Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai hlásí rekordní první kvartál 2012

Korejská automobilka během prvních tří měsíců letošního roku dosáhla rekordních prodejních výsledků na evropském trhu.
Zpět na článek
19. 4. 2012 13:39
19. 4. 2012 15:01
19. 4. 2012 15:17
19. 4. 2012 15:44
20. 4. 2012 00:13
19. 4. 2012 15:40
19. 4. 2012 16:37
20. 4. 2012 00:33
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2012 13:39
parada
myslim ze tento rok bude mat kia aj hyundai v eu rekordny rok a to sa nam i30 so ceedom este ani nerozbehli :yes:
Rozbalit vlákno
7
19. 4. 2012 15:01
Re: parada
To Vám blahoželám, pane Topper ! Mimochodem, na korejce umíte obstojně slovensky.
19. 4. 2012 15:17
Re: parada
Jeden z mala vyrobcu, ktery je schopny dodavat na evropsky trh auta v rozumnem pomeru cena-kvalita-uzitna hodnota. Osobne jim fandim, nebyt takovych, tak stoji vsechny ty VW, Renaulty, Peugeoty Fiaty o polovinu vice.
Pomalu prichazi cas, kdy se Evropa bude ucit delat auta od Korejcu >:D
Respektive levna auta, protoze to vypada, ze uz je delat neumi.
19. 4. 2012 15:44
Re: parada
Tak tak....keby tu nebolo Hy/Kia, este dnes by si tu platil za holu fabku pol miliona :-!
Avatar - Katikakus
19. 4. 2012 15:40
Re: parada
Z konkurence profituje predevsim zakaznik. Nikdo te nenuti korejce kupovat, ale i diky nim jsou dostupnejsi vozy vsech vyrobcu.
19. 4. 2012 16:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
20. 4. 2012 00:33
Re: parada
Tak po tom mále co měli v EU loni, bude rekord téměř cokoli...
Avatar - Guttalax
19. 4. 2012 17:38
V čem to tkví
;-) [odkaz] A k tomu mizerných 600Euro! :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
14
19. 4. 2012 18:12
Re: V čem to tkví
trefné :yes: >:D
Avatar - Katikakus
19. 4. 2012 21:17
Re: V čem to tkví
Poradim ti - zacni na sobe makat, dopln si vzdelani, nauc se nejaky cizi jazyk, idealne dva, a nebudes muset pracovat v HMMC. Ono, nemusis tam pracovat ani ted, muzes klidne odejit za lepsim, pokud te ovsem nekdo zamestna.
19. 4. 2012 21:42
Re: V čem to tkví
Nebýt VW, Renault, FORD, atd... tak jezdíme ve vozech bez velkých inovací, bezpečnostních a komfortních prvků.
KIA a Hyundai jsou jen kopírovači a aby se prosadili, snižují ceny. Ale vývoj musí někdo zaplatit. Ať se podíváte na kterýkoliv model, najdete něco zkopírované.
Nechápu proč máte z jejich úspěchu takovou radost.
Uznávám, že jejich přitomnost na trhu má dvě výhody.
1) zaměstnávají pár Čechů a Slováků
2) jejich konkurence přispěla ke snížení cen.
Nicméně neustálý hon za zisky firem a přesun výroby do korejských a čínských firem přinese Evropě velké problémy a vůbec nechápu, proč EU už netahá za záchrannou brzdu.
Avatar - white label
20. 4. 2012 00:31
Re: V čem to tkví
Jj, díky kopírování tady KurvIjA ceny a tím v globálu následně i evropskou kvalitu... :no:
20. 4. 2012 07:22
Re: V čem to tkví
Hyundai a Kia nejsou levnější kvůli kopírování, to je nesmysl. Jsou to jen žvásty lidí co jim vadí úspěch značky. Hyundai byl levnější díky levnější pracovní síle ve svých továrnách a přitom investoval hodně do nových výrobních technologií a má efektivně, rozuměj ekonomicky zmáklý montážní postup.To že jejich nižší cena může ku... kvalitu evropských aut je bohužel pravda.
20. 4. 2012 09:29
Re: V čem to tkví
Nemusí. Stačit vyrábět efektivně a nedávat každýmu darmožroutovi kilo měsíčně.
Avatar - Katikakus
20. 4. 2012 10:47
Re: V čem to tkví
Nechlastej tolik, pises pak totalni nesmysly. Nebo pockej do rana, az vystrizlivis, pak teprv pis.

Omlouvat soucasnou neschopnost nekterych evropskych vyrobcu vyrobit spolehlive auto tlakem korejcu na cenu je i pod tvoji urovwen.

Tyhle hloupe vykriky na urovni toppera, velitele mesta bugulmy, Strejdy BLBa ci Guttalaxe snad nemas za potrebi... 8-s :no:
26. 4. 2012 22:32
Re: V čem to tkví
Jj já to věděl, Hyundai může za špatnou kvalitu VW ;-)
20. 4. 2012 07:43
Re: V čem to tkví
Ked uz tak hovoris o hone za ziskom, tak mysli najskor na VW, ktory ma zisk asi 16 miliard euro a nie su schopni dat zaruku na auto viac nez 2 roky (tu v AT) 8-s a ak sa ti daco pokazi, tak si plat sam kamarade. Tak to naraba Kia /Hy so ziskom uplne inaksie ako ten slaaaavny koncern VW. Uz i ten "ubohy" Fiat sa neboji dat väcsiu zaruku ako VW a to uz je co povedat.
20. 4. 2012 13:04
Re: V čem to tkví
A co BMW, to má v AT delší záruku než 2 roky? Důvodem pro prodloužení záruky není vědomí o vlastní kvalitě, ale nutnost přesvědčit nedůvěřivé zákazníky, že pokud se jim auto porouchá, nebudou platit. To je asi důvod, proč prodlouženou záruku nabízejí v podstatě jen šroty (myšleno jak to vnímají běžní spotřebitelé). Takže se tady můžeš s dvouletou zárukou opřít třeba do Mercedesu, Aston Martinu, nebo Porsche. Každopádně u koncernu VW např. skvěle fungují kulance, takže máš v podstatě prodlouženou záruku, ale nikdo nemá nutkavou potřebu to řvát do světa jako Hjundé...
Avatar - Katikakus
20. 4. 2012 13:38
Re: V čem to tkví
O tech "skvele fungujicich" kulancich se klidne rozepis. V diskusich o problemech s TSI se tady objevilo par lidi s osobni zkusenosti, kteri od VW slyseli skvele fungujici "nasr*t"!
Avatar - Katikakus
20. 4. 2012 10:43
Re: V čem to tkví
Tady jsi projevil absolutni neznalost fungovani trhu a konkurence - omluvou budiz tvuj velice nizky vek, a jista intelektualni nevyzralost ne-li primo hloupost, ktera z tvych 6 prispevku primo srsi.

Je to konkurence, ktera zene vyrobce k vyssi efektivite, diky cemuz jsou schopni dosahnout nizsich cen. Pokud toho nejsou schopni dosahnout na ukor kvality, je to jejich problem - ti, co to zvladnou je prevalcuji. Tak to funguje odjakziva ve vsech oborech a je to dobre - diky konkurenci si muzeme kupovat lepe vybavena, kvalitnejsi a spolehlivejsi auta za nizsi cenu.

Ja nemam radost z jejich uspechu, ja mam radost, ze diky nim funguji evropske (nektere) automobilky efektivneji
20. 4. 2012 09:36
Re: V čem to tkví
Zatímco v Schade hraje u vrátnice Moravanka, podává se víno a chlebíčky viď? 600 Euro tedy 15000? Na to jsi přišel kde?

Tady se píše něco uplně jinýho. Loni měl dělník 21000, letos po přidání 23000. Než začneš pindat, tak si ověř co vypouštíš

[odkaz]

>:D
Avatar - Guttalax
20. 4. 2012 15:40
Re: V čem to tkví
;-) Uvádět hrubou mzdu je nanicovaté. Z té se ještě nikdo nenažral. Ještě bys moh hodit do placu kolik benzínu se dá za hrubou koupit a budeš jak Kolousek >:-[][odkaz] Tady máš jak Škodu -tak Hujandéééé :yes:
20. 4. 2012 00:03
Je to úspěch!
Jak jsme zde mnozí předvídali i dříve. Dobrá auta se dobře prodávají. O tom všem svědčí i nový Hyundai i30 - skvělý start prodejů... Uvedení nového modelu se automobilce Hyundai povedlo. Novou i30 si za necelé dva měsíce prodejů koupilo na tři stovky zákazníků, přičemž další oživení lze čekat po příchodu dlouhé verze kombi. Novinka si navíc podle analýz Eurotaxu udrží vysokou zůstatkovou hodnotu! :yes: :yes: :yes:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
20. 4. 2012 09:24
Re: Je to úspěch!
Napiš že jsi jeden z prodejců a je to. Není nutné to takhle okecávat
20. 4. 2012 13:09
Re: Je to úspěch!
Já jsem jenom zvědavý, kdy Hjundé taky něco vymyslí... Doposud jsou stále tak o deset let pozadu... Před dvěma lety "objevili", že i benzínový motor může mít přímý vstřik a letos to snad bude dokonce i dvojspojka!!! Tu už měla Octavia II při uvedení na trh... Takže ano, je to úspěch, ale rád bych ty kluky korejský taky někdy viděl, jak přijdou s nějakou inovativní myšlenkou... Zatím je vrcholem jejich konání jen auto, které má na každé straně jiný počet dveří... >:D
Avatar - escorpion
21. 4. 2012 10:41
Re: Je to úspěch!
V i30 som sedel na autosalóne v BA. Naživo nevyzerá moc pôvabne. Exteriér je vec vkusu, ale mňa nenadchol, na fotkách vyzerá lepšie ako v reáli. Ani z interiéru som nepadol do kolien. Akosi nevidím ten nárast kvality. Materiály nič moc, v aute smrad, jediné pozitívum je, že mi nevadila stredová konzola do pravej nohy. Kiežby si v škodovke zobrali príklad ako zoštíhliť panel.

Zatiaľ som nejazdil, ani ma to neláka. Prečítal som test kde konštatujú neidentifikovateľný záber spojky. Buď motor skape alebo zareve. Oproti minulej generácii (vlastnil som) asi nie je v jazdných vlastnostiach veľký rozdiel. Toto ma najviac odrádza od hyundaia. Môžu dať dlhú záruku, cena až taká výhodná nie je, ale jazdné vlastnosti sú stále na hranici priemeru. Asi som náročný zákazník, ale za svoje peniaze očakávam adekvátnu kvalitu.
Avatar - Katikakus
21. 4. 2012 16:37
Re: Je to úspěch!
Vrecenzich se pise neco uplne jineho, navic v novei30 jsem sedel, takze bud lzes o tom, ze si v ni sedel, nebo si zamerne vymyslis nesmysly. Ten blabol ohledne jizdnich vlastnosti radeji ani nebudu komentovat - snad jenom - ty dokazes posoudit jizdni vlatnosti auta, kterym jsi nejel a pravdepodobne v nem ani nesedel?
Avatar - escorpion
29. 4. 2012 10:13
Re: Je to úspěch!
Sedel som a jazdiť fakt nechcem. Kórejca ani zadarmo. * na ich pokrok, ktorí je iba v letákoch, v reáli to bohužiaľ nefunguje.
Avatar - Guttalax
20. 4. 2012 15:42
Tohle taky vyráběli
;-) Kiu Vengu jsme prevetrali všude tam, kam se může běžný a rozumný uživatel takového vozidla dostat. Hned první dálnice nám prozradila, že naše Venga má ráda spíše víkendy mimo rychlostních silnic. Motor, který při 130 km / h na pátém převodem stupni drží otáčky těsně pod 4 000 ot. / Min., Je na dlouhých dálnicích neposedný spolucestovateľ. Naše verze neměla tempomat a udržet ustálenou rychlost bylo otázkou dlouhého cviku. Agregát není hlučný a dostat do ucha a oka určitou rychlost nebylo jednoduché, a tak nám cestovní rychlost skákala od 110 do 150 jaksi nechtěně. Vzali jsme Kiu i na výlet k moři, kde nám na nekonečné dálnice ukázala, co znamená nezdravá spotřeba a dosáhli jsme nejvyššího apetit atmosférické 1,4 v testu ... 10,33 l/100km. :yes: :yes: :yes: :yes:y

+ variabilita vnitřního prostoru

+ dobrá ovladatelnost

+ jednoduchá obsluha

+ přesné řízení

+ přesná převodovka

+ dobré brzdy

- vyšší spotřeba

- krátké zpřevodování

- interiér přitahuje prach

- nižší odolnost sedadel

- odskakujícími podvozek

- slabé odhlučnění
Rozbalit vlákno
0