Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda S2000: Konec výroby ostrého roadsteru se blíží

Honda oficiálně oznámila, že modelový rok 2009 je pro sportovní model S2000 tím posledním. Přímého nástupce se nedočká. Jediná Honda s otevřenou karoserií tak končí po deseti letech výroby.
Zpět na článek
28. 1. 2009 07:59
29. 1. 2009 10:40
neregistrovaný "babo"
28. 1. 2009 15:43
28. 1. 2009 17:01
neregistrovaný "zek"
28. 1. 2009 17:24
29. 1. 2009 10:43
neregistrovaný "babo"
29. 1. 2009 13:08
Avatar - !GAS!
28. 1. 2009 07:59
Konec světa
Je to tak, automobilový svět se * do záhuby. S 2000 by si rozhodně zasloužila upgrade a ne pohřbít. Veliká škoda. :-(
Rozbalit vlákno
1
Avatar - riderhenry
28. 1. 2009 21:40
Re: Konec světa
Pravy cas ji koupit - uz delsi dobu o tom ostatne uvazuju... A co, ja ji mit budu, ostatni jsou mi ukradeni! - to je samozrejme vtip. Hondu mam rad, ale tu, ktera uz neni. Je to docela paradox, ale uz i Mazda, ze svymi dvema modely, je ted asi sportovnejsi znackou, obzvlast kdyz Mazda 6 je podobne sportovne zamerena jako Accord, Mazda 2 je taky relativne zabavna, pak jsou tu jeste modely MPS, resp. jeden model - chystana Mazda 3... Kdyz se prodeje sportovnich aut vyplaci Mazde, tak jak by se nemohli vyplacet znacce, jako je Honda? Tyhle managerske rozhodnuti nechapu, at se snazim sebevic. :no:
Avatar - 2,7 RS
28. 1. 2009 12:51
Novodobá klasika....
No, tak to bychom měli... 10 let výroby takřka beze změn je slušná řádka let, i když s ohledem na specifičnost daného modelu ne až tak překvapivá... Prodeje v ČR byly vždy bohužel poměrně slabé, což ovšem jde výrazně na konto lokálního distributora – zpočátku se S2000 prodávala snad za 1,6 milionu, což bylo za neprémiový čtyřválec v jednoúčelovém autě vcelku pochopitelně prostě příliš... Na druhou stranu pár "cvoků" se našlo a věřím, že nikdy nelitovali... :yes: Však taky jak by mohli? Klasický vzhled roadsteru (nádherná dlouhá příď), lehký motor točící 9 tis (!) a tomu odpovídající zvuk, 240 koní na zadních kolech, samosvorný diferenciál, fantastické řazení, skvělé vyvážení hmotnosti... To vše je recept na ničím neředěnou zábavu za volantem, auto ze staré školy, co musíš pořádně chytit pod krkem a pak se Ti odvděčí, kára s koulema... Jasně, všechno má svoje mouchy, S2000 nevyjímaje – pro někoho málo válců, pro někoho výkon až příliš vysoko, někomu se nelíbí digitální otáčkoměr (třeba mně :-) ) atd... Jenže jako celek a s vědomím, pro jaké účely tenhle stroj vznikl, nezbývá než naposledy a hlasitě v pořádných otáčkách zařvat – BRAVO HONDA S2000! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Plautus
28. 1. 2009 13:21
Re: Novodobá klasika....
vlastne nemám, čo dodať, všetko čo píšeš plus litrový výkon 120 koní hovorí samo za seba :yes: :yes:
i keď je mi smutno, že počas jej "existencie" som stretol S2000 myslím len dvakrát, čo je žalostne málo :-(
28. 1. 2009 14:31
Re: Novodobá klasika....
:yes: :yes: Bohužel mi přijde, že Honda tak nějak nevyužila potenciál toho modelu ( marketingově ).
Pro porovnání nabízím 350Z - zaměřením a cenou hodně podobné auto
28. 1. 2009 14:38
Re: Novodobá klasika....
jj 350Z me taky napadlo, holt konci jedna z legend a to stylove kdy prezila cele desetileti pro ktere byla urcena :yes:
Avatar - skejpa
29. 1. 2009 00:01
Re: Novodobá klasika....
libila se mi hned od zacatku a libi se mi i ted po letech. mit ty penize, klidne bych do ni sel. tocivy motor, pritazlivy vzhled, jen ten digital me sere :-) uplne to vidim. cerna nebo tmave modra, cervena kuze uvnitr a motor vytoceny na 8500 >:D nadhera

p.s.: a coupe samozrejme :-)
neregistrovaný "babo"
29. 1. 2009 10:40
Re: Novodobá klasika....
COUPE neexistuje :-) Da sa dokupit na S2000 len hardtop, co z neho ale urobi celorocne auto (no teda ak nie je niekto fakt dobry, tak to chce stabilizaciu, ktora je ale v modeloch az od roku 2006).

2.0 motor F20C sa da vytocit nad 9000 :-) Na pohodu je ale mozno predsa len USA a JPN verzia po F/L, kde zvysili objem na 2.2 (za ceny zdvihu). 240ps ostalo a toci to uz "len" nad 8000 :-) :-)
Avatar - skejpa
29. 1. 2009 12:20
Re: Novodobá klasika....
ja bych radsi ten dvoulitr :-) a tim coupe sem myslel samozrejme pevnou strechu :-)
Avatar - radhro
28. 1. 2009 15:43
je mi do breku
tenhle automobilovej vývoj mi akorát našeptává , že tady za pár desítek let budem opravdu všichni jezdit v hybridech se spotřebou 2,5litru a rozdíly budou akorát v barvě plastovýho skeletu. Potom se najde pár nadšenců kteří budou jezdit v opravdových vozech(např Honda S2000) , byť 3Olet starých protože se už nevyrábí a všichni si na ně budem ukazovat jako na největší nepřátele přírody a všeho živého na planetě. :no:
Rozbalit vlákno
2
28. 1. 2009 16:05
Re: je mi do breku
Tohle je velmi zajímavá úvaham kterou se už nějakou dobu zaobírám.
V dnešní době není problém pořídit různé veterány ( sporťáky ) za různé ceny, dle stavu, míry dostupnosti ( o jak velkou raritku se jedná ) atd., ale automobilový nadšenec má i možnost koupit youngtimera (zase dle rozpočtu).
Bohužel, vzhledem ke stále silnějšímu tlaku na ekologii a i s prvními náznaky o snaze regulovat (konstrukčně-technicky) max. rychlost automobilů a nebo monitorivat jejich pohyb a vyhodnocovat chování řidičů, mám pocit že v budoucnosti se auta opravdu "zmrtví". Tzn. ztratí se veškeré emoce při jejich řízení a budou z nich opravdu "jen" dopravní prostředky. Jsem zvědav, jak v té době budou vypadat "sportovní" vozy 8-s .
S tím i souvisí pravděpodobně o dost větší "zhodnocení" veteránů (dnešních sporťáků) a proto, ten kdo dnes pořídí jakékoliv trochu zajímavé auto, které se dnes může jevit jako "tuctovka", bude se o něj náležitě starat a dávat mu péči, tak za 20-30 let bude mít pravděpodobně neuvěřitelnou stylovku.
Avatar - radhro
28. 1. 2009 16:21
Re: je mi do breku
naprostý souhlas :yes: sportovní auta za 30let si přestavuju jako agresivní placky osvětlené ze všech stran LEDdid. a namísto benzínu pod kapotou a ruční brzdy.Tam bude LCD dipley který bude simulovat sportovní jízdu a dokonce si můžeš vybrat i barvu plavek navigátorky vedle sebe (samozřejmě že to bude pouze součástí výbyvy -Laurin a Klement). Takže bych to pokrátil na zde oblíbené heslo "vivat plejstešn" >:D
neregistrovaný "zek"
28. 1. 2009 17:01
Konec
Tak a je to v p... Podle mého je to od hondy krátkozraké řešení protože honda byla vždy vnímána jako sportovní značka a svou politikou a zrušením posledního sportovního modelu tuto pověst naprosto zahubila. Ohledněte se pár let zpátky honda vyráběla CRX,Prelude,Accord coupe,S2000,NSX,Integru + ostrou verzi civica i v provedení coupé. A teď po 10 letech z toho zbylo hov..
Já osobně jsem měl crx 3g ale dnes bych si u hondy asi nevybral něměl bych z čeho. Z hondy se stala jen další nezajímavá automobilka pro paprdy.a nemyslím si že malé sportovní kupéčka za rozumnou cenu byla špatně prodejný artikl.
Rozbalit vlákno
3
28. 1. 2009 17:24
Re: Konec
:yes: Hlavně, když se ukázalo velmi kladné přijetí Scirocca, tedy auta kategorie, kde byla Honda hodně silná.
Bohužel pouze CTR jako nejsportovnější model značky, která se snaží prezentovat jako sportovně zaměřená je opravdu málo a když se k tomu přičte nabídka motorů Accordu..... :'-(
neregistrovaný "babo"
29. 1. 2009 10:43
Re: Konec
asi tak. Accord ma mat V6 iba v USA az v 2010... :no: Tak perfektna FWD podvozokovo a....
Pre europu je tu fakt len CTR a to je zufalo malo. Ako nove CR-Z mozno bude zaujimave, ale nie je to ono. Honda este ma zaujimave Civic SI (nezavisle zavesenie kol, samosvor a nizsiu vahu) sedan a coupe, zial len v USA. No a maniacky CTR JDM, z ktoreho su v Brtianii nadseni, ale u nas by sa s tym volantom na pravej strane jazdilo fakt zle :-) Ale aj to vsetko je malo, zrusenie ITR, zrusenie NSX... je to na plac :-(
Avatar - riderhenry
29. 1. 2009 13:08
Re: Konec
No to je stejne jako s Mazdou 6, ta taky nema podranou motorizaci, ikdyz podvozkove je na stejne urovni jako Accord...