Novinky
Korejci jiz davno predbehli mainstreamovou evropu na poli kvality a sirky nabidky. Hyundai je v mainstreamu automobilka s nejsirsi nabidkou modelu. Jeden kaspar by to mohl nazvat supermainstreamem. My vsak vime, ze neco takoveho neexistuje.
Zde Hyundai znovu o kousek evropske konkurenci poodskocil.
Zde Hyundai znovu o kousek evropske konkurenci poodskocil.
A este tu neni ziadne info o HED-5, 6-miestny crossover pride na trh okolo roku 2010, ale to zaujimavejsi, je 2 litrovy motor GDI, s maximalnym vykonom 286 koni, ktory sa do tej doby objavi aj inych modeloch. Mozno v novom Coupe? :yes:
Kdyz uz je rec o HED-5. tady jsou docela obsahle aktualizovane informace: [odkaz] (clanek nutno dole rozbalit). 😄 Na okraj je dobre si pripomenout, ze "HED" je zkratka "Hyundai European Design", oznacuje radu konceptu vyvijenych v evropskem centru, takze obvykle s hlavni myslenkou na evropsky trh. Hm hm.
Jo, a ten chystany velkosedan (Hyundai VI)(debut unor 2009) bude jednim z modelu, ktere budou pouzivat GDI motory. Navic pro nej Hyundai ve vlastni rezii vyviji 8-stupnovou automatickouo prevodovku, ktera se ma do nekterych modelu H. montovat od r. 2010: [odkaz]
V tomhle clanku zase stoji za to rozbalit si fotku - Genesis kupe v zavesu neni zrovna male auto, meri na delku 4630 a rozvor ma 2820 (viz srovnani se starym Coupe-Tiburonem [odkaz] ). To dava aspon castecnou predstavu o palacovych rozmerech Hyundaie VI 😉
Jo, a ten chystany velkosedan (Hyundai VI)(debut unor 2009) bude jednim z modelu, ktere budou pouzivat GDI motory. Navic pro nej Hyundai ve vlastni rezii vyviji 8-stupnovou automatickouo prevodovku, ktera se ma do nekterych modelu H. montovat od r. 2010: [odkaz]
V tomhle clanku zase stoji za to rozbalit si fotku - Genesis kupe v zavesu neni zrovna male auto, meri na delku 4630 a rozvor ma 2820 (viz srovnani se starym Coupe-Tiburonem [odkaz] ). To dava aspon castecnou predstavu o palacovych rozmerech Hyundaie VI 😉
Jako Evropana mne trochu desi, ze posledni 2-4 roky evropske koncerny podlehly sebeuspokojeni, ze kdyz maji sve usporne dizly, tak ze tim maji otazku uspornych technologii vyresenu na leta dopredu. Nastesti se to posledni rok meni a je znat probuzeni z naftoveho snu. Jen je otazka, jestli ty roky pospavani na vavrinech nebudou prave ten faktor, ktery pristi rok, az krize uderi s plnou silou, rozhodnou o byti a nebyti. Ale snad ne. Tentokrat jim to projde, protoze americke automobilky spaly jeste dele a tvrdeji.