Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai hlásí rekordní první kvartál 2012

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (30)
Korejská automobilka během prvních tří měsíců letošního roku dosáhla rekordních prodejních výsledků na evropském trhu.

Společnost Hyundai oznámila, že za 1. čtvrtletí letošního roku byl v Evropě registrován rekordní počet 114.571 nových vozů Hyundai. Výsledkem je podíl na evropském trhu ve výši 3,3 %.

Podle nově zveřejněných statistik ACEA vzrostl prodej vozů Hyundai během prvních tří měsíců roku 2012 o 12,5 % ve srovnání se stejným obdobím letošního roku. Celkově přitom evropský trh nových vozů poklesl o 7,3 %.

Společnost Hyundai zaznamenala za březen 50.131 nově registrovaných vozů po celé Evropě, což je další nový rekord a zároveň zvýšení o 13,8 % v porovnání s březnem 2011. Celkově přitom evropský trh nových vozů v březnu poklesl o 6,6 %.

Prodeje značky Hyundai se vyvíjejí lépe než evropských trh nových vozů od ledna 2009, tedy 39 měsíců v nepřetržité řadě.

Během prvního čtvrtletí roku 2012 představoval prodej vozů i30, ix35 a ix20 – tří modelů vyráběných závodem v Nošovicích – více než 50 % celoevropských prodejů značky Hyundai.

Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu poznamenal: „Vozy Hyundai jsou navrženy, zkonstruovány a vyráběny v Evropě pro Evropany – naše výsledky za první čtvrtletí ukazují, jak úspěšná tato strategie je. Nedávno byl zahájen prodej dalšího evropského vozu, nové generace modelu i30, a my očekáváme, že tento nový model nás do konce roku 2012 dovede k našemu cíli v podobě podílu na trhu ve výši 3,5 %.“

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (30)
Avatar - escorpion
29. 4. 2012 10:13
Re: Je to úspěch!
Sedel som a jazdiť fakt nechcem. Kórejca ani zadarmo. * na ich pokrok, ktorí je iba v letákoch, v reáli to bohužiaľ nefunguje.
26. 4. 2012 22:32
Re: V čem to tkví
Jj já to věděl, Hyundai může za špatnou kvalitu VW ;-)
Avatar - Katikakus
21. 4. 2012 16:37
Re: Je to úspěch!
Vrecenzich se pise neco uplne jineho, navic v novei30 jsem sedel, takze bud lzes o tom, ze si v ni sedel, nebo si zamerne vymyslis nesmysly. Ten blabol ohledne jizdnich vlastnosti radeji ani nebudu komentovat - snad jenom - ty dokazes posoudit jizdni vlatnosti auta, kterym jsi nejel a pravdepodobne v nem ani nesedel?
Avatar - escorpion
21. 4. 2012 10:41
Re: Je to úspěch!
V i30 som sedel na autosalóne v BA. Naživo nevyzerá moc pôvabne. Exteriér je vec vkusu, ale mňa nenadchol, na fotkách vyzerá lepšie ako v reáli. Ani z interiéru som nepadol do kolien. Akosi nevidím ten nárast kvality. Materiály nič moc, v aute smrad, jediné pozitívum je, že mi nevadila stredová konzola do pravej nohy. Kiežby si v škodovke zobrali príklad ako zoštíhliť panel.

Zatiaľ som nejazdil, ani ma to neláka. Prečítal som test kde konštatujú neidentifikovateľný záber spojky. Buď motor skape alebo zareve. Oproti minulej generácii (vlastnil som) asi nie je v jazdných vlastnostiach veľký rozdiel. Toto ma najviac odrádza od hyundaia. Môžu dať dlhú záruku, cena až taká výhodná nie je, ale jazdné vlastnosti sú stále na hranici priemeru. Asi som náročný zákazník, ale za svoje peniaze očakávam adekvátnu kvalitu.
Avatar - Guttalax
20. 4. 2012 15:42
Tohle taky vyráběli
;-) Kiu Vengu jsme prevetrali všude tam, kam se může běžný a rozumný uživatel takového vozidla dostat. Hned první dálnice nám prozradila, že naše Venga má ráda spíše víkendy mimo rychlostních silnic. Motor, který při 130 km / h na pátém převodem stupni drží otáčky těsně pod 4 000 ot. / Min., Je na dlouhých dálnicích neposedný spolucestovateľ. Naše verze neměla tempomat a udržet ustálenou rychlost bylo otázkou dlouhého cviku. Agregát není hlučný a dostat do ucha a oka určitou rychlost nebylo jednoduché, a tak nám cestovní rychlost skákala od 110 do 150 jaksi nechtěně. Vzali jsme Kiu i na výlet k moři, kde nám na nekonečné dálnice ukázala, co znamená nezdravá spotřeba a dosáhli jsme nejvyššího apetit atmosférické 1,4 v testu ... 10,33 l/100km. :yes: :yes: :yes: :yes:y

+ variabilita vnitřního prostoru

+ dobrá ovladatelnost

+ jednoduchá obsluha

+ přesné řízení

+ přesná převodovka

+ dobré brzdy

- vyšší spotřeba

- krátké zpřevodování

- interiér přitahuje prach

- nižší odolnost sedadel

- odskakujícími podvozek

- slabé odhlučnění