Jízdní dojmy s Hondou NSX: Hybrid pána pekel
10
/
61
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Hondou NSX: Hybrid pána pekel
Jízdní dojmy s Hondou NSX: Hybrid pána pekel
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Kokpit dostal osobité, ale přehledné ztvárnění. Ve výbavě nechybí nic, co čekáte od komfortního auta pro každodenní použití. Automatická převodovka se ovládá tlačítky.
|
acz
Kokpit dostal osobité, ale přehledné ztvárnění. Ve výbavě nechybí nic, co čekáte od komfortního auta pro každodenní použití. Automatická převodovka se ovládá tlačítky.
|
acz
Dominantním kulatým ovladačem na středovém panelu volíte jízdní režim.
|
acz
Ve dvoumístném interiéru není místa nazbyt. Oceňujeme skvělý výhled přes tenké sloupky a nízkou palubní desku.
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Z osmi dostupných barev mělo naše NSX nejčervenější červenou. Jmenuje se příznačně Curva red.
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Karbon-keramické brzdy se dodávají na přání. Ušetří 23,5 kg a fungují neskutečně. NSX jsme v horských serpentinách nehorázně drtili dvě hodiny v kuse – a kupé brzdilo prakticky pořád stejně skvěle.
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Plaketa pod zadním sklem hlásí výrobní číslo #0000, jde tedy o předprodukční exemplář se značným sběratelským potenciálem
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition