Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai Hybrid Blue Drive: Konkurence hybridním Hondám a Toyotám

Hyundai v Los Angeles představuje vlastní konstrukci hybridního pohonu, která spojuje benzinový motor o objemu 2,4 litru (nebo 2,0 turbo) a elektromotor s výkonem 30 kW. V sériové výrobě by se měla objevit v průběhu příštího roku.
Zpět na článek
23. 11. 2008 16:33
neregistrovaný "pepag"
26. 11. 2008 21:55
neregistrovaný "dsp71"
23. 11. 2008 19:19
23. 11. 2008 20:21
23. 11. 2008 22:39
23. 11. 2008 13:51
Tah Korejcu bere dech
Tah Korejcu bere dech. Behem 10ti let z vysmivane skupinky po drtivou konkurenci. Nasazeni hybridu do vyroby behem pristiho roku - ktery z evropskych sladce podrimujicich koncernu to dokaze? Vysmivana konkurence se prave prehnala kolem sebevedomych spicich mastodontu a svisti dal.
Rozbalit vlákno
5
23. 11. 2008 16:15
Re: Tah Korejcu bere dech
Tak jest, uz jsem tu pred rokem nebo dvema psal, ze pri te sve akceleraci se Hyundai a spol pohybuji kupredu proste rychleji nez ostatni. Obdivuhodne na tom je, ze si pri tom prisernem kvaltu nikdy nezlomili nohu = neudelali zasadni chybu. A neztraceji tempo. - Pokud jde o dalsi konkurenty, neni to imho zadna jednolita skupina spicich diluvialu, jsou mezi nimi dost velke rozdily ve strategicke kvalite i financnim potencialu (= schopnosti ufinancovat vyvoj a reklamu). Taky bych myslel, ze Hyundai/Kia tradicne ztezuje zivot hlavne japonskym znackam, co rikas? Ovsem tohle vsechno se pristi rok radikalne promeni, protoze hospodarska krize nepochybne dostane nektere, asi i velmi tradicni autoznacky do kolen. A ostatni, vcetne Hyundaie+Kie se musi taky pripravit na poradne sramy. Takze, i kdyz Korejci bezi rychleji, nez druzi, bezi taky o zivot.
neregistrovaný "pepag"
23. 11. 2008 16:33
Re: Tah Korejcu bere dech
Svatá pravda!!!!!
23. 11. 2008 22:59
Re: Tah Korejcu bere dech
:yes: >:D Neco mi rika, ze pristi rok budou auta za pul babky :-!
24. 11. 2008 01:06
Re: Tah Korejcu bere dech
Krizi prezije ten, kdo je schopen prodavat levnejsi a uspornejsi vozy. O jejich cene se netreba rozepisovat a usporne modely jsou pripravene na pristi rok, jak vidime. At pocitam jak pocitam, vychazeji mi Korejci jako ti, kteri vyjdou na konci krize silnejsi nez drive. O zivot jde vicemene furt. A prichazeji o nej ti na konci pelotonu.

Jako Evropana mne trochu desi, ze posledni 2-4 roky evropske koncerny podlehly sebeuspokojeni, ze kdyz maji sve usporne dizly, tak ze tim maji otazku uspornych technologii vyresenu na leta dopredu. Nastesti se to posledni rok meni a je znat probuzeni z naftoveho snu. Jen je otazka, jestli ty roky pospavani na vavrinech nebudou prave ten faktor, ktery pristi rok, az krize uderi s plnou silou, rozhodnou o byti a nebyti. Ale snad ne. Tentokrat jim to projde, protoze americke automobilky spaly jeste dele a tvrdeji.
neregistrovaný "dsp71"
26. 11. 2008 21:55
Re: Tah Korejcu bere dech
Nevidel bych to az tak pozitivne ;-\ vzpominam si jak BMW predstavilo vloni kocept X6 s hybridním pohonem (automaticka převodovka s integrovanýma dvěma synchronníma motory s permanetními magnety) a do tedka X6 v hybridu není v nabídce a to tam měli mít jen NiMH baterie, žedné LiOn nebo LiPolymer. To platí i o GM které sice hybrida nabízí avšak jen v provedení pohonu zadní nápravy. Nakonec jední co skutečně dělají seriové hybridy už více jak 10 let jsou Japonci a za tu dobu už mají hodně velký náskok cca 6 let. Co si pamatuji tak už poslední 3 roky řeší takové drobnosti jak jak zmenšit pulsní měnič tak aby byl ještě menší, nebo jak integrovat řídící elektroniku přímo nad výkonovou elektroniku v pusním měnič a čím letovat spoje (jako pájku požít) tak aby teplotní diletace při provozu nepoškodili jednotlivé komponenty. Ostatní výrobci takové drobnosti zatím neřeší. ;-) Takže uvidíme.
23. 11. 2008 19:19
Plnoformatovost
Korejci jiz davno predbehli mainstreamovou evropu na poli kvality a sirky nabidky. Hyundai je v mainstreamu automobilka s nejsirsi nabidkou modelu. Jeden kaspar by to mohl nazvat supermainstreamem. My vsak vime, ze neco takoveho neexistuje.
Zde Hyundai znovu o kousek evropske konkurenci poodskocil.
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2008 20:21
HED-5
A este tu neni ziadne info o HED-5, 6-miestny crossover pride na trh okolo roku 2010, ale to zaujimavejsi, je 2 litrovy motor GDI, s maximalnym vykonom 286 koni, ktory sa do tej doby objavi aj inych modeloch. Mozno v novom Coupe? :yes:
Rozbalit vlákno
1
23. 11. 2008 22:39
Re: HED-5
Kdyz uz je rec o HED-5. tady jsou docela obsahle aktualizovane informace: [odkaz] (clanek nutno dole rozbalit). :-) Na okraj je dobre si pripomenout, ze "HED" je zkratka "Hyundai European Design", oznacuje radu konceptu vyvijenych v evropskem centru, takze obvykle s hlavni myslenkou na evropsky trh. Hm hm.
Jo, a ten chystany velkosedan (Hyundai VI)(debut unor 2009) bude jednim z modelu, ktere budou pouzivat GDI motory. Navic pro nej Hyundai ve vlastni rezii vyviji 8-stupnovou automatickouo prevodovku, ktera se ma do nekterych modelu H. montovat od r. 2010: [odkaz]
V tomhle clanku zase stoji za to rozbalit si fotku - Genesis kupe v zavesu neni zrovna male auto, meri na delku 4630 a rozvor ma 2820 (viz srovnani se starym Coupe-Tiburonem [odkaz] ). To dava aspon castecnou predstavu o palacovych rozmerech Hyundaie VI ;-)