Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda HR-V: sbohem a šáteček

Libor Zezulka
Diskuze (87)
Již na konci tohoto roku Honda ukončí výrobu stylového modelu HR-V. Zákazníci totiž dávají přednost dospělejšímu CR-V.

Honda na konci tohoto roku ukončí výrobu modelu HR-V. Zpočátku mělo stylové SUV úspěch (zejména u něžného pohlaví), ale postupem času se ukázalo, že uhlazený design, jenž odlišoval HR-V od CR-V, k zajištění dlouhodobě dobrých prodejních výsledků nestačí. Jediný motor a jediný stupeň výbavy s omezeným počtem příplatkových položek ve srovnání s podstatně pestřejší nabídkou modelu CR-V způsobily, že zákazníci začali dávat přednost právě CR-V.

Nedávný facelift CR-V a rozšíření motorové palety o vznětový motor oceněný titulem Motor roku 2005 byly zřejmě posledním hřebíkem do rakve HR-V, jež se na konci roku odporoučí bez nástupce. Jedním z dalších možných postupů Hondy, je vytvoření nového SUV, které bude velikostí i cenou umístěno pod CR-V. Uvidíme, čím nás Honda překvapí.

Libor Zezulka
Diskuze (87)
23. 10. 2005 20:50
Re: :-)
Tyhle lidi už naštěstí opustili diskuzi na auto.cz. Výkřiky typu, kdo je nejblbější, nejbalastnější, nejdemadogičtější, případně nejpomalejší na silnici, jakožto údajný příspěvek do diskuze zašly... opravdu na úbytě. Trochu ses do toho nemile zapletl (vím, jsem tak trochu příčinou, ale - přečti to od připomínky Matesa znovu)... ale myslím, žes pochopil, že psát je jako žít... Jo, a piš...piš... jinak nemůžeš proniknout do přediv diskuzí a tvé příspěvky (pokud se nebudou týkat aut) budou nutně notně obtížně uchopitelné. P.S. Jinak souhlas s tím, že anonymita dává určitému typu přispěvatele křídla. Jsou to ale spíš křidélka... bez perspektiv dlouhého letu... naštěstí. Již jsem tu psal, že člověk by měl psát jen to, co by byl schopen sdělit též verbálně - zejména pokud je tady veden dialog. Jednoduchá zásada. Myslím, že většina (opravdu zdrcující většina) z nás to tak dělá. Mimochodem, představ si, že právě naše psaní (a to i to kontroverzní) nás již několik svedlo k osobnímu setkání? To je úžasné, ne... já jel 300km, abych se seznámil s lidmi, které jsem neznal a s nimiž si půl roku tady píši... Jo, jo, je to tak... abych to doplnil - to setkání bylo s výborným průběhem... ;-) ... i závěrem... P.P.S liguéééére :-) :yes:
23. 10. 2005 11:55
Re: :-)
Marko píše fakt dobrý příspěvky ;-) :yes: :yes:
22. 10. 2005 18:51
Re: :-)
No, jistě... napsat ti, žes blb... a nic víc... na to moc talentu nepotřebuju, viď. Proto jsem nahoře bránil Matese. Jakým balastem? Proč urážíš ostatní kolegy? Ano, Marko píše výborné příspěvky... Ale že bych z toho důvodu přijal názor, že ostatní kolegové píší balast... no eMeM... na to bych taky vlastně nepotřeboval moc talentu... P-ř-e-m-e-j-š-l-e-j... aspoň trochu, než něco napíšeš.
21. 10. 2005 21:56
Re: :-)
Je to o tom, že jsou přispěvatelé, kteří, protože bez schopnosti zformulovat vlastním názor, maj nějaký psychický blok a pod potřebou něco přesto napsat, napíší skoroholou větu o tom, že někdo je rozumbrada..., a to jakožto svůj ústřední příZpěvek pro těch 250tisíc čtenářů... auto.cz. To by bylo možná vlastně dobrý, pokud by k tomu připojil aspoň pár rozvitejch vět na téma ústřední, to jest - o článku, zpravidla to je o autu. Jenže nepřipojil... Tihleti zpravidla nepřipojí... to jsou takoví nepřipojovači :-) Znáš to z hospody, ne. Vede se diskuze, někdo mluví víc, někdo víc poslouchá... ale vlastně při osobním kontaktu člověk tyhle úchyly ani nepozná - že jako by v hospodě k rozebíranému tématu připodotkl jen to, že jsou diskutující rozumbradové... a dál nic... myslím, že by u toho stolu skončil nakonec sám. Takže to od Matesa nebyla přecitlivělost, nýbrž jen takové lehke zakroucení hlavou. Takové podivení... co taky na to má člověk napsat, viď...
21. 10. 2005 21:28
Re: Tohle
Beru, žes dnes nebyl ve formě... já jo... já nahoře tím Passatem reagoval na Matesa při polemice o tom že Ford čučí na VW... Tak proto. A co se týče toho kopání, tak tys o mém příspěvku napsal, že je to blábol... a tak na to kopnutí se sluší odpovědět. Viď. Jinak, ok, přenesme se přes to.