Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai i20: Nástupce Getzu přichází se základní cenou 229.900,- Kč

Hyundai přechází u svých modelů na alfanumerické značení, do třídy malých automobilů tak přichází místo Getze nový i20. V nabídce je celkem šest motorů, cena nejlevnějšího provedení pro český trh je stanovena na 229.900,- Kč.
Zpět na článek
21. 1. 2009 08:56
21. 1. 2009 09:26
21. 1. 2009 09:59
21. 1. 2009 16:13
neregistrovaný "exctenar"
21. 1. 2009 18:29
25. 1. 2009 20:37
neregistrovaný "ouroboros15"
21. 1. 2009 08:57
21. 1. 2009 09:19
21. 1. 2009 09:23
21. 1. 2009 18:18
21. 1. 2009 12:47
neregistrovaný "M.a.j.k.l"
21. 1. 2009 15:07
neregistrovaný "exctenar"
21. 1. 2009 10:12
21. 1. 2009 10:19
21. 1. 2009 10:29
21. 1. 2009 10:30
21. 1. 2009 10:46
21. 1. 2009 10:47
21. 1. 2009 10:52
21. 1. 2009 10:59
21. 1. 2009 11:10
21. 1. 2009 11:19
21. 1. 2009 11:03
21. 1. 2009 11:32
21. 1. 2009 12:00
21. 1. 2009 15:11
neregistrovaný "exctenar"
21. 1. 2009 15:49
21. 1. 2009 16:17
neregistrovaný "exctenar"
21. 1. 2009 17:02
21. 1. 2009 18:47
21. 1. 2009 20:49
21. 1. 2009 10:13
21. 1. 2009 10:25
21. 1. 2009 10:39
21. 1. 2009 10:59
21. 1. 2009 11:05
21. 1. 2009 11:17
21. 1. 2009 11:20
21. 1. 2009 11:29
21. 1. 2009 11:57
21. 1. 2009 12:51
21. 1. 2009 13:06
21. 1. 2009 18:53
21. 1. 2009 20:50
21. 1. 2009 11:41
21. 1. 2009 12:03
21. 1. 2009 12:38
21. 1. 2009 13:12
21. 1. 2009 11:40
21. 1. 2009 12:04
21. 1. 2009 13:08
21. 1. 2009 18:57
21. 1. 2009 18:49
21. 1. 2009 21:14
21. 1. 2009 10:22
21. 1. 2009 10:29
21. 1. 2009 11:01
21. 1. 2009 11:08
21. 1. 2009 12:43
21. 1. 2009 12:58
21. 1. 2009 13:11
21. 1. 2009 14:15
21. 1. 2009 15:05
21. 1. 2009 15:25
21. 1. 2009 22:32
22. 1. 2009 09:37
22. 1. 2009 10:13
22. 1. 2009 11:19
22. 1. 2009 11:45
21. 1. 2009 22:30
21. 1. 2009 11:04
21. 1. 2009 11:12
21. 1. 2009 12:41
21. 1. 2009 13:07
21. 1. 2009 11:13
21. 1. 2009 11:28
21. 1. 2009 12:42
21. 1. 2009 13:07
21. 1. 2009 13:15
21. 1. 2009 13:42
21. 1. 2009 13:47
21. 1. 2009 13:50
21. 1. 2009 14:01
21. 1. 2009 14:04
21. 1. 2009 14:03
21. 1. 2009 13:52
21. 1. 2009 13:59
21. 1. 2009 14:05
21. 1. 2009 14:21
21. 1. 2009 13:19
21. 1. 2009 13:18
21. 1. 2009 13:36
21. 1. 2009 13:49
21. 1. 2009 14:24
21. 1. 2009 13:41
21. 1. 2009 13:45
21. 1. 2009 13:48
21. 1. 2009 13:24
21. 1. 2009 13:30
21. 1. 2009 13:34
21. 1. 2009 13:45
21. 1. 2009 13:58
21. 1. 2009 14:59
21. 1. 2009 13:19
21. 1. 2009 13:20
21. 1. 2009 13:43
22. 1. 2009 08:23
21. 1. 2009 13:24
21. 1. 2009 13:32
21. 1. 2009 13:49
21. 1. 2009 13:58
21. 1. 2009 14:54
neregistrovaný "carmik"
21. 1. 2009 13:40
21. 1. 2009 13:43
21. 1. 2009 13:55
21. 1. 2009 15:18
neregistrovaný "exctenar"
21. 1. 2009 15:28
21. 1. 2009 15:49
21. 1. 2009 16:58
21. 1. 2009 13:53
neregistrovaný "tomasjedno"
21. 1. 2009 13:56
21. 1. 2009 15:01
neregistrovaný "tomasjedno"
21. 1. 2009 13:54
neregistrovaný "507--"
21. 1. 2009 13:56
21. 1. 2009 13:56
21. 1. 2009 17:32
neregistrovaný "507--"
21. 1. 2009 14:13
21. 1. 2009 14:21
21. 1. 2009 14:31
21. 1. 2009 20:56
neregistrovaný "Johny Blaze"
21. 1. 2009 23:15
neregistrovaný "Johny Blaze"
21. 1. 2009 14:28
21. 1. 2009 14:36
21. 1. 2009 15:30
21. 1. 2009 17:32
neregistrovaný "507--"
22. 1. 2009 11:31
21. 1. 2009 19:00
22. 1. 2009 14:44
22. 1. 2009 14:45
23. 1. 2009 07:15
neregistrovaný "nrV"
21. 1. 2009 16:26
neregistrovaný "exctenar"
22. 1. 2009 14:33
22. 1. 2009 15:10
21. 1. 2009 19:18
21. 1. 2009 21:08
22. 1. 2009 08:25
22. 1. 2009 10:01
22. 1. 2009 08:30
21. 1. 2009 17:01
21. 1. 2009 19:42
neregistrovaný "507--"
21. 1. 2009 19:43
21. 1. 2009 20:29
21. 1. 2009 22:09
neregistrovaný "Hlinda"
22. 1. 2009 20:01
neregistrovaný "exctenar"
23. 1. 2009 14:16
neregistrovaný "exctenar"
23. 1. 2009 07:32
neregistrovaný "nrV"
23. 1. 2009 14:35
neregistrovaný "exctenar"
23. 1. 2009 15:31
neregistrovaný "nrV"
23. 1. 2009 16:13
neregistrovaný "exctenar"
24. 1. 2009 19:38
neregistrovaný "exctenar"
21. 1. 2009 08:56
kocicak
Teda, i kdyz jsem na uplne jine znacky, tak volba fabia-i20 je uplne jasna. Tento handej se docela povedl a je to podle me zase skok dopredu v image. No a ta cena, za tolik plechu (a dokonce i ipod conectivity, kdo ho ma, urcite oceni o harampadi mene) je to krasny :-)
Rozbalit vlákno
5
21. 1. 2009 09:26
Re: kocicak
Ano, je to jasne: Moznost *nemat* autoradio mi dava jedine Fabia! Korejci na to este neprisli, ze europsky zakaznik, rozmaznany subpremiovym kompaktom s okridlenym sipom na ohyzdnom cumaku, si zela mat multifunkcnu a prakticku dieru v stredovom paneli (a dalsiu este vacsiu a este krajsiu pred spolujazdcom). Ale nie, tito sikooki trpajzlici z vychodu tam tvrdohlavo strkaju tie svoje autoradia s cd a mp3. S takymto pristupom fakt nemozu uspiet na nasom narocnom trhu... :-)
neregistrovaný "exctenar"
21. 1. 2009 16:13
Re: kocicak
nebo tenhle nový mégane v provedení authentique za příplatek 8 tis.může mít....nevím,kolik Euro, tu platíme kačkama...jako jistě že má třeba ESP,ale když se napíše věta,že NIKDO, pak je třeba být v antičehůnské a antišáde lajně plynově přesný,nic víc,nic míň >:D tedy... že jo?[odkaz]
Avatar - chlapecx
21. 1. 2009 18:29
Re: kocicak
si tam dej za tisícovku daleko lepší rádio jo?
a díru před spolujezdcem, to se dneska ani už Škodovky nenosí >:D
neregistrovaný "ouroboros15"
25. 1. 2009 20:37
Re: kocicak
cece nevim, ale to o dirach a radiich tady bylo postupne v letech 2001, 2004 a 2007.
21. 1. 2009 08:57
Sci-Fi
Bravo Hyundai, je až neuvěřitelné jaká ta cena je. Jen škoda že si u nás není více takových kteří za málo peněz dají hodně muziky. Je to u nás buď za hodně málo popřípadě za hodně nic (Škoda).
Ps: klidně mě ukamenujte, ale jelikož je svoboda projevu tak svůj názor můžu sdělit.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
21. 1. 2009 09:19
Filozofia
Kazdá znacka má svoju vlastnú filozofiu výroby motorov. Tak túto perlu ducha a tautológiu par excellence sa mozete docítat v inej diskusii na istom blogu. Ale aplikované na auto v clánku: jej "filozofiou" je zrejme ponúkat uz v základe slusne dynamické a slusne vybavené auto. Porovnanie s nemenovanou domácou znackou sa ponúka akosi samo. Jej filozofia je zrejme ponúkat v základe 44 kW, i ked by nepochybne mohla z jedna-dvojky vytazit 90 koní. Ale zrejme iba nechce. Tak sa chtiac nechtiac clovek, ktorý má hlboko do vrecka a chce nové malé auto, ktoré nebude len dochodcovským priblizovadlom, bude pozerat i po horeuvedenom modeli. A výberom zrejme nespraví chybu. Vivat sloboda volby.
Rozbalit vlákno
0
21. 1. 2009 09:23
Konkurence
Hodně silný konkurent pro všechny, hlavně základní motorizace, která je svými parametry proti dejme tomu HTP jako z jiného světa. (Maloobjemové t-diesly to samé /1.6 94kw/!)
Navíc se veze na modní vlně designu (Corsa..), která mu jistě ještě více pomůže na prodejním poli.
(samozřejmě zcela samostatně svébytný design, sportovně zaměřený nabízí jen GP)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Well-being
21. 1. 2009 10:02
No, nevím ...
Za cenu i20 1,4 bez klimatizace (300 tis. Kč) bych měl o třídu větší nový Megane 1,6 i s klimatizací.
Rozbalit vlákno
7
21. 1. 2009 16:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2009 17:05
Re: No, nevím ...
nebol aj nejaký otras mozku v detsve? ;-)
Avatar - gld
21. 1. 2009 18:18
Re: No, nevím ...
ty si ten čo pred pár rokmi kričal japonec až na konec? 8-s :no:
Avatar - hruodolf
22. 1. 2009 13:54
Re: No, nevím ...
Fabia II s 1,4 je po D5 pěkný vibrátor :no:
22. 1. 2009 07:59
Re: No, nevím ...
Asi máš pravdu protože 1.4i za 304 tis nemá klimatizaci, ale automatisckou klimatizaci ;-) , na druhou stranu za nějakých 315 tis máš i30 taky s klimou (CZ edice)
22. 1. 2009 08:27
Re: No, nevím ...
To je pravda, ale ak porovnávaš cenníkové ceny, je to iné. Akcia je akcia...
Navyše v tom Mégane zďaleka nebudeš mať takú výbavu ako v menšom Hyundai, zadruhé, stávajúci Mégane je už výbehový model, kdežto toto je novinka. Pokiaľ vyslovene nepotrebuješ väčšie auto, je to minimálne na zváženie.
Avatar - Ada je zase tady
2. 2. 2009 13:02
Re: No, nevím ...
No ale Megere to je prece jen rendlik... To je jako srovnavat v letech sedmdesatych novy Golf a Ziguli
21. 1. 2009 10:10
Tomu rikam drtic konkurence...
ale bohuzel v nasem absurdistanu se nic nezmeni, ceske stado bude dal kupovat tolik oblibena, cenove vyhodna, kvalitni auta s vytecnym zpracovanim a ultrakvalitnimi plasty (mimochodem to je prece hlavni duvod proc si jde Cechacek koupit novou Fobii)... no a ty motory - oooo skvostny HTP (ta pruznost a jede i 160Km/h >:-[] ), nebo snad 1.4MPI a ta "zakladni" vybava...za rozumnou cenu :yes:
Cesi proste nepotrebuji dobry pomer cena/vykon/uzitna hodnota - jsme to ale bohaty narod.
Rozbalit vlákno
6
21. 1. 2009 10:13
Re: Tomu rikam drtic konkurence...
No myslim ze nekteri odbornici by samozrejme vychvalili trivalec HybridTurboPohon, ze je to do mesta idealni, vic nepotrebujes, tolik zbytecneho vykonu v tak malem aute bychom stejne nezvladli, na to mame plejstesn...
neregistrovaný "M.a.j.k.l"
21. 1. 2009 12:47
Re: Tomu rikam drtic konkurence...
Nenene kamaráde, ta zkratka HTP ma jiný význam...a to- * To Pojede. ;-)
neregistrovaný "exctenar"
21. 1. 2009 15:07
Re: Tomu rikam drtic konkurence...
Ty seš američan,že tu pindáš o českém stádu?A co takhle soudruzi japonci,hoď odkaz,ať se podíváme,kolik procent z prodejů v 2008 byla japonská auta a jestli nejaponská dosáhla bájných 5, nebo dokonce 7%? Ovečko... :-!
22. 1. 2009 15:53
Re: Tomu rikam drtic konkurence...
Sakra, ty ses nam rozlitil... :-! Copak, sahl jsem ti na tvoji modlu patriote? Vybiras si auto podle prodeju? Pak ty jsi ta ovce - presne zapadas do stadecka - ja vim Fanda v hospode rikal, ze Fobka je fakt dobry auto, levny servis, levne dily no a hlavne ta kvalitka ;-) Je uplne sumak jake maji Japonci prodeje v tehle nebohe zemicce a kdyz uz jsi u tech soudruhu z Japonska, kdo ze je nejsilnejsi a nejvetsi automobilka sveta? A kde ze je tva modla v tabulkach TUV - proti soudruhum z Japonska? Tak jdi provetrat ten svuj 3 hrnek a nevztekej se Jarousku >:-[]
Avatar - chlapecx
21. 1. 2009 18:44
Re: Tomu rikam drtic konkurence...
ne každý potřebuje závodit a přečti si srovnání Fabie 1.2 a 1.4 a pak mektej:-)
21. 1. 2009 21:13
Re: Tomu rikam drtic konkurence...
Pleteš koše z baňama, že ti ani Taliján nerozumí, tulifojte! >:D :-!
21. 1. 2009 10:12
KoKo
Já v tom pořád vidim jen lehce lacinější Korejskou Korzu. Nichts fur mich.
Rozbalit vlákno
18
21. 1. 2009 10:19
Re: KoKo
Doporučoval by som okuk na vlastné oko a povozenie sa na vlastný zadok, nohy a ruky. :-)
Skús si odmyslieť značku a predstaviť si trebárs, že je to nový Opel - potom skús hodiť názor. :-)
21. 1. 2009 10:29
Re: KoKo
Názor by byl stejný, nelíbí se mi ani i20, ani Corsa, ani třeba Fiesta, což samozřejmě nic nevypovídá o tom zdali to jsou dobrá auta či nikoliv. Tento designový trend zkrátka není můj šálek kávy.
21. 1. 2009 10:30
Re: KoKo
Aha, takže som Ti iba zle rozumel ;-).
A aký dizajn vyhovuje Tvojmu vkusu?
21. 1. 2009 10:46
Re: KoKo
Prece auto bez rodineho sofera neni auto pro nektere holky! Takze jedine R&R rohlika;-)
21. 1. 2009 10:47
Re: KoKo
Střízlivější a časově vytrvalejší. Pokud pominu nejzákladnější výbavy, ve kterých vypadá každé auto nevalně, tak na pohled stojí v dané třídě za řeč GP, Ibiza, Fabia, MiTo, neni zlá Mazda 2 a Yaris, přestárlé Polo také ještě ujde.
21. 1. 2009 10:52
Re: KoKo
Jsem velky laik!!!!, krome GP vim o jakych autech mluvis a jak vypadaj! Ale jaka znacka je GP - General P? Jako playstation? Neznam prodejce vozu GP?
21. 1. 2009 10:59
Re: KoKo
Fiat Grande Punto - etalón triedy. :-)
21. 1. 2009 11:10
Re: KoKo
Diky, zase vim o trosku vic! ;-)
21. 1. 2009 11:19
Re: KoKo
Faktúru za poskytnutú informáciu pošlem poštou. >:D >:D >:D
21. 1. 2009 11:03
Re: KoKo
Tak vkus máš úplne inde jak ja...Fabiu a Ibizu z pohľadu dizajnu považujem za najväčší blivajz čo na trhu je. GP v mojich očiach nejak rýchle stárne, chcelo by to podarený facelift, Yaris už starý je. Mazda2 okej, to je malé auto ako má byť :-) . MiTo sa mi na fotkách nepáčilo, v reáli už viac, ale nespadá, myslím, do kolonky "spotrebák".
21. 1. 2009 11:32
Re: KoKo
MiTo je svým způsobem zcela mimo kategorii, ale velikostně pasuje, tak jsem ho tam napsal. Punto i Fabia jsou pěkné, ale potřebují pěknou barvu a kola jako sůl. Ibiza se mi také nepozdávala, ale teď jak je vídám po ulicích, tak především v té zlatozelené a černé barvě s krásnými koly a skleněnou střechou, to je asi nejhezčí malý vůz na trhu! :yes:
21. 1. 2009 12:00
Re: KoKo
Pekné auto musí byť pekné aj v základe. A podľa Teba na každom z tých, čo si vymenoval, musí byť niečo extra, aby sa na dalo pozerať. Nič v zlom teda.
neregistrovaný "exctenar"
21. 1. 2009 15:11
Re: KoKo
Kdy vůbec pracuješ? Nic ve zlém, ale GTI jich má ještě víc, těch rozumů... >:D
21. 1. 2009 15:49
Re: KoKo
Ja? Stále. :-) Mám šťastie, že sedím skoro permanentne pri PC. Ale nemám každý deň taký pohodový... ;-\
neregistrovaný "exctenar"
21. 1. 2009 16:17
Re: KoKo
aha,chápu >:D
21. 1. 2009 17:02
Re: KoKo
my tu sedíme všetci pokope v jednom open space. GTI teraz nepíše lebo má nejaký míting, ale keď sa vráti, určite sa znova pustí do "práce" >:-[]
Avatar - chlapecx
21. 1. 2009 18:47
Re: KoKo
dlouhodobě dokazuješ, že jsi vůl:-) když si vezmu novou ibizu aj todle, tak furt je to lepší jak fabia, a řekl bych ře nová ibiza aj I20 jsou moc pěkná auta:-)
21. 1. 2009 20:49
Re: KoKo
pozri sa do zrkadla a uvidíš vola :-!
trochu slušnosti by ti neuškodilo chlapče
21. 1. 2009 10:13
ceny
ceny su dobre, ale nekupil by som ho. Ak chcem dnes kupovat nove auto, trvam na tom ze musi mat klimu a esp. Esp sa da prikupit za 20000Kc iba k najvyssiemu stupnu vybavy Style. Takze najlacnejsie i20 s klimou a esp ma vyjde na 325000Kc. To je uz moc. To novy Megane, o triedu vecsie auto ma esp a sice len mechanicku klimu ale ma ju za 300000Kc.
Rozbalit vlákno
25
21. 1. 2009 10:25
Re: ceny
Ale v tom aute nemáš iba tú klímu a ESP. Hliníkové 15" disky, kožený paket, hmlovky, plnú elektriku, elektricky sklápané zrkadlá - dopočítaj cenu u Mégana, a zistíš, že bude o triedu vyššia podobne ako auto. Za 300 budeš mať v Mégane základ, s Hyndaiom už vpodstate luxus.
Skôr je problém s voliteľnosťou výbavy ako s cenou. Ale si v triede malých spotrebných áut, tak ťažko možno čakať vyspelú techniku v nižších výbavách. ;-)
21. 1. 2009 10:39
Re: ceny
Prve co som napisal bolo, ze ceny su dobre. A potom som pokracoval ake su moje priority a preco mi i20 nevyhovuje. Ja nebudem nic dopocitavat, nemienim sa utesovat tym, ze sice nemam esp, ale mam elektricke okna vzadu, alebo hmlovky, alebo kozenu rucnu brzdu. To su pre mna v malom aute druhorade veci. Samozrejme ze je tu problem s volitelnostou vybavy, to je snad unikat, aby sa v uplne novom modeli auta vrhnutom na trh v roku 2009 dalo esp dokupit za dost mastny priplatok iba k najdrahsiemu stupnu vybavy.
21. 1. 2009 10:50
Re: ceny
Presne. ESP je take pro mne zakladni pozadavek na auto dneska. Bohuzel se nekteri vyrobci tvari, jako ze ESP je prvek komfortu a davaji ho jen do nejvyssich vybav. U Ceedu je to podobne. Ale maji smulu. Kdo se snazi neumerne vydelat na ukor me bezpecnosti je vyskrtnut ze seznamu kandidatu hned na zacatku. Ano problem Korejcu je volitelnost vybavy. Kdyz sem auta vozili ze vzdakene Koreje, tak se to dalo pochopit. Ted, kdyz uz nektere z nich montuji za humny je to nepochopitelne.
Avatar - Stephen
21. 1. 2009 10:59
Re: ceny
Ono to s tím ESP je trochu problém. Co se do auta namontuje nebo ne je otázka importéra, nikoli výrobce. A importéři objednávají auta podle požadavků typického zákazníka jejich značky. A tam, kde hraje hlavní roli cena je tento postup pochopitelný. Což ovšem neznamená, že je to dobře.
21. 1. 2009 11:05
Re: ceny
Spýtal by som sa, ktoré malé auto na českom trhu s cenou pod 300 litrov má vo výbave ESP?
21. 1. 2009 11:17
Re: ceny
clio expression 5dv. 1,2tce 100hp za 285000Kc + doplatok za esp 8000Kc = 293000Kc
21. 1. 2009 11:20
Re: ceny
Tesnotka - a je to všetko? :-)
21. 1. 2009 11:29
Re: ceny
nie nie je. K hocijakej fabii sa da dokupit esp za 15000Kc. Takze mozes mat male auto s esp uz od 245000Kc. Najlacnejsi i20 s esp je za 325000Kc.
21. 1. 2009 11:57
Re: ceny
A kde si nechal klimatizáciu? Úprimne, kúpil by si si 1.2HTP za 245 tisíc v najnižšej výbave len preto, že bude mať ESP? Nevzal by si si aj nejakú, hoci nie špičkovú výbavu? Počítaj:
245.000 za auto s ESP, k tomu aspoň autorádio 4.500, klíma 35.000. Dnes už naozaj nutný základ výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča 2000 Kč. Ja osobne, vzhľadom na sychravé a vlhké zimy posledného obdobia, považujem za nutné predné hmlovky (4000). Spočítané, podšktrnuté, vysolím minimálne 290.500,-Kč, pritom mám stále holoauto len s rádiom a hmlovkami. Prirodzeným komfortom sú elektrické okná aspoň vpredu (12.000) a elektrické zrkadlá (Hyundai ich má od strednej výbavy), u Škody spolu s centrálom za 16.000,- Kč. Suma-sumárum 318.500,-Kč. S adekvátnejším motorom 51 kW by cena bola 333.500,-Kč. Stále ešte s deficitom výbavy, jedného valca a 13 koní voči Hyundaiu.
Keď si to všetko zrátam, holoauto skutočne nekúpim, a keď už vybavené auto, tak Hyndai je výrazne výhodnejší (drahší o 6500 korún, za ne máš prakticky ešte elektrické okná vzadu, ovládanie rádia na volante, kožené doplnky, hliníkové kolá, klíma je automatická, lepší motor), napriek tomu, že pod 300 litríkov ESP nedostaneš. Slušné auto Škoda ale tiež nie.
21. 1. 2009 12:51
Re: ceny
Co Ti na to povedat...vyssie si sa pytal na male auto s esp pod 300000kc. Tak som Ti PRESNE odpovedal na Tvoju otazku. A co sa tyka Tvojej konfiguracie, ja v malom aute do mesta nepotrebujem na posuvanie medzi semaformi 100hp, hmlovky uz vobec nie, ani kozeny paket(pravdupovediac kozeny volant moze byt), ani elektricke okna vzadu, o pochromovanych maskach ani nehovorim. Chcem len predne a bocne airbagy, chcem abs a esp, chcem aspon manualnu klimu, vyskovo nastavitelne sedadlo vodica, radio, centralne zamykanie. To je tak co ma teraz napada vsetko, co vyzadujem od maleho auta do mesta. Mozno som na nieco zabudol. Nehram sa na ziadne dopocitavanie vybavy ani vykonu motora. Ja mam jednoducho taketo poziadavky a chcem to co najvyhodnejsie. Prekusnem ked esp nie je standardne v ziadnom stupni vybavy, neprekusnem ked je za mastny priplatok iba pre najdrazsiu vybavu akoby islo o luxusny prvok ala masazne a odvetravane sedacky. Toto je pre mna nevyhodna a teda aj nesympaticka obchodna politika a o tom sa tu cely cas bavim.
21. 1. 2009 13:06
Re: ceny
Ale ja sa s Tebou nehádam. :-) Ide proste o to, že ani tento Hyundai nie je zlá voľba, len proste v nižších výbavách ESP neponúka. To je jeho slabinou. Ale kto si kupuje auto pre seba, obvykle si nejakú tú výbavu dokúpi aj k lacnému autu, a vtedy už ani i20 s najvyššou výbavou nie je nezaujímavý.
Ale máš pravdu, ESP v lacnom aute Hyndai neponúka. V tom prípade sa treba obrátiť inam.
Avatar - chlapecx
21. 1. 2009 18:53
Re: ceny
dyk to říkám, že máš v hlavě vítr.
Vše,m co jsi tu napočítal, má Fabia Ambiente, dneska v zákaldu za nějakých 260!!! předloni před Vánoci to bylo za 330, to je fakt, ale nějak jsi do letošního ledna přes léto a další Vánoce zamrznul... Dneska je to max do 270...
a radio který jediný tam nebude, si radši kup za litr nějaké vlastní, než dával velké peníze za to škodovácké...
21. 1. 2009 20:50
Re: ceny
sklapni, soplík, nemáš tušáka o čom sa tu bavíme
21. 1. 2009 11:41
Re: ceny
Grande Punto 1.2 65k Freddo 5 dv. (s klimatizaciou)a priplatkom 20000Kc za esp spolu cele za 275000Kc.
21. 1. 2009 12:03
Re: ceny
Tak už sú na výber tri. ;-)
Ale ako som písal - chyba je v zostave výbav, nie v cene. Ale schválne by som sa, pre zaujímavosť, pozrel napríklad do nemeckých cenníkov.
21. 1. 2009 12:38
Re: ceny
k ibize si tiez mozes dokupit esp k hocijakemu modelu tusim za 10000Kc.

Corsa v ramci kampane family vo vybave eseentia 5dv. 1.2 80k s klimou a doplatkom za esp spolu za cca 294000Kc
21. 1. 2009 11:40
Re: ceny
Třeba u Fiatu Grande Punto jde ESP objednat (za 20.000 Kč) k jakékoliv výbavě a motorizaci, takže GP s ESP můžeš mít od 225.900 Kč, s ESP a s klimou od 252.900 Kč...
21. 1. 2009 12:27
Re: ceny
Ano to je chvalihodny pristup. ESP je vedle bezp. pasu nejprinosnejsi bezpecnostni system. Kdyz mi nekdo rekne, udelame ti auto bezpecne, ale musis nam navic zaplatit za vyhrivani sedacek, vyhrivani zrcatek, kozeny volant, "predni couvaci" senzory atd atd - kazdy si muze doplnit sam, tak to citim az temer jako jistou formu vydirani. Nemam nic proti priplatku za ESP, ale ze mne k tomu nuti priplatit si za hromadu zbytecneho srotu to odmitam.
21. 1. 2009 13:08
Re: ceny
Adresuj na dovozcu. ;-) Vo výrobe asi problém nebude. :-)
21. 1. 2009 12:34
Re: ceny
Ale to je zpusobeno tim, ze vyrobce (ci dovozce) nenabizi (ci velmi omezene) uzivatelske priplatkove konfigurace. Proc to narozdil od Evropskych vyrobcu delaji, a to i u modelu ktere vyrabi 4 hodiny jizdy od Prahy, nevim. V dobe pocitacu a robotu mi neprikde moznost uzivatelske konfigurace jako neco vyrazne nakladneho.
Avatar - chlapecx
21. 1. 2009 18:57
Re: ceny
dyk ve škodovce si můžeš poskládat prakticky cokoliv, taky za toale zaplatíš.ale furt seriově ti to vyjde levnějc...
Avatar - chlapecx
21. 1. 2009 18:49
Re: ceny
a u fabie ti todle dneska poskládám v 1.4 do 280 taky...
21. 1. 2009 21:14
Re: ceny
daj pokoj s tým nepodarkom :-!
Avatar - Stephen
21. 1. 2009 10:22
Ceny
Ceny sice na první pohled vypadají, zejména v porovnání s Getzem, trochu sebevědomě, ale v tom autě jsem už seděl a cena je adekvátní.
Srovnání s Méganem neberu, mám s Renaulty jisté servisní zkušenosti a mám-li volit mezi autem co jezdí (HYUNDAI) a nejezdí (Rendl), tak si rád připlatím >:-[] . Nový Mégan možná nebude taková trága co se spolehlivosti týče, ale dosud to bylo s Renaulty dost zlý :-( .
A záruka 5 let bez omezení kilometrů v rozsahu, který nabízí jen HYUNDAI je taky silný argument.
Rozbalit vlákno
19
21. 1. 2009 10:29
Re: Ceny
Čakám, aký bude nástupca Matrixu, priznávam, že čakám veľa, dúfam, že ma nesklame. Nevieš kedy má uzrieť svetlo sveta? Alebo že by bola dáka poriadnejšia skica, alebo spy fotka, nie len na 99% zamaskované auto?
Mimochodom, "Rendl" mám a jazdí. A vpohode. ;-)
21. 1. 2009 11:01
Re: Ceny
tvoj a moj Rendl sú predsa tie dva, ktoré potvrdzujú pravidlo, že Renaulty sa sypú a furt stoja v service ;-)
21. 1. 2009 11:08
Re: Ceny
Asi to tak bude... >:D
Avatar - Stephen
21. 1. 2009 12:43
Re: Ceny
A co máte za Rendlíčky?
21. 1. 2009 12:58
Re: Ceny
no asi nejaké nepodarky, naslubovali nám chlapi v karčme že sa to bude sypať a skutek utek. Asi to budem reklamovať >:-[]
21. 1. 2009 13:11
Re: Ceny
No to si píš, ja si pôjdem sťažovať. >:-[]
21. 1. 2009 14:15
Re: Ceny
ja som už bol dvakrát - nepochodil som, fronta čakajúca na opravu bola taká dlhá, že som sa ani nedostal na rad...
>:-[]
21. 1. 2009 15:05
Re: Ceny
ani nehovor, mne dali termín do servisu na rok 2012 >:D >:D >:D
Avatar - Ronault.
21. 1. 2009 22:32
Re: Ceny
Co je to to "servis"? Nic mi to neříká >:D
22. 1. 2009 09:37
Re: Ceny
no možná to nazýváš "garáž" - prostě tam co parkuješ svého Rendla a kde trávíš vetšínu dne >:-[]
22. 1. 2009 10:13
Re: Ceny
Väčšinu dňa, väčšinu roka, väčšinu svojho života. Veď čo je krajšie, ako vkuse opravovať svojho vkuse rozsypaného miláčika značky Renault?
22. 1. 2009 11:19
Re: Ceny
dokonalé prepojenie človeka a techniky!

Ein mann, ein auto, ein Renault! >:D

hehe, keď naposledy chytili Duraya (myslím, že to bol on) po poháriku za volantom, som čítal dobrý komentár, ktorý mal názov:
Jeden muž, jedno auto, jedno poldeci >:D
22. 1. 2009 11:45
Re: Ceny
Jedno auto, jedno poldeci, dvaja vtáci by bolo výstižnejšie... >:-[]
Avatar - Ronault.
21. 1. 2009 22:30
Re: Ceny
Tři, teda čtyři ;-)
Avatar - Stephen
21. 1. 2009 11:04
Re: Ceny
Že Ti Rendlík bez problémů jezdí je jen dobře a jsem rád, že Tvoje autí je výjimka. To co jsem viděl na heverech a co jsem zaznamenal jako přístup výrobce ke konstrukčně podceněným dílům mě prostě odradilo.
O nástupci Matrixe se mluví docela hodně. Víme, že ještě letos přijde na platformě i30 nástupce Tucsonu. Na téže platformě by měl být i nástupce Matrixu (stejně jako u nástupce Tucsonu se předpokládá výroba v Nošovicích). Mohl by tedy přijít buď koncem letošního roku nebo příští rok. Jsou to však neověřené informace a stejně tak se může stát, že Matrix dostane nástupce na platformě i20 a bude tudíž bráškou Soulu. Korejci o tomto bodu výrobního programu mlží zatraceně dobře :-(
21. 1. 2009 11:12
Re: Ceny
Možno by si sa divil, čo by si videl na heveroch hoci Opli alebo aj VW. VW som nejakú dobu vyrábal a aj momentálne do nich dosť vidím, a nedá sa povedať, že by všetko bolo dokonalé. Dotiahnutie vecí k dokonalosti docela mapuje aj hustota zvolávačiek už vyrobených áut, a že tam nejde len o drobnosti...

Jasneže je predpoklad, že Hyundai bude mať model príbuzný zo Soulom, a dá sa čakať, že to bude nástupca Matrixu. Soulu chýba väčší kufor, aby sa dal považovať za MPV, tým pádom by sa Hyundai viac odlíšil od sesterského modelu, ako i30/cee´d.
Avatar - Stephen
21. 1. 2009 12:41
Re: Ceny
Vůbec bych se nedivil. Němce považuju za volbu horší než špatnou. Kvalita výroby u německých a asijských značek je nesrovnatelná. I když svého času TOYOTY z Británie taky byly very funny >:D .
Jestli bude HYUNDAI mít brášku Soulu právě moc jisté není. Matrix stál na platformě Elantry, předchůdce i30. A jak píšeš, Soul má pidi kufr, takže by to chtělo něco většího, ale nedorůst Carens. A to by chtělo platformu spíš z i30 než z i20.
21. 1. 2009 13:07
Re: Ceny
Nemyslím, mrkni na Merivu. Je postavená na platforme z Corsy.
21. 1. 2009 10:37
Krize začíná
Toto je názorný příklad nynější krize. Auto vyrobené v Indii za nesrovnatelně nižší cenu než Fabia.

Na toto auto se vztahuje záruka 5 let, ve srovnání s Fabií vyhrává na celé čáře. Levnější ( srovnej i diesel), hezčí, prostornější, výkonější a úspornější motory, záruka 5 let, ... .

Toto auto rozhodně bude patřit do nejprodávanější 5.
Rozbalit vlákno
9
21. 1. 2009 11:02
Re: Krize začíná
a co plasty? jsou lepší než ve Fabii? :-!
22. 1. 2009 15:57
Re: Krize začíná
Na plasty ve Skodovkach prece nikdo nema... i MB se krci v rohu a stydi se >:D
Koneckoncu, jak jsem psal uz vyse... PLASTY!!! To je ten duvod prodeju Fobii a Ochcavek :yes:
21. 1. 2009 11:07
Re: Krize začíná
Myslíš, že keby nezúrila kríza, tak i20 nebude krajší, priestornejší, s lepšími motormi a super zárukou za nižšiu cenu ako Fabia? >:D
21. 1. 2009 11:37
Re: Krize začíná
myslel jsem to tak, že začíná krize ve Škodovce.

Již brzy také uvidíme s čím příjde nové Polo. Možná se v něm objeví i nové motory pro Fabii.
21. 1. 2009 12:06
Re: Krize začíná
Tiež som zvedavý na to Polo, najmä v súvislosti s nevydarenou Fabiou. Daj jej Boh krátky život a skoro poriadneho nástupcu!
Fabii ťažko pomôžu nové motory, keď zásadné chyby modelu sú inde...
Avatar - iudex
21. 1. 2009 14:06
Re: Krize začíná
"Daj jej Boh krátky život a skoro poriadneho nástupcu!"
>:-[] >:-[] >:-[]
21. 1. 2009 15:21
Re: Krize začíná
Môžeš si to dať zarámovať. >:D
Avatar - chlapecx
21. 1. 2009 19:04
Re: Krize začíná
jasně najednou je to design. ale na motor se plive furt co? ale přitom na předpisový rychlsoti má v pohodě:-)
21. 1. 2009 20:52
Re: Krize začíná
Nechaj si svoje múdrosti, prezentuješ sa ako český 507 - drístov kopu a rozum na dovolenke. Načo plkáš, keď nemáš šajn, čo vlastne rozoberáme?
21. 1. 2009 11:13
design
nechapu proc zase a zase tolik aut v jednom ? na co koukam: Corsa, prolisy Alfa...pridana hodnota (z pozice designu) nula...ale lidi zajima stejne jen cena, takze vono je to stejne jedno;-/)
Rozbalit vlákno
1
21. 1. 2009 11:28
Re: design
Hyundai nemá ambície byť lídrom, ani priekopníkom techniky alebo dizajnu. Snaží sa byť dobrý, páčiť sa čo najširšiemu publiku a ponúkať čo najviac za najlepšiu cenu. Preto ani i20 nie je ničím zvlášť výnimočný, pláva bezpečne stredom rieky. Boduje vyváženosťou vlastností. Pomer ponuka/cena je jeho najsilnejšou zbraňou.
21. 1. 2009 12:42
MASTER TEST
V AMS aktuálně proběhl celoevropský master test subkompaktů. Důležité je, že se ho zúčastnili testéři z takřka celé EU. Ten test má snad patnáctt stran, je podrobný, vyčerpávající. Šok například člověk zažije, když spatří graf svítivosti světel Fabie a Yarise. Jsou tam fantastické grafy, losí test, jízda po kružnici.. brzdy, no prostě na tento rok je to pokladnice informací o evropských subkompaktech.

A závěr? Sedni si, ať to s tebou nepraští - první místo získala - FABIA. Ano, ano, evropští novináři od Španělska po Polsko, od Německa po Řecko postavili FABII na to nejvyšší místo. Ano, Fabia je nejlepším evropským subkompaktem.

Co si o tom myslíš ty není vůbec důležité. Důležité je, že tam v testu rozhodovala čísla, tedy poměřitelné veličiny. K designu Fabie netřeba dlouhých vět, je to nejodvážnější, nejsvěžejší design mezi subkompakty. Můžeš si porovnat Fabii například s horní ídvacítkou. Fabia je pro ti ní nejméně o generaci vpředu. Ale jak ty bys to mohl vědět? Nebo, že by tě zapomněli pozvat k mastertestu? >:D :yes:
Rozbalit vlákno
99
21. 1. 2009 13:07
Re: MASTER TEST
nejodvážnější desigh je to určitě, tohle by si snad nikdo jiný nedovolil vypustit do světa >:-[]

nejsvěžejší - no, někoho rána mezi oči osvěží, někdo dá přednost něčemu jinému.

Jinak je Fabie ok. Známá má kombíka a kromě pro mě nezáživné palubní desky a trochu divného zvuku HTP je těžké ji něco vytknout. Materiály a spracování OK, prostorová nabídka OK, je to kobmík a kufr je parádní. Podvozek trošku tvrdší, ale to bych přežil. :-!
21. 1. 2009 13:15
Re: MASTER TEST
Zajímavé bylo, že testéři velmi chválili i vnitřek Fabie, zpracování, ergonomii. V jízdních vlastnostech jí moc ten tužší podvozek pomáhal. Je to elita třídy. Uvidíš, že Fabia za pět let bude v našich očích neuvěřitelně povedená. Škoda to prostě dokázala. U designu nejde o to aby se ti auto líbilo včera nýbrž za... tři roky.
Avatar - T613
21. 1. 2009 13:42
Re: MASTER TEST
To už si sliboval před dvěma roky, a furt vypadá stejně blbě. To auto se zkrátka nepovedlo. Na rozdíl od Roomstera se na něj nedá ani zvyknout. Jen si ho nevšímat.
21. 1. 2009 13:47
Re: MASTER TEST
No, uvidíš, že do tebe časem pronikne. Svědčí to především v její prospěch ;-)
Avatar - T613
21. 1. 2009 13:50
Re: MASTER TEST
bohužel snažil jsem se, ale ten zadek je příšernost sama. O kombi už raději vůbec nemluvím. Takže jsem Fabii odložil spolu s Octavií po F/L mezi Ssangyongy = mezi hnusná auta
21. 1. 2009 14:01
Re: MASTER TEST
combi... to je problém, souhlas. Octavii zase pusť na světlo.
Avatar - T613
21. 1. 2009 14:04
Re: MASTER TEST
Octavii to sluší jen v noci, ale přes den to je bída
Avatar - chlapecx
21. 1. 2009 19:16
Re: MASTER TEST
combi se mi ufabie teda líbí daleko víc jak hatchback, nejni to krabicák a je to hodně podobný starýmu combi...octavia ty přední světla, tak je to zajímavý ale půlvosní jí slušely k její duši víc
Avatar - iudex
21. 1. 2009 14:03
Re: MASTER TEST
Presne tak, ovsem pri tej Octavii to zamrzí, to je velmi podarené auto a IMHO do FL to bola jediná Skodovka, ktorú by som kúpil (keby som ju nemal >:D )
21. 1. 2009 13:52
Re: MASTER TEST
Zapomněl si napsat, že nejlepší osvětlení má GP, ale to jen tak na okraj.
Bylo by dobré ovšem poznamenat, že ten test není tak objektivní, jak se na první pohled zdá, tabulkové parametry nesouhlasí s bodovým ohodnocením jednotlivých modelů, právě proto výsledky vypadají, tak jak vypadají.
Nedá se to brát za bernou minci.

Kdo nevěří, ať tam běží, respektive prohlédne test v tištěné podobě.
(Např. srovná pružné zrychlení v tabulce naměřených hodnot s následným bodovým ohodnocením (za tuto disciplínu), poté je snad každému jasné, kam tento test směřuje: Fabia, Polo >:D (7let starý vůz), Ibiza ....... zbytek)
Bohužel, dnes se setkáváme s lobby i takto "objektivních" testech.

Ale víš jak, až ti ve dvě zahoukají, projdi autosalony, uvidíš sám. (Tvá slova pamatuješ?)
21. 1. 2009 13:59
Re: MASTER TEST
GRANDE PUNTO nevyhrálo... víme, víme... >:D :no:
21. 1. 2009 14:05
Re: MASTER TEST
Nemyslím jen GP, pokud umíš číst, znáš čísla, vidíš.
Napiš zde pro ostatní parametry pružnosti např. u GP a u Fabie a pak jejich bodové ohodnocení pružnosti v tabulce.

Radši už se neozveš, co? :-)
21. 1. 2009 14:21
Re: MASTER TEST
no vždyť já proti interiéru Fabie po stránce ergonomie, zpracování, materiálů a pod. nic nenamítám. Jen mi přijde trochu nudný, ale to je věc vkusu, nic víc nic míň.

Nevím nevím jestli Fabie dokáže ještě vyzrát. Jsem na tom podobně jak Tatra. Za ty skoro tři roky jsem si zvykl maximálně se na ní nedívat...

A ten podvozek - jízdní vlastnosti tím možná získaly, ale jezdit s tím po Praze, kde se party silničářů předhánějí, která dokáže udělat větší schod mezi silnicí a víkem kanálů je celkem hardcore. Na dobré silnici to určitě fungovat bude.
Avatar - chlapecx
21. 1. 2009 19:19
Re: MASTER TEST
u toho podvozku docela souhlas
Avatar - chlapecx
21. 1. 2009 19:09
Re: MASTER TEST
no já bych se takovej design jakej vypustili ve fabii, taky vypustit neodvážil...
kombík nejni tak krabicoidní a hnudně hranatej, ten je OK.
akorát to třískání toho podvozku...
21. 1. 2009 13:11
Re: MASTER TEST
zabudol si hodiť link na ten test, nech to vidíme na vlastné oči. ;-)
21. 1. 2009 13:19
Re: MASTER TEST
Dole ho sem vhodil kolega Teddy, jinak já to čerpal z tištěné verze.
21. 1. 2009 13:12
Re: MASTER TEST
No v prvom rade doplnim link, pre tych ktori rozumeju nemecky:
[odkaz]

K testu asi tolko: presiel som si cele, ale nenasiel som ani informaciu o tom kto testoval, ani ako, ani za co su vlastne tie body (mozno v tlacenom vydani je viac, na webe to ale nie je). Len koncove skore: Fabia 408 bodov (z max.550), Fiesta 405, Clio 405 (dalej uz vacsi odstup). Este by sa patrilo dodat, ze sa testovali vacsinou motorizacia 1.4i (u Fabie 1.4 16V, 63kW). Ktovie, ako by skoncilo skore, keby proti Cliu 1.2 stala Fabia 1.2htp :-)

A este na okraj, z 11 testovanch aut bola Fabia druha najdrahsia (viac stal len Peugeot 207 VTi (ten mal ale tusim navyse ESP). To vsetko vsak nemeni nic na fakte, ze v tom teste Fabia naozaj vyhrala.
21. 1. 2009 13:18
Re: MASTER TEST
Ano, vyhrála přesvědčivě. V časopisu jsou i odkazy na domovské země jednotlivých testmanů, je to tam velmi podrobně vše napsáno, nafoceno, rozkresleno.

Ten úspěch FABIE v tomto testu, to je událost tohoto roku :yes:
21. 1. 2009 13:26
Re: MASTER TEST
Naskok 3 body pred 2. a 3. v poradi (co je ~0.75%), tomu ty hovoris "presvedcivo"? Tusim si budem musiet overit vyznam toho slova v dakom dobrom slovniku. Jo, a este taky detail: i20 v teste nebola...
21. 1. 2009 13:36
Re: MASTER TEST
Jak by tam mohla být? Jo, podívej se do slovníku, ale hlavně si kup AMS, tam se vše dočteš.
Avatar - Katikakus
21. 1. 2009 13:43
Re: MASTER TEST
Byl jsi rychlejsi.
21. 1. 2009 13:46
Re: MASTER TEST
Jo, o celych 15 minut. Cize presvedcivo! >:D
Avatar - Katikakus
21. 1. 2009 13:41
Re: MASTER TEST
Nazyvat 3 bodovy rozdil, cili 0.7 procenta presvedcivym vitezstvim - tomu zase ja rikam blbost roku.
Navic vyvozovat zavery vuci i20 z testu v kterem i20 vubec nebyla, to uz chce hodne silnou motivaci - psychotropni nebo financni. :-!
Nezklamals, diky za pobaveni.

PS: doporucuju precist komentare pod testem, velice zajimave poctenicko.
21. 1. 2009 13:49
Re: MASTER TEST
A cos čekal, že fabia zvítězí o sto bodů před fiestou? Víš jak tvrdý to byl boj? Kup si AMS a všechny stránky podrobně přečti. Důležité je vědět, že Fabia je nejlepším subkompaktem Evropy. No, to je báječné, ne?
21. 1. 2009 14:24
Re: MASTER TEST
no jo, ale co když zítra vyjde jiný test a Fabie ho nevyhrá? Komu pak věřit?
Avatar - chlapecx
21. 1. 2009 19:20
Re: MASTER TEST
joi to zase každej proddejce aut si to udělá podle sebe co? tady němci tam Italové, tam frantíci aj Ford...
21. 1. 2009 22:53
Re: MASTER TEST
Nevyjde zajtra, ale uz vysiel. A je tu, celkom blizko:
[odkaz]
Sranda, ze vlastne rovnake auta skoncili v teste na auto.cz v opacnom poradi. No a teraz si vyber! :-)
Avatar - chlapecx
21. 1. 2009 19:13
Re: MASTER TEST
no tak ono dneska sou ty rozdíly mezi těma autama fakt minimální... otázka je, kolik fabii přidávaj kde..:-) ono 1/- pár bodů nejni nic...
21. 1. 2009 22:56
Re: MASTER TEST
Povedal by som, ze minimalne jeden-dva bodiky za jazdne vlastnosti Fabia "zarobila" najlepsim obutim. Keby ju postavili na 15-ky ako vacsinu ostatnych ucastnikov testu, tak by sa pri svojej vyske urcite viac naklanala...
22. 1. 2009 07:16
Re: MASTER TEST
Nesnaž sa. Keby tam bol Hyundai a mal by podobnú výhodu, to by bolo kriku...
21. 1. 2009 13:41
Re: MASTER TEST
Tvuj zivot bude zrejme velmi prazdny.
21. 1. 2009 13:45
Re: MASTER TEST
Jo, pluji ve vakuu, a koukám se na tebe, jak se zmítáš v pětiltrovce od okurek v láku z fridexu... >:D
21. 1. 2009 13:48
Re: MASTER TEST
Lak z fridexu? Zajimave :yes:
21. 1. 2009 13:24
Re: MASTER TEST
No koukám na ty ceny a skoro všechno je to tam +- 100EUR což je při nákupu auta rozdíl rovnající se nule.
21. 1. 2009 13:30
Re: MASTER TEST
Tak tohle je luxusní fotka [odkaz]

Doufám, že součástí základní výbavy je i nazouvák pneumatik >:D
21. 1. 2009 13:34
Re: MASTER TEST
>:D auta dostala na frak.
21. 1. 2009 13:37
Re: MASTER TEST
Jo, to je fakt pekne! A ked sme pri tom, dost rozdiel bol aj v pouzitych pneumatikach. Napriklad Fabia bola testovana na Bridgestonoch 205/45 R16. Najsirsie pneumatiky a najnizsi profil z celeho pola. A tusim ze jedina na 16-kach, ostatni 15 alebo 14.

To je podla mna trosku nefer vyhoda voci ostatnym. Ovplyvni to vysledky pri losom teste, brzdeni, jazde po kruznici, atd. Mali pouzit aspon rovnaky rozmer pneumatik, ak teda uz nie naprosto rovnake (aj typ/vyrobca)...
21. 1. 2009 13:45
Re: MASTER TEST
14" mělo jen Polo, 16" Fabia, Clio, Punto ... ale je pravda, že kola mohli dát trochu vyrovnanější.
21. 1. 2009 13:51
Re: MASTER TEST
Hej, Clio malo 195/50 R16 (maju tam zmatok v rafiku), a Punto 195/55 R16. Ale kazdopadne Fabia mala najnizsi a najsirsi profil (205/45 R16).

Chapem, ze je tazke vybavit auta tak aby boli naprosto rovnocenne. Ale rovnake pneumatiky snad nemoze byt az taky problem! Ked su tie rozdiely v obuti taketo, ako potom porovnat testy jazdnych vlastnosti?
Avatar - iudex
21. 1. 2009 13:58
Re: MASTER TEST
Zaujímalo by ma, kolko Fabií chodí po SK/CZ na 45% gumách... A ako sa s tým znása HTP >:-[]
Avatar - jazva
21. 1. 2009 14:59
Re: MASTER TEST
celkom dobre... mal som to na "svojej" (origo kolesá z RS-ky na HTP >:-[] ) a išlo to veeeeeľmi dobre. Ale fakt veeeľmi! Súce to bol veľký kostitras, ale v zákrute to držalo ako priklincované. A na spotrebe som to nejako nepostrehol, aj keď je pravda, že som ju hrozne vytáčal. Ale ak som chcel, aby to aspoň trochu išlo, tak mi nič iné ani nezostávalo. Keď som potom na zimu obul štandardné 14", tak som sa aj bál ísť do zákruty. Celé to nejako plávalo a pískalo. No chvalabohu, už je predaná... ;-)
Avatar - chlapecx
21. 1. 2009 19:24
Re: MASTER TEST
n otak zase ty těžký šitroký kola zvyšujou spotřebu ač se to nezdá o dost... ;-)
21. 1. 2009 20:55
Re: MASTER TEST
Sa neposer z tej Fabie....máš ju vytetovanú na čele?
Avatar - chlapecx
21. 1. 2009 19:12
Re: MASTER TEST
no ale tak si vem kolik ty peugeoty šly doly, ty byly tady nedavno zaručeně nejdražší... dneska? taky nejni pravda...
kdybys dal fabii HTP proti Cliu tak bys tam musel dat jednině to 100koňový 1.2 s turbem, jinak ty 1.2 v cliu sou docela starý
21. 1. 2009 13:19
Re: MASTER TEST
To jsem nečetl, hod to skeneru a pošli MiTo na meil >:D
Na prvním místě bych spíše čekal novou Ibizu, kromě standartně hluchého vnitřku je fakt pěkná. Fabia má jednu velkou nevýhodnou výhodu a to tu, že zůstala malým vozem, tzn. proti konkurenci která je téměř v nižší střední, je na pohled malá.
21. 1. 2009 13:20
Re: MASTER TEST
No jo, jenže správně píšeš, že to není negativum. Teddy sem dal odkaz na německou verzi.
Avatar - radhro
21. 1. 2009 13:43
Re: MASTER TEST
souhlas , a ta Ibiza mne také překvapila čekal bych jí výše
21. 1. 2009 23:01
Re: MASTER TEST
Ona aj skoncila vyssie, pred Fabiou. Lenze nie na A-M-S, ale tu. Tie iste vozy (Fabia, Ibiza) a skoncili v opacnom poradi:
[odkaz]
Avatar - chlapecx
21. 1. 2009 19:25
Re: MASTER TEST
jenže jen na šířku... naa dýlku a vejšku je to velkej tank:(
22. 1. 2009 07:26
Re: MASTER TEST
Kokso, šírka je akože zanedbateľný parameter? Je to podstatný parameter, ktorý sa sleduje. S dĺžkou a výškou rovnocenný. Takže keď je interiér dosť dlhý, dosť vysoký a má na * šírku, potom je priestorovo od interiéru, ktorý ma dostatočné všetky tri parametre, o celú tretinu horší.
Avatar - iudex
22. 1. 2009 08:23
Re: MASTER TEST
Presne tak. Hlavne tie detské sedacky to pocítia ;-)
22. 1. 2009 08:30
Re: MASTER TEST
Vzadu je to pre troch vyslovene utrpenie. Fabia II má predné sedadlá ďalej od seba ako v prvej generácii, sú viac nalepené na dverách a príjemné to práve nie je - kontaktov ľavého lakťa s výplňou dverí je nezdravo veľa.
21. 1. 2009 13:24
Re: MASTER TEST
No na tomto teste sa mozes presvedcit ako ide testovanie Tebe. U Teba na blogu vyhrala Corsa, tu je so stratou svetelnych rokov predposledna. Skoda ze ta nepozvali k mastertestu, to by cumeli...Mam pocit ze ten Bertonak to nebude az tak uplne imaginarna postava. Este je zaujimave ako si vydedukoval z tesneho vitazstva Fabie ten generacny rozdiel oproti i20, hlavne ked i20 ani netestovali.
21. 1. 2009 13:32
Re: MASTER TEST
Musím se přiznat, ža k Bertoňákovi mě částečně inspirovaly tvé zdejší bláboly... >:D ale, abych mu zase tolik neškodil, přeci jen, Bertoňák má na rozdíl od tebe hlavu, ostatně, má na ní i papíry, jak jistě ty můj poctivý čtenáři víš... >:D :no:

A nezoufej z toho vítězství Fabie, to víš, nejlepší jsou prostě nejlepší. Chápu, tahle kategorie je v tvém životě kategorií zapovězenou.
21. 1. 2009 13:49
Re: MASTER TEST
Mne vitazstvo Fabie vobec nevadi, fabia je az na sirku fajn auto. Ja celkovo nie som zatazeny na nejaku konkretnu znacku, kazdy chvilku taha pilku, jazdil som skodovkami, nemcami(ano aj pacientom), aj francuzmi, aj talianmi, snad len japonci a korejci sa mi zatial vyhybaju.

Ale aby sme to nezakecavali, takto mily GTI sa robi test a nie ze budes dva tyzdne po sichte chodit po showroomoch preliezat a sadat si do aut a potom z toho vypotis "supertest".
21. 1. 2009 13:58
Re: MASTER TEST
Díky za návod, budu to dělat nyní jako ty... >:D :no: nebo, že bych to vzal na dílo u AMS... >:-[]
neregistrovaný "carmik"
21. 1. 2009 14:54
Re: MASTER TEST
Já myslel,že už pro ně děláš. >:D
Avatar - iudex
21. 1. 2009 13:40
Re: MASTER TEST
Zaujalo ma najma slabé umiestnenie Ibizy, nakolko má o generáciu novsí podvozok (ktorý bude mat i nové Polo, Pé ako...), ktorá má rovnaký motor a podla mna kvalitnejsí interiér, o náskoku exteriéru ani nevravím. Tuhsí podvozok pomohol Fabii, paradoxne je uvedený ako nevýhoda pri Ibize.
Taktiez nie úplne fér je v teste jedna-stvorok zaradit Jazz 1,2, ktorý má tiez 1,4-ku.
Obdobne hodnotiace kritérium Sicherheitsausstattung je dost regionálne, iné v Reichu a iné na Slovensku. Kedze cena nebola kritériom, drahsie a lepsie vybavené verzie bodovali.
Rovnako kritérium Zuladung: Fiesta odnesie 389 kg a je to jej slabina, Ibiza odnesie 382 a nie je porblém.
Ako uz bolo tiez spomenuté, Fabia je vo verzii za 16 080 €, Jazz vo verzii za 12 550 €. Ako by to bolo pri vyrovnanejsom porovnaní (motor, výbava), ak osobitne bezpecnostná výbava Jazzu bola velká slabina.
P.S. Tebou kritizovaný i20 tam nebol, co tento test vypovedá o nom?
21. 1. 2009 13:43
Re: MASTER TEST
Nič, proč se ptáš?
Avatar - iudex
21. 1. 2009 13:55
Re: MASTER TEST
Ze ho uz dopredu odsudzujes a v diskusii pod clánkom o nom uvedies odkaz na test Fabie a spol.
neregistrovaný "exctenar"
21. 1. 2009 15:18
Re: MASTER TEST
kua,píšeš české nebo Sk ceny, nebo jaké?To si máme přepočítávat na Éčko? Prostě další auto, to s 1,6 CRDI v plné se dá, cena v Kč je příjemná, ESP a metlu dají grátis, k tomu slevu a jsme na 310-320 tis max u funglovky,tak co se řeší?Pohoda..jen se to doma nikomu nelíbí, spolu s F2.Se bude muset něco jiného... :-!
Avatar - iudex
21. 1. 2009 15:28
Re: MASTER TEST
Slovenské ceny = ceny v € ;-) My uz nemecké ceny prepocítavat nemusíme.
21. 1. 2009 15:49
Re: MASTER TEST
a sú už tie ceny na slovensku aspoň podobné ako v Reichu, alebo si ešte stále importéry myslia, že je u nás životná úroveň najvyššia v EU?
21. 1. 2009 15:54
Re: MASTER TEST
To odkukali od Lidla, od Billy a od IKEA.... >:D
Kopíruje sa všade, kua...
21. 1. 2009 16:58
Re: MASTER TEST
no možno uverili tomu čo hovorí súdruh premiér >:D

aj keď je škoda, že neuverili radšej tomu, čo hovorili súdruh budúci premiér pred volbami, to by u nás autá boli za babku :-!
21. 1. 2009 20:57
Re: MASTER TEST
ktovie, čo by na toto všetko povedali fuhrerko >:D >:D >:D
neregistrovaný "tomasjedno"
21. 1. 2009 13:53
Re: MASTER TEST
Spravne jsi poznamenal ze rozhoduji pomeritelne veliciny. Pro nekoho jsou dulezita cisla "takytestu", pro nekoho jsou dulezite prodeje.

Jen mi zatim neni jasny, jak muzou takovou kvalitu vyrabet po temer mesicni odstavce jen od pondeli do ctvrtka a pritom uspokojit objem objednavek vozu, jenz vyhral nejdulezitejsi test roku!
21. 1. 2009 13:56
Re: MASTER TEST
Asi jsi si nevšiml té krize kolem.
neregistrovaný "tomasjedno"
21. 1. 2009 15:01
Re: MASTER TEST
no ty jsem si narozdil od precpanych mest novou Fabii vsiml. Mozna je dobra, o tom zadna, ale jeji prodeje jednoduse nejsou ohromujici. Ani u nas, ani venku. Uspech v testu tohle jednoduse nespravi. Problem je jinde...
neregistrovaný "507--"
21. 1. 2009 13:54
Re: MASTER TEST
MASTER TEST je jediný dôvod prečo si kúpiť ten časopis za takú nehoráznu cenu. Je to exkluzívny test. :yes: :yes:
21. 1. 2009 13:56
Re: MASTER TEST
Kapesny nestaci, co?
21. 1. 2009 15:14
Re: MASTER TEST
Čo je na ňom exkluzívne? Na exkluzivutu je v ňom príliš veľa prešľapov. Iba že by bol exkluzívne šitý na víťazstvo Fabie...
neregistrovaný "507--"
21. 1. 2009 17:32
Re: MASTER TEST
A akých ty expert.
21. 1. 2009 20:58
Re: MASTER TEST
Nepozeraj po vranách, radšej čítaj diskusiu a uč sa.
21. 1. 2009 14:13
Re: MASTER TEST
Dotaz: který vůz by musel vyhrát aby tento test byl pravdivý, objektivní a všichni byli spokojení?

Zajímavá vlastnost česko-slovenského národa ... místo spokojenosti nad dobrým výsledkem ho zpochybňují snad až na úroveň korupce a podvodu 8-s
Avatar - iudex
21. 1. 2009 14:21
Re: MASTER TEST
Tu nejde o nejaký pocit vlastenectva ci nebodaj s..nie do vlastného hniezda. Nepochybujem, ze vacsina ludí - vrátane mna - úprimne praje Skodovke úspech, co sa pozitívne odráza v celkovom vývoze CR, príjmoch rozpoctu a v konecnom efekte i obyvatelstva. Nemyslís vsak, ze na tom nieco bude, ak cca. 80 % prispievatelov nepovazuje Fabiu za najlepsie auto v triede? A nemyslím (zrovna pri Fabii), ze by ludia kecali iba podla dojmov z obrázkov, vacsina tu zrejme Fabiu minimálne soférovala a musí sa na nu pozerat u susedov, rodiny a i. Vox populi, vox dei.
21. 1. 2009 14:31
Re: MASTER TEST
Já si naopak myslim, že 80% v ní v životě nesedělo natož aby ji řídilo. Jednodušší je to zkrátka odsoudit protože je to jen škodovka.
21. 1. 2009 15:19
Re: MASTER TEST
Tak v tom sa asi mýliš. Škodoviek je všade plno, nespoznám snáď nikoho, kto by s ňou nemal akú-takú skúsenosť, hoci ako spolujazdec. Keď som v služobnej viezol manželku, na otázku, ako sa jej páči, odpovedala jediným slovom "nemusím", čiže ju absolútne neoslovila.

V spochybňovaní objektívnosti testu by som nevidel zášť voči Škode ako značke, skôr kvôli násilnému pretláčaniu drístov o tom, aká je úžasná. Takmer pravidelne vyhráva testy Škoda alebo VW, ale často je to aj preto, že v disciplínach, kde sú dobrí, získava konkurencia podstatne menej bodov, kde je to opačne, sú Škoda alebo VW obodovaní s minimálnym odstupom. V tomto je macher najmä AutoBild. A v tomto teste, ktorý spomína GTI, tiež nie je všetko kóšer, ako poukázali niektorí.
neregistrovaný "Johny Blaze"
21. 1. 2009 20:56
Re: MASTER TEST
Přesně tak, Iudex je hodně naivní. Většina přispěvatelů tu jsou akorát prudiči co nemaj nic jinýho na práci.

PS: já v ní taky ještě neseděl (ale neodsuzuji)
21. 1. 2009 20:59
Re: MASTER TEST
Ako vieš, že máš pravdu? Si jasnovidec?
neregistrovaný "Johny Blaze"
21. 1. 2009 23:15
Re: MASTER TEST
ale já netvrdím že většina uživatelů tu jsou prudiči, napsal jsem schválně přispěvatelů.
To znamená že většina příspěvků jsou o *.
A na to nepotřebubju být jasnovidec
22. 1. 2009 07:17
Re: MASTER TEST
>:D
Ale aj tak celkom nesúhlasím. ;-)
21. 1. 2009 14:28
Re: MASTER TEST
Jasně, tak by alespoň měli souhlasit tabulkové údaje s obdrženými body.
Takto to považuji za nevěrohodné.
Že se s tím přišel až teď, po měsíci.. ;-\
21. 1. 2009 14:36
Re: MASTER TEST
Pokud by vyhrálo GP, psal bys něco jiného. Každý si hřeje svůj píseček...
21. 1. 2009 15:20
Re: MASTER TEST
Isteže, ale v tom prípade by protestoval zase GTI a spol., alebo aj Ty. ;-)
21. 1. 2009 15:30
Re: MASTER TEST
ja protestujem proti prvým 11. miestam v tomto teste! :-!
neregistrovaný "507--"
21. 1. 2009 17:32
Re: MASTER TEST
Poznáš ich vôbec? :-!
22. 1. 2009 11:31
Re: MASTER TEST
jasne, testovali Fabiu, Moskvič Aleko, Mondeo, S-Classe, Fiat 500, Aston Martin Lagonda, Kirovec, Kubelwagen, M1 Abrams, Matiz a Buick Regal.

No a Kirovec mal 45 palcové pneumatiky, takže to bolo jasne nefér!

>:-[]
21. 1. 2009 19:00
Re: MASTER TEST
Není proč protestovat, nevidim jediný důvod se tu zesměšňovat tvrzeními o nesmyslu, podvodu, podplacení atd. Zkrátka nějaká skupina odborníku otestovala pár aut a vyvodila závěr a i kdybych se stavěl na hlavu, tak to nezměnim.
21. 1. 2009 21:04
Re: MASTER TEST
Neklam sám seba. Netvrdím, že Fábka je vyslovene zlé auto, a rozhodne by neskončila pri objektívnom bodovaní posledná. Ale prvé miesto považujem za vykonštruované, a nie je to iba tento test.
22. 1. 2009 07:56
Re: MASTER TEST
Súvis medzi tabuľkami a bodmi je ťažko spochybniteľný, nech ide o ktorýkoľvek model. Ak to nesedí, niekde chyba bude. ;-)
Avatar - Rysguf.
21. 1. 2009 19:22
Re: MASTER TEST
Ale no. Nikto nepochybuje, ze nova Fabia je dobre auto a popravde, mala by sance tento test vyhrat...
Vsetci co sa autam venuju, vedia, ze tieto mega-europske testy maju pod palcom nemci. No a tym je vsetko jasne. Nech je to aky chce test, vyhra Golf, Passat, Octavia ci Fabia. Nahoda? >:D >:D >:D
Neobhajujte neobhajitelne a netvrdte ze to je cista hra. Ja viem, ze my tu vo vychodnom bloku nad tym onanujeme, ze mame naj auta. Opat netvrdim, ze nemame, ale vyhrat tou spinou co sa deje v zakulisy tych testov... pfuj
Ja neviem kto z vas ma blizku rodinu v nemecku, ale tam sa na tom uz ludia bavia. Kazdy vie (teda az na nas) ze to je obycajna fraska. Myslim ze nemusim menovat, o ktory koncern ide...
22. 1. 2009 14:44
Re: MASTER TEST
Jo, všechno je to uplacený kapitalisticko-zednářskou velkolatifundní klikou nazaměstnanejch výrobců pérek do propisek. Co naděláš, podle mě měla vyhrát... stopětka.
Avatar - miromen
21. 1. 2009 21:05
Re: MASTER TEST
Četl jsis i komentaře? Ty by si snad volil fabii před fiestou?
22. 1. 2009 14:45
Re: MASTER TEST
A ty snad ne? 8-s
neregistrovaný "nrV"
23. 1. 2009 07:15
Re: MASTER TEST
Na todle se nedá napsat nic jiného, než že GTI zase onanoval a slintal při čtení časopisu. Pane bože, kdy ten chlap dostane rozum?
21. 1. 2009 15:14
korejske sumeni (do) vetru
Automobilce Skoda jsou lhostejne jedovate vypary linouci se z prazdnych penezenek zdejsich kritiku Fabie. Kvuli nim nespusti novou prodejni akci "Táhněte za štěstím...Kwonové" :-) Fabia ma uspech, ktery ji zajistuji jeji kupci, ne jeji odpurci. Tohodle brahmanhyundaie si da Fabia k veceri se smazenou zeleninou na kari. Takze sikmoocka...setrit na plastickou operaci...pac tohle auto je z Indie a tam se nosi neco jinyho...tak rychle do solarka, kanystr nafty s sebou, nakej fac na hlavu, ale aby to nechytlo...shoreli byste jako i20 ve vetru...
Rozbalit vlákno
25
21. 1. 2009 15:24
Re: korejske sumeni (do) vetru
Koľko Ti Škoda platí za takéto drísty? :no:
21. 1. 2009 15:33
Re: korejske sumeni (do) vetru
tak tohle byl skutečně "kopanec pod pás"!

nevím jak vy ostatní s prázdnými pěněženkami, ale já jdu teď do sebe a změním se. Chci být lepším člověkem! Nechci jíst kari!

Dík :yes:
Avatar - iudex
21. 1. 2009 15:43
Re: korejske sumeni (do) vetru
Vskutku dosledne a presvedcivo vyargumentovaná apoteóza Fabie. :no:
21. 1. 2009 15:53
Re: korejske sumeni (do) vetru
...a ešte sem hoď preklad do slovenčiny, kým Ťa stihne 507 zvoziť... >:D
21. 1. 2009 15:56
Re: korejske sumeni (do) vetru
Myslíš, že slovo "apoteóza" bude mať vobec šancu byť pochopené? Toto je trošku iná liga >:-[]
neregistrovaný "exctenar"
21. 1. 2009 16:26
Re: korejske sumeni (do) vetru
a co takhle rozjet diskuzi zde? ticho po pěšině...škoda,škoda,škoda,šáde,šáde,šád… si člověk rozšířil obzory, ale s taků govno,ničevo,kak éto vazmožno tavarišči šlovaci?...[odkaz]
21. 1. 2009 21:02
Re: korejske sumeni (do) vetru
Nerob zo seba paka. Nie je to nutné. ;-\
21. 1. 2009 16:42
Re: korejske sumeni (do) vetru
Tak se nam tu trio dutohlavu vypsalo...dokonce za pomoci cizich slov...genialni...ale nic to nemeni na prodejich Fabie a ubohosti vasich slabosskych skreku...
21. 1. 2009 16:55
Re: korejske sumeni (do) vetru
já sem to Iudex-ovi říkal ať nepoužívá cizí slova! jednak tomu nerozumíme, jednak nás to pak odhalí, že jsme dutohlavci :'-(

musíš k nám být milostivý, nevíme co činíme, žijeme v hříchu. Ale trpělivým, argumenty podloženým usměrňováním, jaké umíš jenom Ty, nás určitě přivedeš k poznání, které vyvrcholí koupí Fabie. ;-)
21. 1. 2009 18:05
Re: korejske sumeni (do) vetru
No vidis, ze umis premyslet pozitivne :-) hlavne si ujasni, jestli budes psat cesky nebo slovensky...nebo madarsky...
Avatar - gld
21. 1. 2009 18:26
Re: korejske sumeni (do) vetru
oder deutsch...i polsky možna..atď (usw) ;-)
21. 1. 2009 18:49
Re: korejske sumeni (do) vetru
kevlar nebo imitace?
Avatar - gld
21. 1. 2009 20:26
Re: korejske sumeni (do) vetru
a záleží na tom vôbec?
21. 1. 2009 21:51
Re: korejske sumeni (do) vetru
no u tebe mne na tom nezalezi :-) nejsi v mem tymu...
22. 1. 2009 09:57
Re: korejske sumeni (do) vetru
výběr jazyka nechám na tobě, já se přizpůsobím ;-)
22. 1. 2009 12:00
Re: korejske sumeni vetru
Ty si tomu dal, teraz začne kórejsky... >:-[]
22. 1. 2009 12:49
Re: korejske sumeni vetru
ej, to som veru nedomyslel... >:D
22. 1. 2009 14:33
Re: KSV
Poteším Ťa, na googlovskom translátore máš aj kórejčinu >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - gld
22. 1. 2009 15:10
Re: KSV
nie je umenie mať kevlar, je umenie nedať sa streliť do hlavy ;-)
Avatar - Katikakus
21. 1. 2009 19:18
Re: KSV
Zkus jeste neco k tematu, misto navazeni se do toho, jestli je nekdo Cech, Slovak, Ital, nebo Rus. Internet nezna hranice, tak bud rad, ze je auto.cz oblibeny i venku. :-!
21. 1. 2009 21:08
Re: KSV
to snáď nemyslíš vážne...(?) >:D
Avatar - iudex
22. 1. 2009 08:25
Re: KSV
Ano, ano, ja svoju úbohost zakrývam aplikáciou cudzích termínov, a nakolko som sa v slovníku cudzích slov dostal iba po A, tak som pouzil tú apoteózu. >:-[]
22. 1. 2009 10:01
Re: KSV
a to bola chyba - po A sa zjavne dostalo viacero ludí. Nabudúce doporučujem vybrať nejaký výraz z druhej polovice slovníka. Mne sa to zatial vždy osvedčilo! >:-[]
Avatar - iudex
22. 1. 2009 08:30
Re: KSV
No práveze ja som myslel, ze to nie je okresná 7. liga, ale ked si nevie poradit, nech si to "vygoogluje". Ale ja som - ako píse Nízky kop - len dutohlav, tak si musím pomáhat cudzími "termitmi" >:-[]
Avatar - Katikakus
21. 1. 2009 17:01
Re: KSV
Opravdu yntlygentňý příspěvek >:-[]
neregistrovaný "507--"
21. 1. 2009 19:42
TAK KDE JE GTI?!!
[odkaz]
Teraz by tam mali pozvať GTI >:D ... Ten sa nikdy neprezradí. :-! !
Rozbalit vlákno
2
Avatar - T613
21. 1. 2009 20:06
Re: TAK KDE JE GTI?!!
když myslíš >:D
21. 1. 2009 21:06
Re: TAK KDE JE GTI?!!
taká blbosť... ;-\
Avatar - chlapecx
21. 1. 2009 19:43
k tý fobii:
tady si to přeložte ten test >:-[]
www.translate.google.com
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
21. 1. 2009 20:29
Re: k tý fobii:
fóbia je ako van gogh-tiež sa stane slávna až po smrti

teda aspoň podľa slov miestneho plácala ;-)
21. 1. 2009 22:00
Korejky od vedle...
Tak halt nam tu nekteri prudici tvrdi, ze znaji Skodovku dokonale, pac se uz nekdy v nejake svezli nebo ji maji dokonce jako sluzebni vuz.. ;-\ ja bych vas nacpal do Matizu a jezdete... kritici...a ne vam platit Fabie s klimou. Ja jezdim "sluzebni" premiovkou, ale zatracovat Fabii si nedovolim. Jenze mistni pisalkove nemusi resit autopark jako celek a servisni naklady na nej...ty bezne i ty mimoradne u nekterych znacek...takze to se to chvali hnujdaj v diskusi...holky z vedlejsi tridy jsou prece vzdycky hezci, ze... ;-)
Rozbalit vlákno
25
21. 1. 2009 22:28
Re: Korejky od vedle...
No ty si tu zase vysypal kopu "múdrostí"...
Ja si zatracovať Fabiu dovolím, sedím v nej skoro denne, prvá aj druhá generácia (praktický rozdiel pri jazde je minimálny), za volantom, aj ako iba pasžier, a jej kvality aj "kvality" poznám. Že má tesný interiér, blbé výhľady, nič moc motory (nie všetky) a do mesta príliš tvrdý podvozok je jasné jak facka. Že 1.2 HTP je slabý jak čaj a s viac ako dvomi ľuďmi a nedaj bože batožinou už má problém, je tiež neodškriepiteľný fakt, aby to trochu šlo, musíš to točiť jak blázon. 1.4 TDI ťahá dobre, no tiež má radšej vyššie otáčky, ale pri nich zase reve jak tur, je hlučnejší ako 30-ročný mercedes. Jedna-štvorka sa javí ako celkom vhodný motor, výtky sú iba k spotrebe. Mňa ešte navyše iritujú neskutočne dlhé dráhy páčiek pod volantom, súkromne jazdím zaznávaným "Rendlíkom", ale ten ich má voči Fábke priam excelentné. Spoľahlivosť? Nové sú ešte dosť nové, takže zatiaľ vpohode, "staré" trpia na časté praskanie žiaroviek, postupne prestávajú navíjať bezpečnostné pásy, u jednej je večne problémová aj napriek častým opravám, spojka.

Že nemáš rád kórejské autá, ešte neznamená, že nie sú dobré. Každopádne ponúkajú lepší pomer hodnota/cena ako mnohí konkurenti. Navyše pozeráš na auto len ako na prostriedok firemného autoparku (no tie predaje asi fakt tvoria hlavne firmy, že?), pre potreby súkromných osôb, rodiny, nie sú Fabie stavané? Zosmiešňuješ sám seba.
22. 1. 2009 10:23
Re: Korejky od vedle...
Jo ty potrebujes ve sluzebnim aute od zamestnavatele silny motor, aby to poradne "jelo" plne nalozene na dovolenou?! >:D No tak to uz jsi myslenkove v komunismu... (Zarovky praskaji u jednotlivych kusu napric vsemi vyrobci). Zesmesnuji sam sebe? Pred tebou? Nevadi!!! >:D
22. 1. 2009 11:08
Re: Korejky od vedle...
s těma žárovkama souhlas - za 3.5 roku mi už praskly 2! A dokonce najednou! :-O
22. 1. 2009 11:59
Re: Korejky od vedle...
>:D
na Formane, ktorý si nechávam ako druhé auto v rodine je to O.K., bez problému. Fábka - 2-3x do roka. Že by tie žiarovky tak strašne ničili ľudia, čo na tých Fábkach jazdia? Často sa stane, že práve vymenená žiarovka o 3-4 dni praskne, alebo v krátkom slede aj v druhom svetlomete. V servise svorne tvrdia, že to má na svedomí elektrický posilňovač riadenia, proste žerie jak prasa...
22. 1. 2009 11:25
Re: Korejky od vedle...
Mám podobné skúsenosti ako Klaudius, tiež som žiarovky menil po 5-10 tis km, ale to je známa vada Fabií, že často majú problémy so stabilitou napätia a potom odchádzajú žiarovky. A ty lowkick snáď ani nevieš o čom hovoríš a s kým hovoríš, tak sa nestrápňuj.
22. 1. 2009 11:36
Re: Korejky od vedle...
niekde som čítal, že sa to dá nejak (neviem či úplne alebo čiastočne) opraviť zakúpením súčiastky do elektrického obvodu, ktorá zamedzí praskaniu. Ale na elektriku som tupohlav, takže ani keby si ma zabil ti nepoviem čo to presne bolo. Ale vraj to funguje. ;-\
22. 1. 2009 11:48
Re: Korejky od vedle...
Ja už našťastie toto nepotrebujem, lebo Fabie už nemám, ale aj napriek tomuto hendikepu na ne nenadávam, bol som s nimi spokojný, ale som nemal motor HTP. Ináč neviem, ako by to bolo.
22. 1. 2009 11:49
Re: Korejky od vedle...
9 z 10 "jednookých" áut na našich cestách má značku Škoda.
22. 1. 2009 12:51
Re: Korejky od vedle...
>:-[]
22. 1. 2009 12:48
Re: Korejky od vedle...
prave, ze uz tusim..."s kym hovorim"...furt s jednim a tim samym b.l.b.e.m...a proto koncim :-)
22. 1. 2009 13:19
Re: Korejky od vedle...
Veľmi dobré rozhodnutie, ešte si mentálne nedorástol na diskusiu na auto.cz. Ale aspoň si tu po sebe zanechal "ukážkovú" vizitku svojej úrovne.
22. 1. 2009 13:34
Re: Korejky od vedle...
ja koncim jen pro dnesek s tebou a tvymi soukmenovci :-) ...tve spatne rozhodnuti bylo vubec se tady zalogovat..poucky setri pro sve kamose pred panelakem v horni dolni... :-)
22. 1. 2009 14:02
Re: Korejky od vedle...
tak a teď si podejte ruky a zase budeme všichni kamarádi ;-)
22. 1. 2009 19:37
Re: Korejky od vedle...
Bingo, pred panelákom som sa nehral už prinajmenšom 30 rokov, ale ty si to zrejme ešte dobre pamätáš.
22. 1. 2009 14:40
Re: Korejky od vedle...
utri si ústa, máš ich špinavé od nepekných slov :no:
22. 1. 2009 12:05
Re: Korejky od vedle...
O čom žvaníš...?
22. 1. 2009 12:49
Re: Korejky od vedle...
viz. odpoved ladlenovi vyse...preji hezky den v aute znacky SKODAAAAA... :-)
22. 1. 2009 14:37
Re: Korejky od vedle...
Mohol si aj niečo reálnejšie zaželať, sci-fi ma nezaujíma... :-!
Avatar - iudex
22. 1. 2009 08:35
Re: Korejky od vedle...
A na základe coho prosím Ta chces, aby ludia tvrdili, ze auto poznajú, ked nie na základe toho, ze na nom ako na sluzobáku denno-denne lietajú? To by ma skutocne zaujímalo. Alebo Tvoje hodnotiace kritériá sú návstevy autosalónov?
22. 1. 2009 10:05
Re: Korejky od vedle...
teda tá tvoja termitológia je otrasná, asi by si sa mal apoteózovať nad sebou :-!
Avatar - iudex
22. 1. 2009 11:25
Re: Korejky od vedle...
OK, pracujem na sebe, studujem a verím, ze budem jedného dna vediet komunikovat i na úrovni ludí ako Nízky kopanec a oslovovat kazdého *, úboziak, závistlivec a svoje hodnotenie budem absolutizovat do výrokov: "je to na h...o", prípadne: "to je bomba a vsetci konkurenti sa mozu zakopat", ci "korejec nakonec". Daj mi len trocha casu. :-!
22. 1. 2009 11:43
Re: Korejky od vedle...
ok, máš čas do zajtra 09.00, a potom už pojdeme na ostro! :-!
22. 1. 2009 12:52
Re: Korejky od vedle...
ty jsi takovy anonymni frajirek, ktery nevi o "nizkem kopu" zhola nic...stejne jako o vetsine ostatnich veci...kopance ale v zivote delas zrejme zhusta...preji hezky den :-)
22. 1. 2009 10:17
Re: Korejky od vedle...
ale vzdyt tebe hlavne prudi, ze to auto je CESKE... :-)
Avatar - iudex
22. 1. 2009 11:26
Re: Korejky od vedle...
A z coho usudzujes, ze ma tá znacka "prudí"? Len na okraj: dobrovolne na nej sám jazdím...
neregistrovaný "Hlinda"
21. 1. 2009 22:09
Kombi
Planuje se kombi jako u konkurence: Fabia, Clio Grandtour, 207 SW.... .?
Rozbalit vlákno
0
22. 1. 2009 05:37
Velký srovnávací test: nová Škoda Fabia
[odkaz] >:D
[odkaz] >:D

[odkaz] >:D

Tak si vyber koho chceš za víťaza :yes:
Rozbalit vlákno
19
22. 1. 2009 07:31
Re: Velký srovnávací test: nová Škoda Fabia
Honda Jazz: "To bychom od Hondy tak nějak čekali, ale všem nám vyrazil dech motor. Kultivovaný a s adekvátním zátahem v dolních otáčkách, nespoutaný ve vysokých – jeho zásluhou je jízda s tímto autem opravdu zábavná. Přidejte k tomu převodovku s lahodně precizními drahami a příjemným mechanickým odporem a vyjde vám nejlepší pohonné ústrojí v testu. Kéž by něco podobného svedli v Mladé Boleslavi..."

Hlavne posledná veta... :yes: >:D

Víťazom je auto v garáži. :-)
Avatar - iudex
22. 1. 2009 08:34
Re: Velký srovnávací test: nová Škoda Fabia
No ved preco asi dali v porovnávacke AMS Jazz len 1,2-ku? Aby to bolo motoricky vyrovnané s boleslavskou 1,4-kou (66 kW ca. 63 kW), lebo 1,4-ka Jazz by bol znacne dominantný (motoricky).
22. 1. 2009 08:38
Re: Velký srovnávací test: nová Škoda Fabia
Čo to pletieš? Toto nie je z testu AMS ale z prvého odkazu od saca. Tam porovnávali HTP. Už sa skľudni, Fabia nie je zas až tak zlá, aby bolo nutné za každú cenu sa do Škody navážať.
Avatar - iudex
22. 1. 2009 11:29
Re: Velký srovnávací test: nová Škoda Fabia
No fight, ved práve o tom hovorím, ze inde ocenili motor Jazzu a v súvislosti s testom v AMS leh hovorím, ze tam bol Jazz 1,2-ka medzi 1,4-kami.
Avatar - Katikakus
22. 1. 2009 09:57
Re: Velký srovnávací test: nová Škoda Fabia
Jeste se mi tam libi tento odstavec:
"Těžko říct, na jakém místě by skončil Jazz, kdyby byl o padesát tisíc levnější (nebo konkurence dražší). Ale víme jedno – navzdory svému stáří je lepším autem než Škoda Fabia. Má skvělý motor a nezapomenutelnou převodovku, je čiperný ve městě a klidný na dálnici, dobře se řídí a variabilitou interiéru poráží všechny přítomné."

Ano, pratele, Fabia se umistila pred Jazzem jenom diky nizsi cene. To tady nekterych slepym priznivcum, vysmivajicim se nizsim cenam konkurence, asi nebude moc vonet. :-!
22. 1. 2009 09:19
Re: Velký srovnávací test: nová Škoda Fabia
Este doplnim (aby sme nechodili prilis daleko):
[odkaz]
22. 1. 2009 10:50
Re: Velký srovnávací test: nová Škoda Fabia
Je to těžký, co člověk to názor. Ledpší vypovídající hodnotu má určitě test většího množství aut než jen dvou či tří, ale spíš mě zaráží některé hodnocení jako jsou napříkald brzdy. Britové, němci, poláci chválí a autoweb napíše že stojí za starou belu. (?)
22. 1. 2009 11:52
Re: Velký srovnávací test: nová Škoda Fabia
Neostáva iné, ako vyskúšať a urobiť si úsudok sám.
neregistrovaný "exctenar"
22. 1. 2009 20:01
Re: Velký srovnávací test: nová Škoda Fabia
Asi tak. Dnes mi prodejce ukázal budoucí předváděčku,zatím jen jeden jediný kus,max.výbava,pečlivě ukryto,něco kolem 305 tis v základu. Auto bylo sice špinavé, ale mám pocit,že odflinklé nebylo...mno, uvidíme, za 1-2 týdny dostane první malou zkoušku.Hodně tvrdé sedadlo,dokonce snad mohlo být i míň, ale uvidí se v kontextu podvozku.Mám dost podobný pocit jako předloni s cedem. V Paříži vystavili něco, co se blížilo přímo hrůze,sériovka slušná,tohle bylo snad o trochu lepší.Myslím sériovka...
23. 1. 2009 07:32
Re: Velký srovnávací test: nová Škoda Fabia
Teraz píšeš o i20, nie o Fabii...(?) :-)
neregistrovaný "exctenar"
23. 1. 2009 14:16
Re: Velký srovnávací test: nová Škoda Fabia
Doufám že ano,byť se jedná o jednoho z největších prodejců celého koncernu VW v ČR a Hyundaie přibrali na doplnění sortimentu a nabídky.Je zbytečné -a teď jedno jestli troubům zleva či zprava-vysvětlovat,že zákazník má své představy o autě,zejména fin. limity či možnosti a nějaké kecy netových fandů neřeší.Dokonce bylo k mání i velké ix55, ale tahle auta fakt nemusím.Ovšem preciznost z toho čouhala.Naživo hezké...K tomu srovnávacímu testu:faktem je,že např.New Fiesta je(ale jenom podle mne a dcery)to nejlepší a nejhezčí v segmentu B,podvozek je perf. vyřešen(kinematika,brzdy,řízení i tlumení rázů) a jako celek je konkurencí jenom F2(seč i nám doma se nelíbí).Proto se i20 pečlivě testne,mám své úseky,prodejce to respektuje.Pokud ale přijde, dejme tomu průměrná rodina,táta,máma a dvě 12-14.leté děti(ony nám dnes rostou do výšky),nakonec možná rozhodne ani ne tak cena(TO SE DÁ V POHO POŘEŠIT), ANI MOTOR(TO PODLE MNE F2 FAKT NEMÁ NIC), ale rozhodne místo na nohy vzadu a zde má i20 znaménko minus,bez ohledu na rozvor(jde o celkovou konstr.vozu).U F2 je trošku víc než u i20(já např. u F2 za sebe celkem v poho vlezl-178cm),ale u i20 ne.Protože F2 je i kombi,bude mít alespoň u nás(ale i u vás na SK) body k dobru.Mně je to jedno,jak ty body,tak místo,dcera si bude řídit sama,jezdit max. ve dvojici,proto mne zajímá podvozek i20. F2 skrz motor NE!M2 je na nerovnostech hlučná, Fiesta je precizní a ticho.Navíc je tam víc místa.i20 bude muset jít lehce cenově dolů a pak pro specif. skupinu zákazníků to bude hodně zajímavé auto.Že 100k benzín jede,to už kluci zkusili a hodně se divili.Snažím se být nezaujatý,tj. nesnažím,jsem.
24. 1. 2009 14:29
Re: Velký srovnávací test: nová Škoda Fabia
Skrz decká, či malé alebo už dlhonohé proste musím mať MPV. Alebo potom auto formátu Kangoo/Berlingo. Proste dosť miesta nie iba na dĺžku ale aj na šírku. Plus poriadny kufor na rodinné návštevy k babke, veľké víkendové nákupy, aj na dovolenky. A momentálne sa tam musí vojsť aj kočík. Takže v triede malých áut naozaj príliš nehľadám. To skôr manželka, zakrátko bude potrbovať niečo menšie ako druhý voz do rodiny, a i20 sa zdá byť celkom vpohode. Ešte uvidíme, aké budú slovenské ceny, vštko sa má začať asi o týždeň.
Avatar - gld
22. 1. 2009 15:17
Re: Velký srovnávací test: nová Škoda Fabia
asi ich neplatí tá istá firma ;-)
neregistrovaný "nrV"
23. 1. 2009 07:32
Re: Velký srovnávací test: nová Škoda Fabia
Já mám ale tu samou zkušenost, nedávno jsem přesedl do služební Fábie, sice první generace, ale to nevadí a hned na první křižovatce mi vjelo auto z vedlejší a já dupnul na brzdu a nestačil jsem se divit, že to brzdilo za starou bačkoru. Mám sice větší auto od jiné "neárijské" značky, ale že ten rozdíl v brzdách je tak velký to jsem nečekal.
neregistrovaný "exctenar"
23. 1. 2009 14:35
Re: Velký srovnávací test: nová Škoda Fabia
To je zajímavé. F1 už nemáme, ale několik jich je v práci a když srovnám jak tato auta brzdí(jsou v perf. stavu, dáno užitím a 2/rok STK)ve srovnáním se Swiftem(také v perf. stavu,doma),pak se o brzdách v případě Swifta nedá snad ani hovořit.Trochu,okrajově mne to živí,ale možná byste mohli ve služebním autě vyměnit brzdovou kapalinu(já ve všech soukr. měním po 2 letech, firemní též,nejenom F1/2),mít kotouče a desky v perf. stavu,zimní gumy,ale také perf. tlumiče atd...S F1 mám najety desítky tisíc km, byť víc jezdím s velkými auty jako M6,ale kritizovat brzdy Fabie je hodně nefér.V dané třídě se moc lepší nenajdou,snad nová Fiesta.O naladění ABS ani nemluvme.U Swifta je to tragédie,v létě,kdy ABS má sepnout a sepne u každého auta(jo, jezdím trochu extrémně-mám testovací úsek) pak se nic nekoná,na suchém asfaltu to dělá dsítky (m) dlouhé lajny a ABS nereaguje.Tak to je pak co? Nebrzdy tomu pracovně říkám. Žena to auto chce,tak jej má,ale já se mu cíleně vyhýbám. Nejhorší auto za 33 let řid.praxe.Zase bych Fabku nekritizoval jen proto,že se to v česku nosí.Soukr. jako auto č.3 pro dceru byla doma F1 také několik let...Holt si dejte brzdy dokupy,nic víc se k tomu nedá sdělit.Já už jel v BMW,Mondeu atd,která měla brzdy v háji a budu hulákat, že bavorák či ford nebrzdí???Snad ne !!!Hoď sem výsledek měření z STK-aktuální - pak se budeme bavit o brždění/nebrždění. Jinak je to jen plácnutí do H2O.
neregistrovaný "nrV"
23. 1. 2009 15:31
Re: Velký srovnávací test: nová Škoda Fabia
Že by nebylo auto v pořádku, to si nemyslím, máme na to "garážmistra" a firmu, která se o auta stará. U Fabie 1 mi vadí, že má sice rychlý nástup brzd ale dál už nic, osobně bych uvítal více lineárnější průběh brždění během celého pohybu brzdového pedálu, subjektivně mi přišlo, že všechnu sílu vivine v 1, třetině pohybu brzdového pedálu. Na druhou stranu u malejch aut bude asi F1 patřit k těm lepším, ale při porovnání s většími auty, hlavně s těmi co mají kotouče i vzadu, rozdíl ale bude velký. Já mám v předu odvětrávané kotouče 300 mm a opravdu mi to brzdí mnohem více, a to mám v záloze ještě brzdový asistent - BAS.
neregistrovaný "exctenar"
23. 1. 2009 16:13
Re: Velký srovnávací test: nová Škoda Fabia
Nezpochybňuji SUBJEKTIVNÍ pocit a názor.Mně např. objektivně ve značkovém servise nevyměnili při svolávačce díl,který je docela důležitý,aby se člověk,když součástka naprosto nečekaně odejde,nezabil.Ke kotoučům na zadní nápravě u segmentu B.Původní profesí jsem konstr.aut,takže o tom snad i něco tuším. Tj. laici netuší,že kotouče vzadu je stejné klišé(u těchto pidi vozítek !!!pozor,jen a jen zde!!!), jako zaklínadlo s víceprvkovou zadní nápravou.Civic8G má skvělé jízdní vlastnosti i bez ní.Když vemeš, že brzdy se dělají jako tzv. "nadproporcionální", tj., že přední náprava má brzdný účinek oproti zadní asi o 60-75% vyšší, pak zadní brzdy(u těchto aut) spíš jen "přicmrndávají" a nijak zásadně neovlivní brzdnou dráhu.Kotouče vypadají líp, než šedé a úděsné bubny, to jo, ale jinak,nic víc.Jasně,že bubny na MiTu by na zadní nápravě vypadaly hrozně,ale konstrukce obecně řeší problém,jak zadní kotouče udělat,aby se soustavně neblokovaly.Tam ti ABS problém neřeší,on nesmí vznikat.Většina aut jezdí s řidičem,bržděním dyn. zatížíš přední nápravu a odlehčíš zadní, takže bubny bohatě stačí.Já je neobhajuji,jen se bez nějakých složitostí a výpočtů snažím vysvětlit,proč se tam stále dávají.Vyšší výbavy mají ve standardu litá kola(paradoxně s ohledem na AL slitinu jsou tšžší,než ocelová...),ale vypadá to líp,je sice větší neodpružená hmota,dokonce u Swifta poznám,že přezutím na zimní a ocelové to trošku líp zrychluje(nemusíš roztočit tak moc těžkou hmotu)....takže viděl bych to na neseřízenou brzdovou soustavu, u vás ve firmě.Správně píšeš,že mají ostrý nástup-nová F2 snad ještě ostřejší-ale když to víš,přinutíš se brzdit bez dupání na pedál,pak ta Fabia dopadne fakt dost dobře,pokud ne nejlíp(a to ji nemám, jako soukr.-šla do světa).Nelze srovnávat nesrovnatelné, mně M6 na suchu(měřeno) ze sta zastaví na 37 m. Protože to vím,vadí mi ti,co se na mne lepí, třeba Santa Féčko, s jeho 48 m., také změřeno.....jsme už OT, ale odlišme pocity a fakta. Faktem je,že ve své třídě(s výjimkou designu a motorů) je F1/2 spíš to lepší, moje volba pro dceru je Fiesta- i20 se musí řádně otestovat. Článečky tu, či v Sado-Maso SM atd...no tak to jde zcela mimo mne.Když to shrnu, jako celek se F2 hodně nepovedla.Já měl jako jeden z mála v ČR možnost zkusit i20 i ve tmě a musím uznat - modré v i30 je solidní,snad skvělé, středový panel jim v jistém úhlu pohledu nevyšel(podsvícení a čitelnost v létě se světly a polariz.brýlemi), ale není to životně důležitá info. Naopak i20 - i ve tmě perfektní,příjemná červená barva,žádný úlet sm. jiné auto....to trochu nevyšlo. Věnec volantu v kůži byl dělán vyloženě pro ženy-z toho auta to kouká všude,jako u M2 či Fiesty-tam mohli ubrat tl. věnce volantu.A dost!
24. 1. 2009 12:48
Re: Velký srovnávací test: nová Škoda Fabia
teda tebe asi ani vlastna mater nerozumie. taky dlhy prispevok a ani ked som niektore vety precital dvakrat neprisiel som na to co si chcel povedat. v kazdom pripade mas velmi divne poziadavky a vkus. "Věnec volantu v kůži byl dělán vyloženě pro ženy-z toho auta to kouká všude,jako u M2 či Fiesty-tam mohli ubrat tl. věnce volantu" - co ma koza na volante spolocne s nastavenim na zeny. mne sa koza na volante zda lepsia ako plast a tiez sa mi nezda ze by sa mi tenky volant v MB100 zdal lepsi ako tento hrubsi. ale sto ludi sto chuti. len este ked to "delano pro zeny" ciha s kazdeho kusku preco sa srali s 93kW 1.6CVVT do takeho maleho auta a este s kotucmi dozadu, preco rozsirovali razvor a zlepsovali podvozok. skor by som ovedal, ze si taky maly kecal. okrem ineho ja mam cez 190 cm a vozim si * v malom Getziku. povedat ze je vo F2 viac miesta vzadu ako v Getzi je blbost na n-tu. pochybujem ze by sa to v i20 zhorsilo.
neregistrovaný "exctenar"
24. 1. 2009 19:38
Re: Velký srovnávací test: nová Škoda Fabia
Hele,chlapečku,s urážkami jsi si začal ty,takže já jen lehce navážu.Nemohu za to,že patříš do generace,která přečte max. výpis z BU,což se při týdenním cyklu podle firmy VEJDE na 2 formáty A4.Kde jsem psal jedno jediné slovo o Getzovi,kecale??? Kde????Zkus ocitovat, tj. zkopčit. Nemohu za to,že seš připosr@nej majitýlek Getze a nemáš nad korejce.Já psal o i20,i20.i20....to je to malé auto z Indie.TEĎ SI TO SÁM SOBĚ ZKOPČÍM:Věnec volantu v kůži byl dělán vyloženě pro ženy-z toho auta to kouká všude,jako u M2 či Fiesty-tam mohli ubrat tl. věnce volantu.NO A CO JAKO,CHLAPEČKU????(vidíš,nepíši blbečku...).ZEPTEJ SE ŽEN, JESTLI NEJSI NA CHLAPEČKY A ONY TI SDĚLÍ,ŽE VOLANT V KŮŽI JE LEPŠÍ NEŽ PLASTOVÝ A PŘÍJEMNĚJC SE DRŽÍ.Jestli někdo nechápe-když už v těch autech ani neseděl či nejel-že věnec v i20 je přesně tak akorát pro ženskou,stejně v M2,zato ve Fiestě,v max. výbavě je jeho tl. možná zbytečně velká,pak je otázka,jestli má vůbec řídit,že jo? Tloušťka je jiná veličina,než průměr věnce volantu.Takže čím jsi obohatil diskusi o tom to autě? Tys to auto ani neviděl.Vysvětlovat,že rázvor je jedna věc,ale uspořádání interiéru jíiná a z toho plyne občas jiné místo v podélném směru je zřejmě házení perel na zeď. Komu,si dosaď...Že ses nedal se mnou do těch brzd,by byla sranda,že jo? Bysme to rozebrali už i s mechanikou.BTW:Pokud máš problém se čteným textem, dívej se na obrázky.Já tě varoval,že kdo si začne,pak mu to napálím.Hele,plyn teče a i20 neřeš.Pro mne je auto spotřebák a ten nejsilnější motor s 1,6 CRDI-no jasně-dcera bude spíš jezdit vzdálenosti 150-250km a fofrem,tak jí asi nekoupím nějaký tříválec...takže 94kW je optimum.Nechápu,co je na tom k nepochopení, leda že by mohl stačit benzín 74/93 kW. >:D