O cenu Insightu podle mně ani tak nejde, spíš jde o to, že lidi hybridům moc nevěří, potom taky design zadních partií auta je dost japonský, to každému není po chuti. CRZ podle mně nechybí automat vůbec, chybí mu výkon. Nechápu, proč tam nedávají 1,8 i-VTEC co je v Civicu, auto by určitě jelo líp. Já se těším na Jazz s dvouspojkou, hydroměnič by byl lepší, ale radši double - clutch než CVT
Přesně, CRZ chybí výkon, v podstatě by to mohl být ideový nástupce ostrého CRX. Tváří se jako sporťák, je nabitý moderními technologiemi, ale pod kapotou celkem jen 124k a to jen když jsou nabitý baterky - nic moc. Design je povedený a má navíc ;-) Od Insightu snad nikdo ani nic nečekal...
Priusu a hybridnemu Aurisu sa v Europe celkom dari, Lexus CT200h taha predaje znacky... - hovorim o Europskom trhu, nie o nasej slovensko-ceskej zahradke. Hoci pocet Priusov a hybridnych Aurisov na uliciach sa zvysuje. CRZ som za dva roky videl 1. Insight v 2 exemplaroch. Hybridy od Toyoty vidim kazdy den niekolkokrat.
Ludia hybridom veria, ale nemaju dovod kupit si hybrid od Hondy.
A druha vec... absolutna vacsina hybridov ma nejaku formu automatickej prevodovky. Preto je manual v CRZ vylozenou chybou. Pritom v USA sa s automatom predava.
Jediné, co je na tom CRZ sportovní, je právě perfektní manuál. Dát tam CVT, tak to jednak nepojede už vůbec, jednak označovat to auto pak jako malý sporťák už by nemělo oporu vůbec v ničem.
Nevím proč by měl být manuál chybou, sportovní auto (zde přesněji řečeno sportovně laděné) si přímo říká o manuál. Pokud to vemu z vlastního osobního hlediska, uvažoval jsem o koupi ojetého Insighta, protože se mi to auto dost líbí a mám rád netradiční věco... ale holt to bylo jen v automatu (a ona ta 1,5ka jako v Japonsku by tam taky nebyla špatná). U sportovní CR-Z by tam manuál měl být tím spíš.
Insight se mi osobně zamlouvá dost. Ale pravdou je, že za základní model, který nemá zase až tak bohatou výbavu dát přes půl milionu, tak to je trochu dost. Za takovou cenu je logické, že si zákazník najde jinou značku, kde za svých půl mega dostane víc. Škoda. CRZ osobně neznám, proto jeho (ne)úspěch nebudu komentovat.
Záměrně se nyní vyhnu komentářům k Insightu a CR-Z, spíše mne znepokojuje celkové postavení automobilky Honda v ČR a potažmo i v Evropě. Nejprve Legend, pak Accord, NSX pořád nikde, teď zase otazníky nad budoucností výše dvou zmíněných modelů. Není toho už trochu moc??? Jestli to tak půjde dál, Honda skončí s auty úplně. Raději na to ani nemyslet.
Z toho co píšeš mě mrzí ten Accord. Možná právě roztříštěnost vize mohla přispět k aktuálním problémům Hondy v Evropě. Pokud se soustředí na několik modelů a ty budou dělat dobře... no, tak budou tam co Mazda :-)
podle mě je to cenovou politikou, Honda v tomhle trochu připomíná Škodivku, také "zapomněla" reagovat na změnu situace ... prodávat Hondu Jazz 1.4 s mlhovkami a litými koly za cenu (+/-) nové Mazdy 3, anebo Focusu je zkrátka sebevražedné
Nevidel bych to tak cerne, ofenziva zacina pristi rok. Uvidime jak se chytne pripravovana 2. generace hybridu s turbobenzinem a cca 190koni v pristi generaci CR-Z a asi i Jazzu. Preci jen se pripravuje nova hybridni technika, ktera katapultovala treba Accord pred Toyotu ;-) Accord vypada ze prijde, a dale pristi rok novy Jazz, Civic Tourer, do 2015 NSX, Type-R, nove HRV.
Honda to asi moc nezvládla. Auto není podle mého ošklivé, ale hybrid by měl být elektronická hračka. Už jen startovat takové auto klíčkem je trapné...
Kdo zná Prius, nemůže chtít Insight. Prius si střídá pohon benzínu s elektrikou, kdežto Insight vrčí skoro pořád, elektřina slouží spíše pouze jako pomocník, čistě na elektřinu se ani neumí rozjet. Jediné co bych u Hondy pochválil je ten světelný cirkus na přístrojovce.
Připomínám, že mimo jiné vlastním již druhý Prius, a jsem naprosto spokojený.
Tak on přístup Hondy není zase špatný co se týče technologie toho hybridu (tak promakané to není, ale fungovat to funguje), ale Insight je prostě ve srovnání s Priusem strašně moc drahý. To auto by mělo stát tak o sto tisíc méně.
toto ma byt nova informacia? 3.7.2013 som si tu na tejto stranke precital tento clanok, v nom je jasne napisane, ze tieto modely koncia. teraz uz len "mozno"?: [odkaz]
Prijde mi, ze v Evrope nema co nabidnout... cenova politika je naprosto nesmyslna, kdyz napriklad vybehovy Accord, co je na trhu uz ctyri roky je cca o 100 000 drazsi nez srovnatelny ale fungl novy model Mazdy 6. Civic mohl byt sakra moc dobre auto, ale jeho design, zejmena v zadnich partiich (nekteri zase tvrdi, ze v prednich partiich, ale to je subjektivni), je nekoukatelny. I v teto kategorii Mazda naprosto jasne vede... a pak je tu samozrejme i dalsi konkurence. Honda se proste musi vzchopit. Mam uz 3 Hondy v rade a jsou to skvela auta, rad bych si koupil zase Hondu, ale takhle to proste nepujde.
bylo dříve do sportovna. Prostě zábavná moderní auta jak se na výrobce motorek sluší. Dnes jsou Hondy tragédie. CR-Z je doslova parodie sporťáku. Těžké slabé auto, neuvěřitelně nakynuté třeba ve srovnání se starou CRX. Nový Civic vysoký a bachratý, sportovní styl nízko položených Civiců je dávno pryč. K tomu ten šílený samoúčelný design. Insight se mi celkem líbí, ale není to skutečný hybrid, takže nemá cenu tolik připlácet za vcelku obyčejné auto. Hlavně Hondě chybí nějaké "profilové auto, výkladní skříň značky". Dřív měla dokonalou NSX, dnes nemá nic. Třeba Toyota je na tom líp - profiluje se jako "eko" značka a má jako výkladní skříň všeobecně známý Prius, to dává logiku.