... už se těším na tu diskuzi. Jestli v tomto případě neplatí pravidlo: "Koho chleba jíš, toho píseň zpívej". Osobně si momentálně nedovedu představit, že si někdo koupí raději 3 roky starou i30 než Focuse za předpokladu srovnatelného opotřebení.
Tak tak. Nic proti i30, ale Hujdaj je Hujdaj. A v bazarech, servisech i na STK to dosvědčí. Korejci jdou s cenou dolů hrozně, ale vzhledem ke korozi a opotřebení nekvalitních materiálů se není co divit.
Tiež nemám poznatky o tom, ako sa staré Hyundaie ani neohrejú v bazároch a kupujúci si po nich idú ruky utrhať. >:-[] Na rozdiel od Focusov, kde je aspoň na Slovensku veľký problém zohnať serióznu jazdenku, keď jazdené Focusy idú po jazdených Octaviách asi najlepšie na odbyt.
Jestli jsi necetl clanek, pak ti rad pripomenu, ze rec je o nove I30. Tu urcite 3 roky starou v bazaru tezko najdes. Necht cas ukaze jak velky skok v kvalite se odehral mezi generacemi.
Já četl článek velice pozorně. Řeč je o analýze zůstatkové hodnoty nové i30 po třech letech a 60 000km. Proto o tom mluvím, rozuměj o nové i30 a novém Focusu v roce 2015.
Hjundaj toho poslední dobou nažvaní tolik, až člověk neví, jestli se má smát, nebo brečet. Spíš se divím, že tím lidi neodrazuje. Mně tahle značka nikdy nevadila, ale poslední dobou se mi tou vlezlostí tak zprotivila, že na ni mám alergii. A ještě bude Čechy učit korejsou výslovnost... A teď k článku - ten titulek mi přijde jako z Dikobrazu. >:D
Nekteri z nas pamatuji podobny "brainwashing" od jiste nemecke koncern na zacatku devadesatych. No a dneska uz to neni treba tolik opakovat, protoze se tomu proste veri.
A vubec nejlepsi je... "Muze byt snad neco pohodlnejsi nez pohodli samo??..... Ano muze nove Hyudaeeee I30" To je tak pritazeny za vlasy >:D ikdyz zase pravda ze golf kontruje docela mocne s tou reklamou na comfort edition. Holt vymyvat a vymyvat jinak to nejde a cim stupidnejc tim lip :-)
Shrnovačka, dnes jeden článek o Hojandéé, jak si bude držet cenu a článek o kia, jak bude trhat rekordy. Tedy dva články o vozidlech z rákosí, což je zde jaksi denní norma. Například článek o P 208 hledám lupou... ;-\
Vím, že se tomu těžko věří, ale při výběru témat se řídíme výhradně zájmem čtenářů. Možná i my sami bychom byli někdy raději, kdyby nám padaly rekordy návštěvnosti při zveřejnění obrázků nového Ferrari, ale věřte mi, že naše čtenáře zajímá kromě škodovek nejvíc právě nová i30 a nový Cee’d.
Strejdu prave take nic jineho nezajima - prispiva pouze pod clanky o korejcich. A kvuli novym modelum jezdi dokonce na zahranicni autosalony aby se uz pri premiere mohl presvedcit, jak jsou ta auta hnusna a nekvalitni. ;-)
Doufám, že tak nesoudíte z hitů. Protože korejská produkce je žhavé diskuzní téma. Hádáním se však nedáváme najevo, že chceme ještě víc článků o těchto vozech. Pak to akorát vypadá, že hádky podporujete, protože tak díky velkému množství zobrazení získáte víc peněz z reklamy.
Tak je jasné, že redakce potřebuje hity a prachy... na tom nic špatného není, ale to přece neznamená, že nenapíšou článek i o něčem jiném. Pak se píše jen o řadě DS ať se vyklábosí Kylie a o Hyundai, ať se zasmějeme PR a některým fanouškům 8-s
Sice jsem to neřekl explicitně, ale tak jsem to myslel. Že se hádáme pod některými značkami, neznamená, že by se mělo psát jen o nich. ACZ se rychle propadá v kvalitě. 8-s Nikdy bych nevěřil, že budu na Libora Zezulku s nostalgií vzpomínat.
Vtip na tom je, že se sem nechodím dohadovat. Chodím sem kvůli informacím o autech. A předpokládám, že to tak má většina. Takže takhle brzo taky mohou skončit.
A není to jen o novinkách. Marně si vzpomínám, kdy tu naposledy byl test opravdu zajímavého auta. Snad ještě za krále Kladska. Ostatně stačí pohled třeba sem [odkaz] K tomu přestali dělat videa - ne že bych byl nějaký velký fanda Roadlooku, ale lepší něco než nic.
Myslel jsem si, že je tohle web pro nadšence. Každý ťunťa, pokud už má řidičák, si může zajít vyzkoušet Octavii nebo i30, ale na Porsche, Ferrari nebo Zondu ti jen papíry nestačí. Nemusí se pořád psát o drahých autech, ale dnešní situace je podle mne tristní.
Takže vlastně o P208 nic nemusíte psát... vlastně jste do Ženevy jeli pro co? Ani Peugeot, ani Citroen, nic, ani jeden článek. Já snad budu chodit jinam pro zprávy, protože přesto, že asi nikoho 208 nezajímá, tak na konkurenčním webu auto.sme.sk vynechaná nebyla 8-s
Neřeknu, kdyby šlo o unikát, ale všichni tři jeho předchůdci byli opakovaně nejprodávanějšími vozy Evropy...
Tak tak, pan redaktor Aleš mě tady opakovaně ujišťoval, že do konce minulého týdne bude článěk o 208. Dnes je čtvrtek a nic... :no:
Zprávy o 208 z Ženevy žádné, první dojmy žádné, článek žádný, nic. :no::no::no: Ale každý den alespoň jeden žblebt z PR oddělení Hyundai. Vždy jsem nějaké motivování nějakou automobilkou považoval za nemožné, ale asi Peugeot dal málo a Hyundai moc 8-s
Tak samozřejmě, od Renaultu jen Zoe, ale 3 články o nové Dacii, protože to je kontroverzní téma, kde se bude klikat... Toho Megana po faceliftu bych možná ještě odpustil, ale horkou a jednou z největších novinek letošního roku NE ;-\ :no:
já bych to viděl ryze pragmaticky - články o Hyundaiích jsou nejnavštěvovanější a nejsledovanější. Koneckonců se stačí podívat i na příspěvky v diskusích.
No a provozovatele jakéhokoliv portálu zajímá navštěvovanost a zase jen navštěvovanost. Tedy ryzí pragmatismus. Takové ty libové řeči jako objektivita, nezaujatost, odbornost... Jistě, i ty mají místo v žebříčku hodnot portálu - tedy těsně za navštěvovaností, která je na prvních 7 místech z deseti ;-)
Tebou (ne)jmenovaný portál se mi taky velmi zamlouvá :yes:
O tom, že jsou redartoři naprosto nezaujatí, nesním, tak to nikdy nebude. Stejně tak jich mnoho nedokáže pochopit účel auta (viz poslední test Thalie zde), ale abych nehanil, tak jsou i tací, co tohle zvládají na jedničku (viz srovnávačka C4 Picasso a C-Max).
Ona objektivita je jedna věc, ale druhou stránkou pro dlouhodobé čtenáře by měla být i míra toho, jak informují a pokud se to shrne jen na senzační články, diskuzně zajímavé a pak ty jednodušší pro primitivnější čtenáře (viz některá videa), tak se ze serveru pomalu stává bulvár :-| A jak to tak poslední dobou vnímám, tak nejsem jediný... ale dlouho jsem se tomu bránil.
Hlavně testy a rasto mají takový střízlivý a poutavý pohled na věc.
Když jsme u té konkurence, tak třeba tento test na 508 [odkaz] mě velmi zaujal.
Jo, na to se také dá koukat. Ale ty jejich měřená kola mne vždy rozesmějí - dosahují podivných výsledků. Rád se třeba podívám na videa autoblogger.nl na youtube. Ale ty sleduji z trochu jiných důvodů. :-)
s interierom ako hraci automat tak hyundaiu nemam dovod neverit :yes:
staci si pozriet celoeuropske predaje a zistime ze focus uz nie je ziaden superseller ako kedysi, zlate casy pominuli a nie je to ziaden zazrak, v pohode focus zlozi aj stary p308 a nova C4ka
No tak když porovnám ty interiéry (i30 jsem zatím neviděl naživo), tak je to jak z bláta do louže. Rozdíl je ale jeden zásadní - zatímco u i30 je vidět spousty okopírovaných prvků z Golfu, Fikus je ryzí originál, se všemi klady a zápory.
Co do kvality a bytelnosti nevěřím tomu, že i30 bude lepší. Fikusu v tomhle nelze nic zásadního vytknout.
Naopak i30 bude pravděpodobně jednoznačně prostornější. Hůř než Fikus už to totiž příliš nejde.
ta ktomu nepotřebuje ani záruku pět let.Nová stojí cca. 200 000,- a tříletá s podobnejma km se prodává za cca 60%.Je přeci jasný,že levný low end bude mít procentuelně větší podíl z kupní ceny než dražší auta.
Jasně a má to stejnou vypovídací hodnotu jako kdyby napsali,že nejvíc po prvním roce a 10 000 km tratí třeba Bentley a to 1 000 000,- jenže nenapíšou,že stojí nový 5 000 000,-.Nevím kolik jim rejžožerci za to platěj,ale pokud píšou takový bulvární žblepty musí to bejd dost.
Re: Stačí se ppodívat třeba na sauto, 4roky starý Focus
Já ti nevím Bobe:
i30: [odkaz]
Focus: [odkaz]
Porovnal jsem rok výroby 2009, základní benzín a nájezd do 100 000 km. A když odečtu prních pár nabídek, tak Hyundai začíná na nějakých 199 000 Kč, Focus na 219 000. A to srovnávám základní verze. Tak nevím kde se u tebe stala stala >:D
Re: Stačí se ppodívat třeba na sauto, 4roky starý Focus
Já teď před chvílí koukal a za ročník 2011 i30 s najetými 5000 km v 1,6 CRDi!!! Tricolor jsou ceny asi250t Kč, takže je jasné, kdo klesá v ceně. Můžu nahodit odkaz, ale dá se to najít přes inzeráty na idnes.cz
Re: Stačí se ppodívat třeba na sauto, 4roky starý Focus
Nemá to snad cenu ani dál rozebírat. Takovej článek beru vyloženě pro pobavení. Navrhoval bych tady udělat novou kategorii "Bulvár" třeba hned vedle novinek, kam by se řadily všechny tyto PR nesmysly...
Když jsme u toho Hyundaie, tak jedna perlička ze včerejška. Včera jsem si dovolil zaparkovat na parkovišti naproti prodejně Hyundai, které si jaksi pro svoji potřebu vyhradil tento pordejce. Bylo tam jediný místo hned vedle nové i30. A když jsem se vracel zpátky k autu, tak si zrovna prohlížel nějakej taťka se 2 malými synky všechny modely. Nacož pak jeden ze synů prohlásil: "Mně se nejvíc líbí to modrý "Hundai" se zlatými koly" >:D
Re: Stačí se ppodívat třeba na sauto, 4roky starý Focus
A tatík řekl: "Nene chlapče. Pamatuj - již staří Římané věděli, že nejlepší je Octa ve stříbrné metle f tédéí a na hlínách" Ale když budeš zlobit, tak tě tatínek bude vozit v tomhle Hjoandéé >:-[]
Vzhledek k rychlosti chrlení nových modelů bude i30 po třech letech už rok po FL a po Evropě bude jezdit maskovaná finální veze i30 3. generace a do představení jí bude zbývat pár dní. Takže kdo by si z bazaru koupil již téměř nevyráběný model za půl ceny nového.
Za 3 roky bude stát litr 50,- takže tu budeme jezdit Citygama, Up!ama a Miiama a budeme rádi za litrové motůrky. Rozežraní jetí korejci budou naprosto nežádaný vrak :-!
Tak to se těším až pojedu Cittygem ve 4 lidech se svou sportovní výbavičkou na dovolenku k moři. :-) A jestli udělám menší spotřebu než se současným CRDI od Hyunday tak budu štastný dvojnásob :-) Samozřejmě ceny paliv jsou hnus, ale to je na jinou diskusi.
jestli jezdíš na dovolenou každý den, tak nějak nechápu, proč máš Hyundai ;-) Mimochodem je vidět, jak jsou majitelé zmateni z toho libozvučného jména. Na konci je měkké i ...
Prostě provozní náklady na každodenní popojíždění budou u minivozů jinde. Nebo tu chceš tvořit nový fenomén jménem majitel CRDI :-) ?
Zajímavé že Boba a podobné neopravuješ. :-) Co má společného článek o udržení ceny i30 s tím že se těšíš až budež jezdit minivozem? Nelíbí se ti korejské auta? Tak si je nekupuj. Kup si Citigo a máš to. Citigo ti nikdy nezrezne, jeho motor bude určitě papat míň paliva než korejský, nikdy se ti nepokazí a možná ho nakonec prodáš za více než jsi ho koupil. :-)
Tak dalo se to i čekat... Kvalita a spolehlivost Huyndai se pohybuje strmě vzhůru... konkurence se již nejen bojí, ale doslova třese... jde to cítit; a tato analýza Eurotaxu, L’Argusu a Quattroruote je toho dalším důkazem, potvrzení trendu! Není se nakonec vesměs čemu divit: některé Fordy (ve vší úctě dobrá a snad pořád i pěkná auta) se nám totiž v posledních letech poněkud:
a) rozvrzaly: "U auta za jízdy po lehce nerovné vozovce vržou přední i zadní levé dveře a pravé přední dveře... Dále vrže přístrojovka na pravé straně a sedadlo spolujezdce. V servisu nebyli schopni tuto závadu odstranit ani po páté reklamaci. Při páté reklamaci seřídili zámky dveří... Prodejce tvrdí, že některé Fordy prostě vržou..." (!!!) - [odkaz]
b) koroduje: "Zhrozil jsem se, když jsem to stejně debilně vyřešený viděl na Focusu I a koukám i druhá generace to samý. Holt se v něčem Ford prostě nepoučí, bohužel navíc má tu nevýhodu, že neumí pořádně pozink ani následnou antikorozní ochranu." - [odkaz]
"taky mi to nějak koroduje..." - [odkaz]
c) nekvalitní plasty: "Fordy Focus mě zarazily nekvalitními plasty v interiéru..." - [odkaz]
"Focus má dobré jízdní vlasntosti ale dětskou palubní desku, nekvalitní plasty a plechy jsou jako z papíru..." - [odkaz]
To jen namátkou, takže proč nejít do kvality nové i30? >:D ... Opět a zase totéž o nové i30:
"Dojem KVALITY navozují materiály PRVOTŘÍDNĚ působící na dotek, stejně tlumeně jako fungují všechny ovladače se zavírají i dveře. KVALITA bezhlučnosti mechanismu nastavování volantu v porovnání s produkty koncernu VW rozčílila v dnes již kultovním videu z frankfurtského autosalonu 2011 i samotného šéfa koncernu VW Martina Winterkorna... Lepší TFT displej u i30 (základní verzi jsem zatím nezkoušel) mi připadal ještě propracovanější NEŽ ten U FOCUSU..." - [odkaz]
Klid, "my" jako např. fanoušci Hyundai Kia Automotive Group... ;-) ... či také ti, kteří toto již dříve předvídali, kde se tato automobilka dostane a jakých úspěchů dosáhne i30 atp. ;-)
Když už jsme u té koroze, je pravda, že některé kusy Focusu II rezly, ale Focus II je auto z roku 2004, ale i30 rezla i přes to, že byla uvedena někdy 2007(?). Takže tímhle bych se tady moc nechlubil...
Tak jistě, žádná koroze, poruchy atp. nejsou k chlubení... já toto uvedl jen jako podpůrné zamyšlení, že i jiné automobily mají své slabiny... a jako protiváhu, jak se tady i30 primitivně až přiblble někteří vysmívali kvůli jemné korozi na jedněch dveřích... a přitom toto (o nedostatcích, problémech) mohli a mohou napsat o téměř jakémkoli voze...
No vidíš, že to jde "že i jiné automobily mají své slabiny". Ano, každá automobilka má své chyby a vady, nenajde se jediný bezvadný výrobek. To ale většina rozumných lidí ví.
Ty ale tady na veřejnosti vystupuješ tak, že kopíruješ úryvky z testů, kde se kus auta chválí a snažíš se jej za každou cenu obhajovat. Jenže reálne to vypadá, že neobhajuješ auto, ale sám svou volbu a sám své fanouškovství. A to je prostě k smíchu... A to co je k smíchu, to je i k pobavení na tvůj (a i jiných účet), klidně přiblble. ;-)
Ty vytahuješ zase co se ti hodí.Každý auto má mouchy.Ať si taky počtou zač je toho rejže [odkaz] nebo [odkaz] a tojsem se moc nesnažil.Můžu klidně pokračovat.
Přesně tak; a na to jsem čekal! Však přesně takto jsem argumentoval právě tehdy, když se škodolibě kritizovala ona minimální koroze u i30 na svršku jedněch dveří! Každé auto má své... Konečně! ;-) ... Přece jen bych ale volil v současnosti leccos od Hyundai, třeba onu novou i30 před Focusem současným... tolik můj kategorický postoj nyní... ;-)
Jasně a pak ti to shoří na dálnici a nikdo ti nic nedá nebo ti do toho bude zatejkat a budeš to mít furt v servisu atd.Můžu ti sem hodit plno odkazů na tvoje nespokojený zákazníky tak už se prober vždyť ani sám tomu nevěříš,že to je pořádný auto.Jde ti jenom o prachy stejně jako rejžonaplavencům.