Jeden z mala vyrobcu, ktery je schopny dodavat na evropsky trh auta v rozumnem pomeru cena-kvalita-uzitna hodnota. Osobne jim fandim, nebyt takovych, tak stoji vsechny ty VW, Renaulty, Peugeoty Fiaty o polovinu vice.
Pomalu prichazi cas, kdy se Evropa bude ucit delat auta od Korejcu >:D
Respektive levna auta, protoze to vypada, ze uz je delat neumi.
Poradim ti - zacni na sobe makat, dopln si vzdelani, nauc se nejaky cizi jazyk, idealne dva, a nebudes muset pracovat v HMMC. Ono, nemusis tam pracovat ani ted, muzes klidne odejit za lepsim, pokud te ovsem nekdo zamestna.
Nebýt VW, Renault, FORD, atd... tak jezdíme ve vozech bez velkých inovací, bezpečnostních a komfortních prvků.
KIA a Hyundai jsou jen kopírovači a aby se prosadili, snižují ceny. Ale vývoj musí někdo zaplatit. Ať se podíváte na kterýkoliv model, najdete něco zkopírované.
Nechápu proč máte z jejich úspěchu takovou radost.
Uznávám, že jejich přitomnost na trhu má dvě výhody.
1) zaměstnávají pár Čechů a Slováků
2) jejich konkurence přispěla ke snížení cen.
Nicméně neustálý hon za zisky firem a přesun výroby do korejských a čínských firem přinese Evropě velké problémy a vůbec nechápu, proč EU už netahá za záchrannou brzdu.
Hyundai a Kia nejsou levnější kvůli kopírování, to je nesmysl. Jsou to jen žvásty lidí co jim vadí úspěch značky. Hyundai byl levnější díky levnější pracovní síle ve svých továrnách a přitom investoval hodně do nových výrobních technologií a má efektivně, rozuměj ekonomicky zmáklý montážní postup.To že jejich nižší cena může ku... kvalitu evropských aut je bohužel pravda.
Ked uz tak hovoris o hone za ziskom, tak mysli najskor na VW, ktory ma zisk asi 16 miliard euro a nie su schopni dat zaruku na auto viac nez 2 roky (tu v AT) 8-s a ak sa ti daco pokazi, tak si plat sam kamarade. Tak to naraba Kia /Hy so ziskom uplne inaksie ako ten slaaaavny koncern VW. Uz i ten "ubohy" Fiat sa neboji dat väcsiu zaruku ako VW a to uz je co povedat.
A co BMW, to má v AT delší záruku než 2 roky? Důvodem pro prodloužení záruky není vědomí o vlastní kvalitě, ale nutnost přesvědčit nedůvěřivé zákazníky, že pokud se jim auto porouchá, nebudou platit. To je asi důvod, proč prodlouženou záruku nabízejí v podstatě jen šroty (myšleno jak to vnímají běžní spotřebitelé). Takže se tady můžeš s dvouletou zárukou opřít třeba do Mercedesu, Aston Martinu, nebo Porsche. Každopádně u koncernu VW např. skvěle fungují kulance, takže máš v podstatě prodlouženou záruku, ale nikdo nemá nutkavou potřebu to řvát do světa jako Hjundé...
O tech "skvele fungujicich" kulancich se klidne rozepis. V diskusich o problemech s TSI se tady objevilo par lidi s osobni zkusenosti, kteri od VW slyseli skvele fungujici "nasr*t"!
Tady jsi projevil absolutni neznalost fungovani trhu a konkurence - omluvou budiz tvuj velice nizky vek, a jista intelektualni nevyzralost ne-li primo hloupost, ktera z tvych 6 prispevku primo srsi.
Je to konkurence, ktera zene vyrobce k vyssi efektivite, diky cemuz jsou schopni dosahnout nizsich cen. Pokud toho nejsou schopni dosahnout na ukor kvality, je to jejich problem - ti, co to zvladnou je prevalcuji. Tak to funguje odjakziva ve vsech oborech a je to dobre - diky konkurenci si muzeme kupovat lepe vybavena, kvalitnejsi a spolehlivejsi auta za nizsi cenu.
Ja nemam radost z jejich uspechu, ja mam radost, ze diky nim funguji evropske (nektere) automobilky efektivneji
;-) Uvádět hrubou mzdu je nanicovaté. Z té se ještě nikdo nenažral. Ještě bys moh hodit do placu kolik benzínu se dá za hrubou koupit a budeš jak Kolousek >:-[][odkaz] Tady máš jak Škodu -tak Hujandéééé :yes:
Jak jsme zde mnozí předvídali i dříve. Dobrá auta se dobře prodávají. O tom všem svědčí i nový Hyundai i30 - skvělý start prodejů... Uvedení nového modelu se automobilce Hyundai povedlo. Novou i30 si za necelé dva měsíce prodejů koupilo na tři stovky zákazníků, přičemž další oživení lze čekat po příchodu dlouhé verze kombi. Novinka si navíc podle analýz Eurotaxu udrží vysokou zůstatkovou hodnotu! :yes::yes::yes:
Já jsem jenom zvědavý, kdy Hjundé taky něco vymyslí... Doposud jsou stále tak o deset let pozadu... Před dvěma lety "objevili", že i benzínový motor může mít přímý vstřik a letos to snad bude dokonce i dvojspojka!!! Tu už měla Octavia II při uvedení na trh... Takže ano, je to úspěch, ale rád bych ty kluky korejský taky někdy viděl, jak přijdou s nějakou inovativní myšlenkou... Zatím je vrcholem jejich konání jen auto, které má na každé straně jiný počet dveří... >:D
V i30 som sedel na autosalóne v BA. Naživo nevyzerá moc pôvabne. Exteriér je vec vkusu, ale mňa nenadchol, na fotkách vyzerá lepšie ako v reáli. Ani z interiéru som nepadol do kolien. Akosi nevidím ten nárast kvality. Materiály nič moc, v aute smrad, jediné pozitívum je, že mi nevadila stredová konzola do pravej nohy. Kiežby si v škodovke zobrali príklad ako zoštíhliť panel.
Zatiaľ som nejazdil, ani ma to neláka. Prečítal som test kde konštatujú neidentifikovateľný záber spojky. Buď motor skape alebo zareve. Oproti minulej generácii (vlastnil som) asi nie je v jazdných vlastnostiach veľký rozdiel. Toto ma najviac odrádza od hyundaia. Môžu dať dlhú záruku, cena až taká výhodná nie je, ale jazdné vlastnosti sú stále na hranici priemeru. Asi som náročný zákazník, ale za svoje peniaze očakávam adekvátnu kvalitu.
Vrecenzich se pise neco uplne jineho, navic v novei30 jsem sedel, takze bud lzes o tom, ze si v ni sedel, nebo si zamerne vymyslis nesmysly. Ten blabol ohledne jizdnich vlastnosti radeji ani nebudu komentovat - snad jenom - ty dokazes posoudit jizdni vlatnosti auta, kterym jsi nejel a pravdepodobne v nem ani nesedel?
;-) Kiu Vengu jsme prevetrali všude tam, kam se může běžný a rozumný uživatel takového vozidla dostat. Hned první dálnice nám prozradila, že naše Venga má ráda spíše víkendy mimo rychlostních silnic. Motor, který při 130 km / h na pátém převodem stupni drží otáčky těsně pod 4 000 ot. / Min., Je na dlouhých dálnicích neposedný spolucestovateľ. Naše verze neměla tempomat a udržet ustálenou rychlost bylo otázkou dlouhého cviku. Agregát není hlučný a dostat do ucha a oka určitou rychlost nebylo jednoduché, a tak nám cestovní rychlost skákala od 110 do 150 jaksi nechtěně. Vzali jsme Kiu i na výlet k moři, kde nám na nekonečné dálnice ukázala, co znamená nezdravá spotřeba a dosáhli jsme nejvyššího apetit atmosférické 1,4 v testu ... 10,33 l/100km. :yes::yes::yes::yes:y