Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai ix35: První cena 409.900,- Kč, 4x4 od 549.900,- Kč

Kdo si chce koupit nový Hyundai ix35, tomu bude stačit méně než půl milionu korun. V této cenové hladině Hyundai nabídne hned dva zážehové motory s pohonem předních kol. Verze 4x4 vyjde nejméně na 549.900,- Kč, s turbodieselem 624.900,- Kč.
Zpět na článek
5. 2. 2010 07:38
5. 2. 2010 08:55
5. 2. 2010 09:01
neregistrovaný "Sumi1982"
5. 2. 2010 09:46
5. 2. 2010 15:31
5. 2. 2010 14:30
neregistrovaný "misiak"
5. 2. 2010 07:47
neregistrovaný "Sumi1982"
5. 2. 2010 08:16
neregistrovaný "Sumi1982"
5. 2. 2010 07:58
neregistrovaný "hora23"
5. 2. 2010 09:03
5. 2. 2010 09:27
5. 2. 2010 18:53
neregistrovaný "Kajfik"
5. 2. 2010 14:40
neregistrovaný "misiak"
6. 2. 2010 07:12
neregistrovaný "misiak"
5. 2. 2010 22:00
neregistrovaný "fly2high"
5. 2. 2010 09:57
5. 2. 2010 10:03
5. 2. 2010 15:00
5. 2. 2010 14:44
neregistrovaný "misiak"
5. 2. 2010 11:17
5. 2. 2010 14:46
neregistrovaný "misiak"
5. 2. 2010 18:50
5. 2. 2010 21:48
neregistrovaný "misiak"
5. 2. 2010 22:02
neregistrovaný "fly2high"
5. 2. 2010 11:11
5. 2. 2010 11:14
5. 2. 2010 11:16
neregistrovaný "kello"
5. 2. 2010 12:21
5. 2. 2010 14:04
5. 2. 2010 22:05
neregistrovaný "fly2high"
5. 2. 2010 22:32
6. 2. 2010 12:58
neregistrovaný "fly2high"
6. 2. 2010 13:34
6. 2. 2010 13:36
neregistrovaný "fly2high"
6. 2. 2010 15:18
7. 2. 2010 01:14
neregistrovaný "fly2high"
5. 2. 2010 14:03
5. 2. 2010 19:09
neregistrovaný "kello"
6. 2. 2010 12:19
5. 2. 2010 22:06
neregistrovaný "fly2high"
5. 2. 2010 12:48
neregistrovaný "ltom"
5. 2. 2010 16:18
neregistrovaný "misiak"
5. 2. 2010 21:49
neregistrovaný "misiak"
6. 2. 2010 13:38
neregistrovaný "fly2high"
5. 2. 2010 21:54
neregistrovaný "fly2high"
5. 2. 2010 14:17
5. 2. 2010 14:37
5. 2. 2010 15:16
5. 2. 2010 15:34
5. 2. 2010 16:30
5. 2. 2010 17:07
5. 2. 2010 18:49
5. 2. 2010 14:45
5. 2. 2010 15:11
5. 2. 2010 18:08
neregistrovaný "exctenar"
5. 2. 2010 19:45
5. 2. 2010 22:01
neregistrovaný "misiak"
5. 2. 2010 16:22
neregistrovaný "kubiii"
5. 2. 2010 18:10
neregistrovaný "exctenar"
5. 2. 2010 18:18
neregistrovaný "kubiii"
5. 2. 2010 22:06
neregistrovaný "misiak"
5. 2. 2010 20:37
5. 2. 2010 22:08
neregistrovaný "misiak"
5. 2. 2010 22:11
neregistrovaný "fly2high"
6. 2. 2010 12:59
neregistrovaný "fly2high"
6. 2. 2010 13:53
7. 2. 2010 01:16
neregistrovaný "fly2high"
5. 2. 2010 22:40
5. 2. 2010 22:44
neregistrovaný "kubiii"
5. 2. 2010 23:17
6. 2. 2010 00:25
neregistrovaný "kubiii"
6. 2. 2010 08:47
6. 2. 2010 10:11
6. 2. 2010 12:10
6. 2. 2010 13:59
6. 2. 2010 09:38
6. 2. 2010 11:28
6. 2. 2010 11:37
6. 2. 2010 12:12
6. 2. 2010 17:52
6. 2. 2010 12:28
6. 2. 2010 13:11
neregistrovaný "fly2high"
6. 2. 2010 13:41
6. 2. 2010 15:23
neregistrovaný "fly2high"
6. 2. 2010 15:32
6. 2. 2010 15:58
6. 2. 2010 00:40
6. 2. 2010 13:03
neregistrovaný "fly2high"
6. 2. 2010 00:43
6. 2. 2010 10:04
6. 2. 2010 11:54
6. 2. 2010 13:50
6. 2. 2010 12:54
neregistrovaný "fly2high"
6. 2. 2010 13:44
6. 2. 2010 15:28
neregistrovaný "fly2high"
6. 2. 2010 15:53
7. 2. 2010 17:11
7. 2. 2010 17:52
7. 2. 2010 20:00
neregistrovaný "ltom"
6. 2. 2010 14:14
6. 2. 2010 15:31
neregistrovaný "fly2high"
6. 2. 2010 15:41
6. 2. 2010 16:07
7. 2. 2010 01:27
neregistrovaný "fly2high"
7. 2. 2010 18:57
7. 2. 2010 17:16
7. 2. 2010 18:02
10. 2. 2010 22:02
6. 2. 2010 11:10
6. 2. 2010 12:43
6. 2. 2010 20:51
6. 2. 2010 13:00
6. 2. 2010 14:10
neregistrovaný "misiak"
6. 2. 2010 17:17
neregistrovaný "misiak"
7. 2. 2010 09:27
neregistrovaný "misiak"
6. 2. 2010 15:38
6. 2. 2010 17:44
7. 2. 2010 19:48
neregistrovaný "ltom"
7. 2. 2010 19:44
neregistrovaný "ltom"
8. 2. 2010 08:57
neregistrovaný "ltom"
7. 2. 2010 19:48
neregistrovaný "ltom"
31. 3. 2010 11:24
neregistrovaný "diskuter74"
5. 2. 2010 07:38
GÓL
Tak tomu sa hovorí OTVÁRACÍ GÓL, po tejto správe sa niekto ďalší možno zmôže iba ak na ten kontaktný. O úspechu ťažko možno pochybovať - prekážkou nie je ani vzhľad, mnohým sa páči a vezmú ho radšej ako sestričku Kiu.

:-) ;-) :-) ;-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
:-) ;-) :-) ;-)
Rozbalit vlákno
5
5. 2. 2010 08:55
Re: GÓL
už se opakuju, ale ix35 je pr*elatý patvar, Sportage je proti tomu krasavec. Taková autokapybara [odkaz]
neregistrovaný "Sumi1982"
5. 2. 2010 09:01
Re: GÓL
presne tak si to vystihol :yes:

Ta kapybara vyzera omnoho lepsie ako ten Hyundai, ved sa pozri aka je krasna a ta srst vau ;-)
Avatar - Katikakus
5. 2. 2010 09:46
Re: GÓL
Ono je to celkem pochopitelny. Hyundai sve modely zameruje na asijske a americke zakazniky, KIA na evropske. A tomu je podrizen i design. V ramci koncernu to povazuji za rozumnou strategii. Hyundai nabidne vozidlo zamerene na zamorskou klientelu a KIA na stejnem zaklade variantu ktera se vic strefuje do vkusu evropanu.
Z prodeju i30, Santa Fe ci ix55 je videt, ze design Hyundai si pak najde sve zakazniky i tady v Evrope.
5. 2. 2010 15:31
Re: GÓL
No, zrovna mně napadlo, že se ten Hyundai vrací "ke kořenům" a je to typický korejec z přelomu století a něco málo dřív. Ale tohle jsi vistihl přesně. U klasickcýh osobáků mně připadá třeba i30 taková nějaká "francouzská", tohle je ale Asie jako vyšitá. Jelikož je to kategorie, která mně v současnosti eminentně začíná zajímat, tohodle Hyundaie ale do výběru nezařadím. Na druhou stranu - trochu (dost) mně to zklamalo, je to ale tak, jak píšeš - Hyundaie byly nejhezčí korejská auta, Kia je ale trochu začala válcovat a překvapil mně Chevrolet - bývalé Daewoo, třeba Cruze je povedené auto a dvojče Antary je taky povedenej kousek. No, ale dokud to neuvidím naživu, nebudu soudit - v mnoha případech fotky zkreslují jak k horšímu tak k lepšímu.
neregistrovaný "misiak"
5. 2. 2010 14:30
Re: GÓL
myslim, ze si to vystihol presne :yes:

Tesim sa na porovnavaci test Hyun. a Kie

:-) ;-) :-) ;-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
:-) ;-) :-) ;-)
neregistrovaný "Sumi1982"
5. 2. 2010 07:47
:)
mne sa zase viacej paci nova Sportage ako tento skruteny hyundai ale uznavam, ze su to obe skvele auta a tabulka malych SUV bude tento rok mat opat inych favoritov. A este ked sa prida Duster tak to bude tornado v tabulke :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Sumi1982"
5. 2. 2010 08:16
Re: :)
pripajam jeden nadherny biely Duster :-) lahko maskovany :-)

*/ShowFullThumbNail.aspx?id_file=63763…
neregistrovaný "hora23"
5. 2. 2010 07:58
Ceny
Upozorňuji autora na chybně ceny dieselových motorizací. Přidejte si deset tisíc, ceník se změnil, máte starší verzi :-). Rozdíl mezi benzínem a diselem je 75.000 Kč. Premium s 2,0CRDi ve verzi 135kW tedy vychází na 719.900 s DPH...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pocitac
5. 2. 2010 09:03
konkurence
V Evropě bude Kia a Hyundai hodně zatápět, Fordům a Oplům, zdá se mi, že jdou designově hodně podobnou cestou. Jinak z mé strany, povedené auto. :yes:
Rozbalit vlákno
6
5. 2. 2010 09:27
Re: konkurence
ix35 a Koleos budou hodně silná dvojka >:-[]
5. 2. 2010 09:51
Re: konkurence
Huyndai jde po Fordu dlouhodobě, vlastně už desítky let, i když pro něj prvotním cílem asi pořád zůstane Toyota. Opel patří do stejné designové filozofie, souhlasím. Záleží vždycky jen na konkrétním trhu, proti kterým značkám/modelům se zrovna vymezí. A navíc loni na jaře získal za šéfdesignéra americké větve Philipa Zaka, který do té doby šéfoval v rámci GM designu Opelu, Vauxhallu, a taky SAABu. Americká větev Hyundaie provozuje jedno ze 3 světových designových center Hyundaie a tradičně má opravdu silný vliv v rámci celé firmy. :-)
Avatar - pocitac
5. 2. 2010 10:22
Re: konkurence
Díky za zajímavé informace :yes:
5. 2. 2010 10:32
Re: konkurence
Rád se podělím o to, co si jinde přečtu :-) Mimochodem, design ix35 je opřený o design Elantry. Na tu jsme tady už kvůli i30 zapomněli, ale v US (+ Asii) funguje jako samostatný, stále rozvíjený model (pouze sedan). Ta vlna prolisů na boku je typická. :yes: Uvidíme, jestli na tyto prvky Huyndai naváže v kupátku Veloster, které zřejmě už letos představí v předprodukční verzi. Nicméně je ix35 z hlediska práce vývojářů vlastně už minulost, změna designu Huyndaie akceleruje - viz třeba signály obsažené v projektu hybridu BlueWill (a la Prius): [odkaz]
5. 2. 2010 10:50
Re: konkurence
Abych rekl pravdu, design IX 35 bych pripodobnil spise k prvni verzi Hyundai Coupe nez k Elantre. Prolisy a celkova pomackanost je u Coupe daleko vice viditelna.
5. 2. 2010 13:30
Re: konkurence
Proč ne, ovšem Coupé definitivně končí - na upmarketu ho nahrazuje Genesis coupé a američtí středoškoláci budou za vízo dostávat Veloster, kde je konečný vzhled zatím ještě s otazníkem. Elantra, předpokládám bude v rámci malých sedanů fungovat dál, proto jsem ji uvedl. :yes:
Avatar - strýček BOB
5. 2. 2010 09:47
Odporné a drahé...
To auto je tak odporné, že si nedovedu představit toho perverzního kupce, který zaplatí 0.6mio Kč a bude se na toto koukat z okna, brr... :no:

Jinak je to trošku drahé, nemyslíte? Po prodejním debaklu, který přijde co nevidět, viz Soul, Venga, i20, bude nasazena masivní reklamní akce, ix35 již od 300k Kč. No, bravo, Huyndai.
Rozbalit vlákno
46
Avatar - Loptos
5. 2. 2010 09:53
Re: Odporné a drahé...
Ktery prijde...

Jo a mal som tu cest vidiet ho nazivo, bol v bielej a ver mi ze by si sa za nim otocil skorej ako za GLK :P
Avatar - strýček BOB
5. 2. 2010 10:07
Re: Odporné a drahé...
Už to máš objednané, neb to bude důležité...kolik lidí si tuto korejskou perverzitu objedná a né kolika lidem se ta perverzita líbí...
Avatar - pocitac
5. 2. 2010 10:31
Re: Odporné a drahé...
Zvykejte si, Hyundai a Kia naplno vstoupili mezi světovou špičku a za kvalitu si nechají zaplatit, je to v pořádku. Kupců si tento globální model najde určitě hodně, myslím že třeba určitě více než náš YETI, je to snad jasné. Nechápu, kde se pořád mezi lidma tady bere tolik xenofobnich předsudku. :no: Co bych ti asi řek v tvojim duchu: no že si prostě českej pepík. Bez urážky, ale používáš stejnej jazyk.
Avatar - strýček BOB
5. 2. 2010 10:44
Re: Odporné a drahé...
"Necháme si za to zaplatit." to je zatím vlhký sen korejských obchodníků. Realita je jiná, zákazník vnímá korejskou produkci jako podřadnou, kvalitnější evropská konkurence zle dotírá, výběr je obrovský a konkurence ještě větší. A realita? Viz článek zde, Kia Venga - další snížení základní ceny...
Avatar - pocitac
5. 2. 2010 11:02
Re: Odporné a drahé...
To jsme si, ale už dávno zvykli, že když se na českých webech píše o jiné značce než koncern VW resp. německá kvalita, tak se píše hlavně o ceně viz. Renaul, Kia, Hyundai atd... Všichni jdou s cenou dolů a to hlavně kvůli obrovské konkurenci a kvalita? ta je velmi podobná. Používají se totiž globální díly a asi by ses divil, kolik stejných dílů z tohohle Hyundae můžeš mít i ve svém autě >:D Oni totiž novináži hledají halvě senzace, a ty jim to baštíš jako knedlík :)
Avatar - Katikakus
5. 2. 2010 11:09
Re: Odporné a drahé...
Verzi Fresh oznamili jiz pri uvedeni Vengy na trh. Takze od zacatku bylo jasne, ze od unora bude tato verze dostupna, dokonce i cena byla znama. Takze zadna senzace se nekona, proste nejdriv uvedli lepe vybavene verze, stejne jako to udelala napr. Skoda s Yetim. :-!
Avatar - strýček BOB
5. 2. 2010 11:30
Re: Odporné a drahé...
13 kusů, přesně tolik kusů vozíku Kia Venga se prodalo v Česku za leden 2010, dva měsíce po uvedení a po masivní reklamní masáži. Jak říkám prodejní debakl...se dostavil. Bravo, Kia.
Avatar - Katikakus
5. 2. 2010 11:37
Re: Odporné a drahé...
Ja zapomnel, ze Venga se prodava jenom v CR, ty debakle.
Uvidime za pul roku.
Avatar - strýček BOB
5. 2. 2010 11:52
Re: Odporné a drahé...
...když nasadí reklamní masáž part 2, Kia Venga již od 199k Kč, tak toho vozíku prodají 500 kusů za rok, tedy možná.
Avatar - peter_ko
5. 2. 2010 11:56
Re: Odporné a drahé...
za kolko sa to teraz predava ten bozsky GURU?
Avatar - pocitac
5. 2. 2010 11:37
Re: Odporné a drahé...
Naopak, na ČR je to pěkné číslo. :yes:
Avatar - strýček BOB
5. 2. 2010 11:43
Re: Odporné a drahé...
Myslíš >:-[] Korejští obchodníci na to číslo zírají s opoceným čelem.
Avatar - Katikakus
5. 2. 2010 14:53
Re: Odporné a drahé...
Myslim, ze opocene celo ma nekdo jiny. A opravnene.
Avatar - peter_ko
5. 2. 2010 11:46
Re: Odporné a drahé...
tak to je fakt pruser, na najdolezitejsom automobilovom trhu sveta sa predalo iba 13 kusov Vengy, este ze to zachranuje ix55 s 330 predanymi kusmi - tretie najpredavanejsie velke SUV... :-!
Avatar - strýček BOB
5. 2. 2010 11:55
Re: Odporné a drahé...
Žiji v Česku, tedy sleduji české statistiky...

Máš špatná čísla, prodeje ix55 v Česku za leden 2010 24 kusů, celkem 18.-20. místo tedy...další prodejní debakl v Česku.
Avatar - peter_ko
5. 2. 2010 12:04
Re: Odporné a drahé...
prosinec 2009 - 40 predanych kusov - 2. miesto
celkovo 2009 - 330 ks - 3. miesto
24 predanych kusov v lednu je niekde na urovni prvej 5ky.
[odkaz]
to je debakel... :yes:
5. 2. 2010 17:14
Re: Odporné a drahé...
Píšeš ptákoviny jako by u nás nezlevňovaly všechny značky. Mimochodem prodával a prodáva velmi dobře v usa. Problem je že si nevidíte přez VW-Škoda špičku nosu. Ve světě si narozdíl od čech lidé nemyslí že VW je supermainstream a že by někde měli takové předsudky ke korejcum jako v čechách jsem taky nikde nezaznamenal.Holt češi jsou němečtějši než němci.
Avatar - saldy
5. 2. 2010 17:45
Re: Odporné a drahé...
pozor aby tě zde někdo nepoučil že prémioví lidé kupují prémiové věci [odkaz]
5. 2. 2010 22:03
Re: Odporné a drahé...
Dík saidy už to zkusili ale chodím po tomhle světě už téměř 41let a vím kde se ukrýva pravá hodnota člověka a vím že to není v bankovním kontě ani v super bouráku, taku jsem už projezdil svět křížem krážem a všude je to stejne jen češi si myslí že jde o to čím kdo jezdí a jak v tom autě vypadá, civilizovaný svět bere auta jako spotřební zboží, stejně jako televize, ledničky pračky atp. a ne jako prodloužení svého ega a penisu. ;-)
Avatar - pocitac
5. 2. 2010 18:05
Re: Odporné a drahé...
:yes: tak, tak, hoši, svatá pravda.
5. 2. 2010 20:35
Re: Odporné a drahé...
Pane,
vy máte obrovskou pravdu a postřeh, skoro všichni vč.našich redaktorů hovoří o Škodě a VW v superlativech, ale mrkněte do Auto-tipu na dlouhodobé německé testy na 100 tis km, posledních asi šest jsou všechno VW a laciné Audi a tomu naši pitomci říkají "německá kvalita".
Zítra budu mít IX35 na dvě hodiny zapůjčené, tak uvidím, ale zatím se mi docela líbí.
5. 2. 2010 22:09
Re: Odporné a drahé...
Spíš bych řek že mám ve svém věku již poměrně hodně zkušenosti a žiju v reálnem světě ne v internetových diskuzích a díky tomu že jsem strávil poměrně hodně času za hranicemi tak vím že svět má daleko méně předsudku a žiji v něm vyrovnaní lidé kteří se neukájejí tím jakou maji značku auta ale kupují si auta podle svých představ a potřeb i tam se najdou lidé kteří si musí něco dokázat ale je jich tam podstatně méně, spíš tam platí ukaž co umíš a jaký jsi než co ti stojí před domem.
5. 2. 2010 11:47
Re: Odporné a drahé...
Počítači, měl by ses zformátovat a zkusit to tady znovu. Tady nejseš na idnesu, zatím tu píšeš jen samý nesmysly. Včera, že nejlepší auta pochází z Francie a dnes zas, že si Hyundai i Kia nechá za kvalitu zaplatit. 400 tis. za SUV, to je cenová strategie jakou má ledatak Renault s Lagunou :-)
Avatar - pocitac
5. 2. 2010 18:03
Re: Odporné a drahé...
Ok, už mě to taky nebaví ... Tady se lidi prostě dělí na dva tábory. Jedna strana kupuje bez rozumu jenom "značky". Druhá strana vybírá, rozhoduje se podle zdravého rozumu a vybírá podle cena x výkon... tak asi tak :-! jo, řadim se k té druhé.
5. 2. 2010 19:13
Re: Odporné a drahé...
Cena x výkon? Tak to u Hyundaie nenajdeš >:D
Avatar - Katikakus
5. 2. 2010 18:18
Re: Odporné a drahé...
Jen tak mimochodem, Yeti zacina na 362 tis.
Avatar - pocitac
5. 2. 2010 18:23
Re: Odporné a drahé...
jj :yes:, prosim pane Provocateure, můžete hovořit >:D
neregistrovaný "Kajfik"
5. 2. 2010 18:53
Re: Odporné a drahé...
Dobře trefeno:)
5. 2. 2010 19:18
Re: Odporné a drahé...
1. Nikde nepíšu, že si Škoda za kvalitu Yetiho nechá řádně zaplatit.

2. Yeti je malé SUV, ix35 střední SUV. Žádné jiné (evropské, japonské) střední SUV za 400 tis. nenajdeš.
Avatar - Katikakus
5. 2. 2010 20:23
Re: Odporné a drahé...
ix35 taky spada mezi mala SUV. Stredni je Santa Fe. :-!
Avatar - saldy
5. 2. 2010 21:00
Re: Odporné a drahé...
jj ix35 je mrňous, podvozek sdílí s i30, doufám,že to lépe odtlumili.
5. 2. 2010 22:19
Re: Odporné a drahé...
Jestliže jsou Kuga, Tiguan, Forester atd. malá SUV, tak co je potom Qashqai?
Avatar - pocitac
5. 2. 2010 21:19
Re: Odporné a drahé...
400 tis. za SUV, to je cenová strategie jakou má ledatak Renault s Lagunou ... a Škodovka s Yetim >:D ... dopovím to za tebe, když se bojíš přidat Škodovku mezi Renault a Hyundai >:D , ona tam totiž přesně patří :yes:
5. 2. 2010 22:24
Re: Odporné a drahé...
Škoda patří po bok Renaultu, to máš pravdu. Lagunu a její cenu jsem dával za příklad u nás. Rozdíl mezi Renaultem a Hyundaiem je ten, že Renault se cenově podbízí jen u nás, popř. střední a východní Evropě, kdežto Hyundai MUSÍ po celé Evropě.
Avatar - Katikakus
5. 2. 2010 09:59
Re: Odporné a drahé...
To jsi koukal do zrcadla, proto ti to prislo hnusne. :no:
Avatar - twistedTSD
5. 2. 2010 19:49
Re: Odporné a drahé...
no co, kazdy ma svuj nazor.Taky mi prijde trochu...zvlastni, ale nemyslim ze vypada zle, chce to videt nazivo
Avatar - Katikakus
5. 2. 2010 20:25
Re: Odporné a drahé...
Urcite, videt nazivo napovi vic nez par fotek. :yes:
5. 2. 2010 10:20
Re: Odporné a drahé...
Svět je plný perverzních lidí, přesně vo tom to je. :-! Soul a Vengu (nevyrábí mimochodem Hyundai) nelze srovnávat. První je stylovka, druhá masovka. Prodeje Soulu na US trhu jdou velmi dobře podle očekávání Kie (asi 30.000 kusů za 2009)(v Kanadě kolem 9.000 ks), a na ČS trhu velmi mizerně, taky podle očekávání Kie. Prodeje Vengy zrovna začínají a nejdřív tak po půl roce si povíme, jestli se podaří opakovat stejný průlom jako se ceed'em. i20 byla udělaná se silným důrazem na chudé asijské trhy (výroba v Indii), do Evropy nasazená až od prosince 2008 a za první půlrok se jí v Evropě prodalo 60 000, takže Hyundai uvažuje o přenesení výroby do Evropy - i proto, aby zlevnil cenu o dopravní náklady a importní clo. V Indii by místo toho měl začít s výrobou ještě menšího auta. Pokud se budou prodeje ix35 globálně vyvíjet podobně, nebude mít Hyundai proč si stěžovat. Tucson se dlouhá léta prodával velice dobře, s ix35 má teď H. velké plány hlavně v US a Číně.
Avatar - Emel
5. 2. 2010 12:28
Re: Odporné a drahé...
Myslím, že Venga je na ČR příliš drahá. Možná je to komplexně postavené auto, jenže cenou se dostává do příliš nabitých vod, na které podle mě zatím nemá image.
5. 2. 2010 13:53
Re: Odporné a drahé...
Mluvíme tedy pouze o ČR. Každé auto vždy někomu připadá moc drahé a jinému ok. Nedělal bych si starosti, Kia bude s cenou dál manipulovat. Segment mikroMPV se v ČR teprve začíná brát na vědomí, donedávna by tam Fusion nikdo nezařadil, dnes to dělají novináři běžně. A právě s Fusionem se musí Venga utkat především. Nějakou výchozí image pro ni nasbíral razič cee'd, tak snad to nezahodí. Ty vody jsou nabité pouze tehdy, jestliže marketing chybně postaví Vengu proti segmentu malých, kde je jednak přetlak, jednak stagnace, protože pro hodně lidí je při stávajících cenách rozumnější koupit si nižší střední.
neregistrovaný "misiak"
5. 2. 2010 14:40
Re: Odporné a drahé...
>:D viem si predstavit tvoju reakciu, keby boli hodili obrazky iX35 s logom Skoda ;-) To by si to chvalil do nebies.

Ale prosti gustu.....

U mna (zatial designom) :yes: :yes:
Avatar - Ada je zase tady
5. 2. 2010 22:48
Re: Odporné a drahé...
To mas tedy oci z kasparovy kravy. :no:
neregistrovaný "misiak"
6. 2. 2010 07:12
Re: Odporné a drahé...
no, to ty musis vediet najlepsie ;-)
6. 2. 2010 08:29
Re: Odporné a drahé...
Človeče, takéto tvoje príspevky sa mi páčia. V kľude a snadhľadom, bez invektív a pokrikov. Len tak ďalej, už len udržať túto úroveň a nespadnúť nazad. Za krátku dobu si slušne diskusne dozrel.
Nie ste s 507__ príbuzní? >:D

:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K TESTOM. ĎAKUJEME.
:-) :-) :-)
ZAHLASUJTE V ANKETE
[odkaz]
Avatar - Blue Sun
6. 2. 2010 12:58
Re: Odporné a drahé...
To určitě nejsou, 507 dosud nedospěl. Jedině, že by to byl o patnáct let mladší bráška.

:-) :-)
PROSÍME O DISKUSE K TESTŮM! DĚKUJEME.
:-) :-)
neregistrovaný "fly2high"
5. 2. 2010 22:00
Re: Odporné a drahé...
uz dlhsie pozorujem tvoje zakomplexovane nazory strycku bobe a myslim ze kazdy kto si kupi toto auto na tom bude lepsie ako si ty >:-[] a je treba sa zamysliet aj nad tym co znamena vo svete korea a co take cesko (pripadne slovensko) tak premyslaj a prestan uz snivat ;-)
Avatar - Loptos
5. 2. 2010 09:57
Nechapem
Vsetci stale pindaju ake je kazde auto skarede, ake je drahe a ake je na *. Dalej ako je to kopia toho, svetla toho, maska toho predne narazniky toho.

Na co je to dobre?

Kazdemu sa paci nieco ine, a ci chcete alebo nechcete 35ka je bohovsky vyvazena, ci je to von alebo vo vnutri, nemozete jej nic vytknut (design) Ze je na europana divoke? Ho.no! To si len europan zvykol na nase premiove znacky a cokolvek nove, neotrele je na figu...

Vobec to tak nie je. Sa pozrite pred barak, ake SUVcka tam stoja. A bude to SantaFe, Tuscon, Sportage a RAV4

Tak o com je stale rec?
Rozbalit vlákno
3
5. 2. 2010 10:03
Re: Nechapem
To je dobrý... prvně nám řekneš, že pindáme a každému se líbí něco jiného (což je v pořádku) a pak nám vnutíš pravdu, že je bohovsky vyvážená a nemůžeme ji nic vytknout >:D ;-)
Avatar - Loptos
5. 2. 2010 15:00
Re: Nechapem
pacit a byt vyvazeny sa mi nezda byt synonymom :-)
neregistrovaný "misiak"
5. 2. 2010 14:44
Re: Nechapem
lebo oni by chceli mat len clanky o ..... (dopiste si sami o com)
Avatar - Ada je zase tady
5. 2. 2010 10:32
No nevim...
Prvni pouzitelna varianta za 625 tisic zase takova lace neni. A kdyz si k tomu pricteme ten odpudivy design, tak to asi zase tak velky prodejni zazrak nebude. Yeti Ambition s TDI 2.0 je tedy ROZHODNE MNOHEM LEPSI, hezci a levnejsi reseni. :yes:
Rozbalit vlákno
11
5. 2. 2010 11:17
Re: No nevim...
jasne ye(be)ti je lepsi, krajsi a hlavne lacnejsi. staci sa predsa pozriet do cennika a co vidime ?

2.0 81 kW 6-stup. mech. 4x4 6,1 l/100 km 159 564 800
2.0 103 kW 6-stup. mech. 4x4 6,0 l/100 km 157 624 800
2.0 125 kW 6-stup. mech. 4x4 6,1 l/100 km 159 685 800
Avatar - pocitac
5. 2. 2010 11:22
Re: No nevim...
Je to holt LEVNÁ ŠKODOVKA, musí jít hodně s cenou dolů, aby se to prodávalo. >:D nic ve zlém, ale to je většinový názor právě na Hyundai tady v diskusi >:D >:D
neregistrovaný "misiak"
5. 2. 2010 14:46
Re: No nevim...
>:D Skoda slov na teba >:D
Avatar - Ronault.
5. 2. 2010 18:19
Re: No nevim...
Wow, na svůj věk ses tu hlášku naučil dobře :yes:
Avatar - Ronault.
5. 2. 2010 18:37
Re: No nevim...
A ti ti píšou jen LOL, co? >:-[] >:D >:D
Avatar - ryman
5. 2. 2010 18:50
Re: No nevim...
presne to jsem chtel napsat >:D ada prijede na navstevu a decka jak zmerci pod okny outlander tak si reknou "LOL uz je zase tady" >:D :yes: >:-[]
neregistrovaný "misiak"
5. 2. 2010 21:48
Re: No nevim...
>:D :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "fly2high"
5. 2. 2010 22:02
Re: No nevim...
pre teba urcite ano! jazdis na fabke nie? >:D
Avatar - ryman
5. 2. 2010 10:41
NAVRCH HUJ DOLE HUJ
popravde vubec nechapu, jak nekdo muze tvrdit, ze je to hnus.. auto je moc hezke, "prorezane" s ostrymi linkami. dynamicky design, nesedivy, neokoukany, nekrabicoidni.. trochu na me z neho mluvi styl infiniti (nadsazka).. pri srovnani s yetim u me v designu jasne vitezi ix35, moderni styl oproti unyle krabici.. a v technice taky nejak zvlast nezaostava, moderni naftove i benzinove motory, 6stupnovy automat, 4x4.. na trhu to vsak bude mit podle me tezke... ja davam :yes:

CHCI DISKUZI POD TESTY A CLANKY V MAGAZINU!!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ada je zase tady
5. 2. 2010 15:31
Re: NAVRCH HUJ DOLE HUJ
Ja to reknu. Proti Yeti je to hnus. Kdyby Yeti nemelo ten nepovedeny fabijovsky predek, kelimky okolo tachometru a po sklopeni zadnich sedadel vznikla rovna plocha, muze se tahle "moderni zruda" jit klouzat. :no:
6. 2. 2010 21:09
Re: NAVRCH HUJ DOLE HUJ
Ten fabiovský predok tou dáva aspoň nejaký výzor, inak by bol Yeti obyčajná nudná a drahá krabica.
5. 2. 2010 20:45
Re: NAVRCH HUJ DOLE HUJ
Je to tak opravdu, i "mé okolí", když vidí Yetiho, tak se jen pousměje a majitele polituje, že si koupil navenek takové strašidlo!
Avatar - rohYpnol
5. 2. 2010 10:48
Zaplnění trhu
Trh s malými SUV se nám pěkně zaplnil. Takřka dokonale. Jako standard tu máme Yetiho. Kdo vyžaduje zběsilejší styl, zvolí právě ix35. Pro konzervativní zákazníky tu je nová Sportage. Kdo má jiné priority než auto, vybere Duster. Pravý vyznavač stylu zvolí Crossmana, pracháč bez stylu Q5, ortodoxní frantík Koleose... Je fakt, že Nissan to z Qashqai dokázal vyčíst z křišťálové koule již pár let zpět :yes: :yes: :yes:
Jen tomu neměl obětovat Primeru. Osobně nevidím tyhle malé SUV jako nástupce střední třídy, to fakt ne. Nicméně zvláštní, že úspěch Qashqaie u nás zrovna nenastal, kdežto invaze Yetiho bude zřejmě celkem úspěšná.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pocitac
5. 2. 2010 11:18
Re: Zaplnění trhu
No moc nemůžu souhlasit s tím Yetim, nic proti němu, ale řekl bych, že nejzběsilejší design má právě on. A už vůbec to není žádný standard, spíš bych to nazval velkým experimentem >:D , který se v čechách asi bude prodávat, ze dvou důvodů - škodovka s ním zaplnila velku díru ve svém portfoliu a taky proto, že je to škodovka ... další velká díra škodovky je malé MPV, něco jako Touran - to by byl v čechách přímo prodejní trhák :yes:
5. 2. 2010 13:58
Re: Zaplnění trhu
:-) Společně s tebou věnuji minutu ticha Primeře :yes:

Jistěže Hyundai s Kií (v Evropě) Nissanu a jeho QQ závidí. A nejsou sami. Nicméně i přes vyměknutí vypadají ix35 a nová Sportage přecejen trochu víc jako auta, co smějí i mimo silnici. Uvidíme, co testy - např. u nového Sorenta se potvrzuje, že zůstalo docela drsné i po odstranění rámu a vylepšení vlastností na silnici. Chtěl jsem říct - nepředpokládám, že budou mít úplně stejnou cílovou skupinu jako QQ, ale krást mu ze špajzu určitě chtít budou.

Yeti je imho taky v jiné kategorii SUV. Na českém trhu se samozřejmě jejich zájmy zkříží, tady přes škodovku musí překročit snad i prodejce trakařů, je něco jako Okola, jestli čteš severské pohádky. Takhle vzato je Yeti etalon, jinak ale naopak (a mimo ČR) je svou zvláštní koncepcí spíš nováčkem, který si musí vyboxovat právo na život. Pro Škodu poměrně kritický moment po vlažném uplatnění Roomsteru a podivných úbytích Fabie. Kdoví, proč právě vyměňují generálního ředitele za šéfa čínské divize koncernu.
Avatar - positivemind
5. 2. 2010 11:11
ix55
Nikdy bych nevěřil, že se to bude s tou cenovkou prodávat. A ejhle, ono prodává! Vídám jich na cestách čím dál víc, trošku mě to zaráží, ale když je jich tolik, asi na tom autě něco bude :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pocitac
5. 2. 2010 11:14
Re: ix55
Potvrzuji, taky už sem jich pěknou řádku viděl na silnici.
neregistrovaný "kello"
5. 2. 2010 11:16
Xenon
má to aj xenon? Sportage čo rpíde sa tiež bude vyrabať v ZA?
Rozbalit vlákno
12
5. 2. 2010 12:21
Re: Xenon
Xenony ix35 nenabízí. Pro lowendová auta je to zbytečnost, její zákazníci by to stejně neocenili ;-)
5. 2. 2010 14:04
Re: Xenon
Svítí se čelovkou z hypermarketu ;-)
neregistrovaný "fly2high"
5. 2. 2010 22:05
Re: Xenon
ty si urcite typicky high-endovy zakaznik :-!
5. 2. 2010 22:32
Re: Xenon
Jestli bereš v roce 2010 za "hing-end" mít možnost do auta objednat xenony, tak to potom jsem ;-)
neregistrovaný "fly2high"
6. 2. 2010 12:58
Re: Xenon
ty urcite patris do skupiny zakaznikov kupujich si auta raz za 10 rokov a do 200tis. Kc takze mi pride tato debata s tebou bezpredmetna :-)
6. 2. 2010 13:34
Re: Xenon
To jsi netrefil, nejsem zákazníkem Kii ani Hyundaie :-! Ale ty by jsi mě určitě v této kategorii mohl poučit >:D
neregistrovaný "fly2high"
6. 2. 2010 13:36
Re: Xenon
mal si na obed svickovou od starej tak si plny kreativnych odpovedi co? >:-[]
6. 2. 2010 15:18
Re: Xenon
Ani toto jsi netrefil, u nás vařím já a měl jsem roštěnou a la bordelaise ;-)
neregistrovaný "fly2high"
7. 2. 2010 01:14
Re: Xenon
ticho zavidim >:-[]
5. 2. 2010 14:03
Re: Xenon
Ano, obojí na Slovensku v Kie na stejné lince. Výměnou se Venga dělá v Huyndai v Nošovicích a někdy (možná už letos) ji doplní mikro MPV od Hyundaie. O xenonech zatím nic nevidím, třeba to ví někdo jiný.
neregistrovaný "kello"
5. 2. 2010 19:09
Re: Xenon
ja som počul , že to bude mať xenon a denné svietenie uvidíme
6. 2. 2010 12:19
Re: Xenon
pardon, omylem jsem začal psát ... ale díky za info :yes:
Avatar - Mira328i
5. 2. 2010 12:28
kladivo na pseudoauto od škodovky
..s lepšíma motorama, větší výbavou za lepší cenu a co se týče kvality tak hyundai je v posledních letech v testech spolehlivosti taky lepší :yes: .
Rozbalit vlákno
14
5. 2. 2010 12:34
Re: kladivo na pseudoauto od škodovky
ale no tak, tahle historka je už ohraná... ;-)

krom toho Yeti není přímý konkurent, ix55 je o dost větší. (a ošklivější :-) )
Avatar - Mira328i
5. 2. 2010 12:52
Re: kladivo na pseudoauto od škodovky
ohraná ale pravdivá ;-) .
Prostě škodovka musí hodně přidat aby se mu vyrovnala >:-[].
5. 2. 2010 13:31
Re: kladivo na pseudoauto od škodovky
ale pořád jenom historka ;-)
Škodovku nějaká ix35 vůbec netrápí, čumák do kšeftu ji může strčit maximálně i20/i30
5. 2. 2010 13:46
Re: kladivo na pseudoauto od škodovky
A viděl si vůbec ty dvě auta vedle sebe? tohle iX35 je velikostí Kugy a Tiguana, nikoli Yetiho. ;-)
Avatar - ryman
5. 2. 2010 14:39
Re: kladivo na pseudoauto od škodovky
a yeti je velikosti koho teda?
5. 2. 2010 16:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 2. 2010 16:47
Re: kladivo na pseudoauto od škodovky
Yeti je něco jako Kaškaj, SX4 apod.
Avatar - Ronault.
5. 2. 2010 18:21
Re: kladivo na pseudoauto od škodovky
Nissan QQ je větší než SX4
Avatar - Ricardo
5. 2. 2010 18:46
Re: kladivo na pseudoauto od škodovky
V zájmu obhajoby Yetiho je centimetr pokaždé jinak dlouhá jednotka >:D
Avatar - Ronault.
5. 2. 2010 18:53
Re: kladivo na pseudoauto od škodovky
>:-[] >:D Amatéři
5. 2. 2010 19:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 2. 2010 20:46
Re: kladivo na pseudoauto od škodovky
Jo, Yeti ho umeje i zadním ostřikovačem. :-!
neregistrovaný "fly2high"
5. 2. 2010 22:06
Re: kladivo na pseudoauto od škodovky
Yety je opticky vyvazenejsia fabka...
Avatar - Katikakus
5. 2. 2010 14:44
Re: kladivo na pseudoauto od škodovky
Je to tak, Yeti je vyrazne mensi nez ix35. Oba ovsem spadaji do kategorie malych SUV.
neregistrovaný "ltom"
5. 2. 2010 12:48
předražená pixla
Jediný co se těm korejským dvojčatům musí přiznat je to že proti minulý generaci doznali určitého zlepšení ale to je vše,stále zůstávají zmateně tvarovanou hromadou plechu operující hlavně cenou,krá by však musela být tak o 200 tis níž než srovnatelná značková konkurence! hrajou si na něco,na co zdaleka nemají na rozdíl třeba dacie,která bude asi bude mít opravdu funkční 4*4 sice bez image značky,ale za lidovou cenu.Korejci jsou a ještě dlouho budou automobilovou spodinou!
Rozbalit vlákno
11
5. 2. 2010 13:00
Re: předražená pixla
Ty si nejaký Hyundai alebo Kiu videl aj inde ako na obrázku. Trepať také nezmysly, človeče, na to je už aj mokrá handra málo... 8-s

:-) ;-) :-) ;-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
:-) ;-) :-) ;-)
Avatar - Katikakus
5. 2. 2010 16:19
Re: předražená pixla
Klaudie, ja myslim, ze na nej ani nema cenu reagovat. Je to takovy primitivnejsi Aduv bracha. >:-[]
Avatar - Well-being
5. 2. 2010 16:51
Re: předražená pixla
Tak na tohle už nic jiného nepomůže, než na to hodit síť ... ;-)
neregistrovaný "misiak"
5. 2. 2010 16:18
Re: předražená pixla
Ó bože! 8-s
Clovece, kto teba vystrekol?
Avatar - ryman
5. 2. 2010 18:45
Re: předražená pixla
klid vzdyt je to P *jeho nick* EC :yes:
neregistrovaný "misiak"
5. 2. 2010 21:49
Re: předražená pixla
>:D
Avatar - Ronault.
5. 2. 2010 18:22
Re: předražená pixla
Teda, leden a už taková úroda makovic! >:-[]
5. 2. 2010 20:57
Re: předražená pixla
Pane, vy si asi nevydíte na špišku nosu! Nejsem velkým zastáncem Korejců, ale to jenom čeští "odborníci" je takhle podceňují. Ve světě to tak již není!!! mají z nich spíš strach! Všude pro automobilky je krize, ale Hyundai zvýšil zisky dvojnásobně, co vy na to, není to pádný argument o vzestupu, co myslíte? Jsou všichni, co tato auta kupují blbci?
Mé super-star BMW klesl zisk o 95% - bohužel ...
5. 2. 2010 22:34
Re: předražená pixla
Jedna rovina je udržet vysoký zisky (viz BMW) a druhá s malého zisku udělat dvojnásobný...
neregistrovaný "fly2high"
6. 2. 2010 13:38
Re: předražená pixla
vidim ze ty si odbornik do vsetkych oblasti >:D
neregistrovaný "fly2high"
5. 2. 2010 21:54
Re: předražená pixla
myslim ze spodinu tvoris ty a ludia tebe podobni, vypras doma staru a auta prenechaj tym co tomu aspon trochu rozumeju... :-!
5. 2. 2010 13:31
předražená pixla
error
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
5. 2. 2010 14:17
MOTORY
Preberalo sa to uz v diskusii pod Sportage: je 103 kW jedna-sestka dostatocná na pohon stredne velkého SUV? Tu je to o nieco jasnejsie, i ked nie úplne. Potvrdzuje sa moja domnienka, ze 103 kW z 1,6ky je za cenu velmi vysokých otácok (max. výkon pri 6200 rpm). Parametre motora samé osebe sú síce skvelé, i ten krútiaci moment je medzi atmosférami bezkonkurencný, do kompaktu by som ho bral vsetkými desiatimi, avsak pochybnosti o jeho vhodnosti do SUV u mna pretrvávajú. Na lepsie posúdenie chýba údaj o pohotovostnej hmotnosti, ale z dynamiky podstatne objemnejsieho motora 2,0 sa dá usudzovat, ze 1,6ka bude asi dost dýchavicná (tipujem maximálku na 170-175 km/h a zrýchlenie na sto 12-13s) a pri zohladnení vysokootáckovej charakteristiky pre SUV nie velmi vhodná.

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE POD TESTAMI.
:-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Katikakus
5. 2. 2010 14:37
Re: MOTORY
Pohotovostni hmotnost je s dvoulitrovym benzinem 1380 kg, takze u 1.6ky by to mohlo byt o par kilo min. Maximalka i zrychleni tebou uvadene vypadaji pro verzi 4x4 celkem realne, verze 4x2 bude zrejme o malinko rychlejsi - Vmax cca 180 km/h, zrychleni 0-100 cca 11,5 - 12 sekund. Odhaduji podle udaju uvedenych u dvoulitru tady: [odkaz]
Na zakladni motor to nejsou vubec spatne hodnoty a navic 1.6ka bude mit sestikvalt, coz muze taky pomoct.
Avatar - iudex
5. 2. 2010 15:16
Re: MOTORY
Súhlasím, ze táto 1,6ka bude skvelý motor. Do Golfu ci Octavie. Len sa obávam, ze nie velmi vhodný do SUV, kedze z princípu tam ocenís skor výkon a tocivý moment v nízkych a stredných otáckach.
A tá hmotnost v údajoch je 1455 kg (vsade sa za pohotovostnú hmotnost ráta hmotnost vozu s náplnami a vodicom).
Kazdopádne vec riesi kúpa dvojlitra so stále priaznivou cenou.

:-) :-) :-)
PRAJEME SI DISKUSIE POD TESTAMI.
:-) :-) :-)
Avatar - Katikakus
5. 2. 2010 15:34
Re: MOTORY
Pohotovostni je auto + naplne.
Hmotnost s ridicem je provozni. Treba Skodovka a Nissan uvadi pohotovostni - tzn. bez ridice, Hyundai, Ford, Renault i KIA provozni.

To ale neni podstatne. Souhlas s tim, ze silnejsi dvoulitr je porad za slusnou cenu, takze komu nebude stacit 1.6ka, muze sahnout po ni.
Avatar - saldy
5. 2. 2010 16:30
Re: MOTORY
i30 uvádí provozní hm. 1366-1470 kg , ta vyšší je náplně+řidič? kolik kg se počítá řidič?
Avatar - Katikakus
5. 2. 2010 17:07
Re: MOTORY
Ten rozsah hmotnosti je diky rozdilnym vybavam. Kazdy prvek vybavy navic az na vyjimky znamena narust hmotnosti. Neco vazi klimatizace, pridana elektronika atd. Takze udavana provozni hmotnost zavisi na tom, jakou vybavu si koupis. Jinak je vzdy uvadena s ridicem o hmotnosti 75 kg.
Avatar - Ricardo
5. 2. 2010 18:49
Re: MOTORY
Já bych to tak černě neviděl. Jako auto na nenáročné využití (třeba pro manželku na nákupy) ten motor postačí, ve městě ani na občasných výjezdech na dálnici se 4x4 nevyužije... prostě rozumný základ za dobré peníze se skvělou výbavou.
No a komu to nevyhovuje, má u ix35 spoustu dalších možností
Avatar - ryman
5. 2. 2010 14:45
Re: MOTORY
a tak pokud bude pohotovostni hmotnost oscilovat mezi 1300 a 1400kily tak bych to jako takovy problem nevidel.. proste to bude lounge motor, zadny rychlik, proste basic-zaklad.. nicmene uvadi u neho sestikvalt, tak treba bude kvalitne zprevodovany, na to taky nezapominej (na prevodovku)...
Avatar - iudex
5. 2. 2010 15:11
Re: MOTORY
Iste, 6-st. prevodovka moze pomoct, najma ak sú prvé stupne poskladané natesno. Obávam sa vsak, ze 1300 kg nie je reálnych, to mávajú kombi nizsej strednej s 1,6.

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI.
:-) :-) :-)
neregistrovaný "exctenar"
5. 2. 2010 18:08
Re: MOTORY
Máš je např. zde a dokonce v rodné řeči:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Pravda, místy budeš průkopník, páč občané SK se asi bojí,či čo také,tak se producírují jinde, ale jako abys věděl,že sledujeme,co se na slovinsku děje...zarytě občánci mlčí a jinde hulákají. Tak,normálka,že...
:-! :-!
Avatar - iudex
5. 2. 2010 19:45
Re: MOTORY
Dost dobre som nepochopil zmysel Tvojho príspevku. Jedine ze by ziaden zmysel nemal. Mal by si byt viac verný svojmu menu a stat sa bývalým citatelom a este lepsie i exprispievatelom. :no:

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI.
:-) :-) :-)
neregistrovaný "misiak"
5. 2. 2010 22:01
Re: MOTORY
... si ho odpalkoval priam diplomaticky ;-)

-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI.
:-) :-) :-)
neregistrovaný "kubiii"
5. 2. 2010 16:22
OT: Octavia III
Něco pro pobavení: [odkaz]
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "exctenar"
5. 2. 2010 18:10
Re: OT: Octavia III
V jakém smyslu? :-O
neregistrovaný "kubiii"
5. 2. 2010 18:18
Re: OT: Octavia III
Nehledej za tím žádný jinotaj, prostě pro pobavení se tím, co frantíci nakreslili (a taky že se o tom můžeme pobavit). Nevypadá to zle a pokud by byly pravdivé i údaje o zvětšení rozvoru a rozšíření OIII, tak to bude pořádná štika v rybníku.

Co na to 100octanů, nedá se něco potvrdit či vyvrátit???
5. 2. 2010 18:17
Re: OT: Octavia III
Ten sporťáček vypadá skvěle ;-)
Avatar - ryman
5. 2. 2010 18:27
Re: OT: Octavia III
proč pobavení? ta vizualizace (nebo jak správně nazvat) je opravdu klasa.. moc povedené :yes: takhle kdyby vypadala nová oktávka tak smeknu.. nicméně realita bude určitě jiná.. stejně jako se superbem [odkaz]
5. 2. 2010 19:01
Re: OT: Octavia III
a v čem je rozdíl? >:D
Avatar - ryman
5. 2. 2010 19:17
Re: OT: Octavia III
pokud to nepoznas tak jsi asi slepy, to se na me nezlob.. nejsou to velke veci, ale detaily, ktere ve vysledku udelaji dost. tim netvrdim ze realita u superbu je nejaka hrozna to ne.. pokud ty rozdily videt nechces, tak je jasne, ze to nepoznas...
5. 2. 2010 19:49
Re: OT: Octavia III
Tak pokud vezmou u lémana Passat CC a nalepí na to textury Superbu, tak asi dojde každýmu, že to takhle nikdy nemůže vypadat. >:D ;-)

Jediný co beru jsou zadní světla, která vypadají bez červeného orámování opravdu lépe.
Avatar - Katikakus
5. 2. 2010 20:44
Re: OT: Octavia III
Ja v tom vidim predchozi generaci E-klasse s naroubovanymi zadnimi svitilnami a skodovackou maskou. Realita bude myslim jina.
neregistrovaný "misiak"
5. 2. 2010 22:06
Re: OT: Octavia III
Ak by takto vypadala, tak by som jej dal :yes: :yes: :yes:
Neviem kto tu fotomontaz spachal...ale je to velmi vyvazene z kazdej strany!!
Avatar - Katikakus
5. 2. 2010 18:23
OT: Megane CC
[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - ryman
5. 2. 2010 18:37
Re: OT: Megane CC
ti francouzi se s tou technikou fakt nikdy nepoučí... proč místo 2.0TCe je v nabídce jen atmosferický dvoulitr, který pamatuje snad i císařpána a proč nedávají dvojspojku pro 1.4TCe. a komu proboha tu CVT převodovku do lifestylového auta? a co ten brontosauří 1.9dCi... to jsou zase kompromisy, když eos nabízí 155kW TSÍčko s DSG.. jinak auto vypadá špicovně, ale ta technika.. navíc ta záď bude chtít nejspíš osobní setkání...
Avatar - Ronault.
5. 2. 2010 18:55
Re: OT: Megane CC
Do kupé 2.0Tce dávají, stejně tak do kombi, takže by bylo zvláštní, kdyby v CC nebylo
Avatar - ryman
5. 2. 2010 19:19
Re: OT: Megane CC
vychazim z informaci co pisou v clanku vyse.. ale je to vice nez podivne ze by ho nenabizeli..
Avatar - Blue Sun
6. 2. 2010 13:07
Re: OT: Megane CC
Tipoval bych, že tím francouzští kluci míří spíše do vod poklidného lifestylu, než mezi závodní auta. Celkově mi tahle auta pořád více sedí na poklidné křižování světa s větrem ve vlasech, než na ostré jízdy s pískajícími pneumatikami v zatáčkách.
Avatar - Ada je zase tady
5. 2. 2010 18:48
Re: OT: Megane CC
A co s tim odkazem tady chces sdeli? Vzdyt je to jen osklivy krap pro ty, co jsou chudi duchem. A dokonce navic se sklenenou strechou... Vetsi blbost bych u auta nemohl mit. >:-[]
Avatar - Katikakus
5. 2. 2010 20:42
Re: OT: Megane CC
Ado, specialne tobe tim odkazem nechci sdelit vubec nic, muzes mi verit ;-\
5. 2. 2010 22:28
Re: OT: Megane CC
Chudí duchem? Takže už nebudou testy IQ jen se budou lidi dělit na ty co mají kocern VW (nebo alespoň jejich motory) geniové a na idioty jezdíci v čemkoliv jinem. Eh to bylo ale hlubokomyslné. A ty že jsi byl nejrychlejší spermie? K neuvěření.
5. 2. 2010 19:31
O osud ix35 se rozhodně nebojím
Dle mého nezaujatého pohledu tohle auto není vůbec "humus, hnus, pixla" jak tady mnozí píší. Jde o auto, které není ani přehnaně krásné, ale na druhou stranu to není SsangYong. Že si najde dost majitelů, o tom už nyní nepochybuji. Vzpomeňte na SantaFe 2. generace, o kterém se tady v diskuzi psalo, jaká je to ubohá parodie na Tuareg. Nakonec se jich prodalo od roku 2006 přes 800 tisíc. Design je poměrně dobrým kompromisem mezi americko-asijským a evropským stylem. Asi si v Evropě nenajde tolik kupců jako dvojče Sportage, ale i když se v Evropě prodá ix 35 polovina z toho co Sportage, tak spolu s prodeji v Americe a Asii nakonec bude ix 35 úspěšnější. Mně osobně se víc líbí ix 35 než nová Sportage, to je ale každého věc. Navíc cena je dost příznivá, 409 tis. za předohrab je solidní.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Katikakus
5. 2. 2010 20:34
Re: O osud ix35 se rozhodně nebojím
Rozumny nazor :yes:
5. 2. 2010 21:06
Re: O osud ix35 se rozhodně nebojím
Je to tak, máte pravdu, jen ta cena,se domnívám, by mohla být tak o 50 tis. nižší... zvláště u těch vyšších výbav.
Avatar - Ada je zase tady
5. 2. 2010 20:21
O osud ix35 se rozhodně nebojím
Ne. Ale vyjadruji se tak , kdyz vidi na silnici nejakeho blba v rendliku megere >:-[]
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ronault.
5. 2. 2010 20:23
Re: O osud ix35 se rozhodně nebojím
Takže ta vývojová psychická porucha je dědičná? No to potěš pán bůh 8-s >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
5. 2. 2010 21:05
Re: O osud ix35 se rozhodně nebojím
To není pscychická porucha, to je zdravý rozum. >:D
Avatar - ryman
5. 2. 2010 21:21
Re: O osud ix35 se rozhodně nebojím
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :yes:

ten tvůj zdravý rozum vypadá asi nějak takhle že?
[odkaz]
řekl bych, že u tebe to bude uplně stejné :yes: :yes:
Avatar - Ada je zase tady
5. 2. 2010 22:29
Re: O osud ix35 se rozhodně nebojím
Hezke. Kdyby se v USA prodavaly rendliky, meli byste dalsiho zakaznika. >:D
Avatar - Ronault.
5. 2. 2010 22:45
Re: O osud ix35 se rozhodně nebojím
Ádo, diagnostiku bys měl přenechat odborníkům, resp. lékařskému personálu. ;-) U mě to zatím máš nakloněno spíše k nějaké disociační poruše.
Avatar - Ada je zase tady
5. 2. 2010 23:47
Re: O osud ix35 se rozhodně nebojím
A ty zase v mých očích vypadáš na pěknou schízu... Veřit, že francouzské kreatury jsou kvalitní a krásná auta vyžaduje rozdvojení osobnosti >:-[]
Avatar - Ronault.
5. 2. 2010 23:53
Re: O osud ix35 se rozhodně nebojím
Ádo, už ti někdo řekl, že jsi paranoik? Tedy krom těch tvých dospělých dětiček, které ještě stále vozíš v autě? 8-s >:-[]

Já su zcela zdráv, zatím jsem nezačal chodit do internetových diskuzí vylívat si zlost na fiktivního nepřítele ztělesněného automobilovou značkou ;-)
5. 2. 2010 22:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
5. 2. 2010 22:30
Re: O osud ix35 se rozhodně nebojím
nene, to je to auto od rendliku. Ma to napsano na kufru >:-[]
5. 2. 2010 20:37
YETI
Ked prisiel Yeti tak som tu cital ,len sama chvaly,a teraz?o co je ten skaredy a drahy Yeti lepsi???
Ale to je Skoda vsak???
Rozbalit vlákno
48
neregistrovaný "misiak"
5. 2. 2010 22:08
Re: YETI
presne tak ;-)
neregistrovaný "fly2high"
5. 2. 2010 22:11
Re: YETI
Skodovka je * co by bez VW skoncila na cintorine aut...
Avatar - Ada je zase tady
5. 2. 2010 22:36
Re: YETI
Je videt, ze letas prilis vysoko a jsi odtrzeny od reality. Skodovka sice neni svetova znacka, ale i pres vsechny nedostatky stoji Yeti o nekolik radu vyse nad tim korejskym suplikem. O kreaturach firmy rendlik a syn ani nemluve. ;-\
neregistrovaný "fly2high"
6. 2. 2010 12:59
Re: YETI
no prave neni svetova a nikdy nebude, zato hyundai a kia uz davno su ci sa ti to paci alebo nie :-(
Avatar - twistedTSD
6. 2. 2010 13:53
Re: YETI
to jo, ale co tim chtel autor rict??
neregistrovaný "fly2high"
7. 2. 2010 01:16
Re: YETI
ze niektori ludia robia zo skodovky najvacsiu hviezdu medzi autami ale treba sa zamysliet co v skutocnosti znamena ;-)
5. 2. 2010 22:40
Re: YETI
Po rozdělení máte na Slovesnku ze Škodovky trochu komplex ne? :-) 20, 30 let jste se v nich vozili, byla pro vás nejlepší. Najednout u vás postavila továrnu Kia, přesedlali jste značku a všechno ostatní je pro vás naráz šunt >:D
Ale aspoň se můžete konečně ztotožnit s nějakou značkou ;-)
neregistrovaný "kubiii"
5. 2. 2010 22:44
Re: YETI
To spíš vypadá na mišáka a jeho nicky >:D aneb tři nicky a jeden komplex :-!
Avatar - Ada je zase tady
5. 2. 2010 23:49
Re: YETI
Spíš tři nicky a trojitý komplex. ;-)
5. 2. 2010 23:17
Re: YETI
plný souhlas,ať si to řada Slováků přizná nebo ne,je u velké části z nich bohužel vidět jistý komplex,který je dle mého dán tím,že snad posledních 500let neměli samostatný stát
neregistrovaný "kubiii"
6. 2. 2010 00:25
Re: YETI
Já bych sem tyhle věci netahal, je to jen pár individuí, který ze sebe dělají šášulky, ostatní Slováci tady jsou v pohodě, tak aby to nevztáhli na sebe...

Na druhou stranu asi mě nepřestanou udivovat nacionalistické výpady u diskuze o autech a bohužel to většinou začínají slovensky píšící bratia 8-s
6. 2. 2010 08:47
Re: YETI
Tak ako píšeš, všeobecne by som to zhrnul, že nacionalistické témy začínajú tupčekovia, čo im dochádzajú argumenty - a sú to tak Češi ako Slováci (mám menovať?).
Ja by som na auto.cz ľudí na Čechov a Slovákov vôbec nedelil, hlavne medzi obomi poznám hŕbu fajn ľudí.

Tej určitej zášti voči Škode sa netreba diviť, je to dané situáciou. Dlhé roky to bolo najrozšírenejšie a najmä domáce auto. Svorne sme ho chválili aj nadávali naň všetci. Po rozdelení štátu sa situácia zmenila. Pre Čechov ostala Škoda domácou značkou a na ktorú môžu byť hrdí. Slováci o domácu značku prišli. Nič neznamená ani fakt, že sa krátko Škodovky na Slovensku vyrábali - mnohí si pamätajú aj to, že do Bratislavy šli často diely, ktoré v Čechách do montáže pre nedostatočnú kvalitu nešli - napríklad autá s matnou čiernou strechou pochádzali z BA, totiž výlisky strechy boli zvlnené, na lesklom laku to bolo hrozne vidieť, tak sa to maskovalo matnou čiernou farbou - iná šanca nebola. Podobných excesov bolo viac, v tlači sa potom písalo iba o ešte horšej kvalite výroby ako bola v Čechách. Toto proste zanechá stopy.

No a potom prišiel VW do Bratislavy, žiaľ, autá z domáceho závodu neboli o nič lacnejšie a dostupnejšie ako dovtedy, takže sa žiadna sláva nekonala. Viac ohlasu sa dostalo PSA a KIA. Odchod tradičnej značky, ktorú po čase nahradili tri nové, úplne cudzie, to už s povedomím ľudí niečo urobí.
Ver alebo never, ak by závod v BA ostal Škode, a dnes by tam vyrábali hoci Octavie alebo čokoľvek iné z portfólia Škody, aj myslenie ľudí by tomu viac zodpovedalo.

:-) :-) :-) :-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K TESTOM.
:-) :-) :-) :-) :-) :-)
ZAHLASUJTE V ANKETE
[odkaz]
Avatar - white label
6. 2. 2010 12:10
Re: YETI
Není to sice podstané, ale kdybys opravdu pečlivě jmenoval, nebude "místní skóre" pro "Slovensko" nijak příznivé, naopak... a to při tom ani nejde o "slovenský web"...
Avatar - twistedTSD
6. 2. 2010 13:59
Re: YETI
taky mam bohuzel ten pocit, opravdu nechapu proc neco takovyho vlastne tahaji do diskusi o autech ;-\ (at uz cesi nebo slovaci)
Avatar - pocitac
6. 2. 2010 09:38
Re: YETI
tak tak, slováci plivou na čechy, češi na korejce ... kdyz se kouknu na zahranicní diskuse, nemecko, anglie, nikde tam nic podobnýho nevidim :no: 8-s
6. 2. 2010 11:28
Re: YETI
Pľujem, pľuješ, pľujeme...

:-) :-) :-) :-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K TESTOM.
:-) :-) :-) :-) :-) :-)
ZAHLASUJTE V ANKETE
[odkaz]
6. 2. 2010 11:37
Re: YETI
Vieš,ja som Slovák,sice od narodenia na českej strane,ale Slovák a o to viac ma to mrzi,pretože pozorujem hlavne u mladych Čechov,ktory nemaju kontakt zo Slovenskom,že si nie moc lichotivý obraz o Slovákoch vytvárajú práve na základe takýchto individuí

PS: ospravedlnujem sa za pravopis,predsa len je niečo iné písat a hovorit ;-)
Avatar - saldy
6. 2. 2010 17:52
Re: YETI
Já se narodil v Československu a taky tam umřu, i když máme spoustu slov rozdílných tak jedno máme společné...hov/no
Avatar - white label
6. 2. 2010 12:28
Re: YETI
Souhlasím, většina Slováků se kterými mám nějakou zkušenost (bydlím asi 30 km od Slovenských hranic) jsou mnohem větší/"slepí" nacionalisti (viz např. hokej/fotbal), než běžný našinec...
Na druhou stranu ovšem velká část z nich pracuje někde v zahraničí...
neregistrovaný "fly2high"
6. 2. 2010 13:11
Re: YETI
ty sa tu neohanaj vlastnym statom pretoze CR bolo, je a bude prisluhovacom germanskych krajin...
6. 2. 2010 13:41
Re: YETI
Pořád je lepší být přisluhavačem germánských krajin než maďarských ;-)
neregistrovaný "fly2high"
6. 2. 2010 15:23
Re: YETI
s tym rozdielom ze uz zhruba 100 rokov nas madari nevlastnia co sa o vztahu CR a Nemecka povedat neda ;-)
Avatar - white label
6. 2. 2010 15:32
Re: YETI
Že vás (ani nás) nikdo přímo "nevlastní" je jedna věc, bohužel se podle toho např. všichni Slováci "nechovají"..., takže někomu ani těch 100 let "nepomohlo"...
Novodobé Česko-Německé vztahy tak "primitivní skandály" |(jako Slovensko-Maďarské) rozhodně neprovázejí...
6. 2. 2010 15:58
Re: YETI
Sice vás Maďaři nevlastní, ale proč máte druhej úřední jazyk maďarštinu a stejně tak někde i úřední cedule v maďarštine? >:D
6. 2. 2010 00:40
Re: YETI
najskôr ix - dizajn sa mi nepáči, no a čo. A komplexy ? liečime si ich tým, že sem tam urobíme nejaký ten VW ( a keď malé vtáky, tak hneď TOUAREG >:D ), občas AUDI ( a keď ... tak Q7 :-!) a keď to na nás príde, zbastlíme PORSCHE ( a keď ... tak CAYENE :yes: ). Ale aby ste nezávideli, tak budeme robiť nejaký UP. A frankofilovia skladajú Citróny ( neviem prečo to robia záhoráci, sú to vtipní ľudia, preto ich asi robia také, aké sú ) a sem tam vypadne aj nejaká KIA a HYUNDAI, presne ako v CZ. Ale vy si ste si dvíhali sebavedomie tým, že ste na Felíciu pickup dávali logo VW ( videl som ju na autobahn a aj v cenníku VW DE ), čo ste si tým liečili ?
neregistrovaný "fly2high"
6. 2. 2010 13:03
Re: YETI
velmi trefna reakcia :yes: len si este zabudol pripomenut ze aj tu slavnu skodovku (octaviu) sme pre nich kde tu vyrobili :-)
6. 2. 2010 00:43
Re: YETI
najskôr ix - dizajn sa mi nepáči, no a čo. A komplexy ? liečime si ich tým, že sem tam urobíme nejaký ten VW ( a keď malé vtáky, tak hneď TOUAREG >:D ), občas AUDI ( a keď ... tak Q7 :-! ) a keď to na nás príde, zbastlíme PORSCHE ( a keď ... tak CAYENE :yes: ). Ale aby ste nezávideli, tak budeme robiť nejaký UP. A frankofilovia ako ty skladajú Citróny ( neviem prečo to robia záhoráci, sú to vtipní ľudia, preto ich asi robia také, aké sú ) a sem tam vypadne aj nejaká KIA a HYUNDAI, presne ako v CZ. Ale vy si ste si dvíhali sebavedomie tým, že ste na Felíciu pickup dávali logo VW ( videl som ju na autobahn a aj v cenníku VW DE ), čo ste si tým liečili ?
Avatar - twistedTSD
6. 2. 2010 10:04
Re: YETI
nemam rad takovy zobecnovani ale...neco na tom bude, zvlastni ale je ze ten komplex se vyskytuje i v cesku...
6. 2. 2010 11:54
Re: YETI
Můj příspěvek nebyl určen všem Slovákům, ale vztahoval se pouze na tuto diskuzi, a především těm prvním třem Hyundaibijcům tohoto vlákna ;-)
neregistrovaný "fly2high"
6. 2. 2010 12:54
Re: YETI
jj dalo sa cakat ze starocesky pepik tvojho typu sa toho hned chyti. mne nemusis nic hovorit o rozdeleni a komplexoch ja zijem uz 6 rokov v Brne a nemam problem s tym kto ma vlastny stat 500 rokov a kto nie, navyse mal by si kuknut trosku do dejepisu ked uz pises fakty ;-) ja som myslel ze tu je diskusia o autach ale je jasne ze som sa dotkol tvojho ega a nalestenej skodovky pred panelakom. aj pred padom rezimu bolo na slovensku na vyber ine nez je skodovka a konieckoncov ak si na to mal v tuzexe si mohol kludne kupit zapadne znacky. takze si to v hlave urovnaj moj mily vstupenec DS :-!
6. 2. 2010 13:44
Re: YETI
Ty už to máš ze Škody v hlavě tolik pomotaný, že ani nevíš na koho reaguješ :-)

Pravdu máš ale v tom, že kromě Škody byly na Slovensku neméně oblíbené žiguliky.
neregistrovaný "fly2high"
6. 2. 2010 15:28
Re: YETI
a ja ti tu zase musim pripomenut ze Skoda bez VW by dnes chrlila prinajlepsom Favority po facelifte a je lepsie ked bolo slovensko odkazane na tie vase zazraky ako by sa potom muselo hanbit za tie plechovky na 4 kolesach co ste az do 90 rokov produkovali.
Avatar - white label
6. 2. 2010 15:53
Re: YETI
S touto primitivní argumentací se nikam nedostaneš, co byste bez Němců (VW) dělali u vás, místo těch Golfů, Touaregů, Q7 a Cayennů?
Zvonce pro ovce a trakače? Podle logiky tvé "argumentace" možná i "ano". Co se týče průmyslu tak bych se (být tebou) historií raději vůbec neoháněl. Podívej se kde byla Česká republika (z tohoto pohledu) dlouho před totální deformací fašismem a hlavně komunismem a kde bylo Slovensko? Vždyť většina průmyslu se k vám dostala "díky" společnému státu a socialisticko-plánovitému "hospodářství".
Chceš nám teď vyčítat jaké plechovky, se především díky (i Slovenským - Husák, Bilak apod.) komunistům a Sovětskému Svazu, dělaly u nás v roce 1990? A co lepšího se tehdy dělalo asi tak u vás?
Navíc kdyby Škodovku nekoupil VW, našel by se logicky někdo jiný, takže trochu uvažuj, než něco tak absurdního napíšeš...
7. 2. 2010 17:11
Re: YETI
"Vždyť většina průmyslu se k vám dostala "díky" společnému státu a socialisticko-plánovitému "hospodářství"." Je potrebne si nastudovat dejiny, existuje mnoho podnikov, ktore boli rozobrane a prevezene zo Slovenska do Ciech. A s tymi slovenskymi komunistami to neprehanaj, boli v mensine. Okrem toho komunisti v 1948 u nas nevyhrali ;)
Avatar - white label
7. 2. 2010 17:52
Re: YETI
Napsal jsem, že u toho byli "I" Slovenští komunisti a vůbec jsem při tom neřešil, kdo byl v menšině, jednak bylo Slováků méně celkově a na druhou stranu např. zrovna Husákovo období bylo velmi dlouhé....
To co píšeš se dělo oboustranně..., ale pokud chceš srovnávat předválečnou průmyslovou vyspělost těchto dvou státních celků pak se pouštíš na hodně tenký led a studium dějin, které mi sám doporučuješ si zřejmě podcenil. Kolik asi např. existuje ceněných automoto veteránů české výroby a kolik slovenské?
Kolik a jaké slovenské průmyslové produkty z té doby, měly tzv. špičkovou evropskou/světovou kvalitu/úroveň?
Nesrovnával bych nesrovnatelné... a to že bylo Slovensko svého času (z venčí) obecně vnímáno spíš jako chudý agrární stát, také není zrovna v dějepise žádné velké tajemství...
neregistrovaný "ltom"
7. 2. 2010 20:00
Re: YETI
co by se slovensku dělalo?no přece čtyř stopé dvanáctsettrojky ze kterých cestou do čech opadaly dveře které bača-technik zapomněl dotáhnout.muselo to korejcům dát hodně práce než pastevcům vysvětlil pracovní postupy! >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - white label
6. 2. 2010 14:14
Re: YETI
To že už 6 let žiješ bez problémů na Moravě taky o něčem svědčí, velká část Slováků totiž uvažuje mnohem méně kosmopilitně (např. nekonečný "Maďarský problém") a "cizinec" (nemyslím turistu) má obvykle se "Slovenskou" mentalitou daleko větší "problémy", než třeba právě ty s tou "Moravskou"...

P.S.Mám pár dobrých známých co docela úspěšně a bez větších problémů podnikají (ve větším měřítku) jak u nás, tak zároveň na Slovensku, ale pokusy o to, bydlet k tomu na Slovensku (dočasně, ale dlouhodoběji), skončily ve dvou případech dost"rozpačitě"...samozřejmě čest "vyjímkám"...
Kolik je asi podobně spokojených (jako ty) Slováků u nás a kolik případů je opačných...?

edit - Abych ale nevypadal nějak "antislovesky", tak jako příklad uvedu, že sám sleduju dost např. Slovenské telvizní stanice a je spousta programů (především "zábavných"), které umí udělat Slovenské televize lépe, než České apod., takže určitě si autonaticky nemyslím, že co je Slovenské, nemůže být lepší, než "České"...(viz motto v mém profilu)
neregistrovaný "fly2high"
6. 2. 2010 15:31
Re: YETI
ja nie som ten co rozprudil nacionalisticku diskusiu (vid Provocateur) ale za tym ze skodovka nema vo svete automobilov ziadnu vahu si budem vzdy stat...
Avatar - white label
6. 2. 2010 15:41
Re: YETI
Myslím si, že slušně vedená diskuse tu může být občas prakticky o čemkoli... Raději slušně vedená (dočasně) na jiné téma, než vulgárně o autech...
6. 2. 2010 16:07
Re: YETI
Už jsem to tady jednou psal, můj první příspěvek na toto téma byl určenej jen pro pár jedinců (resp. první tři v tomto vláknu) na této diskuzi. Ti bystřejší to jistě pochopili ;-)

Za Škodou si klidně stůj, ale neargumetuj tady vůči ní Hyundaií, ta má na západě od nás ještě menší váhu.
neregistrovaný "fly2high"
7. 2. 2010 01:27
Re: YETI
ty sa nauc sklonovat nez tu nieco napises a ak sa vyznas v geografii o com pri tvojom vseobecnom "rozhlade" nepochybujem tak najdi kolko skodoviek beha po americkom kontinente (je to predsa len zapad od CR) ;-)
7. 2. 2010 18:57
Re: YETI
Jak se skloňuje slovo Hyundai mě moc netrápí :-)

A co se týče Američanů a jejich vkusu na auta, se radši ani vyjadřovat nebudu ;-)
7. 2. 2010 17:16
Re: YETI
Ja naopak poznam pomerne dost cechov, ktori sa prizenili, alebo ostali po studiu v Bratislave alebo Kosiciach a uz by odtial neodisli. Podla ich nazoru su slovaci srdecnejsi a prijemnejsi ako cesi a ze ich tam bez problemov prijali. To tvrdia oni, nie ja. Poznam aj ludi zo Slovenska, ktori ziju v Brne, Prahe a su celkom spokojni, ale tvrdia, ze ich tam ludia neberu a ze tam nikdy nebudu doma. Cesky nacionalizmus voci slovakom je daleko tvrdsi ako naopak.
Avatar - white label
7. 2. 2010 18:02
Re: YETI
Já ti tvé zkušensti v tomto ohledu neberu, jistě jsou různé případy a nelze to jednoduše zobecňovat, tak jako u všeho...
Navíc já jsem osobně z Moravy a ani některé extrémnější projevy "čecháčství" určitě "nemusím"...
Navíc jsem neměl na mysli, že by byl hlavní problém v tom, že by je lidi na Slovensku doslova nepřijali, ale "jen" s jejich jinou mentalitou (v jistém, mnou již popsaném, ohledu)...
10. 2. 2010 22:02
Re: YETI
aha..a skoda je ceska vsak?
V skode ma podiel VW.je to VW znacka ok?VW su nemci?Alebo Cinania?lebo ich vyrabaju viac?kto teda?
Zavod moze zatvorit ona nie cz.
Moze ho prestahovat kam chce chapes?
Avatar - escorpion
6. 2. 2010 11:10
ix35
Toto auto je viac ako podarené.

Cena nie je najnižšia, ale konkurencie schopná. Či to bude úspech alebo prepadák je skoro hovoriť. Uvidíme ako sa bude predávať, ale myslím si, že zákazníkov si určite nájde, o tom nepochybujem.

Prémioví ľudia kupujú prémiové veci je absolútna hovadina, kto toto mohol napísať (viem kto).

Čo sú to prémioví ľudia ? Poznám x právnikov, lekárov, podnikateľov a čo kupujú, resp. majú doma ? Čo sa týka áut, tak lekári jazdia na mitsubishi pathfinder, kia ceed, kia sportage, hyundai ix55. Právnici zase na toyote avensis, honde civic a kia ceed. Sú to "nímandi" ? Nie, sú to úspešní ľudia, ktorí sú vo svojom zameraní špička a nepotrebujú sa pretŕčať v predražených autách a už vôbec nie platiť za značku (VW, AUDI, BMW,...).

Značka nie je zárukou kvality a už vôbec nie spoľahlivosti, jedine v čom majú navrch je cena (takmer dvojnásobná). Možno jazdné vlastnosti, ale tie sú porovnateľné s ostatnými značkami. Rozdiel tam nie je prepastný a v dnešnej dobe(kríza) sa každý pozerá na pomer cena/výkon.

Jeden môj známy, podnikateľ dokonca jazdí v dacii logan ...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ryman
6. 2. 2010 12:43
KIA US
paradni reklama :-)

[odkaz]

korejci utoci na US :-)
Rozbalit vlákno
1
6. 2. 2010 20:51
Re: KIA US
Jasně :-) aby ostatní rozuměli: tohle navazuje na sérii reklamních šotů na Kiu Soul, kde hráli hlavní roli křečci. Mělo to velký sukces, takže celkem logicky Kia v legráckách pokračuje. I když si imho mohla odpustit ty narážky na Opel. Nevím ale, kolik Cors se vlastně v US prodalo >:D

Tady jsou ty křečci (jedna z více reklam s nimi, pouštět se zvukem!): [odkaz]
6. 2. 2010 13:00
Infinity
Auto vyzera velmi pekne, ale podla mna sa Hyundai az velmi inspiroval od Infinity, spredu modelom FX a zozadu modelom EX...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misiak"
6. 2. 2010 14:10
hej vy nacionalisti...
dnes idem s rodinou na AVATAR-a....nepozicia mi niekto Berettu?? Pre istotu ;-) >:D
Rozbalit vlákno
14
6. 2. 2010 15:12
Re: hej vy nacionalisti...
Berettu by ti možná někdo půjčit mohl, ale bouchačka není ten hlavní problém, co ti chybí >:-[]
Avatar - white label
6. 2. 2010 15:25
Re: hej vy nacionalisti...
Naopak, ještě by si s ní mohl více ublížit..., i když... ;-) >:-[]
6. 2. 2010 16:08
Re: hej vy nacionalisti...
Až tě dá myšák do hatelistu, tak tě smích přejde >:D
Avatar - white label
6. 2. 2010 16:12
Re: hej vy nacionalisti...
Počítám s tím, že už tam dávno jsem, jinak bych si to přece k němu
v životě nedovolil... ;-) >:-[]

misiak=myšák? :-O Já myslel že:
misiak=misák! >:D
6. 2. 2010 16:47
Re: hej vy nacionalisti...
>:D

Myšák mně k němu sedí víc, vzhledem k tomu, co tady předvádí. Navíc, kdyby to byl opravdu misák, tak by se musel psát se dvěma S >:D
neregistrovaný "misiak"
6. 2. 2010 17:17
Re: Provocateur a white label
tak a dost! Mate 10 sekund na to, aby ste si strelili pohlavek....za tieto vase kecy ;-) ..tak sup-sup a poriadne vy missáci >:D
Avatar - white label
6. 2. 2010 18:08
Re: Provocateur a white label
Já myslel misák od "mísa" (případně "mise"), ne od "miss"... >:-[]
6. 2. 2010 19:55
Re: Provocateur a white label
Záchodový misák? >:D
Avatar - white label
6. 2. 2010 20:33
Re: Provocateur a white label
Tos napsal ty, ale přiznávám dobrovolně, že to bylo taky to první co mě přitom napadlo... :*) >:-[]

Ale mě aspoň napadlo decentnější "toaletni misák"... >:D
6. 2. 2010 20:51
Re: Provocateur a white label
Já se jen ptal >:D

Každopádně si koleduješ, abys byl přesunut z hatelistu na deathlist >:D
Avatar - white label
6. 2. 2010 22:44
Re: Provocateur a white label
Deathlist to je hatelist deathlifta, ale ten tu už docela dlouho nebyl... ;-) >:-[]
neregistrovaný "misiak"
7. 2. 2010 09:27
Re: Provocateur a white label
uz si dal pohlavok za tento flame? Nie?? Tak honem!

>:D
7. 2. 2010 18:55
Re: Provocateur a white label
Dej si facku sám a neotravuj furt >:D
7. 2. 2010 18:54
Re: Provocateur a white label
V tom případě jsem v klidu a deathlist mi nehrozí >:D

To nebyl, asi bombarduje vedení Fordu, aby ještě předělali zadek novýho Focusu :-)
6. 2. 2010 15:38
Cena
Veľa ľudí tu spomína vysoko postavenú cenu, čomu dosť dobre nerozumiem. Ak zvážim, že ix35 s výborným a dostatočne výkonným motorom, v podstate plnej výbave, navyše s pohonom 4x4 získam o cca 6500 – 8500 eur (200 – 250 000 sk) lacnejšie ako napr. Škodu Yeti, myslím, že nie je čo riešiť. Yeti je u mňa zatiaľ najvydarenejšia Škoda, ale pohľad do cenníka vyvoláva najskôr úsmev, potom pochybnosti nad mentálnou vyspelosťou vedenia podniku. Bohužiaľ. Dizajn sa tu rieši úplne zbytočne, je to výsostne subjektívna záležitosť, aj keď z trojice ix35, Yeti a nová Kia Sportage mi práve ix35 príde ako „divný“.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - ryman
6. 2. 2010 17:44
Re: Cena
no vidis a me z te trojice prijde ix35 jako nejpovedenejsi... :-)
neregistrovaný "ltom"
7. 2. 2010 19:48
Re: Cena
nejdřív se se všema svez ,a pak se znova podívej do ceníku.
potom možná pochopíš !
7. 2. 2010 09:06
Proč ten Hyundai tolik dráždí?
V poslední době každý článek týkající se vozu zn. Hyundai vyvolává obsáhlou diskusi. Je to prostě značka, která provokuje. Je vidět, že s úspěchem. Sám vlastním ix55, vůz používám jako rodinný (nikoliv tedy manažerský)a svůj účel perfektně plní. Co se týče vzhledu, tak zatím každý, kdo vůz vidí, se vyjadřuje jen pozitivně. Je to především tím, že 90% populace se o auta nezajímá do hloubky a jejich hodnocení není zatíženo předsudky. Nyní je Hyundai plnohodnotný konkurent japonských a evropských značek - nabízí vše, co běžný spotřebitel ve voze potřebuje a využije. Plno značek nabízí za výrazný příplatek výbavu, která je většině lidí na nic. Znáte to: koupíte si myčku nádobí s dvaceti programy za 25 tisíc a pak stejně používáte dva, které má i myčka za deset....
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ltom"
7. 2. 2010 19:44
Re: Proč ten Hyundai tolik dráždí?
a navíc mají korejci jednu vlastnost-jsou to auta na celý život,už se jich nikdy nezbavíš! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
7. 2. 2010 20:02
Re: Proč ten Hyundai tolik dráždí?
každé auto je prodejné... vždy je to otázka nabídky a poptávky...
Nemyslím, že při prodeji ojetého Hyundaie ztratím více, než při prodeji ojetého stejně vybaveného německého nebo japonského auta... na 3-5 let starém Audi Q7 může být ztráta až milión. Moje auto nestálo ani ten milión a vsadím se, že po 3-5 letech za něj něco dostanu...
neregistrovaný "ltom"
8. 2. 2010 08:57
Re: Proč ten Hyundai tolik dráždí?
ano dostaneš......... :-(
neregistrovaný "ltom"
7. 2. 2010 19:48
Proč ten Hyundai tolik dráždí?
nejdřív se se všema svez ,a pak se znova podívej do ceníku.
potom možná pochopíš !
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "diskuter74"
31. 3. 2010 11:24
Re: Proč ten Hyundai tolik dráždí?
zviesol som sa a objedanl ix35 najsilnejsi diesel v polnke

co mi na yeti chyba (myslim Yeti v plnke za 27.200 Euro):
tpm - 54 Euro
Rovnake mnozstvo airbagov - 314 Euro
koberce - 43 Euro
zasterky - 8 Euro
Vyhrievane dyzy stieracov - 27 Euro
hlinikove disky 18" - 400 Euro
el. zrkadla s rovnakou funkionalitou - 107 Euro
koza a kozeny paked - 1000 Euro
porovnatelny alarm - 400 Euro
Predĺžená záruka na 4 roky, do 120 000 km - 488 Euro

to vsetko pri ovela mensom aute s ovela mensim kufrom

ked to zhrniem cena je niekde pri 30.000 Euro
za yetiho ???

ludia, rozmyslate vobec ???