Novým základním modelem i30, který láká zákazníky do prodejen Hyundaie, je ten s označením Start. Několik absentujících položek výbavy uvolnilo první cenu a dovolilo z ní ubrat 15 tisíc Kč.
cena nic moc, - vybava to samy.
meli by slevnit o 60 a ne jen o 15.
nebo vratit zpatky tu vymontovanou klimu, k centralu dalku a pridat metalizu nebo kola.
Nejsem osobní jen mi vadí tyhle moudra od lidí co kupují ojetiny. Šetřit momentálně na auto nepotřebuju, já si už radost udělal dávno a stejně jako ty kupoval ojeté. Jen o třídu výše.
Pokud ti Hyundai nesedí dá se to pochopit, ale cena za kterou ho nabízejí je bezesporu zajímavá. Anebo bys snad čekal že ho dostaneš za cenu tvého jetého Seata?? Bavíme se o novém autě hochu...
Tak presne tohle je ta spravna reakce... najde se tu mnoho takovych, co se tu prsí ojetinami za 100-150tis... jen jim nedochazi, ze ten svorcak s rejzi za 300 by si mohl ty jejich fara koupit 2 ba i vic :-! Ano, mluvim z osobni zkušenosti ;-) Ale IGOR je docela hrdina... pze s tim nazorem na rejzi prisel, byt ma starou ojetinu, cimz nahral na perfektni smec a neprustrelny argument :yes:
Kryšno přece se Igorovi nebudeme posmívat, věřím že ze svého Seata má radost a ježdění ho baví. A to myslím zcela upřímně.
Snad jen aby to s tím závoděním nepřeháněl i mimo okruh. Já se mám před těmihle mladými drzky na silnici rozhodně na pozoru. Takže Hyundaiům zdar a jetejm Leonům NAZDAR... ;-) >:D >:-[]
Igore podivej, tohle je dosti prizemni... chces se merit s atmosferou s obsahem 1.6? Ano jsi vitez... rekneme, ze pristi rok tuhle rejzi strelim... usetrim svych dalsich par tisicovek na novou rejzi, zainvestuju je jinam a za 150 koupim rekneme ojety audi S4 rv 2000... pujdes pak zavodit?
krysno, ty se hlavne prober..
zda se zes sam rychle zapomnel na vsechny svy dobry duvody proc sis koupil co sis koupil..
zarid se jak sam myslis a dej vedet, ja pujdu zavodit kdykoli.. ;-)
Igore, ty nezávoď neb závodníkem nejsi a ani nebudeš. Snaž se jezdit slušně, užívej si kvalit svého auta a hledej kouzlo jízdy i v rámci možností které ti nabízí český právní řád. Pokud jsi zkušený řidič (což bych při tvém nájezdu kilometrů předpokládal) víš o čem mluvím. Závodit můžeme třeba na okruhu a já ti rád vítězství přenechám. Koneckonců mých 96 kW v naftě se asi těžko může měřit s tvým rychlým hatchem, který jich má 132.
Anebo to zkus někdy v Německu, tam na dálnici většinou omezení rychlosti nemají. Kryšnovi nic nevyčítej na rozdíl od tebe se jedná asi o výrazně zodpovědnějšího člověka než jsi sám. Takže abychom to uzavřeli, u tebe mě napadá (a neříkám to zrovna rád...) jsi než to co tvé auto (GTI, promiň za citaci). Měj své auto rád, užij si ho, měj radost z jízdy, ale nesnaž se nás tu ohromovat pseudozávodnickými tendencemi. Bohužel frajeři tobě podobní často končí ne zrovna vesele... :-! Hodně šťastných kilometrů chlapče. ;-)
Podivej, neber to nijak osobne... taky jsem jezdil ojete auto - bohuzel to byla spatna investice, ktera me stala ztratovych 80tisic behem roku.Jinak nic proti ojetinam nemam... a chapu, ze pokud clovek chce silne "sportovni" auto a na nove mu nestaci finance, koupi ojetinu... pripadne zapomene na sve sny a koupi neco noveho, v mem pripade, s oblibou zde oznacovaneho jako "svorc" auto :-) .Ja mel limit 380 tisic - V te dobe to mohl byt Korejec a jentaktak Francouz, pripadne Opel... nakonec to byla KIA, neb jsem dostal nabidku, ktera se neodmita... Jo, ma obycejny motor, proti konkurenci slabe jizdni vlastnosti a ubohe materiály.Ale je tomu ctyri roky, auto nemelo jediny problem a jedine vydaje s nim spojene jsou garancky a benzin.To byly ty duvody... mit dnes onech 400 zase po hromade a volit auto, asi bych sahl po Focusu, nebo te mistni modle G, ale tenkrat byla jina doba, tak mozna pristi rok, pokud se neco zasadniho nezmeni.Shrnuti... mam rad rychlou jizdu, ale rad bych se dozil renty ;)proto zavody za provozu, nebo na okruhu nehrozi (na to nemam nastroj), stejne tak jako nakup ojetiny... byt mam jeden neprakticky sen ;-)
napr. renault vyrabi megana ve francii a prodava ho s klimou a vsema srandama za 300,-.
tak nevim proc by hyundai nemoh nabizet svuj vykuchany zaklad made in cz za 220,-. resp. za 260 s klimou a s metlou..
tady jsme ale v Čechách a ne ve Francii. Takže držme se tuzemské nabídky. Koukni kolik stojí Mégane v tebou zmíněné výbavě u nás a kolik stojí stejně vybavená Fábie. Ani v jednom případě za dvěstěpětašedesát nepořídíš... Jsem přesvědčen o tom, že když se oprostíš předsudku že jezdíš koreu, dostaneš za svoje peníze v novém balení maximum. Je vcelku jedno jestli to bude cedník anebo i30... ;-)
Teď už chybí jen udělat podzáklad bez volantu a bez kol a dostaneš ho za 220 >:D
To mně připomnělo jeden vtip...
Sedí hajný na posedu a čeká na srnce.
Najednou vidí, jak čtyři cikáni nesou krmelec.
"Hajz*ové jedni, co není přibitý nebo přivařený, to ukradnou", mumlá si pod vousy.
Pak celej rozzuřenej namíří flintu a BÁC, BÁC, a dva cikáni spadnou mrtví na zem.
Z krmelce vyleze skin a povidá :
"Do p*dele práce, nový auto a hned dvě gumy v hajz*u".
Kdyz tohle udelal skoda s fabii a nazvala junior tak se mohli vsichni pobl-ejt. Kdyz to udela Hyundai tak je to ok? Tomu moc nerozumim. Navic - oholena fabia mela vzdy alespon solidni technicky zaklad - bezpecnej podvozek, solidni interier a sedadla atd., takze junior byl sice liny a nevzhledny auto, ale porad se v nem jezdilo na vysi doby. Orezanim Hyundai o vybavu na 0 ztratilo to auto vsechnu atraktivitu. :-(
Fabia "Junior" měla litrový motor, žádné rádio a místo schránky před spolujezdcem díru. Tahle kára má šest airbagů a slušné rádio s CD a USB. A ze standardních věcí mu chybí akorát klima. Jo a když jsme u toho srovnání - základní motor 1,4 tu má 80 kW a 4 válce. Kolik že to měl Junior? 37 kW?
Clovece tys jeden z tech co hladi plasty a mlaska si? Ja myslel, ze srdce auta je vzdy motor... a ten je v i30 vyborny... a k nemu akoratne naladen podvozek.Kdyz to prevedu na Fabii, byt je to jina trida... jaky ze tam byl motor? Dechberouci litr... to co tehdy vymyslela Skodovka byl jejich nejvetsi omyl... coz poznali nastesti velmi zahy.
Zakladem kazdyho dobryho auta je vzdycky dobrej podvozek. Motor si muzes vybrat podvozek (zpravidla) uz ne. A ten mela fabia ve svy dobe ve svy tride spickovej, a prekonaval vsechny konkurenty. Hyundai ho ve sve kategorii ma dnes jen podprumernej. Navic nesrovnam auta, protoze ty jsou kazdy z jiny doby, ale pristup. A ten je u obou znacek stejnej. Staci se podivat do ofic. ceniku a zjistis jak je ten hyundai orezanej. Podle me je to humus - asi jako polska cokolada za 4,90. :-(
a) pokud z kombinace podvozek/motor jedna část výrazně zaostává, je to velké mínus. U junioru navíc tuším ani nebyl posilovač řízení...což ovladatelnosti nepřidá.
Nimécně, i30 není na špičce, ale jízdní vlastnosti nejsou nikterak mizerné...víceprvkovou zadní nápravu nemá třeba ani Megane nebo C4ka. A na 1.4ku dle mého v pohodě stačí.
Fábia, řekl bych, šla za jistou mez..blatníky, třinácky, vybraná deska před spolujezdcem, motor, který má velké obtíže...a tuším, že i ten posilovač, co jsem slyšel (a to mi připadá v dnešní době u malých aut do města poměrně dost "překvapivé). I30 má motor, který ani zdaleka není ve své třídě to nejslabší...zvenku auto nevypadá nijak výrazně hůře, jak ostatní provedení..a celkově "použitelnost" tak výrazně netrpí jako u fabie...
Jde o úhel pohledu, ale na mě rozhodně působí tahle i30, i vzhledem k třídě, mnohem lépe, jak fabie junior...
fabii junior muzes porovnavat leda s trabantem, ale oba se uz nevyrabi. taky byl ten trabant sviznejsi 2takt. predjizdeni s juniorem je jak ruska ruleta.
ale k teme. i30 je vuz odpovidajici prumeru dnesni doby, neco lepsi, neco horsi...
jiste ze embeckare je skoda presvedcovat, porad budou videt jen fabii, octavii, romster ... a pritom maji doma feldu s bazaru rocnik 1996.
no nazdar!
ano. Octavia classic byla velmi netraktivni auto a naprostej social. Myslim ze po faceliftu uz je docela vybevna, minimalne s tim paektem plus, rozhodne lip nez I30 social edition. Nicmene porad je to je zakladovka. :no: