Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda v Evropě: prodejní rekord v roce 2005

Honda oznámila, že dosáhla v Evropě v roce 2005 s 285 942 prodaných vozy (růst o 11,8%) rekordního prodejního výsledku.
Zpět na článek
20. 1. 2006 16:30
neregistrovaný "ZZ"
20. 1. 2006 16:33
neregistrovaný "GTI"
20. 1. 2006 16:44
neregistrovaný "MadPete"
20. 1. 2006 16:49
neregistrovaný "GTI"
24. 1. 2006 08:29
neregistrovaný "JardaBar"
20. 1. 2006 16:51
neregistrovaný "Coulin"
20. 1. 2006 17:16
neregistrovaný "MadPete"
20. 1. 2006 17:28
neregistrovaný "GTI"
20. 1. 2006 18:46
neregistrovaný "Tom"
20. 1. 2006 21:54
20. 1. 2006 22:10
neregistrovaný "Tom"
20. 1. 2006 22:12
21. 1. 2006 00:45
neregistrovaný "Tom"
20. 1. 2006 22:16
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 1. 2006 08:31
neregistrovaný "JardaBar"
20. 1. 2006 17:26
neregistrovaný "Peytl"
20. 1. 2006 17:47
neregistrovaný "GTI"
20. 1. 2006 17:58
neregistrovaný "Peytl"
20. 1. 2006 18:03
neregistrovaný "GTI"
20. 1. 2006 18:05
neregistrovaný "Peytl"
20. 1. 2006 18:09
neregistrovaný "GTI"
21. 1. 2006 01:41
neregistrovaný "DAFFSON"
20. 1. 2006 18:35
neregistrovaný "Tom"
20. 1. 2006 20:45
neregistrovaný "Marko"
20. 1. 2006 21:32
neregistrovaný "Tom"
20. 1. 2006 20:09
neregistrovaný "don Pedro"
20. 1. 2006 17:08
neregistrovaný "MadPete"
20. 1. 2006 17:33
neregistrovaný "GTI"
20. 1. 2006 17:44
neregistrovaný "MadPete"
20. 1. 2006 17:49
neregistrovaný "GTI"
20. 1. 2006 17:54
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 1. 2006 18:03
neregistrovaný "GTI"
20. 1. 2006 18:05
neregistrovaný "MadPete"
20. 1. 2006 18:09
neregistrovaný "GTI"
20. 1. 2006 18:24
neregistrovaný "Alessio"
20. 1. 2006 18:38
neregistrovaný "Tom"
20. 1. 2006 20:56
neregistrovaný "geroc"
21. 1. 2006 11:42
neregistrovaný "Alessio"
20. 1. 2006 22:41
neregistrovaný "W"
21. 1. 2006 15:10
neregistrovaný "kahuna"
22. 1. 2006 12:51
neregistrovaný "W"
20. 1. 2006 23:09
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 1. 2006 03:15
neregistrovaný "Duke"
21. 1. 2006 12:59
neregistrovaný "Pepino"
21. 1. 2006 19:05
neregistrovaný "jc"
23. 1. 2006 15:54
neregistrovaný "O.T."
24. 1. 2006 08:40
neregistrovaný "JardaBar"
24. 1. 2006 08:45
neregistrovaný "JardaBar"
neregistrovaný "ZZ"
20. 1. 2006 16:30
Nechápu
Vážně nechápu, jak s tak příšerným portfoliem, které v Evropě nabízejí, můžou mít takový úspěch.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
20. 1. 2006 16:33
DNESKA BUDE
v klubu saké :-) Hoši to rozjedou... rozpustí copy, odloží samurajský meče a zadumaný pohledy, zakleknou k misce rejže a sborem přečtou článek. Určitě. Je co slavit... Tak, kde se loudáš, brácho... šilháš tu po 911 a kolem letí ikona trhu - HONDA JAZZ... No, tak bravo ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "MadPete"
20. 1. 2006 16:44
Re: DNESKA BUDE
Hoši nemají čas, zima jim ohlodala jejich civicy MR 1996 tak zakleknou leda k misce kitu a lahvi gumoasfaltu.
neregistrovaný "GTI"
20. 1. 2006 16:49
Re: DNESKA BUDE
>:D >:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "JardaBar"
24. 1. 2006 08:29
Re: DNESKA BUDE
Dneska startuju Targu, i přes velkou zimu slušný zvuk a vše fungovalo jak má ... pak vyjíždí kamarád s Fordem Focusem STI a motor, který má najeto cca 3 tis. km chrastí jak desetiletá plečka. Tak takový je rozdíl mezi D16Z6 Made In Japan a nějakým přeturbovaným kusem železa (nebo už hliníku :o)) Made In EU :o).
neregistrovaný "Coulin"
20. 1. 2006 16:51
Re: DNESKA BUDE
GTI kdyby si přečetl články z poslední doby o Jap novinkách a úspěších mělo by Ti dojít ,že je čas učit se jíst hůlkami a konečně nechat toho wlka vít na měsíc ,protože mu opravdu nic jiného nezbyde...Četl jsem článek z Ekonoma a tam píšou,že VW musí,aby udržela v dalších pěti letech výrobu propustit 30000lidí a nauči ase konečně dělat cenově dostupná auta ve špičkové kvalitě-jako Japonci. Jestli chceš můžu ti sehnat samurajskej meč nebo se necháš sežrat vlkama ? >:D
neregistrovaný "MadPete"
20. 1. 2006 17:16
Re: DNESKA BUDE
Pokud jsi se dosud nenaučil jíst příborem v hůlky nedoufej, není to jednodušší. Japonci by nejraději, abychom pro ně dělali do roztrhání těla nejlépe za korálky a zrcátka, aby co? Mohli prodávat Aygo za 300 000,-? Pan Toyoda umí leda dobře nakrmit svojí kapsu a je smutné, že ty mu za pár korálků za to tleskáš.
neregistrovaný "GTI"
20. 1. 2006 17:28
Re: DNESKA BUDE
Za pár korálků... velice trefné... :yes: :yes:
neregistrovaný "Tom"
20. 1. 2006 18:46
Re: DNESKA BUDE
Víš co se mi na podobných názorech nejvíc líbí? To jak si lidé myslí, že "zázrak" japonských automobilek je způsobenej tím, že jejich zaměstnanci dřou jak otroci od nevidim do nevidim.. OK, japící, korejci a čínani jsou větší makačenkové než evropani či amíci, ale stejně v tom to až tak moc neni. Byl si někdy v Japonsku, až tam pojedeš, tak se jdi kouknout do nějaké továrny, jak to tam vypadá ;-) Sem zvedavej, kolik sedřenejch otroků tam najdeš.. spíš tam ale najdeš roboty, hodně hi-tech robotů a takový stupeň robotizace, že to nestihneš pobrat.. Nebo si snad myslíš, že když má Toyota 4x vyšší produktivitu práce než Škoda MB, tak to znamená, že každý zaměstanec udělá 4x víc práce než zaměstnanec v MB? To asi těžko, to dokázali akorát stachanovci v SSSR >:D Nedávno se tu psalo o tom, že Toyota udělá v Evropě 800,000 aut a potřebuje k tomu +- 50.000 lidí včetně subdodavatelů! Kolik lidí včetně subdodavatelů potřebuje Škodovka na těch svých 500,000 aut? :-! Některý lidi (nemyslím konkrétně Tebe) se tady smějou, jak se Dacie vyrábí "ručně" třeba v porovnání se Škodovkou, jenže se neuvědomují, že minimálně stejně se musí zaměstnanec Toyoty, když přijede do Mladé Boleslavi!
20. 1. 2006 21:54
Re: DNESKA BUDE
Každej, kdo tam má práci je totálně vysátej do morku... překvapuje mě, že tohle nevíš... mimochodem mrkni na statistiky čerpání dovolené a na přesčasy... galeje, brácho... znáš jednání... po pěti hodinách seš úplně hotovej... dá se pauza, ty čekáš, že teď už to brzy dohodnete, oni se vzdálej (si si šňupnou, čo co), znovu zasednete ke stoulu a oni spustěj takovej kulomet, že zíráš... vždycky mě to udiví... dokonalý stroje... a ty jejich smíchy... tejden se potom budím ze spaní, že mi někdo zarejvá špičáky do krkavice... Tak klid. Zlatá Evropa...
neregistrovaný "Tom"
20. 1. 2006 22:10
Re: DNESKA BUDE
Asi se holt na tu výrobu aut hoděj víc, než my ;-)
20. 1. 2006 22:12
Re: DNESKA BUDE
No, naopak... možná právě pro "naše" schopnosti vznikaj klenoty především zde...
neregistrovaný "Tom"
21. 1. 2006 00:45
Re: DNESKA BUDE
Asi se holt budeš muset smířit s tím, že to nějakej Pinifarina v Itálii navrhne a pak to nějakej "šikmookej" (myšleno bez urážky) levně a kvalitně vyrobí ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 1. 2006 22:16
Re: DNESKA BUDE
Máš menší roli v diskusi pod Škodovkou. Doufám, že to vezmeš s humorem. >:D >:-[] Tak to totiž bylo míněno.
neregistrovaný "JardaBar"
24. 1. 2006 08:31
Re: DNESKA BUDE
To je pravda, jsou pracovití a jsou pod stresem. Jsou jiní než my, nemůžeme říct že horší a nebo lepší, třeba jim to vyhovuje.
neregistrovaný "Peytl"
20. 1. 2006 17:26
Re: DNESKA BUDE
VW stále hraje na tu naši evropskou samolibost a slepou víru, že si to tady bastlíme líp než nějací šikmoocí kamarádi z východu. Dřív nebo později se bude muset smířit s tím, že to už prostě nestačí. Samozřejmě, pořád tu bude velká skupina konzervativních zákazaníků, které neuspokojí východní původ a design. Na druhou stranu - dospívající generace už těmihle pouty postižena není a umí si dobře spočítat, kolik muziky nabídne za stejný prachy germánec a kolik asijec. Jsem docela zvědavej, jak se tahle rivalita vyvrbí. Jo a abych nezapomněl - tleskám, Hondo!
neregistrovaný "GTI"
20. 1. 2006 17:47
Re: DNESKA BUDE
Peytle, hergot... ne ne. Co to řešíme? Civic je vynikající auto, zrovna tak, jako Golf... mrkni na ceny... vždyť to stojí stejně. Já jsem z Evropy... já vím, co milovat... a kluci z Ósaky to ví taky. Jen ti garantuju, že tam takovejch střeštěnců, aby v Tokiu dělali z Golfu totální modlu moc nebude... nikoli pro nedostatečnost Golfu... nýbrž pro "dostatečnost" svejch hlav... Dospívající generace hledá samozřejmě svou cestu... jenže v tomhle snad je jen jedna cesta... a na ní tady tmavěmodrá 911ka ;-) A pokud jsou dvě... tak vedle letí Ferrari... tak k tomuhle taky dospějou... A jak to dopadne? No jde o tebe... tak doufám, že příště potlesk věnuješ Apoštolovi ;-) :yes:
neregistrovaný "Peytl"
20. 1. 2006 17:58
Re: DNESKA BUDE
Nemyslím, že bychom nějak zbožšťovali východní totemy. Jen jsem podotknul, že existuje spousta lidí, kteří, a přiznejme si to, kolikrát docela iracionálně preferují to "evropské". Neříkám, že je Golf, lepší nebo horší. Nakonec není to otázka pouze Golfa. Jen si myslím, že v čistě ideovém porovnání musí Honda vyjít před VW jako nápaditější a inovativnější (jsme-li stále myšlenkově u porovnání Golf vs. Civic, musí to prásknout do očí i slepého). Je pro mě větší automobilovou osobností a proto jí tleskám. Čímž nijak nezpochybňuji pana VW. A až skutečně VW přijde s něčím, co já, Peytl, uznám za hodný mýho potlesku, zatleskám. (Chichi, to jsem skončil krásně pateticky, co? ;-) )
neregistrovaný "GTI"
20. 1. 2006 18:03
Re: DNESKA BUDE
Tak to se letos utleskáš :-) ;-)
neregistrovaný "Peytl"
20. 1. 2006 18:05
Re: DNESKA BUDE
No tak to budu jen rád... ;-)
neregistrovaný "GTI"
20. 1. 2006 18:09
Re: DNESKA BUDE
Já také ;-)
neregistrovaný "DAFFSON"
21. 1. 2006 01:41
Re: DNESKA BUDE
Teda GTI, vždy jsem si Tě vážl kvůli Tvým fajn článkům u kterých jsem se vždy pobavil, ale plácnout takovou blbost, že Civic stojí stejně jako GOLF, tak to pardon!!! To se Ti nepovedlo!!!!! Golf v té samé výbavě s podobným motorem stojí asi o čtrvt milonu víc, takže trochu brzdi, ano?
neregistrovaný "Tom"
20. 1. 2006 18:35
Re: DNESKA BUDE
IMHO bude evropskej vývoj podobný tomu americkému (nebudu stejný díky některým rozdílným spcifikům amíků a evropanů). Vidim to tak, že evropským značkám bude v průměru neustále klesat tržní podíl a naopak japonci a korejci budou neustále růst. Souhlasím s tebou v tom, že mladší generace a hlavně další generace nebudou řešit původ vozu (tak jak ho zde někteří stíle řeší..). Značky jako Toyota, Honda, Nissan, Mazda, Subaru, Hyundai, Kia atd. budou plně etablované a těmhle generacím přijde úplně normální (mnoho lidem včetně mě to přijde úplně normální i dnes) koupit si "neevropký" vůz (což ale půjde poznat maximálně podle národnosti majitele automobilky). Prostě většina aut prodávaných v Evropě, bude i v Evropě navrhována a vyráběna - bude se řešit pouze nabízená cena/užitečná hodnota, design, služby, vztah ke značce..
neregistrovaný "Marko"
20. 1. 2006 20:45
Re: DNESKA BUDE
Pod clankom COTY CZ: FOCUS mas novy Jazz, nove supermini, Hondu S1600, a novu Mazdu 6. ;-)
neregistrovaný "Tom"
20. 1. 2006 21:32
Re: DNESKA BUDE
Super, hned tam běžim ;-)
neregistrovaný "don Pedro"
20. 1. 2006 20:09
Re: DNESKA BUDE
Ogare klid, žádný hůlky nebudou. Ty s ale nauč psát hodně velké písmeno F. F jako Ford. Neb to bude King of the AutoWorld.
neregistrovaný "MadPete"
20. 1. 2006 17:08
Honda Jazz
Musím se přiznat, že mě tohle autíčko svého času dost okouzlilo a i jsem o něm uvažoval. Bohužel při bližším pohledu je to trochu rozpačitá nabídka. Za 340 tis. úplný holouš kde z výbavy stojí za řeč jen ABS, rádio s CD a 2 pytle. Ani kryt na, jinak prostorný a účelný, kufr se nekoná. Příplatková výbava se, jak je japonským zvykem, omezuje na metalízu. Za 380 je ve výbavě Cool navíc manuální klima a centrál (detaily si z hlavy nevybavuji, uvádím to nejdůležitější). Přední mlhovky jen ve sport packetu za 15 000,-. Za 380 tisíc malé auto s takými kompromisy v bezpečností výbavě opravdu nemusím.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "GTI"
20. 1. 2006 17:33
Re: Honda Jazz
Tak to zírám... pravda je, že jsem tu četl, že i třeba Accord se prodává jen ve dvojí výbavě... extra přání holt letěj přes palubu... nebo, že by tam bylo všechno už v dvojím základu? Podle toho co píšeš, tak jsou skoupí na extras...
neregistrovaný "MadPete"
20. 1. 2006 17:44
Re: Honda Jazz
Podívej se do ceníku na honda.cz. Je tam sice pár "na přání" položek, ale není u nich cena, resp. se obávám, že jiné jsou jen v tom paketu. Toyota je na tom podobně, viz ceník Yarise, princip ber nebo nech bejt. Chceš přední mlhovky? Dej nám 450 000,- za nejlepší výbavu. Pod tabulkou je sice symbol výbavy na přání, ale v tabulce žádná není. To je typický atribut japonských značek.
neregistrovaný "GTI"
20. 1. 2006 17:49
Re: Honda Jazz
Mrknu na to.
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 1. 2006 17:54
Re: Honda Jazz
Se pak snadno dosahuje ta vysoká produktivita >:D Proto ty auta montují za poloviční čas. Protože vyrábí jen dva druhy: social edition a full edition. :-)
neregistrovaný "GTI"
20. 1. 2006 18:03
Re: Honda Jazz
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "MadPete"
20. 1. 2006 18:05
Re: Honda Jazz
Bohužel u Jazzu je leda social edition lux, full se nekoná. Se schválně podívej na článek u City- boční pytle jen v nejvyšší výbavě za 409 000,- (a ty zpropadené mlhovky též, když už o nich stále mluvím). Jdu se podívat do slovníku, ale myslím, že efektivita a vychcanost jsou dva různé pojmy.
neregistrovaný "GTI"
20. 1. 2006 18:09
Re: Honda Jazz
>:D >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
20. 1. 2006 18:24
Re: Honda Jazz
Ty máš slovník? Tak se tam jukni na heslo "předsudek". Podle mého se u nás spousta lidí stále dívá na japonská auta jako na exotické agresory, kterí nám berou práci. Jenže, kdožeto dělá auta u kolína...? Já koukám na auta bez předsudků, samozřejmě také cítím jistý odkaz značek, vycházející z historie. Ale žijeme v demokracii. Pro spoustu z nás je důležitý pocit, pocit, že to auto je z dobrého rodokmenu. Někdo chce záruku kvality, někdo chce masírovat ego. Takže,věřím, že ať jsou vašimy favority jakákoliv auta,vím, že máte dobré důvody proč je máte rádi. A tak to má být :-!
neregistrovaný "Tom"
20. 1. 2006 18:38
Re: Honda Jazz
Auto musi bit navrhnute a vyrobene tak, abi sa nedalo urobit v danom case a za dane peniaze lepsie.Ked sa to podari tak mame auto ako bude napr.v roku 2007 nove EVO X lepsie to uz neslo...
neregistrovaný "geroc"
20. 1. 2006 20:56
Re: Honda Jazz
Dovoluji si podotknout že u Kolína se jedná jenom a pouze o cenu práce. prostě český dělník je levný (14 000,- hrubého), až se Bulhaři, Rumuni atd. sesbírají u Kolína se to zavře. Budou ještě levnější dělníci. Bohužel je pravda že nám berou práci, protože proč nepostavit montovnu tady když infrastruktura je vybudovaná a vláda jde na ruku - viz Nošovice.
neregistrovaný "Alessio"
21. 1. 2006 11:42
Re: Honda Jazz
Aha...a ve škodovce jsou na dobrých místech češi? Kolik jich je v top-managmentu? Jeden? Ne, o tom to přece není. Ač to teď bude znít možná pro někoho divně, tak mě fakt nezajímá,jestli se soukromý podnik, vlastnící škodu položí nebo ne. Pro mě,jako pro koncového uživatele aut, co trochu vidí za oponu vývoje technologií, je jedno, jestli jezdím v autě od němců nebo japonců nebo američanů. Když bude dostatečně kvalitní, proč ne. PS: Viděli jste tu reklamu na legacy? S tím samurajem? Dobrá, ne? ;-) PPS: Mě je bližší samuraj než jódlující Franz v pumpkách, někdo to má obráceně, tak proč ne? PPPS: Můj příspěvek se nevztahuje na těch pár % automobilových nadšenců, kteří kupují auta z lásky a ze srdíčka, protože ty si vybírají podle jiných kritérií, než je objem kufru a rádio k autu zdarma ;-)
neregistrovaný "W"
20. 1. 2006 22:41
Odborná diskuze znalců...
Občas neodolám a otevřu diskuzi pod článkem, pokaždé je to ale stejně smutné, buď se tlachá úplně mimo téma, nebo je to tu samý odborník typu - ač blbost, prostě něco tam napsat musím, abych byl vidět... Připomíná mě to naši politickou scénu. Existuje vůbec někde objektivní a věcná diskuze?
Rozbalit vlákno
6
20. 1. 2006 22:51
Re: Odborná diskuze znalců...
Censor? Tajný posuzovač kvalit? Nesmělý pokušitel? Co ti brání v tom zahájit vodopády svých brilantních příspěvků? P.S. Teda, doufám, chápeš, dnes ses tu nejvíc zviditelnil ty... měřeno podle tvých kitérií :-) :no: :no:
neregistrovaný "kahuna"
21. 1. 2006 15:10
Re: Odborná diskuze znalců...
lol >:D
neregistrovaný "W"
22. 1. 2006 12:51
Re: Odborná diskuze znalců...
Soudnost mě brání psát neuvážené příspěvky, navíc jsem materialista a když tak nechám hovořit suchá fakta. A zviditelňovat se? Na to nemám věk, ani potřebu, takových po světě běhá dost. Tuto reakci jsi psal v povznesené náladě, nebo se GTI, opravdu jinak chovat neumíš?
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 1. 2006 23:09
Re: Odborná diskuze znalců...
Souhlasím s GTIm. Co děláš pro zkvalitnění diskuse ty? Nadávat na politiky. Nadávat na všechno okolo a sedět s rukama založenýma v klíně, jak národní vlastnost. ;-\ Kdo nic nedělá, nic nezkazí. Objektivní diskuse? Nemožné a navíc by to byla nuda k uzívání. Věcná? Občas, není podmínkou.
neregistrovaný "Duke"
21. 1. 2006 03:15
Re: Odborná diskuze znalců...
No nevim nevim,ale taky mi to tady pripada jako neustale "tlachani" o tom samem...v kazde diskuzi se pre GTI a par dalsich priznivcu evropskych znacek s jinymi zastanci japonskych popr. korejskych znacek...myslim ze par pristich let nam to jasne ukaze,jak predevsim prodeje VW budou mirne klesat a vetsinu trhu novych aut pokryji mnohem produktivnejsi japonci a spol...je to jen muj nazor,uvidime za pet let >:-[]
neregistrovaný "Pepino"
21. 1. 2006 12:59
Re: Odborná diskuze znalců...
Lonerstate, W již tím svým vstupem přispěl více než jiní ke zkvalitnění diskuse. Když vidím prakticky denně, že zde vystupují stále tíž-velmi často plkají o čemkoliv, zcela mimo téma-vzpomeň si, jak byla vedena diskuse o dálnici na Severní Moravě-připadá mi to, jako by někteří lidé zde vystupující byli zavřeni celý život jen v jedné místnosti. A o tom, že svět venku je trochu jiný, nemají ani ponětí.
To se ale víceméně netýká Tebe, to Tvé zbožšťování všeho amerického je jen póza.
neregistrovaný "jc"
21. 1. 2006 19:05
demagogie alias Civic vs Golf (cena)
Na zacatek jeden citat:

"Peytle, hergot... ne ne. Co to řešíme? Civic je vynikající auto, zrovna tak, jako Golf... mrkni na ceny... vždyť to stojí stejně." (c) GTI

Prestoze jsem jeste pred pul rokem byl fanda VW a dost dlouhou dobu jsem vzhlizel ke Golfu jako k Autu, kdyz jsem ziskal moznost vyberu, poridil jsem si novyho Civica. Nebylo to kvuli penezum (i kdyz v tom zezacatku hraly roli), ale tim, jak si mne to auto ziskalo pri prvni prohlidce a jizde.

A ted z jinyho soudku. Bohuzel musim konstatovat, GTI, ze neznam nikoho Tobe podobnyho, Tvoje zaslepenost zrejme nema hranice. Uprimne Te lituju, i kdyz jsem si vedom toho, ze to neocenis, a preju Ti, aby Ti ty skvele pocity vitezstvi nad celym svetem vydrzely co nejdele.

A abysme to nezakecali, pred vyberem jsem si udelal mensi srovnani, mimo jine ceny. Racte si to porovnat s cenikama:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "O.T."
23. 1. 2006 15:54
Re: demagogie alias Civic vs Golf (cena)
Mám podobnou zkušenost s Hondou CR-V i-CTDI :yes:. Vzhledem k tomu, že evropská konkurence se omezuje jen na "premiove" znacky, podobné srovnání by ani nemělo smysl >:D . Možnosti výbavy jsou sice omezené na dva stupně, ale ani u základní člověk nemusí připlácet za věci, které u podobného auta považuje za samozřejmost. Navíc pakety Hondy jsou cenově velmi zajímavé - za výbavu Executive (nad rámec nižší výbavy to jsou - kožené sedačky, přední vyhřívané, alarm, střešní okno a možná ještě něco :-) ) jsem nakonec těch 40,000 Kč obětoval - u VW bych za to dal aspoň 100k. Navíc dealer byl ochotný dát slevu 9% z finální "ceníkové" ceny. Zkoušel jsem zjistit, kolik by ve stejné výbavě stála Octavia 4x4 - s 1.9 TDI to bylo úplně stejně, ale 1.9TDI působí vedle 2.2 i-CTDI jako neohrabaný bručivý medvěd krátce po probuzení ze zimního spánku.
neregistrovaný "JardaBar"
24. 1. 2006 08:40
Re: demagogie alias Civic vs Golf (cena)
:o) ... to je hezký příspěvek, jak to že technologie zítřka zvaná FSI žere v Golfu 8l?! :-) Civicovi při stejné dynamice stačí 6,4 :o) a při cestě z Příbrami do Prahy dokonce 5,4l (vyzkoušeno!!). Hmm, asi někde soudruzi z NDR nebo odkud to pochází ;-) udělali chybu ...
neregistrovaný "JardaBar"
24. 1. 2006 08:45
Re: demagogie alias Civic vs Golf (cena)
A ta cena, to nemá cenu porovnávat, Golf je asi vyráběn komplet z hliníku nebo proč by jinak stál o 150 papírků víc??? ;-) ... ale je prima, že si vše co je v Civicu standardně, můžeme přikoupit, to je myslim fakt skvělá věc ... za dalších 100 papírů :-O . Možnost volby Extras se prostě vyplatí. ;-)