Ekonomika
Hjundaj toho poslední dobou nažvaní tolik, až člověk neví, jestli se má smát, nebo brečet. Spíš se divím, že tím lidi neodrazuje. Mně tahle značka nikdy nevadila, ale poslední dobou se mi tou vlezlostí tak zprotivila, že na ni mám alergii. A ještě bude Čechy učit korejsou výslovnost... A teď k článku - ten titulek mi přijde jako z Dikobrazu. >😁
Nekteri z nas pamatuji podobny "brainwashing" od jiste nemecke koncern na zacatku devadesatych. No a dneska uz to neni treba tolik opakovat, protoze se tomu proste veri.
Všeho moc škodí a PR oddělení Hyundai je toho jasným důkazem 8-s
A vubec nejlepsi je... "Muze byt snad neco pohodlnejsi nez pohodli samo??..... Ano muze nove Hyudaeeee I30" To je tak pritazeny za vlasy >😁 ikdyz zase pravda ze golf kontruje docela mocne s tou reklamou na comfort edition. Holt vymyvat a vymyvat jinak to nejde a cim stupidnejc tim lip 😄
Shrnovačka, dnes jeden článek o Hojandéé, jak si bude držet cenu a článek o kia, jak bude trhat rekordy. Tedy dva články o vozidlech z rákosí, což je zde jaksi denní norma. Například článek o P 208 hledám lupou... ;-\
Vím, že se tomu těžko věří, ale při výběru témat se řídíme výhradně zájmem čtenářů. Možná i my sami bychom byli někdy raději, kdyby nám padaly rekordy návštěvnosti při zveřejnění obrázků nového Ferrari, ale věřte mi, že naše čtenáře zajímá kromě škodovek nejvíc právě nová i30 a nový Cee’d.
Strejdu prave take nic jineho nezajima - prispiva pouze pod clanky o korejcich. A kvuli novym modelum jezdi dokonce na zahranicni autosalony aby se uz pri premiere mohl presvedcit, jak jsou ta auta hnusna a nekvalitni. 😉
Doufám, že tak nesoudíte z hitů. Protože korejská produkce je žhavé diskuzní téma. Hádáním se však nedáváme najevo, že chceme ještě víc článků o těchto vozech. Pak to akorát vypadá, že hádky podporujete, protože tak díky velkému množství zobrazení získáte víc peněz z reklamy.
Tak je jasné, že redakce potřebuje hity a prachy... na tom nic špatného není, ale to přece neznamená, že nenapíšou článek i o něčem jiném. Pak se píše jen o řadě DS ať se vyklábosí Kylie a o Hyundai, ať se zasmějeme PR a některým fanouškům 8-s
Sice jsem to neřekl e😜licitně, ale tak jsem to myslel. Že se hádáme pod některými značkami, neznamená, že by se mělo psát jen o nich. ACZ se rychle propadá v kvalitě. 8-s Nikdy bych nevěřil, že budu na Libora Zezulku s nostalgií vzpomínat.
Souhlas, bohužel...
Vtip na tom je, že se sem nechodím dohadovat. Chodím sem kvůli informacím o autech. A předpokládám, že to tak má většina. Takže takhle brzo taky mohou skončit.
A není to jen o novinkách. Marně si vzpomínám, kdy tu naposledy byl test opravdu zajímavého auta. Snad ještě za krále Kladska. Ostatně stačí pohled třeba sem [odkaz] K tomu přestali dělat videa - ne že bych byl nějaký velký fanda Roadlooku, ale lepší něco než nic.
A není to jen o novinkách. Marně si vzpomínám, kdy tu naposledy byl test opravdu zajímavého auta. Snad ještě za krále Kladska. Ostatně stačí pohled třeba sem [odkaz] K tomu přestali dělat videa - ne že bych byl nějaký velký fanda Roadlooku, ale lepší něco než nic.
Kdo by jim pučil Porsche, když ani Kiu nevrátí v celku? 8-s >😒] >😁
Takže vlastně o P208 nic nemusíte psát... vlastně jste do Ženevy jeli pro co? Ani Peugeot, ani Citroen, nic, ani jeden článek. Já snad budu chodit jinam pro zprávy, protože přesto, že asi nikoho 208 nezajímá, tak na konkurenčním webu auto.sme.sk vynechaná nebyla 8-s
Neřeknu, kdyby šlo o unikát, ale všichni tři jeho předchůdci byli opakovaně nejprodávanějšími vozy Evropy...
Neřeknu, kdyby šlo o unikát, ale všichni tři jeho předchůdci byli opakovaně nejprodávanějšími vozy Evropy...
Tak tak, pan redaktor Aleš mě tady opakovaně ujišťoval, že do konce minulého týdne bude článěk o 208. Dnes je čtvrtek a nic... :no😒br />
Zprávy o 208 z Ženevy žádné, první dojmy žádné, článek žádný, nic. :no: :no: :no: Ale každý den alespoň jeden žblebt z PR oddělení Hyundai. Vždy jsem nějaké motivování nějakou automobilkou považoval za nemožné, ale asi Peugeot dal málo a Hyundai moc 8-s
Zprávy o 208 z Ženevy žádné, první dojmy žádné, článek žádný, nic. :no: :no: :no: Ale každý den alespoň jeden žblebt z PR oddělení Hyundai. Vždy jsem nějaké motivování nějakou automobilkou považoval za nemožné, ale asi Peugeot dal málo a Hyundai moc 8-s
No, nejenom 208ka to odnesla. O faceliftu Renaultu Megane taky ani čárka a snad ani fotka.
já bych to viděl ryze pragmaticky - články o Hyundaiích jsou nejnavštěvovanější a nejsledovanější. Koneckonců se stačí podívat i na příspěvky v diskusích.
No a provozovatele jakéhokoliv portálu zajímá navštěvovanost a zase jen navštěvovanost. Tedy ryzí pragmatismus. Takové ty libové řeči jako objektivita, nezaujatost, odbornost... Jistě, i ty mají místo v žebříčku hodnot portálu - tedy těsně za navštěvovaností, která je na prvních 7 místech z deseti 😉
Tebou (ne)jmenovaný portál se mi taky velmi zamlouvá :yes:
No a provozovatele jakéhokoliv portálu zajímá navštěvovanost a zase jen navštěvovanost. Tedy ryzí pragmatismus. Takové ty libové řeči jako objektivita, nezaujatost, odbornost... Jistě, i ty mají místo v žebříčku hodnot portálu - tedy těsně za navštěvovaností, která je na prvních 7 místech z deseti 😉
Tebou (ne)jmenovaný portál se mi taky velmi zamlouvá :yes:
O tom, že jsou redartoři naprosto nezaujatí, nesním, tak to nikdy nebude. Stejně tak jich mnoho nedokáže pochopit účel auta (viz poslední test Thalie zde), ale abych nehanil, tak jsou i tací, co tohle zvládají na jedničku (viz srovnávačka C4 Picasso a C-Max).
Ona objektivita je jedna věc, ale druhou stránkou pro dlouhodobé čtenáře by měla být i míra toho, jak informují a pokud se to shrne jen na senzační články, diskuzně zajímavé a pak ty jednodušší pro primitivnější čtenáře (viz některá videa), tak se ze serveru pomalu stává bulvár 😐 A jak to tak poslední dobou vnímám, tak nejsem jediný... ale dlouho jsem se tomu bránil.
Hlavně testy a rasto mají takový střízlivý a poutavý pohled na věc.
Když jsme u té konkurence, tak třeba tento test na 508 [odkaz] mě velmi zaujal.
Ona objektivita je jedna věc, ale druhou stránkou pro dlouhodobé čtenáře by měla být i míra toho, jak informují a pokud se to shrne jen na senzační články, diskuzně zajímavé a pak ty jednodušší pro primitivnější čtenáře (viz některá videa), tak se ze serveru pomalu stává bulvár 😐 A jak to tak poslední dobou vnímám, tak nejsem jediný... ale dlouho jsem se tomu bránil.
Hlavně testy a rasto mají takový střízlivý a poutavý pohled na věc.
Když jsme u té konkurence, tak třeba tento test na 508 [odkaz] mě velmi zaujal.
Jo, Rasťo Chvála. Jeho články si rád přečtu a videa rád shlédnu. Jen mne mrzí, že nenatáčí každé auto. 😉
jakto, že se tu ještě neukázal??? 😐
s interierom ako hraci automat tak hyundaiu nemam dovod neverit
:yes😒br />
staci si pozriet celoeuropske predaje a zistime ze focus uz nie je ziaden superseller ako kedysi, zlate casy pominuli a nie je to ziaden zazrak, v pohode focus zlozi aj stary p308 a nova C4ka
😉
:yes😒br />
staci si pozriet celoeuropske predaje a zistime ze focus uz nie je ziaden superseller ako kedysi, zlate casy pominuli a nie je to ziaden zazrak, v pohode focus zlozi aj stary p308 a nova C4ka
😉
Interiérově si Focus a i30 nemají vůbec co vyčítat, tvarově i zpracováním velmi podobné, řekl bych, že Focusův interiér vypadá i bytelněji.
No tak když porovnám ty interiéry (i30 jsem zatím neviděl naživo), tak je to jak z bláta do louže. Rozdíl je ale jeden zásadní - zatímco u i30 je vidět spousty okopírovaných prvků z Golfu, Fikus je ryzí originál, se všemi klady a zápory.
Co do kvality a bytelnosti nevěřím tomu, že i30 bude lepší. Fikusu v tomhle nelze nic zásadního vytknout.
Naopak i30 bude pravděpodobně jednoznačně prostornější. Hůř než Fikus už to totiž příliš nejde.
Co do kvality a bytelnosti nevěřím tomu, že i30 bude lepší. Fikusu v tomhle nelze nic zásadního vytknout.
Naopak i30 bude pravděpodobně jednoznačně prostornější. Hůř než Fikus už to totiž příliš nejde.
Velmi zajímavá čísla. Bylo by fajn mít tabulku dejme tomu prvních 30 modelů v Evropě.
A samozřejmě si pohlídat jak to dopadne ve zkutečnosti za pár let.
Myslím že to nemusí být až tak vzdáleno realite, protože hodnota brandu H/K zatím neustále stoupá a s tím roste určitě i udržitelnost ceny.
Taky by mě zajímala metodika a zadávání tohoto průzkumu
A samozřejmě si pohlídat jak to dopadne ve zkutečnosti za pár let.
Myslím že to nemusí být až tak vzdáleno realite, protože hodnota brandu H/K zatím neustále stoupá a s tím roste určitě i udržitelnost ceny.
Taky by mě zajímala metodika a zadávání tohoto průzkumu
ta ktomu nepotřebuje ani záruku pět let.Nová stojí cca. 200 000,- a tříletá s podobnejma km se prodává za cca 60%.Je přeci jasný,že levný low end bude mít procentuelně větší podíl z kupní ceny než dražší auta.
Vidíš, tys na to kápl 😉
Focus za 500, I 30 400. V bazaru Focus za 250, I30 o padesát míň, ale je to fifty fifty. Dokonce na HujdaJde budeš mít menší ztrátu.
(mimo záruku) stojí méně než 4 roky starý i30 (stále v záruce). :-!
Já ti nevím Bobe😒br />
i30: [odkaz]
Focus: [odkaz]
Porovnal jsem rok výroby 2009, základní benzín a nájezd do 100 000 km. A když odečtu prních pár nabídek, tak Hyundai začíná na nějakých 199 000 Kč, Focus na 219 000. A to srovnávám základní verze. Tak nevím kde se u tebe stala stala >😁
i30: [odkaz]
Focus: [odkaz]
Porovnal jsem rok výroby 2009, základní benzín a nájezd do 100 000 km. A když odečtu prních pár nabídek, tak Hyundai začíná na nějakých 199 000 Kč, Focus na 219 000. A to srovnávám základní verze. Tak nevím kde se u tebe stala stala >😁
Já teď před chvílí koukal a za ročník 2011 i30 s najetými 5000 km v 1,6 CRDi!!! Tricolor jsou ceny asi250t Kč, takže je jasné, kdo klesá v ceně. Můžu nahodit odkaz, ale dá se to najít přes inzeráty na idnes.cz
Nemá to snad cenu ani dál rozebírat. Takovej článek beru vyloženě pro pobavení. Navrhoval bych tady udělat novou kategorii "Bulvár" třeba hned vedle novinek, kam by se řadily všechny tyto PR nesmysly...
Když jsme u toho Hyundaie, tak jedna perlička ze včerejška. Včera jsem si dovolil zaparkovat na parkovišti naproti prodejně Hyundai, které si jaksi pro svoji potřebu vyhradil tento pordejce. Bylo tam jediný místo hned vedle nové i30. A když jsem se vracel zpátky k autu, tak si zrovna prohlížel nějakej taťka se 2 malými synky všechny modely. Nacož pak jeden ze synů prohlásil: "Mně se nejvíc líbí to modrý "Hundai" se zlatými koly" >😁
Když jsme u toho Hyundaie, tak jedna perlička ze včerejška. Včera jsem si dovolil zaparkovat na parkovišti naproti prodejně Hyundai, které si jaksi pro svoji potřebu vyhradil tento pordejce. Bylo tam jediný místo hned vedle nové i30. A když jsem se vracel zpátky k autu, tak si zrovna prohlížel nějakej taťka se 2 malými synky všechny modely. Nacož pak jeden ze synů prohlásil: "Mně se nejvíc líbí to modrý "Hundai" se zlatými koly" >😁
... a vzhledem k tomu, jak rezla první i30, tak za pár let bude vzácnost potkat v bazaru zachovalou i30 >😒]
PS: To zase budou korea fans funět pro trochu sarkasmu >😒] >😁
PS: To zase budou korea fans funět pro trochu sarkasmu >😒] >😁
Vzhledek k rychlosti chrlení nových modelů bude i30 po třech letech už rok po FL a po Evropě bude jezdit maskovaná finální veze i30 3. generace a do představení jí bude zbývat pár dní. Takže kdo by si z bazaru koupil již téměř nevyráběný model za půl ceny nového.
Za 3 roky bude stát litr 50,- takže tu budeme jezdit Citygama, Up!ama a Miiama a budeme rádi za litrové motůrky. Rozežraní jetí korejci budou naprosto nežádaný vrak :-!
Tak to se těším až pojedu Cittygem ve 4 lidech se svou sportovní výbavičkou na dovolenku k moři. 😄 A jestli udělám menší spotřebu než se současným CRDI od Hyunday tak budu štastný dvojnásob 😄 Samozřejmě ceny paliv jsou hnus, ale to je na jinou diskusi.
jestli jezdíš na dovolenou každý den, tak nějak nechápu, proč máš Hyundai 😉 Mimochodem je vidět, jak jsou majitelé zmateni z toho libozvučného jména. Na konci je měkké i ...
Prostě provozní náklady na každodenní popojíždění budou u minivozů jinde. Nebo tu chceš tvořit nový fenomén jménem majitel CRDI 😄 ?
Prostě provozní náklady na každodenní popojíždění budou u minivozů jinde. Nebo tu chceš tvořit nový fenomén jménem majitel CRDI 😄 ?
Zajímavé že Boba a podobné neopravuješ. 😄 Co má společného článek o udržení ceny i30 s tím že se těšíš až budež jezdit minivozem? Nelíbí se ti korejské auta? Tak si je nekupuj. Kup si Citigo a máš to. Citigo ti nikdy nezrezne, jeho motor bude určitě papat míň paliva než korejský, nikdy se ti nepokazí a možná ho nakonec prodáš za více než jsi ho koupil. 😄
Tak dalo se to i čekat... Kvalita a spolehlivost Huyndai se pohybuje strmě vzhůru... konkurence se již nejen bojí, ale doslova třese... jde to cítit; a tato analýza Eurotaxu, L’Argusu a Quattroruote je toho dalším důkazem, potvrzení trendu! Není se nakonec vesměs čemu divit: některé Fordy (ve vší úctě dobrá a snad pořád i pěkná auta) se nám totiž v posledních letech poněkud😒br />
a) rozvrzaly: "U auta za jízdy po lehce nerovné vozovce vržou přední i zadní levé dveře a pravé přední dveře... Dále vrže přístrojovka na pravé straně a sedadlo spolujezdce. V servisu nebyli schopni tuto závadu odstranit ani po páté reklamaci. Při páté reklamaci seřídili zámky dveří... Prodejce tvrdí, že některé Fordy prostě vržou..." (!!!) - [odkaz]
b) koroduje: "Zhrozil jsem se, když jsem to stejně debilně vyřešený viděl na Focusu I a koukám i druhá generace to samý. Holt se v něčem Ford prostě nepoučí, bohužel navíc má tu nevýhodu, že neumí pořádně pozink ani následnou antikorozní ochranu." - [odkaz]
"taky mi to nějak koroduje..." - [odkaz]
c) nekvalitní plasty: "Fordy Focus mě zarazily nekvalitními plasty v interiéru..." - [odkaz]
"Focus má dobré jízdní vlasntosti ale dětskou palubní desku, nekvalitní plasty a plechy jsou jako z papíru..." - [odkaz]
To jen namátkou, takže proč nejít do kvality nové i30? >😁 ... Opět a zase totéž o nové i30😒br />
"Dojem KVALITY navozují materiály PRVOTŘÍDNĚ působící na dotek, stejně tlumeně jako fungují všechny ovladače se zavírají i dveře. KVALITA bezhlučnosti mechanismu nastavování volantu v porovnání s produkty koncernu VW rozčílila v dnes již kultovním videu z frankfurtského autosalonu 2011 i samotného šéfa koncernu VW Martina Winterkorna... Lepší TFT displej u i30 (základní verzi jsem zatím nezkoušel) mi připadal ještě propracovanější NEŽ ten U FOCUSU..." - [odkaz]
"Všude jsou měkčené plasty..." - [odkaz]
:yes:
a) rozvrzaly: "U auta za jízdy po lehce nerovné vozovce vržou přední i zadní levé dveře a pravé přední dveře... Dále vrže přístrojovka na pravé straně a sedadlo spolujezdce. V servisu nebyli schopni tuto závadu odstranit ani po páté reklamaci. Při páté reklamaci seřídili zámky dveří... Prodejce tvrdí, že některé Fordy prostě vržou..." (!!!) - [odkaz]
b) koroduje: "Zhrozil jsem se, když jsem to stejně debilně vyřešený viděl na Focusu I a koukám i druhá generace to samý. Holt se v něčem Ford prostě nepoučí, bohužel navíc má tu nevýhodu, že neumí pořádně pozink ani následnou antikorozní ochranu." - [odkaz]
"taky mi to nějak koroduje..." - [odkaz]
c) nekvalitní plasty: "Fordy Focus mě zarazily nekvalitními plasty v interiéru..." - [odkaz]
"Focus má dobré jízdní vlasntosti ale dětskou palubní desku, nekvalitní plasty a plechy jsou jako z papíru..." - [odkaz]
To jen namátkou, takže proč nejít do kvality nové i30? >😁 ... Opět a zase totéž o nové i30😒br />
"Dojem KVALITY navozují materiály PRVOTŘÍDNĚ působící na dotek, stejně tlumeně jako fungují všechny ovladače se zavírají i dveře. KVALITA bezhlučnosti mechanismu nastavování volantu v porovnání s produkty koncernu VW rozčílila v dnes již kultovním videu z frankfurtského autosalonu 2011 i samotného šéfa koncernu VW Martina Winterkorna... Lepší TFT displej u i30 (základní verzi jsem zatím nezkoušel) mi připadal ještě propracovanější NEŽ ten U FOCUSU..." - [odkaz]
"Všude jsou měkčené plasty..." - [odkaz]
:yes:
MY to říkali? Takže VY jste PR Hyundaje? 8-s
Když už jsme u té koroze, je pravda, že některé kusy Focusu II rezly, ale Focus II je auto z roku 2004, ale i30 rezla i přes to, že byla uvedena někdy 2007(?). Takže tímhle bych se tady moc nechlubil...
Tak jistě, žádná koroze, poruchy atp. nejsou k chlubení... já toto uvedl jen jako podpůrné zamyšlení, že i jiné automobily mají své slabiny... a jako protiváhu, jak se tady i30 primitivně až přiblble někteří vysmívali kvůli jemné korozi na jedněch dveřích... a přitom toto (o nedostatcích, problémech) mohli a mohou napsat o téměř jakémkoli voze...
No vidíš, že to jde "že i jiné automobily mají své slabiny". Ano, každá automobilka má své chyby a vady, nenajde se jediný bezvadný výrobek. To ale většina rozumných lidí ví.
Ty ale tady na veřejnosti vystupuješ tak, že kopíruješ úryvky z testů, kde se kus auta chválí a snažíš se jej za každou cenu obhajovat. Jenže reálne to vypadá, že neobhajuješ auto, ale sám svou volbu a sám své fanouškovství. A to je prostě k smíchu... A to co je k smíchu, to je i k pobavení na tvůj (a i jiných účet), klidně přiblble. 😉
Ty ale tady na veřejnosti vystupuješ tak, že kopíruješ úryvky z testů, kde se kus auta chválí a snažíš se jej za každou cenu obhajovat. Jenže reálne to vypadá, že neobhajuješ auto, ale sám svou volbu a sám své fanouškovství. A to je prostě k smíchu... A to co je k smíchu, to je i k pobavení na tvůj (a i jiných účet), klidně přiblble. 😉
Ty vytahuješ zase co se ti hodí.Každý auto má mouchy.Ať si taky počtou zač je toho rejže [odkaz] nebo [odkaz] a tojsem se moc nesnažil.Můžu klidně pokračovat.
Přesně tak; a na to jsem čekal! Však přesně takto jsem argumentoval právě tehdy, když se škodolibě kritizovala ona minimální koroze u i30 na svršku jedněch dveří! Každé auto má své... Konečně! 😉 ... Přece jen bych ale volil v současnosti leccos od Hyundai, třeba onu novou i30 před Focusem současným... tolik můj kategorický postoj nyní... 😉
Jasně a pak ti to shoří na dálnici a nikdo ti nic nedá nebo ti do toho bude zatejkat a budeš to mít furt v servisu atd.Můžu ti sem hodit plno odkazů na tvoje nespokojený zákazníky tak už se prober vždyť ani sám tomu nevěříš,že to je pořádný auto.Jde ti jenom o prachy stejně jako rejžonaplavencům.
BTW nic proti i30, moc se mi líbí.
Ne vazne, nemyslim si, ze tam bude velky rozdil. Snad jen, ze I30 bude jezdit mnohem vic nez Focusu a tak jich bude vic nez dost z druhe ruky.