova tu istu ulohu ako Toyota. Myslim, ze minimalne tu je vnimana "vyssie". Takze vyuzit tu vyhodu... 6.) New Civic - mozno sa blizi premii kvalitou, priestorom, materialmi, tecnikou. Ale ja som skor narazal na ten 1-priestorovy koncept. Ten mi neevokuje premium - skor rodinne zameranie (to iste vycitam napr. A-Klasse). Cakam skor ostry HB. Klasicky! ;-) Accord - bez debaty....suhlasim 7.) nepacia sa mi- Jazz, (New) Civic, HR-V, aktualna CR-V, nemastna S2000, aericky Pilot, Ridgeline ( 8-s 8-s ), Odyssey tiez nic moc,....nehodnotim domace modely Mobilio, Mobilio Spike, Vamos, a ostatne....tam tie auta maju dovod vyzerat tak ako vyzeraju bez ohladu na moj/nas nazor 8.) technika - bez debaty. suhlas 9.) ten posun tam ja nevidim. Skor sa mi zda, ze Honda sa posuva stale viac do mainstreamu. A ta jej top-class technika sa straca vacsinou pod rodinnym kabatom.... 10.) ....opakujem, ja tu zmenu nepocitujem. Stale tam citim taku rozpoltenost charakteru zncky. Na jednej strane rodinne auticka ako Jazz, Civic, (v USA slabe SUV Pilot) na druhej strane klasicke sportove sedany ako Accord, Inspire, donedavna supersport NSX (btw. marketingovo odflaknuta vec - nedokazali sa vobec predat mimo domova) a superprogram F1. Toto druhe je Honda. To prve...///Btw. sorry, ze som tak zosiroka nacal velku temu. Mas pravdu, ze to je na dlhy rozbor/diskusiu . Nieco som ale chcel nacat a mam malo casu a priestoru - takze reto tak nahustene. ;-)
neregistrovaný "Skyline"
22. 10. 2005 09:39
Re: Honda ! (?)
0) tak to pak nevim, procs psal o "hosich z klubu", mrkni tam nekdy do diskuse, kriticnost je nekdy snad az moc drsna. To ovsem neznamena, ze fanatici neexistuji - jen "v klubu" jich moc nenajdes; 1) ne, myslel jsem to tak, ze pod tlakem okolnosti Honda zkusila jit vic do "mainstreamu" za ucelem vyssich prodeju, podcenila vsak svuj vlastni image - jeji zakaznici byli zaskoceni ztratou "sportovna" a zakaznici konkurence zase necekali, ze "rodinne auto" muzou jit koupit k Honde. Proste selhani marketingu; 2) marketing - presne tak. Design - to je individualni a pokud se ti Hondy nelibi, nema cenu se hadat, stejne se navzajem nepresvedcime:-); 3) jo, tak nejak. Proste design se prilis podridil ucelu a puvodni esprit Civiku se castecne vytratil; 4) presne tak; 5) situaci v US celkem sleduju. Myslim, ze Honda ma image dost dobrou a ze ji vice-mene ma takovou, jakou bys ty rad videl - tj. neco vic, nez mainstream (typicky mainstreamovou image ma Toyota). Acuru potrebuje Honda stejne, jako Toyota Lexus a Nissan Infiniti. Je to dano historickym vyvojem vstupu Japoncu na US trh. Acura vsak musi pridat, protoze to, co Honda ziskava nad Toyotou ztraci Acura na Lexus. Snob potrebuje V8. Souhlasim, ze v Evrope ma Honda lepsi image nez Toyota a ze by to zaroven chtelo tento image ucinne posilit (ale to jsme zpet u marketingu); 6) tak tady se zase neshodnem, "acko" a Civic mi prijdou jako dve uplne rozdilna auta a zatim me nenapadlo, ze by byl Civic jednoprostorovy. Je to proste hatch, jen sportovnejsi (neco jako 147), pritom ale praktictejsi nez 147; 7) zase design, nebudu se prit, to by byla vecna diskuse bez konce (ale aspon vim, co nemas rad); 8) OK; 9) Jazz - pusobi na me hrave a podstatne lip, nez bezna konkurence v teto tride. Civic - dravy, sportovni design. Accord - ostry, sportovni. CR-V - mozna trochu moc usedle, to je fakt. Etalonem v designu je jednoznacne RAV4. Legend (uz aby tu byl) - sportovni, elegantni. FR-V - ostry design, po odchodu Premacy jedine sportovne vypadajici auto v teto tride. S2000 - agresivni sportak. Ja proste vnimam nabidku Hondy jako vyrazne sportovne orientovanou a nove modely to posouvaji jeste dal. Jeste pridat par motoru a bylo by to dotazene do konce; 10) Pilot ma v USA narust prodeju proti 2004 zatim 15% (zatim 101k ks), coz je vzhledem k cenam benzinu docela slusne, rekl bych. Myslim, ze tady michas USA a Evropu - Pilot je sice jeste usedlejsi nez CR-V, diky Acure vsak v tomto segmentu jezdi jeste velmi uspesne MD-X (zatim 44k ks). V Evrope ani jedno z techto aut neni, takze pro bezneho cloveka nema Pilot velkou sanci ovlivnovat mineni o Honde jako takove. Nicmene klicem je marketing, za nejvic odflaknutou vec v posledni dobe povazuju hybridy, kdy se vsude mluvi o Toyote, ale Honda je na tom v mnoha ohledech lip. A staci si precist nekde clanek o technice Accordu hybrid V6/255 k, kdo o tom ale vi?
neregistrovaný "Marko"
22. 10. 2005 13:13
Re: Honda ! (?)
0.) ospravedlnujem sa - na klubovych strankach Hondy som na diskuske nebol (napravim!) - posudzujem podla toho co vidim u "nas". 1.)...no, ved tak som to asi nejak myslel - asi som to zle vyjdril. Preto aj spominam tu plnoformatovost v minulosti...;-) 2/3/4.) :yes: 5.) je dost mozne ze tam je honda vnimana tak ako hovoris (aj ked mi do subpremiovej znacky nezapadaju niektore kroky - napriklad planovane uvedenie Fit/Jazz na ich trh. Okrem toho sa mi zda ze Accord a Camry su tam povazovane za + - hlavnych konkurentov. Ja som skor pisal vseobecne - ako to vnimam ja a ako by som chcekl znacku presne "robit"... S tym posunutim Acury vyssie mas pravdu. Tie noznice su prilis uzke (ak je teda Honda vnimana vyssie). 6.) Acko a Civic su rozdielne auta. Len som hovoril o koncepte karoserie. Civic urcite nie je klasicky hatch. Ja to vidim ako nieco na polceste medzi hatchom a MPV (a osobne stretnutie na IAA to u mna iba potvrdilo) - a takto to na mna neposobi ako ostre, sportove auto...a uz vobec nie ako nizka 147. 8./9.) OK - beriem ako Tvoj nazor 10.) Pilot - teraz sa nebavime o nazore normalnych ludi, kt. Pilot nepoznaju... ;-) Bavime sa mi dvaja. :-) A ja som ho spominal preto, ze u mna spoluvytvara nazor na znacku kazde auto - ci uz Pilot, alebo ten nestastny low-end sedan City z Turecka ( 8-s ), ale aj super Legend, atd... (MD-X - tiez nim nie som nadseny - nepaci sa mi predok - ten sikmy nabeh spodnej casti predku - mne to trochu pripomina stary Amphi Ranger - ja viem odveci, ale aj tak... >:D ) Inak suhlas - Honda by sa s hybridmi mohla rozhybat viac. Hlavne preto, ze aj v tych hybridoch ma dlhsi vyvoj ako Toyota... ;-)
neregistrovaný "Skyline"
22. 10. 2005 19:11
Re: Honda ! (?)
0) v pohode, prijd se podivat:-); 1) OK, uz je mi to jasny; 5) Fit/Jazz zacinaji byt aktualni trida aut s rostouci cenou benzinu a vetsina Honda-fans v USA uz se na to auto dost tesi (musim rict, ze jsem cekal spise odmitave nazory, takze me to celkem mile prekvapilo - Honda ale v tomto smeru nenechava nic nahode, Jazz v barvach Spoon Racing uz docela uspesne brazdi zavodni drahy v USA). Accord a Toyota jsou sice konkurenti a dlouha leta se tahaji o prvni misto na trhu, ale ten souboj je zhruba na urovni MB/BMW, tj. stejny segment, ale precejen jina image; 6) uz se tesim na osobni setkani, z fotek z IAA jsem ale mel dojem (zvlast z toho cerneho s jinym prednim naraznikem), ze je sportovni az az. Taky jsem zvedav, co na to novinari, prvni ohlasy nesetri chvalou na navrat ke starym hodnotam. Je mi ale jasny, ze ty si radsi koupis 147:-); 10) jo taaak :-) Muj nazor na Pilot je asi ten, ze je to velmi dobry marketingovy tah a presne trefil cilovou skupinu. Ja osobne bych si ale predstavoval neco vic "akcniho", jasnou jednickou je FX35/45. MD-X se mi libi, ale je to spis luxusni, nez sportovni (coz je skoda, FX je uplne nekde jinde a i RX vypada sportovneji). Kazdopadne obe auta jsou uspesna a i kdyz nezapadaji uplne presne do sportovni koncepce ostatnich modelu, nelze Honde vycitat, ze je ma - FX je sice krasna kara, ale MD-X prodavanejsi. Proste i kdyz ja zakaznikem Pilotu nejsem, pokud na nem Honda dost vydela, bude mit vic penez na okrajove segmenty, ktere jsou zase zajimave pro me (Integra/RSX, rada Type-R,...). Line-up jako Ferrari si Honda dovolit nemuze (a ja bych si pak nemohl dovolit Hondu), takze z meho pohledu je vsechno OK;-) BTW je fajn videt, ze tady ma nekdo globalni prehled a ze se da rozjet zajimava debata bez osobnich urazek a psychologickych kecu o nicem. Diky za ni! :yes:
neregistrovaný "Marko"
22. 10. 2005 19:48
Re: Honda ! (?)
;-) aj ja dakujem za debatu o japonskych autach...to tu moc obvykle nefrci (...a z niektorych domacich japonskych aut som na "vetvy") >:D Vsetko OK - este ale k Pilotu: mne sa prave ten pristup nepaci. Myslim to, ze takyto nemastny-neslany autak musi byt, aby si firma zarobila na "lepsie vecicky". Teda chapem to ako realitu - ale od zaciatku by som chcel postavit portfolio modelov znacky Honda inak (celu tuto debatu ponimam sposobom "...keby som mohol")! Prave bez takych aut ako je Pilot - teda bez pristupu "dame zakaznikom co chcu, aj ked to k nam moc nepasuje - ale hlavne ze zarobime peniaze". To sa mi nepaci. Ta MD-X je napriklad koncepcne OK (aj ked aj ja by som chcel skor cestovne SAV dramatickych tvarov...). Co s tyka tych cistokrvnych sportakov: tam by som si mozno vedel predstavit nieco co by nebol supersport typu NSX (na to Honda asi nema image...aby sa to globalne predavalo dobre)...ale skor nieco co by sa dokazalo vyrovnat/utocit na Cayman/Boxster...
neregistrovaný "Skyline"
24. 10. 2005 08:54
Re: Honda ! (?)
Na me se muzes s duverou obratit kdykoliv, kdy budes chtit probrat rozdil mezi 2JZ-GE a 2JZ-GTE, o B16A2 nebo RB25DET nemluve:-) A k tomu Pilotu - ja bych byl taky radsi, kdyby Honda delala same sportaky, to si ale nemuze dovolit uz temer nikdo - staci se podivat na Cayenne, sdileni dilu s VW - koho by to napadlo? Navic prave v USA Honda zacala s nabidkou beznych aut s jen nekolika sportovnimi modely (CRX, Civic Si, Prelude) a esence hondi filosofie se prestehovala do Acury. Kdyz se podivas na line-up Hondy v USA, je to v podstate sirokoformatova nabidka, okorenena sportovnimi modely (Accord Coupe V6 MT, Civic Si, S2000) a pokrokovou technikou (Insight, Accord a Civic hybrid) a Honda pracuje na tom, ze jeji image je "green car maker". Takze v kontextu tamniho trhu se neda rict, ze "to k ni moc nepasuje". Z pohledu Evropana to vypada jinak, to je fakt. Jedine, co podle me k Honde skutecne nepasuje, a to ani v USA, je Ridgeline. Jinak Honda sportovni ambice prenechava Acure, tam nic pomaleho ani slabeho neni. Pokud jde o supersport, tak NSX urcite pomaha zvednout image a tesim se, az vyjede do ulic. Skoda, ze Honda neudelala S2000 s pevnou strechou a sestivalcem, myslim, ze konkurent pro 350Z ji ted chybi. Ted uz se tesim hlavne na Zenevu a novy CTR, uz aby tu byl!
neregistrovaný "Marko"
24. 10. 2005 10:56
Re: Honda ! (?)
Uj...to ta asi nepotesim :-) ....nie, ze by som nevedel, ze kody motorov(ych verzii) su zo Supry, Hondy, a Skylinu...ale aj ked mam automobilovu priemyslovku, technicke detaily nie su prave to v com sa citim "doma". Nie, ze by to bolo nejak zle (alebo, ze sa to nesnazim sledovat) - len sa bojim, ze by ma specialisti na tieto veci vedeli riadne "vyobracat". Ze?! >:D /// Ridgeline - uz som pisal: fujto! Ostatne vpodstate sedi (vyssie som uz tusim nejak pisal, ze Acura prevzala vela z charakteru Hondy...). V suvislosti s Type R ma tiez zaujima, ci vznikne este jedna karosarska verzia - klasicke 3dv auto, alebo bude tuto funkciu plnit stavajuci 5dv model (ako "falosne" coupe s klucko v rame okien)...alebo dostaneme US Coupe verziu (aj v prevedeni Type R)...
neregistrovaný "Skyline"
24. 10. 2005 13:05
Re: Honda ! (?)
V klidu, ja se vyznam v modelech a v kodech a vim, jaky je rozdil mezi PD a CR, ale ze bych se poustel do hlubsich technickych debat, to ne. Teoretickej zaklad mam mnohem horsi, nez ty:-) Ad CTR - podle dostupnych info bude 3D, jeste se ale nevi, jestli pujde o upraveny 5D, nebo o uplne novy design. Coupe do Evropy s velkou pravdepodobnosti neprijde a i kdyby, 200 k je pro Evropu malo. Bud bude motor z Si prepracovan na cca 220 k, nebo dostane motor ze soucasne ITR (taky 220 k). Kazdopadne pujde o nejakou vyvojovou variantu K20.
neregistrovaný "ciello"
21. 10. 2005 16:53
ta pravá HONDA
..má článek o jeden výš...'!! >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
21. 10. 2005 17:55
Re: ta pravá HONDA
Jo >:D
neregistrovaný "ZZ"
21. 10. 2005 18:39
Re: ta pravá HONDA
>:D >:D ;-)
neregistrovaný "franke"
21. 10. 2005 17:02
:-)
to: ciello, mates, gti; vy jste ale rozumbradové...
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 17:19
Re: :-)
Tak nas , hlupaky, nenech tapat a sesli trochu toho sveho moudra i mezi nas neasijskou luzu! ;-\
neregistrovaný "chins"
21. 10. 2005 18:27
Re: :-)
kristepane, ty jsi citlivej jak moje holka na chodidlech...
neregistrovaný "mates"
21. 10. 2005 18:34
Re: :-)
Jo, na plky bez argumentu, jo! Ty jsi zase nejak prilis starostlivy o moji osobu;-)
neregistrovaný "chins"
21. 10. 2005 21:03
Re: :-)
já jen, že mně "rozumbradové" nepřijdou jako urážka... ale každej jsme naštelovanej jinak, v pohodě...
21. 10. 2005 21:56
Re: :-)
Je to o tom, že jsou přispěvatelé, kteří, protože bez schopnosti zformulovat vlastním názor, maj nějaký psychický blok a pod potřebou něco přesto napsat, napíší skoroholou větu o tom, že někdo je rozumbrada..., a to jakožto svůj ústřední příZpěvek pro těch 250tisíc čtenářů... auto.cz. To by bylo možná vlastně dobrý, pokud by k tomu připojil aspoň pár rozvitejch vět na téma ústřední, to jest - o článku, zpravidla to je o autu. Jenže nepřipojil... Tihleti zpravidla nepřipojí... to jsou takoví nepřipojovači :-) Znáš to z hospody, ne. Vede se diskuze, někdo mluví víc, někdo víc poslouchá... ale vlastně při osobním kontaktu člověk tyhle úchyly ani nepozná - že jako by v hospodě k rozebíranému tématu připodotkl jen to, že jsou diskutující rozumbradové... a dál nic... myslím, že by u toho stolu skončil nakonec sám. Takže to od Matesa nebyla přecitlivělost, nýbrž jen takové lehke zakroucení hlavou. Takové podivení... co taky na to má člověk napsat, viď...
neregistrovaný "MM"
22. 10. 2005 11:13
Re: :-)
Ad GTI: hromada "rozvitech vět" - žádná z nich k tématu - a jako obvykle kádrování dalších přispěvatelů. Proč musím výborné příspěvky např. od Marka (-děkuji!) hledat mezi takovým balastem?
Vysloužilá HR-V se mi vždycky líbila, nemyslím, že to je špatně vymyšlené auto. Kupodivu mi trochu připomíná škodováckého Yettiho.
22. 10. 2005 18:51
Re: :-)
No, jistě... napsat ti, žes blb... a nic víc... na to moc talentu nepotřebuju, viď. Proto jsem nahoře bránil Matese. Jakým balastem? Proč urážíš ostatní kolegy? Ano, Marko píše výborné příspěvky... Ale že bych z toho důvodu přijal názor, že ostatní kolegové píší balast... no eMeM... na to bych taky vlastně nepotřeboval moc talentu... P-ř-e-m-e-j-š-l-e-j... aspoň trochu, než něco napíšeš.
neregistrovaný "Marko"
22. 10. 2005 23:25
Re: :-)
MM -dakujem, ale....ver, ze som tuto reakciu zacal pisat najmenej 30x. Rad by som Ti napisal, preco tu nie su balastne prispevky, ale neviem kde zacat...ani ako pokracovat. Nie preto, ze nemam argumenty, ale preto, ze ich mam tolko, ze by sa sem asi nevosli (a mozno ani nehodili). Nepoznam ine miesto, realne (bohuzial)- ani virtualne, kde by sa tak fajn dalo pokecat o autach, devcicach, aj zivote (a veciach v nom zasadnych) ako tu na AUTO.CZ. Nie je miesto, kde by bola taka koncentracia moznosti dozvediet sa, naucit sa, zasmiat sa, ...a dufam niekedy aj porozmyslat. K dokonalosti uz chyba iba to, aby to bolo miesto, kde sa nebudeme hadat a rypat do seba. Ked nie kvoli inym veciam, tak kvoli jedinej zakladnej: hadka je len plytvanie casu povodne urceneho na vymenu informacii. Nech su tie info z akejkolvek oblasti zivota (pretoze taka je dynamika kazdej disusie, aj tej na AUTO.CZ). A nech uz to su spomienky na minulost (ako inspiracia/ako varovanie), popisanie sucasnosti, alebo pohlad do buducnosti... ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 10. 2005 09:22
Re: :-)
:yes: :yes: :yes:
23. 10. 2005 11:55
Re: :-)
Marko píše fakt dobrý příspěvky ;-) :yes: :yes:
neregistrovaný "MM"
23. 10. 2005 18:01
Re: :-)
Marko, omlouvám se- pozdě mi došlo, že bylo netaktní dávat tam jakékoli jméno a tím tě nutit k reakci.S tím, co píšeš, se nedá nesouhlasit. Dovolím si jen zapochybovat, že k výměně informací patří i příspěvky plné demagogie, urážek a kádrování oponentů. Připouštím ale, že pro jistý typ lidí může být přitažlivá možnost označit kohokoli bez rizika nepříjemných důsledků za blba nebo komunistu.
23. 10. 2005 20:50
Re: :-)
Tyhle lidi už naštěstí opustili diskuzi na auto.cz. Výkřiky typu, kdo je nejblbější, nejbalastnější, nejdemadogičtější, případně nejpomalejší na silnici, jakožto údajný příspěvek do diskuze zašly... opravdu na úbytě. Trochu ses do toho nemile zapletl (vím, jsem tak trochu příčinou, ale - přečti to od připomínky Matesa znovu)... ale myslím, žes pochopil, že psát je jako žít... Jo, a piš...piš... jinak nemůžeš proniknout do přediv diskuzí a tvé příspěvky (pokud se nebudou týkat aut) budou nutně notně obtížně uchopitelné. P.S. Jinak souhlas s tím, že anonymita dává určitému typu přispěvatele křídla. Jsou to ale spíš křidélka... bez perspektiv dlouhého letu... naštěstí. Již jsem tu psal, že člověk by měl psát jen to, co by byl schopen sdělit též verbálně - zejména pokud je tady veden dialog. Jednoduchá zásada. Myslím, že většina (opravdu zdrcující většina) z nás to tak dělá. Mimochodem, představ si, že právě naše psaní (a to i to kontroverzní) nás již několik svedlo k osobnímu setkání? To je úžasné, ne... já jel 300km, abych se seznámil s lidmi, které jsem neznal a s nimiž si půl roku tady píši... Jo, jo, je to tak... abych to doplnil - to setkání bylo s výborným průběhem... ;-) ... i závěrem... P.P.S liguéééére :-) :yes:
neregistrovaný "Marko"
24. 10. 2005 10:30
Re: :-)
Nie ;-) nebolo to netaktne. Nenutilo ma to k reakcii. Ked som nechcel, nemusel som reagovat, alebo stacilo podakovat...chcel som ale napisat. :-) ;-)
neregistrovaný "franke"
24. 10. 2005 11:56
Re: :-)
to gti: díky za diagnózu, konečně už vím, že jsem uchyl a že mám psychický blok. Btw. moje reakce se týkala věčných narážek na "kluky z klubu", kolorit každé diskuze o hondě na auto.cz. Rozhodně nepatřila 250 tisícům čtenářům auto.cz, ale tobě. Každopádně si mě utvrdil, že si rozumbrada ze všech největší a kromě aut také skvěle rozumíš psychologii.
neregistrovaný "GTI"
24. 10. 2005 12:20
Re: :-)
Kluci z klubu... trefná fabule... nikoliv ovšem přespříliš škodolibá, Franku... paradox - "kluci z klubu" to "berou"... a ty se ozýváš... Mimochodem přečti si nádhernou diskuzi u Civica... P.S. Je fajn, že ses trochu rozepsal... Příště už to určitě půjde skoro samo a možná i bez rozumbradů... ;-) :yes:
neregistrovaný "švihák"
18. 12. 2006 21:24
dárek
Dnes jsem koupil Hondu HR-V jako dárek k Vánocům pro snoubenku. Je v automatu, najeto 58000 km i se serviskou, stříbrná, krásná. Myslím, že ji potěší, přála si automat, na naučení je to krásný auto.
Rozbalit vlákno
0