Světový prodej vozů sesterských jihokorejských automobilek Hyundai Motor a Kia Motors loni stoupl o šest procent a jeho růst se zpomalil už třetí rok po sobě.
Kupoval som za svoje, po octavii 1 som uz nechcel chodiť domov hromadnou dopravou ( a to mi ani škodovka nedala tebou pri Forde spomínaný vlakový poriadok a premanentku ), má 105.000 km bez odťahu. Brat kúpil ešte octu 2 ale potom, čo som ho 2x ťahal do servisu, prešiel tiež na SantaFe, teraz Sorento. Boli ešte 2 Passaty B5 a B5.5 a tiež pôsobili ako účinný repelent na koncern. Zmena bude asi tento rok, ale Santu si nechám, je pohodlný a spoľahlivý, v práci jazdím Sup2 a po 50.000 km začínajú mušky. Keď nechce večer pred hotelom zavrieť kufor, je to na... a to neviem, či tam ráno bude ;-) .
:no: som dostal asi za vytrvalosť a odvahu po octavii jazdiť supom 1 a teraz supom 2. Predložím to chlebodárcovi aby sa nad tým zamyslel, že už aj internetoví odborníci hodnotia toto počínanie ako nerozumné, a ja tým :no: veľmi trpím, čo má zlý vplyv na moju prácu a preto nabudúce MB E, aj keď len 220CDI .
S tema je to jeste horsi samozrejme :-)
Ale treba se jim zadari nebo se stane nejaky zazrak :-)
Anebo se jich zmocni/vezme pod ochranna kridla (abych se drzel zdejsi terminologie) nekdo uspesnejsi, ktery s nima nejakym zpusobem nalozi.
Jde o to co je lepší.Hnát kvantitu za každou cenu,nebo mít raději prodeje +- stejné?[odkaz]
Myslím,že nikde neprezentovali touhu být největším výrobcem?Nebo snad ano?
predat po celom svete 8 milionov aut za rok 2014 nemusi byt nerealny ciel nechajme sa prekvapit, kto by to pred 10 rokmi na korejcov povedal ze budu v takej forme a pohode ;-) a takto budu pekne slapat , mam z nich uprimnu radost , :yes:
verim v uspesny svetovy nabeh i10tky, soula, genesisu, buducej i20tky a par dalsich noviniek H/K pre rok 2014 takze predaje by mohli nadalej rast aj napriek predajne stale svetovo nepriaznivej automobilovej situacii :yes:
H/K drz sa , rok 2014 bude zase uspesny, verim v to :yes:
Kterým je jedno čím jezdí si už KorejHnoje koupili no. Tím pádem budou rádi když budou prodejní čísla alespoň stagnovat. To musí být velká rána pro někoho kdo se viděl do pěti let jako jednička minimálně na Evropském trhu.....
Jsme majiteli tohoto korejského Golfu.Načal 4 rok a chtěli jsme ho nabídnout KII na protiúčet a vzít novou. Náš vůz stál 275 tis. Nabídnutá cena za 3 leté vozidlo s 30 000 tis, km byla 130 000,- Udělejte si sami obrázek o tom . :no:Pokud tento vůz chcete prodat musíte hodně slevit. Je srovnatelný s Dácií .Akorát ,že nová Dácie stojí o 100 tis míň. :no: