Kto dnes predáva 170konovú dodávku za také peniaze?Hyundai jednoznačne získava body za zaujimavy dizajn exteriéru a interieru a vynikajúci motor.Inak vtipné je autorádio na kazety >:D
P.S: nejako sa o predaje nezaujímam ,ale u nás už jazdí nová H-1 v červenej farbe ,na slovensku sa začal predaj skôr?
Nová H1 sa už bežne predáva, takže vpohode môže jazdiť na normálnych značkách.
Vyzerá veľmi dobre, osobne by som jej vytkol dosť vysoký posed za volantom, aj pri najnižšej polohe sedadla, trochu malú skrinku pred spolujazdcom, a úplne nanič dvojlavica vpredu vedľa vodiča. Osoba sediaca vpredu v strede absolútne nemá kam dať nohy, Ak nie je lavica posunutá úplne dozadu, nedá sa vysunúť držiak na nápoje, ktorý je, mimochodom, príliš nízko. Zadné sedadlá sú dosť nízke, ani nad hlavou nie je nadmieru miesta, takže z toho by som tiež nebol nejak odviazaný. Naopak treba pochváliť veľké a dostatočne tuhé dvere, a ľahkosť a presnosť, s akou sa otvárajú a zatvárajú. Mnohé, renomovanejšie značky by sa mohli učiť.
Na evropský trh je H-1 uváděný jako i800, v Asii (a asi i jinde) jezdí pod dřívějším názvem Starex. Při loňské premiéře byly k vidění i další verze, včetně školního minibusu, speciálu pro lidi s pohybovým postižením a ambulance, takže nebude problém použití rozšířit i nad běžný komerční a rodinný rámec. Motor 2.5 CRDi VGT je předpokládám shodný s tím, který jezdí v Kie Sorento (charakteristiky jsou stejné). Recenze jsou velice slušné, na západ odtud ho berou jako výhodnou alternativu k velkým MPV, zejména se líbí 8 skutečných míst a velký kufr, navíc má šikovně malý poloměr otáčení. Mimochodem, Hyundai dělá i (dobré) autobusy.
Je možný, že už jsem u nás v ČR viděl tu faceliftovanou Sonatu? Protože když jsem jel okolo Horoměřic, mám ten dojem, že to byla ona. Měla totiž větší masku a jiný zadní svítilny. Koukal sem na stránky hyundaie, ale ten tam má pořád tu starší verzi, ale v USA se již prodává, tak si ji třeba někdo nechal dovézt.
Možné je naprosto všechno, včetně toho, že ji tu třeba má někdo z nošovického managementu jako služební káru...nebo třeba ambasáda, však to znáš. Mimochodem, Sonata po tom faceliftu dospěla, co?
Tak to je ten správný motor pro Santa Feeeee!!! Ještě 6kvalt manuál a je to úplně bez chybičky. Jinak za ty prašule je to fakt pěkná kárka..../ta nahoře/.
Pred nejakym casem jsem si H1 mohl prohlednout a musel uznat, ze to je velice solidni prace :yes: . Uvnitr kvalitni materialy a vsechno zda se byt bez chyby. Nakladni prostor je na velikost auta dostatecne veliky a pohled pod kapotu nedela cloveka nervoznim. Klasicka koncepce muze byt pri nevytizenem voze hlavne v zime mirny problem, ale je mozne, ze se na H1 da objednat i uzaverka diferencialu, ale to ted opravdu nevim. Vcelku na me H1 udelalo nejlepsi dojem ze vsech malych busu na trhu. V praxi je samozrejme jeste jiny porovnavaci parametr, takze o tom muze nekdo napsat kdo takovy kousek vlastni !
Kombinovaná 8,5 v meste 10,5 ! A na to že to ma zadný nahon + uzavierku diferencialu v základnej výbaveje to super. Nádherne autíčko bravo. :yes::yes::yes: