Hyundai doma v Koreji zahájil prodej nového sedanu vyšší střední třídy, který se netají ambicemi konkurovat zavedeným prémiovým modelům. V ČR bude dostupný od příštího roku.
To mi neříkejte, že nikdo nedokáže vymyslet lepší umístění nebo maskování radaru od tempomatu, ten hnus v mřížce chladiče je tam rozplizlej jak lívanec, S kláda taky, už jen kvůli tomu bych si za něj nepřiplatil
volvo to tiez nema o nic lepsie [odkaz] , hyundai to aspon nema asymetricky takze to vyzera pod lamelami docela v pohode, ale na volve mi to dost bije do oci
Opravdové a nefalšované zděšení muselo zavládnou v místním rejže klubu a jeho bychařské odnoži. Budu na něj mít, dostane se na mě místo v pořadníku, jak dlouho asi budu čekat vyrobený kus, bude na něj záruka pět let, budou slevy?
Stačí se podívat na výsledky velkého renaultu-samsung a je celkem jasné, že na trhu s velkými auty je to v čr snad ještě v pořádku. Za málo peněz hodně muziky /nezáleží jaká, hlavně když je jí slyšet/, tak to mezi opravdovou middle-class neplatí. Tam chci za své peníze opravdovou kvalitu, raději si připlatím, nebo kupuji na co mám, než bych si hrál na něco, co nejsem, hlavně když to vypadá. A tady tradiční značky jasně převažují. Díky bohu.
Když už má někdo to "mega", tak by snad mohlo být fuk co si koupí, neb na to prostě ty peníze má. Nalijme si čistého "českého" vína... valná většina zdejších chytráků to "mega" pohromadě stejně v životě neviděla.
Proto chodí spousta českých nuzáků do bazarů a nákupem olítaných jebek si hrají na to čím nejsou, že? :-)
A navíc... korejec, obecně, nabízí "kvalitu" odpovídající své ceně, takže tam bych problém taky neviděl :-)
to je presne to , mnohi si radsej kupia 10 rocnu A4ku a smeju sa tym co maju novu i30tku, pritom nemaju jediny dovod sa smiat, jedine ich lutujem ze jazdia v pojazdnych rakvach, kamarat si kuil golf iV a jemu tiez nevysvetlim ani za boha ze nova i30 a ceed su proste lepsie auta, on vidi proste dvwojmo a takych ludi tazko presvedcis, proste maju zafixovane v hlavach svoju pravdu , viem co mas na mysli, presne tak,
dnes mnohi co uz maju peniaze neriesia a kupia si kludne aj korejca, zvlast v usa nie su ludia nejako zviazani predsudkami, tam genesis bude krasne slapat :yes:
spousta z nas do bazaru zajde ac by to mego za novou karu mohli dat klidne nekolikrat, ale proc? nekdo proste nevidi zadnej duvod si kupovat nove auto :-)
ja treba zvazuju koupi i3 nebo Raptora, to prvni by bylo nove pac je to novinka, ale bejt to i nekde v bazaru tak asi koupim ojete, a Raptor bude stopro zanovni tim ze tu neni ofiko distribuce a jen dovoz, a stejne at ma najeto 1km nebo 50kkm, tak je tam rozdil sotva tisic euro, takze je to celkem fuk >:D
ja si auto kupuju podle toho jestli se me libi nebo nelibi, a to nejen vzhledove, takze jsem schopnej si koupit od maleho pidiauta (kam se vlezu) az po nakladak do 3.5 tuny, proto ume bohuzel zatim nemuze projit koupe H1, a ze toho bych chtel v ruzove barve a s spzkou BARBIE, kdyz uz tak uz >:D
asi ziadna slava to nebude ale k budovaniu imidzu v europe tento model moze hyundaiu spravit velku sluzbu, vacsiu ako pocet predanych kusov, osobne nemam vyhrady, auto sa mi paci, ocenujem novy sculpture dizajn bez vystrelkov ktory je menej pokruteny a dokonca tam vidim kopec hran a na spravnych miestach, myslim ze vydareny krok a smer ktorym sa znacka ubera, jasne kazdemu sa pacit nebude a mensie dotazy mam aj ja ale ako celok je to auto pekne a podla mna dizajnovo podarene, vyzera dostojne a majestatne, ziadna obluda ale stihle a siroke auto, musim priznat ze chlapci sa pochlapili a mna to auto prekvapilo pozitivne, jasne Sko je lepsie aj audi aj BMW aj lexus a jaguar, ale tie rozdiely su uz velmi male a dokonca zalezi na osobnych prioritach a preferenciach a sympatiach k tej ktorej znacke, pretoze genesis odnesie rovnako luxuxne pohodlne a ticho manazera firmy ako by ho odniesol aj mercedes, v tomto nie su rozdiely, rozdiel zohrava len imidz a meno, dokonca ani kvalita uz nebude velmi rozdielna, nepochybne je to uz na podobnej urovni, dajme korejcom cas, mozno tento genesis este nebude nejaky uno nuno top ale to nebola ani prva audi A8micka pred 20 rokmi, za 10 rokov ale moze byt opat vsetko inak a genesis kludne moze byt na spici, vela k nej mu uz nechyba , povedal by som ze uz klope na dvere tym najlepsim :yes:
Sculpture design je normální krádež křivek z mazdy 6, to samé zadní čelo a svítilny, přední průmět taktéž krádež, pro změnu od bmw. :-! Ale co, hjondé má přece na všech no právo.
nesuhlasim, ked uz vyvijali genesis tak nova mazda 6 este nebola na svete, ved genesis sa v tejto ale zamaskovanej podobe prehanal po cestach uz pred rokom a mozno aj rokoma pol, rozhodne z mazdy to okopcit nemohli kedze ta v tych casoch este nebola oficialne na svete.
a ty si myslis ze znacka ako hyundai ( celosvetovo uznavana a uspesna ) pri tvorbe dizajnu luxusneho auta kopiruje nejake prototypy od konkurencie ako shinari?
Nebud smiesny, tvar a celkove zladenie dizajnu sa riesi uz davno dopredu pri vyvoji auta a nejake shinari tvorcovia genesisu pri vyvoji ani nevideli, totalne nesuhlasim, mozes polemizovat ale nemas pravdu, kazda automobilka ma uz vopred pred vyvojom vlastne prototypy a vlastny vyvojovy tim a vlastny dizajnersky tim a vlastne vizie, od shinarho mozno kupiruju cinania dnes ktori pridu za 5 rokov s niecim ale genesis isto nie, to je uplne hadam bez debaty, totalna kravina
ty jsi ale naivní fakt ;-\
Je faktem jak se chovali a chovají korejci na velkých autosalonech...fotí,přeměřují a zapisují.Kopírují i věci jako je zavěšení víka kufru,nebo dveří...
Len na margo tvojho prispevku, nie je to tak velmi davno ked podobne postupovali aj japonci. Odmerali pofotili, co ich zaujalo vylepsili. Ini to robili tiez tak ale potichu. Kupili prvy mozny kus a do srubky rozobrali. Nehovoriac o tom, ze teraz H/K chodi na salony obzerat a skusat aj sam M. Winterkorn. >:D
Já v tom taky vidím Mazdu, BMW a Mercedes. Ale to nevadí. Je to nejhezčí Hyundai. Teď záleží na tom, jestli budou mít odpovídající diesel a vydatně podlezou premii cenou. Pak můžouněco prodat i u nás...
ja v tom dokonca zboku vidim aj lexus a co ja natom , nic ;-) , dnes je svet uz plny aut ktore sa na seba navzajom ponasaju , tato vecna onania ako sa jedno auto podoba na ine ( nemyslim len ked ide o korejcov , plati to vseobecne ) je smiesna, k tomu sa uz nebudem dookola vyjadrovat, stary lexus bol tiez kopou stareho mamutieho medveda S a co ma byt, bol snad lexus zly? nebol a dokonca bol aj uspesny, bodka.
cena nemoze byt vecne nizka hlavne ked ponuka to iste co "draha" konkurencia, nemozes byt najlepsi a zaroven lacny, nejde to, cena bude podobna ako audi tipujem
ha, ha, pokud bude cena jako audi, tak platí bod č. 1 /resp. můj první příspěvek/
/to se mi taky líbí, jak příznivci korejců si všechno zdůvodňují a zdůvodňují, až si sami naběhnou/
Je jedno, na co sa to auto podoba. Tentoraz opajcli znak, co uz si myslim, je dost pod uroven. Ale dobre. Ak to budu davat za cosi cviac, ako i40, maju sancu. Snad sa niekto ulakomi, co si dopredu nespocita naklady na servis. Ak pytaju za servis na Ceed 300-400euro, toto sacujem tak na 1500ecok servis.
Ak by cena bola nahodou vyrazne vyssia ako i40, to auto v Europe nema sancu. Preco by si to mal niekto kupit. Ak kupujem premiovku, nebudem kupovat predsa Hyundai. Ak nepotrebujem premiovku, nedam za auto tolko penazi a zasa nie je dovod to kupit. takze i30, alebo Ceed sa predavat bude, ale toto nie!
To, ze Lexus okopcil S Class je jasne. A jasne je aj to, ze Lexus nikdy v Europe nedosiahol vyraznejsi predajny uspech. Samozrejme dnes uz neplati - preco si kupovat kopiu, ked mozem mat original, ale Lexusu to uz prischlo.
No uvidime prve porovnavacie testy, ak to vobec budu porovnavat.
KIA-world: "cena bude podobna ako audi tipujem" Tak to se jim na to každej akorát vysere :-! Neumím si představit, že by si někdo koupil místo Audi Hyundai (za milion +) >:D
Obě značky přišly s podobným designovým jazykem ve stejné době. Když HYUNDAI přišel s prvními auty Fluidic Sculpture 1.0, MAZDA přišla v té době též s designem podle "vody". Jméno ale z paměti nedám.
Verze 1.0 se mi hodně nelíbila, verze 2.0 je naopak celkem pěkná. Nějaká super čísla prodejů nečekám, ale našemu šéfovi se nový Genesis velice líbí, takže až skončí financování i40 (po třech Sonátách), tak se možná u nás objeví. Ale to je ještě hodně daleko.
Mně se Genesis tak líbí, že se těším, až ho budu moci objednat!
Příští rok v březnu (marci) bude termín pro výměnu mého vozu. Hyundai mám přímo u nosu, t.j. Auto Palace Stodůlky, a tak očekávám prvotřídní servis.
A definitivně kašlu na diesel, do této třídy se hodí jen benzín. Howgh!
PS 1.: kdo zařadil Genesis do vyšší střední?! Vždyť rozměry i motory patří do vyšší třídy!
PS 2.: Budeš mě, drahý KIA-World, následovat? Konec řečí a předcěď skutek!!!
PŚ 3.: Pokud bude ve stejném termínu k dispozici KIA K900, vezmu raději Kiu. Kvůli mně příjemnějšímu designu!
"novy sculpture dizajn bez vystrelkov ktory je menej pokruteny a dokonca tam vidim kopec hran a na spravnych miestach" -> takže to teď bude nudné, bezpohlavní auto bez duše a charakteru např. jako každý vw? Do dnešního dne jsi tady diskusně onanoval (my víme, jinak vlastně ani nemůžeš) nad kudrnatými vlnitými korejskými opuchlinami, ale jak vidno, dnešek všechno mění.
to ano ale myslim ze o tom vedia, prioritou bude domaci korejsky trh a usa, europsky trh ma skor budovat imidz hyundaiu a na to mu tento model pomoze aj par predanymi kusmi
Genesis jsem ještě neviděl, ale minimálně legend má k AWD rodělení točivého momentu mezi vnitřní a vnější kolo, když auto zatáčí.
/a už mě trošku unavuješ :-( /
mne sa legend pacila ale honda bohuzial najprv odisla z eu s legendom a teraz aj s accordom je na odchode, skoda, ja mam japoncov rad a hondu tiez, legend si pamatam aj z nasich ciest, svojho casu tu sem tam nejaky kusok nebol problem stretnut v takej klasickej hnedastej farbe alebo strieborno modrej, no co uz, japonci to akosi v honde v eu zaballili s limuzinami , skoda
V Hjondé nikdy nebude takový ticho jako v Legendu..který pouštěl ruchy zvenčí v opačné amplitudě a tím veškerý zvuky zvenčí vyrušil do absolutního ticha.....už mně ty tvoje bláboly ničí....
bude trnom v oku konzervativnych europanov to mi je jasne, ale o to viac sa na neho tesim ked ho uvidim nazivo niekde na ceste :yes:
dokonca si myslim ze to auto aj v eu moze mat relativne uspech, hyundai ma skvelu servisnu siet uz v celej europe a nebude problem si taketo auto dnes kupit uz hocikde od polarneho kruhu az po maltu, chce to len ten diesel ale nevadi, vidim to tak ze dve tretiny celosvetoveho peedaja sa stejne zrealizuju v usa a korei, nesmieme brat eu ako cely svet, za hranicami eu je naopak svet este vacsi a pestrejsi a tam genesis bude ziarit :yes:
Nedělej si iluze, genesis nikoho v Evropě nezajímá. Bychaře, ty to zajímá zcela určitě, ale sorta těcho, co mají prachy, ani netuší kde se nachází autosalon chjandé. Bude-li platit, cituji: "...cena bude podobna ako audi tipujem..." tak bude genesis v Evropě opravdu pouze k smíchu.
nebude, neverim, k smiechu je tak akurat vw a jeho phaeton ktory musela pri zivote zachranovat prave azia a cina,,, nesmial by som sa, uz sa tesim ako genesis zasliapne phaetona ako svaba :yes:
nastastie hyundai neklesol tak hlboko ako vw a nemusi sa spoliehat na nemcov aby bol pri zivote :yes:
skus sa odosobnit a pisat bez tych poznamok na mna ok? dik ;-)
nebyt jedneho zbehleho tatu tak dnes ani nie si na svete, vidis to je tak s tvojou logikou ;-) s tym neuspejes, skus hodit fakty a bavme sa na urovni, ja som ferovy , pisem ferovo
tak přesně u Phaetona vidíš, jak dopadne auto, třeba i velmi kvalitní, které jde na trh za cenu prémie. Prostě zákazník disponující částkou 1,5 mega se ti vykašle na VW nebo nedej bože na Hjondé. Ten jde rovnou do prémie a to třeba i za cenu nižší výbavy... Tady už to není volba z rozumu.
Mezi německou trojku se prostě nic nevklíní. Všichni ostatní se musejí podbízet cenou. Takže jestli hjundaj nebude pod mego v plný palbě s naftou, nemá na trhu šanci... Může profitovat jen ze zákazníků co by prémii rádi, ale pořád na ní nedosáhnou. Hjonde se prostě pořád o něco snaží a leze někam, kam se jiní o mnoho schopnější nedostali. i10 a i30 - tam skutečně patří
v poriadku beriem, ok., medz inemecku trojicu sa nevklini ale akurat v EU, ale v USA to mzoe byt inak, na druhej strane cielom a ambiciou hyundaia asi tazko bude porazka nemeskej trojice, to je jasne nerealny ciel, cielom ma byt ponuknut auto "ine" ako konkurencia, su milionari ktori uz maju dost nudnych tuctovych audin a baworakov a ktori chcu ak osa vravi nieco "nove" ... ano aj kvoli nim vznikli lexusy infinity a dnes je to aj genesis, ide o to najst si na trhu dalsi kusok toho svojho piesocku a nie robit tornado na sucasnom trhu
ver ze pod mega nebude , a ja sa ani necudujem ono to bude dost dobre auto ;-)
co se týče ceny, tomu nevěř...Třeba benzínový i40 se v ČR prodává za startovací cenu 600.000,- a ted koukám v německu lze funglovku koupit ta 16.000€ (430k), tedy 170k pod ceníkem. Takže tk jako tak, cena bude pod mego... tomu věř.
Jinak teda znám dost bohatých lidí a všichni mají prémii. Ani jeden z nich nikdy nemluvil a jiných značkách natož o korei.
Stefiči, jenže a to si ty a pár ostatních nepochopil, není jen Evropa že.... a nikde není psáno, že za 20 let se nebude řešit toliko image a Hjondé se bude prostě kupovat i tady v Evropě,každý vždy nějak začínal.Nakonec to tím směrem jde....Podívej jak svoje auta "modeluje" Mercedes....no rozhodně to není klasicky pro Evropu a hádej proč? ;-)
Pravdu díš. I pokud to je v reálu opravdu dobré auto (neumím posoudit), tak tohle je třída, kde to snadno nejde. A pokud to má jít cenou, pak se musíme začít bavit v úrovni, že plně naložený Genesis bude levnější než Němci v základu... a nadto nejlépe mít o dva hrnky víc než Němci (osmiválec za cenu šestiválce, atd.). Pak se něco prodá. Ale to se nestane, cenotvorbu ve srovnání známe. Nicméně jako předváděčka s pár tisíci km, plnou zárukou a za půlku to zajímavé pro pár lidí už určitě bude.
Z boku je to téměř kopie BMW 7er, až na linii střechy, která přechází v zavazadlový prostor. Aby Hyundai udělal pohledné auto, musel okopírovat evropskou produkci.
Až na rejžovská zadní světla pěkné auto, motory vypadají také zajímavě. Uvidíme jakou nasadí cenu a jak se bude prodávat, ale v téhle třídě se hledí na prestiž značky, tam si myslím, že Genesis bodovat nebude, alespoň v Evropě.
Dajte mu konečne BAN za tie komentáre, lebo neviem či je platený ako Kórejský PR poradca, alebo iba len zaslepený ... K tomuto "prémiovému " vozu... Najlepšou pochvalou akéhokoľvek výrobcu, je kopírovanie jeho produktov...Genesis nieje nič iné ako kopia BMW 7er a Jaguaru XJ. Je mi ľúto ale ak by som chcel kupovať vozidlo z prémiového segmentu, tak od toho vozidla očakávam prémiovosť a nie kopírovanie. Genesis patrí na americký a ázijský trh pre "wannabe" manažérov. :no:
Ja písať práveže musím, som človek z automobilovej brandže s objektívnym názorom, skúsenosťami a reálne sa do styku s týmito automobilovými značkami dostávam každý deň... Takže spamätať by sa mali asi tí internetoví odborníci ktorí videli ozajastné auto maximálne na obrázku. ;-)
Tož nesoudil bych tak příkře, vysochat něco v této opravdu velkými hráči rozpacelované třídě tak aby to bylo k světu, to jest vskutku designérský majstrštych. Což se ovšem zde u Hyundai Genesis jaksi nepovedlo, ať už z jakýchkoliv důvodů. Automobil to není špatný, jen nemá jaksi punc originality. V Americe či Asii si to kupce najde, zde v Evropě však máme Genesis rádi s Gabrielem anebo s Colinsem ;-) Tož tak.
treba si obcas uvedomit, ze vychodna europa nie je cely svet a dokonca pre vacsinu automobiliek to ani nie je najdolezitejsi trh. v USA hyundai / kia bije das auto vo vsetkych modeloch a kategoriach. napriklad hyundai sonata ma dvakrat vacsie predaje ako wv passat. a dokonca aj genesis prekonava ikonu naikonovatejsiu - golfa [odkaz]
Re: Smiesne ako sa hatapkari odbavuju na korejcoch
Kdyby si Hudlaj a Kyja ty svý vozíky prodávali v Americe tak je to všem putna. Ale pokaď mi den co den budou v telce cpát, jak mají nejlepší auta, a že neodolám, a že jejich SUV je prostě dokonalost tak se do nich budu strefovat co to půjde...
Re: Smiesne ako sa hatapkari odbavuju na korejcoch
Každá automobilka cílí úúúplně jinam. Tím, že korejci zaplevelí svět svými plechovkami, bych raději neargumentoval. Akcionáře zajímá zisk na auto a kupce doba, po kterou si auto udrží 90% svých vlastností.
5.0 V8 s dynamikou evropského prémiového třílitrového turbodieselu? Plus po první návštěvě na diagnostice v chjondééé poletí výkon o 20% dolů? Tak hurá do toho! Motorářská nirvána >:D
Srovnávat atmo benzin s turbodieselem je tak trochu mimo. V pružném má samozřejmě navrch, ale krom toho a spotřeby výhody soudobých dieselů v porovnání s velkým atmo v podstatě končí. Zejména 5,0 je v kontextu Evropy trochu úsměvná, ale je sympatické, že ještě existují auta a segmenty trhu, které to vidí trochu jinak, v době přebuzených maloobjemových motorů je to osvěžující
To je presne tá limuzína, ktorú uvidíš na autosalóne pri stánku Hyundai, trochu sa začuduješ že také niečo vyrábajú a potom to už nikdy na našich cestách nestretneš.
to jde a pokud to bude za rozumne penize, proc ne.... 1.2m v plne palbe bude urcite zajimava nabidka
vsichni co se tady ohani "znamyma co maji penize a nikdy hjonde" - kdyz mas 1.2m CZK a chces si za ne koupit auto, koupis si superba v plne, tohle, nebo? E,5, A6 jsou cenove trosku jinde, pokud se podivas na V6 a 4x4. Takze si myslim ze misto na trhu ma a take ne vsichni hledi jenom na znacku, ale take na uzitnou hodnotu za vynalozene penize...
Za těch 1,2 právě koupíš vymazlenou A6, 5er, E, Jag, Ghi.... jestli chceš naběhnout s ceníkem, tak si s ním rovnou utři záda... bavíme se o reálných zlatkách, tak realné ceny....tahle hudlajka, kopie všeho, vypadá dobře. Ale pokud budu mít v ruce 1,2 na auto tak tohle si nechám ujít a budu se radovat....
ja si pod pojmem vymazlene asi predstavuji neco jineho nez ty, ale konkretne u E to znamenalo 600t jenom za priplatky a nevim o tom ze by jsi mohl nekde sehnat zakladni E350 4matic za 600. Pokud jo, posli mi link, hned pro neho jedu
Přesně tolik toho prodají. Ten první bude od nějakého rýžového nadšence, aby záhy pochopil, že je to k ničemu a že těch jednapět vyhodil oknem. Tak se bude mazla chtít zbavit v bazaru... no a to bude ten druhý, ten samý vlastně. Za 440 s DPH und viele extras k tomu... až na santafečko je to jen navoněná bída....
Musim se priznat, ze mne ten korejec designovne velmi mile prekvapil. I pres jisty odpor k vozum H+K a az nemistnou protekci znacek z DE, mi toto auto imponuje. Ano, je jine nez tradicni nemcek premiove znacky a libi se mi jeho ciste linie.
To, co mne potesilo a prekvapilo zaroven jsou pohonne jednotky. Sestivalce ANO, kez by jeste vydrzely nejaky ten patek. Ctyrvalcum rostou kridla dravcu, dopuje se takze jednou jak z praku, lec ctyri nejsou sest. 8 kvalt je taky skvely pokrok.Toci to vubec nejaky otacky nebo to jede na volnobeh ;-)
Ale reknete mi, proc nabizeji trilitr a pak hned tri-trojku...jake ja tam pridana hodnota? Dal tomu rozumim, premiovy sestivalec a osmivalec. Mit v nabidce dva podobne trilitry mi prijde jako velky luxus a zaroven lehce matouci.
S tým motorom to máš tak... V koncerne stačí jeden motor a urobia z neho desať výkonostných verzií :-) ale nie, asi to urobili preto lebo na niektorých trhoch sú preferované motory s objemom do určitej kubatúry (daňovo, poistky atď). Nemyslím si, že budú na nejakom trhu ponúkať celé spektrum tých 6 válcov, myslím, že budú vždy ponúkať jeden V6 a k nemu alternatívu V8. :-!