Hyundai Motor India Ltd., sídlící v New Delhi, je nejrychleji se rozvíjející indickou automobilkou, která v současnosti také vyváží ze země nejvíce vozů. Tato společnost nyní ve světové premiéře uvádí nový nejmenší model i10.
Mozno Hyundai pocita s tym, ze v Indii sa tychto vozov preda viac nez v Europe. Urobia nejaku "Social Edition", daju tomu cenovku na urovni 6-7000 ojro a Indovia mozu veselo jazdit :-) .
To Picanto klidne muze byt. Byli by hloupi kdyby tak uspesne auto predelavali. Ale co bezpecnost??? Slabe *** v EUROncap s tim dnes v Europe neuspeji. :-O
Hyundai má v Indii dceřinou společnosti Hyundai Motor India Limited. Je to druhý největší výrobce osobních aut v Indii, v r. 2006 vyrobil téměř 300 tis. aut. Snad dokončená už je i druhá továrna této společnosti, která má ještě v roce 2007 zvednout výrobní kapacitu na celkem 600 tis. aut ročně. Indie je přirozený trh pro malá a laciná auta. Takže představení nového Atosu-i10 v Indii má docela silnou logiku. Nic to jistě nemění na tom, že tenhle prcek se v regionálních modifikacích zřejmě bude prodávat všude možně po světě. - Já osobně z nového designérského trendu Hyundaie nejsem 2x nadšený, ale fakt je, že interiér vypadá zpracovaný kvalitně a z dobrých materiálů a prcek bude mít zřejmě dobrou užitnou hodnotu.
Jo ale tohle auto by mohlo mit v Europe uspech. Proto stale nechapu proc sakra predstaveni v Indii. Jediny duvod-neni zadny autosalon a uz se ponahlaji. :-|
asi preto že na anglickom fore tiež nepíšeš slovensky nie?ja Look-ovu snahu beriem a mali by sme písať v češtine všetci, len sme bohužiaľ lenivý a mylne sa domnievame že nám Češi určite rozumejú... ;-)
Kdo chce, rozumí. Kdo nechce, neporozumí ani sousedovi z vedlejšího bytu, protože používá dvě jiná slova, než on. Mně osobně se slovenština líbí, tak ji tu koukejte zachovat :))
Jednak to opravdu není příliš pohledné auto, zlaté výchozí (také ne moc krásné) Picanto a další mínusový bod pro mně jsou přední sedadla s pevnými opěrkami hlav, náraz zezadu se tak stane noční můrou i10, kdo zažil pecku zezadu ví, že není nad dobře nastavenou opěrku hned za hlavou.....
Tohlem maji i modely C1 AIGO 107. Proto TPCA absolutne nefandim! :no::no::no:
Tolik penez je premrstena castka. Ale lide jsou slepi na nekoupi o 1000x lepsi a jeste k tomu lacnejsi Fabii. ;-\ :-(:no::no:
Ty asi nie si v obraze, 1000x lasnejsia Fabia??? Myslis asi ojazdenu s rokom vyroby 1998 rozbitu na totalku a bez volantu, ze, ak ano tak sa potom omluvam.................................… v takom pripade nebude 1000x lepsia.
Daj si Fabiu do výbavy novej i30, (ktorá je mimochodom o triedu vacsia takze je porovnatelna s Octaviou) a zistis ze je o peknych par 10.000 tisic drahsia ako i30, takze ju cenovo porovnavat k i10 je viac ako smiesne........
Ach jaj, vsak to aj tak bolo myslene - ironicky.
A ked uz sme pri tom Fabia r.v. 1998 urcite existovala, ako predprodukcna verzia pre potreby automobilky......
A určitě se to v Evropě prodávad bude, protože označení i je určeno především pro Evropu. Navíc ten design vypadá daleko líp,než u Atosu. Interiéu není prakticky co vytkout. Boční část je převzatá z Picanta, ale jako ¨celek i10 působí harmoničtěji. U Picanta mě osobně vadil až moc zaoblený předek. Takže i10 :yes:
Samozrejme,že sa bude predávat v EU rovnako,ako sa predáva Atos Prime,na ktorom jazdí manželka s motorom1.1-59 koní s klimou,ktorá funguje perfeketne ako aj celý ATOS,nevýhodou už asi bude,že nebude taký vysoký ako ATOS,z ktorého je perfektný výhlad.MÁ KRAJŠÍ vnútorný aj vonkajší design..I tak si ho asi manželka kúpi za 2 roky už najazdila 60 000 km na Atose-bez problémov...
My nerobíme predstíž-na akom aute jazdíme,lebo ho používame denne-dúfam že cenove bude rovnaký ako ATOS t j do 290 000 Sk ! >:-[]
Uz sa zobudte ! Korea sa I30, I10, a Cee´d zaradila medzi elitu a to uz nezmenite. Vsetky tieto clanky tu pisu chudaci ktory sa zmohli asi len na S 105. Nie som zastancom korejskych aut sledujem vyvoj automobilizmu. Tie auta uz v nicom nezaostavaju za europskymi. Hyundai robi spolahlive auta v dobrej cene a to vyhrava.
Vo "velkej fabii či už kombi alebo obyčajnej vzadu ani lezat sa nedá,Neda porovnat vzadu fabia a Atos to je nebe a dudy
vzadu v Atose- ani v oktavii sa nesedií priestrannejšie a pohodlnejšie, vo fabii to pod psa tam len menšieho psíka aj ten bude skrčený a stiesnený :no: