Jako předchůdce, jako všechny skútry, ale nicméně dobrý stroj a na popjíždění po zaplněném městě bezkonkurenční věc. Snad se s inovací nepokazí spotřeba (jezdím kolem 2l na sto) a i tak uveze dva dospělé a to i na okresní cestě či v kamionovém tempu na dálnici.
P.s. dnes jsem totožný (asi starší model) viděl bourat >:D Chudák kluk nedobrzdil, ale nic se nestalo. Je to lehké, mne už málem taky spadl.
Ano, to souhlasím, já jezdím na PCX 125, protože papíry nemám, cena je oproti korejcům hodně vysoká, zase to docela solidně jede na to, že je to jen slabý skútr.
No tak jasně. Já papíry mám, proto volba by z toho logicky vycházela. Jinak Forza se dělá i ve 125ce. Pokud jde o design, ještě je docela slušná Kawasaki J a také docela dobře funguje i když je to překabátěný Kymco. Kawa je taky buď 125 nebo 300.
Od kdy na Forzu 125 jsou potřeba jiné papíry než na PCX 125? T Forza 300 se představila teprve před pár dny a ještě se neprodává, ta 125 je tu už 3 roky.
dávat s papirama 130 za skutr s objemem 300 kdyz za 160 mate novou CB500X co umi jezdit za 3,5 litru otazka, ale kdo chce skutr proc ne, jen ty jejich ceny jsou naprosto sileny v porovnani s normalnima motorkama
Nemůžeš brát v úvahu jenom prachy. Skútry jsou jiná kategorie s naprosto jiným určením. Primárně pro město a blízké okolí, s vyšším komfortem, s jednodušší obsluhou, většinou daleko obratnější ve městě než motorka, s úložnými prostory a s možností jet na něm mnohdy klidně v civilním nebo civilnějším oblečení a obutí. Asi tak.
Skutečnost, že má někdo na něco papíry ještě neznamená, že tu věc musí mít. Každý si kupuje, předpokládám, co potřebuje a co mu vyhovuje a to i cenově.
Že stojej všechny štangli zlata je věc druhá, to zařídí trh a jeho neviditelná ruka. ;-)
No mám Vespu Sprint 125i ABS, která je také za 130tis a nelituji toho ani jeden den. Mám i velkou motorku, ale garantuji Ti, že žádná motorka není po Praze tak rychlá jako ta Vespa (a nebo i to PCX z článku).