Ekonomika
mne sa zase viacej paci nova Sportage ako tento skruteny hyundai ale uznavam, ze su to obe skvele auta a tabulka malych SUV bude tento rok mat opat inych favoritov. A este ked sa prida Duster tak to bude tornado v tabulke :yes:
Upozorňuji autora na chybně ceny dieselových motorizací. Přidejte si deset tisíc, ceník se změnil, máte starší verzi 😄. Rozdíl mezi benzínem a diselem je 75.000 Kč. Premium s 2,0CRDi ve verzi 135kW tedy vychází na 719.900 s DPH...
V Evropě bude Kia a Hyundai hodně zatápět, Fordům a Oplům, zdá se mi, že jdou designově hodně podobnou cestou. Jinak z mé strany, povedené auto. :yes:
Huyndai jde po Fordu dlouhodobě, vlastně už desítky let, i když pro něj prvotním cílem asi pořád zůstane Toyota. Opel patří do stejné designové filozofie, souhlasím. Záleží vždycky jen na konkrétním trhu, proti kterým značkám/modelům se zrovna vymezí. A navíc loni na jaře získal za šéfdesignéra americké větve Philipa Zaka, který do té doby šéfoval v rámci GM designu Opelu, Vauxhallu, a taky SAABu. Americká větev Hyundaie provozuje jedno ze 3 světových designových center Hyundaie a tradičně má opravdu silný vliv v rámci celé firmy. 😄
Díky za zajímavé informace :yes:
Rád se podělím o to, co si jinde přečtu 😄 Mimochodem, design ix35 je opřený o design Elantry. Na tu jsme tady už kvůli i30 zapomněli, ale v US (+ Asii) funguje jako samostatný, stále rozvíjený model (pouze sedan). Ta vlna prolisů na boku je typická. :yes: Uvidíme, jestli na tyto prvky Huyndai naváže v kupátku Veloster, které zřejmě už letos představí v předprodukční verzi. Nicméně je ix35 z hlediska práce vývojářů vlastně už minulost, změna designu Huyndaie akceleruje - viz třeba signály obsažené v projektu hybridu BlueWill (a la Prius): [odkaz]
Abych rekl pravdu, design IX 35 bych pripodobnil spise k prvni verzi Hyundai Coupe nez k Elantre. Prolisy a celkova pomackanost je u Coupe daleko vice viditelna.
To auto je tak odporné, že si nedovedu představit toho perverzního kupce, který zaplatí 0.6mio Kč a bude se na toto koukat z okna, brr... :no😒br />
Jinak je to trošku drahé, nemyslíte? Po prodejním debaklu, který přijde co nevidět, viz Soul, Venga, i20, bude nasazena masivní reklamní akce, ix35 již od 300k Kč. No, bravo, Huyndai.
Jinak je to trošku drahé, nemyslíte? Po prodejním debaklu, který přijde co nevidět, viz Soul, Venga, i20, bude nasazena masivní reklamní akce, ix35 již od 300k Kč. No, bravo, Huyndai.
Ktery prijde...
Jo a mal som tu cest vidiet ho nazivo, bol v bielej a ver mi ze by si sa za nim otocil skorej ako za GLK 😜
Jo a mal som tu cest vidiet ho nazivo, bol v bielej a ver mi ze by si sa za nim otocil skorej ako za GLK 😜
Už to máš objednané, neb to bude důležité...kolik lidí si tuto korejskou perverzitu objedná a né kolika lidem se ta perverzita líbí...
Zvykejte si, Hyundai a Kia naplno vstoupili mezi světovou špičku a za kvalitu si nechají zaplatit, je to v pořádku. Kupců si tento globální model najde určitě hodně, myslím že třeba určitě více než náš YETI, je to snad jasné. Nechápu, kde se pořád mezi lidma tady bere tolik xenofobnich předsudku. :no: Co bych ti asi řek v tvojim duchu: no že si prostě českej pepík. Bez urážky, ale používáš stejnej jazyk.
"Necháme si za to zaplatit." to je zatím vlhký sen korejských obchodníků. Realita je jiná, zákazník vnímá korejskou produkci jako podřadnou, kvalitnější evropská konkurence zle dotírá, výběr je obrovský a konkurence ještě větší. A realita? Viz článek zde, Kia Venga - další snížení základní ceny...
To jsme si, ale už dávno zvykli, že když se na českých webech píše o jiné značce než koncern VW resp. německá kvalita, tak se píše hlavně o ceně viz. Renaul, Kia, Hyundai atd... Všichni jdou s cenou dolů a to hlavně kvůli obrovské konkurenci a kvalita? ta je velmi podobná. Používají se totiž globální díly a asi by ses divil, kolik stejných dílů z tohohle Hyundae můžeš mít i ve svém autě >😁 Oni totiž novináži hledají halvě senzace, a ty jim to baštíš jako knedlík 😊
Verzi Fresh oznamili jiz pri uvedeni Vengy na trh. Takze od zacatku bylo jasne, ze od unora bude tato verze dostupna, dokonce i cena byla znama. Takze zadna senzace se nekona, proste nejdriv uvedli lepe vybavene verze, stejne jako to udelala napr. Skoda s Yetim. :-!
13 kusů, přesně tolik kusů vozíku Kia Venga se prodalo v Česku za leden 2010, dva měsíce po uvedení a po masivní reklamní masáži. Jak říkám prodejní debakl...se dostavil. Bravo, Kia.
Ja zapomnel, ze Venga se prodava jenom v CR, ty debakle.
Uvidime za pul roku.
Uvidime za pul roku.
Naopak, na ČR je to pěkné číslo. :yes:
tak to je fakt pruser, na najdolezitejsom automobilovom trhu sveta sa predalo iba 13 kusov Vengy, este ze to zachranuje ix55 s 330 predanymi kusmi - tretie najpredavanejsie velke SUV... :-!
Žiji v Česku, tedy sleduji české statistiky...
Máš špatná čísla, prodeje ix55 v Česku za leden 2010 24 kusů, celkem 18.-20. místo tedy...další prodejní debakl v Česku.
Máš špatná čísla, prodeje ix55 v Česku za leden 2010 24 kusů, celkem 18.-20. místo tedy...další prodejní debakl v Česku.
Píšeš ptákoviny jako by u nás nezlevňovaly všechny značky. Mimochodem prodával a prodáva velmi dobře v usa. Problem je že si nevidíte přez VW-Škoda špičku nosu. Ve světě si narozdíl od čech lidé nemyslí že VW je supermainstream a že by někde měli takové předsudky ke korejcum jako v čechách jsem taky nikde nezaznamenal.Holt češi jsou němečtějši než němci.
pozor aby tě zde někdo nepoučil že prémioví lidé kupují prémiové věci [odkaz]
Dík saidy už to zkusili ale chodím po tomhle světě už téměř 41let a vím kde se ukrýva pravá hodnota člověka a vím že to není v bankovním kontě ani v super bouráku, taku jsem už projezdil svět křížem krážem a všude je to stejne jen češi si myslí že jde o to čím kdo jezdí a jak v tom autě vypadá, civilizovaný svět bere auta jako spotřební zboží, stejně jako televize, ledničky pračky atp. a ne jako prodloužení svého ega a penisu. 😉
Pane,
vy máte obrovskou pravdu a postřeh, skoro všichni vč.našich redaktorů hovoří o Škodě a VW v superlativech, ale mrkněte do Auto-tipu na dlouhodobé německé testy na 100 tis km, posledních asi šest jsou všechno VW a laciné Audi a tomu naši pitomci říkají "německá kvalita".
Zítra budu mít IX35 na dvě hodiny zapůjčené, tak uvidím, ale zatím se mi docela líbí.
vy máte obrovskou pravdu a postřeh, skoro všichni vč.našich redaktorů hovoří o Škodě a VW v superlativech, ale mrkněte do Auto-tipu na dlouhodobé německé testy na 100 tis km, posledních asi šest jsou všechno VW a laciné Audi a tomu naši pitomci říkají "německá kvalita".
Zítra budu mít IX35 na dvě hodiny zapůjčené, tak uvidím, ale zatím se mi docela líbí.
Spíš bych řek že mám ve svém věku již poměrně hodně zkušenosti a žiju v reálnem světě ne v internetových diskuzích a díky tomu že jsem strávil poměrně hodně času za hranicemi tak vím že svět má daleko méně předsudku a žiji v něm vyrovnaní lidé kteří se neukájejí tím jakou maji značku auta ale kupují si auta podle svých představ a potřeb i tam se najdou lidé kteří si musí něco dokázat ale je jich tam podstatně méně, spíš tam platí ukaž co umíš a jaký jsi než co ti stojí před domem.
Počítači, měl by ses zformátovat a zkusit to tady znovu. Tady nejseš na idnesu, zatím tu píšeš jen samý nesmysly. Včera, že nejlepší auta pochází z Francie a dnes zas, že si Hyundai i Kia nechá za kvalitu zaplatit. 400 tis. za SUV, to je cenová strategie jakou má ledatak Renault s Lagunou 😄
Ok, už mě to taky nebaví ... Tady se lidi prostě dělí na dva tábory. Jedna strana kupuje bez rozumu jenom "značky". Druhá strana vybírá, rozhoduje se podle zdravého rozumu a vybírá podle cena x výkon... tak asi tak :-! jo, řadim se k té druhé.
Jen tak mimochodem, Yeti zacina na 362 tis.
1. Nikde nepíšu, že si Škoda za kvalitu Yetiho nechá řádně zaplatit.
2. Yeti je malé SUV, ix35 střední SUV. Žádné jiné (evropské, japonské) střední SUV za 400 tis. nenajdeš.
2. Yeti je malé SUV, ix35 střední SUV. Žádné jiné (evropské, japonské) střední SUV za 400 tis. nenajdeš.
ix35 taky spada mezi mala SUV. Stredni je Santa Fe. :-!
400 tis. za SUV, to je cenová strategie jakou má ledatak Renault s Lagunou ... a Škodovka s Yetim >😁 ... dopovím to za tebe, když se bojíš přidat Škodovku mezi Renault a Hyundai >😁 , ona tam totiž přesně patří :yes:
To jsi koukal do zrcadla, proto ti to prislo hnusne. :no:
Svět je plný perverzních lidí, přesně vo tom to je. :-! Soul a Vengu (nevyrábí mimochodem Hyundai) nelze srovnávat. První je stylovka, druhá masovka. Prodeje Soulu na US trhu jdou velmi dobře podle očekávání Kie (asi 30.000 kusů za 2009)(v Kanadě kolem 9.000 ks), a na ČS trhu velmi mizerně, taky podle očekávání Kie. Prodeje Vengy zrovna začínají a nejdřív tak po půl roce si povíme, jestli se podaří opakovat stejný průlom jako se ceed'em. i20 byla udělaná se silným důrazem na chudé asijské trhy (výroba v Indii), do Evropy nasazená až od prosince 2008 a za první půlrok se jí v Evropě prodalo 60 000, takže Hyundai uvažuje o přenesení výroby do Evropy - i proto, aby zlevnil cenu o dopravní náklady a importní clo. V Indii by místo toho měl začít s výrobou ještě menšího auta. Pokud se budou prodeje ix35 globálně vyvíjet podobně, nebude mít Hyundai proč si stěžovat. Tucson se dlouhá léta prodával velice dobře, s ix35 má teď H. velké plány hlavně v US a Číně.
Myslím, že Venga je na ČR příliš drahá. Možná je to komplexně postavené auto, jenže cenou se dostává do příliš nabitých vod, na které podle mě zatím nemá image.
Mluvíme tedy pouze o ČR. Každé auto vždy někomu připadá moc drahé a jinému ok. Nedělal bych si starosti, Kia bude s cenou dál manipulovat. Segment mikroMPV se v ČR teprve začíná brát na vědomí, donedávna by tam Fusion nikdo nezařadil, dnes to dělají novináři běžně. A právě s Fusionem se musí Venga utkat především. Nějakou výchozí image pro ni nasbíral razič cee'd, tak snad to nezahodí. Ty vody jsou nabité pouze tehdy, jestliže marketing chybně postaví Vengu proti segmentu malých, kde je jednak přetlak, jednak stagnace, protože pro hodně lidí je při stávajících cenách rozumnější koupit si nižší střední.
>😁 viem si predstavit tvoju reakciu, keby boli hodili obrazky iX35 s logom Skoda 😉 To by si to chvalil do nebies.
Ale prosti gustu.....
U mna (zatial designom) :yes: :yes:
Ale prosti gustu.....
U mna (zatial designom) :yes: :yes:
To mas tedy oci z kasparovy kravy. :no:
no, to ty musis vediet najlepsie 😉
Človeče, takéto tvoje príspevky sa mi páčia. V kľude a snadhľadom, bez invektív a pokrikov. Len tak ďalej, už len udržať túto úroveň a nespadnúť nazad. Za krátku dobu si slušne diskusne dozrel.
Nie ste s 507__ príbuzní? >😁
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes😒br />
😄 😄 😄
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K TESTOM. ĎAKUJEME.
😄 😄 😄
ZAHLASUJTE V ANKETE
[odkaz]
Nie ste s 507__ príbuzní? >😁
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes😒br />
😄 😄 😄
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K TESTOM. ĎAKUJEME.
😄 😄 😄
ZAHLASUJTE V ANKETE
[odkaz]
Vsetci stale pindaju ake je kazde auto skarede, ake je drahe a ake je na *. Dalej ako je to kopia toho, svetla toho, maska toho predne narazniky toho.
Na co je to dobre?
Kazdemu sa paci nieco ine, a ci chcete alebo nechcete 35ka je bohovsky vyvazena, ci je to von alebo vo vnutri, nemozete jej nic vytknut (design) Ze je na europana divoke? Ho.no! To si len europan zvykol na nase premiove znacky a cokolvek nove, neotrele je na figu...
Vobec to tak nie je. Sa pozrite pred barak, ake SUVcka tam stoja. A bude to SantaFe, Tuscon, Sportage a RAV4
Tak o com je stale rec?
Na co je to dobre?
Kazdemu sa paci nieco ine, a ci chcete alebo nechcete 35ka je bohovsky vyvazena, ci je to von alebo vo vnutri, nemozete jej nic vytknut (design) Ze je na europana divoke? Ho.no! To si len europan zvykol na nase premiove znacky a cokolvek nove, neotrele je na figu...
Vobec to tak nie je. Sa pozrite pred barak, ake SUVcka tam stoja. A bude to SantaFe, Tuscon, Sportage a RAV4
Tak o com je stale rec?
To je dobrý... prvně nám řekneš, že pindáme a každému se líbí něco jiného (což je v pořádku) a pak nám vnutíš pravdu, že je bohovsky vyvážená a nemůžeme ji nic vytknout >😁 😉
Prvni pouzitelna varianta za 625 tisic zase takova lace neni. A kdyz si k tomu pricteme ten odpudivy design, tak to asi zase tak velky prodejni zazrak nebude. Yeti Ambition s TDI 2.0 je tedy ROZHODNE MNOHEM LEPSI, hezci a levnejsi reseni. :yes:
jasne ye(be)ti je lepsi, krajsi a hlavne lacnejsi. staci sa predsa pozriet do cennika a co vidime ?
2.0 81 kW 6-stup. mech. 4x4 6,1 l/100 km 159 564 800
2.0 103 kW 6-stup. mech. 4x4 6,0 l/100 km 157 624 800
2.0 125 kW 6-stup. mech. 4x4 6,1 l/100 km 159 685 800
2.0 81 kW 6-stup. mech. 4x4 6,1 l/100 km 159 564 800
2.0 103 kW 6-stup. mech. 4x4 6,0 l/100 km 157 624 800
2.0 125 kW 6-stup. mech. 4x4 6,1 l/100 km 159 685 800
>😁 Skoda slov na teba >😁
LOL
Wow, na svůj věk ses tu hlášku naučil dobře :yes:
popravde vubec nechapu, jak nekdo muze tvrdit, ze je to hnus.. auto je moc hezke, "prorezane" s ostrymi linkami. dynamicky design, nesedivy, neokoukany, nekrabicoidni.. trochu na me z neho mluvi styl infiniti (nadsazka).. pri srovnani s yetim u me v designu jasne vitezi ix35, moderni styl oproti unyle krabici.. a v technice taky nejak zvlast nezaostava, moderni naftove i benzinove motory, 6stupnovy automat, 4x4.. na trhu to vsak bude mit podle me tezke... ja davam :yes😒br />
CHCI DISKUZI POD TESTY A CLANKY V MAGAZINU!!
CHCI DISKUZI POD TESTY A CLANKY V MAGAZINU!!
Ja to reknu. Proti Yeti je to hnus. Kdyby Yeti nemelo ten nepovedeny fabijovsky predek, kelimky okolo tachometru a po sklopeni zadnich sedadel vznikla rovna plocha, muze se tahle "moderni zruda" jit klouzat. :no:
Trh s malými SUV se nám pěkně zaplnil. Takřka dokonale. Jako standard tu máme Yetiho. Kdo vyžaduje zběsilejší styl, zvolí právě ix35. Pro konzervativní zákazníky tu je nová Sportage. Kdo má jiné priority než auto, vybere Duster. Pravý vyznavač stylu zvolí Crossmana, pracháč bez stylu Q5, ortodoxní frantík Koleose... Je fakt, že Nissan to z Qashqai dokázal vyčíst z křišťálové koule již pár let zpět :yes: :yes: :yes:
Jen tomu neměl obětovat Primeru. Osobně nevidím tyhle malé SUV jako nástupce střední třídy, to fakt ne. Nicméně zvláštní, že úspěch Qashqaie u nás zrovna nenastal, kdežto invaze Yetiho bude zřejmě celkem úspěšná.
Jen tomu neměl obětovat Primeru. Osobně nevidím tyhle malé SUV jako nástupce střední třídy, to fakt ne. Nicméně zvláštní, že úspěch Qashqaie u nás zrovna nenastal, kdežto invaze Yetiho bude zřejmě celkem úspěšná.
No moc nemůžu souhlasit s tím Yetim, nic proti němu, ale řekl bych, že nejzběsilejší design má právě on. A už vůbec to není žádný standard, spíš bych to nazval velkým e😜erimentem >😁 , který se v čechách asi bude prodávat, ze dvou důvodů - škodovka s ním zaplnila velku díru ve svém portfoliu a taky proto, že je to škodovka ... další velká díra škodovky je malé MPV, něco jako Touran - to by byl v čechách přímo prodejní trhák :yes:
😄 Společně s tebou věnuji minutu ticha Primeře :yes😒br />
Jistěže Hyundai s Kií (v Evropě) Nissanu a jeho QQ závidí. A nejsou sami. Nicméně i přes vyměknutí vypadají ix35 a nová Sportage přecejen trochu víc jako auta, co smějí i mimo silnici. Uvidíme, co testy - např. u nového Sorenta se potvrzuje, že zůstalo docela drsné i po odstranění rámu a vylepšení vlastností na silnici. Chtěl jsem říct - nepředpokládám, že budou mít úplně stejnou cílovou skupinu jako QQ, ale krást mu ze špajzu určitě chtít budou.
Yeti je imho taky v jiné kategorii SUV. Na českém trhu se samozřejmě jejich zájmy zkříží, tady přes škodovku musí překročit snad i prodejce trakařů, je něco jako Okola, jestli čteš severské pohádky. Takhle vzato je Yeti etalon, jinak ale naopak (a mimo ČR) je svou zvláštní koncepcí spíš nováčkem, který si musí vyboxovat právo na život. Pro Škodu poměrně kritický moment po vlažném uplatnění Roomsteru a podivných úbytích Fabie. Kdoví, proč právě vyměňují generálního ředitele za šéfa čínské divize koncernu.
Jistěže Hyundai s Kií (v Evropě) Nissanu a jeho QQ závidí. A nejsou sami. Nicméně i přes vyměknutí vypadají ix35 a nová Sportage přecejen trochu víc jako auta, co smějí i mimo silnici. Uvidíme, co testy - např. u nového Sorenta se potvrzuje, že zůstalo docela drsné i po odstranění rámu a vylepšení vlastností na silnici. Chtěl jsem říct - nepředpokládám, že budou mít úplně stejnou cílovou skupinu jako QQ, ale krást mu ze špajzu určitě chtít budou.
Yeti je imho taky v jiné kategorii SUV. Na českém trhu se samozřejmě jejich zájmy zkříží, tady přes škodovku musí překročit snad i prodejce trakařů, je něco jako Okola, jestli čteš severské pohádky. Takhle vzato je Yeti etalon, jinak ale naopak (a mimo ČR) je svou zvláštní koncepcí spíš nováčkem, který si musí vyboxovat právo na život. Pro Škodu poměrně kritický moment po vlažném uplatnění Roomsteru a podivných úbytích Fabie. Kdoví, proč právě vyměňují generálního ředitele za šéfa čínské divize koncernu.
Nikdy bych nevěřil, že se to bude s tou cenovkou prodávat. A ejhle, ono prodává! Vídám jich na cestách čím dál víc, trošku mě to zaráží, ale když je jich tolik, asi na tom autě něco bude :yes:
má to aj xenon? Sportage čo rpíde sa tiež bude vyrabať v ZA?
Xenony ix35 nenabízí. Pro lowendová auta je to zbytečnost, její zákazníci by to stejně neocenili 😉
ty si urcite typicky high-endovy zakaznik :-!
Jestli bereš v roce 2010 za "hing-end" mít možnost do auta objednat xenony, tak to potom jsem 😉
ty urcite patris do skupiny zakaznikov kupujich si auta raz za 10 rokov a do 200tis. Kc takze mi pride tato debata s tebou bezpredmetna 😄
To jsi netrefil, nejsem zákazníkem Kii ani Hyundaie :-! Ale ty by jsi mě určitě v této kategorii mohl poučit >😁
Ano, obojí na Slovensku v Kie na stejné lince. Výměnou se Venga dělá v Huyndai v Nošovicích a někdy (možná už letos) ji doplní mikro MPV od Hyundaie. O xenonech zatím nic nevidím, třeba to ví někdo jiný.
..s lepšíma motorama, větší výbavou za lepší cenu a co se týče kvality tak hyundai je v posledních letech v testech spolehlivosti taky lepší :yes: .
ale no tak, tahle historka je už ohraná... 😉
krom toho Yeti není přímý konkurent, ix55 je o dost větší. (a ošklivější 😄 )
krom toho Yeti není přímý konkurent, ix55 je o dost větší. (a ošklivější 😄 )
ohraná ale pravdivá 😉 .
Prostě škodovka musí hodně přidat aby se mu vyrovnala >😒].
Prostě škodovka musí hodně přidat aby se mu vyrovnala >😒].
ale pořád jenom historka 😉
Škodovku nějaká ix35 vůbec netrápí, čumák do kšeftu ji může strčit maximálně i20/i30
Škodovku nějaká ix35 vůbec netrápí, čumák do kšeftu ji může strčit maximálně i20/i30
A viděl si vůbec ty dvě auta vedle sebe? tohle iX35 je velikostí Kugy a Tiguana, nikoli Yetiho. 😉
a yeti je velikosti koho teda?
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Yeti je něco jako Kaškaj, SX4 apod.
Jediný co se těm korejským dvojčatům musí přiznat je to že proti minulý generaci doznali určitého zlepšení ale to je vše,stále zůstávají zmateně tvarovanou hromadou plechu operující hlavně cenou,krá by však musela být tak o 200 tis níž než srovnatelná značková konkurence! hrajou si na něco,na co zdaleka nemají na rozdíl třeba dacie,která bude asi bude mít opravdu funkční 4*4 sice bez image značky,ale za lidovou cenu.Korejci jsou a ještě dlouho budou automobilovou spodinou!
Ty si nejaký Hyundai alebo Kiu videl aj inde ako na obrázku. Trepať také nezmysly, človeče, na to je už aj mokrá handra málo... 8-s
😄 😉 😄 😉
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
😄 😉 😄 😉
😄 😉 😄 😉
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
😄 😉 😄 😉
Pane, vy si asi nevydíte na špišku nosu! Nejsem velkým zastáncem Korejců, ale to jenom čeští "odborníci" je takhle podceňují. Ve světě to tak již není!!! mají z nich spíš strach! Všude pro automobilky je krize, ale Hyundai zvýšil zisky dvojnásobně, co vy na to, není to pádný argument o vzestupu, co myslíte? Jsou všichni, co tato auta kupují blbci?
Mé super-star BMW klesl zisk o 95% - bohužel ...
Mé super-star BMW klesl zisk o 95% - bohužel ...
Preberalo sa to uz v diskusii pod Sportage: je 103 kW jedna-sestka dostatocná na pohon stredne velkého SUV? Tu je to o nieco jasnejsie, i ked nie úplne. Potvrdzuje sa moja domnienka, ze 103 kW z 1,6ky je za cenu velmi vysokých otácok (max. výkon pri 6200 rpm). Parametre motora samé osebe sú síce skvelé, i ten krútiaci moment je medzi atmosférami bezkonkurencný, do kompaktu by som ho bral vsetkými desiatimi, avsak pochybnosti o jeho vhodnosti do SUV u mna pretrvávajú. Na lepsie posúdenie chýba údaj o pohotovostnej hmotnosti, ale z dynamiky podstatne objemnejsieho motora 2,0 sa dá usudzovat, ze 1,6ka bude asi dost dýchavicná (tipujem maximálku na 170-175 km/h a zrýchlenie na sto 12-13s) a pri zohladnení vysokootáckovej charakteristiky pre SUV nie velmi vhodná.
😄 😄 😄
CHCEME DISKUSIE POD TESTAMI.
😄 😄 😄
😄 😄 😄
CHCEME DISKUSIE POD TESTAMI.
😄 😄 😄
Pohotovostni hmotnost je s dvoulitrovym benzinem 1380 kg, takze u 1.6ky by to mohlo byt o par kilo min. Maximalka i zrychleni tebou uvadene vypadaji pro verzi 4x4 celkem realne, verze 4x2 bude zrejme o malinko rychlejsi - Vmax cca 180 km/h, zrychleni 0-100 cca 11,5 - 12 sekund. Odhaduji podle udaju uvedenych u dvoulitru tady: [odkaz]
Na zakladni motor to nejsou vubec spatne hodnoty a navic 1.6ka bude mit sestikvalt, coz muze taky pomoct.
Na zakladni motor to nejsou vubec spatne hodnoty a navic 1.6ka bude mit sestikvalt, coz muze taky pomoct.
Súhlasím, ze táto 1,6ka bude skvelý motor. Do Golfu ci Octavie. Len sa obávam, ze nie velmi vhodný do SUV, kedze z princípu tam ocenís skor výkon a tocivý moment v nízkych a stredných otáckach.
A tá hmotnost v údajoch je 1455 kg (vsade sa za pohotovostnú hmotnost ráta hmotnost vozu s náplnami a vodicom).
Kazdopádne vec riesi kúpa dvojlitra so stále priaznivou cenou.
😄 😄 😄
PRAJEME SI DISKUSIE POD TESTAMI.
😄 😄 😄
A tá hmotnost v údajoch je 1455 kg (vsade sa za pohotovostnú hmotnost ráta hmotnost vozu s náplnami a vodicom).
Kazdopádne vec riesi kúpa dvojlitra so stále priaznivou cenou.
😄 😄 😄
PRAJEME SI DISKUSIE POD TESTAMI.
😄 😄 😄
Pohotovostni je auto + naplne.
Hmotnost s ridicem je provozni. Treba Skodovka a Nissan uvadi pohotovostni - tzn. bez ridice, Hyundai, Ford, Renault i KIA provozni.
To ale neni podstatne. Souhlas s tim, ze silnejsi dvoulitr je porad za slusnou cenu, takze komu nebude stacit 1.6ka, muze sahnout po ni.
Hmotnost s ridicem je provozni. Treba Skodovka a Nissan uvadi pohotovostni - tzn. bez ridice, Hyundai, Ford, Renault i KIA provozni.
To ale neni podstatne. Souhlas s tim, ze silnejsi dvoulitr je porad za slusnou cenu, takze komu nebude stacit 1.6ka, muze sahnout po ni.
i30 uvádí provozní hm. 1366-1470 kg , ta vyšší je náplně+řidič? kolik kg se počítá řidič?
Já bych to tak černě neviděl. Jako auto na nenáročné využití (třeba pro manželku na nákupy) ten motor postačí, ve městě ani na občasných výjezdech na dálnici se 4x4 nevyužije... prostě rozumný základ za dobré peníze se skvělou výbavou.
No a komu to nevyhovuje, má u ix35 spoustu dalších možností
No a komu to nevyhovuje, má u ix35 spoustu dalších možností
a tak pokud bude pohotovostni hmotnost oscilovat mezi 1300 a 1400kily tak bych to jako takovy problem nevidel.. proste to bude lounge motor, zadny rychlik, proste basic-zaklad.. nicmene uvadi u neho sestikvalt, tak treba bude kvalitne zprevodovany, na to taky nezapominej (na prevodovku)...
Máš je např. zde a dokonce v rodné řeči😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Pravda, místy budeš průkopník, páč občané SK se asi bojí,či čo také,tak se producírují jinde, ale jako abys věděl,že sledujeme,co se na slovinsku děje...zarytě občánci mlčí a jinde hulákají. Tak,normálka,že...
:-! :-!
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Pravda, místy budeš průkopník, páč občané SK se asi bojí,či čo také,tak se producírují jinde, ale jako abys věděl,že sledujeme,co se na slovinsku děje...zarytě občánci mlčí a jinde hulákají. Tak,normálka,že...
:-! :-!
Dost dobre som nepochopil zmysel Tvojho príspevku. Jedine ze by ziaden zmysel nemal. Mal by si byt viac verný svojmu menu a stat sa bývalým citatelom a este lepsie i e😜rispievatelom. :no😒br />
😄 😄 😄
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI.
😄 😄 😄
😄 😄 😄
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI.
😄 😄 😄
Něco pro pobavení: [odkaz]
V jakém smyslu? 😲
Nehledej za tím žádný jinotaj, prostě pro pobavení se tím, co frantíci nakreslili (a taky že se o tom můžeme pobavit). Nevypadá to zle a pokud by byly pravdivé i údaje o zvětšení rozvoru a rozšíření OIII, tak to bude pořádná štika v rybníku.
Co na to 100octanů, nedá se něco potvrdit či vyvrátit???
Co na to 100octanů, nedá se něco potvrdit či vyvrátit???
proč pobavení? ta vizualizace (nebo jak správně nazvat) je opravdu klasa.. moc povedené :yes: takhle kdyby vypadala nová oktávka tak smeknu.. nicméně realita bude určitě jiná.. stejně jako se superbem [odkaz]
a v čem je rozdíl? >😁
pokud to nepoznas tak jsi asi slepy, to se na me nezlob.. nejsou to velke veci, ale detaily, ktere ve vysledku udelaji dost. tim netvrdim ze realita u superbu je nejaka hrozna to ne.. pokud ty rozdily videt nechces, tak je jasne, ze to nepoznas...
Ja v tom vidim predchozi generaci E-klasse s naroubovanymi zadnimi svitilnami a skodovackou maskou. Realita bude myslim jina.
[odkaz]
ti francouzi se s tou technikou fakt nikdy nepoučí... proč místo 2.0TCe je v nabídce jen atmosferický dvoulitr, který pamatuje snad i císařpána a proč nedávají dvojspojku pro 1.4TCe. a komu proboha tu CVT převodovku do lifestylového auta? a co ten brontosauří 1.9dCi... to jsou zase kompromisy, když eos nabízí 155kW TSÍčko s DSG.. jinak auto vypadá špicovně, ale ta technika.. navíc ta záď bude chtít nejspíš osobní setkání...
Do kupé 2.0Tce dávají, stejně tak do kombi, takže by bylo zvláštní, kdyby v CC nebylo
A co s tim odkazem tady chces sdeli? Vzdyt je to jen osklivy krap pro ty, co jsou chudi duchem. A dokonce navic se sklenenou strechou... Vetsi blbost bych u auta nemohl mit. >😒]
Dle mého nezaujatého pohledu tohle auto není vůbec "humus, hnus, pixla" jak tady mnozí píší. Jde o auto, které není ani přehnaně krásné, ale na druhou stranu to není SsangYong. Že si najde dost majitelů, o tom už nyní nepochybuji. Vzpomeňte na SantaFe 2. generace, o kterém se tady v diskuzi psalo, jaká je to ubohá parodie na Tuareg. Nakonec se jich prodalo od roku 2006 přes 800 tisíc. Design je poměrně dobrým kompromisem mezi americko-asijským a evropským stylem. Asi si v Evropě nenajde tolik kupců jako dvojče Sportage, ale i když se v Evropě prodá ix 35 polovina z toho co Sportage, tak spolu s prodeji v Americe a Asii nakonec bude ix 35 úspěšnější. Mně osobně se víc líbí ix 35 než nová Sportage, to je ale každého věc. Navíc cena je dost příznivá, 409 tis. za předohrab je solidní.
Ne. Ale vyjadruji se tak , kdyz vidi na silnici nejakeho blba v rendliku megere >😒]
Takže ta vývojová psychická porucha je dědičná? No to potěš pán bůh 8-s >😒]
To není pscychická porucha, to je zdravý rozum. >😁
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :yes😒br />
ten tvůj zdravý rozum vypadá asi nějak takhle že?
[odkaz]
řekl bych, že u tebe to bude uplně stejné :yes: :yes:
ten tvůj zdravý rozum vypadá asi nějak takhle že?
[odkaz]
řekl bych, že u tebe to bude uplně stejné :yes: :yes:
Ádo, diagnostiku bys měl přenechat odborníkům, resp. lékařskému personálu. 😉 U mě to zatím máš nakloněno spíše k nějaké disociační poruše.
A ty zase v mých očích vypadáš na pěknou schízu... Veřit, že francouzské kreatury jsou kvalitní a krásná auta vyžaduje rozdvojení osobnosti >😒]
Ked prisiel Yeti tak som tu cital ,len sama chvaly,a teraz?o co je ten skaredy a drahy Yeti lepsi???
Ale to je Skoda vsak???
Ale to je Skoda vsak???
Skodovka je * co by bez VW skoncila na cintorine aut...
Je videt, ze letas prilis vysoko a jsi odtrzeny od reality. Skodovka sice neni svetova znacka, ale i pres vsechny nedostatky stoji Yeti o nekolik radu vyse nad tim korejskym suplikem. O kreaturach firmy rendlik a syn ani nemluve. ;-\
Po rozdělení máte na Slovesnku ze Škodovky trochu komplex ne? 😄 20, 30 let jste se v nich vozili, byla pro vás nejlepší. Najednout u vás postavila továrnu Kia, přesedlali jste značku a všechno ostatní je pro vás naráz šunt >😁
Ale aspoň se můžete konečně ztotožnit s nějakou značkou 😉
Ale aspoň se můžete konečně ztotožnit s nějakou značkou 😉
To spíš vypadá na mišáka a jeho nicky >😁 aneb tři nicky a jeden komplex :-!
plný souhlas,ať si to řada Slováků přizná nebo ne,je u velké části z nich bohužel vidět jistý komplex,který je dle mého dán tím,že snad posledních 500let neměli samostatný stát
Já bych sem tyhle věci netahal, je to jen pár individuí, který ze sebe dělají šášulky, ostatní Slováci tady jsou v pohodě, tak aby to nevztáhli na sebe...
Na druhou stranu asi mě nepřestanou udivovat nacionalistické výpady u diskuze o autech a bohužel to většinou začínají slovensky píšící bratia 8-s
Na druhou stranu asi mě nepřestanou udivovat nacionalistické výpady u diskuze o autech a bohužel to většinou začínají slovensky píšící bratia 8-s
Tak ako píšeš, všeobecne by som to zhrnul, že nacionalistické témy začínajú tupčekovia, čo im dochádzajú argumenty - a sú to tak Češi ako Slováci (mám menovať?).
Ja by som na auto.cz ľudí na Čechov a Slovákov vôbec nedelil, hlavne medzi obomi poznám hŕbu fajn ľudí.
Tej určitej zášti voči Škode sa netreba diviť, je to dané situáciou. Dlhé roky to bolo najrozšírenejšie a najmä domáce auto. Svorne sme ho chválili aj nadávali naň všetci. Po rozdelení štátu sa situácia zmenila. Pre Čechov ostala Škoda domácou značkou a na ktorú môžu byť hrdí. Slováci o domácu značku prišli. Nič neznamená ani fakt, že sa krátko Škodovky na Slovensku vyrábali - mnohí si pamätajú aj to, že do Bratislavy šli často diely, ktoré v Čechách do montáže pre nedostatočnú kvalitu nešli - napríklad autá s matnou čiernou strechou pochádzali z BA, totiž výlisky strechy boli zvlnené, na lesklom laku to bolo hrozne vidieť, tak sa to maskovalo matnou čiernou farbou - iná šanca nebola. Podobných excesov bolo viac, v tlači sa potom písalo iba o ešte horšej kvalite výroby ako bola v Čechách. Toto proste zanechá stopy.
No a potom prišiel VW do Bratislavy, žiaľ, autá z domáceho závodu neboli o nič lacnejšie a dostupnejšie ako dovtedy, takže sa žiadna sláva nekonala. Viac ohlasu sa dostalo PSA a KIA. Odchod tradičnej značky, ktorú po čase nahradili tri nové, úplne cudzie, to už s povedomím ľudí niečo urobí.
Ver alebo never, ak by závod v BA ostal Škode, a dnes by tam vyrábali hoci Octavie alebo čokoľvek iné z portfólia Škody, aj myslenie ľudí by tomu viac zodpovedalo.
😄 😄 😄 😄 😄 😄
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K TESTOM.
😄 😄 😄 😄 😄 😄
ZAHLASUJTE V ANKETE
[odkaz]
Ja by som na auto.cz ľudí na Čechov a Slovákov vôbec nedelil, hlavne medzi obomi poznám hŕbu fajn ľudí.
Tej určitej zášti voči Škode sa netreba diviť, je to dané situáciou. Dlhé roky to bolo najrozšírenejšie a najmä domáce auto. Svorne sme ho chválili aj nadávali naň všetci. Po rozdelení štátu sa situácia zmenila. Pre Čechov ostala Škoda domácou značkou a na ktorú môžu byť hrdí. Slováci o domácu značku prišli. Nič neznamená ani fakt, že sa krátko Škodovky na Slovensku vyrábali - mnohí si pamätajú aj to, že do Bratislavy šli často diely, ktoré v Čechách do montáže pre nedostatočnú kvalitu nešli - napríklad autá s matnou čiernou strechou pochádzali z BA, totiž výlisky strechy boli zvlnené, na lesklom laku to bolo hrozne vidieť, tak sa to maskovalo matnou čiernou farbou - iná šanca nebola. Podobných excesov bolo viac, v tlači sa potom písalo iba o ešte horšej kvalite výroby ako bola v Čechách. Toto proste zanechá stopy.
No a potom prišiel VW do Bratislavy, žiaľ, autá z domáceho závodu neboli o nič lacnejšie a dostupnejšie ako dovtedy, takže sa žiadna sláva nekonala. Viac ohlasu sa dostalo PSA a KIA. Odchod tradičnej značky, ktorú po čase nahradili tri nové, úplne cudzie, to už s povedomím ľudí niečo urobí.
Ver alebo never, ak by závod v BA ostal Škode, a dnes by tam vyrábali hoci Octavie alebo čokoľvek iné z portfólia Škody, aj myslenie ľudí by tomu viac zodpovedalo.
😄 😄 😄 😄 😄 😄
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K TESTOM.
😄 😄 😄 😄 😄 😄
ZAHLASUJTE V ANKETE
[odkaz]
Není to sice podstané, ale kdybys opravdu pečlivě jmenoval, nebude "místní skóre" pro "Slovensko" nijak příznivé, naopak... a to při tom ani nejde o "slovenský web"...
tak tak, slováci plivou na čechy, češi na korejce ... kdyz se kouknu na zahranicní diskuse, nemecko, anglie, nikde tam nic podobnýho nevidim :no: 8-s
Vieš,ja som Slovák,sice od narodenia na českej strane,ale Slovák a o to viac ma to mrzi,pretože pozorujem hlavne u mladych Čechov,ktory nemaju kontakt zo Slovenskom,že si nie moc lichotivý obraz o Slovákoch vytvárajú práve na základe takýchto individuí
PS: ospravedlnujem sa za pravopis,predsa len je niečo iné písat a hovorit 😉
PS: ospravedlnujem sa za pravopis,predsa len je niečo iné písat a hovorit 😉
Souhlasím, většina Slováků se kterými mám nějakou zkušenost (bydlím asi 30 km od Slovenských hranic) jsou mnohem větší/"slepí" nacionalisti (viz např. hokej/fotbal), než běžný našinec...
Na druhou stranu ovšem velká část z nich pracuje někde v zahraničí...
Na druhou stranu ovšem velká část z nich pracuje někde v zahraničí...
ty sa tu neohanaj vlastnym statom pretoze CR bolo, je a bude prisluhovacom germanskych krajin...
Pořád je lepší být přisluhavačem germánských krajin než maďarských 😉
s tym rozdielom ze uz zhruba 100 rokov nas madari nevlastnia co sa o vztahu CR a Nemecka povedat neda 😉
Že vás (ani nás) nikdo přímo "nevlastní" je jedna věc, bohužel se podle toho např. všichni Slováci "nechovají"..., takže někomu ani těch 100 let "nepomohlo"...
Novodobé Česko-Německé vztahy tak "primitivní skandály" |(jako Slovensko-Maďarské) rozhodně neprovázejí...
Novodobé Česko-Německé vztahy tak "primitivní skandály" |(jako Slovensko-Maďarské) rozhodně neprovázejí...
najskôr ix - dizajn sa mi nepáči, no a čo. A komplexy ? liečime si ich tým, že sem tam urobíme nejaký ten VW ( a keď malé vtáky, tak hneď TOUAREG >😁 ), občas AUDI ( a keď ... tak Q7 :-!) a keď to na nás príde, zbastlíme PORSCHE ( a keď ... tak CAYENE :yes: ). Ale aby ste nezávideli, tak budeme robiť nejaký UP. A frankofilovia skladajú Citróny ( neviem prečo to robia záhoráci, sú to vtipní ľudia, preto ich asi robia také, aké sú ) a sem tam vypadne aj nejaká KIA a HYUNDAI, presne ako v CZ. Ale vy si ste si dvíhali sebavedomie tým, že ste na Felíciu pickup dávali logo VW ( videl som ju na autobahn a aj v cenníku VW DE ), čo ste si tým liečili ?
najskôr ix - dizajn sa mi nepáči, no a čo. A komplexy ? liečime si ich tým, že sem tam urobíme nejaký ten VW ( a keď malé vtáky, tak hneď TOUAREG >😁 ), občas AUDI ( a keď ... tak Q7 :-! ) a keď to na nás príde, zbastlíme PORSCHE ( a keď ... tak CAYENE :yes: ). Ale aby ste nezávideli, tak budeme robiť nejaký UP. A frankofilovia ako ty skladajú Citróny ( neviem prečo to robia záhoráci, sú to vtipní ľudia, preto ich asi robia také, aké sú ) a sem tam vypadne aj nejaká KIA a HYUNDAI, presne ako v CZ. Ale vy si ste si dvíhali sebavedomie tým, že ste na Felíciu pickup dávali logo VW ( videl som ju na autobahn a aj v cenníku VW DE ), čo ste si tým liečili ?
nemam rad takovy zobecnovani ale...neco na tom bude, zvlastni ale je ze ten komplex se vyskytuje i v cesku...
jj dalo sa cakat ze starocesky pepik tvojho typu sa toho hned chyti. mne nemusis nic hovorit o rozdeleni a komplexoch ja zijem uz 6 rokov v Brne a nemam problem s tym kto ma vlastny stat 500 rokov a kto nie, navyse mal by si kuknut trosku do dejepisu ked uz pises fakty 😉 ja som myslel ze tu je diskusia o autach ale je jasne ze som sa dotkol tvojho ega a nalestenej skodovky pred panelakom. aj pred padom rezimu bolo na slovensku na vyber ine nez je skodovka a konieckoncov ak si na to mal v tuzexe si mohol kludne kupit zapadne znacky. takze si to v hlave urovnaj moj mily vstupenec DS :-!
Ty už to máš ze Škody v hlavě tolik pomotaný, že ani nevíš na koho reaguješ 😄
Pravdu máš ale v tom, že kromě Škody byly na Slovensku neméně oblíbené žiguliky.
Pravdu máš ale v tom, že kromě Škody byly na Slovensku neméně oblíbené žiguliky.
a ja ti tu zase musim pripomenut ze Skoda bez VW by dnes chrlila prinajlepsom Favority po facelifte a je lepsie ked bolo slovensko odkazane na tie vase zazraky ako by sa potom muselo hanbit za tie plechovky na 4 kolesach co ste az do 90 rokov produkovali.
S touto primitivní argumentací se nikam nedostaneš, co byste bez Němců (VW) dělali u vás, místo těch Golfů, Touaregů, Q7 a Cayennů?
Zvonce pro ovce a trakače? Podle logiky tvé "argumentace" možná i "ano". Co se týče průmyslu tak bych se (být tebou) historií raději vůbec neoháněl. Podívej se kde byla Česká republika (z tohoto pohledu) dlouho před totální deformací fašismem a hlavně komunismem a kde bylo Slovensko? Vždyť většina průmyslu se k vám dostala "díky" společnému státu a socialisticko-plánovitému "hospodářství".
Chceš nám teď vyčítat jaké plechovky, se především díky (i Slovenským - Husák, Bilak apod.) komunistům a Sovětskému Svazu, dělaly u nás v roce 1990? A co lepšího se tehdy dělalo asi tak u vás?
Navíc kdyby Škodovku nekoupil VW, našel by se logicky někdo jiný, takže trochu uvažuj, než něco tak absurdního napíšeš...
Zvonce pro ovce a trakače? Podle logiky tvé "argumentace" možná i "ano". Co se týče průmyslu tak bych se (být tebou) historií raději vůbec neoháněl. Podívej se kde byla Česká republika (z tohoto pohledu) dlouho před totální deformací fašismem a hlavně komunismem a kde bylo Slovensko? Vždyť většina průmyslu se k vám dostala "díky" společnému státu a socialisticko-plánovitému "hospodářství".
Chceš nám teď vyčítat jaké plechovky, se především díky (i Slovenským - Husák, Bilak apod.) komunistům a Sovětskému Svazu, dělaly u nás v roce 1990? A co lepšího se tehdy dělalo asi tak u vás?
Navíc kdyby Škodovku nekoupil VW, našel by se logicky někdo jiný, takže trochu uvažuj, než něco tak absurdního napíšeš...
"Vždyť většina průmyslu se k vám dostala "díky" společnému státu a socialisticko-plánovitému "hospodářství"." Je potrebne si nastudovat dejiny, existuje mnoho podnikov, ktore boli rozobrane a prevezene zo Slovenska do Ciech. A s tymi slovenskymi komunistami to neprehanaj, boli v mensine. Okrem toho komunisti v 1948 u nas nevyhrali 😉
Napsal jsem, že u toho byli "I" Slovenští komunisti a vůbec jsem při tom neřešil, kdo byl v menšině, jednak bylo Slováků méně celkově a na druhou stranu např. zrovna Husákovo období bylo velmi dlouhé....
To co píšeš se dělo oboustranně..., ale pokud chceš srovnávat předválečnou průmyslovou vyspělost těchto dvou státních celků pak se pouštíš na hodně tenký led a studium dějin, které mi sám doporučuješ si zřejmě podcenil. Kolik asi např. existuje ceněných automoto veteránů české výroby a kolik slovenské?
Kolik a jaké slovenské průmyslové produkty z té doby, měly tzv. špičkovou evropskou/světovou kvalitu/úroveň?
Nesrovnával bych nesrovnatelné... a to že bylo Slovensko svého času (z venčí) obecně vnímáno spíš jako chudý agrární stát, také není zrovna v dějepise žádné velké tajemství...
To co píšeš se dělo oboustranně..., ale pokud chceš srovnávat předválečnou průmyslovou vyspělost těchto dvou státních celků pak se pouštíš na hodně tenký led a studium dějin, které mi sám doporučuješ si zřejmě podcenil. Kolik asi např. existuje ceněných automoto veteránů české výroby a kolik slovenské?
Kolik a jaké slovenské průmyslové produkty z té doby, měly tzv. špičkovou evropskou/světovou kvalitu/úroveň?
Nesrovnával bych nesrovnatelné... a to že bylo Slovensko svého času (z venčí) obecně vnímáno spíš jako chudý agrární stát, také není zrovna v dějepise žádné velké tajemství...
To že už 6 let žiješ bez problémů na Moravě taky o něčem svědčí, velká část Slováků totiž uvažuje mnohem méně kosmopilitně (např. nekonečný "Maďarský problém") a "cizinec" (nemyslím turistu) má obvykle se "Slovenskou" mentalitou daleko větší "problémy", než třeba právě ty s tou "Moravskou"...
P.S.Mám pár dobrých známých co docela úspěšně a bez větších problémů podnikají (ve větším měřítku) jak u nás, tak zároveň na Slovensku, ale pokusy o to, bydlet k tomu na Slovensku (dočasně, ale dlouhodoběji), skončily ve dvou případech dost"rozpačitě"...samozřejmě čest "vyjímkám"...
Kolik je asi podobně spokojených (jako ty) Slováků u nás a kolik případů je opačných...?
edit - Abych ale nevypadal nějak "antislovesky", tak jako příklad uvedu, že sám sleduju dost např. Slovenské telvizní stanice a je spousta programů (především "zábavných"), které umí udělat Slovenské televize lépe, než České apod., takže určitě si autonaticky nemyslím, že co je Slovenské, nemůže být lepší, než "České"...(viz motto v mém profilu)
P.S.Mám pár dobrých známých co docela úspěšně a bez větších problémů podnikají (ve větším měřítku) jak u nás, tak zároveň na Slovensku, ale pokusy o to, bydlet k tomu na Slovensku (dočasně, ale dlouhodoběji), skončily ve dvou případech dost"rozpačitě"...samozřejmě čest "vyjímkám"...
Kolik je asi podobně spokojených (jako ty) Slováků u nás a kolik případů je opačných...?
edit - Abych ale nevypadal nějak "antislovesky", tak jako příklad uvedu, že sám sleduju dost např. Slovenské telvizní stanice a je spousta programů (především "zábavných"), které umí udělat Slovenské televize lépe, než České apod., takže určitě si autonaticky nemyslím, že co je Slovenské, nemůže být lepší, než "České"...(viz motto v mém profilu)
ja nie som ten co rozprudil nacionalisticku diskusiu (vid Provocateur) ale za tym ze skodovka nema vo svete automobilov ziadnu vahu si budem vzdy stat...
Myslím si, že slušně vedená diskuse tu může být občas prakticky o čemkoli... Raději slušně vedená (dočasně) na jiné téma, než vulgárně o autech...
Už jsem to tady jednou psal, můj první příspěvek na toto téma byl určenej jen pro pár jedinců (resp. první tři v tomto vláknu) na této diskuzi. Ti bystřejší to jistě pochopili 😉
Za Škodou si klidně stůj, ale neargumetuj tady vůči ní Hyundaií, ta má na západě od nás ještě menší váhu.
Za Škodou si klidně stůj, ale neargumetuj tady vůči ní Hyundaií, ta má na západě od nás ještě menší váhu.
ty sa nauc sklonovat nez tu nieco napises a ak sa vyznas v geografii o com pri tvojom vseobecnom "rozhlade" nepochybujem tak najdi kolko skodoviek beha po americkom kontinente (je to predsa len zapad od CR) 😉
Ja naopak poznam pomerne dost cechov, ktori sa prizenili, alebo ostali po studiu v Bratislave alebo Kosiciach a uz by odtial neodisli. Podla ich nazoru su slovaci srdecnejsi a prijemnejsi ako cesi a ze ich tam bez problemov prijali. To tvrdia oni, nie ja. Poznam aj ludi zo Slovenska, ktori ziju v Brne, Prahe a su celkom spokojni, ale tvrdia, ze ich tam ludia neberu a ze tam nikdy nebudu doma. Cesky nacionalizmus voci slovakom je daleko tvrdsi ako naopak.
Já ti tvé zkušensti v tomto ohledu neberu, jistě jsou různé případy a nelze to jednoduše zobecňovat, tak jako u všeho...
Navíc já jsem osobně z Moravy a ani některé extrémnější projevy "čecháčství" určitě "nemusím"...
Navíc jsem neměl na mysli, že by byl hlavní problém v tom, že by je lidi na Slovensku doslova nepřijali, ale "jen" s jejich jinou mentalitou (v jistém, mnou již popsaném, ohledu)...
Navíc já jsem osobně z Moravy a ani některé extrémnější projevy "čecháčství" určitě "nemusím"...
Navíc jsem neměl na mysli, že by byl hlavní problém v tom, že by je lidi na Slovensku doslova nepřijali, ale "jen" s jejich jinou mentalitou (v jistém, mnou již popsaném, ohledu)...
Toto auto je viac ako podarené.
Cena nie je najnižšia, ale konkurencie schopná. Či to bude úspech alebo prepadák je skoro hovoriť. Uvidíme ako sa bude predávať, ale myslím si, že zákazníkov si určite nájde, o tom nepochybujem.
Prémioví ľudia kupujú prémiové veci je absolútna hovadina, kto toto mohol napísať (viem kto).
Čo sú to prémioví ľudia ? Poznám x právnikov, lekárov, podnikateľov a čo kupujú, resp. majú doma ? Čo sa týka áut, tak lekári jazdia na mitsubishi pathfinder, kia ceed, kia sportage, hyundai ix55. Právnici zase na toyote avensis, honde civic a kia ceed. Sú to "nímandi" ? Nie, sú to úspešní ľudia, ktorí sú vo svojom zameraní špička a nepotrebujú sa pretŕčať v predražených autách a už vôbec nie platiť za značku (VW, AUDI, BMW,...).
Značka nie je zárukou kvality a už vôbec nie spoľahlivosti, jedine v čom majú navrch je cena (takmer dvojnásobná). Možno jazdné vlastnosti, ale tie sú porovnateľné s ostatnými značkami. Rozdiel tam nie je prepastný a v dnešnej dobe(kríza) sa každý pozerá na pomer cena/výkon.
Jeden môj známy, podnikateľ dokonca jazdí v dacii logan ...
Cena nie je najnižšia, ale konkurencie schopná. Či to bude úspech alebo prepadák je skoro hovoriť. Uvidíme ako sa bude predávať, ale myslím si, že zákazníkov si určite nájde, o tom nepochybujem.
Prémioví ľudia kupujú prémiové veci je absolútna hovadina, kto toto mohol napísať (viem kto).
Čo sú to prémioví ľudia ? Poznám x právnikov, lekárov, podnikateľov a čo kupujú, resp. majú doma ? Čo sa týka áut, tak lekári jazdia na mitsubishi pathfinder, kia ceed, kia sportage, hyundai ix55. Právnici zase na toyote avensis, honde civic a kia ceed. Sú to "nímandi" ? Nie, sú to úspešní ľudia, ktorí sú vo svojom zameraní špička a nepotrebujú sa pretŕčať v predražených autách a už vôbec nie platiť za značku (VW, AUDI, BMW,...).
Značka nie je zárukou kvality a už vôbec nie spoľahlivosti, jedine v čom majú navrch je cena (takmer dvojnásobná). Možno jazdné vlastnosti, ale tie sú porovnateľné s ostatnými značkami. Rozdiel tam nie je prepastný a v dnešnej dobe(kríza) sa každý pozerá na pomer cena/výkon.
Jeden môj známy, podnikateľ dokonca jazdí v dacii logan ...
paradni reklama 😄
[odkaz]
korejci utoci na US 😄
[odkaz]
korejci utoci na US 😄
Jasně 😄 aby ostatní rozuměli: tohle navazuje na sérii reklamních šotů na Kiu Soul, kde hráli hlavní roli křečci. Mělo to velký sukces, takže celkem logicky Kia v legráckách pokračuje. I když si imho mohla odpustit ty narážky na Opel. Nevím ale, kolik Cors se vlastně v US prodalo >😁
Tady jsou ty křečci (jedna z více reklam s nimi, pouštět se zvukem!): [odkaz]
Tady jsou ty křečci (jedna z více reklam s nimi, pouštět se zvukem!): [odkaz]
Auto vyzera velmi pekne, ale podla mna sa Hyundai az velmi inspiroval od Infinity, spredu modelom FX a zozadu modelom EX...
dnes idem s rodinou na AVATAR-a....nepozicia mi niekto Berettu?? Pre istotu 😉 >😁
Berettu by ti možná někdo půjčit mohl, ale bouchačka není ten hlavní problém, co ti chybí >😒]
Naopak, ještě by si s ní mohl více ublížit..., i když... 😉 >😒]
Až tě dá myšák do hatelistu, tak tě smích přejde >😁
Počítám s tím, že už tam dávno jsem, jinak bych si to přece k němu
v životě nedovolil... 😉 >😒]
misiak=myšák? 😲 Já myslel že😒br /> misiak=misák! >😁
v životě nedovolil... 😉 >😒]
misiak=myšák? 😲 Já myslel že😒br /> misiak=misák! >😁
>😁
Myšák mně k němu sedí víc, vzhledem k tomu, co tady předvádí. Navíc, kdyby to byl opravdu misák, tak by se musel psát se dvěma S >😁
Myšák mně k němu sedí víc, vzhledem k tomu, co tady předvádí. Navíc, kdyby to byl opravdu misák, tak by se musel psát se dvěma S >😁
tak a dost! Mate 10 sekund na to, aby ste si strelili pohlavek....za tieto vase kecy 😉 ..tak sup-sup a poriadne vy missáci >😁
Já myslel misák od "mísa" (případně "mise"), ne od "miss"... >😒]
Záchodový misák? >😁
Tos napsal ty, ale přiznávám dobrovolně, že to bylo taky to první co mě přitom napadlo... :😉 >😒]
Ale mě aspoň napadlo decentnější "toaletni misák"... >😁
Ale mě aspoň napadlo decentnější "toaletni misák"... >😁
Já se jen ptal >😁
Každopádně si koleduješ, abys byl přesunut z hatelistu na deathlist >😁
Každopádně si koleduješ, abys byl přesunut z hatelistu na deathlist >😁
Deathlist to je hatelist deathlifta, ale ten tu už docela dlouho nebyl... 😉 >😒]
Veľa ľudí tu spomína vysoko postavenú cenu, čomu dosť dobre nerozumiem. Ak zvážim, že ix35 s výborným a dostatočne výkonným motorom, v podstate plnej výbave, navyše s pohonom 4x4 získam o cca 6500 – 8500 eur (200 – 250 000 sk) lacnejšie ako napr. Škodu Yeti, myslím, že nie je čo riešiť. Yeti je u mňa zatiaľ najvydarenejšia Škoda, ale pohľad do cenníka vyvoláva najskôr úsmev, potom pochybnosti nad mentálnou vyspelosťou vedenia podniku. Bohužiaľ. Dizajn sa tu rieši úplne zbytočne, je to výsostne subjektívna záležitosť, aj keď z trojice ix35, Yeti a nová Kia Sportage mi práve ix35 príde ako „divný“.
V poslední době každý článek týkající se vozu zn. Hyundai vyvolává obsáhlou diskusi. Je to prostě značka, která provokuje. Je vidět, že s úspěchem. Sám vlastním ix55, vůz používám jako rodinný (nikoliv tedy manažerský)a svůj účel perfektně plní. Co se týče vzhledu, tak zatím každý, kdo vůz vidí, se vyjadřuje jen pozitivně. Je to především tím, že 90% populace se o auta nezajímá do hloubky a jejich hodnocení není zatíženo předsudky. Nyní je Hyundai plnohodnotný konkurent japonských a evropských značek - nabízí vše, co běžný spotřebitel ve voze potřebuje a využije. Plno značek nabízí za výrazný příplatek výbavu, která je většině lidí na nic. Znáte to: koupíte si myčku nádobí s dvaceti programy za 25 tisíc a pak stejně používáte dva, které má i myčka za deset....
a navíc mají korejci jednu vlastnost-jsou to auta na celý život,už se jich nikdy nezbavíš! >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
každé auto je prodejné... vždy je to otázka nabídky a poptávky...
Nemyslím, že při prodeji ojetého Hyundaie ztratím více, než při prodeji ojetého stejně vybaveného německého nebo japonského auta... na 3-5 let starém Audi Q7 může být ztráta až milión. Moje auto nestálo ani ten milión a vsadím se, že po 3-5 letech za něj něco dostanu...
Nemyslím, že při prodeji ojetého Hyundaie ztratím více, než při prodeji ojetého stejně vybaveného německého nebo japonského auta... na 3-5 let starém Audi Q7 může být ztráta až milión. Moje auto nestálo ani ten milión a vsadím se, že po 3-5 letech za něj něco dostanu...
nejdřív se se všema svez ,a pak se znova podívej do ceníku.
potom možná pochopíš !
potom možná pochopíš !
zviesol som sa a objedanl ix35 najsilnejsi diesel v polnke
co mi na yeti chyba (myslim Yeti v plnke za 27.200 Euro)😒br /> tpm - 54 Euro
Rovnake mnozstvo airbagov - 314 Euro
koberce - 43 Euro
zasterky - 8 Euro
Vyhrievane dyzy stieracov - 27 Euro
hlinikove disky 18" - 400 Euro
el. zrkadla s rovnakou funkionalitou - 107 Euro
koza a kozeny paked - 1000 Euro
porovnatelny alarm - 400 Euro
Predĺžená záruka na 4 roky, do 120 000 km - 488 Euro
to vsetko pri ovela mensom aute s ovela mensim kufrom
ked to zhrniem cena je niekde pri 30.000 Euro
za yetiho ???
ludia, rozmyslate vobec ???
co mi na yeti chyba (myslim Yeti v plnke za 27.200 Euro)😒br /> tpm - 54 Euro
Rovnake mnozstvo airbagov - 314 Euro
koberce - 43 Euro
zasterky - 8 Euro
Vyhrievane dyzy stieracov - 27 Euro
hlinikove disky 18" - 400 Euro
el. zrkadla s rovnakou funkionalitou - 107 Euro
koza a kozeny paked - 1000 Euro
porovnatelny alarm - 400 Euro
Predĺžená záruka na 4 roky, do 120 000 km - 488 Euro
to vsetko pri ovela mensom aute s ovela mensim kufrom
ked to zhrniem cena je niekde pri 30.000 Euro
za yetiho ???
ludia, rozmyslate vobec ???
😄 😉 😄 😉
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
😄 😉 😄 😉
Ta kapybara vyzera omnoho lepsie ako ten Hyundai, ved sa pozri aka je krasna a ta srst vau 😉
Z prodeju i30, Santa Fe ci ix55 je videt, ze design Hyundai si pak najde sve zakazniky i tady v Evrope.
Tesim sa na porovnavaci test Hyun. a Kie
😄 😉 😄 😉
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
😄 😉 😄 😉