Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai a Kia čekají letos nejslabší růst prodeje za 12 let

Automobilka Hyundai Motor a její dceřiná společnost Kia Motors čekají v letošním roce zvýšení prodeje o 2,5 procenta na 8,2 milionu vozů. Růst prodeje tak bude nejpomalejší od roku 2003.
Zpět na článek
2. 1. 2015 18:08
2. 1. 2015 18:09
2. 1. 2015 19:25
2. 1. 2015 19:31
2. 1. 2015 19:37
2. 1. 2015 19:58
2. 1. 2015 20:10
2. 1. 2015 20:44
2. 1. 2015 21:22
2. 1. 2015 21:42
2. 1. 2015 22:23
3. 1. 2015 01:39
3. 1. 2015 08:08
3. 1. 2015 09:06
3. 1. 2015 10:16
3. 1. 2015 10:33
3. 1. 2015 10:40
3. 1. 2015 11:01
3. 1. 2015 11:17
3. 1. 2015 11:43
3. 1. 2015 12:11
3. 1. 2015 12:21
3. 1. 2015 12:41
3. 1. 2015 12:53
3. 1. 2015 13:08
3. 1. 2015 13:54
3. 1. 2015 11:18
3. 1. 2015 11:24
3. 1. 2015 13:09
3. 1. 2015 13:46
3. 1. 2015 15:22
3. 1. 2015 17:49
3. 1. 2015 18:03
3. 1. 2015 20:36
3. 1. 2015 22:08
3. 1. 2015 23:10
4. 1. 2015 04:12
4. 1. 2015 11:09
3. 1. 2015 18:16
3. 1. 2015 18:53
3. 1. 2015 16:16
3. 1. 2015 10:39
2. 1. 2015 23:17
3. 1. 2015 04:30
Avatar - Guttalax
2. 1. 2015 18:08
nej.nej.nej
Nejslabší růst prodeje a největší ztráta hodnoty.[odkaz] ;-)
Rozbalit vlákno
4
2. 1. 2015 18:57
Re: nej.nej.nej
A nejslabší růst kde?
Cadenza je okrajový model, prodá se ho pár stovek... ;-)
Avatar - 3_diamanty
2. 1. 2015 19:56
Re: nej.nej.nej
zase len par stoviek rozhodne nie..... teda aspon v sucte za 11 mesiacov je to uz radovo niekoko tisic

za 11 mesiacov v roku 2014 sa ich predalo v USA 8719 kusov modelu cadenza [odkaz] ;-)
2. 1. 2015 20:21
Re: nej.nej.nej
oprava: myslel jsem měsíčně pár stovek...třeba v listopadu 482ks...jinak těcj 8719 opravdu moc není a není to stěžejní model ;-)
Avatar - 3_diamanty
2. 1. 2015 21:05
Re: nej.nej.nej
no ano ..... cadenza je viacmenej okrajovy model ...... od kii za vyse 40 000 dolarov sa nejaka masovka asi cakat neda.... ved napriklad take volvo S80 tiez u nas v eu nie je ziaden trhak ale pritom to nie je zle auto..... cadenza je svojim sposobom stale pre americanov trosku "neznama" ...... obavam sa ze prave o dost lacnejsia optima a pritom len kusok mensia od cadenzy.... dost ubera "predajom" cadenzy.... a ked za 4 mesiace v new yorku predstavia novu optimu ktora bude zase lepsia ako ta sucasna tak asi az vtedy sa skutocne zacnem obavat o cadenzu ... ktorej technologicky aj rozmerovy naskok voci optime uz bude "takmer ziadny" ale cenovy rozdiel bude nadalej predpokladam dost znacny a citelny - kedze neocakavam zeby nova optima nejako vyrazne zdrazela od tej sucasnej
Avatar - Guttalax
2. 1. 2015 18:09
nej.nej.nej
A zde je něco o Číně. poslední pasáž je zajímavá[odkaz] ;-)
Rozbalit vlákno
39
2. 1. 2015 18:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 1. 2015 18:57
Re: nej.nej.nej
Asi neumíme číst >:D
2. 1. 2015 19:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Guttalax
3. 1. 2015 07:56
Re: nej.nej.nej
Nechápu co je na těchto příspěvcích nenávistného.Přicházejí mi SZ a dost lidí tě má na hote listech.Ostatně se ani nedivím. Nechci se uchylovat k tvemu vyjadřování o urážení kde koho blitky typu prosťáčci atd. To hodně vypovídá o tvé osobě. Některýn SZ se mi ani nechce věřit co jsi zač. :no:
3. 1. 2015 08:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Guttalax
3. 1. 2015 07:52
Re: nej.nej.nej
Pokud umíš číst-což se předpokládá ,zvyšování kapacit výroby kvůli obavám z kvality.
3. 1. 2015 09:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Guttalax
3. 1. 2015 10:06
Re: nej.nej.nej
O japoncích tam není ani slovo. Zase sis to upravil do podoby Pákistánského hnidopicha
3. 1. 2015 10:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Guttalax
3. 1. 2015 10:21
Re: nej.nej.nej
Je jedno zda jsi na hot nebo hat. Důležitější v tvém případě je,že na tebe část přispivatelů prdí. :yes:
3. 1. 2015 10:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
3. 1. 2015 10:38
Re: nej.nej.nej
Nechcem sa vam miesat do vasej druznej debaty, ale :
To uz fakt nevies rozlisit "hat" a "hate" , a tiez "hot" a "hote" ??? 8-s 8-s 8-s
Bud si to na Silvestra prehnal este viac, nez by sa dalo cakat, alebo si to este kombinoval s.... ani neviem cim. 8-s Asi si si moc nevsimol - Gilgit ma s tebou az neskonalu trpezlivost na jeho zvyklosti. Tak si toho zacni vazit. Joo, a zacni si vsimat aj obsah jeho prispevkov, ich informacnu hodnotu - ta je na rozdiel od toho, co si za posledne dni zo seba "vyprodukoval" ty neporovnatelne vyssia.
Pritom v minulosti sa mi zdalo, ze ani ty nemusis byt uplne "marny"...no co uz, asi zdanie klame. :-! Alebo ma skusis presvedcit o opaku ?
Inac - ten "HOT" list by sa mohol zaviest - bol by to super vynalez !!! >:D - koho mam na hot-liste, hned by mi prislo upozornenie, ze je pritomny v diskusiach a upozornilo by ma >:D
Avatar - Guttalax
3. 1. 2015 10:55
Re: nej.nej.nej
Audire- já se celkem dobře bavím. Příjde mi ,že někteří jen čekají na špatně napsané slovíčko nebo něco přehozeného.Vždyt jde o houno. Apropo zmíněný nik se vždy drží jak to houno košule. Pár lidí zde by si mělo přečíst etický kodex příspěvku a pak kliknout. Když už vzpomínáš trpělivost -tu má spíš redakce. přeji ti hezký den :yes:
3. 1. 2015 11:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 1. 2015 11:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Guttalax
3. 1. 2015 11:24
Re: nej.nej.nej
Zřejmě jsi ho vůbec nečet já o voze ty o...... piš si co chceš mě je to šumák >:D
3. 1. 2015 11:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Guttalax
3. 1. 2015 11:37
Re: nej.nej.nej
Dyt řikám,že nejsi tak zlý jak píšou. Ještě vynech ty neomelené urážky a časem tě pochopím. >:-[]
3. 1. 2015 11:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Guttalax
3. 1. 2015 11:47
Re: nej.nej.nej
Tak jak jsem psal . Nechodím tady rozdávat rozumy ,ale bavit se.A ty jsi nevyčerpatelná studnice. >:D
3. 1. 2015 11:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Guttalax
3. 1. 2015 11:58
Re: nej.nej.nej
Hmm zase přesvědčuješ o své inteligenci >:D
3. 1. 2015 12:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Guttalax
3. 1. 2015 12:01
Re: nej.nej.nej
A nezapomeň se pochválit Ivane. >:D
3. 1. 2015 12:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Guttalax
3. 1. 2015 12:07
Re: nej.nej.nej
Tvé mínusy jen potěší : :yes:
3. 1. 2015 12:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Guttalax
3. 1. 2015 12:19
Re: nej.nej.nej
Vše jsi už napsal ,takže bych opakoval tvé. >:D
3. 1. 2015 12:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Guttalax
3. 1. 2015 12:30
Re: nej.nej.nej
Aspon tě ženu k vítězství roku 2015.Viz. nejvíc příspěvků. >:D
Avatar - rokyta.p
3. 1. 2015 17:47
Re: nej.nej.nej
Omg - zase plky a gilgitoviny >:D
3. 1. 2015 18:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rokyta.p
3. 1. 2015 19:43
Re: nej.nej.nej
Ne děkuji, za pofiderni junde kopes ty. Naštěstí jak jde vidět junde konci. To vís nic netrvá věčne, ani láska k jedné slečně. Natos korejce ble
3. 1. 2015 22:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rokyta.p
3. 1. 2015 23:00
Re: nej.nej.nej
Ty jsi jenas >:D proč bych mel chtít pracovat ve firmě kde dávají cca 60% plat proti konkurenci? >:D a byt kolega s tebou či vosickym? Dík to i raději par romských rodin v sousedství než toto . Ale konciii to vis ze konciii. Lidi už zjistili co jste zac aj ty pojízdná krmitka pro opice. Takže citují tvého spolustranika, ze "citankovy příklad sily hjonde" se asi nekoná ;-)
4. 1. 2015 04:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rokyta.p
4. 1. 2015 13:38
Re: nej.nej.nej
Chlapek z PR se ani nevyspal při strezeni opičího pokladu -chudak >:D
Re: nej.nej.nej
Gutalax je kouzelný chlapec, jeho příspěvky čtu s oblibou, je skvělý.
2. 1. 2015 19:07
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
7
2. 1. 2015 19:22
Re: Opet lajdácký zpusob informování na Auto.cz
myslím, že víš, že nemá cenu se rozčilovat. Aktuálnost zde nehledej. Pokud chceš aktuality tak jedině das Škoda, jsme první na webu...Přitom by stačilo umět anglicky a jednou denně kouknout na zahraniční weby...
2. 1. 2015 19:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 1. 2015 20:25
Re: Opet lajdácký zpusob informování na Auto.cz
já bych to viděl tak, že to opíší někde z českých serverů a k tomu přidají pár chyb při opisování ;-)
2. 1. 2015 21:10
Re: Opet lajdácký zpusob informování na Auto.cz
Taká malá úvaha:
1.Prečo prudíš, keď ti to vlastne nevadí?
2.A ak ti to aj tak vadí, na čo sem potom chodíš?
Dve rečnícke otázky, jedna pravdepodobná odpoveď: Chodíš sa sem vyprskať. Asi inak nemáš kde...
2. 1. 2015 21:20
Re: Opet lajdácký zpusob informování na Auto.cz
1.konstatování stavu neznamená souhlas.
2.Třeba si to přečte někdo z redakce a chytne se za nos...(jsem to ale naivka)
3. 1. 2015 09:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 1. 2015 09:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 1. 2015 19:25
lol nadpis
akokeby H/K bola pred krachom, a hned za tym nenapadna veta o celosvetovom predaji 8,2 milionu vozů ... 8,2 MILIONA ...
co by za to dali ostatne automobilky, keby mohli byt na 4. mieste na svete :-) :-!
Rozbalit vlákno
47
2. 1. 2015 19:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
2. 1. 2015 19:31
Re: lol nadpis
je to ozaj pekne cislo veru....... inak H/K su celosvetovo na 5 mieste ..... za toyotou, VW, GM a renaultom-nissan ...
2. 1. 2015 19:37
Re: lol nadpis
hej, doteraz 2 samostatne znacky, a zrazu 1 koncern ? ee ..., toto neberiem
pre mna vzdy bude H/K pred renaultom a pred Nissanom
Avatar - 3_diamanty
2. 1. 2015 19:39
Re: lol nadpis
hyundai s kiou su tiez 2 znacky ;-) nie jedna

poradie za rok 2013 v tabulke: [odkaz]
2. 1. 2015 19:58
Re: lol nadpis
Pokud si sám pro sebe vyřadíš i další značky, tak třeba to třba H/K ve tvém světě dotáhne i na první místo. A ani při tom nebude muset řešit kvalitu.
2. 1. 2015 20:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
2. 1. 2015 20:39
Re: lol nadpis
pogo26 reagoval na ajrtona.....a ma pravdu.... ked ajrton vyradi z niektorych koncernov par znaciek tak to podla jeho zvlastnej metodiky H/K kludne dotiahne aj na vyssie priecky .. nastastie oficialne poradie som vyssie uz hodil v tabulke .... a aj ked toto poradie ajrton neuznava..... nastastie plati a H/K su na 5 mieste az za alianciou renault-nissan
2. 1. 2015 20:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 1. 2015 21:22
Re: lol nadpis
si na omyle, renault aj nissan su dva SAMOLSTATNE automobilky, nie je to ziaden koncern typu VW alebo H/K, R-N je len akasi aliancia, partnerstvo, dohoda o spolupraci a zdielani, nie je tam ziadna vlastnicka struktura ani spojenie (ano, doslo tam k nejakej bezvyznamnej vymene akcii, ktora ovsem z hladiska vlastnickej struktury a riadenia neznamena vobec nic) ako v pripade koncernov ...

takze ja ani nikto s normalnym rozumom nejaku dohodu o spolupraci nebudem vydavat za vlastnicky koncern
je pekne uvadzat kolko predali spolu ako partneri, ale je to demagogia, pretoze ide o samostatne automobilky
Avatar - 3_diamanty
2. 1. 2015 21:27
Re: lol nadpis
no ja sa riadim touto tabulkou [odkaz] a alianciu renault-nissan akceptujem bez problemov na 4 mieste.... korejci su az za nimi.....

ale ty sa kludne riad cim chces.... mas na to pravo :yes: ...
2. 1. 2015 21:42
Re: lol nadpis
No ta výměna akcií nebyla zrovna bezvýznamná, Renault dnes vlastní 43,4% akcií v Nissanu. Jinak máš samozřejmě pravdu, nejedná se o klasický koncern, protože Renault Nissan neovládá (nemá majoritu v Nissanu) a totéž platí o Nissanu ve vztahu k Renaultu a kdyby se braly v potaz jenom smlouvy o spolupráci tak si Daimler klidně může připočítat produkci Renaultu a Nissanu k sobě a prohlásit se za celosvětovou jedničku.
Re: lol nadpis
Renault má v Nissanu svým způsobem majoritu, protože vlastní sice méně než 50% akcií, ale důležitější než akcie jsou hlasovací práva. A jinak Topper má pravdu a mnoho údajů o prodejích se udává dohromady a celkově spolupráce mezi R a N je úzká spolupráce a označovat to jako koncern není od věci.
Avatar - 3_diamanty
2. 1. 2015 21:56
Re: lol nadpis
Carlos Ghosn to povedal jasne.... niet co spochybnovat.... aliancia renault-nissan je vo svete ako celok uznavana .... a aj dlhodobo jedna z najuspesnejsich .... uz davno ich povazujem za jeden celok ;-)
Re: lol nadpis
Celkově si myslím, že HK je přeskočí, nástup Kie a Hyundaie je obrovský oproti Renaultu, jinak Nissan je solidní partner.
Avatar - 3_diamanty
2. 1. 2015 22:08
Re: lol nadpis
no ked sme uz pri tej solidnosti partnerov tak skus hadat ktora znacka z dvojice renault - nissan vo svete predava viac ;-) .....

nissan len v usa predava milion aut rocne ;-) ... a toto renault tazko predajne dobehne nejakym preznackovanym dustrom kdesi v rusku ;-)
2. 1. 2015 22:23
Re: lol nadpis
Svým způsobem, Renault má v Nissanu 43,4% hlasovacích práv a je největší akcionář, nic víc, nic méně. Majoritu prostě nemá. Právě skutečnost, zda někdo má ve společnosti majoritu či nemá je zásadní pro posuzování, zda daný celek je či není koncern.
I ostatní světové koncerny vlastní velké podíly v řadě jiných auto výrobců a přestože s nimi úzce spolupracují, tak jejich produkce se do těchto koncernů nezapočítává právě z důvodu chybějící majority (a tedy de jure možnosti/nemožnosti ovládat danou společnost). Jako příklad lze uvést Subaru, největším akcionářem je Toyota, přesto se produkce Subaru k Toyotě nepřipočítává právě proto, že Toyota nemá majoritu, ale je jenom největším akcionářem.
3. 1. 2015 01:39
Re: lol nadpis
Nemůžeš se na to dívat jen dle počtu akcií. A protože odborníci vědí, jak aliance Renault-Nissan funguje, tak ji berou jako jeden celek. Koneckonců , Carlos Ghosn asi ví čemu šéfuje. A to jak v Renaultu, tak i v Nissanu. Pochybuji, že najdeš jinou alianci, kde by měly spolupracující firmy stejné vedení. Ghosn je generální ředitel a předseda představenstva jak v Renaultu, tak v Nissanu. To srovnávání se Subaru a Toyotou je zcela mimo. Toyota má cca 17% akcií a nemá rozhodující vliv. Ani ve vedení nikoho nemá. Jde jen o spolupráci.
3. 1. 2015 08:08
Re: lol nadpis
hele, jeden trochu off-topic - vis, jakym zpusobem je po svete rozvrstvenych tech zbylych 56,6%? ja ne, ale casto se klidne stava, ze nejakych 20-30 pocent muze byt beznadejne roztristenych mezi lidmi (tisice drobnych akcionaru), kteri realne nedokazou svuj podil na rizeni firmy uplatnit, pak 43,4% muze byt de facto majorita, ktera si proste odhlasuje vsechno...
3. 1. 2015 09:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 1. 2015 10:16
Re: lol nadpis
Proč by to bylo nesmyslné porovnávat? Subaru sdílí s Toyotou jak pracovní postupy, tak dlouhou řadu konkrétních dílů/dodavatelů a vzhledem ke společnému japonskému základu se dá říci, že k sobě mají daleko blíže než Renault a Nissan a v případě nějakých globálních otřesů bych si vsadil, že spolupráce Toyota-Subaru přežije, kdežto Renault-Nissan se klidně rozpadne tak jako se v minulosti rozpadla celá řada transatlantických a transpacifických aliancí.
A Renault s Nissanem nahlíží jako celek jen část lidí/médií/institucí, druhá část je chápe jako dvě samostatné automobilky resp. skupiny.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
3. 1. 2015 10:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 1. 2015 10:40
Re: lol nadpis
Koncern je jen jeden. :-)
3. 1. 2015 11:01
Re: lol nadpis
Neříkám nic jiného, než to, že někdo chápe Nissan a Renault jako dvě samostatné entity a někdo jako jednu. Osobně preferuji první možnost, protože vychází z jasné majetkoprávní definice a nikoliv z vágní definice nějaké míry integrace a dohadování se, zda nějaká spolupráce je hlubší než jiná.
3. 1. 2015 11:17
Re: lol nadpis
Obchodní model aliance je natolik unikátní, že pro lidi, kteří se v tom moc nevyznají, je jednodušší se podívat na jedno číslo a na základě tohoto čísla se dívat na Renault a Nissan jako na dvě samostatné značky. Pak se však nesmí divit, že jim někdo napíše, že jsou zcela mimo.
3. 1. 2015 11:43
Re: lol nadpis
Jasně, napiš třeba evropské asociaci výrobců automobilů (ACEA), že jsou spolek truhlíků, který se v tom moc nevyzná, když prodeje skupiny Renault a Nissan pojímá jako dvě oddělené části. Určitě tě pochopí, když současným prezidentem tohoto spolku neumětelů je nějaký Ghosn.
3. 1. 2015 12:11
Re: lol nadpis
To, že jsou prodeje uváděny zvlášť neznamená, že v ACEA neberou alianci jako celek. Určitě nevidí Renault a Nissan jako dvě samostatné firmy jako ty. Jak jsem psal, obchodní model aliance je natolik unikátní, že to pak jde těžko automaticky zaškatulkovat do nějakých tabulek.
3. 1. 2015 12:21
Re: lol nadpis
Celá diskuze je od začátku o tom, jak se vykazují prodeje a zda Renault-Nissan je jedno číslo nebo dvě samostatná. Tady máš výkazy od renomované organizace, která prostě Renault a Nissan eviduje jako dvě samostatné skupiny. Já s tím problém nemám.
3. 1. 2015 12:41
Re: lol nadpis
Asi členové ACEA (automobilky) chtějí z nějakého důvodu uvádět prodeje samostatně. Ikdyž samozřejmě vědí, že aliance Renault-Nissan vystupuje jako celek. To jim jistě C. Ghosn jako generální ředitel a předseda představenstva aliance Renault-Nissan, renaultu i Nissanu vysvětlil (spíš se na to nikdo neptal - je to celkem jasné). Důležité je, že jak Nissan, tak Renault uvádějí prodeje společně. To by 2 samostatné firmy nedělali a taky to nikdy nedělají.
3. 1. 2015 12:53
Re: lol nadpis
Z mého pohledu není důležité jak si to vykazují automobilky, ale jak to chápou/vykazují instituce jako třeba ACEA nebo řada dalších. A ty prostě chápou a vykazují Renault a Nissan samostatně, takže pohled, který tady na začátku diskuze prezentoval nick ajrton (tedy, že světovou čtyřkou je Hyundai) je zcela v pořádku.
3. 1. 2015 13:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 1. 2015 13:54
Re: lol nadpis
Ano různé instituce to vidí rozdílně. Na tom není nic špatného a už vůbec to není důvod dělat z toho druhého, kdo to vidí jinak neználka.
3. 1. 2015 11:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 1. 2015 11:24
Re: lol nadpis
Ano můj názor a evidentně nejen můj.
3. 1. 2015 13:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 1. 2015 13:46
Re: lol nadpis
To klidně mohou, já jim ho vymlouvat nebudu. Já jenom souhlasím s "ajrtonem", že Hyundai je celosvětová čtyřka co do počtu prodaných kusů. A nepřipadám si přitom jako amatér, který o autoprůmyslu nic netuší jak se mě zde snaží vylíčit expert na všechno "pogo26".
3. 1. 2015 15:22
Re: lol nadpis
Jako amatér se tady vyjadřuješ. Projdi si svoje předešlé příspěvky. Ty jsi dal alianci Renault-Nissan na stejnou úroveń jako Subaru-Toyota. Ty jsi psal, že je hodně firem, které vlastní akcie jiných firem a prodeje se tedy mohou sčítat i u nich. Jsou to tvé výroky, které z tebe dělají amatéra.
3. 1. 2015 17:49
Re: lol nadpis
Aliance Renault-Nissan je aliance, nikoliv koncern. A jako aliance má blíž k desítkám jiných aliancí ať již v autoprůmyslu nebo mimo něj než ke koncernu. Nakonec sama o sobě říká, že je to partnerství dvou autovýrobců (Renault-Nissan is a strategic Franco-Japanese partnership between automobile manufacturers....... ). Takže nevím kdo tu ze sebe dělá amatéra, když píše např. cituji "Aliance prostě navenek vystupuje jako koncern". Tedy jasný nesmysl, aliance vystupuje navenek jako aliance, o koncernu nemůže být vůbec řeč. Prostě aliance je a bude vždy aliance i když jí dáš padesát přívlastků tak s koncernovou strukturou a statusem nemá nic společného.
3. 1. 2015 18:03
Re: lol nadpis
Tak mně uveď alespoń jednu z těch desítek podobných aliancí.
3. 1. 2015 20:36
Re: lol nadpis
Třeba aliance Fiat-Chrysler, která fungovala do roku 2014, kdy Fiat plně ovládl Chrysler a vznikl koncern FCA, nebo v letecké dopravě aliance SkyTeam, kde dlouhodobě spolupracují letecké společnosti Aeroflot, AeroMexico, Air France, KLM, Alitalia, China Southern, ČSA, Delta, Korean Air, AirEuropa a Kenya Airways nebo v elektronice aliance amerického Intelu s čínským Rockchipem.
3. 1. 2015 22:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 1. 2015 23:10
Re: lol nadpis
Proč by příklady z jiných odvětví byly nesmysl? Děje se tam totéž, společně se vyvíjí, společně se vyrábí i prodává a třeba ten příklad výrobců polovodičů je svým způsobem ještě daleko sofistikovanější záležitost než výroba aut, tam se jedná dokonce o integraci základního výzkumu materiálů, kde jedna firma má špičkové vědecké týmy navázané na univerzity v USA a druhá v Číně a předpokládá se zásadní dopad do celého odvětví v mezinárodním měřítku, stejné příklady jsou třeba ve farmaceutickém průmyslu.
A aerolinky sice nic nevyrábí ale poskytují služby, nicméně základní prvky aliančního chování jsou úplně stejné, koneckonců včetně toho postupného přebírání slabších hráčů silnějšími a vytváření skutečné koncernové struktury (Korean Air vs ČSA). Nikde neporovnávám předmět činnosti/výroby daných aliančních partnerů, ale základní principy spolupráce a ty jsou stejné jako u Fiat/Chrysler a vedou k nim stejné nebo podobné motivy jako v automotive.
4. 1. 2015 04:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 1. 2015 11:09
Re: lol nadpis
Fiat-Chrysler se v ničem nepodobal alianci Renault-Nissan. Šlo od počátku o převzetí krachující automobilky s jasným záměrem získat majoritu. S tím Intelem a Rockchipem si asi děláš srandu. Ukaž mně nějaké stránky této "aliance", logo, jednotné vedení, majetkové propojení,....
To, že nějaké firmy spolupracují, ještě neznamená, že vystupují jako celek. To by jsi opravdu mohl k alianci Renault-Nissan přidat i Daimler. Tam také probíhá spolupráce i při vývoji.
U Skyteamu nevím, zda má nějaká firma z této aliance rozhodující vliv na všechny ostatní členy této aliance.
3. 1. 2015 18:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 1. 2015 18:53
Re: lol nadpis
Mně by stačila i ta jedna.
3. 1. 2015 16:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 1. 2015 10:39
Re: lol nadpis
Prostě jsi napsal nesmysl. Máš pravdu v tom, že řada automobilek spolupracuje a má třeba i nějaký podíl. Jako třeba Toyota v Subaru. Nenajdeš však jinou alianci, která by měla stejné vedení a vystupovala jednotně. Když už jsi zmínil ten Daimler, tak asi víš s kým má uzavřenou smlouvu o spolupráci. Dle tvé logiky by to mělo být s Nissanem nebo Renaultem. U Daimleru však jednotu Renault-Nissan nikdo nezpochybňuje a mají smlouvu s aliancí. Už jen proto, že aliance má jasnou řídící strukturu. Aliance prostě navenek vystupuje jako koncern. To srovnání aliance se spoluprací Toyoty se Subaru je prostě zcela mimo. Tuto spolupráci můžeš max srovnávat se vztahem Daimleru a aliancí.
Pokud jde o udržitelnost v případě problému, tak já naopak věřím, že přežije unikátní obchodní model aliance Renault-Nissan. Od začátku je postaven na spolupráci, důvěře, zájmu o to, aby obě firmy dobře fungovaly a ne na nějakém válcování slabšího. Myslím, že pokud by měl Renault od začátku v Nissanu majoritu, tak by spolupráce nefungovala. Japonci se ovládat nenechají. To je vidět třeba na tebou zmíněném Subaru. Tam se to partneři docela často mění.
Avatar - Uživatel_5340709
2. 1. 2015 22:20
No jo, no
lhát se nemá a když, tak to nevydrží věčně. ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
2. 1. 2015 23:17
Re: No jo, no
Nejmenší růst je pořád ještě růst..
3. 1. 2015 04:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rokyta.p
3. 1. 2015 17:44
auta na pikacu
Lidi uz to ví : auta na pikacu !
Rozbalit vlákno
1
3. 1. 2015 18:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.