Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i20: Nástupce Getzu přichází se základní cenou 229.900,- Kč

Diskuze (279)
Hyundai přechází u svých modelů na alfanumerické značení, do třídy malých automobilů tak přichází místo Getze nový i20. V nabídce je celkem šest motorů, cena nejlevnějšího provedení pro český trh je stanovena na 229.900,- Kč.

Nový Hyundai i20 se zařadí mezi malé i10 a vůz nižší střední třídy i30. V nabídce Hyundai po necelých sedmi letech střídá úspěšný Getz. Do prodeje jde zatím jen v pětidveřovém provedení, ještě letos se ale představí i třídveřová verze. Výroba i20 probíhá, stejně jako v případě menšího i10, v nově vybudované továrně v indickém městě Chennai.

Pro český trh je určeno šest motorů, včetně nových 1,2i a 1,6 CRDi. Všechny motorizace mají čtyři válce a čtyřventilovou techniku. V nabídce nechybí ani automatická převodovka pro motory 1,4i a 1,6i, jedinou vyráběnou verzí, která nebude dodávána do ČR, je slabší varianta 1,6 CRDi o výkonu 85 kW.

DOPORUČUJEME
Hyundai i20: První jízdní dojmy

Hyundai i20 vedle široké palety motorů nabízí například 295 l velký zavazadlový prostor a především pětiletou záruku bez omezení.

Základní stupeň výbavy Classic je dostupný jen v kombinaci s nejslabším motorem 1,2i. Jeho výbava zahrnuje ABS, šest airbagů (airbag spolujezdce je vypínatelný), rádio s CD a MP3 přehrávačem, otáčkoměr, centrální zamykání a dělená zadní sedadla. Toto provedení stojí 229.900,- Kč.

Hyundai i20 - ceny benzinových motorů na českém trhu
Motor1,2i1,4i1,6i
Převodovka5M5M (4A)5M (4A)
Zdvihový objem [cm3]124813961591
Válce/ventily4/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]57/600074/550093/6300
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]119/4000137/4200157/4200
Max. rychlost [km/h]165180 (172)190 (180)
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,911,6 (12,9)9,5 (11,4)
Komb. spotřeba [l/100 km]5,25,6 (6,2)5,9 (6,3)
Cena Classic [Kč]229.900,---
Cena Comfort [Kč]249.900,-264.900,- (284.900,-)-
Cena Style [Kč]-304.900,- (324.900,-)319.900,- (339.900,-)

O 20 tisíc Kč dražší je verze Comfort. Seznam standardních položek je v tomto případě rozšířený o elektrické ovládání předních oken, palubní počítač, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka a výškově nastavitelné sedadlo řidiče. Dále k základní výbavě přidává kotoučové zadní brzdy (kromě motoru 1,2i), zpětná zrcátka a dveřní kliky v barvě karoserie a tónovaná skla. Za manuální klimatizaci je potřeba připlatit 15 tisíc Kč.

Vrcholem nabídky je provedení Style. Zvenku se odlišuje 15palcovými litými koly, chromovanou maskou chladiče a předními mlhovkami. Výbava je rozšířena o automatickou klimatizaci, kožený volant s ovládáním autorádia, koženou hlavici řadicí páky, dálkový ovladač centrálního zamykání, alarm, elektrické sklápění zpětných zrcátek a elektrické stahování zadních oken. Připlatit si lze za ESP (+ 20.000,- Kč).

Hyundai i20 - ceny dieselových motorů na českém trhu
Motor1,4 CRDi1,4 CRDi1,6 CRDi
Převodovka5M5M6M
Zdvihový objem [cm3]139613961582
Válce/ventily4/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]55/400066/400094/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]220/1750-2350220/1750-2750260/1900-2750
Max. rychlost [km/h]161171190
Zrychlení 0-100 km/h [s]16,213,610,4
Komb. spotřeba [l/100 km]4,44,44,3
Cena Comfort [Kč]289.900,-299.900,--
Cena Style [Kč]-339.900,-359.900,-

Všechny verze jsou v nabídce také ve čtyřmístném provedení N1.

Diskuze (279)
Avatar - Ada je zase tady
2. 2. 2009 13:02
Re: No, nevím ...
No ale Megere to je prece jen rendlik... To je jako srovnavat v letech sedmdesatych novy Golf a Ziguli
24. 1. 2009 14:29
Re: Velký srovnávací test: nová Škoda Fabia
Skrz decká, či malé alebo už dlhonohé proste musím mať MPV. Alebo potom auto formátu Kangoo/Berlingo. Proste dosť miesta nie iba na dĺžku ale aj na šírku. Plus poriadny kufor na rodinné návštevy k babke, veľké víkendové nákupy, aj na dovolenky. A momentálne sa tam musí vojsť aj kočík. Takže v triede malých áut naozaj príliš nehľadám. To skôr manželka, zakrátko bude potrbovať niečo menšie ako druhý voz do rodiny, a i20 sa zdá byť celkom vpohode. Ešte uvidíme, aké budú slovenské ceny, vštko sa má začať asi o týždeň.
24. 1. 2009 12:48
Re: Velký srovnávací test: nová Škoda Fabia
teda tebe asi ani vlastna mater nerozumie. taky dlhy prispevok a ani ked som niektore vety precital dvakrat neprisiel som na to co si chcel povedat. v kazdom pripade mas velmi divne poziadavky a vkus. "Věnec volantu v kůži byl dělán vyloženě pro ženy-z toho auta to kouká všude,jako u M2 či Fiesty-tam mohli ubrat tl. věnce volantu" - co ma koza na volante spolocne s nastavenim na zeny. mne sa koza na volante zda lepsia ako plast a tiez sa mi nezda ze by sa mi tenky volant v MB100 zdal lepsi ako tento hrubsi. ale sto ludi sto chuti. len este ked to "delano pro zeny" ciha s kazdeho kusku preco sa srali s 93kW 1.6CVVT do takeho maleho auta a este s kotucmi dozadu, preco rozsirovali razvor a zlepsovali podvozok. skor by som ovedal, ze si taky maly kecal. okrem ineho ja mam cez 190 cm a vozim si * v malom Getziku. povedat ze je vo F2 viac miesta vzadu ako v Getzi je blbost na n-tu. pochybujem ze by sa to v i20 zhorsilo.
23. 1. 2009 07:32
Re: Velký srovnávací test: nová Škoda Fabia
Teraz píšeš o i20, nie o Fabii...(?) :-)
22. 1. 2009 19:37
Re: Korejky od vedle...
Bingo, pred panelákom som sa nehral už prinajmenšom 30 rokov, ale ty si to zrejme ešte dobre pamätáš.