Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
igor77
napr. renault vyrabi megana ve francii a prodava ho s klimou a vsema srandama za 300,-.
tak nevim proc by hyundai nemoh nabizet svuj vykuchany zaklad made in cz za 220,-. resp. za 260 s klimou a s metlou..
tak nevim proc by hyundai nemoh nabizet svuj vykuchany zaklad made in cz za 220,-. resp. za 260 s klimou a s metlou..
tady jsme ale v Čechách a ne ve Francii. Takže držme se tuzemské nabídky. Koukni kolik stojí Mégane v tebou zmíněné výbavě u nás a kolik stojí stejně vybavená Fábie. Ani v jednom případě za dvěstěpětašedesát nepořídíš... Jsem přesvědčen o tom, že když se oprostíš předsudku že jezdíš koreu, dostaneš za svoje peníze v novém balení maximum. Je vcelku jedno jestli to bude cedník anebo i30... 😉
Provocateur
Teď už chybí jen udělat podzáklad bez volantu a bez kol a dostaneš ho za 220 >😁
To mně připomnělo jeden vtip...
Sedí hajný na posedu a čeká na srnce.
Najednou vidí, jak čtyři cikáni nesou krmelec.
"Hajz*ové jedni, co není přibitý nebo přivařený, to ukradnou", mumlá si pod vousy.
Pak celej rozzuřenej namíří flintu a BÁC, BÁC, a dva cikáni spadnou mrtví na zem.
Z krmelce vyleze skin a povidá 😒br /> "Do p*dele práce, nový auto a hned dvě gumy v hajz*u".
>😁
To mně připomnělo jeden vtip...
Sedí hajný na posedu a čeká na srnce.
Najednou vidí, jak čtyři cikáni nesou krmelec.
"Hajz*ové jedni, co není přibitý nebo přivařený, to ukradnou", mumlá si pod vousy.
Pak celej rozzuřenej namíří flintu a BÁC, BÁC, a dva cikáni spadnou mrtví na zem.
Z krmelce vyleze skin a povidá 😒br /> "Do p*dele práce, nový auto a hned dvě gumy v hajz*u".
>😁
chytrak1
Kdyz tohle udelal skoda s fabii a nazvala junior tak se mohli vsichni pobl-ejt. Kdyz to udela Hyundai tak je to ok? Tomu moc nerozumim. Navic - oholena fabia mela vzdy alespon solidni technicky zaklad - bezpecnej podvozek, solidni interier a sedadla atd., takze junior byl sice liny a nevzhledny auto, ale porad se v nem jezdilo na vysi doby. Orezanim Hyundai o vybavu na 0 ztratilo to auto vsechnu atraktivitu. 😒
poslouchej chlapče, máš ty vůbec řidičák?? Víš něco o autech, že srovnáváš i30 s fábií juniorem??
Fabia "Junior" měla litrový motor, žádné rádio a místo schránky před spolujezdcem díru. Tahle kára má šest airbagů a slušné rádio s CD a USB. A ze standardních věcí mu chybí akorát klima. Jo a když jsme u toho srovnání - základní motor 1,4 tu má 80 kW a 4 válce. Kolik že to měl Junior? 37 kW?
Clovece tys jeden z tech co hladi plasty a mlaska si? Ja myslel, ze srdce auta je vzdy motor... a ten je v i30 vyborny... a k nemu akoratne naladen podvozek.Kdyz to prevedu na Fabii, byt je to jina trida... jaky ze tam byl motor? Dechberouci litr... to co tehdy vymyslela Skodovka byl jejich nejvetsi omyl... coz poznali nastesti velmi zahy.
Zakladem kazdyho dobryho auta je vzdycky dobrej podvozek. Motor si muzes vybrat podvozek (zpravidla) uz ne. A ten mela fabia ve svy dobe ve svy tride spickovej, a prekonaval vsechny konkurenty. Hyundai ho ve sve kategorii ma dnes jen podprumernej. Navic nesrovnam auta, protoze ty jsou kazdy z jiny doby, ale pristup. A ten je u obou znacek stejnej. Staci se podivat do ofic. ceniku a zjistis jak je ten hyundai orezanej. Podle me je to humus - asi jako polska cokolada za 4,90. 😒
a) pokud z kombinace podvozek/motor jedna část výrazně zaostává, je to velké mínus. U junioru navíc tuším ani nebyl posilovač řízení...což ovladatelnosti nepřidá.
Nimécně, i30 není na špičce, ale jízdní vlastnosti nejsou nikterak mizerné...víceprvkovou zadní nápravu nemá třeba ani Megane nebo C4ka. A na 1.4ku dle mého v pohodě stačí.
Fábia, řekl bych, šla za jistou mez..blatníky, třinácky, vybraná deska před spolujezdcem, motor, který má velké obtíže...a tuším, že i ten posilovač, co jsem slyšel (a to mi připadá v dnešní době u malých aut do města poměrně dost "překvapivé). I30 má motor, který ani zdaleka není ve své třídě to nejslabší...zvenku auto nevypadá nijak výrazně hůře, jak ostatní provedení..a celkově "použitelnost" tak výrazně netrpí jako u fabie...
Jde o úhel pohledu, ale na mě rozhodně působí tahle i30, i vzhledem k třídě, mnohem lépe, jak fabie junior...
Nimécně, i30 není na špičce, ale jízdní vlastnosti nejsou nikterak mizerné...víceprvkovou zadní nápravu nemá třeba ani Megane nebo C4ka. A na 1.4ku dle mého v pohodě stačí.
Fábia, řekl bych, šla za jistou mez..blatníky, třinácky, vybraná deska před spolujezdcem, motor, který má velké obtíže...a tuším, že i ten posilovač, co jsem slyšel (a to mi připadá v dnešní době u malých aut do města poměrně dost "překvapivé). I30 má motor, který ani zdaleka není ve své třídě to nejslabší...zvenku auto nevypadá nijak výrazně hůře, jak ostatní provedení..a celkově "použitelnost" tak výrazně netrpí jako u fabie...
Jde o úhel pohledu, ale na mě rozhodně působí tahle i30, i vzhledem k třídě, mnohem lépe, jak fabie junior...
Tak tak... a s tim posilovacem mas pravdu, opravdu tam nebyl.Proste to byl naprosty ustrelek Skodovky, ale par se jich prodalo 😉 "svorcakum" 😉
fabii junior muzes porovnavat leda s trabantem, ale oba se uz nevyrabi. taky byl ten trabant sviznejsi 2takt. predjizdeni s juniorem je jak ruska ruleta.
ale k teme. i30 je vuz odpovidajici prumeru dnesni doby, neco lepsi, neco horsi...
jiste ze embeckare je skoda presvedcovat, porad budou videt jen fabii, octavii, romster ... a pritom maji doma feldu s bazaru rocnik 1996.
no nazdar!
ale k teme. i30 je vuz odpovidajici prumeru dnesni doby, neco lepsi, neco horsi...
jiste ze embeckare je skoda presvedcovat, porad budou videt jen fabii, octavii, romster ... a pritom maji doma feldu s bazaru rocnik 1996.
no nazdar!
Takze podla teba je Octavia vo verzii Classic absolutne neatraktivne auto. Neatraktivnejsie by uz mohlo byt len domontovanim radia.
ano. Octavia classic byla velmi netraktivni auto a naprostej social. Myslim ze po faceliftu uz je docela vybevna, minimalne s tim paektem plus, rozhodne lip nez I30 social edition. Nicmene porad je to je zakladovka. :no:
meli by slevnit o 60 a ne jen o 15.
nebo vratit zpatky tu vymontovanou klimu, k centralu dalku a pridat metalizu nebo kola.
Setri si sam, jednou se taky dockas..
Pokud ti Hyundai nesedí dá se to pochopit, ale cena za kterou ho nabízejí je bezesporu zajímavá. Anebo bys snad čekal že ho dostaneš za cenu tvého jetého Seata?? Bavíme se o novém autě hochu...
Snad jen aby to s tím závoděním nepřeháněl i mimo okruh. Já se mám před těmihle mladými drzky na silnici rozhodně na pozoru. Takže Hyundaiům zdar a jetejm Leonům NAZDAR... 😉 >😁 >😒]
muj youngtimer proti tvoji fifince ? 😉
zda se zes sam rychle zapomnel na vsechny svy dobry duvody proc sis koupil co sis koupil..
zarid se jak sam myslis a dej vedet, ja pujdu zavodit kdykoli.. 😉
Anebo to zkus někdy v Německu, tam na dálnici většinou omezení rychlosti nemají. Kryšnovi nic nevyčítej na rozdíl od tebe se jedná asi o výrazně zodpovědnějšího člověka než jsi sám. Takže abychom to uzavřeli, u tebe mě napadá (a neříkám to zrovna rád...) jsi než to co tvé auto (GTI, promiň za citaci). Měj své auto rád, užij si ho, měj radost z jízdy, ale nesnaž se nás tu ohromovat pseudozávodnickými tendencemi. Bohužel frajeři tobě podobní často končí ne zrovna vesele... :-! Hodně šťastných kilometrů chlapče. 😉
a tentokrat pritom dokonce lestis kliku od auta ktery neni tvoje
tou hlaskou se zavodenim s´ potreboval jen nakopnout.