Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Hyundai Genesis se bude od jara prodávat i u nás

Hyundai doma v Koreji zahájil prodej nového sedanu vyšší střední třídy, který se netají ambicemi konkurovat zavedeným prémiovým modelům. V ČR bude dostupný od příštího roku.
Zpět na článek
3. 12. 2013 15:11
4. 12. 2013 00:29
3. 12. 2013 16:56
3. 12. 2013 19:34
3. 12. 2013 19:41
4. 12. 2013 07:25
4. 12. 2013 11:43
4. 12. 2013 13:24
4. 12. 2013 08:29
4. 12. 2013 07:34
4. 12. 2013 08:30
4. 12. 2013 08:33
3. 12. 2013 14:19
3. 12. 2013 14:21
3. 12. 2013 18:27
3. 12. 2013 23:02
3. 12. 2013 14:57
3. 12. 2013 15:05
3. 12. 2013 15:12
3. 12. 2013 15:38
3. 12. 2013 15:38
3. 12. 2013 15:42
3. 12. 2013 15:54
3. 12. 2013 15:57
4. 12. 2013 00:54
3. 12. 2013 21:58
3. 12. 2013 16:02
3. 12. 2013 19:49
3. 12. 2013 16:42
3. 12. 2013 19:23
3. 12. 2013 19:50
4. 12. 2013 00:51
4. 12. 2013 16:22
4. 12. 2013 16:38
4. 12. 2013 16:56
5. 12. 2013 09:54
3. 12. 2013 18:33
4. 12. 2013 08:37
3. 12. 2013 18:44
3. 12. 2013 20:45
3. 12. 2013 21:45
3. 12. 2013 22:53
3. 12. 2013 23:51
4. 12. 2013 16:42
3. 12. 2013 21:37
4. 12. 2013 00:41
4. 12. 2013 17:25
4. 12. 2013 00:25
4. 12. 2013 08:43
3. 12. 2013 13:34
Radar adaptivního tempomatu
To mi neříkejte, že nikdo nedokáže vymyslet lepší umístění nebo maskování radaru od tempomatu, ten hnus v mřížce chladiče je tam rozplizlej jak lívanec, S kláda taky, už jen kvůli tomu bych si za něj nepřiplatil
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2013 14:00
Re: Radar adaptivního tempomatu
volvo to tiez nema o nic lepsie [odkaz] , hyundai to aspon nema asymetricky takze to vyzera pod lamelami docela v pohode, ale na volve mi to dost bije do oci
Avatar - Snooob
3. 12. 2013 17:48
Re: Radar adaptivního tempomatu
Yep!
je to tragédia!
Dole v nárazníku je to lepšie...
A tí čo majú logo v maske sú za vodou: [odkaz]
Avatar - peV
3. 12. 2013 21:18
Re: Radar adaptivního tempomatu
Náhodou na tom dost zamakali: [odkaz]
:yes:
Avatar - Ji/Ri
4. 12. 2013 00:26
Re: Radar adaptivního tempomatu
...volvo po fl to už má schované...
Avatar - strýček BOB
3. 12. 2013 13:51
Zděšení...
Opravdové a nefalšované zděšení muselo zavládnou v místním rejže klubu a jeho bychařské odnoži. Budu na něj mít, dostane se na mě místo v pořadníku, jak dlouho asi budu čekat vyrobený kus, bude na něj záruka pět let, budou slevy?
Rozbalit vlákno
6
3. 12. 2013 14:50
Re: Zděšení...
Patří do rejže klubu i fanoušci japonských sportovních a terénních aut?Jen abych věděl,jestli BYCH mezi ně zapadl... >:D
3. 12. 2013 14:58
Re: Zděšení...
Samozřejmě. Přeci takový EVO nebo STI je vobyčejná rejže, která se s evropskýma über kárama nemůže vůbec poměřovat ;-)
3. 12. 2013 17:31
Re: Zděšení...
Haha pěkná trefa >:D :yes:
3. 12. 2013 20:33
Re: Zděšení...
uz ses fakt trapnej, to mas porad jeste na ksichtu bedary?
Avatar - Katikakus
4. 12. 2013 07:41
Re: Zděšení...
Praveze jeste ne, ale uz se nemuze dockat. Vsichni kluci ve tride uz je maji, on je malinko pozadu - nejenom v bedarech... >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2013 14:03
NO stress!
Stačí se podívat na výsledky velkého renaultu-samsung a je celkem jasné, že na trhu s velkými auty je to v čr snad ještě v pořádku. Za málo peněz hodně muziky /nezáleží jaká, hlavně když je jí slyšet/, tak to mezi opravdovou middle-class neplatí. Tam chci za své peníze opravdovou kvalitu, raději si připlatím, nebo kupuji na co mám, než bych si hrál na něco, co nejsem, hlavně když to vypadá. A tady tradiční značky jasně převažují. Díky bohu.
Rozbalit vlákno
13
3. 12. 2013 15:11
Re: NO stress!
Když už má někdo to "mega", tak by snad mohlo být fuk co si koupí, neb na to prostě ty peníze má. Nalijme si čistého "českého" vína... valná většina zdejších chytráků to "mega" pohromadě stejně v životě neviděla.

Proto chodí spousta českých nuzáků do bazarů a nákupem olítaných jebek si hrají na to čím nejsou, že? :-)

A navíc... korejec, obecně, nabízí "kvalitu" odpovídající své ceně, takže tam bych problém taky neviděl :-)
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2013 15:34
Re: NO stress!
to je presne to , mnohi si radsej kupia 10 rocnu A4ku a smeju sa tym co maju novu i30tku, pritom nemaju jediny dovod sa smiat, jedine ich lutujem ze jazdia v pojazdnych rakvach, kamarat si kuil golf iV a jemu tiez nevysvetlim ani za boha ze nova i30 a ceed su proste lepsie auta, on vidi proste dvwojmo a takych ludi tazko presvedcis, proste maju zafixovane v hlavach svoju pravdu , viem co mas na mysli, presne tak,

dnes mnohi co uz maju peniaze neriesia a kupia si kludne aj korejca, zvlast v usa nie su ludia nejako zviazani predsudkami, tam genesis bude krasne slapat :yes:
Avatar - Ji/Ri
4. 12. 2013 00:29
Re: NO stress!
Co to meleš? I30 je cenově na úrovni základu vw nebo vybavené 6. Ty 10 roků olítaná A4.... ;-\ :-!
3. 12. 2013 16:56
Re: NO stress!
spousta z nas do bazaru zajde ac by to mego za novou karu mohli dat klidne nekolikrat, ale proc? nekdo proste nevidi zadnej duvod si kupovat nove auto :-)

ja treba zvazuju koupi i3 nebo Raptora, to prvni by bylo nove pac je to novinka, ale bejt to i nekde v bazaru tak asi koupim ojete, a Raptor bude stopro zanovni tim ze tu neni ofiko distribuce a jen dovoz, a stejne at ma najeto 1km nebo 50kkm, tak je tam rozdil sotva tisic euro, takze je to celkem fuk >:D
3. 12. 2013 19:34
Re: NO stress!
Tiez nad nim uvazujem. [odkaz]
3. 12. 2013 19:41
Re: NO stress!
jo tak tenhle je krapet mimo me moznosti >:D ja se spokojim s timhle [odkaz] toho bych se svejma prijmama jeste utahnul
Avatar - R32
4. 12. 2013 07:25
Re: NO stress!
i3 vs Raptor ? rozlúsknuť to bude ťažké, veď medzi tými autami nevidím skoro žiaden rozdiel... >:D
4. 12. 2013 11:43
Re: NO stress!
ja si auto kupuju podle toho jestli se me libi nebo nelibi, a to nejen vzhledove, takze jsem schopnej si koupit od maleho pidiauta (kam se vlezu) az po nakladak do 3.5 tuny, proto ume bohuzel zatim nemuze projit koupe H1, a ze toho bych chtel v ruzove barve a s spzkou BARBIE, kdyz uz tak uz >:D
Avatar - R32
4. 12. 2013 13:24
Re: NO stress!
:yes: >:D to by bola exotika jak prase :yes:
4. 12. 2013 08:29
Re: NO stress!
Vyjimky potvrzujici pravidlo? Nemyslim si... kolik takovych "potencialu" (jako napr. TY) v CR asi je? >:D ;-)
Avatar - vabis
4. 12. 2013 07:34
Re: NO stress!
Mnoho povyku kvůli papírovému šrotu! Papírový sáček říkající o sobě že je Dior kabelka je směšné. >:-[]

[odkaz]
4. 12. 2013 08:30
Re: NO stress!
Typicky.... "ČESKÉ" :-!
4. 12. 2013 08:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2013 14:09
no som zvedavy na predaje u nas
asi ziadna slava to nebude ale k budovaniu imidzu v europe tento model moze hyundaiu spravit velku sluzbu, vacsiu ako pocet predanych kusov, osobne nemam vyhrady, auto sa mi paci, ocenujem novy sculpture dizajn bez vystrelkov ktory je menej pokruteny a dokonca tam vidim kopec hran a na spravnych miestach, myslim ze vydareny krok a smer ktorym sa znacka ubera, jasne kazdemu sa pacit nebude a mensie dotazy mam aj ja ale ako celok je to auto pekne a podla mna dizajnovo podarene, vyzera dostojne a majestatne, ziadna obluda ale stihle a siroke auto, musim priznat ze chlapci sa pochlapili a mna to auto prekvapilo pozitivne, jasne Sko je lepsie aj audi aj BMW aj lexus a jaguar, ale tie rozdiely su uz velmi male a dokonca zalezi na osobnych prioritach a preferenciach a sympatiach k tej ktorej znacke, pretoze genesis odnesie rovnako luxuxne pohodlne a ticho manazera firmy ako by ho odniesol aj mercedes, v tomto nie su rozdiely, rozdiel zohrava len imidz a meno, dokonca ani kvalita uz nebude velmi rozdielna, nepochybne je to uz na podobnej urovni, dajme korejcom cas, mozno tento genesis este nebude nejaky uno nuno top ale to nebola ani prva audi A8micka pred 20 rokmi, za 10 rokov ale moze byt opat vsetko inak a genesis kludne moze byt na spici, vela k nej mu uz nechyba , povedal by som ze uz klope na dvere tym najlepsim :yes:
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2013 14:12
Re: no som zvedavy na predaje u nas
Sculpture design je normální krádež křivek z mazdy 6, to samé zadní čelo a svítilny, přední průmět taktéž krádež, pro změnu od bmw. :-! Ale co, hjondé má přece na všech no právo.
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2013 14:16
Re: no som zvedavy na predaje u nas
nesuhlasim, ked uz vyvijali genesis tak nova mazda 6 este nebola na svete, ved genesis sa v tejto ale zamaskovanej podobe prehanal po cestach uz pred rokom a mozno aj rokoma pol, rozhodne z mazdy to okopcit nemohli kedze ta v tych casoch este nebola oficialne na svete.
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2013 14:21
Re: no som zvedavy na predaje u nas
Prototypy shinari a kodo tu jsou už minimálně 3 roky, bmw 7 cca. 5 let?
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2013 14:35
Re: no som zvedavy na predaje u nas
a ty si myslis ze znacka ako hyundai ( celosvetovo uznavana a uspesna ) pri tvorbe dizajnu luxusneho auta kopiruje nejake prototypy od konkurencie ako shinari?

Nebud smiesny, tvar a celkove zladenie dizajnu sa riesi uz davno dopredu pri vyvoji auta a nejake shinari tvorcovia genesisu pri vyvoji ani nevideli, totalne nesuhlasim, mozes polemizovat ale nemas pravdu, kazda automobilka ma uz vopred pred vyvojom vlastne prototypy a vlastny vyvojovy tim a vlastny dizajnersky tim a vlastne vizie, od shinarho mozno kupiruju cinania dnes ktori pridu za 5 rokov s niecim ale genesis isto nie, to je uplne hadam bez debaty, totalna kravina
Avatar - KubikCv
3. 12. 2013 17:16
Re: no som zvedavy na predaje u nas
ty jsi ale naivní fakt ;-\
Je faktem jak se chovali a chovají korejci na velkých autosalonech...fotí,přeměřují a zapisují.Kopírují i věci jako je zavěšení víka kufru,nebo dveří...
Avatar - wakantanka
3. 12. 2013 18:15
Re: no som zvedavy na predaje u nas
Len na margo tvojho prispevku, nie je to tak velmi davno ked podobne postupovali aj japonci. Odmerali pofotili, co ich zaujalo vylepsili. Ini to robili tiez tak ale potichu. Kupili prvy mozny kus a do srubky rozobrali. Nehovoriac o tom, ze teraz H/K chodi na salony obzerat a skusat aj sam M. Winterkorn. >:D
Avatar - R32
3. 12. 2013 21:29
Re: no som zvedavy na predaje u nas
Zaujímavé, že na toto nemajú "antikórejci" nikdy žiadnu odpoveď... >:D
Avatar - idam.i
3. 12. 2013 19:25
Re: no som zvedavy na predaje u nas
Už ste zabudli čo robil šéf VW pri novej i30 na autosalóne ? Tá fóbia z Kóreje je smiešna. Som zvedaví,čo budete robiť,keď to rozbalí Čína ?
4. 12. 2013 06:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - R32
4. 12. 2013 07:43
Re: no som zvedavy na predaje u nas
[odkaz] ;-)
4. 12. 2013 16:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - R32
4. 12. 2013 07:32
Re: no som zvedavy na predaje u nas
Tú fóbiu majú len tunajší "experti", šéfstvo vo VW vie veľmi dobre prečo "sledujú" H/K. ;-)
4. 12. 2013 16:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 12. 2013 05:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Magister
3. 12. 2013 14:22
Re: no som zvedavy na predaje u nas
Já v tom taky vidím Mazdu, BMW a Mercedes. Ale to nevadí. Je to nejhezčí Hyundai. Teď záleží na tom, jestli budou mít odpovídající diesel a vydatně podlezou premii cenou. Pak můžouněco prodat i u nás...
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2013 14:29
Re: no som zvedavy na predaje u nas
ja v tom dokonca zboku vidim aj lexus a co ja natom , nic ;-) , dnes je svet uz plny aut ktore sa na seba navzajom ponasaju , tato vecna onania ako sa jedno auto podoba na ine ( nemyslim len ked ide o korejcov , plati to vseobecne ) je smiesna, k tomu sa uz nebudem dookola vyjadrovat, stary lexus bol tiez kopou stareho mamutieho medveda S a co ma byt, bol snad lexus zly? nebol a dokonca bol aj uspesny, bodka.

cena nemoze byt vecne nizka hlavne ked ponuka to iste co "draha" konkurencia, nemozes byt najlepsi a zaroven lacny, nejde to, cena bude podobna ako audi tipujem
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2013 14:34
Re: no som zvedavy na predaje u nas
ha, ha, pokud bude cena jako audi, tak platí bod č. 1 /resp. můj první příspěvek/
/to se mi taky líbí, jak příznivci korejců si všechno zdůvodňují a zdůvodňují, až si sami naběhnou/
3. 12. 2013 20:13
Re: no som zvedavy na predaje u nas
Topper,

Je jedno, na co sa to auto podoba. Tentoraz opajcli znak, co uz si myslim, je dost pod uroven. Ale dobre. Ak to budu davat za cosi cviac, ako i40, maju sancu. Snad sa niekto ulakomi, co si dopredu nespocita naklady na servis. Ak pytaju za servis na Ceed 300-400euro, toto sacujem tak na 1500ecok servis.

Ak by cena bola nahodou vyrazne vyssia ako i40, to auto v Europe nema sancu. Preco by si to mal niekto kupit. Ak kupujem premiovku, nebudem kupovat predsa Hyundai. Ak nepotrebujem premiovku, nedam za auto tolko penazi a zasa nie je dovod to kupit. takze i30, alebo Ceed sa predavat bude, ale toto nie!

To, ze Lexus okopcil S Class je jasne. A jasne je aj to, ze Lexus nikdy v Europe nedosiahol vyraznejsi predajny uspech. Samozrejme dnes uz neplati - preco si kupovat kopiu, ked mozem mat original, ale Lexusu to uz prischlo.

No uvidime prve porovnavacie testy, ak to vobec budu porovnavat.
Avatar - Katikakus
4. 12. 2013 07:46
Re: no som zvedavy na predaje u nas
Kde chteji za servis na Ceed 300-400 Euro? Neupadl jsi na hlavicku? Zajimave je, ze o cenach servisu nejvic tlachaji ti, co dane auto nikdy nemeli.
4. 12. 2013 16:13
Re: no som zvedavy na predaje u nas
Mozna to je i s vymenou rozvodu a oleje >:D
4. 12. 2013 08:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 12. 2013 08:33
Re: no som zvedavy na predaje u nas
8-s
3. 12. 2013 22:05
Re: no som zvedavy na predaje u nas
KIA-world: "cena bude podobna ako audi tipujem" Tak to se jim na to každej akorát vysere :-! Neumím si představit, že by si někdo koupil místo Audi Hyundai (za milion +) >:D
Avatar - R32
3. 12. 2013 21:33
Re: no som zvedavy na predaje u nas
Len o odpovedajúcom dízli a podliezaní ceny to určite nieje, viď. Renault Latitude... :-!
Avatar - Stephen
3. 12. 2013 14:24
Re: no som zvedavy na predaje u nas
Obě značky přišly s podobným designovým jazykem ve stejné době. Když HYUNDAI přišel s prvními auty Fluidic Sculpture 1.0, MAZDA přišla v té době též s designem podle "vody". Jméno ale z paměti nedám.
Verze 1.0 se mi hodně nelíbila, verze 2.0 je naopak celkem pěkná. Nějaká super čísla prodejů nečekám, ale našemu šéfovi se nový Genesis velice líbí, takže až skončí financování i40 (po třech Sonátách), tak se možná u nás objeví. Ale to je ještě hodně daleko.
Avatar - Bubáq
3. 12. 2013 14:42
Re: no som zvedavy na predaje u nas
Mně se Genesis tak líbí, že se těším, až ho budu moci objednat!
Příští rok v březnu (marci) bude termín pro výměnu mého vozu. Hyundai mám přímo u nosu, t.j. Auto Palace Stodůlky, a tak očekávám prvotřídní servis.
A definitivně kašlu na diesel, do této třídy se hodí jen benzín. Howgh!

PS 1.: kdo zařadil Genesis do vyšší střední?! Vždyť rozměry i motory patří do vyšší třídy!

PS 2.: Budeš mě, drahý KIA-World, následovat? Konec řečí a předcěď skutek!!!

PŚ 3.: Pokud bude ve stejném termínu k dispozici KIA K900, vezmu raději Kiu. Kvůli mně příjemnějšímu designu!
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2013 14:50
Re: no som zvedavy na predaje u nas
nevidim dovod preco by to nemohlo byt dobre auto ;-) pochybuje snad dnes uz niekto o kvalitach sile a zivotaschopnosti hyundaia? Asi malokto
3. 12. 2013 15:45
Re: no som zvedavy na predaje u nas
"novy sculpture dizajn bez vystrelkov ktory je menej pokruteny a dokonca tam vidim kopec hran a na spravnych miestach" -> takže to teď bude nudné, bezpohlavní auto bez duše a charakteru např. jako každý vw? Do dnešního dne jsi tady diskusně onanoval (my víme, jinak vlastně ani nemůžeš) nad kudrnatými vlnitými korejskými opuchlinami, ale jak vidno, dnešek všechno mění.
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2013 16:21
Re: no som zvedavy na predaje u nas
kto povedal ze auto bez vystrelkov musi byt nudne?

jedine ty ;-)

ja nie, chytas sa aj slamky aby si si rypol ale ides na to zo zleho konca
4. 12. 2013 07:48
Re: no som zvedavy na predaje u nas
A kde jsem to řekl o té nudě a výstřelkách?

Nejde o slámky topore, jde o konzistenci názorů a schopnost nadhledu.
Avatar - kari.laz
3. 12. 2013 14:19
Diesel
Bez dieselu to nebude prodejně žádná sláva.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2013 14:21
Re: Diesel
to ano ale myslim ze o tom vedia, prioritou bude domaci korejsky trh a usa, europsky trh ma skor budovat imidz hyundaiu a na to mu tento model pomoze aj par predanymi kusmi
Avatar - Hittman
3. 12. 2013 18:27
Re: Diesel
Samozřejmně, když se podíváme na podíl nafta / benzín, .....
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2013 14:31
Jak dopadla poslední honda Legend?
A to byla technicky nabitá kára, s image značky, a jak říká můj kolega, řídit tohle auto byla "papačka". >:D
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2013 14:42
Re: Jak dopadla poslední honda Legend?
genesis bude trosku uz inde ako bol legend, [odkaz] [odkaz] , v USA su zu teraz nazhaveni ked to dostanu do ruk :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2013 14:48
Re: Jak dopadla poslední honda Legend?
Genesis bude trošku jinde než Legend??? ha, ha...... už to nehul :-! >:-[]
/ možná by sis měl něco o něm přečíst, jak na tom technicky byl/
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2013 14:51
Re: Jak dopadla poslední honda Legend?
mas pocit ze genesis technicky nestiha? prosim mas tu moznost vyjadrit svoje postrehy kde straca na konkurentov, rad si to vypocujeme vsetci ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2013 14:59
Re: Jak dopadla poslední honda Legend?
Genesis jsem ještě neviděl, ale minimálně legend má k AWD rodělení točivého momentu mezi vnitřní a vnější kolo, když auto zatáčí.
/a už mě trošku unavuješ :-( /
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2013 15:02
Re: Jak dopadla poslední honda Legend?
mne sa legend pacila ale honda bohuzial najprv odisla z eu s legendom a teraz aj s accordom je na odchode, skoda, ja mam japoncov rad a hondu tiez, legend si pamatam aj z nasich ciest, svojho casu tu sem tam nejaky kusok nebol problem stretnut v takej klasickej hnedastej farbe alebo strieborno modrej, no co uz, japonci to akosi v honde v eu zaballili s limuzinami , skoda
Avatar - KubikCv
3. 12. 2013 17:19
Re: Jak dopadla poslední honda Legend?
V Hjondé nikdy nebude takový ticho jako v Legendu..který pouštěl ruchy zvenčí v opačné amplitudě a tím veškerý zvuky zvenčí vyrušil do absolutního ticha.....už mně ty tvoje bláboly ničí....
3. 12. 2013 16:02
Re: Jak dopadla poslední honda Legend?
Jo, to vůbec nebylo špatné auto. Ve vyšších třídách je zásadní německý trh a tam se jen tak něco nechytne.
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2013 14:57
genesis
bude trnom v oku konzervativnych europanov to mi je jasne, ale o to viac sa na neho tesim ked ho uvidim nazivo niekde na ceste :yes:

dokonca si myslim ze to auto aj v eu moze mat relativne uspech, hyundai ma skvelu servisnu siet uz v celej europe a nebude problem si taketo auto dnes kupit uz hocikde od polarneho kruhu az po maltu, chce to len ten diesel ale nevadi, vidim to tak ze dve tretiny celosvetoveho peedaja sa stejne zrealizuju v usa a korei, nesmieme brat eu ako cely svet, za hranicami eu je naopak svet este vacsi a pestrejsi a tam genesis bude ziarit :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - strýček BOB
3. 12. 2013 15:02
Re: genesis
Nedělej si iluze, genesis nikoho v Evropě nezajímá. Bychaře, ty to zajímá zcela určitě, ale sorta těcho, co mají prachy, ani netuší kde se nachází autosalon chjandé. Bude-li platit, cituji: "...cena bude podobna ako audi tipujem..." tak bude genesis v Evropě opravdu pouze k smíchu.
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2013 15:05
Re: genesis
nebude, neverim, k smiechu je tak akurat vw a jeho phaeton ktory musela pri zivote zachranovat prave azia a cina,,, nesmial by som sa, uz sa tesim ako genesis zasliapne phaetona ako svaba :yes:

nastastie hyundai neklesol tak hlboko ako vw a nemusi sa spoliehat na nemcov aby bol pri zivote :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2013 15:12
Re: genesis
už to fakt nehul :-! :no: , nebýt jednoho zběhlého němce, tak si ani ty plakáty do pokojíčku nelepíš. Takže na němce bych moc nenadával.
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2013 15:12
Re: genesis
[odkaz]

skus sa odosobnit a pisat bez tych poznamok na mna ok? dik ;-)

nebyt jedneho zbehleho tatu tak dnes ani nie si na svete, vidis to je tak s tvojou logikou ;-) s tym neuspejes, skus hodit fakty a bavme sa na urovni, ja som ferovy , pisem ferovo
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2013 15:36
Re: genesis
Ten němec byla narážka na úspěšného Schrayera, ale zjevně jsi nepochopil. Ty nepíšeš férovo, ty píšeš jako idi...... . Howg, končím, nemá to cenu. :-(
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2013 15:38
Re: genesis
pekny vecer ;-) , nema to cenu aj ja vravim
Avatar - Stefič
3. 12. 2013 15:38
Re: genesis
tak přesně u Phaetona vidíš, jak dopadne auto, třeba i velmi kvalitní, které jde na trh za cenu prémie. Prostě zákazník disponující částkou 1,5 mega se ti vykašle na VW nebo nedej bože na Hjondé. Ten jde rovnou do prémie a to třeba i za cenu nižší výbavy... Tady už to není volba z rozumu.

Mezi německou trojku se prostě nic nevklíní. Všichni ostatní se musejí podbízet cenou. Takže jestli hjundaj nebude pod mego v plný palbě s naftou, nemá na trhu šanci... Může profitovat jen ze zákazníků co by prémii rádi, ale pořád na ní nedosáhnou. Hjonde se prostě pořád o něco snaží a leze někam, kam se jiní o mnoho schopnější nedostali. i10 a i30 - tam skutečně patří
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2013 15:42
Re: genesis
v poriadku beriem, ok., medz inemecku trojicu sa nevklini ale akurat v EU, ale v USA to mzoe byt inak, na druhej strane cielom a ambiciou hyundaia asi tazko bude porazka nemeskej trojice, to je jasne nerealny ciel, cielom ma byt ponuknut auto "ine" ako konkurencia, su milionari ktori uz maju dost nudnych tuctovych audin a baworakov a ktori chcu ak osa vravi nieco "nove" ... ano aj kvoli nim vznikli lexusy infinity a dnes je to aj genesis, ide o to najst si na trhu dalsi kusok toho svojho piesocku a nie robit tornado na sucasnom trhu

ver ze pod mega nebude , a ja sa ani necudujem ono to bude dost dobre auto
;-)
Avatar - Stefič
3. 12. 2013 15:54
Re: genesis
co se týče ceny, tomu nevěř...Třeba benzínový i40 se v ČR prodává za startovací cenu 600.000,- a ted koukám v německu lze funglovku koupit ta 16.000€ (430k), tedy 170k pod ceníkem. Takže tk jako tak, cena bude pod mego... tomu věř.

Jinak teda znám dost bohatých lidí a všichni mají prémii. Ani jeden z nich nikdy nemluvil a jiných značkách natož o korei.
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2013 15:57
Re: genesis
no bodaj by mali korejca ked sa v eu ani moc nepredaval a bol generacne pozadu .. ;-)

tiez by som si dnes nekupoval terajsi stary genesis [odkaz] ale povedzme skor audi alebo lexus, to je snad logicke
3. 12. 2013 19:52
Re: genesis
Stefiči, jenže a to si ty a pár ostatních nepochopil, není jen Evropa že.... a nikde není psáno, že za 20 let se nebude řešit toliko image a Hjondé se bude prostě kupovat i tady v Evropě,každý vždy nějak začínal.Nakonec to tím směrem jde....Podívej jak svoje auta "modeluje" Mercedes....no rozhodně to není klasicky pro Evropu a hádej proč? ;-)
4. 12. 2013 00:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 12. 2013 19:37
Re: genesis
Pravdu díš. I pokud to je v reálu opravdu dobré auto (neumím posoudit), tak tohle je třída, kde to snadno nejde. A pokud to má jít cenou, pak se musíme začít bavit v úrovni, že plně naložený Genesis bude levnější než Němci v základu... a nadto nejlépe mít o dva hrnky víc než Němci (osmiválec za cenu šestiválce, atd.). Pak se něco prodá. Ale to se nestane, cenotvorbu ve srovnání známe. Nicméně jako předváděčka s pár tisíci km, plnou zárukou a za půlku to zajímavé pro pár lidí už určitě bude.
Avatar - Vranis
3. 12. 2013 21:58
Re: genesis
Topper zacinam si vazne myslet, ze ta korejci platia aby si im tu robil promo >:D
3. 12. 2013 16:02
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2013 16:03
Re: Opet drzá korejská kopie
:yes: :-)
3. 12. 2013 20:51
Re: Opet drzá korejská kopie
Souhlasím, to auto jsi popsal vyčerpávajícím způsobem, nic víc na něm ke komentování není. :-)
4. 12. 2013 08:35
Re: Opet drzá korejská kopie
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - Nerez
3. 12. 2013 16:02
Hyundai 7er
Z boku je to téměř kopie BMW 7er, až na linii střechy, která přechází v zavazadlový prostor. Aby Hyundai udělal pohledné auto, musel okopírovat evropskou produkci.
Až na rejžovská zadní světla pěkné auto, motory vypadají také zajímavě. Uvidíme jakou nasadí cenu a jak se bude prodávat, ale v téhle třídě se hledí na prestiž značky, tam si myslím, že Genesis bodovat nebude, alespoň v Evropě.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2013 16:03
Re: Hyundai 7er
tie zadne svetla su najkrajsie na celom aute , dokonalost :yes: [odkaz]

v europe to uspech mat na potesenie europanov nebude, nastastie svet je aj za branami eu a dokonca este krajsi a vacsi a tam bude genesis bodovat
Avatar - Nerez
3. 12. 2013 19:49
Re: Hyundai 7er
Co je na nich jako nekrásnější? Kdyby si odpustili to protáhnutí do boku auta tak pak možná ano. Teď je z toho úplně stejnej hnus jak Elantra...
Avatar - flyboyeda
3. 12. 2013 16:02
moc se mi líbí tahle korejská 7ka
:yes: :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
3. 12. 2013 16:18
Tohle auto si přímo řve
o turbodiesel. Už ani ix 55 neměla nouzi o prodeje.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Johny.Rico
3. 12. 2013 16:31
Re: Tohle auto si přímo řve
Ano, a nejlépe řadový, šestitiválcový, základ 190kw a 8st. ZF... aby se už pak nikdo nespletl, že tohle je korejská sedma... 8-s

Na druhou stranu - vypadá skvěle!
3. 12. 2013 17:35
Re: Tohle auto si přímo řve
No proč ne v asijských končinách je kopírování věcí výrazem úcty - kopírují úspěnou věc ;-)

No ne vážně, tenhle Hyundai se mi docela líbí, naštěstí je prost vlnobití z i30 a i40 a tak vypadá dobře ;-)
Avatar - billionaire
3. 12. 2013 16:42
KIA-World
Dajte mu konečne BAN za tie komentáre, lebo neviem či je platený ako Kórejský PR poradca, alebo iba len zaslepený ... K tomuto "prémiovému " vozu... Najlepšou pochvalou akéhokoľvek výrobcu, je kopírovanie jeho produktov...Genesis nieje nič iné ako kopia BMW 7er a Jaguaru XJ. Je mi ľúto ale ak by som chcel kupovať vozidlo z prémiového segmentu, tak od toho vozidla očakávam prémiovosť a nie kopírovanie. Genesis patrí na americký a ázijský trh pre "wannabe" manažérov. :no:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Johny.Rico
3. 12. 2013 18:36
Re: KIA-World
Přesně tak, je jak mor, všude na diskuzích, neskutečné 8-s :no:
Avatar - Stejsn
3. 12. 2013 19:23
Re: KIA-World
Na to tu je krásná funkce hate-list, byl první koho jsem si na něj dal.
4. 12. 2013 00:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2013 21:09
Re: KIA-World
som rad ze ma mate radi >:D :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

ved o to mi tu ide ;-)
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2013 21:06
Re: KIA-World
ty tu radsej ani uz nic nepis, na co sa registrujes ked tu chodis pisat kraviny , sa spamataj chlape

ked nechces necitaj, na tvoj plac nie som zvedavy
Avatar - aproximus
3. 12. 2013 23:06
Re: KIA-World
jediný kdo by se tady měl vzpamatovat je kia-world..
Avatar - billionaire
4. 12. 2013 09:31
Re: KIA-World
Ja písať práveže musím, som človek z automobilovej brandže s objektívnym názorom, skúsenosťami a reálne sa do styku s týmito automobilovými značkami dostávam každý deň... Takže spamätať by sa mali asi tí internetoví odborníci ktorí videli ozajastné auto maximálne na obrázku. ;-)
4. 12. 2013 16:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 12. 2013 16:38
Re: KIA-World
Ty si taka brandza ako bili(mili)onar >:D
Mozno by to chcelo trocha potrenovat tu slovencinu ;-)
A na toppera se vykasli, je to takovy maskot >:-[]
4. 12. 2013 16:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 12. 2013 09:54
Re: KIA-World
Objektivní názor? Tak to budete asi jediný na světě. Právě názor máme my lidé každý subjektivní...
Avatar - Inferius
3. 12. 2013 18:33
Maska
Zepředu to vypadá jako kombinace 7 Series a S class.....a zezadu Infiniti Q50
Rozbalit vlákno
1
4. 12. 2013 08:37
Re: Maska
Mě to připomíná faceliftovaný Passat... fakt! :-!
Avatar - donPedro
3. 12. 2013 18:44
Save as ...
Tož nesoudil bych tak příkře, vysochat něco v této opravdu velkými hráči rozpacelované třídě tak aby to bylo k světu, to jest vskutku designérský majstrštych. Což se ovšem zde u Hyundai Genesis jaksi nepovedlo, ať už z jakýchkoliv důvodů. Automobil to není špatný, jen nemá jaksi punc originality. V Americe či Asii si to kupce najde, zde v Evropě však máme Genesis rádi s Gabrielem anebo s Colinsem ;-) Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
3. 12. 2013 19:47
Smiesne ako sa hatapkari odbavuju na korejcoch
treba si obcas uvedomit, ze vychodna europa nie je cely svet a dokonca pre vacsinu automobiliek to ani nie je najdolezitejsi trh. v USA hyundai / kia bije das auto vo vsetkych modeloch a kategoriach. napriklad hyundai sonata ma dvakrat vacsie predaje ako wv passat. a dokonca aj genesis prekonava ikonu naikonovatejsiu - golfa [odkaz]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Nerez
3. 12. 2013 20:17
Re: Smiesne ako sa hatapkari odbavuju na korejcoch
Kdyby si Hudlaj a Kyja ty svý vozíky prodávali v Americe tak je to všem putna. Ale pokaď mi den co den budou v telce cpát, jak mají nejlepší auta, a že neodolám, a že jejich SUV je prostě dokonalost tak se do nich budu strefovat co to půjde...
4. 12. 2013 00:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 12. 2013 08:38
Re: Smiesne ako sa hatapkari odbavuju na korejcoch
:yes: >:-[]
4. 12. 2013 16:41
Re: Smiesne ako sa hatapkari odbavuju na korejcoch
Nekomu zase muze vydat vsudypritomne cpani Skody ci neceho jineho.
Vypni telku a jdi se projet ;-) (nebo nekoukej na reklamy >:D )
3. 12. 2013 20:48
Re: Smiesne ako sa hatapkari odbavuju na korejcoch
Každá automobilka cílí úúúplně jinam. Tím, že korejci zaplevelí svět svými plechovkami, bych raději neargumentoval. Akcionáře zajímá zisk na auto a kupce doba, po kterou si auto udrží 90% svých vlastností.
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2013 21:07
Re: Smiesne ako sa hatapkari odbavuju na korejcoch
presne tak ;-) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
3. 12. 2013 19:53
Spotřeba na pohodu
Prej to půjde naladit do plynu i s pětiletou zárukou. >:D ;-)
Rozbalit vlákno
1
4. 12. 2013 08:39
Re: Spotřeba na pohodu
Na LPG nnedám dopustit :-!
3. 12. 2013 20:45
5.0 V8
5.0 V8 s dynamikou evropského prémiového třílitrového turbodieselu? Plus po první návštěvě na diagnostice v chjondééé poletí výkon o 20% dolů? Tak hurá do toho! Motorářská nirvána >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - peter_ko
3. 12. 2013 21:45
Re: 5.0 V8
daj si facku a choď spať...
3. 12. 2013 22:53
Re: 5.0 V8
Ometáš prach v salonu chjondéé? >:D
4. 12. 2013 02:28
Re: 5.0 V8
Srovnávat atmo benzin s turbodieselem je tak trochu mimo. V pružném má samozřejmě navrch, ale krom toho a spotřeby výhody soudobých dieselů v porovnání s velkým atmo v podstatě končí. Zejména 5,0 je v kontextu Evropy trochu úsměvná, ale je sympatické, že ještě existují auta a segmenty trhu, které to vidí trochu jinak, v době přebuzených maloobjemových motorů je to osvěžující
4. 12. 2013 16:42
Re: 5.0 V8
Dej si jeste jednu >:-[]
Avatar - pumpkin
3. 12. 2013 20:59
To je presne tá limuzína...
To je presne tá limuzína, ktorú uvidíš na autosalóne pri stánku Hyundai, trochu sa začuduješ že také niečo vyrábajú a potom to už nikdy na našich cestách nestretneš.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - AnGeor
3. 12. 2013 21:37
celkem
to jde a pokud to bude za rozumne penize, proc ne.... 1.2m v plne palbe bude urcite zajimava nabidka

vsichni co se tady ohani "znamyma co maji penize a nikdy hjonde" - kdyz mas 1.2m CZK a chces si za ne koupit auto, koupis si superba v plne, tohle, nebo? E,5, A6 jsou cenove trosku jinde, pokud se podivas na V6 a 4x4. Takze si myslim ze misto na trhu ma a take ne vsichni hledi jenom na znacku, ale take na uzitnou hodnotu za vynalozene penize...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ji/Ri
4. 12. 2013 00:41
Re: celkem
Za těch 1,2 právě koupíš vymazlenou A6, 5er, E, Jag, Ghi.... jestli chceš naběhnout s ceníkem, tak si s ním rovnou utři záda... bavíme se o reálných zlatkách, tak realné ceny....tahle hudlajka, kopie všeho, vypadá dobře. Ale pokud budu mít v ruce 1,2 na auto tak tohle si nechám ujít a budu se radovat....
Avatar - AnGeor
4. 12. 2013 17:25
Re: celkem
ja si pod pojmem vymazlene asi predstavuji neco jineho nez ty, ale konkretne u E to znamenalo 600t jenom za priplatky a nevim o tom ze by jsi mohl nekde sehnat zakladni E350 4matic za 600. Pokud jo, posli mi link, hned pro neho jedu
Avatar - Ji/Ri
4. 12. 2013 00:25
Dva
Přesně tolik toho prodají. Ten první bude od nějakého rýžového nadšence, aby záhy pochopil, že je to k ničemu a že těch jednapět vyhodil oknem. Tak se bude mazla chtít zbavit v bazaru... no a to bude ten druhý, ten samý vlastně. Za 440 s DPH und viele extras k tomu... až na santafečko je to jen navoněná bída....
Rozbalit vlákno
1
4. 12. 2013 08:43
Re: Dva
V případě ČR to bude jistě platit... ale v celosvětovém měřítku, a to je podstatné, to zase taková trága nebude :-)
Avatar - Jenik3
4. 12. 2013 00:46
Moc pekne auto, ale proc dva trilitry?
Musim se priznat, ze mne ten korejec designovne velmi mile prekvapil. I pres jisty odpor k vozum H+K a az nemistnou protekci znacek z DE, mi toto auto imponuje. Ano, je jine nez tradicni nemcek premiove znacky a libi se mi jeho ciste linie.
To, co mne potesilo a prekvapilo zaroven jsou pohonne jednotky. Sestivalce ANO, kez by jeste vydrzely nejaky ten patek. Ctyrvalcum rostou kridla dravcu, dopuje se takze jednou jak z praku, lec ctyri nejsou sest. 8 kvalt je taky skvely pokrok.Toci to vubec nejaky otacky nebo to jede na volnobeh ;-)
Ale reknete mi, proc nabizeji trilitr a pak hned tri-trojku...jake ja tam pridana hodnota? Dal tomu rozumim, premiovy sestivalec a osmivalec. Mit v nabidce dva podobne trilitry mi prijde jako velky luxus a zaroven lehce matouci.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - R32
4. 12. 2013 07:41
Re: Moc pekne auto, ale proc dva trilitry?
S tým motorom to máš tak... V koncerne stačí jeden motor a urobia z neho desať výkonostných verzií :-) ale nie, asi to urobili preto lebo na niektorých trhoch sú preferované motory s objemom do určitej kubatúry (daňovo, poistky atď). Nemyslím si, že budú na nejakom trhu ponúkať celé spektrum tých 6 válcov, myslím, že budú vždy ponúkať jeden V6 a k nemu alternatívu V8. :-!
4. 12. 2013 01:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0