Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hondám Insight a CR-Z se příliš nedaří, v Evropě možná skončí

Honda aktuálně nabízí tři malé modely s hybridním pohonem. Dva z nich ale v Evropě jen paběrkují, a tak se uvažuje o ukončení jejich prodeje.
Zpět na článek
17. 10. 2013 16:27
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 10. 2013 09:58
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 10. 2013 16:49
17. 10. 2013 19:46
17. 10. 2013 21:26
18. 10. 2013 18:10
18. 10. 2013 10:01
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 10. 2013 22:28
17. 10. 2013 23:53
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 10. 2013 16:27
Cena a prevodovka
Insight je prilis drahy na to, co dokaze ponuknut, najma ked ma konkurovat Priusu a Aurisu.

CRZ je skvele auto, ale co ho zabija, je paradoxne chybajuca automaticka prevodovka. No a cena, ktora je skratka smiesna.
Rozbalit vlákno
9
17. 10. 2013 16:52
Re: Cena a prevodovka
CR-Z zabíjí absence automatické převodovky ? To jako vážně ?
17. 10. 2013 16:53
Re: Cena a prevodovka
O cenu Insightu podle mně ani tak nejde, spíš jde o to, že lidi hybridům moc nevěří, potom taky design zadních partií auta je dost japonský, to každému není po chuti. CRZ podle mně nechybí automat vůbec, chybí mu výkon. Nechápu, proč tam nedávají 1,8 i-VTEC co je v Civicu, auto by určitě jelo líp. Já se těším na Jazz s dvouspojkou, hydroměnič by byl lepší, ale radši double - clutch než CVT
17. 10. 2013 19:56
Re: Cena a prevodovka
3dverove auta da nepredavaju dobre ani ako klasicke
Avatar - Emel
17. 10. 2013 21:33
Re: Cena a prevodovka
Toyobaru se prodává slušně...
17. 10. 2013 19:58
Re: Cena a prevodovka
Přesně, CRZ chybí výkon, v podstatě by to mohl být ideový nástupce ostrého CRX. Tváří se jako sporťák, je nabitý moderními technologiemi, ale pod kapotou celkem jen 124k a to jen když jsou nabitý baterky - nic moc. Design je povedený a má navíc ;-) Od Insightu snad nikdo ani nic nečekal...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 10. 2013 09:58
Re: Cena a prevodovka
Priusu a hybridnemu Aurisu sa v Europe celkom dari, Lexus CT200h taha predaje znacky... - hovorim o Europskom trhu, nie o nasej slovensko-ceskej zahradke. Hoci pocet Priusov a hybridnych Aurisov na uliciach sa zvysuje. CRZ som za dva roky videl 1. Insight v 2 exemplaroch. Hybridy od Toyoty vidim kazdy den niekolkokrat.

Ludia hybridom veria, ale nemaju dovod kupit si hybrid od Hondy.

A druha vec... absolutna vacsina hybridov ma nejaku formu automatickej prevodovky. Preto je manual v CRZ vylozenou chybou. Pritom v USA sa s automatom predava.
Avatar - Dinar
18. 10. 2013 10:57
Re: Cena a prevodovka
Jediné, co je na tom CRZ sportovní, je právě perfektní manuál. Dát tam CVT, tak to jednak nepojede už vůbec, jednak označovat to auto pak jako malý sporťák už by nemělo oporu vůbec v ničem.
18. 10. 2013 13:04
Re: Cena a prevodovka
S CR-Z je ten zásadní problém, že to není hybrid jako absolutní většina hybridů.
18. 10. 2013 18:09
Re: Cena a prevodovka
Nevím proč by měl být manuál chybou, sportovní auto (zde přesněji řečeno sportovně laděné) si přímo říká o manuál. Pokud to vemu z vlastního osobního hlediska, uvažoval jsem o koupi ojetého Insighta, protože se mi to auto dost líbí a mám rád netradiční věco... ale holt to bylo jen v automatu (a ona ta 1,5ka jako v Japonsku by tam taky nebyla špatná). U sportovní CR-Z by tam manuál měl být tím spíš.
Avatar - romgator
17. 10. 2013 16:49
Insight a CRZ
Insight se mi osobně zamlouvá dost. Ale pravdou je, že za základní model, který nemá zase až tak bohatou výbavu dát přes půl milionu, tak to je trochu dost. Za takovou cenu je logické, že si zákazník najde jinou značku, kde za svých půl mega dostane víc. Škoda. CRZ osobně neznám, proto jeho (ne)úspěch nebudu komentovat.
Rozbalit vlákno
0
17. 10. 2013 19:46
Není divu
Jedno je parodie na sporťák a druhé parodie na hybrid.... :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2013 19:49
Re: Není divu
este k tomu priratajme podivny dizajn oboch kuskov a o neuspechu bolo rozhodnute uz pred zaciatkom predaja....

aspon dalsi hybrid zmizne , dobra sprava :yes:
17. 10. 2013 21:26
Re: Není divu
Líbí se mi, že máš hned ve všem jasno. I před rokem. [odkaz]
18. 10. 2013 18:10
Re: Není divu
Podivný design pro tebe. Pro mě jsou naopak oba tyto modely tím nejhezčím v dnešním portfoliu Hondy :-)
17. 10. 2013 20:48
Nebezpečný trend
Záměrně se nyní vyhnu komentářům k Insightu a CR-Z, spíše mne znepokojuje celkové postavení automobilky Honda v ČR a potažmo i v Evropě. Nejprve Legend, pak Accord, NSX pořád nikde, teď zase otazníky nad budoucností výše dvou zmíněných modelů. Není toho už trochu moc??? Jestli to tak půjde dál, Honda skončí s auty úplně. Raději na to ani nemyslet.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
17. 10. 2013 21:35
Re: Nebezpečný trend
Z toho co píšeš mě mrzí ten Accord. Možná právě roztříštěnost vize mohla přispět k aktuálním problémům Hondy v Evropě. Pokud se soustředí na několik modelů a ty budou dělat dobře... no, tak budou tam co Mazda :-)
17. 10. 2013 22:11
Re: Nebezpečný trend
podle mě je to cenovou politikou, Honda v tomhle trochu připomíná Škodivku, také "zapomněla" reagovat na změnu situace ... prodávat Hondu Jazz 1.4 s mlhovkami a litými koly za cenu (+/-) nové Mazdy 3, anebo Focusu je zkrátka sebevražedné
Avatar - Choochoo
18. 10. 2013 07:53
Re: Nebezpečný trend
Nevidel bych to tak cerne, ofenziva zacina pristi rok. Uvidime jak se chytne pripravovana 2. generace hybridu s turbobenzinem a cca 190koni v pristi generaci CR-Z a asi i Jazzu. Preci jen se pripravuje nova hybridni technika, ktera katapultovala treba Accord pred Toyotu ;-) Accord vypada ze prijde, a dale pristi rok novy Jazz, Civic Tourer, do 2015 NSX, Type-R, nove HRV.
Avatar - Dylan McKay
17. 10. 2013 21:58
Proč jsem si nekoupil Insight.
Honda to asi moc nezvládla. Auto není podle mého ošklivé, ale hybrid by měl být elektronická hračka. Už jen startovat takové auto klíčkem je trapné...
Kdo zná Prius, nemůže chtít Insight. Prius si střídá pohon benzínu s elektrikou, kdežto Insight vrčí skoro pořád, elektřina slouží spíše pouze jako pomocník, čistě na elektřinu se ani neumí rozjet. Jediné co bych u Hondy pochválil je ten světelný cirkus na přístrojovce.

Připomínám, že mimo jiné vlastním již druhý Prius, a jsem naprosto spokojený.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 10. 2013 10:01
Re: Proč jsem si nekoupil Insight.
Dylane, nechces si o tom jeste promluvit? :-)

Inak suhlas, oproti Priusu su prakticky vsetky hybridy parodie.
18. 10. 2013 18:12
Re: Proč jsem si nekoupil Insight.
Tak on přístup Hondy není zase špatný co se týče technologie toho hybridu (tak promakané to není, ale fungovat to funguje), ale Insight je prostě ve srovnání s Priusem strašně moc drahý. To auto by mělo stát tak o sto tisíc méně.
17. 10. 2013 22:28
???
toto ma byt nova informacia? 3.7.2013 som si tu na tejto stranke precital tento clanok, v nom je jasne napisane, ze tieto modely koncia. teraz uz len "mozno"?: [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
17. 10. 2013 23:53
Re: ???
Recyklovat je ekologicke >:D
18. 10. 2013 11:30
Honda je na tom moc spatne
Prijde mi, ze v Evrope nema co nabidnout... cenova politika je naprosto nesmyslna, kdyz napriklad vybehovy Accord, co je na trhu uz ctyri roky je cca o 100 000 drazsi nez srovnatelny ale fungl novy model Mazdy 6. Civic mohl byt sakra moc dobre auto, ale jeho design, zejmena v zadnich partiich (nekteri zase tvrdi, ze v prednich partiich, ale to je subjektivni), je nekoukatelny. I v teto kategorii Mazda naprosto jasne vede... a pak je tu samozrejme i dalsi konkurence. Honda se proste musi vzchopit. Mam uz 3 Hondy v rade a jsou to skvela auta, rad bych si koupil zase Hondu, ale takhle to proste nepujde.
Rozbalit vlákno
1
18. 10. 2013 11:36
Re: Honda je na tom moc spatne
jinymi slovy, CRV a Jazz Hondu nezachrani.
19. 10. 2013 18:45
Profilování značky Honda
bylo dříve do sportovna. Prostě zábavná moderní auta jak se na výrobce motorek sluší. Dnes jsou Hondy tragédie. CR-Z je doslova parodie sporťáku. Těžké slabé auto, neuvěřitelně nakynuté třeba ve srovnání se starou CRX. Nový Civic vysoký a bachratý, sportovní styl nízko položených Civiců je dávno pryč. K tomu ten šílený samoúčelný design. Insight se mi celkem líbí, ale není to skutečný hybrid, takže nemá cenu tolik připlácet za vcelku obyčejné auto. Hlavně Hondě chybí nějaké "profilové auto, výkladní skříň značky". Dřív měla dokonalou NSX, dnes nemá nic. Třeba Toyota je na tom líp - profiluje se jako "eko" značka a má jako výkladní skříň všeobecně známý Prius, to dává logiku.
Rozbalit vlákno
0